Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023

Ἡ φύλαξη τοῦ ἔσω ἀνθρώπου ἀπὸ τὰ ἔξω μὲ τὴν νήψη (Ἀββᾶ Ἠσύχιου) Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_528. Ἡ φύλαξη τοῦ ἔσω ἀνθρώπου ἀπὸ τὰ ἔξω μὲ τὴν νήψη, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 172-3, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-9-2023

Παλαιὰ καὶ νέα ἔἰδωλολατρεία , Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ σκοπὸς τοῦ γάμου , Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 

"Ἡ ταυτότητα δὲν εἶναι τὸ σφράγισμα· εἶναι ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος"

Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου:
ΛΟΓΟΙ Β' «Πνευματικὴ Ἀφύπνιση»
σελ. 183

Οἱ νέες ταυτότητες

– Γέροντα, τί σχέση ἔχει αὐτὴ ἡ ταυτότητα μὲ τὸ σφράγισμα;
– Ἡ ταυτότητα δὲν εἶναι τὸ σφράγισμα· εἶναι ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος.
– Ὁ κόσμος, Γέροντα, ρωτάει τί νὰ κάνουν σχετικὰ μὲ τὶς νέες ταυτότητες.
– Ἐσεῖς καλύτερα, ὅταν σᾶς ρωτοῦν, νὰ τοὺς λέτε νὰ συμβουλεύωνται τοὺς Πνευματικούς τους καὶ νὰ κάνουν ὑπομονὴ νὰ δοῦν πῶς θὰ ἐνεργήση ἡ Ἐκκλησία, γιατὶ πολλοὶ κάνουν ἐρωτήσεις, ἀλλὰ λίγοι καταλαβαίνουν τὶς ἀπαντήσεις. Ἀφοῦ ξεκάθαρα τὰ γράφω στὸ φυλλάδιο «Σημεῖα τῶν καιρῶν», ἂς ἐνεργήση ὁ καθένας ἀνάλογα μὲ τὴν συνείδησή του. Βέβαια μερικοὶ εἶπαν: «Ἔ, αὐτὰ εἶναι μιὰ γνώμη ἑνὸς... καλογήρου· δὲν εἶναι ἡ θέση τῆς Ἐκκλησίας». Ἐγὼ ὅμως δὲν εἶπα δική μου γνώμη, ἀλλὰ διατύπωσα ἁπλὰ τὰ λόγια τοῦ Χριστοῦ, τοῦ Εὐαγγελίου, γιατὶ τὴν δική μας γνώμη πρέπει νὰ τὴν ὑποτάσσουμε στὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ποὺ ἐκφράζεται μέσα στὸ Εὐαγγέλιο. Ἄλλοι, τὰ ἀντίθετα ἀπὸ ὅσα λέω, λένε ὅτι τὰ εἶπε ὁ πατὴρ Παΐσιος. Μερικοὶ πάλι ποὺ τὰ ἀκοῦν, ἀφοῦ εἶναι τόσο σοβαρὰ θέματα, δὲν ρωτοῦν ἂν εἶναι ἔτσι, ἂν πράγματι τὰ εἶπα, ἀλλὰ τὰ πιστεύουν. Ἐγὼ δὲν φοβᾶμαι· τὰ λέω ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια.

Κλιματική κρίση ἤ ἀνοησίες;;; Ἡ ἱστορική ἀλήθεια γιά τίς πλημμύρες στήν Θεσσαλία.


Απάντηση και στον κρατικοδίαιτο Μητροπολίτη Δημητριάδος ο οποίος αντί να μιλήσει για μετάνοια μίλησε για «κλιματική αλλαγή». Και στον Μητροπολίτη Φθιώτιδος που επίσης πιπίλησε το ψυεδοαφήγημα της κλιματικής αλλαγής. Αυτά τους είπαν να λένε, αυτά λένε!

Είχαν ξανασυμβεί;;;

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και όλοι οι ηγέτες της Ευρώπης μαζί με τα ΜΜΕ επικαλούνται την εύκολη δικαιολογία της «κλιματικής κρίσης», με αφορμή τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες!!!

Πέραν του ότι η κλιματική κρίση δεν υπάρχει, σύμφωνα και με νομπελίστες επιστήμονες, τίθεται το εξής ερώτημα: Είχε αντιμετωπίσει ο Βόλος και η Θεσσαλία τέτοια καταστροφική πλημμύρα στο παρελθόν ή όλα αυτά ξεκίνησαν τώρα με την δήθεν κλιματική κρίση;;;
Βόλος: Η μεγάλη πλημμύρα του 1955 με τους 27 νεκρούς

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Βόλος θρηνεί από το φονικό πέρασμα της κακοκαιρίας.

Η φονικότερη πλημμύρα ήταν το 1955, που ήρθε μόλις μερικούς μήνες από έναν καταστροφικό σεισμό που σχεδόν ισοπέδωσε την πόλη του Βόλου.

Η πόλη μετατράπηκε σε υγρό τάφο για 27 ανθρώπους που παρασύρθηκαν από τα ορμητικά νερά.

Η νεροποντή διήρκεσε μόλις μερικές ώρες, μέχρι το μεσημέρι της ίδιας ώρας. Όπως αναφέρουν εφημερίδες της εποχής, 23 άνθρωποι τραυματίστηκαν.

Μητροπολίτης Κισάμου καί Σελίνου: «Εὐθαρσῶς δηλώνουμε τήν ἄρνηση ἀποδοχῆς ἑνός ἠλεκτρονικοῦ μέσου, τό ὁποῖο φαλκιδεύει τήν ἐλευθερία τοῦ προσώπου»

Δανείζομαι τό ἐρώτημα ἀπό τό μακαριστό προκάτοχο μας, Σεβ. Μητροπολίτη Κισάμου καί Σελίνου κυρό Εἰρηναῖο, ὁ ὁποῖος σέ τηλεοπτική ἐκπομπή (20-5-2000), στόν τότε τηλεοπτικό Σταθμό «Κύδων TV» (ἡ παράθεση τοῦ Σταθμοῦ διά λόγους δεοντολογικούς), διερωτήθηκε ὁ μεγάλος καί φωτισμένος αὐτός Ἱεράρχης: «ποιοί θέλουν νά ξαρματώσουν τόν Ἑλληνικό λαό»; Αἰτία; Ἡ ἀναταραχή τῆς ἐποχῆς ἐκείνης περί τοῦ ἐάν πρέπει ἤ ὄχι νά ἀναγράφεται τό θρήσκευμα στίς ταυτότητες!

23 χρόνια μετά διερωτῶμαι: Λόγος προφητικός; λόγος ἀποκαλυπτικός; λόγος προδρομικός; ὁ λόγος τοῦ ἀοιδίμου προκατόχου μας κυροῦ Εἰρηναίου; Διερωτῶμαι, ἐπίσης: ἐάν θά ζοῦσε σήμερα ὁ μεγάλος αὐτός.... Ἱεράρχης τί θά ἔλεγε ἄραγε;

Πῶς θά στεκόταν μπροστά σέ ὅλα αὐτά πού τεκταίνονται στίς μέρες μας καί τοὺς καιρούς μας; Ποιά θά ἦταν ἡ στάση του; ἡ θέση του; ἡ ἄποψή του; ποιά ἡ ἀντίδρασή του;

Σήμερα, ὅπου τήν ὅποια διαφορετικότητά τους κάποιοι (ἀναμφισβήτητο τό δικαίωμά τους αὐτό), τήν προβάλλουν ὡς «ἀνάσα ἐλευθερίας» καί ὡς «νέα κανονικότητα»; Τί σημαίνει αὐτό;

Πώς ὁ τρόπος πού ἔζησαν, μεγάλωσαν, γαλουχήθηκαν καί τράφηκαν γενεές-γενεών, ὅσοι δηλ. ἀνέστησαν αὐτό τό Ἔθνος ἀπό τήν τέφρα του, στήν ἱστορική του πορεία, δέν ἔζησαν σέ «κανονικότητα»; δέν ἦταν ἐλεύθεροι;

Σέ μιά χώρα, ὅπως ἡ Ἑλλάδα πού τείνει νά γίνει χώρα ἡλικιωμένων, πού ὁ πληθυσμός της μειώνεται δραματικά, τί προτείνουν γιά λύση οἱ εἰσηγητές τῆς «νέας κανονικότητας»;

Σήμερα, πού προβάλλεται ὡς δέλεαρ προτίμησης «ἡ κατάργηση τῆς ὑποχρεωτικῆς θητείας στό στρατό», τήν στιγμή πού ἡ Χώρα γειτνιάζει μέ γείτονες πού, εὐκαίρως-ἀκαίρως, ἐκφράζουν καί ἀνερυθρίαστα δηλώνουν τίς προκλητικές καί ἀναθεωρητικές τους τάσεις καί διαθέσεις; Στά.. ζάρια ἤ στό... παζάρι θά παιχτεί ἡ τύχη τῆς Ἑλλάδας; ἤ μήπως νά... συμβιβαστεί;

Ἁµαρτάνουν δηλαδή οἱ ἄρχοντες πού τιµωροῦν ὅσους ἀδικοῦν καί διασώζουν τό δίκαιο ὅσων ἀδικοῦνται;


Αγίου Μάρκου του Ασκητού
Περί των ακουσίων θλίψεων


∆ΙΑΛΟΓΟΣ ΑΣΚΗΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΜΙΚΟ
2. Ακούγοντας αυτά ο νοµικός είπε:

Αµαρτάνουν δηλαδή οι άρχοντες που τιµωρούν όσους αδικούν και διασώζουν το δίκαιο όσων αδικούνται;
Ο Γέροντας απάντησε
∆εν αµαρτάνουν οι δικαστές, αλλά εκείνοι που τους παραδίνουν και δεν εµπιστεύονται στο Θεό. Πρώτα-πρώτα κάθε τι που τους συµβαίνει, είναι επακόλουθο των δικών τους κακών που τους έλκει σε µετάνοια και όχι σε αντίσταση[2]. Ύστερα, ακόµα και αν αδικήθηκαν, έπρεπε να συγχωρέσουν το τυχόν πληµµέληµα σ' αυτόν που τους αδίκησε, γιατί άκουσαν τον Κύριο που είπε «άφετε και αφεθήσεται υµίν» και να µη κάνετε µε την ανθρώπινη εκδίκηση ασυγχώρητα τα δικά σας κακά[3]. Ο Απόστολος λέγει «οι άρχοντες δεν προκαλούν φόβο σ' όποιον κάνει το καλό, αλλά σ' όποιον κάνει το κακό». ∆εν αναγκάζουν τους πιστούς και ευλαβείς να κατηγορούν όσους τους αδικούν, ούτε τους ανεξικάκους καταγγέλουν επειδή δεν χρησιµοποιούν τα δικαστήρια όταν αδικούνται. Απλά και µόνον παρέχουν την εκδίκηση σ' όσους επιθυµούν. Εκείνους όµως που για χάρη του Θεού δείχνουν µακροθυµία, τους τιµούν και τους αποδέχονται ως περισσότερο συνετούς. Όπως λοιπόν όσους δεν θέλουν να λύνουν τις διαφορές τους δικαστικώς δεν τους σύρουν µε τη βία, παρόµοια δεν αµαρτάνουν όταν αποδίδουν το δίκαιο σ' εκείνους που καταγγέλουν κάποιον. Γι' αυτό πρέπει, σοφώτατε, µετά τους λόγους και τους νόµους τους εκτός Εκκλησίας να διδαχθείς και τον πνευµατικόν νόµον, να αναλάβεις τους κόπους για χάρη της ευσέβειας και να φθάσεις να υποµένεις ως δικά σου τα επερχόµενα θλιβερά[4], γιατί χωρίς αυτά δεν µπορεί κάνεις να γίνει αληθινά σοφός.

Συνεχίζεται
[2]. Κάθε τι που µας συµβαίνει, κάθε θλίψη και αδικία, είναι επακόλουθο των δικών µας κακών. Σε άλλο λόγο του ο άγιος Μάρκος είναι πιο σαφής. «Αι επερχόµεναι, θλίψεις τοις ανθρώποις - είναι γεννήµατα- των ιδίων κακών» (Περί των οιοµένων § 9, σ. 132). Γι' αυτό προτρέπει να µην κατηγορούµε τους άλλους ανθρώπους ως αίτιους, για τις συµφορές που µας συµβαίνουν (Περί των οιοµένων § 53, σ. 146).

Ἐγρήγορσις ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Οἱ ἀδιάκοπες συναντήσεις τῶν ὑψηλόβαθμων κληρικῶν τῆς Ὀρθοδοξίας μὲ τοὺς αἱρετικούς, παπικοὺς καὶ προτεστάντες, ἀλλὰ καὶ μὲ ἀλλόθρησκους, πάντα στὰ πλαίσια τοῦ οἰκουμενισμοῦ, εἶναι προκλητικὲς καὶ ἀποκαλυπτικές. Ἰδιαίτερες ἐπιδόσεις στὸ ὀλέθριο αὐτὸ ἔργο ἔχει τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, τὸ ὁποῖο δὲν ἔχει ποίμνιο στὴν Πόλη καὶ βρίσκει διέξοδο στὸν οἰκουμενισμὸ καὶ ἐλπίζει ὅτι θὰ εὐοδωθοῦν οἱ προσπάθειές του γιὰ τὴν ἕνωση τῶν «ἐκκλησιῶν». Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος πιστεύει ὅτι ἡ ἕνωση θὰ γίνει πραγματικότητα ἐπὶ τῶν ἡμερῶν του! Δυστυχῶς, ὁ Παναγιώτατος ζεῖ μέσα στὶς ψευδαισθήσεις, ποὺ τοῦ δημιουργοῦν οἱ ἀδιάκοπες κοινωνικές του σχέσεις μὲ... τοὺς αἱρετικούς. Νομίζει ὅτι ὁ ἴδιος καὶ οἱ αἱρετικοὶ θὰ φθάσουν στὴν κορυφὴ τῆς ἕνωσης μὲ τρόπο μαγικό, παράλογο καὶ μὴ θεολογικό. Ἀφοῦ ἀνταλλάσσει ἐγκάρδιες εὐχὲς μὲ τοὺς παπικοὺς καὶ προτεστάντες καὶ ἔχει διαπιστώσει τὴν εἰλικρίνειά τους(!), πιστεύει ὅτι πλησιάζει ἡ μεγάλη ὥρα. Ὅμως ἡ ἕνωση δὲν πρέπει νὰ στηρίζεται στὴν ὑποκρισία, τὴν κοσμικὴ ἐθιμοτυπία, τοὺς ξύλινους καὶ κατὰ συνθήκην λόγους, τὰ δῶρα καὶ τὰ πλούσια δεῖπνα. Λησμονοῦν οἱ οἰκουμενιστὲς τὶς δο-γματικὲς διαφορὲς ποὺ μᾶς χωρίζουν καὶ τὶς παραδόσεις, τοὺς ἱεροὺς κανόνες καὶ τὰ κείμενα τῶν ἁγίων Πατέρων. Τὸ πατριαρχικὸ ραβδάκι δὲν εἶναι παντοδύναμο, γιὰ νὰ μπορέσει νὰ μεταβάλλει τοὺς αἱρετικοὺς σὲ Ὀρθοδόξους!

Καί γιά ποιό λόγο σφάζεται πάνω σέ σταυρό πού στήθηκε ψηλά καί ὄχι κάτω ἀπό στέγη;


Γιὰ ποιὸ λόγο, θὰ πεῖ κάποιος,δὲν ἔγινε ἡ θυσία του μέσα στὸν ναό,ἀλλὰ ἔξω ἀπὸ τὴν πόλη καὶ τὰ τείχη;
Γιὰ νὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ προφητεία ποὺ ἔλεγε·
«Τὸν λογάριασαν ἀνάμεσα στοὺς κακούργους»( Ἠσ. 53, 12).

Καὶ γιὰ ποιὸ λόγο σφάζεται πάνω σὲ σταυρὸ ποὺ στήθηκε ψηλὰ καὶ ὄχι κάτω ἀπὸ στέγη;

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, 20-9-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, 20-9-2023 
https://www.youtube.com/live/9FmGlk8NXM0?si=zZDmp2HdVQA7dfvH

Φρῑξον ἥλιε, στέναξον γῆ. Ὁ μητροπολίτης Κατερίνης σέ «χειροτονία» Εὐαγγελικῶν!

 

Φρίξον ήλιε, στέναξον γη..

Ο μητροπολίτης Κατερίνης σε «χειροτονία» Ευαγγελικών τους οποίους εγκωμιάζει!
Έπαυσαν να ‘ναι αιρετικοί πλέον αυτοί;
Αν είμαστε όλοι ένα, τότε ποια η διαφορά της Ορθοδοξίας;

Τώρα με την κοινωνία που έχουμε με τους αχειροτόνητους της Ουκρανίας, η «διαφορά» είναι μόνο στα ράσα!!.. θα μας απαντήσει ο Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος Γεώργιος!! Μην χολοσκάτε, θα συμπληρώσει!!

Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί καιγόμαστε και γιατί πνιγόμαστε.

Ολόκληρη η τελετή (έγινε 02/04/2023) στο βίντεο που ακολουθεί.

«Τελετή Χειροτονίας Αιδέσιμου Νικόλαου Σταμούλη | 02/04/2023»


https://tasthyras.wordpress.com/2023/09/09/φρίξον-ήλιε-στέναξον-γη-ο-μητροπολίτ/

20 Σεπτεμβρίου. † Εὐσταθίου μεγαλομάρτυρος καὶ τῆς συνοδείας αὐτοῦ (†118). Ἱλαρίωνος Κρητὸς νεομάρτυρος (†1804). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετ. ις´ ἑβδ. ἐπιστ. (Γαλ. ς΄ 2-10).

Γαλ. 6,2             ἀλλήλων τὰ βάρη βαστάζετε, καὶ οὕτως ἀναπληρώσατε τὸν νόμον τοῦ Χριστοῦ.

Γαλ. 6,2                     Ας υπομένετε με πραότητα ο ένας του άλλου τα ελαττώματα, τα οποία, καθό ελαττώματα, είναι φορτικά και ενοχλητικά και έτσι τηρήσατε πλήρως τον νόμον του Χριστού, που διδάσκει την αγάπην. (Ανθρωπος, που δεν δείχνει τέτοιαν υπομονήν, αλλ' οργίζεται και περιφρονεί τον παρασυρθέντα, δεν έχει την αγάπην του Χριστού).

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible