Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Ἡ διόρθωση τῶν ἐξωτερικῶν αἰσθήσεων-Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ διόρθωση τῶν ἐξωτερικῶν αἰσθήσεων καὶ τὸ πέρασμα μέσῳ αὐτῶν στὴ θεωρία καὶ δοξολογία τοῦ Θεοῦ Α', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Ἀόρατος πόλεμος κέφ. 21[α' μέρους τοῦ βιβλίου ], Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 25-8-2023

Ὁ μέγας κίνδυνος τῆς φαντασίας καὶ ἡ εὐλογημένη κένωση ἀπὸ αὐτήν, Ἀρχ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_516. Ὁ μέγας κίνδυνος τῆς φαντασίας καὶ ἡ εὐλογημένη κένωση τῆς καρδιᾶς ἀπὸ αὐτήν, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 156, Ἀρχίμ. Σἀββα Ἁγιορείτου, 12-9-2023

Ἡ ὑποκρισία ἔχει ὡς ρίζα τὴν πονηρία , Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 

Κανεὶς πλέον δὲν ἐμπιστεύεται κανέναν , Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ μνήμη τοῦ θανάτου εἶναι πηγὴ ὅλων τῶν ἀρετῶν, Ἀββᾶ Ἠσύχιου, Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 Ἡ μνήμη τοῦ θανάτου εἶναι πηγὴ ὅλων τῶν ἀρετῶν, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 154 ἐως 156, Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου, 11-9-2023 

Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ καταπολέμηση τῆς ἀμέλειας, Ἁγ. Νικοδήμου -Ἀόρατος πόλεμος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

  Ἡ καταπολέμηση τῆς ἀμέλειας, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Ἀόρατος πόλεμος κέφ. 20[α' μέρους τοῦ βιβλίου ], Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 24-8-2023

Ἡ νήψη πρέπει νὰ συνδυάζεται μὲ τὴν ταπείνωση, Ἀββᾶ Ἠσύχιου, Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_514. Ἡ νήψη πρέπει νὰ συνδυάζεται μὲ τὴν ταπείνωση, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 151 ἐως 153, 

Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου, 11-9-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Χωρὶς νήψη κανένα πνευματικὸ ἔργο δὲν κατορθώνεται, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_517. Χωρὶς νήψη κανένα πνευματικὸ ἔργο δὲν κατορθώνεται, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 157, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 12-9-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ παγκόσμιος Ὕψωσις τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά ὄσα συνέβησαν κατά τή Σταύρωση τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ


Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΥΨΩΣΙΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ

ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

[Υπομνηματισμός των εδαφίων Ιω.19,16-37]

«Τότε οὖν παρέδωκεν αὐτὸν αὐτοῖς ἵνα σταυρωθῇ. Παρέλαβον δὲ τὸν Ἰησοῦν καὶ ἤγαγον· καὶ βαστάζων τὸν σταυρὸν αὐτοῦ ἐξῆλθεν εἰς τὸν λεγόμενον κρανίου τόπον, ὃς λέγεται ἑβραϊστὶ Γολγοθᾶ, ὅπου αὐτὸν ἐσταύρωσαν(:Τότε λοιπόν ο Πιλάτος τούς παρέδωσε τον Ιησού για να σταυρωθεί. Παρέλαβαν τότε οι στρατιώτες τον Ιησού και άρχισαν να Tον οδηγούν προς τον τόπο όπου θα Tον σταύρωναν. Και Aυτός, βαστάζοντας επάνω στον ώμο τον σταυρό Tου, βγήκε έξω από τα τείχη της πόλεως μέχρι κάποια τοποθεσία που λέγεται ‘’Κρανίου τόπος’’ και στην εβραϊκή γλώσσα λέγεται ‘’Γολγοθά’’. Εκεί Tον σταύρωσαν)»[Ιω.19.16-17].

Οι περίοδοι ευημερίας είναι ικανές να καταβάλουν και να παρασύρουν εκείνους που δεν προσέχουν· έτσι και οι Ιουδαίοι ενώ από την αρχή απολάμβαναν τη Χάρη του Θεού, επιζητούσαν τον νόμο της βασιλείας των εθνών και όχι της ουράνιας βασιλείας, καθώς επίσης και στην έρημο, μετά το μάννα με το οποίο ο Θεός καθημερινά τους έτρεφε από τον ουρανό, έφερναν νοσταλγικά στη μνήμη τους και αναπολούσαν τα κρεμμύδια που έτρωγαν ως υπόδουλοι στην Αίγυπτο· κατά τον ίδιο τρόπο λοιπόν και εδώ, αρνούμενοι τη ουράνια βασιλεία του Χριστού, επικαλούνταν για τον εαυτό τους τη βασιλεία του Καίσαρος. Και πράγματι για τον λόγο αυτό ο Κύριος έδωσε σε αυτούς βασιλέα, σύμφωνα με τη θέλησή τους.

Όταν λοιπόν ο Πιλάτος άκουσε αυτά, παρέδωσε Αυτόν για να σταυρωθεί· πάρα πολύ απερίσκεπτα· διότι ενώ έπρεπε να ρωτήσει, εάν ο Χριστός πράγματι επιχείρησε να εγκαταστήσει τυραννική εξουσία, εξέδωσε την απόφαση μόνο από τον φόβο· αν και βέβαια, για να μην το πάθει αυτό ο Πιλάτος, τον προλαμβάνει ο Χριστός και του λέγει : «Ἡ βασιλεία ἡ ἐμὴ οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ κόσμου τούτου (:Η δική μου βασιλεία δεν προέρχεται από τον κόσμο αυτό, ούτε στηρίζεται πάνω σε κάποια ανθρώπινη θέληση ή κοσμική δύναμη)»[Ιω.18,36]. Αυτός όμως, παραδίδοντας ολοκληρωτικά τον εαυτό του στα κοσμικά πράγματα, δεν θέλησε να κάνει καμία απολύτως ανώτερη πνευματικά σκέψη· αν και βέβαια το όνειρο της γυναίκας του ήταν ικανό να του προκαλέσει κατάπληξη και φόβο. Αλλά με τίποτα από αυτά ο Πιλάτος δεν έγινε καλύτερος, ούτε έστρεψε το βλέμμα του προς τον ουρανό, αλλά παρέδωσε τον Ιησού για να Τον σταυρώσουν.

Τό βράδυ τῆς ἀνακομιδῆς τοῦ λειψάνου τοῦ Ἁγ.Νεκταρίου..!

Η ανακομιδή του Αγίου Νεκταρίου έγινε αφού σουρούπωσε. Θα΄ ταν 8-9, βραδάκι πια. Δεν είχαμε ηλεκτρικά. Με τα λουξ δουλεύαμε. Όλοι, γύρω- τριγύρω, μ΄ αναμμένες λαμπάδες και κεριά. Στην αρχή διαβάστηκε η ακολουθία. Αφού βγάλαμε τ΄ άγια λείψανα, τα τοποθετήσαμε σε λεκάνες. Τα πλύναμε με ροδόσταμο και άλλα αρώματα. Σε ορισμένα λείψανα ήταν το ύφασμα κολλημένο απάνω. Τα καθαρίσαμε. Κάναμε Παννυχίδα και τα τοποθετήσαμε στο Ναό για προσκύνημα. Η ευωδία που χυνόταν ολόγυρα δεν γίνεται να περιγραφεί. Τι πράμα ήταν αυτό! Καταπληκτικό! Τα τοποθετήσαμε στη μέση του Ναού. Την Κάρα και τα υπόλοιπα λείψανα. Βάλαμε και την αρχιερατική μίτρα, την πατερίτσα και τα δικεροτρίκερα. Περνούσε ο κόσμος και ασπαζόταν με συγκίνηση. Ο Δεσπότης είπε σε μένα και στον π. Αμφιλόχιο Μακρή να φροντίσουμε για τον ευπρεπισμό των λειψάνων.

1.200 ἐπιστήμονες διαβεβαιώνουν: «Δέν ὑπάρχει κλιματική ἀλλαγή»!



[Η μία μετά την άλλη οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, μετά την κόντρα με τη Ρωσία, αναγκάζονται να επιστρέψουν στις λιγνιτικές μονάδες ηλεκτροπαραγωγής για να ανταποκριθούν στις αυξημένες ενεργειακές ανάγκες των πληθυσμών τους. Ο Μακρόν μάλιστα επανεργοποίησε πυρηνικό σταθμό τον οποίο είχε κλείσει ακολουθώντας οικολογικές συνταγές.

Ευθύς μετά την εκλογή του, ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης, έκλεισε τουλάχιστο τέσσερις λιγνιτικές μονάδες, εκτελώντας εντολές των Βρυξελλών για απολιγνιτοποίηση της χώρας μέχρι το 2028. Στερνή μου γνώση…Όσοι συνήργησαν στην αύξηση της ενεργειακής εξάρτησης της Ελλάδας πρέπει να λογοδοτήσουν. Μήπως είναι κ. πρωθυπουργέ να επανεθνικοπιήσουμε τη ΔΕΗ αντί να μοιράζουμε επιδοτήσεις που τελικά καταλήγουν στις τσέπες των παρόχων; Ε.Δ.Ν.]

Ἡ παγκόσμια Ὕψωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ[: Α΄Κορ. 1,18-25]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«῾Ο λόγος γὰρ ὁ τοῦ σταυροῦ τοῖς μὲν ἀπολλυμένοις μωρία ἐστί, τοῖς δὲ σῳζομένοις ἡμῖν δύναμις Θεοῦ ἐστι. Γέγραπται γάρ· ἀπολῶ τὴν σοφίαν τῶν σοφῶν, καὶ τὴν σύνεσιν τῶν συνετῶν ἀθετήσω. Ποῦ σοφός; Ποῦ γραμματεύς; Ποῦ συζητητὴς τοῦ αἰῶνος τούτου; Οὐχὶ ἐμώρανεν ὁ Θεὸς τὴν σοφίαν τοῦ κόσμου τούτου;(:Πράγματι λοιπόν η διάδοση του κηρύγματος αυτού οφείλεται στην θεία του δύναμη· διότι το κήρυγμα για τον σταυρό σε εκείνους βέβαια που βαδίζουν τον δρόμο της απώλειας φαίνεται μωρία και κουταμάρα˙ σε μας όμως που είμαστε στον δρόμο της σωτηρίας είναι δύναμη Θεού που σώζει. Ναι. Τους φαίνεται μωρία και δεν μπορούν να νιώσουν τη δύναμη του Ευαγγελίου, αν και παρουσιάζονται με την αξίωση ότι είναι σοφοί. Διότι έχει γραφεί από τον Ησαΐα, που μίλησε εκ μέρους του Θεού: ‘’Θα εξαφανίσω την σοφία αυτών που παρουσιάζονται ως σοφοί, και θα παραμερίσω ως ανώφελη και άχρηστη τη φρόνηση εκείνων που κομπάζουν με την ιδέα ότι είναι συνετοί ’’. Πού υπάρχει τώρα σοφός; Πού υπάρχει έμπειρος διδάσκαλος του Μωσαϊκού νόμου; Πού επιδέξιος συζητητής της άπιστης και άθεης αυτής εποχής; Δεν απέδειξε ο Θεός ανόητη τη σοφία των ανθρώπων που έχουν τα κοσμικά φρονήματα της εποχής μας;)»[Α΄Κορ.1,18-20]

Για τους ασθενείς και για όσους ψυχορραγούν, ακόμη και οι υγιεινές τροφές είναι αηδιαστικές και οι φίλοι και οι συγγενείς φορτικοί και πολλές φορές ούτε καν αναγνωρίζονται, αλλά επιπλέον φαίνονται ενοχλητικοί. Το ίδιο λοιπόν συνήθως συμβαίνει και με όσους έχουν χάσει τις ψυχές τους· αγνοούν δηλαδή όσα τους φέρνουν τη σωτηρία και νομίζουν ότι τους ενοχλούν όσοι ενδιαφέρονται γι’ αυτούς. Αυτό συμβαίνει όχι λόγω της φύσεως του πράγματος, αλλά λόγω της νόσου εκείνων. Και ό,τι ακριβώς κάνουν όσοι παραπαίουν, που αποστρέφονται δηλαδή και υβρίζουν συνεχώς όσους φροντίζουν γι’ αυτούς, αυτό παθαίνουν και οι άπιστοι. Αλλά όπως ακριβώς όσοι υβρίζονται από εκείνους, δεν ανταποδίδουν τις ύβρεις, αλλά τότε πολύ περισσότερο τους ελεούν και δακρύζουν –και είναι τούτο η τελευταία απόδειξη της δύναμης της ασθένειάς τους, όταν αγνοούν τα πλέον αγαπημένα τους πρόσωπα – έτσι και εμείς ας πράττουμε για τους ειδωλολάτρες και ας θρηνούμε γι’ αυτούς περισσότερο από τις γυναίκες, διότι αγνοούν την κοινή σωτηρία. Δεν πρέπει δηλαδή γυναίκα να αγαπά τόσο πολύ έναν άντρα όσο εμείς πρέπει να αγαπάμε όλους τους ανθρώπους και να τους προσελκύουμε προς τη σωτηρία είτε κάποιος είναι ειδωλολάτρης, είτε οποιοσδήποτε άλλος.

«Οἱ Ἐγκύκλιοι τοῦ Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτου» (Ὡς δέον γενέσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ)


Γράφει ὁ ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Ἀναμφίβολα, ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης ὡς Ὀρθόδοξος κληρικὸς (ἰδιαίτερα δὲ ὡς Ἐπίσκοπος), κατόρθωσε νὰ ἐγκολπωθῇ (βιωματικὰ καὶ θεωρητικὰ) ὅλα τὰ βασικὰ στοιχεῖα τῆς ζωῆς καὶ διδασκαλίας τῶν μεγάλων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας.

Ἀπ᾿ ἀρχῆς τὰ κηρύγματά του ξεχώριζαν γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη ἀκρίβειά τους, συνέπεια διαρκοῦς πνοῆς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὡς ἀπάντηση στὶς αὐθάδεις προκλήσεις τοῦ δαιμονικοῦ πνεύματος τῆς ἐποχῆς του∙ ξεχώριζαν γιὰ τὴν διαύγεια – τεκμηρίωσή τους καὶ γιὰ τὴν ἀφυπνιστική τους ἐπενέργεια. Στὶς θέσεις του δὲν ὑπῆρχαν τὰ «σκαμπανεβάσματα» ποὺ δημιουργεῖ ὁ κόσμος, ἡ ἐπικαιρότητα καὶ ἡ ἀποστασία ἀπὸ τὸν ἀληθινὸ Θεό.

Εἶχε ἐμβαθύνη στὸ εὐρὺ φάσμα πηγῶν, θεολογικῶν καὶ ἐκκλησιολογικῶν, καὶ ἀπέδειξε πόσο χρήσιμος εἶναι ὁ ἔλεγχος στὴν ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας, ἐρειδόμενος (βασιζόμενος) στὴ Γραφὴ καὶ στὴ ζωή – παραδείγματα τῶν Πατέρων.

Χρησιμοποίησε τὶς ποιμαντικὲς ἐγκυκλίους του ὡς εἰσηγήσεις πνοῆς τοῦ Ὀρθοδόξου ἤθους.

Στὸν πρῶτο τόμο (70 Ἐγκύκλιοι) μὲ τίτλο: «Πρὸς Κλῆρον καὶ Λαόν», γράφει: «Ὅ,τι ἐπὶ 30 καὶ πλέον ἔτη ὡς Ἱεροκῆρυξ καὶ συντάκτης περιοδικῶν καὶ βιβλίων ἐκήρυττον ὡς δέον γενέσθαι ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ, προσπαθῶ τώρα μὲ τὴν βοήθειαν τοῦ Θεοῦ νὰ ἐφαρμόσω ὡς ἐπίσκοπος ἐν τῇ Μητροπόλει μου, καὶ ν᾿ ἀποδειχθῇ οὕτω, ὅτι αἱ ἀρχαὶ τοῦ Εὐαγγελίου δύνανται καὶ σήμερον νὰ ἐφαρμοσθοῦν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ. Τὸ Εὐαγγέλιον δὲν εἶναι οὐτοπία. Τὸν θρόνον, ὡς ἐτόνισα καὶ κατὰ τὴν ἐνθρόνισίν μου, δὲν θεωρῶ σκοπόν, ἀλλὰ μέσον πρὸς ἐπιβολὴν τῶν ὀρθοδόξων ἐκκλησιαστικῶν ἀρχῶν. Καὶ χάριν τῶν ἀρχῶν αὐτῶν, ἐὰν παραστῇ ἀνάγκη, παρακαλοῦμεν τὸν Θεὸν νά μᾶς ἀξιώση ὄχι μόνον θρόνον, ἀλλὰ καὶ τὴν ζωὴν νὰ θυσιάσωμεν. Καὶ πάλιν οὐδὲν τελοῦμεν ἄξιον ὡς δέδωκεν ἡμῖν ὁ Δεσπότης Χριστὸς» (Σελ. 12).

Ἐθνομάρτυρας καί Ἀγωνιστής τοῦ Βορειοηπειρωτικοῦ Ἑλληνισμοῦ "ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΩΖΔΟΣ"


Γεννήθηκε το 1902 στην Κοσοβίτσα. Ο πατέρας του ήταν ιερέας και έτσι ανατράφηκε σε θρησκευτικό περιβάλλον, που του καλλιέργησε την αγάπη του για το Χριστό και την πατρίδα . Τελείωσε το σχολαρχείο στην Αθήνα και μετά το θάνατο του πατέρα του χειροτονήθηκε το 1942 ιερέας.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 13-9-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 13-9-2023 
https://www.youtube.com/live/y5Sz9LdTNko?si=skKjErwR6ytWKXFd

Τό πέρασμα στήν Ἑρυθρά Θάλασσα καί ὁ πνιγμός τῶν στρατευμάτων τοῦ Φαραώ.13ος αἰῶνας

Ψαλτήριο....Το πέρασμα στην Ερυθρά Θάλασσα και ο πνιγμός των στρατευμάτων του Φαραώ
Χρονολόγηση: 13ος αιώνας
Εθνική Βιβλιοθήκη της Ρωσίας - Αγία Πετρούπολη


https://proskynitis.blogspot.com/2023/09/13.html

13 Σεπτεμβρίου. Τὰ ἐγκαίνια τοῦ ναοῦ τῆς ἀναστάσεως (335) καὶ προεόρτιος τῆς ὑψώσεως τοῦ τιμίου Σταυροῦ. Κορνηλίου ἑκατοντάρχου (α΄ αἰ.). Ἀριστείδου μάρτυρος τοῦ Ἀθηναίου. Ἱεροθέου ὁσίου τοῦ ἐκ Καλαμάτας (†1745). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῶν ἐγκαινίων, Σεπτεμβρίου 13 (Ἑβρ. γ´ 1-4).

Εβρ. 3,1            Ὅθεν, ἀδελφοὶ ἅγιοι, κλήσεως ἐπουρανίου μέτοχοι, κατανοήσατε τὸν ἀπόστολον καὶ ἀρχιερέα τῆς ὁμολογίας ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν,

Εβρ. 3,1                     Κατά συνέπειαν, αδελφοί άγιοι, που συμμετέχετε εις την επουρανίαν κλήσιν του Θεού, κατανοήσατε βαθειά και μάθετε καλά αυτόν, που ο επουράνιος Θεός μας απέστειλε, τον Αρχιερέα της πίστεώς μας, τον Ιησούν Χριστόν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible