Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Κεφ. 19, Γεροντικό, Ἡ Θεία Εὐχαριστία. 1ο Μέρος.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Κεφ. 19, Γεροντικό, Ἡ Θεία Εὐχαριστία. 1ο Μέρος.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 8-1-2017
(Σύναξη στό Ἀρχονταρίκι)

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης.

http://HristosPanagia3.blogspot.gr

Το αγιογραφικό ανάγνωσμα της Πέμπτης 23-02-2017

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανo. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2016. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Καθολικαί Επιστολαί Ιούδα κεφ. α΄ 11 - 25

α΄ 11 - 25



Ευαγγέλιον: Κατά Λουκάν κεφ. Κγ΄ 1 - 31 & 33 & 44 - 56

Κγ΄ 1 - 31 & 33 & 44 - 56





Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

"Μόλις ἕνας στούς χίλιους ἀξιώνεται τήν ἀρρέμβαστη καρδιακή προσευχή καί ἕνας σέ κάθε γενιά ἀξιώνεται τήν ἀποκάλυψη τῶν μυστηρίων πέρα ἀπό τήν καθαρή προσευχή".

Η καθαρή προσευχή είναι ανώτερη από κάθε εργασία
"38. Κοντά σ’ αυτά, να γνωρίζεις αδελφέ και τούτο· κάθε μέθοδος και κάθε κανόνας κι αν θέλεις και κάθε διαφορετική πράξη, έχει οριστεί και κανονιστεί, επειδή δεν μπορούμε ακόμη εμείς να προσευχόμαστε μέσα στην καρδιά μας καθαρά και αρρέμβαστα. 
Όταν όμως το κατορθώσομε αυτό, με την εύνοια και τη χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, τότε αφού εγκαταλείψομε τα πολλά και ποικίλα που διαιρούν, ενωνόμαστε με το Ένα και ενιαίο και ενωτικό κατά τρόπο άμεσο και πάνω από κάθε λόγο, όπως λέει ο ένδοξος Θεολόγος: «Ο Θεός που ενώνεται και γνωρίζεται στους ανθρώπους που έγιναν κι αυτοί θεοί κατά χάρη».
Αυτό είναι η ενυπόστατη έλλαμψη μέσα στην καρδιά από το Άγιο Πνεύμα, η οποία γεννιέται, όπως είπαμε, από την καθαρή και αρρέμβαστη καρδιακή προσευχή. Αυτό όμως είναι σπάνιο και μόλις ένας στους χίλιους καταξιώνεται με τη χάρη του Χριστού να προκόψει σ’ αυτή την κατάσταση.

Γιατί ἐσύ ν’ ἀποτελεῖς ἐξαίρεση;

Αποτέλεσμα εικόνας για χριστιανος και ο κοσμος
Σε τούτο το κεφάλαιο απαντώ σ’ εκείνους, που επιχειρούν ν’ αποσπάσουν τους νέους από το δρόμο του Θεού και να τους τραβήξουν με το μέρος του «κόσμου», προβάλλοντας το επιχείρημα: «Αυτά τα κάνει όλος ο κόσμος. Γιατί εσύ ν’ αποτελείς εξαίρεση;». Εξαίρεση γι’ αυτούς είναι βέβαια η ζωή του μέτρου, η καθαρή, η ολόφωτη και πασίχαρη ζωή της αρετής.
Πρώτα-πρώτα πρέπει να πω πως όλοι αυτοί βρίσκονται στην πλάνη. Στέκονται μονάχα στην επιφάνεια γι’ αυτό και κρίνουν επιπόλαια. Επειδή το κακό κι η αμαρτία, με τις ποικίλες μορφές τους, κραυγάζουν, κάνουν θόρυβο (είναι στη φύση του κακού να’ ναι κραυγαλέο και να δημιουργεί εντυπώσεις), όσοι προβάλλον το πιο πάνω επιχείρημα, νομίζουν πως στην κοινωνία υπάρχει μόνο το κακό και τίποτε άλλο. Πως όλοι οι άνθρωποι ακολουθούν το δρόμο του κακού. Αν όμως ερευνήσουμε προσεκτικότερα, θα δούμε πως τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Υπάρχει η αμαρτία, που θορυβεί προκλητικά και προβάλλει με αναίδεια, θρασύτητα και κυνισμό.

«Ἡ κόλασις στή σκοτεινή σπηλιά μεταβάλλεται σέ παράδεισο»

Παπαχαράλαμπος Διονυσιάτης

Βλέποντας ὁ Γέροντας τήν ὑπερβολικήν προθυμίαν τοῦ δόκιμου Χαράλαμπου, μιά μέρα τόν προσκαλεῖ ἰδιαιτέρως καί τοῦ λέει:
  • Ἐκεῖ πάνω σέ κείνα τά βράχια πού βλέπεις, ἔχει μιάν μικρή σπηλιά. Σέ διαβεβαιῶ ὅτι εἶναι παράδεισος. Λοιπόν θά σκαρφαλώσης νά πᾶς ἐκεῖ καί θά μείνης μέχρι νά σέ φωνάξω. Ἐντάξει;
  • Νά ᾿ναι εὐλογημένο, Γέροντα.
«Βάζω, λέει ὁ Χαράλαμπος, μετάνοιαν καί ἀμέσως σκαρφαλώνω στά βράχια. Πλησιάζω στήν σπηλιά· ἀλλά τί νά δῆς! Ἕνας ἄγριος τόπος, πού μόνο φίδια μποροῦσαν ἐκεῖ νά κατοικήσουν καί ἡ σπηλιά τόσο στενή, σάν ἄνθρωπος δειλίασα, φοβήθηκα καί συγχρόνως μονολογοῦσα: Ἔ, Γέροντα, ποῦ μ᾿ ἔστειλες ἐδῶ; Αὐτός εἶναι ὁ παράδεισος; Βρέ ἐδῶ κόλασις εἶναι· ὄχι παράδεισος . Γιά νά δοῦμε πῶς θά τήν βγάλουμε ὥσπου νά τελειώση ὁ κανόνας, νά μέ φωνάξη ὁ Γέροντας νά κατέβω. Ὅμως ἀφοῦ τό ᾿πε ὁ Γέροντας, κάτω δέν τό βάζω· ἔστω καί νά πεθάνω, ἄν δέν μέ φωνάξη ὁ Γέροντας πίσω δέν γυρνάω. Ἄς πεθάνω στήν ὑπακοήν παρά νά λιποτακτήσω”.

π. Γεώργιος Μεταλληνός: «Οἱ ναοί τοῦ δωδεκάθεου ἐγκαταλείφθηκαν, δέν καταστράφηκαν ἀπό χριστιανούς»!

naoi-tou-dwdekatheou-egkatalifthikan.jpg
Aποστομωτική απάντηση με συντριπτικά επιχειρήματα στους πρακτορίσκους διαστρεβλωτές της Ιστορίας – που κανονικά θα έπρεπε να απολογούνται ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΙΚΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΦΑΓΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ από τους «εθνικούς» ψυχανώμαλους τύπου Νέρωνα και Διοκλητιανού – από τον Πρωτοπρεσβύτερο Αγωνιστή της Ελληνορθοδοξίας π. Γεώργιο Μεταλληνό:
 
http://makkavaios.blogspot.gr/2017/01/blog-post_55.html#more

Δεῖτε τί ἀναφέρουν τά «Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών» γιά τόν ἔλεγχο τοῦ πλανήτη καί γιά τούς Χριστιανούς

Πρωτόκολλο Εικοστό – Μια προοδευτική φορολογία θα δώσει πολύ μεγαλύτερο εισόδημα από τη σημερινή αναλογική φορολογία, η οποία μας είναι χρήσιμη μόνο για να διεγείρουμε αναταραχές και δυσαρέσκειες μεταξύ των Χριστιανών.
Προκαλέσαμε στους Χριστιανούς οικονομικές κρίσεις με μοναδικό σκοπό ν’ αποσύρουμε το χρυσό από την κυκλοφορία. Τεράστια κεφάλαια έμειναν στάσιμα, αποσύροντας και το χρήμα των Κρατών, που υποχρεώνονταν έτσι ν’ απευθύνονται στα ίδια αυτά κεφάλαια, για να βρουν χρήματα.
Τα δάνεια αυτά…επιβάρυναν τα οικονομικά των Κρατών με την πληρωμή τόκων. Τα υποδούλωσαν στο κεφάλαιο. Η συγκέντρωση της βιομηχανίας στα χέρια των κεφαλαιοκρατών, οι οποίοι κατέστρεψαν τη μικρή βιομηχανία, απορρόφησε όλες τις δυνάμεις του λαού και συγχρόνως του Κράτους... Όσο καιρό τα δάνεια παρέμειναν εσωτερικά, οι Χριστιανοί δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να μεταβιβάζουν το χρήμα από την τσέπη του φτωχού στις τσέπες του πλούσιου. Όταν όμως εξαγοράσαμε τα πρόσωπα που χρειάζονταν για να μεταφέρουμε τα δάνεια σε εξωτερικό έδαφος, όλα τα πλούτη των Χριστιανών διοχετεύθηκαν στα ταμεία μας και όλοι οι Χριστιανοί άρχισαν να μας πληρώνουν φόρο υποτέλειας.

Ἡ ψυχή μετά θάνατον

Αποτέλεσμα εικόνας για ψυχη μετα θανατον
  • Τι γίνεται η ψυχή μόλις χωρισθεί από το σώμα;
  • Που βρίσκονται οι ψυχές;
  • Επικοινωνούν; Έχουν μνήμη; Μπορούν να μετανοήσουν;
  • Μπορεί να βοηθηθεί η ψυχή μετά θάνατο;
 Τι γίνεται η ψυχή μετά τον χωρισμό της από το σώμα:
Ο άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας λέγει, ότι κατά τον χωρισμό της ψυχής από το σώμα στέκονται μπροστά της από μια μεριά οι φωτεινοί άγγελοι του Θεού και από την άλλη οι σκοτεινοί δαίμονες, που την κατηγορούν για τα έργα της και ζητούν να την πάρουν μαζί τους. Όταν η ψυχή δει τους δαίμονες φοβάται και τρέμει και ζητά προστασία από τους αγγέλους του Θεού. Οι άγγελοι τότε την ανεβάζουν ψηλά κάτω από την προστασία τους για να προσκυνήσει τον Θεάνθρωπο Κύριο. Περνώντας η ψυχή τον εναέριο χώρο συναντά τα «τελώνια», δαίμονες που αντιστοιχούν σε διάφορα πάθη, και εμποδίζουν τον δρόμο της για τον ουρανό.
Σε κάθε «τελώνιο» απαιτείται από την ψυχή λογαριασμός για κάθε αμάρτημα που έκανε.

Που βρίσκονται οι ψυχές:

Μητροπολίτης Σισανίου καi Σιατίστης Ἀντώνιος Κόμπος - ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ



https://paraklisi.blogspot.gr/2017/01/blog-post_935.html

Σέ ὅποιες πράξεις συνηθίζει κανείς ἀπό τήν παιδική του ἡλικία, σέ αὐτές εὐχαριστεῖται καί ὅταν γεράσει

  Σε όποιες πράξεις συνηθίζει κανείς από την παιδική του ηλικία, σε αυτές ευχαριστείται και όταν γεράσει, είτε καλές είναι είτε κακές.
Έτσι λέει ο άγιος Γρηγόριος. Συνήθισε κάποιος από μικρός στην κλοπή: και όταν μεγαλώσει και γεράσει θα είναι ευχαρίστησή του να κλέβει. Έστω και αν ατιμάζεται και τιμωρείται και εξευτελίζεται, αυτός ευχαριστείται στο κακό.  Συνήθισε κάποιος να πίνει από μικρός: και όταν μεγαλώσει και γεράσει θα ευχαριστείται να πίνει και να μεθάει, μολονότι βλέπει ότι η μέθη τον βλάπτει.

Ἕναν αἱρετικό ἄνθρωπο ὁ διάβολος δέν τόν πειράζει

Αποτέλεσμα εικόνας για πάθη,διαβολος,αιρετικοι
«Εναν αιρετικό άνθρωπο ο διάβολος δέν τόν πειράζει. Δέν του βάζει επιθυμία χρήματος, γυναίκας, κόσμου κ.α. γιά νά φαίνεται «αγιος» στά μάτια του κόσμου, ωστε νά μπορεί νά πλανήσει, οσο τό δυνατόν περισσότερους στήν αίρεσή του.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible