Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022

Ἡ ἐπανάσταση τῶν παθῶν σέ γεροντικό σῶμα εἶναι ὀδύνη καί βεβήλωση, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Η επανάσταση των παθών σε γεροντικό σώμα είναι οδύνη και βεβήλωση, Αββά Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους, Φιλοκαλία τόμος Α', 11-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Οἱ ἔλεγχοι εἶναι ἀγαπητοί σ' αὐτούς πού μισοῦν τήν κακία, Ἀββᾶ Μάρκου-Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

  Οι έλεγχοι είναι αγαπητοί σ' αυτούς που μισούν την κακία, Αββά Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους, Φιλοκαλία τόμος Α', 10-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Οἱ λογισμοί ἐξαπατοῦν ὁλίγον κατ' ὁλίγον τήν ψυχή, Ἀββᾶς Μᾶρκος Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Οι λογισμοί εξαπατούν ολίγον κατ' ολίγον την ψυχή, Αββά Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους, Φιλοκαλία τόμος Α', 10-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ φιληδονία τῆς καρδιᾶς δέν πρέπει νά μᾶς κυριεύει, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Η φιληδονία της καρδιάς δεν πρέπει να μας κυριεύει, Αββά Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους, Φιλοκαλία τόμος Α', 10-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Κυριακή Α νηστειῶν:«Ἡ εἰκόνα, στοιχεῖον Ὀρθοδοξίας». Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«Η ΕΙΚΟΝΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 23-3-1986]

[Β154]

Σήμερα, αγαπητοί μου, η Εκκλησία μας, Κυριακή Α΄των Νηστειών, εορτάζει την νίκη της δια την ακρίβεια και ορθοδοξότητα της πίστεώς της και της παραδόσεώς της. Επάλαισε και παλαίει η Εκκλησία, δια να διατηρήσει την αυθεντία της ερμηνείας του αποκαλυφθέντος λόγου του Θεού, που κατεγράφη εις την Αγίαν Γραφήν υπό θεοπνεύστων ανδρών και παρεδόθη ως πράξις και ως διδασκαλία μέσα εις την Εκκλησίαν.

Μία έκφρασις, ένα στοιχείον Ορθοδοξίας, μεταξύ πολλών άλλων είναι και η εικόνα, ως θεολογία και ως αλήθεια αυτού του λόγου του Θεού. Και το μεν θέμα της εικόνος επολεμήθη από την αίρεσιν των Ανεικονίστων· μία μορφή δηλαδή υποβόσκοντος Μονοφυσιτισμού. Επί εκατόν είκοσι χρόνια. Και είναι γνωστή ως Εικονομαχία, που εξέσπασε εις το Βυζάντιον. Η Ζ΄ όμως Οικουμενική Σύνοδος τελικά επανέφερε και εστερέωσε το θέμα των εικόνων, αφού βεβαίως τούτο το καθόρισε θεολογικά.

Η θεολογία της εικόνος είναι ένα πελώριο θέμα, ένα σπουδαιότατο θέμα, ώστε η Εκκλησία μας, τιμώντας τους Πατέρες της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, την πρώτη Κυριακή των Νηστειών, να την ονομάσει «Κυριακή της Ορθοδοξίας». Δηλαδή να θεωρείται, παρότι είναι ένα από τα πολλά θέματα που συνιστούν την Ορθοδοξίαν, να θεωρείται ως ένα κορυφαίον σημείον, ώστε, επαναλαμβάνω, να ονομάσει η Εκκλησία μας την Κυριακήν αυτήν ως «Κυριακή της Ορθοδοξίας».

Τό κύριο ἔργο τοῦ ἀνθρώπου


Αγίου Nεκταρίου

Tο κύριο έργο του ανθρώπου είναι η προσευχή. O άνθρωπος πλάστηκε για να υμνεί το Θεό. Aυτό είναι το έργο που του αρμόζει. Aυτό μόνο εξηγεί την πνευματική του υπόσταση. Aυτό μόνο δικαιώνει την εξέχουσα θέση του μέσα στη δημιουργία. O άνθρωπος πλάστηκε για να λατρεύει το Θεό και να μετέχει στη θεία Tου αγαθότητα και μακαριότητα.

Ως εικόνα του Θεού που είναι, λαχταράει για το Θεό και τρέχει με πόθο να ανυψωθεί προς Aυτόν. Mε την προσευχή και την υμνωδία ευφραίνεται. Tο πνεύμα του αγάλλεται και η καρδιά του σκιρτάει. Όσο περισσότερο προσεύχεται, τόσο η ψυχή του απογυμνώνεται από τις κοσμικές επιθυμίες και γεμίζει από τα ουράνια αγαθά. Kαι όσο αποχωρίζεται τα γήινα και τις ηδονές το βίου, τόσο περισσότερο απολαμβάνει την ουράνια ευφροσύνη. H δοκιμή και η πείρα μας επιβεβαιώνουν την αλήθεια αυτή.

O Θεός ευαρεστείται στις προσευχές εκείνες που προσφέρονται με τον πρέποντα τρόπο, δηλαδή με συναίσθηση της ατέλειας και της αναξιότητας μας. Για να υπάρξει όμως τέτοια συναίσθηση, απαιτείται τέλεια αυταπάρνηση του κακού μας εαυτού και υποταγή στις εντολές του Θεού, απαιτείται ταπείνωση και αδιάλειπτη πνευματική εργασία.

Aναθέστε όλες τις φροντίδες σας στο Θεό. Eκείνος προνοεί για σας. Mη γίνεστε ολιγόψυχοι και μην ταράζεστε. Aυτός που εξετάζει τα απόκρυφα βάθη της ψυχής των ανθρώπων, γνωρίζει και τις δικές σας επιθυμίες και έχει τη δύναμη να τις εκπληρώσει όπως Aυτός γνωρίζει.

Eσείς να ζητάτε από το Θεό και να μη χάνετε το θάρρος σας. Mη νομίζετε ότι, επειδή ο πόθος σας είναι άγιος, έχετε δικαίωμα να παραπονιέστε, όταν οι προσευχές σας δεν εισακούονται. O Θεός εκπληρώνει τους πόθους σας με τρόπο που εσείς δεν γνωρίζετε. Nα ειρηνεύετε λοιπόν και να επικαλείστε το Θεό.

Oι προσευχές και οι δεήσεις από μόνες τους δεν μας οδηγούν στην τελειότητα. Στην τελείωση οδηγεί ο Kύριος, που έρχεται και κατοικεί μέσα μας, όταν εμείς εκτελούμε τις εντολές Tου.

Kαι μια από τις πρώτες εντολές είναι να γίνεται στη ζωή μας το θέλημα όχι το δικό μας, αλλά του Θεού. Kαι να γίνεται με την ακρίβεια που γίνεται στον ουρανό από τους αγγέλους. Για να μπορούμε κι εμείς να λέμε:

"Κύριε, όχι όπως θέλω, αλλ' όπως εσύ, "γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης". Xωρίς λοιπόν το Xριστό μέσα μας, οι προσευχές και οι δεήσεις οδηγούν στην πλάνη.




https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/02/blog-post_503.html

ΩΡΕΣ- Α' ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ 11-3-2022

https://youtu.be/6mTZeOjmaJ8
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΩΡΕΣ- Α' ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ 11-3-2022

Ὅταν ζητούσαμε τήν εὐχή τῆς γερόντισσας Γαλακτίας ἀπαντοῦσε:


Όταν ζητούσαμε την ευχή της γερόντισσας Γαλακτίας απαντούσε:

-Να έχετε την ευχή της μιας Θεότητος, του Ανάρχου Πατρός, του Συνάναρχου Λόγου, του Συναΐδιου και Ζωοποιού Πνεύματος που ήρθε στον κόσμο την Πεντηκοστή και φέρνει την χάρη και τη δύναμη και των άλλων Δύο (Πατρός και Υιού). Κινείται συνεχώς με μεγάλο κρότο αλλά δεν τον ακούει κανείς! Κατοικεί στις καρδιές που μετανοούν και εξομολογούνται.Όπου δάκρυα μετανοίας και αγώνας, εκεί το Πνεύμα το Άγιο!!!
- Να έχετε την ευχή της μάνας μας, της ΠΑΝΑΓΙΑΣ, των Ουρανίων Δυνάμεων, του Προδρόμου ,των Προφητών, Αποστόλων, Ιεραρχών, Μαρτύρων, Οσίων και πάντων των Αγίων!!!
- Και αν έχω, και εγώ η τελευταία του κόσμου, ευχή χαλάλι σας!!!
Η γερόντισσα έλεγε:
-Να προσεύχεστε για τους νεκρούς, να ανάβετε κεριά σ' αυτούς, να δίνετε ελεημοσύνες.. Πνίγονται ορισμένοι, όπως πνίγεται κάποιος μέσα στο νερό.Δεν παίρνουν οξυγόνο του Θεού! Συνεχές μαρτύριο!Αν προσευχόμαστε γι' αυτούς, αναπνέουν, καλυτερεύομε την κατάστασή τους.Είναι όσοι έφυγαν με αμαρτίες, αμετανόητοι...
-Καμια φορά, όταν έβλεπε γυναίκα με παντελόνια, την ρωτούσε:"Άνδρας είσαι;"Το ίδιο έκανε και όταν έβλεπε άνδρα με κοτσίδα και σκουλαρίκια.Τον ρωτούσε :"Ποια είσαι παιδί μου;Δε σε γνωρίζω."

Οἱ ἅγιοι τεσσαράκοντα μάρτυρες

Πηγή: ΕΔΩ

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

Όταν ο σκληρόκαρδος Λικίνιος (308-323), με τον οποίον ο άγιος Κωνσταντίνος μοιραζόταν την εξουσία, πέταξε το προσωπείο της υποκρισίας και αποσχίσθηκε, εξέδωσε διατάγματα εναντίον των χριστιανών και έστειλε σε όλες τις επαρχίες άρχοντες επιφορτισμένους να εκτελέσουν τις διαταγές του, θανατώνονταν με φρικτά μαρτύρια όσους δεν υποτάσσονταν. Ο έπαρχος Αγρικόλαος, που ορίστηκε για την Καππαδοκία και την Μικρή Αρμενία, ήταν από τους πιο πρόθυμους εκτελεστές των διαταγμάτων του τυράννου, και κάλεσε στην Σεβάστεια, όπου είχε την έδρα του, την δωδεκάτη αυτοκρατορική λεγεώνα την οποία διοικούσε ο δούκας Λυσίας. Σαράντα από τους στρατιώτες αυτής της λεγεώνας, άντρες νέοι, γενναίοι, που έχαιραν εκτίμησης για τις υπηρεσίες τους, αρνήθηκαν τότε να θυσιάσουν στα είδωλα και διακήρυξαν την χριστιανική τους πίστη. Προέρχονταν από διαφορετικές περιοχές, αλλά ενωμένοι σαν ένας νέος άνθρωπος διά της πίστεως και της αγάπης, παρουσιάστηκαν ένας-ένας ενώπιον του έπαρχου, ωσάν αθλητές που εγγράφονται για να λάβουν μέρος σε αγώνες και, δηλώνοντας την αληθινή τους ταυτότητα, έλεγαν: «Είμαι χριστιανός!». Ο Αγρικόλαος αρχικά δοκίμασε να τους προσεταιρισθεί με την πραότητα, εκθειάζοντας τα κατορθώματά τους και υποσχόμενος προνομίες και τιμές εκ μέρους του αυτοκράτορα, αν υπάκουαν στις προσταγές του. Οι άγιοι αποκρίθηκαν διά στόματος ενός από τους στρατιώτες: «Αν καθώς λέγεις, έχουμε αγωνισθεί γενναία για τον επίγειο αυτοκράτορα, με πόσο μεγαλύτερο ζήλο πρέπει να δοθούμε τώρα στον αγώνα για την αγάπη του Παμβασιλέως; Για μας μια ζωή υπάρχει: ο υπέρ Χριστού θάνατος!». Τους έριξαν στην φυλακή εν αναμονή νέας ανάκρισης και εκεί οι άξιοι αγωνιστές της ευσέβειας γονάτισαν και προσεύχονταν στον Χριστό να τους διαφυλάξει στην αληθινή πίστη και να τους ενδυναμώσει στον επικείμενο αγώνα τους. Καθώς αγρυπνούσαν ψάλλοντας, εμφανίσθηκε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός και τους είπε: «Αρχίσατε καλά, αλλά ο στέφανος θα δοθεί σε όποιον υπομείνει μέχρι τέλους!».

Την επομένη το πρωί ο έπαρχος τούς κάλεσε και πάλι και ξανάρχισε τις κολακείες του, όμως ένας από τους μάρτυρες, ο άγιος Κάνδιδος, τον έλεγξε δημόσια για την μελιστάλαχτη υποκρισία του, προκαλώντας την οργή του. Παρ’ όλα αυτά, μην μπορώντας να πράξει τίποτα εναντίον τους, αφού ο στρατηγός τους Λυσίας δεν τους είχε κρίνει, ο Αγρικόλαος διέταξε να τους ρίξουν εκ νέου στην φυλακή. Όταν ο Λυσίας έφτασε στην Σεβάστεια μετά από επτά ημέρες, τους οδήγησαν ενώπιόν του.

Κενοδοξία - Ὑπερηφάνεια: ἡ θεραπευτική τους Α΄, Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, Ἡ ταπείνωση, Ἁγ. Παϊσίου - Πάθη καί ἀρετές, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης



Συνεχίζουμε, ἀγαπητοί ἀδελφοί, τήν ἐξέταση τῶν διαφόρων παθῶν. Εἴχαμε ἐξετάσει σέ παρελθοῦσες συνάξεις τό πάθος τῆς κενοδοδξίας καί τῆς ὑπερηφάνειας καί σήμερα, μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, θά προχωρήσουμε στήν θεραπευτική αὐτῶν τῶν κορυφαίων παθῶν. Ἡ βασική θεραπεία καί τῶν δύο παθῶν εἶναι ἡ ταπεινοφροσύνη. Ὁπότε θά ἀσχοληθοῦμε πρῶτα μέ τόν Ἅγιο Παΐσιο, ὁ ὁποῖος ἔχει ἕνα ὁλόκληρο κεφάλαιο ἀφιερωμένο σ’ αὐτή τήν ἀρετή, στό βιβλίο «Λόγοι Ε΄ - Πάθη καί ἀρετές, πού ἔχει ἐκδοθεῖ ἀπό τό Ἱερό Ἡσυχαστήριο Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος, στή Σουρωτή τῆς Θεσσαλονίκης»[1] καί θά ἐντρυφήσουμε καί θά τρυφήσουμε, θά χαροῦμε πολύ, αὐτά τά χαριτωμένα πού λέει ὁ Ἅγιος. Καί βεβαίως μετά θά μελετήσουμε καί τό βιβλίο τοῦ καθηγητοῦ, τοῦ Claude Larchet, ὅπου μέ ἐπιστημοσύνη μᾶς παρουσιάζει τά δεδομένα τῶν Ἁγίων Πατέρων γιά τήν θεραπευτική αὐτῶν τῶν κορυφαίων παθῶν.

«Ὁ Θεός ταπεινοῖς δίδωσι χάριν»[2]. Καί αὐτό βεβαίως μᾶς τό λέει ἡ Ἁγία Γραφή πολλές φορές. Ἤδη ἀπό τήν Παλαιά Διαθήκη στίς Παροιμίες, στό 3ο κεφάλαιο, 34ο στίχο καί ἐπίσης στἠν καθολική ἐπιστολή τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου ἐπαναλαμβάνεται καί στήν Α΄ καθολική τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Πέτρου. Ὁ Θεός στούς ταπεινούς δίνει Χάρη, στούς ὑπερήφανους ἀντιτάσσεται. Ἄν κανείς δηλαδή θέλει νά μετέχει τοῦ Θεοῦ, γιατί ἡ Χάρις, ἡ Θεία Χάρις εἶναι τό Πνεῦμα τό Ἅγιο, ὄχι τό πρόσωπο βεβαίως, ἀλλά ἡ ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ ὁποία εἶναι καί ἐνέργεια τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ, ὅποιος θέλει λοιπόν νά μετέχει στόν Θεό, στήν ἄκτιστη θεία ἐνέργεια, στήν Θεία Χάρη, ἡ ὁποία ὅπως εἴπαμε λέγεται καί Ἅγιο Πνεῦμα στήν Ἁγία Γραφή, θά πρέπει νά εἶναι ταπεινός. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο βασική εἶναι αὐτή ἡ ἀρετή καί ὁ Ἅγιος θά μᾶς τό πεῖ πολύ ἐπιγραμματικά, ὅτι οὐσιαστικά μία εἶναι ἡ ἀρετή, αὐτή πού λέγεται ταπείνωση. Καί ὅποιος ἔχει αὐτή τήν ἀρετή, ἔχει ὅλες τίς ἀρετές.

«- Γέροντα, πέστε μας κάτι πρίν φύγετε». Ἡ συζήτηση αὐτή, ἔχει μία ὑποσημείωση τό βιβλίο πού μελετᾶμε, ἡ συζήτηση αὐτή ἔγινε στό Ἡσυχαστήριο τόν Φεβρουάριο τοῦ 1968 μέ τίς πρῶτες ἀδελφές. Ὁ Γέροντας τήν ἄλλη μέρα θά ἔφευγε γιά τό Ἅγιον Ὄρος, ἀφοῦ εἶχε μείνει στό Ἡσυχαστήριο δύο μῆνες γιά νά βάλει τά θεμέλια τῆς πνευματικῆς καί κοινοβιακῆς γραμμῆς. «- Τί νά σᾶς πῶ;», λέει ὁ Ἅγιος, «τόσα σᾶς εἶπα! - Πέστε μας κάτι, γιά νά τό δουλέψουμε, μέχρι νά ξαναρθῆτε. - Ἔ, ἀφοῦ ἐπιμένετε, νά σᾶς πῶ... Μία εἶναι ἡ ἀρετή, ἡ ταπείνωση∙ ἐπειδή ὅμως δέν τό καταλαβαίνετε, ἄντε, νά σᾶς πῶ καί τήν ἀγάπη. Ἀλλά, ὅποιος ἔχει ταπείνωση, δέν ἔχει καί ἀγάπη;»[3]. Καί ὄντως ἔτσι εἶναι ὅπως τά λέει ὁ Ἅγιος, ἄν κάποιος εἶναι ταπεινός, θά ἐπιλέγει πάντα τήν τελευταία θέση. Ὁπότε θά βάζει τόν ἄλλον μπροστά, νά προηγεῖται. Ἄρα, δείχνει καί ἀγάπη.

Ὅταν συμπέσει κηδεία μέσα στό σπίτι πού ἑτοιμάζεται γιά γάμο, τί γίνεται;


ΟΤΑΝ ΣΥΜΠΕΣΕΙ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΓΑΜΟ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Και το ερώτημα αυτό πολλές φορές το αντιμετωπίζει η Εκκλησία μας. Οι άνθρωποι χωρίς να γνωρίζουν τι γίνεται και σ' αυτήν την περίπτωση, αντί να ρωτήσουν τους πνευματικούς ταγούς, που είναι οι ιερείς μας και κυρίως οι πνευματικοί εξομολόγοι, δέχονται τέτοιου είδους συμβουλές από προληπτικές και δεισιδαίμονες γυναίκες, που ποτέ δεν ομιλούν με πνεύμα Θεού, γιατί δεν κατέχουν τη θεολογία της Εκκλησίας μας, με αποτέλεσμα να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα μέσα στα σπίτια, παρά να δίνουν λύσεις.

Εν προκειμένω θα ήθελα να σημειώσω, ότι όλα όσα συμβαίνουν μέσα στη ζωή μας είναι καλοδεχούμενα. Οι πιστοί μας δεν πρέπει να θεωρούν τον θάνατο ως κάτι κακό.

Ο θάνατος σύμφωνα με την ορθόδοξη διδασκαλία θεωρείται κοίμηση. Κάνεις από τους τεθνεώτες που φεύγει απ' αυτή τη ζωή δεν χάνεται, δεν εξαφανίζεται, αλλά ζει μέσα στην ουράνια κατοικία του Θεού. Για τον λόγο αυτό μέσα στον ορθόδοξο ναό τελούνται συνεχώς και αδιαλείπτως όλα τα μυστήρια και οι ακολουθίες, χωρίς να ειδικεύεται κάποιος ναός σε ναό γάμων η βαπτίσεων η κηδειών η μνημοσυνών.
Όλα τελούνται μέσα στο ναό και με εναλλαγές και την ίδια ήμερα, που ο κληρικός τελεί μια κηδεία, την ίδια ήμερα τελεί γάμο, ακολούθως τελεί βάπτιση, μετά κάτι άλλο. Αυτό δείχνει και μόνο με μια απλή σκέψη, το πως η Ορθόδοξη Εκκλησία μας αντιμετωπίζει όλες τις περιπτώσεις της ζωής των πιστών της.

Τό CDC ἀρνεῖται νά δημοσιεύσει δεδομένα γιά τήν ἀποτελεσματικότητα τῶν ἐνισχυτικῶν δόσεων στίς ἡλικίες 18-49

Τό Κέντρο Ἐλέγχου καί Πρόληψης Νοσημάτων στίς ΗΠΑ ἀρνεῖται νά δημοσιοποιήσει τά στοιχεῖα πού ἔχει συλλέξει γιά τήν ἀποτελεσματικότητα τῶν ἐνισχυτικῶν δόσεων, πού ἔχουν δοθεῖ σέ 33 ἑκατομμύρια Ἀμερικανούς ἡλικίας 18-49 ἐτῶν, ὑπό το φόβο ὅτι μπορεῖ νά δείξει ὅτι τά ἐμβόλια εἶναι ἀναποτελεσματικά.
Ἐπιστήμονες τοῦ FDA (Ὀργανισμός Τροφίμων καί Φαρμάκων), καλοῦν τό CDC νά πεῖ τήν ἀλήθεια. Πρίν δυό ἑβδομάδες τό CDC δημοσίευσε τά πρῶτα συγκεκριμένα στοιχεῖα...

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 11-3-2022

https://youtu.be/R80rsu9qMYk
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 11-3-2022

Ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἐγκαταλείπει τόν Θεό τότε ἔχουμε πολλά κακά ὡς ἐπακόλουθα...

https://proskynitis.blogspot.com/2022/03/blog-post_4.html

11 Μαρτίου. Σωφρονίου πατρ. Ἰεροσολύμων (†638-44). Πιονίου, Τροφίμου καὶ Θαλλοῦ τῶν μαρτύρων, Θεοδώρας ὁσίας (τῆς ἐκ Σερβίων Κοζάνης) βασιλίσσης Ἄρτης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. Ἡσαΐας Γ΄ 1-14.

Ησ. 3,1              Ἰδοὺ δὴ ὁ δεσπότης Κύριος σαβαὼθ ἀφελεῖ ἀπὸ τῆς Ἰουδαίας καὶ ἀπὸ Ἱερουσαλὴμ ἰσχύοντα καὶ ἰσχύουσαν, ἰσχὺν ἄρτου καὶ ἰσχὺν ὕδατος,

Ησ. 3,1                       Ιδού, λοιπόν, ο δεσπότης, ο Κυριος των δυνάμεων θα επιτρέψη να λείψει από την χώραν της Ιουδαίας και από την πόλιν της Ιερουσαλήμ κάθε δύναμις ανδρός και γυναικός, δύναμις και στήριγμα άρτου και ύδατος και όλων των απαραιτήτων βιοτικών αγαθών.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible