Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Γιατί λέμε ΟΧΙ στο ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ τοῦ Πατριάρχου γιά παραχώρηση Ἱεροῦ ναοῦ στούς Ρωμαιοκαθολικούς

Ενσωματωμένη εικόνα 2Εισήγηση Ιακώβου Κουτλάκη
 
 Σεβαστοί Πατέρες, ελλογιμώτατοι κύριοι καί κυρίες, αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί
  «ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ  να παραχωρείτε ναό στους Ρωμαιοκαθολικούς οσάκις υποβάλλεται σχετικό αίτημα.
           Το εντέλλεσθε αυτό αγαπητοί μου  δεν το έστειλε κάποιος τυχαίος  στον Ηγούμενο της  Πάτμου,  το έστειλε ο κατ εξοχήν θεματοφύλακας της Ορθόδοξης εκκλησίας, αυτός που ο ρόλος του είναι να  ελέγχει τους πάντες εάν τηρούν  τους Ιερούς Κανόνες και τις αποφάσεις των  Οικουμενικών Συνόδων, με μία λέξη ο εγγυητής  της τήρησης του Συντάγματος της πίστεώς μας. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον  Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο  και όλοι σταυροκοπιόμαστε και λέμε «ήμαρτον Θεέ μου, είναι δυνατόν… ; !!!
Προτού   λοιπόν σας αναλύσω τι σημαίνει για όλους εμάς τους Πάτμιους το εντέλλεσθε και γιατί το απορρίπτουμε , επιτρέψτε μου να σας θέσω υπόψη σας ένα σύντομο ιστορικό του ζητήματος.
            θα θυμάστε όλοι, πριν ένα χρόνο περίπου, την  αρχική απαίτηση του Πατριαρχείου για παραχώρηση του ναού του Αγίου Φωκά  μπροστά στο λιμάνι, η οποία  προσέκρουσε στην αντίδραση του κόσμου και στην ομόφωνη άρνηση του Ηγουμένου καί της Ιεράς Αδελφότητος της Μονής , που επικαλέστηκαν πέραν των αντιδράσεων των κατοίκων της  Νήσου, τον Νόμο Ιερότητας της Πάτμου 1155/1981, ο οποίος σαφώς δεν επιτρέπει  παρόμοιες παραχωρήσεις, προστατεύοντας τον επί χίλια καί πλέον έτη Ορθόδοξο χαρακτήρα της Πάτμου. Επί πλέον τονίσθηκε στο αρνητικό έγγραφο,  ότι ὁ πληθυσμός της Πάτμου είναι αμιγώς Ορθόδοξος (δεν υπάρχουν Καθολικοί στη Πάτμο), ενώ οι αιτούμενες τελετουργίες από Ρωμαιοκαθολικούς επισκέπτες,  εξυπηρετούνται σε υπαίθριους χώρους (συνήθως πλησίον της Μονής καί τοῦ Ιερού Σπηλαίου), ἤ σε κατάλληλες στεγασμένες αίθουσες.
           Μετά την άρνηση  αυτή της Ιεράς Μονής καί για ένα διάστημα δύο περίπου μηνών το ζήτημα φάνηκε να παγώνει. Τον περασμένο όμως Σεπτέμβρη σε επίσκεψη του Ηγουμένου στο Φανάρι, μετ’ επιτάσεως καί με την παρατήρηση ότι ἡ στάση του συνιστά ανυπακοή και με την φράση «εγώ είμαι ο Ηγούμενος της Πάτμου και οφείλεις να υπακούς»,  εξαναγκάζεται ο Ηγούμενός μας σε άτακτη υποχώρηση, δηλώνοντας ότι θα φροντίσει για την ικανοποίηση της Πατριαρχικής εντολής.
         Μεταφέροντας τις Πατριαρχικές αυτές πιέσεις στο Ηγουμενοσυμβούλιο , οι Αδελφοί της Μονής ρώτησαν τον Ηγούμενο αν εξέλειπαν οι λόγοι της προηγούμενης άρνησης μας ; Η απάντηση ήταν Όχι !  και του ανταπαντούν , προς τι λοιπόν η περαιτέρω συζήτηση;   Έτσι το θέμα  παρέμεινε σε εκκρεμότητα. Πρέπει να πούμε ότι την περίοδο αυτή καταγράφονται γενικότερες αντιδράσεις από κατοίκους καί φορείς της Πάτμου με διαμαρτυρίες καί δημοσιεύματα στον τύπο.
         Παρά όμως τις όποιες αντιδράσεις, πρόσφατα , εστάλη στον Έξαρχο Πάτμου καί Ηγούμενο της Μονής επίσημο Πατριαρχικό έγγραφο διά του οποίου παρακάμπτονται οι πάντες και ως  νέος πλέον  Κυρίαρχος και  Αφέντης της Πάτμου  ο Πατριάρχης, διατάζει την παραχώρηση ιερού ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς με το εντέλλεσθε.
             Πάλι καλά που δεν διέταξε απευθείας την παραχώρηση του Ιερού Σπηλαίου.
           Στην περίπτωση λοιπόν  αυτή, όπως καταλαβαίνετε, δύο τινά έχει ὁ Ηγούμενος να πράξει,  ή να αρνηθεί  καί να υποστεί κυρώσεις για  ανυπακοή  προς τον Πατριάρχη  ἤ να υπακούσει καί να συγκρουστεί τόσο με την προσωπική του συνείδηση, όσο και με την συνείδηση όλων  των Πατμίων , χάνοντας τον δικό μας  σεβασμό και την τιμή πού απολαμβάνει μέχρι σήμερα.                        
       Και κάτι που είναι άγνωστο στους πολλούς. Η πίεση που ασκείται από τον Πατριάρχη στον Ηγούμενο και στην Αδελφότητα είναι τόσο μεγάλη που από πέρυσι πολλές από τις αποφάσεις του Ηγουμενοσυμβουλίου αρνείται να τις εγκρίνει, όσο δεν του ικανοποιούν το αίτημά του.
Σας ερωτώ η στάση αυτή του Πατριάρχη είναι ή δεν είναι ωμός εκβιασμός ;
          Έρχομαι τώρα να εξηγήσω, τι σημαίνει για το νησί μας ,  το εντέλλεσθε του Πατριάρχη και γιατί το απορρίπτουμε .
Εντέλλεσθε σημαίνει ότι ο Δήμος, η Μονή, οι κάτοικοι της Πάτμου, όλο το νησί είμαστε μία  αποικία ενός αποικιοκράτη που λέγεται Βαρθολομαίος. Την στιγμή που ερήμην ημών των Πατμίων αποφασίζει  κάτι που μας αφορά και παρά την ομόφωνη άποψη του Ηγουμενοσυμβουλίου, την συμπαράσταση του Δήμου στις θέσεις της Μονής, και την αντίδραση των κατοίκων της Πάτμου, μας αγνοεί και μας υποτιμά , πώς αλλιώς και με ποία άλλη λέξη μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει αυτήν την  απαξιωτική συμπεριφορά του Πατριάρχου για μας τους Πατμίους;  Είναι αυτή συμπεριφορά ενός Επισκόπου και δη Πατριάρχου προς το ποίμνιό του;   Την ίδια συμπεριφορά την ζήσαμε πριν  2 χρόνια όταν επέβαλε στην Αδελφότητα της Μονής τον Κανονισμό έκτρωμα και άρπαξε την διοίκηση και διαχείριση της Μονής και την κινητή και ακίνητη περιουσία της τα κειμήλια, τα βιβλία  κλπ. χωρίς να έχει αυτό το δικαίωμα.
  Εντέλλεστε, σημαίνει ότι τον νόμο της Ιερότητας της Πάτμου τον γράφω στις πατούσες των υποδημάτων  μου και δεν αναγνωρίζω το νόμο  του Ελληνικού κράτους, ο οποίος, απαγορεύει ρητώς  την εγκαθίδρυση ετερόδοξων Ομολογιών και εκκλησιών στην Πάτμο. Παραβαίνει επομένως ο Πατριάρχης το νόμου του Ελληνικού κράτους, όταν επιτρέπει την εγκαθίδρυση άλλων αιρετικών Ομολογιών στη Πάτμο Ναι ή Όχι ;
Εντέλλεσθε σημαίνει  ότι περιφρονώ  τους αγώνες  των επί 900 χρόνων Ηγουμένων και Πατέρων της Μονής και των προγόνων μας, που με θυσίες δεν επέτρεψαν σε κανένα Ετερόδοξο κατακτητή να τους αλλάξει τις θρησκευτικές τους Παραδόσεις και το καθεστώς της Μονής και έρχεται σήμερα ένας Βαρθολομαίος να τα γκρεμίσει όλα;
Εντέλλεσθε σημαίνει ωμή παραβίαση του 6ου Κανόνα  της εν Λαοδικεία Συνόδου: «Περί του μή συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τόν οἴκον τοῦ Θεοῦ, ἐπιμένοντας τῇ αἱρέσει» καθώς επίσης  του Β Κανόνα της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου, που απαγορεύει ρητώς συν-προσευχή με ακοινώνητους και Ετεροδόξους όπως είναι οι Παπικοί και διερωτόμαστε όλοι,  και διερωτόμαστε όλοι  όταν  ο Πατριάρχης της Ορθοδοξίας συ- προσεύχεται με αιρετικούς ή τους παραχωρεί Ορθόδοξους ναούς ; Τι συμβαίνει;
Ερωτώ , μήπως  με το ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ  θέλει να στείλει ένα μήνυμα προς όλη την Ορθοδοξία ότι Εγώ ο Πατριάρχης της Ορθοδοξίας είμαι « Πρώτος άνευ ίσων επισκόπων » όπως το εκστόμισε πρόσφατα  ο Άγιος Προύσσης » « και   ότι λέω ex cathedra είναι σωστό και αλάνθαστο!   Μήπως με το  νέο αυτό αιρετικό δόγμα,  θέλει να μας δείξει την Κυριαρχία του ως  Πάπας  της Ανατολής;
       Όταν αγαπητοί έχουμε  ένα τέτοιο Ποιμένα να ποιμαίνει τα πρόβατα , τι αποτέλεσμα περιμένετε;  Λυπούμαι που το λέω αλλά αυτές οι εκτροπές του Βαρθολομαίου μας έφεραν εδώ σήμερα για να δούμε όλοι μαζί πως θα τις αντιμετωπίσουμε.  
Η αλήθεια είναι ότι το δικαίωμα να εντέλλεται σήμερα ο  Πατριάρχης με τέτοιο ανοίκειο τρόπο, του  το δώσαμε εμείς οι Πάτμιοι,  όταν χωρίς αντίδραση του επιτρέψαμε να καταργήσει το ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΝ και ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟΝ  και ΑΥΤΟΝΟΜΟΝ της Μονής και όσα άλλα έκανε από το 2000 μέχρι σήμερα.  Ιδού το αποτέλεσμα της αδιαφορίας μας.
Με το νέο Κανονισμό,  Ηγούμενος και απόλυτος Κυρίαρχος της Μονής είναι ο ίδιος ο Πατριάρχης. Αυτό το βλέπουμε όταν τα πάντα πλέον εγκρίνονται από το Πατριαρχείο  και ο Κύριλλος απλώς Ηγουμενεύει και εκτελεί  της εντολές του Προϊσταμένου του. Όποιος αμφισβητεί την πραγματικότητα αυτή , ιδού το βήμα να το αναιρέσει. Ερωτώ, υπάρχει έστω και ένας  Πάτμιος που να τα ανέχεται αυτό; Επί χρόνια  εγώ, ο  Μαυρουδής ,  ο Νίκος Μελιανός και η εφημερίδα της Μάγδας  φωνάζουμε, κύριοι   του Δημοτικού Συμβουλίου και λοιποί πολίτες ξυπνήστε, πάρτε  θέση, αύριο θα είναι αργά.
Δυστυχώς σήμερα αγαπητοί μου, ο Πατριάρχης τηλεγραφικά καθαιρεί, απολύει, εκτοπίζει και  διορίζει  Ηγουμένους της αρεσκείας του, ακόμα και το Ηγουμενοσυμβούλιο αυτός το διορίζει. Εγγράφει στο Μοναχολόγιο όποιον και όσους Μοναχούς θέλει και αγνοεί  το τι ορίζουν οι ιεροί κανόνες τους οποίους επικαλείται μόνο στην περίπτωση που απειλείται η λεγόμενη εκκλησιαστική δικαιοδοσία του. Επί 16 χρόνια ακολουθεί το Πατριαρχείο μία πολιτική στην Ιερά Μονή της  Πάτμου που de facto  οδηγεί στη διάλυση της .
Επειδή όμως εμείς  οι Πάτμιοι έχουμε εξαντλήσει την υπομονή μας  με τις Πατριαρχικές αυθαιρεσίες, εκτροπές και  αστοχίες τα τελευταία 15 χρόνια, οφείλουμε  επί τέλους να πάρουμε τις τύχες του νησιού  στα χέρια μας και να στείλουμε ένα   ΟΜΟΦΩΝΟ  μήνυμα στο Πατριαρχείο.  Παναγιότατε, είσαι ο Πνευματικός ηγέτης μας και το αποδεχόμαστε , δεν είσαι όμως ο Ηγούμενος, ο Κυρίαρχος Διοικητής, ο Αφέντης ,ο  Εξουσιαστής της Πάτμου , αυτόν τον ρόλο δεν σου τον αναγνωρίζουμε . Ξεκάθαρες κουβέντες.
Επανέρχομαι όμως εις το Εντέλλεσθε και διερωτώμαι . Γιατί το αίτημα δεν το υποβάλει ένας οποιοσδήποτε Καθολικός επισκέπτης της Πάτμου, αλλά το θέτει  ο Πατριάρχης εκ μέρους των,  ως εκπρόσωπός τους. Διερωτήθηκε  κανείς;  Όχι Κύριοι, δεν είναι εκπρόσωπός τους, δική του πρωτοβουλία είναι και έχει το σκοπό του. Ακούστε λοιπόν κάποιες  πληροφορίες που έχω συλλέξει.                                                                                    Το αίτημα αυτό σχετίζεται με την Οικουμενιστική εκκλησιαστική διπλωματία που αναπτύσσει τελευταία ο Πατριάρχης εν όψει της Μεγάλης Συνόδου για « μερική ένωση με τους Παπικούς» να  τους αναγνωρίσουμε δηλαδή εμείς οι Ορθόδοξοι ως κανονικοί  Εκκλησία παρά τις διαφορές μας και να  αναγνωρίσουμε κάποια από τα δικά τους μυστήρια,  κάτι που πλείστοι  Ιεράρχες,  Δογματολόγοι και Αυτοκέφαλες εκκλησίες αντιδρούν και  μιλάνε για μια νέα αίρεση και μάλιστα ως την  παναίρεση του αιώνα.
Όπως  άκουσα στην εκκλησιαστική  ημερίδα του Πειραιά, οι  Οικουμενιστές  με εντολή της «νέας τάξης πραγμάτων» προωθούν την Παγκοσμιοποίηση και μέσα στην εκκλησία ,  με την Ένωση όλων των Χριστιανικών Ομολογιών σε μία και με ένα Αρχηγό τον Πάπα.  Διδάσκουν την θεωρία των κλάδων , δηλαδή κάθε ομολογία είναι ένας  κλάδος και όλοι οι κλάδοι αποτελούν το ΟΛΟΝ της εκκλησίας. Για να πετύχουν τον στόχο τους ζητούν την μερική αλλοίωση των Οικουμενικών συνόδων, την ακύρωση της Ιεράς Παράδοσης και κάποια άλλα που δεν είναι της ώρας.  Στα πλαίσια λοιπόν αυτά αποβλέπουν οι ασπασμοί, οι συν προσευχές, οι ατέρμονοι εκκλησιαστικοί διάλογοι κλπ. . Στην θρησκευτική ημερίδα του Πειραιά που ανέδειξα το σημερινό θέμα που μιλάμε,  καταγγέλθηκε δημοσίως  από τον Καθηγητή δογματικής   Δημήτρη Τσελλεγγίδη  «ότι ο Οικουμενισμός των Ορθοδόξων έχει αφετηρία , τροφοδότη και ηγέτη τον  Οικουμενικό Πατριάρχη και την περί αυτού  8Σύνοδο. Από εκεί εκπορεύεται το ακάθαρτο πνεύμα του Οικουμενισμού για τους Ορθοδόξους»  Άλλωστε το εντέλλεσθε του Πατριάρχου , τις επιδιώξεις του αιρετικού Οικουμενισμού εξυπηρετεί.
                Το δικό μου συμπέρασμα του ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ του Πατριάρχου μετά όλα αυτά που σας ανέφερα, είναι ότι θέλει εμπράκτως να δηλώσει στους Παπικούς ότι προωθεί την ΜΕΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ μαζί τους και τα υπόλοιπα περί  θρησκευτικές ανάγκες των  Καθολικών επισκεπτών της Πάτμου είναι παραμύθια για παιδάκια. Και στο σημείο αυτό θέλω να γίνει κατανοητό από όλους τους Πάτμιους ότι οι τουρίστες δεν έρχονται στο νησί μας επειδή θα βρουν  ναούς λατρείας του δόγματός τους. Έρχονται ως τουρίστες κατά χιλιάδες γιατί βρίσκουν αυτό που το νησί εκφράζει αυθεντικά . Δηλαδή, την γνήσια ορθόδοξη Παραδοσιακή εικόνα και ατμόσφαιρα ενός ιδιαίτερου νησιού με ξεχωριστό τουριστικό ενδιαφέρον, που στην πατρίδα τους δεν το βρίσκουν. Αυτή η ιδιαιτερότητα και Μοναδιότητα της Ιερότητας της Πάτμου φέρνει τους τουρίστες , ας την διαφυλάξουμε επομένως όλοι ως κόρη οφθαλμού.
        Θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ και σε κάτι άλλο . Ας υποθέσουμε ότι ο Ηγούμενός μας μη αντέχοντας τις πιέσεις, ενδίδει και παραχωρεί την Αγία Ειρήνη Χοχλακά στους Παπικούς, με τους οποίους υπάρχουν δυστυχώς 33 σοβαρές Δογματικές και αγεφύρωτες διαφορές μεταξύ μας.  Ακούστε και συμπεράνετε τα αποτελέσματα. 1-Θα έχουμε ωμή Παραβίαση Οικουμενικών  Κανόνων και ειδικότερα του κανόνα  που απαγορεύει την είσοδο αιρετικών σε Ορθόδοξο ναό και την απαγόρευση  άλλης  χρήσης του ναού από αυτό που προορίσθηκε εξ αρχής κάτι που δεν μπορεί ούτε Αρχιερεύς, ούτε Ιερεύς , ούτε κανείς  άλλος να αλλάξει. 2- Θα έχουμε προσβολή και παραβίαση του τάματος, του αφιερώματος και της άτυπης διαθήκης του ιδρυτού του ναού . Όταν κτίζει κάποιος μια εκκλησία και την αφιερώνει να λατρεύεται ο  Τριαδικό Θεός  και να τιμάται ο Άγιος στο όνομα του οποίου αφιερώνεται, μπορεί να έλθει οποιοσδήποτε άλλος μετά και να αλλάξει αυτή την χρήση;  Που υπάρχει αυτό γραμμένο ή Παραδοσιακά που έχει εφαρμοστεί για να το μάθουμε κι εμείς; 3- Οι Παπικοί δεν πιστεύουν τις εικόνες , θα πρέπει επομένως να απομακρυνθούν ναι ή Όχι;  4- Θα πρέπει να φύγουν όλα τα Ορθόδοξα σύμβολα όπως κεριά, μανουάλια, το αναλόγιο, ιερά βιβλία, ευαγγέλια,  να φύγουν όλα τα τάματα των Ορθοδόξων πιστών και πολλά άλλα που δεν τα αποδέχονται οι Καθολικοί ναι ή όχι; 5- Θα πρέπει να φύγουν τα Ιερά Ορθόδοξα λείψανα του Ορθόδοξου Αγίου που μπήκαν όταν εγκαινιάστηκε ο ναός, ναι ή όχι; 6- Θα πρέπει να αποχαρακτηριστεί η ονομασία του ναού  προς τιμή της Αγίας Ειρήνης,  διότι οι Παπικοί δεν θα την αναγνωρίζουν ως Αγία ναι ή όχι.;     7-Τι θα λένε οι Παπικοί  στους ομοθρήσκους τους,  πάμε στην εκκλησία του Αγίου τα Τάδε την στιγμή δεν τον πιστεύουν ως Άγιο; 8-  Θα έχουμε παραβίαση του νόμου 1155/1981 του Ελληνικού κράτους που απαγορεύει την παρουσία ετερόδοξης εκκλησίας στη Πάτμο. Ναι ή όχι. 9-  Θα έχουμε  παραβίαση του νόμου 4301/2014 του κράτους που δεν επιτρέπει  αυθαίρετη λατρεία Ετεροδόξων,  σε τόπο και χώρο που δεν έχει δοθεί προηγουμένως κανονική άδεια από το Υπουργείο Παιδείας; . 10- Θα έχει κάθε Ορθόδοξος πολίτης το δικαίωμα να προσβάλει στο δικαστήριο αυτές τις  παράνομες παραχωρήσεις ναι ή όχι; 11- Θα πρέπει τέλος όποτε χρειαστεί να λειτουργηθεί  από μας τους Ορθόδοξους ο ναός που παραχωρήθηκε ,  να τελεστούν εγκαίνια  και θυρανοίξια, εξ αρχής.  Ναι ή όχι;  Με άλλα λόγια δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο τα νομίζουν ορισμένοι .Προκύπτουν δεκάδες προβλήματα.
Μη βιάζονται επομένως ορισμένοι να γίνονται αβανταδόροι με ξένα κόλλυβα και υμνητές παράνομων πράξεων, την στιγμή μάλιστα που δεν γνωρίζουν ποιοι κρύβονται πίσω από το αίτημα και τι αλισβερίσια ή παιγνίδια κρύβονται  πίσω από το ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ;.                
 Τα λέμε αυτά κυρίως προς τον Παναγιότατο  και  τον  Άγιο Καθηγούμενο να τα λάβουν υπόψη  πριν προβούν σε οποιαδήποτε παραχώρηση. Αφουγκρασθείτε τι σας προτείνει το Χριστεπώνυμο ποίμνιό σας. Κανείς δεν θέλει την ρήξη , Εκκλησία είμαστε και όχι πολέμιοι. Αν όμως ου μη γένοιτο έλθει  η ρήξη θα μας βρείτε μπροστά σας και τα κανάλια θα δείχνουν τα έργα σας σ όλο τον κόσμο.  
Ο λόγος μας και η σημερινή ημερίδα,  είναι ένα μήνυμα ότι  κανείς  δεν μπορεί να παίζει παιγνίδια με την πίστη και τη συνείδησή μας . Οι Πατριαρχικές εκτροπές ήταν μέχρι εδώ. Όσο για τις παλιές θα τα πούμε σύντομα.
Παρά ταύτα ως  Σύλλογος Δηλώνουμε ότι  δεν έχουμε σκοπό να μπούμε σε εσωστρέφεια ,στο στυλ φταίει ο ένας ή άλλος, ούτε να μπούμε στα πόδια και στα εσωτερικά της Μονής και των Μοναχών. Σκοπός μας είναι να ενώσουμε και να συνεργαστούμε όλοι, κλήρος και λαός , Δήμος και Μονή για την Ορθοδοξία, για την Πάτμο. Ξεκάθαρες κουβέντες.  
Άγιε Καθηγούμενε μείνε στην άρνησή σου για να δοξασθείς και επί γης και εις τον Ουρανό. Μην ενδώσεις στο ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ και εξήγησε με πειστικό  τρόπο στον Παναγιότατο το λόγο. Τίμησε  τους προκατόχους σου Ηγουμένους και Πατέρες της Μονής . Την στιγμή που έχεις ομόφωνη την Αδελφότητα, το Δήμο να δηλώνει ότι συμπαρατάσσεται με ότι αποφασίσει  η Αδελφότητα  και το σύνολο σχεδόν των κατοίκων της Πάτμου μαζί σου , τι έχεις  να φοβηθείς.
Και κάτι για τους  φίλους μας Καθολικούς επισκέπτες της Πάτμου και σε όλους τους άλλους Ετεροδόξους. Εμείς οι  Πάτμιοι  είμαστε λίαν φιλόξενοι και εξυπηρετούμε   κάθε αίτημα των επισκεπτών μας, ασχέτου φυλής, θρησκείας ή ιδιότητος και δεν κάνουμε καμία διάκριση ή σχολιασμό. Άπαντες είναι ελεύθεροι να εκτελούν τις θρησκευτικές τους λατρείες σε όποιο χώρο θέλουν και όποια ώρα  θέλουν, όπως προβλέπει το Σύνταγμα άλλωστε. Η Φιλοξενία όμως δεν είναι μονόπλευρη,  απαιτεί αλληλοσεβασμό. Και τον σεβασμό  που ζητάμε εμείς  από τους εκλεκτούς επισκέπτες μας είναι, να σεβαστούν και αυτοί την ιδιαιτερότητά της πίστεώς μας που δεν επιτρέπει οποιαδήποτε χρήση των Ιερών ναών μας σε ετεροδόξους διότι κατά την Ορθόδοξη Ομολογία ο ναός για μας είναι χώρος Ιερός και άβατος.   Aς γνωρίζουν ότι εκείνο που μας ενοχλεί κυρίως , είναι οι εκ του πονηρού Ουνιτικές και εκ του «πλαγίου ενέργειες» κύκλων του Βατικανού, για επίσημο Παπικό θύλακα και την ισότιμη χρήση του Ιερού Σπηλαίου της Αποκαλύψεως.
 Αυτόν τον Αλληλοσεβασμό και την αλληλοκατανόηση ζητάμε και από τον Παναγιότατο που ενδεχομένως σήμερα στενοχωρήσαμε, αλλά έπρεπε , τον απευθύνουμε στον Άγιο Καθηγούμενο και στην Αδελφότητα  της Μονής , στους επισκέπτες μας και σε κάθε αντίθετη άποψη από εμάς. Ας κατανοήσουν επομένως  άπαντες τους σοβαρούς λόγους που μας  αναγκάζουν να αρνούμαστε το ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ του Πατριάρχη και να   λέμε ΟΧΙ στην προοπτική παραχώρησης Ιερού ναού στους φίλους μας Ρωμαιοκαθολικούς και σε οποιονδήποτε άλλο Ετερόδοξο.                                                                                                                                                                    Περαιώνοντας την παρέμβαση μου και σύμφωνα με τα όσα σας ανέφερα , Καλούμε  κάθε Πάτμιο Ορθόδοξο Χριστιανό, ο οποίος δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ τις παράνομες εκτροπές του Πατριαρχείου,  Δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ τον εξευτελισμό της Ορθοδόξου πίστεως μας. Δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ  την Βεβήλωση των ιερών ναών μας . Δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ  την κατάργηση των Ιερών Παραδόσεων μας, να συμπαραταχθεί μαζί μας και όλοι μαζί να προστατέψουμε τα Ιερά και Όσια της Πάτμου . Είναι αδήριτη πατριωτική ανάγκη  να πλαισιώσετε όλοι τον Σύλλογο μας, γιατί ο αγώνας τώρα ξεκινάει.           
                         Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. 
πηγή:  http://oikoymoikon.blogspot.gr
http://makkavaios.blogspot.gr/2016/05/blog-post_48.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible