Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Современные вызовы Православию: цезарепапизм и кощунственное учение о заражении в храме.


На фото: архим. Савва Святогорец и прот. Петр (Хиирс)

Современные вызовы Православию: цезарепапизм и кощунственное учение о заражении в храме.

Интервью протопресвитера Петра (Хиирса) с архимандритом Саввой Святогорцем

Прот. Петр: Можем ли мы оправдать отклонение от священных канонов и Священного Предания в угоду тем, кто находится за оградой Церкви, или светским властям? Церковь не обязана подчиняться государству в своей внутренней жизни, верно? Сегодня ситуация такова: епископат действует по указке политиков и вынуждает нас выполнять все приказы государства, невзирая на то, что от этого страдает внутренний уклад церковной жизни.

Архим. Савва: Существует такое явление, как цезарепапизм — когда Церковь полностью подчиняется государству. К сожалению, некоторые архиереи сегодня утверждают, что мы должны быть во всем покорны государству и науке. Это напоминает мне об иерархах и о Священном Синоде времен Оттона Баварского. Они издали тогда три закона, в результате которых в Греции было закрыто 400 из 600 монастырей.

Прот. Петр: Когда это происходило?


Архим. Савва: После освобождения от турецкого ига, когда уже было создано «свободное» греческое государство.

Περί θυμοῦ καί ἀοργησίας Α' - Ἁγίου Παϊσίου «Πάθη καί ἀρετές» καί Ἁγ. Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Περί θυμου καί αοργησιας Α' - Αγίου Παϊσίου «Πάθη καί αρετές» καί Ἁγ. Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, 17-3-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com Κάνετε ἐγγραφή στό κανάλι μας "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO...

Ἡ ἀληθινή μετάνοια γίνεται σύντομα δεκτή ἀπό τόν Θεό, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Κήρυγμα_

Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀββᾶ Σισώη ΟΡΘΡΟΣ- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ_ Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​, http://hristospanagia.gr​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἠ καθαρότητα τοῦ νοῦ χαρίζει τήν ἀμεριμνία καί τήν σωστή ὁμιλία, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀββᾶ Σισωη

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​, http://hristospanagia.gr​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ δόξα τῶν ἀνθρώπων εἶναι τίποτα, Γεροντικό, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Κήρυγμα_

Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀββᾶ Σισώη- Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​, http://hristospanagia.gr​

Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Δεύτερο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ [:Εβρ.11,24-26 και 32-40] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

[Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των εδαφίων Εβρ.11,32-37] 

«Καὶ τί ἔτι λέγω; ἐπιλείψει γάρ με διηγούμενον ὁ χρόνος περὶ Γεδεών, Βαράκ τε καὶ Σαμψὼν καὶ Ἰεφθάε, Δαυΐδ τε καὶ Σαμουὴλ καὶ τῶν προφητῶν (:και τι ακόμη να λέω και να διηγούμαι; Πρέπει να σταματήσω, διότι δεν θα μου φτάσει ο χρόνος να διηγούμαι για τον Γεδεών και τον Βαράκ, τον Σαμψών και τον Ιεφθάε, για τον Δαβίδ και τον Σαμουήλ και τους προφήτες)»[Εβρ.11,32]. 

Κατηγορούν μερικοί τον Παύλο, γιατί αναφέρει σε αυτό το σημείο τον Βαράκ και τον Σαμψών και τον Ιεφθάε. Τι λες; Αυτός που ανέφερε την πόρνη Ραάβ, δεν θα αναφέρει αυτούς; Μη μου αναφέρεις την άλλη ζωή τους, παρά μόνο το αν πίστεψαν ή έλαμψαν ως προς την πίστη. 

«τῶν προφητῶν, οἳ διὰ πίστεως κατηγωνίσαντο βασιλείας(:και τους προφήτες οι οποίοι, επειδή είχαν πίστη, καταπολέμησαν και υπέταξαν βασίλεια)». Βλέπεις ότι εδώ δεν παρουσιάζει τη λαμπρή ζωή τους· διότι δεν ήταν αυτό προηγουμένως το ζητούμενο· αλλά η εξέταση προηγουμένως ήταν για την πίστη. Διότι, πες μου, δεν τα κατόρθωσαν όλα με την πίστη; Πώς; «Με την πίστη», λέγει, «καταπολέμησαν βασίλεια οι όμοιοι με τον Γεδεών. Άσκησαν δικαιοσύνη». Ποιοι; Αυτοί οι ίδιοι οι παραπάνω. Τη φιλανθρωπία εδώ την ονόμασε ‘’δικαιοσύνη’’. 

ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ…!!!!!...Ἔκανε τό θαῦμα της!!!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ!!!!

Η συγκλονιστική περιγραφή από τη δασκάλα για την ώρα του σεισμού

Είπα να κλείσω τη διδασκαλική μου πορεία στο χωριό του παππού και της γιαγιάς μου ,στο λατρεμένο χωριό του πατέρα μου. Είπα να διδάξω στις ίδιες αίθουσες που δίδαξαν οι γονείς μου, να ολοκληρώσω το έργο που ξεκίνησαν .Έμοιαζε με όνειρο!
Τέλη Σεπτεμβρίου πήρα με απόσπαση θέση στο σχολείο του χωριού μου…Τάξη:Πέμπτη …Όλα έμοιαζαν τέλεια…Εξαιρετικο ,ζεστό καλωσόρισμα από διευθυντή και συναδέλφους.

Χαρά, γαλήνη, ευτυχία.

3 Μαρτίου 2021…Μάθημα :Ιστορία…

Ώρα 12:05…Πετάχτηκε κάποιος μαθητής μου ” Κύρια έχει μια βδομάδα τώρα που κάνει μικρούς σεισμούς” “Τι λέτε παιδιά να κάνουμε μια άσκηση σεισμού τώρα;” τα ρώτησα κι εκείνα απάντησαν καταφατικά.

12:15…Αφού κάναμε την άσκηση , συνεχίσαμε το μάθημα…

12:16…Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ …Η άσκηση έγινε γεγονός!!!!Η δόνηση τρομακτικη!!!Τα παιδάκια μου ,μπήκαν κάτω απ’ τα θρανία.

Με τα χεράκια τους έπιαναν γερά τα πόδια των θρανιωντους γιατί η ένταση ήταν τρομερη και τραβούσε τα θρανία μακριά τους.

133. Οποίαν ώρα ελθει το πάθος αμέσως κόψε το, Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀββᾶ Σισωη, 18-3-2021, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου.

https://youtu.be/WaneL_YtAks
Συν Θεω ΏΡΕΣ ΚΑΙ Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΏΡΑ 

Ὁ Χριστός ὅμως σέ κάθε φύσημα τόν ρωτοῦσε «ἀγαπᾷς με πάτερ» ;

«Μολύνει η Θεία Κοινωνία;»

Πραγματικό περιστατικό που συνέβη προ δύο ετών

Αδελφοί, το μεγάλο βλάσφημο ερώτημα της εποχής μας είναι το κάτωθι:
«Μολύνει η Θεία Κοινωνία;».
Εδώ δεν αμφισβητείται κάποια αξία, ο άνθρωπος ή η ελευθερία του .
Αμφισβητείται ο ίδιος ο Χριστός.
Όχι το δημιούργημα αλλά ο Δημιουργός
Θα διασκευάσω το ερώτημα στο παρακάτω :
H «Θεία Κοινωνία είναι κρασί και άρτος»;
Αδελφοί σας αναφέρω την εμπειρία του ιερέως της ενορίας μου προ δύο ετών.
Την εξομολογήθηκε στο εκκλησίασμα –με δήλωση μετανοίας- την πρώτη Κυριακή μετά το περιστατικό.
Αναφέρεται το περιστατικό χωρίς ονόματα και τοπωνύμια (για ευνόητους λόγους), μετά και από προσωπική περιγραφή κι εξιστόρηση του συμβάντος , του ιερέως στον γράφοντα. 
Σε μια αγρυπνία που δεν είχε και πολύ κόσμο, στο τέλος, ο πατήρ Γ. κατέλυσε όλο το περιεχόμενο του Αγίου Ποτηρίου .
Στη διαδρομή προς την οικία του (και δεν ήταν και μικρή) «έπεσε» σε μπλόκο τροχαίας 1:30 τα χαράματα.
Διενεργούσαν αλκοτέστ.
Ο ιερέας έντρομος , δεδομένου ότι είχε καταλύσει μεγάλη ποσότητα Θείας Κοινωνίας, περιμένει το αλκοτέστ σταθμευμένος . 
-Αστυνομικός: πάτερ τέτοια ώρα έξω;

Ἔρχονται διώξεις ὑπερασπιστῶν τῶν ἠθικῶν ἀξιῶν μέ ντιρεκτίβα τοῦ Ο.Η.Ε.


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 8η Μαρτίου 2021

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΜΕ ΝΤΙΡΕΚΤΙΒΑ ΤΟΥ Ο.Η.Ε.

Δεν απαιτούνται ιδικές γνώσεις και ικανότητες για να καταλάβει ο κάθε νοήμων σύγχρονος άνθρωπος, ότι η ανθρωπότητα έχει εισέλθει πλέον σε μια νέα περίοδο πρωτόγνωρης ηθικής κατάπτωσης, ή καλλίτερα: καταβαράθρωσης.

Όσοι μελετούμε τις Άγιες Γραφές και τα συγγράμματα των θεοφόρων Πατέρων της Εκκλησίας μας, διαπιστώνουμε ότι φτάσαμε στα τραγικά εσχατολογικά χρόνια της γενικής αποστασίας, η οποία θα σημάνει και το τέλος της ανθρώπινης ιστορίας. Μελετώντας το 24ο κεφάλαιο του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου, το 18ο του κατά Λουκάν, το 13ο του κατά Μάρκον, το 2ο της Β΄ προς Θεσσαλονικείς Επιστολής του αποστόλου Παύλου και ιδιαίτερα το 3ο της Β΄ προς Τιμόθεον Επιστολής του, διαπιστώνουμε πως οι σύγχρονοι ταραγμένοι καιροί μας έχουν σαφές εσχατολογικό χαρακτήρα. Ο αείμνηστος π. Αθανάσιος Μυτιληναίος έλεγε κάποτε προφητικά: «Απολύτως πιστεύω ότι έχουμε ήδη μπεί στο προοίμιο, αν όχι στο κύριο θέμα της εποχής του Αντιχρίστου», (βλ. 279η ομιλία του στις 1.5.2001). Η σύγχρονη έκλυση των ηθών και η αντίστροφη ηθική της Νέας Εποχής τείνει πλέον να κυριαρχήσει σ’ όλο τον πλανήτη. Για το τι θα βλέπουμε στο προσεχές μέλλον, δεν θα υπάρχει κανένα συγκρίσιμο ιστορικό προηγούμενο από την ιστορία της ανθρωπότητος. Ο υπόγειος και ακήρυχτος πόλεμος των σκοτεινών δυνάμεων εναντίον κάθε ηθικής τάξεως και κάθε παραδοσιακής αξίας θα γίνεται στο εξής όλο και πιο τραχύς, όλο και πιο λυσσώδης, μέχρις ότου τελικά επικρατήσει παγκοσμίως ο απόλυτος δαιμονισμός. Κάθε φυσιολογικός και αγνός άνθρωπος, ο οποίος θα αγωνίζεται να ζήσει με γνώμονα το Ευαγγέλιο, θα θεωρείται καθυστερημένος και ανώμαλος, ρατσιστής και οπισθοδρομικός. 

Μακάριοι οἱ ἱερεῖς ποὺ δὲν θὰ ὐποκύψουν στὶς πιέσεις ...θὰ λογιστοῦν ἀπὸ τὸν Θεὸ ὁμολογητὲς καὶ μάρτυρες.Ἀρχιμ. Σάββα Ἀγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Μακάριοι οἱ ἱερεῖς ποὺ δὲν θὰ ὐποκύψουν στὶς πιέσεις 

Ἀρχιμ. Σάββα Ἀγιορείτου (ἀπόσπασμα) 

7/2/2021 

Ὁ μακαριστὸς πατὴρ Ἐφραὶμ, ὁ ἁγιασμένος Γέροντας τῆς Ἀριζόνας, εἶπε ὅτι θὰ ἔρθει καιρὸς ποὺ οἱ ἱερεῖς θὰ λειτουργοῦν σὰν κλόουν, καὶ σὰν κλόουν θὰ τελοῦν τὴν Θεία Λειτουργία. Νὰ μὴν πῶ δηλαδὴ ἕνα-ἕνα τὰ ἄλλα Μυστἠρια· δηλαδὴ, καὶ τὴν Ἐξομολόγηση, καὶ τὴν Βάπτιση, καὶ οἱ άρχιερεῖς τὴν Χειροτονία, θὰ τὰ κάνουνε ντυμένοι σὰν κλόουν. Καὶ βέβαια βλέπουμε νὰ ἐπαληθεύεται αὐτὸ τώρα μὲ τὰ φίμωτρα, τὶς μάσκες, αὐτὰ τὰ προσωπεῖα ποὺ ἐπιβλήθηκαν.  Ὁ μακαριστὸς π. Ἐφραὶμ τὰ ἔλεγε λίγο πιὸ μετὰ, στὴ δεκαετία ἤ μᾶλλον στὴν ἴδια δεκαετία, 2000-2010. Ὅπως μαρτυροῦν οἱ ἡγούμενοι Ἁγιορεῖτες καὶ μοναχοὶ, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ζήσει τὸν Ἅγιο, τὸν π. Ἐφραὶμ, βλέπουμε πῶς τὸ Ἅγιο Πνεῦμα διδάσκει τὰ ἴδια. 

Αὐτό ἀκριβῶς εἶναι ποὺ συμβαίνει στὶς ἡμέρες μας. Βλέπουμε νὰ διώκονται Ὀρθόδοξοι πιστοὶ καὶ λαϊκοὶ. Τὸ εἴδαμε καὶ σὲ μία περίπτωση στὴν Πελοπόννησο· καὶ οἱ κληρικοὶ, τὸ εἴδαμε προχθὲς πρὶν δύο ἡμέρες, ἕνας κληρικὸς εὐλαβὴς στὴν Κάλυμνο ποὺ διώκεται γιατὶ λέει τὸ αὐτονόητο ὅτι δὲν ἐπιτρέπεται νὰ μεταβάλλουμε τὴν Λατρεία καὶ τὴν Θεία Λειτουργία σὲ καρναβάλι καὶ νὰ γινόμαστε κλόουν. Ὁ π. Μιχαὴλ, λέγεται τὸ ὄνομά του, καὶ ἔκλεισε μάλιστα ὁ τοπικὸς ἐπίσκοπος καὶ τὴν ἐκκλησία στὴν ὁποία λειτουργοῦσε, καὶ τὸν ἴδιο τὸν ἔβαλε σὲ ἀργία. 

Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ [:Εβρ.11,24-26 και 32-40] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Εβρ.11,24-26] 

Έπειτα πάλι αναφέρει άλλο γνωστό στους Εβραίους παράδειγμα και μάλλον ανώτερο από το προηγούμενο. Ποιο λοιπόν είναι αυτό; «Πίστει Μωϋσῆς μέγας γενόμενος ἠρνήσατο λέγεσθαι υἱὸς θυγατρὸς Φαραώ(:εξαιτίας της πίστεώς του ο Μωυσής, όταν μεγάλωσε και έγινε άνδρας, αρνήθηκε να ονομάζεται βασιλόπουλο, γιος της κόρης του Φαραώ·),μᾶλλον ἑλόμενος συγκακουχεῖσθαι τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ ἢ πρόσκαιρον ἔχειν ἁμαρτίας ἀπόλαυσιν(:θεώρησε καλύτερο και προτίμησε να κακοπαθεί μαζί με τον λαό του Θεού, παρά να έχει τις πρόσκαιρες απολαύσεις της αμαρτίας, να ζει δηλαδή άνετα και με τιμές ως Αιγύπτιος άρχοντας με τους ειδωλολάτρες που καταπίεζαν τους Ισραηλίτες), μείζονα πλοῦτον ἡγησάμενος τῶν Αἰγύπτου θησαυρῶν τὸν ὀνειδισμὸν τοῦ Χριστοῦ· ἀπέβλεπε γὰρ εἰς τὴν μισθαποδοσίαν(:Θεώρησε μεγαλύτερο πλούτο από τους θησαυρούς και τα αγαθά της Αιγύπτου τις περιφρονήσεις που έμοιαζαν με τον ονειδισμό και την περιφρόνηση που αργότερα θα υπέμενε ο Χριστός. Και αυτά όλα διότι είχε καρφωμένα τα μάτια του στις ουράνιες ανταμοιβές)»[Εβρ.11,24-26].Σαν να τους έλεγε: «κανείς από σας δεν άφησε ανάκτορα και μάλιστα ανάκτορα λαμπρά, ούτε τέτοιους θησαυρούς, ούτε περιφρόνησε τον τίτλο του υιού του βασιλιά, όπως έκανε ο Μωυσής». Και ότι δεν τα άφησε τυχαία, το φανέρωσε λέγοντας: «ἠρνήσατο(:αρνήθηκε)»· δηλαδή, τα μίσησε, τα αποστράφηκε· εφόσον ο ουρανός ήταν μπροστά του, ήταν περιττό να θαυμάζει τα ανάκτορα της Αιγύπτου. 

«Ἄν βλέπεις ὅτι δέν ἔχεις γαλήνη, ἀλλά στεναχώρια, νά ξέρεις ὅτι ὑπάρχει μέσα σου κάτι ἀτακτοποίητο καί πρέπει νά τό βρεῖς, γιά νά τό διορθώσεις»

Για να ταπεινούμεθα, έστω και χωρίς την θέλησή μας, ο Κύριος οικονόμησε και τούτο: Κανείς δεν μπορεί να βλέπει τα τραύματά του, όπως τα βλέπει ο πλησίον του. Έτσι είμεθα υποχρεωμένοι να χρεωστούμε την θεραπεία μας όχι στον εαυτόν μας, αλλά στον πλησίον και στον Θεόν.

Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος

Αν, ακούγοντας την υψηλή πολιτεία των Αγίων, κινηθείς από θείο ζήλο και επιθυμήσεις να τη μιμηθείς, βάλε αρχή και ζήτα από τον Θεό να σ’ ενισχύσει, συμβουλεύει κάποιος Πατήρ. Αν τελειώσεις το έργο που άρχισες, χρεώστα ευγνωμοσύνη σ’ Εκείνον που σου χάρισε τη δύναμη.
Αν πάλι δεν τα καταφέρεις να τελειώσεις, αναγνώρισε την αδυναμία σου και ταπεινώσου. Θεώρησε τον εαυτό σου ανίκανο, φτωχό σε αρετή κι ανυπομόνητο.

Σήμερα εἶναι ὁμολογία νά λέμε ὅτι ὁ Ἰησοῦς Χριστός εἶναι ὁ Θεός μας. Αὐτό δέν τό θέλουν οἱ σκοτεινές δυνάμεις...


«Σήμερα υπάρχει τέτοια πνευματική σύγχυση. Μεγάλος ανεμοστρόβιλος παρασέρνει τα πάντα. Κρατείστε γερά την παράδοση και να ξέρετε ότι σήμερα είναι ομολογία να λέμε ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Θεός μας. Αυτό δεν το θέλουν οι σκοτεινές δυνάμεις...
Έρχονται πολύ δύσκολες ημέρες. Προσέξτε την ψυχή σας. Μαζευτείτε και δώστε τον αγώνα σας...»
Γέρων Εφραίμ της Αριζόνας


https://proskynitis.blogspot.com/2021/03/blog-post_73.htm

132. Η αληθινή μετάνοια γινεται σύντομα δεκτή από τον Θεό, Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀββᾶ Σισωη, 18-3-2021, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου.

https://youtu.be/XUQ-llyspU0
Συν Θεω ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ Ζωντανή μετάδοση τώρα 

18 Μαρτίου. Καθαρά Πέμπτη. Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Κυρίλλου, Ἀρχιεπισκόπου Ἱεροσολύμων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα. Πέμπτης τῶν παννυχίδων (Μτθ. ζ΄ 7-11).

Ματθ. 7,7          Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·

Ματθ. 7,7                 Σεις ζητείτε από τον Θεόν τα πνευματικά και υλικά αγαθά, που σας χρειάζονται και θα σας δοθούν, γυρεύετε και θα βρήτε αυτό το καλόν που θέλετε. Κτυπάτε την θύραν της θείας αγάπης και θα ανοίξη διάπλατα προς χάριν σας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible