Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 22 Μαΐου 2023

Ἡ συμπεριφορά στόν πλησίον μας Α'- Ὁ πλησίον εἶναι εἰκόνα Χριστοῦ, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Πώς πρέπει νά εἶναι ἡ συμπεριφορά στόν πλησίον μας Α'- Ὁ πλησίον εἶναι εἰκόνα Χριστοῦ, οἱ λογισμοί καί τά λόγια μας πρός αὐτόν, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Ἐξέτασις 5η- Περί του πώς πρέπει νά συμπεριφερωμεθα στόν πλησίον, 22-5-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

Ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ ἑαυτοῦ μας Β'- Οἱ ἡδονές πού μας ἐκτρέπουν, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ ἑαυτοῦ μας Β'- Οἱ ἡδονές πού μας ἐκτρέπουν καί ἡ ἀξιοποίηση τοῦ χρόνου μας, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνασματα, Ἐξέτασις 4η- Περί ἀντιμετώπισης τοῦ ἑαυτοῦ μας, 21-5-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

Ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ ἑαυτοῦ μας- Τό ἅγιο αὐτομίσος , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Η αντιμετώπιση του εαυτού μας- Το άγιο αυτομίσος και ο χρόνος της ζωής μας, Αγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Ἐξέτασις 4η- Περί αντιμετώπισης του εαυτού μας, 21-5-2023, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Μετά τήν ἐξομολόγηση Γ'- Εὐχαριστία, ἐκπλήρωση τοῦ κανόνος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Μετά τήν ἐξομολόγηση Γ'- Εὐχαριστία, ἐκπλήρωση τοῦ κανόνος, ἀνακαίνιση  συνεχής τῆς ἀπόφασης γιά μετάνοια, συχνή ἐξομολόγηση, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Ἐξέτασις 3η- Περί ἐξομολόγησης, 20-5-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

Ἡ ἐλλειπής ἐξομολόγηση Β'- Ἡ ἀναζήτηση καλοῦ Πνευματικοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ἐλλειπής ἐξομολόγηση Β'- Ἡ ἀναζήτηση καλοῦ Πνευματικοῦ, ὁ καρδιακός πόνος καί ἡ ρωμαλέα ἀπόφαση τῆς μή ἐπανάληψης τῶν ἁμαρτιῶν, Ἁγ. Νικοδημου-Πνευματικά γυμνάσματα, Ἐξέτασις 3η- Περί ἐξομολόγησης, 20-5-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

Πνευματικά «ρήματα» καί συμβουλές (δ’) (Ἅγιος Ἰσαάκ ὁ Σῦρος)

1.Στους φίλους σου να πηγαίνεις με ευλάβεια. Άμα κάνεις έτσι, και τον εαυτό σου και αυτούς θα ωφελήσεις. Διότι πολλές φορές η ψυχή προφασίζεται την αγάπη και αποβάλλει το χαλινάρι της προφύλαξης.2. Προφυλάξου από τις συνομιλίες και τις συναντήσεις με τους ανθρώπους, διότι δεν ωφελούν πάντοτε.

3. Στις συνάξεις να προτιμάς τη σιωπή, που προστατεύει τον άνθρωπο από πολλή ζημιά.

4. Φύλαξε την κοιλιά σου από το περιττό φαγητό, αλλά περισσότερο τα μάτια σου˙ γιατί, έτσι, ο εσωτερικός πόλεμος γίνεται αναμφίβολα πιο ελαφρός από τον εξωτερικό.

5. Η συνήθεια, αν ζητήσει κάτι μια φορά και δεν ικανοποιηθεί το αίτημά της, την άλλη φορά είναι λιγότερο απαιτητική. Και αν κάνεις μια φορά το θέλημά της, τη δεύτερη φορά θα τη βρεις πιο ισχυρή και απαιτητική.

6. Ο Θεός για να λογαριάσει τις αρετές μας, πρέπει να συνοδεύονται από σωματική εγκράτεια και καθαρή συνείδηση. (236-8).

7. Η προσευχή του μνησίκακου είναι σπόρος που πέφτει στην πέτρα.

8. Ο ανελεήμων ασκητής είναι δέντρο άκαρπο.

Ἡ λιτάνευσις τοῦ σταυρωμένου κατὰ τὸ «Σήμερον κρεμᾷται ἐπὶ ξύλου...»

358

Ἡ λιτάνευσις τοῦ σταυρωμένου κατὰ τὸ «Σήμερον κρεμᾷται ἐπὶ ξύλου...» τῆς ἀκολουθίας τῶν ἄγίων παθῶν γίνεται ὅπως εἶναι καρφωμένος ὁ ἐσταυρωμένος στὸν σταυρὸ ἢ χωριστά, καὶ ἢ σταύρωσις γίνεται στὸ μέσον τοῦ ναοῦ;

Ὅπως καὶ ἄλλοτε γράψαμε, ὸ ἐσταυρωμένος πῆρε τὴν μορφὴ ποῦ ἔχει σήμερα σὲ πολὺ μεταγενεστέρα ἐποχή. Στὸ Ἅγιον Ὄρος, στὶς Σλαβικὲς Ἐκκλησίες καὶ σὲ ἀκραία χωριὰ τῆς πατρίδος μας εἶναι ἀκόμη ἄγνωστος. Ἀντὶ ἐσταυ­ρωμένου λιτανεύεται ἡ εἰκόνα τῆς σταυρώσεως ἢ σταυρός, ἐπάνω στὸν ὁποῖο εἶναι ζωγραφισμένο τὸ σῶμα τοῦ Χρι­στοῦ ἢ ζωγραφισμένο μὲν χωριστά, ἀλλὰ καρφωμένο στὸν σταυρὸ κατὰ τρόπο ποῦ νὰ μὴ μπορῇ νὰ ἀποσπασθῆ ἀπὸ αὐτόν.

Ὁ ἀπόηχος τῆς πολεμικῆς τοῦ τρόπου τῆς Θείας Μεταλήψεως.


Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Είναι αλήθεια ότι η πολεμική του δια λαβίδος τρόπου Θείας Μεταλήψεως, έχει επηρεάσει αρκετούς πιστούς. Αν και ο «επιδημιολογικός» τρόμος που προκάλεσε τη δυσπιστία για τη Θεία Κοινωνία, θεωρούν πολλοί ότι έχει «παρέλθει», ωστόσο δεν είναι λίγοι οι χριστιανοί οι οποίοι διστάζουν να κοινωνήσουν των Αχράντων Μυστηρίων.
Τα έωλα θεολογικά επιχειρήματα όσων Κληρικών πρότειναν τη χρήση πολλών λαβίδων, είχαν ως επακόλουθο τέτοιο απαράδεκτο δισταγμό.

Αν και η άποψη των Κληρικών αυτών αντιβαίνει σε αυτό που η Εκκλησία μας πιστεύει, θεωρήθηκε από κάποιους ως «επιδημιολογικώς καλή» επιχειρηματολογία. Κι όμως ούτε και έτσι ευσταθεί.

Λησμόνησαν πως κοινωνούν των Αχράντων Μυστηρίων οι Κληρικοί; Από το κοινό Άγιο Ποτήριο δεν κοινωνούν; Δεν θα ’πρεπε να κάνουν επακόλουθα παρόμοιο «συλλογισμό» και για τον τρόπο που μεταλαμβάνουν οι Κληρικοί; Περί αυτού κανένας λόγος δεν έχει γίνει.

Όταν έχουμε Συλλείτουργο και μάλιστα πολυαρχιερατικό Συλλείτουργο τι γίνεται; Τι έχουν να απαντήσουν οι Κληρικοί αυτοί, οι οποίοι με τη έωλη θεολογικά άποψή τους σκανδάλισαν τόσους πιστούς, για θέμα τούτο;

Παγκόσμια εἰρήνη, εὐημερία καί ἀντίχριστος (Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσανίνωφ)

Ο αντίχριστος τότε θα εισηγηθή στην ανθρωπότητα την δημιουργία μιας ανώτατης παγκόσμιας ειρήνης και ευημερίας. Θα προσφέρη τιμές, πλούτη, μεγαλεία, σημαντικές ανέσεις και σαρκικές ηδονές. Και όσοι ποθούν επίγεια πράγματα, θα τον δεχθούν. Και θα τον ονομάσουν «κύριό» τους[13]. Ενώπιον της ανθρωπότητος ο αντίχριστος θα ανοίξη ένα τέτοιο ανεξήγητο με την τότε επιστήμη τσίρκο θαυμάτων, που η κατεργαριά τους θα θυμίζη θέατρο. Θα φέρη φόβο με τις απειλές και θαυμασμό με τα θαύματά του. Θα ικανοποιήση την άκριτη περιέργειά τους και την παχυλή τους άγνοια. Θα ικανοποιήση την ματαιοδοξία τους και τον εγωισμό τους. Θα ικανοποιήση το σαρκικό τους φρόνημα. Θα ικανοποιήση την δεισιδαιμονία και τις προλήψεις τους. Και θα φέρη σε σύγχυση τους σοφούς. Έτσι όλοι οι άνθρωποι με οδηγό την πεπτωκυία φύση τους, χωρίς το φως του Θεού, θα παρασυρθούν και θα καταλήξουν πειθήνια και άβουλα όργανα του πλάνου[14].

Και πρέπει ιδιαίτερα να το προσέξωμε. Και να κλαύσωμε γι’ αυτό. Γιατί τα θαύματα και οι πράξεις του αντιχρίστου θα φέρουν σε δύσκολη θέση και τους πιο εκλεκτούς δούλους του Θεού.

Η αιτία της μεγάλης επίδρασης του αντιχρίστου θα έγκειται στην σατανική δολιότητα και υποκρισία, με τις οποίες σκεπάζει το πιο φρικαλέο κακό με το αχαλίνωτο και αναίσχυντο θράσος του με την πλήρη συμπαράσταση των πονηρών πνευμάτων και με την ικανότητα να κάνη θαύματα ψεύτικα μεν, αλλά που προκαλούν κατάπληξη. Η φαντασία του ανθρώπου είναι ανίκανη να συλλάβη την εικόνα ενός τόσο μεγάλου κακούργου, όσος θα είναι ο αντίχριστος.

Οἱ Ἰσαπόστολοι ἅγιοι Κωνσταντῖνος καί Ἑλένη καί ἡ ἀναγκαία μετάνοια μᾶς, 21-5-2023, Σάββα ἁγιορείτου

 


Ἡ θαρραλέα ἐπιστολή διαμαρτυρίας ἑνός ἐκπαιδευτικοῦ γιά τά ἐπιμορφωτικά σεμινάρια γιά τά δικαιώματα τῶν ΛΟΑΤΚΙ

Προχθές, Δευτέρα 15/5/23, παρέλαβα ἀπό τό σχολεῖο μου ἕνα ἠλεκτρονικό μήνυμα γιά τά ἐπιμορφωτικά σεμινάρια τοῦ ΕΚΔΔΑ σέ δημοσίους ὑπαλλήλους καί ἐκπαιδευτικούς σέ σχέση μέ τά δικαιώματα τῶν ἀτόμων ΛΟΑΤΚΙ+ καί χθές ἀπάντησα τόσο στό ΕΚΔΔΑ ὅσο καί στήν Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης, μέ τό κάτωθι μήνυμα:


Κυρίες/κύριοι,

Παρέλαβα από την διεύθυνση του σχολείου μου εχθές (15/5/23) το ηλεκτρονικό μήνυμα που αφορούσε το «επιμορφωτικό σεμινάριο» του ΕΚΔΔΑ σχετικά με την προστασία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων. Δεν μπορώ να πω ότι επρόκειτο για έκπληξη, αφού αυτή είναι η κυρίαρχη, άνωθεν κατασκευασμένη (woke) κουλτούρα της δυτικής κοινωνίας, όμως θεώρησα χρέος μου να σας επισημάνω κάποια πράγματα.

Χρειάζεται κυριολεκτικά μηδενική επαφή με την ελληνική πραγματικότητα ώστε να γράψει κανείς στα σοβαρά για πρόγραμμα που «επιχειρεί να καλύψει θεμελιώδεις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας». Θυμίζω ότι μιλάμε για μια κοινωνία που πένεται (στο όριο της φτώχειας ένας στους 3 Έλληνες), που κινδυνεύει να μείνει άστεγη (εκατοντάδες χιλιάδες πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας αναμένονται εντός του 2023) και που παίζει τη ζωή της ακόμη και σε ένα σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

Κι επειδή λέτε για αναγνωρισμένες ανάγκες της δημόσιας Εκπαίδευσης που διαπιστώθηκαν κατά τη διαμόρφωση του κειμένου της Εθνικής Στρατηγικής για την ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+ (2021), διαβάζοντας το συγκεκριμένο κείμενο διαπίστωσα πως δύο ήταν οι ανάγκες, μία των εκπροσώπων του «χώρου» να περάσουν τις απόψεις τους και μία της πολιτείας να ευθυγραμμιστεί με την τάση στην ΕΕ.

«Μόνοι μας; Μόνοι μας ἀδελφή, δέν ὑπάρχουμε!»

Μεσημέρι, στην αυλή της μονής στο ‘Εσσεξ, είχε μαζευτεί το γκρουπ που μόλις θα έφευγε, όταν μια μοναχή ξεχώρισε από το πλήθος, ζητώντας από τον π. Σωφρόνιο, μια αναμνηστική φωτογραφία…
Όταν αυτός ευχαρίστως δέχτηκε ζητώντας παράλληλα κι άλλους από το γκρουπ να μπούνε μέσα στο φωτογραφικό πλάνο, η μοναχή αντέτεινε, λέγοντας στον γέροντα: "Πρώτα εμείς!..Πρώτα να φωτογραφηθούμε εμείς οι δύο’’, είπε η μοναχή.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 22-5-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 22-5-2023 
https://www.youtube.com/live/z2c8MAdLy3Q?feature=share

«Νά μήν δίνουμε στόν διάβολο δικαιώματα»


https://proskynitis.blogspot.com/2023/05/blog-post_63.html

22 Μαΐου. Βασιλίσκου μάρτυρος (†308). Δημητρίου καὶ Παύλου νεομαρτύρων ἐν Τριπόλει Πελοποννήσου· μνήμη τῆς β ́ Οἰκουμενικῆς συνόδου ἐν Κων/πόλει (381). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτ. ς΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. ιζ΄ 1-9).

Πραξ. 17,1         Διοδεύσαντες δὲ τὴν Ἀμφίπολιν καὶ Ἀπολλωνίαν ἦλθον εἰς Θεσσαλονίκην, ὅπου ἦν ἡ συναγωγὴ τῶν Ἰουδαίων.

Πραξ. 17,1                Αφού δε επέρασαν την Αμφίπολιν και την Απολλωνίαν ήλθαν εις την Θεσσαλονίκην, όπου υπήρχε η συναγωγή των Ιουδαίων.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible