Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Ποιά εἶναι ἡ κατά Χριστόν ἐλπίδα Δ'- Ἁγ. Νικοδήμου, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορειτου (κήρυγμα)

 Ποιά εἶναι ἡ κατά Χριστόν ἐλπίδα Δ'- Πότε καί πώς καλλιεργοῦμε τήν σωστή ἐλπίδα στόν Κύριο, Ἁγ. Νικοδήμου-Πνευματικά γυμνάσματα, Ἐξέτασις 8η- Περί τῶν θεολογικῶν ἀρετῶν δηλ. πίστεως, ἐλπίδος καί  ἀγάπης, 3-6-2023, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορειτου

Πῶς πρέπει νά ψηφίσουμε. Γνωρίσματα τῶν Κυβερνώντων ἕναν λαόν.

 

-https://www.youtube.com/watch?v=pfhCAAh_ho4 Patroparadoto Sevas

https://tasthyras.wordpress.com/2023/05/31/πῶς-πρέπει-νά-ψηφίσουμε-γνωρίσματα-τ/

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 3-6-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 3-6-2023
https://www.youtube.com/live/mnEEx2DqZno?feature=share

Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς. Ὑπομνηματισμός τῆς εὐαγγελικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ[:Ιω. 7,37-52 και 8,12]

YΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Ἐν δὲ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ τῇ μεγάλῃ τῆς ἑορτῆς εἱστήκει ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔκραξε λέγων· ἐάν τις διψᾷ, ἐρχέσθω πρός με καὶ πινέτω. ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ῥεύσουσιν ὕδατος ζῶντος (: Κατά την τελευταία και επισημότερη από τις άλλες ημέρες της εορτής[της Σκηνοπηγίας] στάθηκε όρθιος ο Ιησούς και με δυνατή φωνή είπε: ‘’Εάν κανείς αισθάνεται πόθο και δίψα, όχι για αγαθά υλικά και φθαρτά, αλλά για πνευματικά και αιώνια, για την εσωτερική γαλήνη και τη μακαριότητα της θείας ζωής, ας έλθει κοντά Μου μέσω της πίστεως και ας πίνει την αλήθεια που προσφέρω, για να ικανοποιηθούν έτσι οι πλέον μύχιοι και ευγενείς πόθοι του. Εκείνος που πιστεύει σε Εμένα, σύμφωνα με τους λόγους της Γραφής, θα γίνει αστείρευτη πνευματική πηγή· και από την καρδιά και τα βάθη της ψυχής του θα αναβλύζουν ποταμοί από ολόδροσο τρεχούμενο νερό, για να ξεδιψά όχι μόνο ο ίδιος αλλά και όλοι όσοι έρχονται σε επικοινωνία με αυτόν’’)»[:Ιω.7 ,37-38]·[ερμηνευτική απόδοση Παναγιώτου Τρεμπέλα].

Εκείνοι οι οποίοι προσέρχονται για να ακούσουν το θείο κήρυγμα και είναι προσεκτικοί στα θέματα της πίστης, πρέπει να επιδεικνύουν τον έντονο πόθο όσων διψούν για να ξεδιψάσουν και ανάλογη επιθυμία να ανάπτουν μέσα τους, διότι έτσι θα μπορέσουν να συγκρατήσουν με ασφάλεια όσα λέγονται. Άλλωστε και οι διψασμένοι, όταν πάρουν στα χέρια τους ένα ποτήρι με νερό, το πίνουν με μεγάλη προθυμία και τότε πια σβήνουν τη δίψα τους και ησυχάζουν.

Κατά όμοιο λοιπόν τρόπο και οι ακροατές των θείων λόγων, εάν τους ακούνε και τους δέχονται με πραγματική δίψα, δεν θα κουραστούν ποτέ, μέχρις ότου μάθουν τα πάντα. Για το ότι πρέπει συνεχώς να διψάμε και να πεινάμε για τα πνευματικά λέγει ο Κύριος: «Μακάριοι οἱ πεινῶντες καὶ διψῶντες τὴν δικαιοσύνην, ὅτι αὐτοὶ χορτασθήσονται(:Μακάριοι είναι εκείνοι οι οποίοι με σφοδρό εσωτερικό πόθο σαν πεινασμένοι και διψασμένοι επιθυμούν τη δικαιοσύνη και την τελειότητα, διότι αυτοί θα χορτάσουν καθώς θα ικανοποιηθούν πλήρως οι πόθοι τους)»[Ματθ.5,6]. Και εδώ λέγει ο Χριστός: «Ἐάν τις διψᾷ, ἐρχέσθω πρός με καὶ πινέτω». Οι λόγοι αυτοί έχουν την ακόλουθη σημασία: «Κανέναν δεν προσελκύω αναγκαστικά και με τη βία, αλλά εάν κανείς έχει μεγάλη προθυμία, εάν φλέγεται από τον πόθο για τα αιώνια αγαθά, αυτόν προσκαλώ εγώ».

Ὁ κόπος τοῦ Κέβιν


Ὁ κόπος τοῦ Κέβιν

Ἐξαιτίας τῆς σκληρῆς του ἄσκησης ὁ Κέβιν συνήθιζε νὰ διανύει τὶς Τεσσαρακοστὲς περιορισμένος σὲ κλαδόπλεχτη καλύβα, ἔχοντας γιὰ κλίνη μιὰ πλακόπετρα. Τὸ πλούσιο δεῖπνο του ἦταν ἡ μουσικὴ τῶν ἀγγέλων. Κάποια Σαρακοστὴ ἕνα κοτσύφι ἦλθε ἀπὸ τὸ δάσος στὴν καλύβα, καὶ καθὼς ὁ Κέβιν εἶχε ἁπλωμένα τὰ χέρια σὲ στάση προσευχῆς, ἐκεῖνο χοροπήδησε πάνω στὴν παλάμη τοῦ ὁσίου. Ὁ Κέβιν κράτησε τὸ χέρι του στὴν ἴδια στάση, μέχρι τὸ κοτσύφι νὰ φτιάξει τὴ φωλιά του.

Τὸ TikTok καὶ οἱ νέοι


Τὸ TikTok καὶ οἱ νέοι

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Ἀδιαμφισβήτητα, καλοί μου φίλοι, ζοῦμε σήμερα στὴν ἐποχὴ τῶν κοινωνικῶν δικτύων. Μικροὶ καὶ μεγάλοι! Ἰδιαίτερα δὲ ἡ νέα γενιά, ἡ ὁποία πλέον δὲν μπορεῖ χωρὶς αὐτά! Τὸ κυριότερο εἶναι βεβαίως τὸ TikTok! Τὸ ὁποῖο κατόρθωσε μέσα σὲ ἐλάχιστο χρόνο νὰ εἶναι τὸ μεγαλύτερο κοινωνικὸ δίκτυο στὸν κόσμο. Ἡ κυριαρχία του εἶναι ἀδιαμφισβήτητη. Ὅπως καὶ ἡ μεγάλη του ἐπιρροὴ στὴ νέα γενιά, στὴν ὁποία καὶ ἀπευθύνεται.


Ἀφορμὴ γιὰ τὸ κείμενο αὐτὸ ἦταν τὸ τηλεφώνημα μίας καθηγήτριας φιλολόγου, ἡ ὁποία μᾶς εἶπε ὅτι ἔχει κάποιους μαθητές, οἱ ὁποῖοι χάνουν τὸ χρόνο τους καὶ μένουν πίσω στὰ μαθήματά τους, ἐπειδὴ ἀσχολοῦνται πολὺ μὲ τὸ TikTok καὶ εἶναι … TikToker!!!

Στ’ ἀλήθεια τί ἀκριβῶς συμβαίνει μὲ τὸ TikTok, ποὺ ἔφθασαν νὰ παίρνουν μέτρα σὲ βάρος του ἀκόμη καὶ οἱ κυβερνήσεις;

Ἀξίζει νὰ τὸ δοῦμε …

Περὶ τίνος ἀκριβῶς πρόκειται;

Tὸ TikTok (παλαιότερα γνωστὸ ὡς Musical.Ly) εἶναι μία ἐφαρμογὴ στὸ ἔξυπνο κινητὸ ποὺ ἐπιτρέπει σὲ κάποιον νὰ δημιουργεῖ καὶ νὰ δημοσιεύει στὸ διαδίκτυο μέσῳ τῆς πλατφόρμας του, βίντεο μικρῆς διάρκειας μὲ μουσικὴ καὶ εἰδικὰ ἐφφὲ ποὺ τὰ διαθέτει αὐτὴ ἡ ἴδια ἡ ἐφαρμογή, ὅπως καὶ εἰδικὰ ἐργαλεῖα γιὰ τὴν ἐπεξεργασία τους.

Τὰ βίντεο αὐτὰ μπορεῖ κανεὶς νὰ τὰ σχολιάσει, νὰ τοὺς κάνει like, νὰ τὰ στέλνει ὡς προσωπικὸ μήνυμα καὶ νὰ τὰ διαμοιράζει σὲ ἄλλους χρῆστες, ὅπως καὶ σὲ ἄλλες πλατφόρμες. Ἐπίσης οἱ χρῆστες μποροῦν μὲ αὐτὰ νὰ ἀποκτοῦν καὶ κοινὸ ποὺ νὰ τοὺς ἀκολουθεῖ!

Ἔτσι θὰ μπορούσαμε νὰ ποῦμε ὅτι εἶναι μία μικρότερη ἔκδοση τοῦ You Tube, ἀλλὰ μόνο μὲ συντομότατα βίντεο, ἡ διάρκεια τῶν ὁποίων εἶναι ἀπὸ 5 – 60 δευτερόλεπτα μόλις!

Ἑπομένως στὸ TikTok ὅλα ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὸ βίντεο! Αὐτὴ εἶναι ἡ πρωτοτυπία του.

Ποιὰ εἶναι ἡ ἱστορία του;

Τὸ 2016 ἡ Κινεζικὴ ἑταιρεία ByteDance εἶχε τὴν ἐφαρμογὴ Douyin, (ποὺ σημαίνει «μὲ τὴν κίνηση τῆς μουσικῆς») παρόμοια αὐτῆς τοῦ TikTok, ἡ ὁποία καὶ δὲν πήγαινε καλὰ καὶ δὲν εἶχε τὴν ἀπήχηση ποὺ ἀνέμενε, ἂν καὶ εἶχε 100 ἑκατ. χρῆστες καὶ πρόβαλε καθημερινὰ πάνω ἀπὸ 1 δισεκ. βίντεο!!!

Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ[:Πράξ. 2,1-11]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Καὶ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό (:Το πρωί της ημέρας της Πεντηκοστής -καθώς ολοκληρωνόταν η ημέρα αυτή η οποία άρχισε από το απόγευμα της παραμονής της- όλοι οι πιστοί με μια καρδιά ήταν συναγμένοι στο ίδιο μέρος)»[Πράξ. 2,1].

Ποια είναι αυτή η Πεντηκοστή; Όταν το δρεπάνι έπρεπε να χρησιμοποιηθεί για την συγκομιδή από τον θερισμό· όταν έπρεπε να συναθροίζει τους καρπούς. Είδες τον τύπο; Βλέπε πάλι την αλήθεια. Όταν έπρεπε να επιβάλλει το δρεπάνι του λόγου, όταν τους καρπούς έπρεπε να συλλέγει, τότε το Πνεύμα σαν δρεπάνι κοφτερό, πετά πάνω σε αυτούς. Διότι άκουσε τον Χριστό που λέει: «Οὐχ ὑμεῖς λέγετε ὅτι ἔτι τετράμηνός ἐστι καὶ ὁ θερισμὸς ἔρχεται; ἰδοὺ λέγω ὑμῖν, ἐπάρατε τοὺς ὀφθαλμοὺς ὑμῶν καὶ θεάσασθε τὰς χώρας, ὅτι λευκαί εἰσι πρὸς θερισμὸν ἤδη (:Δεν λέτε εσείς ότι τέσσερις μήνες μένουν ακόμη και ο θερισμός έρχεται; Στην πνευματική όμως σπορά είναι δυνατόν ο λόγος του Θεού να καρποφορήσει και σε χρονικό διάστημα πολύ πιο σύντομο. Και για να πειστείτε για το θέμα αυτό που σας λέω, σηκώστε τα μάτια σας και κοιτάξτε το πλήθος αυτό των Σαμαρειτών που έρχονται. Μοιάζουν οι ψυχές τους με χωράφια, στα οποία δεν πρόφθασε να σπαρεί ο λόγος της αλήθειας, κι όμως είναι λευκά και ώριμες πλέον, έτοιμα να θεριστούν. Έτσι και σ’ όλα τα μέρη του κόσμου οι ψυχές των ανθρώπων είναι τώρα ώριμες για να δεχθούν τη σωτηρία)»[Ιω. 4,35] και πάλι τους έλεγε: «Ὁ μὲν θερισμὸς πολύς, οἱ δὲ ἐργάται ὀλίγοι· δεήθητε οὖν τοῦ κυρίου τοῦ θερισμοῦ ὅπως ἐκβάλῃ ἐργάτας εἰς τὸν θερισμὸν αὐτοῦ(:Τα ώριμα στάχυα για θερισμό είναι πολλά, αλλά οι εργάτες που θα τα θερίσουν είναι λίγοι. Πολλοί δηλαδή είναι οι καλοδιάθετοι να δεχτούν το Ευαγγέλιο και να σωθούν, λίγοι όμως είναι οι πνευματικοί εργάτες που θα υπηρετήσουν στο πνευματικό αυτό έργο. Παρακαλέστε λοιπόν τον Θεό, που είναι ο κύριος και ο ιδιοκτήτης της έτοιμης για θερισμό σποράς, να βγάλει και να στείλει εργάτες στο θερισμό του)»[Λουκ. 10,2]. Ώστε αυτός ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε το δρεπάνι· διότι Αυτός ανέβασε στον ουρανό τις προσφορές των πρώτων καρπών, αφού προσέλαβε το ανθρώπινο ένδυμα. Γι’ αυτό και τούτο καλεί θερισμό.

«Καὶ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι(:Και όταν έφτασε)», λέει, «τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς(: η ημέρα της Πεντηκοστής)», δηλαδή όχι προ της Πεντηκοστής, αλλά την ημέρα της Πεντηκοστής, όπως θα μπορούσε κάποιος να πει. Διότι έπρεπε να γίνουν πάλι αυτά κατά την διάρκεια εορτής, για να δουν αυτά και αυτοί, που ήταν παρόντες κατά την Σταύρωση του Χριστού. «Καὶ ἐγένετο ἄφνω ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἦχος ὥσπερ φερομένης πνοῆς βιαίας(:Και ξαφνικά, χωρίς να το περιμένει κανείς, ήλθε από τον ουρανό μια βοή σαν φύσημα σφοδρού ανέμου, που κινείται με ορμή και βιαιότητα)»[Πράξ.2,2]. Γιατί έγινε αυτό χωρίς αισθητά σημεία; Διότι μολονότι έγινε και αυτό, έλεγαν ότι «γλεύκους μεμεστωμένοι εἰσί(:είναι τελείως μεθυσμένοι με γλυκό και δυνατό κρασί, και δεν ξέρουν τι λένε)», εάν δεν γινόταν αυτό, τι δεν θα μπορούσαν να πουν; Και όχι μόνο έγινε ήχος, αλλά και «εκ του ουρανού». Και το ξαφνικό αυτού διήγειρε αυτούς. «Καὶ ἐπλήρωσεν ὅλον τὸν οἶκον οὗ ἦσαν καθήμενοι(:Και η βοή αυτή γέμισε όλο το σπίτι όπου κάθονταν οι απόστολοι και όλοι οι μαθητές)». Αναφέρει μεγάλη ορμή του Αγίου Πνεύματος.

Ρουμανικό Πατριαρχεῖο: Τό σύμφωνο συμβίωσης εἶναι ἕνας δόλιος τρόπος νομιμοποίησης τοῦ ὁμοφυλοφιλικοῦ “γάμου”


Αποφασίζοντας σχετικά με υπόθεση 21 ομόφυλων ζευγαριών, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο δήλωσε ότι η Ρουμανία παραβίασε το δικαίωμά τους στην οικογενειακή ζωή και ότι το κράτος πρέπει να παρέχει αναγνώριση και προστασία για τις σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου.

Σε απάντηση, ο εκπρόσωπος της Ρουμανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Vasile Bănescu έστειλε μια δήλωση στον Τύπο σχετικά με τη θέση της Εκκλησίας για το σύμφωνο συμβίωσης.

«Από ηθική άποψη, το σύμφωνο συμβίωσης είναι ένα υποκατάστατο του γάμου και καταστροφικό στοιχείο της πνευματικής και ηθικής τάξης στην κοινωνία», είπε ο Μπανέσκου. «Όπου έγινε αποδεκτό, έχει γίνει το πρώτο βήμα προς τη νομιμοποίηση του «γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου», που είναι μόνο το μέσο με το οποίο μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο «γάμος».


Το Πατριαρχείο της Ρουμανίας, σε συμφωνία με τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, εξακολουθεί να αποδοκιμάζει την προώθηση της ιδέας των συμφώνων συμβίωσης, καθώς και τη νομοθεσία της, διότι αποπειράται να υποκαταστήσει τον έγκυρο θεσμό του γάμου, αλλά υπονομεύει την ανάληψη της πλήρους ευθύνης από τους δύο συζύγους και αποτελεί πηγή (όπως έχει αποδειχθεί σε άλλες χώρες) της κατάρρευσης της σημασίας και της ηθικής διαμορφωτικής εξουσίας της οικογένειας.

Νά ἀφήνης τόν ἑαυτό σου στό χέρι τοῦ Θεοῦ, ὅπως ὁ πηλός εἶναι στά χέρια τοῦ ἀγγειοπλάστη.


Γιά τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, ἔλεγε ὁ Γέροντας Παΐσιος 'Ολάρου :

~Νά ἀφήνης τόν ἑαυτό σου στό χέρι τοῦ Θεοῦ, ὅπως ὁ πηλός εἶναι στά χέρια τοῦ ἀγγειοπλάστη.

~Νά ζητᾶμε τήν βοήθεια τοῦ Κυρίου καί νά ἀφιέμεθα στά χέρια Του!
'Εάν ἀφιέμεθα στό θέλημα τοῦ Κυρίου μας, νά εἴμεθα σίγουροι ὅτι δέν θά μᾶς ἀφήση.

~'Εάν θέλης νά ὑπακούης καί νά ὠφεληθῆς, κόψε τό θέλημά σου καί ἄφησέ το στό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί δέξου τά λόγια μας καί τήν ἀγάπη μας.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 3-6-2023 ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟΝ

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 3-6-2023 ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟΝ
https://www.youtube.com/live/Ow3vpaIv6Bo?feature=share

Ἡ ρίζα τῆς ἀρρώστιας βρίσκεται στό ἐπίπεδο τοῦ πνεύματος

https://proskynitis.blogspot.com/2023/05/blog-post_620.html

3 Ἰουνίου. † Σάββατον πρὸ τῆς Πεντηκοστῆς (Ψυχοσάββατον). «Μνεία πάντων τῶν ἀπ ̓ αἰῶνος κοιμηθέντων εὐσεβῶς Χριστιανῶν». Λουκιλιανοῦ, Παύλης μαρτύρων καὶ τῶν σὺν αὐ τοῖς 4 νηπίων (†370-375). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Κοιμηθέντων (Α΄ Θεσ. δ΄ 13-17).

Α Θεσ. 4,13        Οὐ θέλομεν δὲ ὑμᾶς ἀγνοεῖν, ἀδελφοί, περὶ τῶν κεκοιμημένων, ἵνα μὴ λυπῆσθε καθὼς καὶ οἱ λοιποὶ οἱ μὴ ἔχοντες ἐλπίδα.

Α Θεσ. 4,13               Δεν θέλομεν δε, αδελφοί, να ευρίσκεσθε εις άγνοιαν σχετικώς με αυτούς, οι οποίοι έχουν αποθάνει, δια να μη λυπήσθε, όπως λυπούνται οι άλλοι, που δεν έχουν καμμίαν αλπίδα αναστάσεως και αιωνίου ζωής.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible