ΠΡΟΤΑΣΗ: ΑΚΡΟΑΣΗ ΟΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΡΟΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ: 1)ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ, 2) ΟΜΙΛΙΕΣ ΑΡΧΙΜ. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, 3)ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ, 4)«ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥ» ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ (41 ΟΜΙΛΙΕΣ), 5)«ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ», Π. ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΩΜΑΝΙΔΗ -ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:(28 ΟΜΙΛΙΕΣ), 6)«Ο ΟΣΙΟΣ ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ», ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ (80 ΟΜΙΛΙΕΣ)
ΠΡΟΤΑΣΗ: ΑΚΡΟΑΣΗ ΟΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΡΟΗ
Πυρί τῆς θεότητος ἀΰλω (α΄ ὠδή κανόνος Θεοφανείων), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Πυρί τῆς θεότητος ἀΰλω (α΄ ὠδή κανόνος Θεοφανείων), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 3-1-2018 (κήρυγμα)
Ἱ. Μ. Ἁγίας Τριάδος
http://www.HristosPanagia.gr
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ΛΟΥΚΑ (Λουκ. κεφ. ιθ΄, ἐδάφια 1-10) Ὁμιλία ἁγίου Ἰωάννου, ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου, «Εἰς τὸν Ζακχαῖον τὸν τελώνην»
Όσοι
ποθούν έντονα καθετί καλό, καθόλου δε
διαφέρουν από όσους αισθάνονται δίψα,
αγαπητοί μου. Όσο πιο πολύ δεν βρίσκουν
αυτό που η ψυχή τους επιζητεί, τόσο
περισσότερο ανάβει η δίψα τους για αυτά
που ποθούν·
και τη νύχτα ονειρεύονται σαν διψασμένοι
τις πηγές των όσων ποθούν να βρουν·
και
όταν ξημερώσει, περιερχόμενοι από τόπο
σε τόπο, με αεικίνητα μάτια κοιτάζοντας
ερευνητικά γύρω, αναζητούν αυτά που
ποθεί η καρδιά τους·
και είναι όπως ακριβώς οι οδοιπόροι που
σε ώρα μεσημεριάτικου καύσωνα διασχίζουν
την άνυδρη γη, πιεσμένοι από τη δίψα,
και που εξετάζουν γύρω τους να βρουν
πηγές να δροσιστούν και να ξεδιψάσουν
και πολλές φορές θα τους δεις ν’
ανεβαίνουν αυτοί ακόμη και βουνά, για
να φτάσουν όπου υπάρχει κάποια πηγή·
κι όταν από μακριά τη δουν, χαίρονται
και σπεύδουν να συνεχίσουν και να
ολοκληρώσουν την πορεία τους προς αυτήν·
έπειτα φθάνουν στην πηγή και σβήνουν
με το νερό τη δίψα τους· τέτοιοι
είναι και οι άνθρωποι που είναι φίλοι
του Χριστού.
Την
ημέρα αναζητούν τον ποθούμενό τους
Χριστό με
καλά έργα
και τη νύχτα συνομιλούν μαζί Του με
την προσευχή
και όταν κοιμούνται βλέπουν στο όνειρό
τους ότι περπατούν
μαζί Του·
όταν
στα οράματά τους Τον ιδούν από μακριά,
χαίρονται και αναγαλλιάζουν, όπως
ακριβώς οι διψασμένοι, όταν βρουν τις
πηγές που ποθούν·
κι όταν ξυπνήσουν, θέλουν να ξανακοιμηθούν,
για να αντικρύσουν στον ύπνο τους την
ίδια πάλι οπτασία.
Τέτοιος
άνθρωπος ήταν και ο Ζακχαίος που διαβάσαμε
πριν από λίγο στο Ευαγγέλιο. Δες τον, σε
παρακαλώ, που τρέχει και φλέγεται από
τον θείο πόθο· σκαρφαλώνει στο δένδρο
και ψάχνει γύρω τον Ιησού, για να δει τη
ζωοδότρια πηγή.
Κι όταν ο Ζακχαίος αντίκρισε τον Κύριο,
ανάπαυσε βέβαια την όρασή του, την
καρδιά του όμως περισσότερο αναρρίπισε
ο πόθος να μείνει για πάντα κοντά Του.
Γέροντας Σωφρόνιος: Πῶς νά νικᾶτε τούς λογισμούς
Πολλοί συνάνθρωποί μας, ιδιαίτερα στην σύγχρονη εποχή, υποφέρουν από ψυχικές ασθένειες για ασήμαντες αιτίες.
Η αιτία είναι συνήθως ένας λογισμός, τον οποίο δεν μπόρεσαν να νικήσουν.
Στην επιστολή που έστειλε ο Γέροντας Σωφρόνιος το 1932 στον Δαβίδ
Μπάλφουρ μας δίνει πολύ απλές και πρακτικές συμβουλές για το πώς μπορεί ο
άνθρωπος να νικά αυτού του είδους τους λογισμούς:
«Οι λογισμοί είναι “δαιμόνια” (δαιμονική ενέργεια).
Όπως υπάρχουν άνθρωποι, τους οποίους είναι αδύνατο να πείσεις με ο,τιδήποτε, έτσι και χειρότερα ακόμη συμβαίνει με τα δαιμόνια.
Αν συνδιαλέγεσαι με τους λογισμούς, αν αντιστέκεσαι σε αυτούς, θα τους
αναγκάσεις, στην καλύτερη περίπτωση, να αποχωρήσουν για κάποιο σύντομο
διάστημα.
Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος Τσαλίκης καί ἡ ἁμαρτωλή γυναίκα
«Κάποτε ήλθαν στον άγιο Ιάκωβο δύο παιδιά από Αθήνα και είχαν μαζί τους
μία κοπέλα, που ζούσε στην αμαρτία. Μόλις έφτασαν στην Μονή συνάντησαν
τον Γέροντα, ο οποίος με πραότητα και γλυκιά και ήρεμη φωνή καλωσόρισε
τα παιδιά. Και αυτά είπαν:
– Γέροντα, φέραμε μία κοπέλα και θέλει να σας δει, ζει στην αμαρτία, να
της δείξετε αγάπη, γιατί την πήγαμε και σε άλλο Πνευματικό, αλλά τίποτε.
-Πώς σας λένε και από πού είστε;
-Γέροντα, εγώ είμαι λεσβία και αμαρτωλή, είπε η κοπέλα.
Ἱερά Μητρόπολις Ἐδέσσης, Πέλλης καί Ἀλμωπίας: '' Ἀπαράδεκτο νά χρησιμοποιηθεῖ ὁ ὅρος «Μακεδονία» στήν νέα ὀνομασία τοῦ κρατιδίου τῶν Σκοπίων''
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με
αφορμή την εν εξελίξει προσπάθεια επιλύσεως του ζητήματος της ονομασίας του
κρατιδίου της ΠΓΔΜ η Ιερά Μητρόπολις Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας δηλώνει τα
εξής:
1.
Ως Εκκλησία προσευχόμαστε συνεχώς για τις πνευματικές αλλά και τις εγκόσμιες
ανάγκες του λαού και φροντίζουμε για την στήριξή του με κάθε μέσο που
διαθέτουμε. Για τον λόγο αυτόν και στην παρούσα περίσταση εκφράζουμε την άποψή
μας, ως υπεύθυνοι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι εκτός από υποχρεώσεις διατηρούμε
–δυσαρεστώντας ενδεχομένως ορισμένους νοσταλγούς των αθέων ολοκληρωτικών
καθεστώτων– και το συνταγματικό δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.
2.
Το ζήτημα της ονομασίας του γειτονικού κράτους θα μας ήταν παντελώς αδιάφορο,
αν δεν αποτελούσε προβολή επιθετικού αλυτρωτισμού σε βάρος της χώρας μας –και
ιδιαίτερα της περιοχής που κατοικούμε– όπως και κακόβουλου σφετερισμού της
ίδιας της ιστορίας της ιδιαίτερης πατρίδας μας, της Μακεδονίας. Εμείς, οι
Έλληνες κάτοικοι της Μακεδονίας, δεν έχουμε κανέναν λόγο να «δανειστούμε» την
ιστορία άλλων λαών, δεν έχουμε κανέναν λόγο να κατασκευάσουμε μνημεία για να
δείξουμε την ιστορία μας η να αποδείξουμε την ταυτότητά μας.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ΛΟΥΚΑ Ἁγίου Κυρίλλου, ἀρχιεπισκόπου Ἀλεξανδρείας, Ἐξήγησις ὑπομνηματική εἰς τό κατά Λουκάν Εὐαγγέλιον, κεφ.ιθ΄ (Λουκᾶ 19,1-10: Ὁ Ἰησούς καί ὁ Ζακχαῖος)
Στίχος
2: «καὶ
ἰδοὺ
ἀνὴρ
ὀνόματι
καλούμενος Ζακχαῖος
(:Και
ιδού υπήρχε εκεί ένας άνθρωπος, που
ονομαζόταν Ζακχαίος)»
Ο
Ζακχαίος ήταν αρχιτελώνης με πάρα πολύ
μεγάλη ροπή προς τη φιλαργυρία, και
σκοπός του ήταν να εισπράττει όσο το
δυνατόν περισσότερα χρήματα ·
με αυτό άλλωστε ασχολούνταν οι τελώνες·
και αυτήν την πλεονεξία ο Παύλος την
ονομάζει ειδωλολατρία,
επειδή
προφανώς ταιριάζει μόνο σε αυτούς που
δεν γνωρίζουν τον Θεό( Κολ. 3,5 :«Νεκρώσατε
οὖν
τὰ
μέλη
ὑμῶν
τὰ
ἐπὶ
τῆς
γῆς,
πορνείαν,
ἀκαθαρσίαν,
πάθος,
ἐπιθυμίαν
κακήν,
καὶ
τὴν
πλεονεξίαν,
ἥτις
ἐστὶν
εἰδωλολατρία
δι' ἃ
ἔρχεται
ἡ
ὀργὴ
τοῦ
Θεοῦ
ἐπὶ
τοὺς
υἱοὺς
τῆς
ἀπειθείας»:
‘’Νεκρώστε,
λοιπόν, τα μέλη σας που είναι πάνω στη
γη(και επιθυμούν τις γήινες απολαύσεις
και ηδονές), (νεκρώστε) την πορνεία,την
ακαθαρσία, κάθε πάθος και υποδούλωση
στο κακό, κάθε κακή επιθυμία και την
πλεονεξία, που είναι ειδωλολατρία(λατρεία
στο είδωλο του χρήματος)’’.
·
Εφ.
5,5:
« τοῦτο
γάρ ἐστε
γινώσκοντες, ὅτι
πᾶς
πόρνος ἢ
ἀκάθαρτος
ἢ
πλεονέκτης, ὅς
ἐστιν
εἰδωλολάτρης,
οὐκ
ἔχει
κληρονομίαν ἐν
τῇ
βασιλείᾳ
τοῦ
Χριστοῦ
καὶ
Θεοῦ.:
‘’Διότι
πρέπει να γνωρίζετε καλά και να έχετε
στον νου σας τούτο· ότι κάθε πόρνος ή
ακάθαρτος ή πλεονέκτης, ο οποίος
πλεονέκτης με το να λατρεύει τα υλικά
αγαθά είναι ειδωλολάτρης, δεν έχει
κανένα απολύτως μερίδιο κληρονομίας
στην βασιλεία του Χριστού και Θεού’’.»).
Γι’ αυτό, και πολύ εύλογα, επειδή οι
τελώνες είχαν περιβληθεί στην όψη και
τη συμπεριφορά τους με μεγάλη αναίδεια,
ο Κύριος τούς είχε συμπεριλάβει στην
ίδια κατηγορία μαζί με τις πόρνες,
λέγοντας τα εξής στους διδασκάλους των
Ιουδαίων:
Ὁ πραγματικός καί ὁ «κατά φαντασίαν» Χριστιανός
π. Βενέδικτου Νεοσκητιώτη
Αυταπάτη - Ορισμός: Νά πιστεύεις λάθος πράγματα γιά τόν εαυτό σου καί συνήθως κολακευτικά.
Παράδειγμα: “Έπρεπε νά τήν δώση σέ μένα τήν θέση! Εργάζομαι περισσότερο από όλους,είμαι ο πιό έξυπνος καί οι ηγετικές μου ικανότητες είναι παραπάνω από προφανείς”.
Η ίδια η αυταπάτη καί η άγνοια είναι από μόνα τους τό μεγάλο μείον στή ζωή, άν όχι η καταστροφή της.
Καί στήν εκκλησία βλέπουμε ότι η ηθική αυταπάτη αιχμαλώτισε πολλούς από τούς χριστιανούς. Έτσι άλλοι ενώ κυλίονται στήν αμαρτία καί στήν διαφθορά θεωρούν τούς εαυτούς των ηθικούς καί τέλειους.
Άλλοι πάλι, έχοντας κατορθώσει μερικές αρετές νομίζουν, ότι έφθασαν στήν τελειότητα λέγοντας ο καθένας από αυτούς αυτό πού είπε εκείνος ο νεανίσκος τού Ευαγγελίου· «Ταύτα πάντα εφυλαξάμην εκ νεότητος. Τί έτι υστερώ;». Μέ τόν λογισμό αυτό εξαπατούν τόν εαυτό τους καί κοιμούνται μαζί μέ τήν αμαρτία καί μέσα στήν αμαρτία.
Ο «κατά φαντασίαν» Χριστιανός:
1. Δέχεται αμέσως τίς επιδράσεις τής κοσμικής ζωής.
2. Ο προσανατολισμός του είναι κυρίως εξωστρεφής.
Παράδειγμα: “Έπρεπε νά τήν δώση σέ μένα τήν θέση! Εργάζομαι περισσότερο από όλους,είμαι ο πιό έξυπνος καί οι ηγετικές μου ικανότητες είναι παραπάνω από προφανείς”.
Η ίδια η αυταπάτη καί η άγνοια είναι από μόνα τους τό μεγάλο μείον στή ζωή, άν όχι η καταστροφή της.
Καί στήν εκκλησία βλέπουμε ότι η ηθική αυταπάτη αιχμαλώτισε πολλούς από τούς χριστιανούς. Έτσι άλλοι ενώ κυλίονται στήν αμαρτία καί στήν διαφθορά θεωρούν τούς εαυτούς των ηθικούς καί τέλειους.
Άλλοι πάλι, έχοντας κατορθώσει μερικές αρετές νομίζουν, ότι έφθασαν στήν τελειότητα λέγοντας ο καθένας από αυτούς αυτό πού είπε εκείνος ο νεανίσκος τού Ευαγγελίου· «Ταύτα πάντα εφυλαξάμην εκ νεότητος. Τί έτι υστερώ;». Μέ τόν λογισμό αυτό εξαπατούν τόν εαυτό τους καί κοιμούνται μαζί μέ τήν αμαρτία καί μέσα στήν αμαρτία.
Ο «κατά φαντασίαν» Χριστιανός:
1. Δέχεται αμέσως τίς επιδράσεις τής κοσμικής ζωής.
2. Ο προσανατολισμός του είναι κυρίως εξωστρεφής.
Ἡ Προφητικὴ καὶ ἡ κοσμικὴ ἐξουσία. Ἐκπομπὴ 43η, 14 Δεκεμβρίου 2017, Ναυπάκτου Ἱερόθεος
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/12/43-14-2017.html
Νά μή διαλέγετε ἀρνητικούς τρόπους γιά τή διόρθωσή σας.
Άγ.Πορφύριος
Να μη διαλέγετε αρνητικούς τρόπους για τη διόρθωσή σας. Δεν
χρειάζεται ούτε τον διάβολο να φοβάσθε, ούτε την κόλαση, ούτε τίποτα.
Δημιουργούν αντίδραση. Έχω κι εγώ μια μικρή πείρα σ' αυτά.
Ο σκοπός δεν είναι να κάθεσθε, να πλήττετε και να σφίγγεσθε, για να βελτιωθείτε. Ο σκοπός είναι να ζείτε, να μελετάτε, να προσεύχεσθε, να προχωράτε στην αγάπη, στην αγάπη του Χριστού, στην αγάπη της Εκκλησίας.
Τις αδυναμίες αφήστε τις όλες, για να μην παίρνει είδηση το αντίθετο πνεύμα (δηλ. ο διάβολος) και σας βουτάει και σας καθηλώνει και σας βάζει στη στενοχώρια. Να μην κάνετε καμιά προσπάθεια ν' απαλλαγείτε από αυτές. Ν' αγωνίζεσθε με απαλότητα και απλότητα, χωρίς σφίξιμο και άγχος.
Μη λέτε: «Τώρα θα σφιχτώ, θα κάνω προσευχή ν' αποκτήσω αγάπη, να γίνω καλός κ.λπ.». Δεν είναι καλό να σφίγγεσαι και να πλήττεις, για να γίνεις καλός. Έτσι θ' αντιδράσετε χειρότερα.
Τις αδυναμίες αφήστε τις όλες, για να μην παίρνει είδηση το αντίθετο πνεύμα (δηλ. ο διάβολος) και σας βουτάει και σας καθηλώνει και σας βάζει στη στενοχώρια. Να μην κάνετε καμιά προσπάθεια ν' απαλλαγείτε από αυτές. Ν' αγωνίζεσθε με απαλότητα και απλότητα, χωρίς σφίξιμο και άγχος.
Μη λέτε: «Τώρα θα σφιχτώ, θα κάνω προσευχή ν' αποκτήσω αγάπη, να γίνω καλός κ.λπ.». Δεν είναι καλό να σφίγγεσαι και να πλήττεις, για να γίνεις καλός. Έτσι θ' αντιδράσετε χειρότερα.
Εἶπεν ὁ Γέρων τῆς μονῆς Ὄπτινα
Μὴν εἶστε βλοσυροί καὶ ἀπλησίαστοι. Συμπεριφερθεῖτε σὰν τά ἄκακα παιδιά καί, ἄν χρειαστεῖ, βοηθεῖστε πρόσχαρα τὸν πλησίον σας. Προσοχή, μὴν τὸν προσβάλετε ἔστω καὶ μὲ τὸ βλέμμα σας. Νὰ τὸν ἀγαπᾶτε ὁλόθερμα, γιατὶ ἡ ἀξία του εἶναι ἀνεκτίμητη. Εἶναι μέλος τοῦ Χριστοῦ. Γι’ αὐτὸν ἔχυσε τὸ αἷμα Του ὁ Κύριος.
http://omothimadon.gr/?p=42209
Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 20 Ἰανουαρίου
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 20 Ἰανουαρίου
Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)
20 Ἰανουαρίου. ✝ Εὐθυμίου ὁσίου τοῦ μεγάλου. Ζαχαρίου νεομάρτυρος τοῦ ἐξ Ἂρτης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Τοῦ ὁσίου, Κυρ. ιε΄ ἐπιστ. (Β΄ Κορ. δ΄ 6-15).
Β Κορ. 4,6 ὅτι ὁ Θεὸς
ὁ εἰπὼν ἐκ σκότους φῶς λάμψαι, ὃς ἔλαμψεν
ἐν ταῖς καρδίαις ἡμῶν πρὸς φωτισμὸν τῆς
γνώσεως τῆς δόξης τοῦ Θεοῦ ἐν προσώπῳ Ἰησοῦ
Χριστοῦ.
Β Κορ. 4,6 Και τούτο, διότι ο Θεός, ο οποίος κατά τους χρόνους
της δημιουργίας διέταξε να λάμψη φως αντί του σκότους που υπήρχε τότε, αυτός
έλαμψεν εις τας καρδίας μας και τας εφώτισεν, όχι μόνον δια να γνωρίσωμεν
ημείς, αλλά δια να μεταδώσωμεν και στους άλλους φωτεινήν και καθαράν την γνώσιν
της δόξης του Θεού, η οποία δόξα εφανερώθη δια του Ιησού Χριστού.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .