Ο
ΘΕΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΟΣ
ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ
Στό
προαιώνιο σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιά τήν
δημιουργία τοῦ κόσμου καί τοῦ ἀνθρώπου,
ἐνυπάρχει ἡ εὐδοκία, ὥστε ὁ ἄνθρωπος,
ὁ πλασθείς κατ’εἰκόνα Θεοῦ, νά καταστεῖ
κοινωνός θείας φύσεως
διά τοῦ ἐνανθρωπήσαντος, ἐν Πνεύματι
Ἁγίῳ καί Μαρίας τῆς Παρθένου, Θεοῦ
Λόγου, τοῦ Μεσσία.
Ἡ
ἐπίγεια πρώτη παρουσία τοῦ Ἰησοῦ
Χριστοῦ ἀπό τῆς συλλήψεως Του ἕως καί
τῆς Ἀναλήψεως εἶναι γνωστή, στούς
ἔχοντας
νοῦν Χριστοῦ.
Γνωστό
ἐστί τοῖς πᾶσι, ὅτι οἱ πατέρες τῆς
ἐκκλησίας παρέλαβαν ἀπό τούς αὐτόπτες
καί αὐτήκοους μάρτυρες τοῦ Ἰησοῦ,
τούς ἁγίους Ἀποστόλους, τήν θείαν
Ἀποκάλυψιν.
Οἱ
Ἀπόστολοι κήρυξαν, μαρτύρησαν καί
ἔγραψαν τά ἑξῆς: Ἡ Ἐκκλησία εἶναι
Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική, μία
ἡ Πίστις, ἕνα τό Βάπτισμα, ὅπως τά
διαφυλλάτει ἡ ἁγία Ὀρθοδοξία καί ὅπως
οἱ Πατέρες διετράνωσαν, ὅτι δηλαδή ἡ
ὀρθόδοξος καθολική ἐκκλησία εἶναι ἡ
ταμειοῦχος τῆς Ἀκτίστου Χάριτος, τῆς
θεολογίας καί τῆς θείας οἰκονομίας,
πού μόνη αὐτή κατέχει καί παρέχει στούς
πιστούς, πού ὡς τίμια μέλη της, μέ κεφαλήν
τόν Χριστόν καθίστανται, διά τῶν
μυστηρίων, κοινωνοί θείας φύσεως.Ἔξω
ἀπό τήν ὀρθόδοξον Ἐκκλησία, ὑπάρχει
ἡ πλάνη, τό σκοτάδι, ὁ αἰώνιος θάνατος.