Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Ἡ κατά σάρκα γέννησις τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος.Μέρος Δεύτερο.


Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ[:Ματθ.2,1-12] 

Ερμηνεία Ιερού Χρυσοστόμου στα εδάφια 1- 6 

του δευτέρου κεφαλαίου 

του «κατά Ματθαίον» ευαγγελίου 

[ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ] 

Πρέπει τώρα να εξετάσουμε την αρχή του ευαγγελικού χωρίου. Αλλά ποια είναι η αρχή; «Τοῦ δὲ Ἰησοῦ γεννηθέντος ἐν Βηθλεὲμ τῆς Ἰουδαίας ἐν ἡμέραις Ἡρῴδου τοῦ βασιλέως, ἰδοὺ μάγοι ἀπὸ ἀνατολῶν παρεγένοντο εἰς Ἱεροσόλυμα (: όταν λοιπόν ο Ιησούς γεννήθηκε στη Βηθλεέμ της Ιουδαίας τις ημέρες του βασιλιά Ηρώδη. Ιδού, σοφοί αστρονόμοι από τα μέρη της ανατολής ήλθαν στα Ιεροσόλυμα)»[Ματθ. 2,1]. Οι μάγοι ακολούθησαν το αστέρι που τους οδηγούσε. Οι Ιουδαίοι αντιθέτως δεν πίστεψαν ούτε στους προφήτες που τους δίδασκαν. 

Αλλά γιατί μάς αναφέρει και τον χρόνο και τον τόπο με τις φράσεις «ἐν Βηθλεὲμ τῆς Ἰουδαίας» και «ἐν ἡμέραις Ἡρῴδου τοῦ βασιλέως»; Και γιατί προσθέτει και το αξίωμά του; Προσθέτει το αξίωμά του, επειδή υπήρχε κι άλλος Ηρώδης, εκείνος που αποκεφάλισε τον Ιωάννη[[Πρόκειται για τον Ηρώδη Αντύπα,υιό του βασιλιά Ηρώδη του Μεγάλου, ο οποίος, όντας ύπουλος και ακόλαστος, είχε αποκεφαλίσει τον Ιωάννη τον Βαπτιστή εξαιτίας της Ηρωδιάδας με την οποία παράνομα συζούσε και ο οποίος αργότερα ανέκρινε και τον Κύριό μας Ιησού Χριστό όταν του Τον έστειλε ο Πιλάτος]].Εκείνος όμως ήταν τετράρχης[[:κυβερνήτης του τέταρτου μέρους μιας ρωμαϊκής επαρχίας]], ενώ αυτός ήταν βασιλιάς. 

Και μας αναφέρει τον τόπο και τον χρόνο, για να μας υπενθυμίσει παλαιές προφητείες. Από αυτές η μία είναι του προφήτη Μιχαία[[:τέλη 8ου έως περίπου μέσα 7ου αι. π. Χ.]], που είπε: «Καὶ σύ, Βηθλεέμ, οἶκος τοῦ Ἐφραθά, ὀλιγοστὸς εἶ τοῦ εἶναι ἐν χιλιάσιν Ἰούδα· ἐκ σοῦ μοι ἐξελεύσεται τοῦ εἶναι εἰς ἄρχοντα ἐν τῷ Ἰσραήλ, καὶ αἱ ἔξοδοι αὐτοῦ ἀπ᾿ ἀρχῆς ἐξ ἡμερῶν αἰῶνος. διὰ τοῦτο δώσει αὐτοὺς ἕως καιροῦ τικτούσης τέξεται, καὶ οἱ ἐπίλοιποι τῶν ἀδελφῶν αὐτῶν ἐπιστρέψουσιν ἐπὶ τοὺς υἱοὺς Ἰσραήλ. καὶ στήσεται καὶ ὄψεται καὶ ποιμανεῖ τὸ ποίμνιον αὐτοῦ ἐν ἰσχύϊ Κύριος, καὶ ἐν τῇ δόξῃ ὀνόματος Κυρίου Θεοῦ αὐτῶν ὑπάρξουσι, διότι νῦν μεγαλυνθήσονται ἕως ἄκρων τῆς γῆς(:Και Εσύ Βηθλεέμ, που αλλιώς ονομάζεσαι και οίκος Εφραθά, μικρή είσαι μεταξύ των πόλεων του Ιούδα.

Ἀπόκτησε χείλη γλυκά ! Ὁ καλός ὁ λόγος !

Ο λόγος ο καλός κάνει τον κακό καλό, έλεγε ο όσιος Μακάριος, ενώ ο κακός λόγος και τον καλό ερεθίζει.
Κάποτε ο υποτακτικός του Οσίου, συνάντησε στο δρόμο του έναν ειδωλολάτρη ιερέα που περπατούσε βιαστικά.
– Αι, σατανά, πού τρέχεις; του φώναξε απερίσκεπτα.
Εκείνος τότε θύμωσε κι έσπασε το ραβδί του στις πλάτες του καλόγερου, ώσπου τον άφησε μισοπεθαμένο. Σε λίγο φάνηκε και ο όσιος στο δρόμο.
Βλέποντας τον ειδωλολάτρη να τρέχει τώρα για να κρυφτεί, του φώναξε με καλωσύνη:
– Ο Θεός να σε ευλογεί, προκομμένε άνθρωπε.
Εκείνος στάθηκε σαστισμένος και ρώτησε:
– Τι καλό είδες σε μένα, αββά, και μου μιλάς έτσι;

Κυριακή πρό τῆς Χριστοῦ γεννήσεως.Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ιερό Χρυσόστομο.Μέρος Τρίτο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ [:Εβρ.11,8-10 και 32-40] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

[Μέρος τρίτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Εβρ.11,37-40] 

«Περιῆλθον ἐν μηλωταῖς, ἐν αἰγείοις δέρμασιν, ὑστερούμενοι, θλιβόμενοι, κακουχούμενοι, ὧν οὐκ ἦν ἄξιος ὁ κόσμος, ἐν ἐρημίαις πλανώμενοι καὶ ὄρεσι καὶ σπηλαίοις καὶ ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς(:φορούσαν για ρούχα προβιές και γιδοδέρματα, ζώντας μέσα σε στερήσεις, θλίψεις και κακοπάθειες. Ολόκληρος ο κόσμος δεν άξιζε όσο οι άγιοι αυτοί άνδρες, και ούτε μπορούσε να συγκριθεί με αυτούς. Περιπλανιόνταν σε ερημιές και σε βουνά, σε σπηλιές και σε τρύπες της γης)»[Εβρ.11,37]. 
Πάντοτε βέβαια, κυρίως όμως όταν σκέπτομαι τα κατορθώματα των αγίων, τότε μου έρχεται να ξεχνώ όλα τα δικά μου, διότι ούτε στο όνειρό μας δεν γνωρίσαμε αυτά που εκείνοι οι άνδρες πέρασαν σε όλη τους τη ζωή, και αυτά δεν ήταν τιμωρία για τα αμαρτήματά τους, αλλά, αν και σημείωναν πάντοτε κατορθώματα, όμως πάντοτε αντιμετώπιζαν θλίψεις. Πράγματι, σκέψου τον Ηλία, στον οποίο αναφέρεται ο λόγος σήμερα· διότι γι’ αυτόν το λέγει αυτό εδώ, το «φορούσαν προβιές» και τελειώνει σε αυτόν τα παραδείγματα χωρίς να αφήσει ούτε αυτό που τους ήταν γνωστό. Και αφού αναφέρθηκε στους αποστόλους, ότι υπέστησαν τον θάνατο με μάχαιρα, ότι λιθοβολήθηκαν, επανέρχεται πάλι στον Ηλία, που έπαθε τα ίδια με αυτούς. Επειδή δηλαδή ήταν φυσικό να μην έχουν ακόμη αυτοί τόση μεγάλη ιδέα για τους αποστόλους, από αυτόν που αναλήφθηκε και υπερβολικά θαυμάστηκε, δηλαδή τον προφήτη Ηλία, φέρνει την παρηγοριά και την παράκληση. 
«Φορούσαν», λέγει, «δέρματα προβάτων και δέρματα γιδιών, γεμάτοι στερήσεις, θλίψεις και κακοπαθήματα, και όλων αυτών δεν ήταν άξιος ο κόσμος αυτός». Ούτε ένδυμα είχαν, λέγει, να ντυθούν, εξαιτίας των υπερβολικών θλίψεων, ούτε πόλη, ούτε σπίτι, ούτε κατάλυμα· αυτό ακριβώς που ο Χριστός έλεγε: «αἱ ἀλώπεκες φωλεοὺς ἔχουσι καὶ τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ κατασκηνώσεις, ὁ δὲ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἔχει ποῦ τὴν κεφαλὴν κλίνῃ(:οι αλεπούδες έχουν τρύπες που τις χρησιμοποιούν ως φωλιές, και τα πουλιά του ουρανού έχουν μέρη για να κουρνιάζουν, ενώ ο υιός του ανθρώπου (δηλαδή εγώ που γεννήθηκα από την Παρθένο και είμαι ο κατεξοχήν άνθρωπος γνωστός από τις υποσχέσεις του Θεού στον Αδάμ, και ως Μεσσίας πρόκειται να έλθω πάλι Κριτής ένδοξος πάνω στις νεφέλες του ουρανού) δεν έχει ούτε πού να ακουμπήσει το κεφάλι του. Μην περιμένεις λοιπόν κι εσύ να έχεις σωματικές ανέσεις και αναπαύσεις, αλλά πάρε τις αποφάσεις σου γνωρίζοντας από πριν ότι η ζωή των ακολούθων μου είναι γεμάτη από στερήσεις και θυσίες, όπως η δική μου)» [Ματθ.8,20]. 

Στόν ἀπόηχο τῆς Ἱεραρχίας γιά τό Οὐκρανικό Μέρος Η΄.Ἐπιζήμιες ἀναφορές καί κρίσιμες συγκρίσεις



Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου 

Το επιχείρημα, που ελέχθη στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος του περασμένου Οκτωβρίου, ότι η κανονική, υπό το Πατριαρχείο της Μόσχας, Εκκλησία της Ουκρανίας δεν μπορεί πλέον να υπάρχει, λόγω της εμπόλεμης κατάστασης στην Ντονμπάς μεταξύ δυτικοφρόνων και ρωσόψυχων Ουκρανών και της προσάρτησης της Κριμαίας στη Ρωσία, είναι επιζήμιο για το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Το Φανάρι βρίσκεται στην Τουρκία και διαθέτει στην Ελλάδα δικαιοδοσίες, τις οποίες επιμένει να διατηρεί, αγνοώντας τις τεταμένες σχέσεις των δύο χωρών. 
Για να αντιληφθεί ο αναγνώστης το επιζήμιο για το Φανάρι του επιχειρήματος περί του απαραίτητου της αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία παρατίθενται προς σύγκριση οι περιπτώσεις Ουκρανίας και Ελλάδος: 
Οι Ουκρανοί και οι Ρώσοι είναι όμαιμοι, ομόδοξοι, ομόγλωσσοι στην εκκλησιαστική γλώσσα (σλαβονική) και εν μέρει στην καθομιλουμένη τους. 
Οι Έλληνες και οι Κωνσταντινουπολίτες είναι όμαιμοι, ομόδοξοι και ομόγλωσσοι. 
Η Ουκρανία και η Ρωσία παλαιότερα ήσαν ένα κράτος, σήμερα είναι δύο ομόδοξα κράτη, με οξεία αντιπαλότητα, την οποία καλλιεργεί η δυτικόφρων πολιτική ηγεσία της Ουκρανίας. 
Η Ελλάδα και η περιοχή που κατέχει σήμερα η Τουρκία ήσαν άλλοτε ένα κράτος, σήμερα είναι δύο αλλόθρησκα κράτη, σε οξεία αντιπαράθεση, την οποία προκαλεί η Τουρκία. 
Η Κωνσταντινούπολη υπήρξε το κέντρο και η καρδιά του Ελληνισμού επί 17 αιώνες και οι όπου Γης Έλληνες εξακολουθούν να έχουν ισχυρό πνευματικό δεσμό μαζί της. 
Το Κίεβο είναι το κέντρο και η καρδιά των όπου Γης Ρώσων Ορθοδόξων (συμπεριλαμβανομένων των Ουκρανών) για 10 αιώνες. Αυτόν τον δεσμό επιδιώκει να αποκόψει η Ουκρανική πολιτική εξουσία, με τη σύμπραξη του Οικουμενικού Πατριαρχείου. 

Κυριακή πρό τῆς Χριστοῦ Γεννήσεως -Δός μας, Κύριε, τὴν πίστι! (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτου)



Δός μας, Κύριε, τὴν πίστι! (Ἑβρ. 11,9, 33, 40)

(Ομιλία του †Επισκόπου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)

Εἴμαστε, ἀγαπητοί μου, μικροὶ καὶ ἁμαρτωλοί· αὐτὴ εἶνε ἡ ἀλήθεια, εἴτε θέλουμε νὰ τὸ παραδεχθοῦμε εἴτε ὄχι. Ἡ φιλαυτία, βλέπετε, ἐξιδανικεύει τὶς ἀτέλειές μας καὶ ἐξωραΐζει τὶς ἀσχημίες μας. Καὶ ἐδῶ βρίσκεται ἡ αἰτία πού, ἐνῷ εἴμαστε μικροὶ καὶ ἁμαρτωλοί, δὲν τὸ συναισθανόμαστε ὅσο θὰ ἔπρεπε.

Γιὰ νὰ καταλάβουμε καὶ νὰ συναισθανθοῦμε πόσο μικροὶ εἴμαστε, φτάνει νὰ συγκρίνουμε τὸν ἑαυτό μας μὲ μεγάλα ἀναστήματα καὶ ἁγίους ἀνθρώπους, μὲ τοὺς μάρτυρες, μὲ τοὺς μεγάλους ἄνδρες τῆς παλαιᾶς καὶ τῆς καινῆς διαθήκης.Ὅπως ὅταν βρεθοῦμε στοὺς πρόποδες ἑνὸς βουνοῦ ὑψηλοῦ καὶ ἀτενίζουμε τὴν κορυφή του αἰσθανόμαστε ὅτι τὸ ἀνάστημά μας εἶνε σπιθαμιαῖο, μηδαμινὸ ἐμπρὸς στὸ ὕψος, στὸ «ἀνάστημα» τοῦ βουνοῦ, ἔτσι καὶ ὅταν γιὰ μιὰ στιγμὴ σταθοῦμε καὶ συγκρίνουμε τὴ ζωὴ ἑνὸς ἁμαρτωλοῦ μὲ τὸν ἅγιο βίο τῶν ἀνδρῶν ἐκείνων, τότε βλέπουμε ὅτι δὲν εἴμαστε τίποτα, ὅτι εἴμαστε μικροὶ μπροστὰ στὸ μεγαλεῖο τους καὶ ἁμαρτωλοὶ μπροστὰ στὴν ἁγιωσύνη τους. Εἴμαστε νᾶνοι μπροστὰ σὲ γίγαντες· νᾶνοι ἐμεῖς, γίγαντες ἐκεῖνοι.
Ἔκπληκτοι μπροστὰ στὸ μεγαλεῖο τῶν ἁγίων ἀποροῦμε καὶ σκεπτόμαστε· πῶς ἐκεῖνοι κατώρθωσαν νὰ φτάσουν σὲ τόσο μεγάλα ὕψη ἀρετῆς; πῶς μπόρεσαν νὰ πετάξουν τόσο ψηλά, ἐκεῖ ποὺ ἐμεῖς οὔτε ν᾽ ἀτενίσουμε δὲν μποροῦμε; Τί τοὺς ὕψωσε ὣς ἐκεῖ, ποιά ἦταν ἡ δύναμι ἐκείνη ποὺ τοὺς ἁγίασε; Στὴν ἀπορία μας ἀπαντᾷ τὸ σημερινὸ ἀποστολικὸ ἀνάγνωσμα, ποὺ εἶνε παρμένο ἀπὸ τὴ θεόπνευστη πρὸς Ἑβραίους ἐπιστολὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου. Ἡ δύναμις λοιπὸν αὐτὴ ἡ μεγάλη ἦταν –μία λέξις– ἡ πίστις. Ἡ λέξι «πίστις» ἀκούγεται κατ᾽ ἐπανάληψιν στὸ ἀποστολικὸ αὐτὸ ἀνάγνωσμα (Ἑβρ. 11,9,33,40). Μὲ τὴν πίστι οἱ ἅγιοι νίκησαν τοὺς πάντες καὶ τὰ πάντα. Καὶ συγκεκριμένα νίκησαν· 1ον στοιχεῖα τῆς φύσεως. 2ον θηρία. 3ον βασιλεῖς καὶ τυράννους. Καὶ 4ον νίκησαν κι αὐτὰ ἀκόμη τὰ τρομερὰ μαρτύρια. Ἂς τὰ πάρουμε αὐτὰ ἕνα - ἕνα.

Γιά τή «γιόγκα γιά παιδιά» (Yoga for kids)

Αγαπητοί συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την πρόοδο του προβλήματος που είχε δημιουργηθεί από την διοργάνωση εκδήλωσης «γιόγκα για παιδιά» (Yoga for kids) στα πλαίσια του Χριστουγεννιάτικου εορτασμού του Συλλόγου Γονέων του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής.

Μετά από δραστηριοποίηση των Πατέρων της Ενορίας του Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής και μελών της Π.Ε.Γ., που ενημέρωσαν αρμοδίως γονείς και κοινό, η εκδήλωση ουσιαστικά ματαιώθηκε καθώς ουδείς γονεύς παρέστη και μόνον δύο παιδιά προσήλθαν τα οποία τελικώς δεν συμμετέσχον.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όσους εξ υμών μας συμπαραστάθηκαν με κείμενα και παρεμβάσεις προς τους υπεύθυνους φορείς.

Τέλος, γνωρίζοντας ότι ως ευαισθητοποιημένα μέλη του Σώματος του Χριστού, συχνά έχετε την ανάγκη να τοποθετηθείτε ατομικά ή και ομαδικά στο πρόβλημα με τη γιόγκα, σας επισυνάπτουμε:

α) Δείγμα επιστολής που εστάλη στον Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων του 7ου Δημοτικού Σχολείου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιστολή σαν οδηγό στη σύνταξη δικών σας επιστολών.

Και τρεις «πινακίδες» που φιλοτεχνήθησαν και χρησιμοποιούνται εκτεταμένα στο διαδίκτυο -ειδικά στο facebook- και τις οποίες αναρτούμε ανάλογα με το πνεύμα και τον προσανατολισμό όσων τις φιλοξενούν.

β) Πινακίδα μπλε, με το κείμενο της Ι. Συνόδου για τη γιόγκα (συνιστάται για ιστοτόπους εκκλησιαστικού προσανατολισμού).

γ) Πινακίδα πράσινη, με κείμενο σχετικό με τις βλάβες που προξενεί η γιόγκα στη σωματική υγεία (συνιστάται για ιστοτόπους γενικού προσανατολισμού).

δ) Πινακίδα κόκκινη, με κείμενο αποτρεπτικό προς τη γιόγκα (συνιστάται για ιστοτόπους «δυναμικού» προσανατολισμού).

Σας συνιστούμε να αναρτήσετε και να αποστείλετε τις «πινακίδες» προς κάθε κατεύθυνση, κατά το δοκούν.

Από τον τομέα δραστηριοτήτων της Π.Ε.Γ.

Ἑλληνοτουρκικά: Κατάσταση Ἔκτακτης Ἀνάγκης


Ὁ καθηγητὴς Γεωπολιτικῆς στὴ Σχολὴ Εὐελπίδων καὶ τὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν, Κωνσταντῖνος Γρίβας σὲ μία ἄκρως ἀποκαλυπτικὴ συνέντευξη.
Ἡ Τουρκικὴ Ἐπιθετικότητα στὴν Ἀνατολικὴ Μεσόγειο καὶ ἡ στρατηγικὴ βάθους γιὰ τὴν Ἑλλάδα καὶ τὴν Κυπριακὴ ΑΟΖ, ἡ πολιτικὴ τοῦ κατευνασμοῦ καὶ ἡ ἐπιλογὴ τῆς Ἀποτροπῆς. Τὰ φοβικὰ σύνδρομα, τὸ Διεθνὲς Δίκαιο καὶ ἡ Ἰσχύς, ἡ νέα στρατιωτικὴ «ἐπανάσταση» καὶ ἡ ἑλληνικὴ ἀμυντικὴ στρατηγική. Τί συνιστᾶ τὸ νέο πεδίο ποὺ διαμορφώνει νότια της Κρήτης , στὸ σύμπλεγμα τοῦ Καστελόριζου, τὸ Αἰγαῖο καὶ τὴν Κυπριακὴ ΑΟΖ, τὸ μνημόνιο Τουρκίας καὶ κυβέρνησης Τρίπολης τῆς Λιβύης. Οἱ ἐπιλογὲς βάθους τῆς Τουρκίας, οἱ μεγάλοι παῖκτες ἰσχύος καὶ ἡ πολὺ-πολικότητα τῶν κέντρων ἀποφάσεων σὲ ἕνα κόσμο γενικευμένης ἀστάθειας .

π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος: "Ἂν τὸ παιδί σας, ὃ μὴ γένοιτο, παντρευτεῖ μὲ πολιτικὸ γάμο, δὲν θὰ πάτε στὸν γάμο του..."



Ἀρχιμανδρίτης Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος

Ἀγαπητοί μου, προσέξτε, δὲν εἶναι κακία αὐτὸ ποὺ θὰ πῶ. Ἂν τὸ παιδί σας, ὃ μὴ γένοιτο, παντρευτεῖ μὲ πολιτικὸ γάμο, δὲν θὰ πάτε στὸν γάμο του! Εἶναι σὲ ἀταξία. Ἂν συγγενικὸ ἢ φιλικό σας πρόσωπο παντρευτεῖ μὲ πολιτικὸ γάμο, δὲν θὰ πάτε! Θὰ τοῦ πεῖτε ὅτι εἶναι σὲ ἀταξία. Δὲν θὰ βρίσετε οὔτε θὰ δείρετε, ἀλλὰ θὰ πεῖτε ὅτι εἶναι σὲ ἀταξία. Προσέξτε μέ, οὔτε δῶρο θὰ πάτε! Διότι μὲ τὴν παρουσία σας, τὴν ἐπίσκεψή σας ἢ τὸ δῶρο σας ἐπικροτεῖτε κάτι ποὺ ὁ Θεὸς δὲν τὸ θέλει, εἶναι παράνομο. Αὐτὸ ποὺ προέτρεπε ὁ ἀπόστολος Παῦλος τοὺς Κορινθίους γιὰ κάποιον αἱμομίκτη Χριστιανό, νὰ μὴν τοῦ μιλᾶνε γιὰ νὰ ντραπεῖ καὶ νὰ συνέλθει, αὐτὸ θὰ κάνετε κι ἐσεῖς.

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 19-12-2019 ἕως 21-12-2019.


Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί 
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων

Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά δεχόμαστε τήν εὐλογία Του ζώντας μέ μετάνοια, ταπείνωση, ἀγάπη, ἀδιάλειπτη προσευχή, κατά Χριστόν ἄσκηση καί τακτική συμμετοχή στά Ἅγια Μυστήρια. 

Λαμβάνετε αὐτό τό μήνυμα ὡς ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο 

http://hristospanagia3.blogspot.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 19-12-2019 ἕως 21-12-2019


1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: http://hristospanagia3.blogspot.gr


2019 (3921)
21 Δεκ (11)

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 23 Δεκεμβρίου


Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 23 Δεκεμβρίου


Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)

23 Δεκεμβρίου. Τῶν ἐν Κρήτῃ δέκα μαρτύρων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Δευτ. κη´ ἑβδ. ἐπιστ. (Β´ Τιμ. β´ 20 - 26).
Β Τιμ. 2,20         ἐν μεγάλῃ δὲ οἰκίᾳ οὐκ ἔστι μόνον σκεύη χρυσᾶ καὶ ἀργυρᾶ, ἀλλὰ καὶ ξύλινα καὶ ὀστράκινα, καὶ ἃ μὲν εἰς τιμήν, ἃ δὲ εἰς ἀτιμίαν. 
Β Τιμ. 2,20               Εις ένα δε μεγάλο σπίτι δεν υπάρχουν μόνον σκεύη χρυσά και αργυρά, αλλά και σκεύη ξύλινα και πήλινα· και άλλα μεν είναι προωρισμένα δια χρήσιν τιμητικήν, αλλά δε δι' ασήμαντον και ευτελή. 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible