Τρεις σύντομες ομιλίες του μακαριστού πατέρα μας Αθανασίου Μυτιληναίου. Από τη σειρά Σύγχρονα καυτά θέματα. Ημερομηνίες ομιλιών: 12,19 & 26-1-1986
http://arnion.gr/index.php/p-thanasio...ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022
Τρία "Οὐαί" γιά ὅσους δέν φοβοῦνται τόν Θεό. Ὅσοι ἔχουν καρδιά δειλή,καρδιά παράλυτη,χαμένη υπομονή.
Ομιλία του μακαριστού πατέρα μας Αθανασίου Μυτιληναίου.
Από τη σειρά Σοφία Σειράχ. Ημερομηνία ομιλίας: 21/05/85Ἡ ὑπερηφάνεια μπορεῖ νά μᾶς καταστρέψει ἀκόμη καί μόνη της, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ὑπερηφάνεια μπορεῖ νά μᾶς καταστρέψει ἀκόμη καί μόνη της, Εὐεργετινός Γ΄ τόμος- Ὑπόθεσις Κηθ΄, 12-2-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comΤό ἡλιακό σύστημα πού ἔχει διάμετρο δισεκατομμύρια ἔτη φωτός, μπροστά στόν παράδεισο, αὐτές οἱ ἀποστάσεις, εἶναι ἕνα τίποτα! Τόσος μεγάλος εἶναι ὁ Παράδεισος στήν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν...
Είναι μερικά ζώα που είναι ολότυφλα, όπως ο τυφλοπόντικας και η νυχτερίδα. Γιατί ο Θεός τα έκανε τα ζώα αυτά εντελώς τυφλά, ενώ λάμπει αυτός ο ήλιος; Είναι άσπλαχνος, σκληρός και μερολήπτης ο Θεός;
Όχι βέβαια, αλλά τα έπλασε ο Θεός, για να μας διδάξει, ότι υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν, αλλά δεν βλέπουν. Οφθαλμούς έχουν, αλλά δεν βλέπουν, διότι είναι ψυχικά τυφλοί. Οι άνθρωποι αυτοί, στερούμενοι Πνεύματος Αγίου, δεν μπορούν να δουν το Χριστό μας, Τον οποίο δεν πιστεύουν.
Υπάρχουν δηλ. δύο ειδών τυφλοί: Οι σωματικοί τυφλοί και οι πνευματικά τυφλοί. Ο νους για να δει καθαρότερα, πρέπει να ταπεινωθεί και να αγιαστεί. Εκεί είναι το μυστικό για να δει κανείς πνευματικά, αφού το ''μάτι'' υπάρχει. Αγνότητα του νοός είναι, το να μην σκέπτεται κάποιος τίποτα το πονηρό. Είναι η πιο ακριβή μορφή ψυχικής παρθενίας.
Ξέρετε ποιά είναι η προσευχή του αθέου ανθρώπου; Είναι η εξής:
- Θεέ μου, Θεέ μου, Θεέ μου... δεν υπάρχεις!
Μα γιατί απευθύνεται σε κάποιον έτσι, αφού δεν υπάρχει; Δεν είναι λογικό!...
Επειδή η ψυχή είναι πλασμένη από το Θεό, η ίδια η ψυχή από μόνη της ζητά την αλήθεια και πουθενά δεν αναπαύεται, παρά μόνο στο Χριστό, είτε ο άνθρωπος είναι Ορθόδοξος είτε όχι....
Συμπαραστεκόμαστε στόν ἐκδιωχθέντα π. Γαβριήλ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com Πηγή εικόνας: Orthropraxia.grἩ «ἀνοησία» τοῦ πατέρα Νείλου.
Η «ανοησία» του πατέρα Νείλου.
Από το κολέγιο, ο πατέρας Νείλος ήταν μοναχικός, έκλεβε τα κλειδιά του πατέρα Αντίμ και καθόταν στην εκκλησία όλη τη νύχτα και προσευχόταν. Πέρασε ολόκληρες νύχτες δακρυσμένος μπροστά στην εικόνα. Επίσης, ο πατήρ Melchizedek Suparschi από το μοναστήρι Lainici, σε ηλικία 92 ετών, αφηγείται μερικές από τις «ανοησίες» που έκανε ο μοναχός Nειλος στην επισκοπή. Για παράδειγμα, αν μαζεύονταν στο τραπέζι αρκετοί ιεράρχες ή αρκετοί ηγούμενοι, καθώς ήταν ο οικονόμος στην κουζίνα, έπαιρνε το πρώτο και αργούσε με το δεύτερο και το τρίτο πιάτο. Ο επίσκοπος ρώτησε: «Πού είναι ο Νειλος με το τραπέζι; Γιατί άργησε; " Απαντήθηκαν τα εξής: «Ο Νείλος είναι στο δρόμο με την κατσαρόλα. Ταΐζει τους φτωχούς». Έκλεβε και τις μπότες του Παναγιωτάτου, που είχε πολλά ζευγάρια. Το πρωί, ρώτησε: "Πού είναι οι μπότες μου;" Η απάντηση ήταν: «Ο Νείλος τα πήρε». «Τι έκανες, Νειλο, με τις μπότες μου;» «Λοιπόν, Παναγιώτατε, εσείς με τέσσερα ζευγάρια κι αυτοί οι καημένοι στέκονται ξυπόλητοι έξω...», ήταν η απάντηση εκείνου που κάτω από τη φαινομενική «τρέλα» είχε την δύναμη να εκπληρώνει τις εντολές του Σωτήρος.
Τό βιβλίο Α΄Μακκαβαίων καί ἡ Προτεσταντική πολεμική ἐναντίον του
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ
Χρήστος Σαλταούρας
Το βιβλίο Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ είναι ένα από τα 76 Κανονικά βιβλία της Αγίας Γραφής σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ο Προτεσταντισμός αρνείται 10 από αυτά τα βιβλία και τα χαρακτηρίζει νόθα, απόκρυφα και Δευτεροκανονικά.
Για πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών πάνω στην άρνηση της Κανονικότητας 10 βιβλίων από την Διαμαρτύρηση, παραπέμπουμε στην μελέτη μας ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΙΟΥΔΙΘ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ - http://aktines.blogspot.com/2022/02/blog-post_47.html#more
Στην παρούσα μελέτη θα ασχοληθούμε με την προπαγάνδα των Προτεσταντών ενάντια στο βιβλίο Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ. Οι αιρετικοί ισχυρίζονται ότι το ίδιο το βιβλίο Α ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ αποδεικνύει με όσα γράφει ότι δεν πρέπει να θεωρείται μέρος του Κανόνα των βιβλίων της Αγίας Γραφής !!! Ας παρακολουθήσουμε την συλλογιστική των Προτεσταντών. Οι αρνητές της κανονικότητας του Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ παραθέτουν ορισμένα εδάφια από το εν λόγω βιβλίο που θεωρούν ότι αποδεικνύουν την μη Κανονικότητα αυτού.
ΤΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΕΔΑΦΙΑ
« καὶ ἐπέπεσεν αὐτοῖς βουλὴ ἀγαθὴ καθελεῖν αὐτό, μήποτε γένηται αὐτοῖς εἰς ὄνειδος, ὅτι ἐμίαναν τὰ ἔθνη αὐτό· καὶ καθεῖλον τὸ θυσιαστήριον. καὶ ἀπέθεντο τοὺς λίθους ἐν τῷ ὄρει τοῦ οἴκου ἐν τόπῳ ἐπιτηδείῳ μέχρι τοῦ παραγενηθῆναι προφήτην τοῦ ἀποκριθῆναι περὶ αὐτῶν» Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ 4:45-46.
« καὶ ἐγένετο θλῖψις μεγάλη ἐν τῷ ᾿Ισραήλ, ἥτις οὐκ ἐγένετο ἀφ᾿ ἧς ἡμέρας οὐκ ὤφθη προφήτης ἐν αὐτοῖς» Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ 9:27.
« καὶ ὅτι εὐδόκησαν οἱ ᾿Ιουδαῖοι καὶ οἱ ἱερεῖς τοῦ εἶναι Σίμωνα ἡγούμενον καὶ ἀρχιερέα εἰς τὸν αἰῶνα ἕως τοῦ ἀναστῆναι προφήτην πιστὸν» Α ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ 14:41.
Κυριακή Τελώνου καί Φαρισαίου.Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ[:Τιμ.Β΄3,10-15]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Τιμ.Β΄3,10-15]
«Σύ δέ παρηκολούθηκάς μου τῇ διδασκαλίᾳ(:Εσύ όμως έχεις παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου)». «Ο στόχος σου ήταν να είσαι ισχυρός· δεν ήρθες απλώς, αλλά ‘’έχεις παρακολουθήσει’’». Εδώ δηλώνει ότι ο χρόνος ήταν πολύς, με το να πει «έχεις παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου»: αυτό λέγεται για τον λόγο, την προφορική διδασκαλία του Παύλου· «τῇ ἀγωγῇ(:τη γενικότερη συμπεριφορά μου)»: αυτό λέγεται για τον βίο του· «τῇ προθέσει (:την πρόθεση και τα ελατήριά μου)»: αυτό λέγεται για την προθυμία και την καρτερικότητα της ψυχής του. «Αυτά», λέγει, «δεν τα έλεγα χωρίς να τα εφαρμόζω και ούτε φιλοσοφούσα μόνο με λόγια».
«Έχεις παρακολουθήσει επίσης, Τιμόθεε», του λέγει, «τῇ πίστει, τῇ μακροθυμίᾳ (:τη φωτισμένη πίστη μου, τη μακροθυμία μου)»· «ότι τίποτε από αυτά», λέγει, «δεν μου προκαλούσε ταραχή»· «τῇ ἀγάπῃ (:την αγάπη μου)», πράγμα που δεν το είχαν αυτοί· «τῇ ὑπομονῇ (:την υπομονή μου)», όπως ακριβώς ούτε και αυτό. «Με τη μακροθυμία μου», λέγει· προς τους αιρετικούς έδειχνα πολλή μακροθυμία. «Με την υπομονή μου» προς τους διωγμούς: «τοῖς διωγμοῖς, τοῖς παθήμασιν (:στους διωγμούς μου, στα παθήματά μου)». Γιατί δύο είναι αυτά που ταράσσουν τον δάσκαλο, το να υπάρχουν γύρω πολλοί αιρετικοί, και το να μη δείχνει υπομονή στα παθήματα. Αλλά όμως γι΄αυτούς πολλά είπε ο Παύλος, ότι και παλιά υπήρχαν και θα υπάρξουν, και κανένας χρόνος δεν είναι καθαρός απ’ αυτούς, και ότι δεν θα μπορέσουν να μας βλάψουν σε τίποτε, και ότι στον κόσμο υπάρχουν σκεύη χρυσά και αργυρά.
Βλέπεις λοιπόν αυτόν που ομιλεί για τις θλίψεις; «οἷά μοι ἐγένοντο ἐν ᾽Αντιοχείᾳ, ἐν ᾽Ικονίῳ, ἐν Λύστροις(:σαν αυτά που υπέμεινα στην Αντιόχεια, στο Ικόνιο, στα Λύστρα )». Γιατί άραγε αυτά μόνο είπε από τα πολλά παθήματα; Επειδή τα υπόλοιπα ήταν γνωστά στον Τιμόθεο· και ίσως αυτά τα πράγματα τα θυμάται σαν πρόσφατα, όχι τα παλιά· και δεν τα απαριθμεί κατά είδος· γιατί δεν είναι κενόδοξος ούτε φιλόδοξος, αφού το λέγει για παρηγοριά του μαθητή, όχι για επίδειξη. «Αντιόχεια» εδώ εννοεί την Αντιόχεια της Πισιδίας, και τα Λύστρα, από όπου καταγόταν ο Τιμόθεος. «οἵους διωγμοὺς ὑπήνεγκα (:ποιους φοβερούς διωγμούς υπέμεινα)». Και τα δύο είναι παρηγορητικά· ότι δηλαδή και εγώ έδειχνα γενναία προθυμία, και δεν εγκαταλείφτηκα, και δεν είναι δυνατό να πω ότι ο Θεός με πρόδωσε, αλλά κατέστησε λαμπρότερο το στεφάνι μου. «οἵους διωγμοὺς ὑπήνεγκα (:ποιους φοβερούς διωγμούς υπέμεινα)», λέγει, «καὶ ἐκ πάντων με ἐρρύσατο ὁ Κύριος (:και από όλα με γλύτωσε ο Κύριος)».
Κάποιος φιλόχριστος ἐρώτησε τόν ἴδιο γέροντα, ἐάν πρέπει νά πολυεξετάζει τά σχετικά μέ τά θεῖα μυστήρια καί ἐάν ὁ ἁμαρτωλός, ὅταν προσέρχεται σ’ αὐτά, κατακρίνεται ὡς ἀνάξιος.
463
Ερώτηση
Κάποιος φιλόχριστος ερώτησε τον ίδιο γέροντα, εάν πρέπει να πολυεξετάζει τα σχετικά με τα θεία μυστήρια και εάν ο αμαρτωλός, όταν προσέρχεται σ’ αυτά, κατακρίνεται ως ανάξιος.
Απόκριση
Όταν προσέρχεσαι στα Άγια, πρόσεχε δεχόμενος το σώμα και το αίμα του Χρίστου, και πίστευε αδίστακτα ότι είναι αλήθεια. Το πώς είναι αλήθεια, μη το πολυεξετάζεις, σύμφωνα μ’ εκείνον που είπε, «λάβετε, φάγετε, διότι αυτό είναι το σώμα μου και το αίμα μου» και αυτά μας τα έδωσε για συγχώρηση αμαρτιών. Αυτός που πιστεύει έτσι, ελπίζουμε ότι δεν κατακρίνεται, αυτός που δεν πιστεύει, ήδη έχει την κατάκριση.
Εἶπε ὁ ἅγιος Ἰωάννης Μαξίμοβιτς
«Είναι δύσκολο να προσεύχεσαι τη νύχτα. Αλλά, προσπαθήστε να το κάνετε το πρωί. Εάν δεν μπορείτε να προσευχηθείτε στο σπίτι, τουλάχιστον πείτε στο δρόμο προς τη δουλειά τουλάχιστον «Πάτερ ημών», με καθαρό κεφάλι και αφήστε τα λόγια αυτής της σύντομης προσευχής να ηχήσουν στην καρδιά σας. Και το βράδυ, σφίγγοντας τα χέρια με πλήρη ειλικρίνεια, απευθυνθείτε ξανά στον Επουράνιο Πατέρα. Αυτό είναι αναμφίβολα πολύ εύκολο.
Και ναι, δώστε ένα ποτήρι κρύο νερό σε όλο τον κόσμο που το χρειάζεται. δώστε ένα ποτήρι γεμάτο μέχρι το χείλος με τη συντροφιά του απλού ανθρώπου, όλο τον κόσμο που του λείπει, αυτή την απλή συντροφιά...
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 12-2-2022 (β μέρος )
https://youtu.be/qcqQYcD104c
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 12-2-2022 (β μέρος )
Γερόντισσα Γαλακτία
Την ευχή της γερροντισσας να έχουμε αυτό εδώ είναι ένα κομμάτι ύφασμα από το νυχτικό της γιαγιούλα μου το είχε δωσει η κ.Ριρικα με τη κ.Αντωνία. Το είχα πάντα μαζί μου είμαι καρκινοπαθείς από το 2017 το οποίο μου το είχε βρει η γερόντισσα πολλά θαύματα πάνω μου από τη γιαγιούλα μου που ακόμα και τώρα μετά το θάνατο της δεν με έχει αφήσει ποτέ .
12 Φεβρουαρίου. Μελετίου Ἀντιοχείας (†381). Ἀντωνίου (Β ́) Κωνσταντινουπόλεως (†901), Χρίστου νεομάρτυρος τοῦ κηπουροῦ (†1748). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Σαβ. λγ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Β´ Τιμ. β΄ 11-19).
Β Τιμ. 2,11 Πιστὸς ὁ λόγος· εἰ γὰρ συναπεθάνομεν, καὶ συζήσομεν·
Β Τιμ. 2,11 Αξιόπιστος είναι αυτός ο λόγος· διότι εάν απεθάναμεν, δια του βαπτίσματος, μαζή με τον Χριστόν, μαζή του και θα ζήσωμεν αιωνίως και εις την μέλλουσαν ζωήν.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .