Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

Ὁ Ἁγ. Ἀμβρόσιος πρότυπο Ἀρχιερέως ἀνδρείου- Συναξάρι Ἁγ. Ἀμβροσίου, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Ἁγ. Ἀμβρόσιος πρότυπο Ἀρχιερέως ἀνδρείου, μὴ χαριζομένου στὴν κοσμικὴ ἐξουσία- Συναξάρι Ἁγ. Ἀμβροσίου, 7-12-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ὁ μαρμαρωμένος βασιλιάς -Δὲν μᾶς σώζει μιὰ ἐθνικὴ δόξα, -νὰ ζοῦμε θεάρεστα , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ μαρμαρωμένος βασιλιάς -Δὲν μᾶς σώζει μιὰ ἐθνικὴ δόξα, ἀλλά το νὰ ζοῦμε θεάρεστα , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ "Ἅγιοι γίνεσθε" εἶναι ἐντολή , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ προσπάθεια ἀποκατάστασης τῶν αἱρετικῶν ἀπὸ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου

 

Τὸ θεάρεστο ράπισμα τοῦ Ἁγ. Νικολάου στὸν αἰρεσιάρχη Ἄρειο (Β'), 6-12-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

*Ἁγιογραφία διὰ χειρὸς Βάϊος Γαλάνης  Τὸ θεάρεστο ράπισμα τοῦ Ἁγ. Νικολάου στὸν αἰρεσιάρχη Ἄρειο, Συναξάρι Ἁγ. Νικολάου (Β' μέρος), 6-12-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ, 8-12-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ, 8-12-2023
https://www.youtube.com/live/TlNub8dPRB0?si=l1bRDqTufFlFdel_

Αἰτωλίας Κοσμᾶς: «Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος εἶχε πολλὴ ἀγάπη καὶ τὸν Χριστὸ μέσα του κατὰ τὴν ἐξομολόγηση»

 

Ὁ μακαριστός ἁγιασμενος Μητροπολίτης Αἰτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας π. Κοσμᾶς, εἶχε μιλήσει γιὰ τὴν προσωπικὴ σχέση ποὺ εἶχε μὲ τὸν Ἅγιο Ἰάκωβο τὸν ἐν Εὐβοίᾳ. «Εἶχε πολλὴ ἀγάπη καὶ τὸν Χριστὸ μέσα του κατὰ τὴν ἐξομολόγηση ὁ Γέροντας» καὶ διηγήθηκε ἕνα περιστατικὸ ποὺ τοῦ εἶχε ἀποκαλύψει ὁ ἴδιος ὁ Ἅγιος μὲ μία γυναίκα, τὴν ὁποία, ἐνῶ εἶχε ἀποτρέψει νὰ λάβει τὴν Θεία Κοινωνία ἐπειδὴ δὲν ἦταν ἕτοιμη, ἐκείνη τὸν παρήκουσε καὶ προσπάθησε νὰ κοινωνήσει. Λίγες ἡμέρες ἀργότερα γύρισε μὲ λυγμοὺς στὸν Ἅγιο γιὰ νὰ ἐκμυστηρευτεῖ ὅτι ἡ λαβίδα τοῦ ἱερέως ὅταν ἔφθασε στὸ στόμα της ἦταν στεγνὴ ἀπὸ Θεία Κοινωνία.

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2023/11/blog-post_72.html

Ὁ ὅσιος Διόδωρος, κτήτορας τῆς Μονῆς τοῦ ὄρους Ἁγίου Γεωργίου


Ο όσιος Διόδωρος, κτίτορας της Μονής του όρους Αγίου Γεωργίου

27 Νοεμβρίου

Ο όσιος Διόδωρος γεννήθηκε στα τέλη του 16ου αιώνα στην περιοχή της λίμνης Ονέγκα, στη βόρειο Ρωσία. Σε ηλικία δεκαπέντε χρόνων εγκατέλειψε το πατρικό του σπίτι για να επισκεφθεί τη Μονή Σολόφκι και ζήτησε να γίνει δεκτός εκεί.

Για τρία χρόνια επέδειξε τέτοιο ζήλο στα διακονήματα και τέτοια τελειότητα στις άγιες αρετές, που ο ηγούμενος δέχθηκε να τον ενδύσει με το άγιο αγγελικό Σχήμα και εμπιστεύθηκε την πνευματική του καθοδήγηση σε έναν άγιο άνθρωπο, τον Ιωσήφ. Αυτός ήταν μέγας θαυμαστής των άθλων των γερόντων αναχωρητών. Ενέπνευσε στον νέο τον έρωτα της ησυχαστικής πολιτείας και του γνώρισε ορισμένους ερημίτες που ζούσαν τότε στα δάση γύρω από το μοναστήρι, σε συνθήκες εξαιρετικά δύσκολες, λόγω της τραχύτητας του βορείου κλίματος.

Ο Διόδωρος (Δαμιανός) συνήθιζε να τους επισκέπτεται για να τους πηγαίνει μερικά τρόφιμα και να συνομιλεί μαζί τους. Κατέληξε μάλιστα να περνά όλο τον χρόνο του σχεδόν στο δάσος οδηγώντας και άλλους μοναχούς προς τον ερημητικό βίο.

Η υπόλοιπη αδελφότητα παραπονέθηκε στον ηγούμενο και εκείνος ανάγκασε τον Δαμιανό και τους συντρόφους του να επιστρέψουν στη μονή. Ο όσιος κλείσθηκε για πεντέμισι μήνες στο νοσοκομείο της μονής ως τιμωρία. Όταν τελείωσε ο περιορισμός του, έφυγε κρυφά από το μοναστήρι και παίρνοντας το καράβι έπλευσε τον ποταμό Ονέγκα αναζητώντας πρόσφορο τόπο.

Προσωπικός Ἀριθμός: Ἕνα νέο Ἂουσβιτσς;


ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Θέσπιδος 11 ΜΑΡΟΥΣΙ

ΤΗΛ. 210 8025211 estiapm@gmail.com

Ἤδη ἀπὸ τὸν προηγούμενο ὑπουργό ψηφιακῆς διακυβέρνησης Κ. Πιερακάκη, εἶχε προαναγγελθεῖ ὁ προσωπικός ἀριθμός τοῦ πολίτη, ὁ ὁποῖος «θὰ λύσει ὅλα τά προβλήματα τῆς γραφειοκρατίας». Ὁ σημερινός ὑπουργός Δ. Παπαστεργίου ἀνακοίνωσε ὅτι μέχρι τὸ τέλος τοῦ 2023 θὰ δοθεῖ αὐτὸς ὁ ἀριθμός.

Τὸ κύριο ἐπιχείρημα πού ἀκοῦμε γιὰ τὴν εἰσαγωγή τοῦ ἑνός καὶ μοναδικοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ εἶναι αὐτὸ τῆς ἐξυπηρέτησης καὶ τῆς πάταξης τῆς γραφειοκρατίας. Δηλαδή γιὰ νὰ μὴν θυμᾶται ὁ πολίτης 4-5 ἀριθμούς (ταυτὸτητας, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ἀρ. Δημοτολογίου) νὰ ἔχει νὰ θυμᾶται 1 ἀριθμό. Εἶναι ἕνα πτωχό ἐπιχείρημα πού δὲν δικαιολογεῖ τὴν ἀνάγκη ἐφαρμογῆς τοῦ μέτρου. Προτοῦ ἀποκτήσουμε κινητά μὲ ἀποθηκευμένες ἐπαφές, ὁ μέσος ἄνθρωπος γνώριζε ἀπ’ ἔξω τουλάχιστον 50 ἄν ὄχι 100 τηλεφωνικούς ἀριθμούς. Ὁ δὲ μέσος Κινέζος ἀπομνημονεύει τουλάχιστον 3,000 χαρακτῆρες τῆς Κινέζικης γραφῆς.

Ἄνθρωπος σὲ ἐπίπεδο ζώου.

Τὸ νὰ λαμβάνω ἕναν προσωπικό ἀριθμό διά βίου, ἀπὸ τὴν ὥρα πού θὰ γεννηθῶ μὲχρι νὰ πεθάνω, ἐξ ἀρχῆς δὲν μοῦ ἀκούγεται καλό. Εἰδικότερα μάλιστα ὅταν αὐτὸς θὰ εἶναι ὁ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ἀριθμός πού θὰ μὲ καθορίζει σάν πρόσωπο καὶ θὰ μὲ ἀκολουθεῖ ὅλη μου τὴν ζωή. Παλιά σφραγίζανε τά μοσχάρια καὶ τά ζῶα μὲ ἕνα πυρωμὲνο σίδερο-σφραγίδα, καίγανε τὸ δέρμα τους δηλαδή, σήμερα τούς τρυπᾶνε τὸ αὐτί μὲ ἕνα σκουλαρίκι σήμανσης πού ἔχει εἴτε Bar Code, QR Code ἤ ἕνα RFID tag. Ἄρα κατ’ ἀρχάς δὲν θέλω νὰ ἔχω ἴδια ἀντιμετώπιση μὲ ἕνα ζῶο.

Ἄνθρωπος σὲ ἐπίπεδο σειριακοῦ ἀριθμοῦ – τῆς ὁποιασδήποτε μηχανῆς

Ἄν τὸ πᾶμε ἕνα βῆμα πιό μετά σὲ ἐπίπεδο serial number (σειριακοῦ ἀριθμοῦ) πού ἔχουν ὅλες οἱ συσκευές, τά μηχανήματα κλπ δὲν θέλω νὰ ἔχω ἴδια ἀντιμετώπιση μὲ ἕνα μηχάνημα.

Τὸ ἐπίπεδο συσκευῆς συνδεδεμένης στὸ διαδίκτυο.

Ὁ ὅσιος Θεοδόσιος Τιρνόβου


Ο όσιος Θεοδόσιος Τιρνόβου

27 Νοεμβρίου

Ο όσιος Θεοδόσιος γεννήθηκε στα τέλη του 13ου αιώνα στην περιοχή του Τιρνόβου και έγινε μοναχός από νεαρή ηλικία σε μονή του Αρτσάρ (κοντά στο Βιδίνιο), όπου διακρίθηκε για την ταπεινοφροσύνη του. Μετά τον θάνατο του πνευματικού του πατέρα, πέρασε από πολλά μοναστήρια αναζητώντας έναν καινούργιο εν Χριστώ πατέρα και τόπο πρόσφορο για ησυχία και προσευχή.
Ευρισκόμενος σε μια ομάδα μοναχών που έμεναν στο δάσος κοντά στο Σλίβεν, άκουσε να γίνεται λόγος για την πρόσφατη άφιξη στην Παρορία, στα σύνορα Βουλγαρίας και βυζαντινής αυτοκρατορίας, του οσίου Γρηγορίου του Σιναΐτου [6 Απρ.] και των μαθητών του που είχαν έρθει από το Άγιον Όρος για να ξεφύγουν από τις επιδρομές Τούρκων πειρατών. Αμέσως έσπευσε να συναριθμηθεί μεταξύ αυτών και απεδείχθη υπόδειγμα υπακοής και ζηλωτής της νοεράς προσευχής. Εκεί συνδέθηκε με στενή πνευματική φιλία με τον όσιο Ρωμύλο [18 Σεπτ.].
Χάρη στην παρέμβασή του, η αδελφότητα μπόρεσε να επωφεληθεί της προστασίας του Βούλγαρου βασιλέα Ιωάννη Αλεξάνδρου (1331-1371), μεγάλου θαυμαστού των μοναχών και του βυζαντινού πολιτισμού, και να

Τὸ Βατικανὸ ἐπιτρέπει σὲ «τρὰνς» ἄτομα νὰ βαπτίζονται καὶ νὰ βαπτίζουν


«Τρὰνς» ἄτομα (ποὺ ἐπιδιώκουν νὰ ἀλλάξουν χειρουργικὰ ἢ ὁρμονικὰ τὸ φῦλο τους) «μποροῦν νὰ βαπτίζουν σὲ ρωμαιοκαθολικὲς τελετές, νὰ γίνονται μάρτυρες σὲ θρησκευτικοὺς γάμους καὶ νὰ λάβουν οἱ ἴδιοι τὸ βάπτισμα, δήλωσε τὴν Τετάρτη τὸ ἁρμόδιο γραφεῖο τοῦ Βατικανοῦ ποὺ ἀπαντᾶ σὲ ἐρωτήματα δό­γματος…»

Τὸ γραφεῖο τοῦ Βατικανοῦ διευκρίνισε ὅτι «τρὰνς» ἄτομα μποροῦν νὰ βαπτισθοῦν μὲ ὁρισμένες προϋποθέσεις καὶ ἐφόσον «δὲν ὑπάρχει κίνδυνος νὰ προκαλέσουν δημόσιο σκάνδαλο ἢ ἀποπροσανατολισμό μεταξὺ τῶν πιστῶν». Πρόσ­θεσε ὅτι ἕνα «τρὰνς» ἄτομο θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ἀνάδοχος σὲ μία βάπτιση κατὰ τὴν κρίση τοῦ τοπικοῦ ἱερέα, καθὼς καὶ μάρτυρας σὲ ἕναν ἐκκλησιαστικὸ γάμο.

Οἱ ἀπαντήσεις δόθηκαν σὲ ἐπίσκοπο στὴ Βραζιλία, ὁ ὁποῖος ἔστειλε τὸν Ἰούλιο ἕξι ἐρωτήσεις σχετικὰ μὲ τὰ ΛΟΑΤΚΙ ἄτομα καὶ τὴ συμμετοχή τους στὰ μυστήρια τοῦ βαπτίσματος καὶ τοῦ γάμου. Οἱ τρεῖς σελίδες τῶν ἐρωτήσεων καὶ τῶν ἀπαντήσεων ὑπογράφηκαν ἀπὸ τὸν ἐπικεφαλῆς τοῦ τμήματος… καὶ ἐγκρίθηκαν ἀπὸ τὸν Πάπα Φραγκίσκο στὶς 31 Ὀκτωβρίου («kathimerini.gr» 8-11-2023).

Σὲ ἔγγραφο μάλιστα ποὺ ἐκδόθηκε ἀπὸ τὸ γραφεῖο τοῦ Βατικανοῦ τὶς ἴδιες ἡμέρες καὶ ἐγκρίθηκε ἀπὸ τὸν Πάπα Φραγ­κίσκο, ἀναφέρεται ὅτι ἕνα διεμφυ­λικὸ ἄτομο, «ἀκόμη καὶ ἂν ἔχει ὑποβληθεῖ σὲ ὁρμονοθεραπεία καὶ χειρουργι­κὴ ἐπέμβαση ἀλλαγῆς φύλου, μπορεῖ νὰ λάβει τὸ βάπτισμα ὑπὸ τοὺς ἴδιους ὅρους μὲ τοὺς ἄλλους πιστούς».

7 Δεκεμβρίου. Ἀμβροσίου ἐπισκόπου Μεδιολάνων (†397). Ἀθηνοδώρου μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ κζ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α' Τιμ. ς΄ 17-21).

Α Τιμ. 6,17         Τοῖς πλουσίοις ἐν τῷ νῦν αἰῶνι παράγγελλε μὴ ὑψηλοφρονεῖν, μηδὲ ἠλπικέναι ἐπὶ πλούτου ἀδηλότητι, ἀλλ᾿ ἐν τῷ Θεῷ τῷ ζῶντι, τῷ παρέχοντι ἡμῖν πάντα πλουσίως εἰς ἀπόλαυσιν,

Α Τιμ. 6,17                Εις τους πλουσίους της παρούσης ζωής παραγγέλλε να μη αλαζονεύωνται και υπερηφανεύωνται ούτε να θεμελιώνουν τας ελπίδας των εις την αβεβαιότητα του πλούτου, αλλά να ελπίζουν στον ζώντα Θεόν, ο οποίος παρέχει τα πάντα εις ημάς πλουσίως, δια να τα απολαμβάνωμεν·

Ἔφτασες νά ἔχεις τόν ἐξευτελισμό, ὅπως τήν τιμή;

Κάποτε που καθόμουν κοντά σε άλλο γέροντα, τον επισκέφτηκε μία μοναχή και του είπε:

-Πάτερ νήστεψα διακόσιες εβδομάδες τρώγοντας μόνο τις Κυριακές και απήγγειλα όλη την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη. Τι άλλο μου λείπει, ώστε να το κάνω;

Ο γέροντας την ρώτησε:

-Και ποιος είναι ο καρπός σου από αυτά; Έφτασες να έχεις τον εξευτελισμό όπως την τιμή;

-Όχι, είπε εκείνη, και ο γέροντας συνέχισε:

-Θεωρείς την ζημία σαν κέρδος; Η τους ξένους σαν τους συγγενείς; Η τη στέρηση σαν την αφθονία;

Ὁ Ἀμνός τοῦ Θεοῦ θυσιάζεται γιά χάρη σου...ἐσύ ἀδιαφορεῖς..;

 
 Βρίσκεσαι στη Θεία Λειτουργία, κι ενώ το Βασιλικό τραπέζι είναι ετοιμασμένο, ενώ ο Αμνός του Θεού θυσιάζεται για χάρη σου, ενώ ο Ιερέας αγωνίζεται για τη σωτηρία σου, εσύ αδιαφορείς.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ, 7-12-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ, 7-12-2023
 https://www.youtube.com/live/0YdKkkeG-fQ?si=ZEzTkwyw07PVf6MG

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible