ΚΗΡΥΓΜΑ_Σωτηρία είναι η ένωση με τον Κύριο- Δεν είναι αρκετό να είναι κάποιος καλός άνθρωπος, Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτου
http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022
Ἠ ὑπακοή ἀνώτερη ὅλων, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comἝνας ἀκομα Ἅγιος μιλᾶ γιά τήν ἀναλαμπή...Ὁσίου Ἰωάννη τοῦ Χοζεβίτη.
~ Στά χρόνια του εσχάτου αιώνος θά παύσουν οί πνευματικοί ποιμένες νά φροντίζουν γιά τό ποίμνιο ακολουθώντας τό κοσμικό ρεύμα. Τήν σκολιά οδό θά βαδίζουν, αφήνοντας τόν πατερικό δρόμο καί δέν θά ψάλλουν στά πρόβατα μέ τήν ποιμενική φλογέρα. Θά καύσουν μέ τήν «πρόοδο» τήν πνευματική μάνδρα κι ο καπνός θά προξενεί τήν αίρεση του παπικού δόγματος. Τότε ο κόσμος μέ τήν επιστήμη θά κάνη πολλές εφευρέσεις καί δέν θά ύπάρχη σ’αύτήν η πίστις,ούτε ο φόβος του Θεου. Ό απλοϊκός λαός άπό τόν φόβο τών αιωνίων βασάνων θά φυλάγει μέ ακρίβεια τις θείες εντολές. Αλλά ζώντας στήν αναρχία χωρίς πνευματικούς οδηγούς θά μισηθούν από τήν εξουσία καί πολλοί θά φυλακισθούν. Μέ θερμό ζήλο θά επιδίδωνται στά καλά καί ταπεινά έργα θεωρούμενοι άπό τόν κόσμο ότι έχασαν τά μυαλά των. Η άνθρώπινη σοφία είδωλα θά λατρεύσει κοσμικά καί ο άσύδοτος κόσμος θά τά χρησιμοποιήσει ως μέσα σωτηρίας. Θά κουρεύουν γένεια καί μαλλιά καί τά ενδύματά των θά κοντύνουν κι όλους στ’άλήθεια τούς νόμους σύμφωνα μέ τήν μόδα θά θεσπίσουν. Δέν θά υπάρχει ντροπή στους νέους ούτε στά αδέλφια μεταξύ των αγάπη, ενώ η μόδα θά παρασύρει όλους τούς ακολάστους ανθρώπους. Τότε ο Θεός μέ αηδία θ’ άντικρύσει τούς θνητούς καί πολλούς θά στερήσει τής ζωής, όπως κάποτε μέ τούς Σοδομίτας. Τότε η γη δέν θά καρποφορεί καί οί δουλειές θά λιγοστέψουν διότι πολλοί θά πιστεύουν στόν σατανά ως σύντροφο της ελεύθερης ζωής τους! Τότε θά βράζει ό κόσμος σάν ένα καζάνι στήν φωτιά καιόμενος άπό τήν τυφλή οργή και ειρήνη σ'αυτόν δέν θα υπάρχει. Οι μεγάλοι καί φοβεροί πόλεμοι θά’ναι πυκνοί σάν κρίκοι αλυσίδας αλλά ο τρομερώτερος απ’όλους θά είναι ο τών επτά κρατών στό Βυζάντιο!
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ (ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ):" Τήν ρώτησα :-Αὐτό πού λένε ὅτι ἡ κόλαση εἶναι πίσσα , πῶς τό ἀκοῦς ; Δέν εἶναι ὑπερβολή;
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ (ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ):" Την ρώτησα :
-Αυτό που λένε ότι η κόλαση είναι πίσσα , πώς το ακούς ;Δεν είναι υπερβολή;
- ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ: Δεν είναι γιατί η πίσσα όταν βράσει ειδικά,καίει αφόρητα και δεν φέγγει...Και από όπου κολλήσει δε βγαίνει ποτέ...Αυτός ο χαρακτηρισμός αποδίδει κάπως την έννοια της κολάσεως ! Δεν έχει καζάνια εκεί , καμίνια και τηγάνια και άλλα όργανα φωτιάς όπως τα ξέρομε από τούτο το κόσμο.Εκεί είναι όλα ΦΩΣ! Αλλά το Φως είναι εντελώς διαφορετικό από το γνωστό Φως! Καμμία ομοιότητα.( εννοεί Άκτιστο).Σε άλλους φέγγει και δεν καίει..Σε άλλους σκοτίζει και καίει χειρότερα από τα καμίνια που ξέρομε εμείς...
Σιωπή Κυρίες καί Κύριοι. Μή θίγετε τά κακῶς κείμενα
Ι. Καβαλιώτης, Παιδίατρος - Λοιμωξιολόγος,
τέως Διευθυντής Παιδιατρικῆς Κλινικῆς Νοσοκομείου Λοιμωδῶν Θεσσαλονίκης
Γιατί μᾶς ἀπαγορεύουν νά συζητᾶμε τίς παρενέργειες τοῦ ἐμβολίου κατά κορωνοϊοῦ;
Γιατί ἐπικρατεῖ ἀναγκαστικῇ σιωπῇ;
Μήπως αὐτή ἡ ἀναγκαστική σιωπή σημαίνει πραγματικά ὅτι ἡ ἐπίπτωση τοῦ ἐμβολίου εἶναι χειρότερη ἀπό ὅτι θά μποροῦσε νά φανταστεῖ ὁποιοσδήποτε ἀπό ἐμᾶς;
Λοιπόν,
- Κάθε μέρα φεύγουν ἄνθρωποι (κυρίως νεότερης ἡλικίας - κάτω τῶν 60) χωρίς ἰατρικά... προβλήματα
- Κανείς γιατρός δέν συνδυάζει καί δέν σκέπτεται νά συνδυάσει
- Κανείς ἐμβολιασμένος δέν τολμᾶ νά σκεφτεῖ ἤ νά συζητήσει ἀνάλογα περιστατικά
- Τελευταία ἀρχίζουν κάποιοι (ἐμβολιασμένοι) νά θέτουν τήν ὑπόνοια ἤ νά θεωροῦν βέβαιο ὅτι ὅλοι αὐτοί οἱ θάνατοι μπορεῖ νά ὀφείλονται σέ παρελθοῦσα Covid-19 (π.χ. θρομβώσεις). Μπορεῖ νά συμβεῖ καί αὐτό.
Προσέξτε ὅμως: αὐτοί πού δέν ἔχουν νοσήσει καί ἐμβολιάστηκαν; Φταίει ἡ νόσος καί σέ αὐτούς; Αὐτοί πού ἐμβολιάστηκαν καί στή συνέχεια νόσησαν, τί φταίει; Οἱ ἐμβολιασμένοι προσλαμβάνουν εὐκολότερα, καί νοσοῦν εὐκολότερα καί ἐνίοτε βαρύτερα. Αὐτό εἶναι δεδομένο σήμερα. Γιατί θέλουμε νά τό ἀγνοοῦμε;
Ἡ συγκέντρωση στή Θεία Λειτουργία, Βίος καί Λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
«Στήν ἀρχή πού διορίσθηκα ἐκεῖ», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, δηλαδή στήν Πολυκλινική Ἀθηνῶν, «δοκίμασα ἕναν μεγάλο πειρασμό, ἀλλά μέ βοήθησε ὁ Θεός. Τήν πρώτη Κυριακή ἐπῆγα νά λειτουργήσω μέ πολλή χαρά. Οἱ πόθοι μου νά ἐργασθῶ σέ ἵδρυμα θά ἐκπληρώνονταν. Μοῦ τό ἔδωσε ὁ Θεός αὐτό τό δῶρο. Ἀλλά τί ἔπαθα! Τήν ὥρα πού πῆγα νά ἀρχίσω, ἔξω ἀπ' τόν Ἅγιο Γεράσιμο ἀκούω στή διαπασῶν ἕνα γραμμόφωνο μέ τραγούδια ἐρωτικά: «Σ' ἀγαπῶ, σ' ἀγαπῶ κ.λπ.». Προχωρῶ... τίποτα, τά ἴδια. Ἐγώ τίς εὐχές, τήν Θεία Λειτουργία. Ἔξω τά τραγούδια. Μέσα ἡ ἐκκλησία γεμάτη κόσμο. Ἔβγαινα στήν ὡραία πύλη κι ἔλεγα, «Εἰρήνη πᾶσι», ἀλλά ἡ Λειτουργία ἦταν πολύ ταραγμένη. Ὅταν τελείωσα, ἀπελπισμένος κατέλυσα τά ἄχραντα μυστήρια, πῆρα τά ἱερά μου, τά δίπλωσα καί ἀμέσως βγῆκα ἔξω. Ἀπέναντι ἀπό τήν ἐκκλησία ὑπῆρχε ἕνα κατάστημα, πού διαφήμιζε γραμμόφωνα καί πλάκες γραμμοφώνου. Πῆγα μέ εὐγένεια στόν καταστηματάρχη καί τόν παρακάλεσα ἄν εἶναι δυνατόν, τουλάχιστον τίς ὧρες τῆς Θείας Λειτουργίας νά σταματάει τό γραμμόφωνο. Μοῦ λέει: - Ἐγώ θέλω νά βγάζω τό ψωμί μου. Δέν γίνεται αὐτό πού θέλεις. Ἔχω παιδιά, πληρώνω ἐνοίκιο». Ὁ Ἅγιος παρακάλεσε δηλαδή νά ὑπάρχει μιά ἡσυχία, ἔτσι ὥστε νά μπορεῖ ἀπερίσπαστα νά κάνει τή Θεία Λειτουργία. Ὅμως ὁ καταστηματάρχης δέν τό δέχτηκε.
«- Παπά, ἐσύ τήν δουλειά σου! μοῦ λέει. Ἐγώ τώρα -λέει ὁ Ἅγιος- τί νά κάνω; Σκέφθηκα νά φύγω ἀπ' τήν ἐκκλησία, ν' ἀναζητήσω ἄλλη. Νά, ὅμως πού εἶχα ὑποχρεωθεῖ καί μοῦ ἔδωσαν αὐτή τή θέση, ἐνῶ δέν εἶχα τά τυπικά προσόντα. Τί νά πῶ στόν Μακαριώτατο πού ἔδωσε συγκατάθεση καί μέ ἔβαλε ἐκεῖ ἀπό ἀγάπη;».
Ἡ αἱρετικὴ δοξασία τῆς «οἰκονομίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος»
ΟΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, προκειμένου νὰ στηρίξουν τὰ ἀνεπίτρεπτα «ἀνοίγματα» στὸν διαχριστιανικὸ καὶ διαθρησκειακὸ συγκρητισμό, ἐφεῦραν καὶ προωθοῦν τὴν νεοφανῆ δοξασία «Οἰκονομία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος». Σύμφωνα μὲ αὐτή, τὸ Ἅγιο Πνεῦμα σῴζει καὶ ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας, καὶ στὶς αἱρέσεις καὶ θρησκεῖες τοῦ κόσμου! Ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἔγραψε τὰ ἑξῆς γιὰ τὴν καινοφανῆ αὐτὴ αἵρεση: «Στὸν Οἰκουμενισμό, ὅλες οἱ ἀδυναμίες, οἱ ἀποκλίσεις, τὰ λάθη, προέρχονται ἀπὸ τὴν κατάχρηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Στὴν περίπτωση... αὐτὴ ἀπαιτοῦνται οἱ αὐστηρότατοι περιορισμοὶ καὶ ἡ διορατικότητα τῶν Πατέρων: τὸ Ἅγιο Πνεῦμα δίδεται μονάχα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Θεανθρώπου, ὡς ἀνταμοιβὴ τῆς πίστεως στὸν Θεάνθρωπο. Ἀπόδειξη αὐτοῦ εἶναι ἡ Πεντηκοστή.
Μοναχός Θηκαράς. Προσευχές τοῦ 14ου αἰῶνα. Ἕκτη ὥρα. Εὐχή καί ὕμνος..
Εὐχὴ καὶ Ὕμνος
Εὐχὴ
Eλέησόν με ὁ Θεὸς κατὰ τὸ μέγα ἔλεός σου, ἑκάστην ἡμέραν καὶ ὥραν σε παροργίζοντα τῇ τῶν τεπτῶν ἐντολῶν σου παραβάσει· καὶ διὰ τὴν ἀμέλειάν με καὶ τὴν ὀκνηρίαν μου καὶ διὰ τὴν ἀθέτησιν τῆς καρδίας μου καὶ μὴ ἐάσῃς με ταῖς πονηραῖς μου πράξεσι συναποθανεῖν μηδὲ τῷ ἀρχεκάκῳ καὶ φθονερῷ λυμεῶνι ἐπίχαρμα γενεσθαι.
Ἀλλὰ χρῆσαι ἱκετεύω τῇ ἀσυγκρίτῳ σου χρηστότητα ἐπὶ τὸν ἄθλιον ἐμέ, καὶ πάντα τὰ διὰ πάσης μου τῆς ζωῆς καὶ μέχρι τῆς παρούσης ὥρας πλημμεληθέντα μοι, ἐν πράξεσιν ἢ ἐν ῥήμασιν ἢ ἐν νοήμασιν, ἢ ἐν διαθέτεσιν, ἄνες, ἄφες, συγχώρησον· εἴτε οὖν ἡδονῇ δελεασθεὶς πολυτρόπωςβημαρτικα, εἴτε κοσμικαῖς ἐπιθυμίαις ταῖς πάνυ βλαβεραῖς ἐξαπατηθεὶς ἐνδιέτριψα, εἴτε ὀργῇ κινηθεὶς καὶ θυμῷ ἀλόγῳ τινὰ τῶν ἀδελφῶν μου λελύτηκα, εἴτε διὰ τῆς γλώττης μου ποικίλαις καὶ ἰσχυραῖς ἑάλων παγίσιν· εἴτε διά τινος τῶν αἰσθήσεών μου ἢ καὶ διὰ πασῶν, ἑκὼν ἢ ἄκων, εἰδὼς ἢ ἀγνοῶν, ἐκ συναρπαγῆς ἢ μελέτης ἀφρόνως ὠλίσθησα, εἴτε πονηροῖς διαλογισμοῖς καὶ ματαίοις τὸ συνειδὸς κατεμόλυνα, εἴτε τινὶ τρόπῳ ἐξήμαρτον ὑπὸ προλήψεων καὶ συνηθείας τυραννούσης με φαύλης, σύγγνωθι καὶ ἄφες μοι ἅπαντα ὑπεράγαθε καὶ πανοικτίρμον Κύριε, καὶ
Ὁ λόγος θέλει πολύ προσοχή...
«Ο λόγος θέλει πολύ προσοχή.Πρέπει να σκεφτείς σε ποιο χώρο και χρόνο μιλάς, για ποιο σκοπό, σε ποιούς απευθύνεσαι, ποιο είναι το κίνητρο και ποια τα αποτελέσματα του λόγου σου,πριν μιλήσεις να τα σκέπτεσαι όλα αυτά.Ο σιωπηλός τα σκέφτηκε και για αυτό σιώπησε...»
Άγιος Δημήτριος του Ροστώφ
https://proskynitis.blogspot.com/2022/07/blog-post_9.html
17 Αὐγούστου. Μύρωνος μάρτυρος. Παύλου καὶ τῆς ἀδελφῆς αὐτοῦ Ἰουλιανῆς (†257), Δημητρίου ὁσιομάρτυρος τοῦ ἐκ Σαμαρίνης (†1808), Παναγίας τῆς Γουμενίσσης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό
ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετ. ι΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Κορ. ις΄ 4-12).
Α Κορ. 16,4 ἐὰν δὲ ᾖ ἄξιον τοῦ κἀμὲ πορεύεσθαι, σὺν ἐμοὶ πορεύσονται.
Α Κορ. 16,4 Εάν μάλιστα είναι μεγάλο το πόσον και αξίζη να μεταβώ και εγώ εις την Ιερουσαλήμ, τότε μαζή μ' εμένα θα πάνε και οι ιδικοί σας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .