Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2020

Ἡ σύγχρονη δαιμονική κατάσταση, Ἀρχιμ. Σάββα Αγιορείτου


Ἡ σύγχρονη δαιμονική κατάσταση, ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ- Ἁγ. Παϊσίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 16-7-2020

Τά εἴδη τῶν λογισμῶν καί ἡ ἀντιμετώπισή τους, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Τά εἴδη τῶν λογισμῶν καί ἡ ἀντιμετώπισή τους, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 7-7-2020

Ὁ Θεός μᾶς ἀγαπᾶ πάντοτε, ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ- Ἁγ. Παϊσίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Ὁ Θεός μᾶς ἀγαπᾶ πάντοτε, ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ- Ἁγ. Παϊσίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 15-7-2020

Ἡ ὠφέλεια τῆς συχνῆς Μεταλήψεως Στ΄, Ἀρχιμ. Σάββα Αγιορείτου


Ἡ ὠφέλεια τῆς συχνῆς Μεταλήψεως Στ΄, Ἀρχιμ. Σάββα Αγιορείτου

Κυριακή τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Δ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Δ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ[:Τίτ.3,8-15] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

«Πιστὸς ὁ λόγος· καὶ περὶ τούτων βούλομαί σε διαβεβαιοῦσθαι, ἵνα φροντίζωσι καλῶν ἔργων προΐστασθαι οἱ πεπιστευκότες τῷ Θεῷ. ταῦτά ἐστι τὰ καλὰ καὶ ὠφέλιμα τοῖς ἀνθρώποις· μωρὰς δὲ ζητήσεις καὶ γενεαλογίας καὶ ἔρεις καὶ μάχας νομικὰς περιΐστασο· εἰσὶ γὰρ ἀνωφελεῖς καὶ μάταιοι. αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος(:το ότι δικαιωθήκαμε και αναγεννηθήκαμε και θα κληρονομήσουμε την αιώνια ζωή είναι λόγος και αλήθεια αξιόπιστη. Και γι’ αυτά τα θέματα θέλω να μιλάς με βεβαιότητα και με κύρος, για να φροντίζουν όσοι έχουν πιστέψει στον Θεό να πρωτοστατούν ακούραστα σε καλά έργα . Αυτά είναι τα καλά έργα και τα ωφέλιμα στους ανθρώπους, αυτά για τα οποία σας μίλησα. Τις ανόητες συζητήσεις και γενεαλογίες για τους μυθικούς θεούς ή τους ευγενείς προγόνους, όπως και τις έριδες και τις διαμάχες για τον μωσαϊκό νόμο να τις αποφεύγεις, γιατί δεν φέρνουν καμία ωφέλεια και είναι μάταιες. Αιρετικό άνθρωπο, που επιμένει να δημιουργεί σκάνδαλα και διαιρέσεις στην Εκκλησία, μετά την πρώτη και τη δεύτερη νουθεσία, παράτησέ τον και απόφευγέ τον. Να ξέρεις ότι έχει διαστραφεί τέτοιου είδους άνθρωπος και αμαρτάνει· και για την αμαρτία του αυτή ελέγχεται και καταδικάζεται από τη συνείδησή του και από τον ίδιο του τον εαυτό)»[Τίτ.3,8-11· ερμην. απόδοση Παναγ. Τρεμπέλα]. 
Αφού μίλησε ο Παύλος για τη φιλανθρωπία του Θεού και για την ανέκφραστη πρόνοιά Του για εμάς, και αφού είπε ποιοι ήμασταν εμείς και ποιους μας έκανε, προσθέτει και λέγει : «και αυτά τα λόγια θέλω να τα διαβεβαιώνεις εσύ, ώστε, όσοι έχουν πιστέψει στον Θεό να φροντίζουν να πρωτοστατούν σε καλά έργα». Δηλαδή, «αυτά πρέπει να λέγεις και από αυτά να τους προτρέπεις για ελεημοσύνη. Γιατί τα λόγια αυτά δεν είναι κατάλληλα μόνο για ελεημοσύνη και να μην υπερηφανευόμαστε και να μην κακολογούμε τους άλλους, αλλά και για κάθε άλλη αρετή». Αφού θυμήθηκε την πρόνοια του Θεού και την υπερβολική φιλανθρωπία Του, τους προτρέπει να κάνουν την ελεημοσύνη, όχι έτσι απλώς και σαν δευτερεύον έργο, αλλά με ποιο κύριο σκοπό; «Για να φροντίζουν», λέγει, «να πρωτοστατούν σε καλά έργα». Δηλαδή και τους αδικημένους να βοηθούν όχι μόνο με χρήματα, αλλά και με προστασία που θα μπορούσαν να τους προσφέρουν, και τις χήρες και τα ορφανά να υπερασπίζονται και όλους όσους υποφέρουν να προστατεύουν, γιατί αυτό σημαίνει το «να πρωτοστατούν σε καλά έργα». «Αυτά», λέγει, «είναι τα καλά και τα ωφέλιμα στους ανθρώπους». 

«Αὐτή εἶναι ὀργή Θεοῦ· δέν θεραπεύεται…» (Συγκλονιστικό)

Οργή: Μια χρονιά που άρχισε να βασιλεύει ή αθεΐα στην χώρα του Ιλλυρικού ο παμπόνηρος δυνάστης δεν ήθελε να φαίνεται ή γραμμή τής πλευσεώς του.
Έφτιαξε έτσι τό Κίνημα, να φαίνεται ότι προέρχεται από τον λαό καί όχι από την εξουσία.
Άφού μέθυσε τον λαό με τό κρασί τής άρνησης του Θεού, ό λαός -τύφλα όπως ήταν- άρχισε μόνος του να καταστρέφη τα σημεία τής πίστεως.
Σ’ ένα χωριό -όπως μου διηγείται ό βορειοηπειρώτης Βασίλης- τό σχολείο ήτανε δίπλα στήν εκκλησία. Ό δάσκαλος Έλληνας – Μέρες μάς δίδασκε πόσο καλύτερα θά ήμαστε χωρίς θρησκεία, χωρίς Χριστό καί Εκκλησία.
Τα «μη» τής Εκκλησίας μάς κάνουν την ζωή βασανισμένη. Ήτανε τόσο πειστικός, που κάποια μέρα μπουκάραμε όλοι μαζί στήν έκκλησία.
Ξεκρεμάσαμε τις εικόνες καί τις πετάξαμε στο φορτηγό σαν άχρηστες αποσκευές. Ολα ήτανε τόσο καλά προμελετημένα, που δεν ξεύραμε τί κάνουμε. Προσωπικά ξεκρέμασα τήν εικόνα του Χριστού από τό δεσποτικό καί τήν πέταξα στο φορτηγό τού κράτους.
Ολα γίνονταν με τόσο γρήγορους ρυθμούς, σάν νά μετακόμιζε ό ίδιος ό Θεός από τήν χώρα μας γιά άλλους τόπους. Τήν ώρα που άπλωσα τά χέρια μου νά ξεκρεμάσω τήν εικόνα, τά μάτια μου διασταυρωθήκανε με του Χριστού τά μάτια.

Ὁ παρήκοος ὁσιομάρτυρας

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: Θαύματα καὶ Ἀποκαλύψεις ἀπὸ τὴ Θεία Λειτουργία (Ἱερὰ Μονὴ Παρακλήτου - Ωρωπού Ἀττικῆς)

ΣΤΙΣ 15 Ὀκτωβρίου ἢ ἐκκλησία μας τιμᾶ τὴ μνήμη ἑνὸς ἀνώνυμου μάρτυρα μοναχοῦ.
Ὁ μοναχὸς αὐτὸς ζοῦσε σὲ μία σκήτη τῆς Αἰγύπτου, καὶ γιὰ ἀρκετὰ ἔκανε ὑπακοὴ σὲ γέροντα.
Ἀπὸ φθόνο ὅμως τοῦ μισόκαλου δαίμονα ἀθέτησε τὴν ὑπακοή του κι ἔφυγε ἀπὸ τὴν καθοδήγηση τοῦ γέροντα, χωρὶς νὰ ὑπάρχει εὔλογη καὶ βλαπτικὴ γιὰ τὴν ψυχή του αἰτία. Καταφρόνησε μάλιστα καὶ τὸ ἐπιτίμιο, μὲ τὸ όποίο τὸν κανόνισε ὁ γέροντάς του.
Ἔφυγε λοιπὸν καὶ κατέβηκε στήν Αλεξάνδρεια.
Ἀλλὰ ἐκεῖ τὸν ἔπιασε ὁ εἰδωλολάτρης ἄρχοντας τοῦ ἔβγαλε τὸ μοναχικὸ σχῆμα καὶ τὸν πίεζε νά θυσιάσει στὰ εἴδωλα.
Καθὼς ὅμως μὲ κανένα τρόπο δὲν τὸν ἔπειθε νά τό κάνει, πρόσταξε πρῶτα νά τον δείρουν ἀλύπητα μὲ βούρδουλα, κι ἔπειτα νά τον ἀποκεφαλίσουν μὲ ξίφος. 'Έτσι κι ἔγινε. Ἅρπαξαν τὸ μοναχὸ οἱ εἰδωλολάτρες, τοῦ ἔκοψαν Τὸ κεφάλι καὶ πέταξαν Τὸ σῶμα του ἔξω ἀπὸ τὴν πόλη γιὰ νά το φᾶνε τὰ σκυλιά.
Μερικοὶ ὅμως εὐσεβεῖς χριστιανοὶ ἦρθαν τὴ νύχτα καὶ Τὸ σήκωσαν.
Τὸ ἄλειψαν μὲ μύρα, τὸ τύλιξαν μὲ σεντόνια καὶ τὸ ἔβαλαν μέσα σὲ λάρνακα.
Ὕστερα το τοποθέτησαν στὸ ἅγιο βῆμα ἑνὸς ναοῦ τῆς πολιτείας γιὰ νά τιμᾶται σὰν μαρτυρικὸ λείψανο.
Κάθε φορὰ ὅμως πού γινόταν θεία λειτουργία καὶ ὁ διάκονος ἐκφωνοῦσε Τό «Ὅσοι κατηχούμενοι προέλθετε, οἱ κατηχούμενοι προέλθετε», ἔβλεπαν ὅλοι τὴ λάρνακα νά βγαίνει μόνη τῆς ἔξω ἀπὸ Τὸ ἱερό!

Ὁλλανδία: Τὸ φῦλο τῶν πολιτῶν δὲν θὰ ἀναγράφεται στὰ δελτία ταυτότητας, καθὼς τὸ στοιχεῖο κρίνεται «ἄχρηστο» σύμφωνα μὲ τὴν ὑπουργὸ Παιδείας τῆς χώρας.

Τὸ φύλο τῶν Ὀλλανδῶν πολιτῶν δὲν θὰ ἀναγράφεται πλέον στὸ ὀλλανδικὸ δελτίο ταυτότητας σὲ λίγα χρόνια, καθὼς τὸ στοιχεῖο κρίνεται «ἄχρηστο» σύμφωνα μὲ τὴν ὑπουργὸ Παιδείας, Πολιτισμοῦ καὶ Ἐπιστημῶν Ἰνγκριντ βᾶν Ἐνγκελσχόφεν.
Σὲ ἐπιστολὴ πρὸς τὸ κοινοβούλιο, ἡ ὑπουργός, ἡ ὁποία εἶναι ἐπίσης ἁρμόδια γιὰ τὴν Χειραφέτηση κάνει γνωστὴ τὴν πρόθεσή της νὰ καταργήσει τὴν ἀναγραφὴ τοῦ φύλου στὰ δελτία ταυτότητας ἀπὸ τὸ 2024/2025.
Ἡ Ἰνγκριντ βᾶν Ἐνγκελσχόφεν προτίθεται «νὰ περιορίσει στὸ μέτρο τοῦ δυνατοῦ τὴν ἄχρηστη ἀναγραφὴ τοῦ φύλου», ποὺ θὰ παραμείνει ὡστόσο στὰ διαβατήρια, ἀφοῦ εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἀπὸ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση.
«Ἡ Ὀλλανδία δὲν θὰ εἶναι ἡ πρώτη χώρα μέλος μὲ δελτίο ταυτότητας χωρὶς ἀναγραφὴ τοῦ φύλου. Ἡ γερμανικὴ ταυτότητα δὲν ἀναγράφει τὸ φύλο», γράφει στὴν ἐπιστολή της ἡ ὑπουργός, ἡ ὁποία πιστεύει ὅτι οἱ πολίτες θὰ πρέπει νὰ ἔχουν τὴν δυνατότητα «νὰ διαμορφώνουν τὴν ταυτότητά τους καὶ νὰ τὴν ζοῦν μὲ πλήρη ἐλευθερία καὶ ἀσφάλεια».

Κυριακή Ἁγίων Πατέρων Δ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἑρμηνεία τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου στήν ἀποστολική περικοπή. Μέρος Πρῶτο



ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ Δ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ 

από την «Προς Τίτον» επιστολή του αποστόλου Παύλου, κεφ.3, εδάφια 8-15 

[Πρώτο μέρος: υπομνηματισμός των εδαφίων Τίτ.3,8-15] 

«Πιστὸς ὁ λόγος· καὶ περὶ τούτων βούλομαί σε διαβεβαιοῦσθαι, ἵνα φροντίζωσι καλῶν ἔργων προΐστασθαι οἱ πεπιστευκότες τῷ Θεῷ. ταῦτά ἐστι τὰ καλὰ καὶ ὠφέλιμα τοῖς ἀνθρώποις· μωρὰς δὲ ζητήσεις καὶ γενεαλογίας καὶ ἔρεις καὶ μάχας νομικὰς περιΐστασο· εἰσὶ γὰρ ἀνωφελεῖς καὶ μάταιοι. αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος(:το ότι δικαιωθήκαμε και αναγεννηθήκαμε και θα κληρονομήσουμε την αιώνια ζωή είναι λόγος και αλήθεια αξιόπιστη. Και γι’ αυτά τα θέματα θέλω να μιλάς με βεβαιότητα και με κύρος, για να φροντίζουν όσοι έχουν πιστέψει στο Θεό να πρωτοστατούν ακούραστα σε καλά έργα . Αυτά είναι τα καλά έργα και τα ωφέλιμα στους ανθρώπους, αυτά για τα οποία σας μίλησα. Τις ανόητες συζητήσεις και γενεαλογίες για τους μυθικούς θεούς ή τους ευγενείς προγόνους, όπως και τις έριδες και τις διαμάχες για τον μωσαϊκό νόμο να τις αποφεύγεις, γιατί δεν φέρνουν καμία ωφέλεια και είναι μάταιες. Αιρετικό άνθρωπο, που επιμένει να δημιουργεί σκάνδαλα και διαιρέσεις στην Εκκλησία, μετά την πρώτη και τη δεύτερη νουθεσία, παράτησέ τον και απόφευγέ τον. Να ξέρεις ότι έχει διαστραφεί τέτοιου είδους άνθρωπος και αμαρτάνει· και για την αμαρτία του αυτή ελέγχεται και καταδικάζεται από τη συνείδησή του και από τον ίδιο του τον εαυτό)»[Τιτ.3,8-11· ερμην. απόδοση Παναγ. Τρεμπέλα]. 

Αφού μίλησε ο Παύλος για τη φιλανθρωπία του Θεού και για την ανέκφραστη πρόνοιά Του για εμάς, και αφού είπε ποιοι ήμασταν εμείς και ποιους μας έκανε, προσθέτει και λέγει : «και αυτά τα λόγια θέλω να τα διαβεβαιώνεις εσύ, ώστε, όσοι έχουν πιστέψει στον Θεό να φροντίζουν να πρωτοστατούν σε καλά έργα». Δηλαδή, «αυτά πρέπει να λέγεις και από αυτά να τους προτρέπεις για ελεημοσύνη. Γιατί τα λόγια αυτά δεν είναι κατάλληλα μόνο για ελεημοσύνη και να μην υπερηφανευόμαστε και να μην κακολογούμε τους άλλους, αλλά και για κάθε άλλη αρετή».

Κρήτη: Ἄγνωστοι βανδάλισαν ἐκκλησία - Ἔβαλαν φωτιά στήν Ἁγία Τράπεζα [εἰκόνες]



Εβαλαν φωτιά σε εκκλησάκι της Παναγίας της Ρόκας στον Προφήτη Ηλία / Φωτογραφία: neakriti.gr

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια σοκαριστική εικόνα αντίκρισε μία κάτοικος του χωριού Προφήτης Ηλίας του Ηρακλείου, όταν πήγε στο εκκλησάκι της Παναγίας της Ρόκας.

Βάνδαλοι είχαν εισβάλει -πιθανολογείται χθες- στον ιερό χώρο, έβαλαν φωτιά και έκαψαν το ιερό, μετατρέποντας το μεγαλύτερο μέρος του σε στάχτη.

Η μυρωδιά του καμένου έντονη, καθώς και τα χυμένα λάδια τριγύρω, σύμφωνα με τη μαρτυρία της κατοίκου, η οποία είναι και αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου, Χριστίνας Ανωγειανάκη. Μόλις η κ. Ανωγειανάκη αντίκρισε αυτή την αποτρόπαια εικόνα, κάλεσε αμέσως την Αστυνομία για να ερευνήσει τον χώρο και να προσπαθήσει να συλλέξει στοιχεία, καθώς και την Πυροσβεστική.

Αμέσως ειδοποιήθηκαν και οι δύο ιερείς της ενορίας του Προφήτη Ηλία.

Αγνωστοι έβαλαν φωτιά στο εκκλησάκι

Δεν είδε κανείς τίποτα

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχουν μάρτυρες, παρόλο που το εκκλησάκι δεν είναι απομακρυσμένο από το χωριό του Προφήτη Ηλία.


To εκκλησάκι της Παναγίας της Ρόκας

Το ιστορικό εκκλησάκι, που βρίσκεται κάτω από το Παλάτι του Νικηφόρου Φωκά, ήταν εύκολα προσβάσιμο, καθώς η πόρτα του είναι ξεκλείδωτη για να μπορούν οι πιστοί να μπαίνουν ελεύθερα και να ανάβουν το κεράκι τους.
Αυτό που παρατήρησαν όσοι βρέθηκαν στο σημείο και στο οποίο αναφέρθηκε και η ίδια η κ. Ανωγειανάκη, είναι «πώς, ενώ όλα έγιναν στάχτη, δεν έπαθαν τίποτα οι δύο εικόνες της Υπεραγίας Θεοτόκου, οι οποίες ήταν τοποθετημένες πάνω στην Αγία Τράπεζα».

Οι εικόνες της Παναγίας που είναι τοποθετημένες πάνω στην Αγία Τράπεζα

Σύμφωνα με πληροφορίες, χρήματα στο παγκάρι δεν υπήρχαν, καθώς σκόπιμα οι υπεύθυνοι της εκκλησίας δεν τα αφήνουν εκεί, για να μη γίνεται το εκκλησάκι «στόχος» επιτήδειων.


Φωτογραφίες: neakriti.gr

Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/kriti-ebalan-fotia-stin-agia-trapeza-se-ekklisaki


Ἔχει καταντήσει νά εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία μία θρησκεία, πού ὁ Θεός ἀλλάζει διαθέσεις!

Αν ψάξετε στην Παπική ή στην Προτεσταντική παράδοσι, αυτή η επωνυμία για τον Χριστό, ως ιατρό, δεν υπάρχει πουθενά! Ο Χριστός μόνο στην Ορθόδοξη παράδοσι αποκαλείται ιατρός. Γιατί όμως αυτή η παράδοσι έσβησε από τους Παπικούς και τους Προτεστάντες και, όταν τους μιλάμε για θεραπευτική αγωγή, ξαφνιάζονται; Διότι η ανάγκη της καθάρσεως και του φωτισμού, η ανάγκη της εσωτερικής αλλαγής έφυγε από τους ανθρώπους αυτούς στην δική τους Θεολογία. Γι αυτούς εκείνος που αλλάζει δεν είναι ο άνθρωπος, αλλά ο Θεός! Ο άνθρωπος γι’ αυτούς δεν αλλάζει. Το μόνο πράγμα που κάνει ο άνθρωπος γι αυτούς είναι ότι γίνεται καλό παιδί. Και όταν ο άνθρωπος από κακό παιδί που ήταν γίνη καλό παιδί, τότε ο Θεός τον αγαπά. Διαφορετικά, τον αποστρέφεται!

Πῶς νά τό ἀνεχθῶ αὐτό;

Τώρα, βλέπω ότι και σε μερικά προσκυνήματα έχουν αποθήκες ολόκληρες με κανδήλια και δεν λένε: «Έχουμε, μη μας δίνετε άλλα». Αυτά ούτε μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ούτε να τα πουλήσουν, αλλά ούτε και τα δίνουν.
Όταν αρχίση να μαζεύη κανείς, δένεται και δεν μπορεί να δώση. Αν όμως αρχίση να μη μαζεύη πράγματα και τα δίνη, τότε θα μαζευτή η καρδιά στον Χριστό, χωρίς να το καταλάβη. Μια χήρα να μην έχη χρήματα να αγοράση έναν πήχυ ύφασμα να ντύση τα παιδιά της, και εγώ να μαζεύω! 

Ὅταν παύσεις νά θυμᾶσαι ἐκεῖνο πού ζητᾶς...


"Όταν παύσεις να θυμάσαι εκείνο που ζητάς, τότε θα σου έλθει ως δώρο της υπομονής και της καρτερίας σου...''

~ Άγιος γερ. Ιωσήφ Ησυχαστής

16 Ἰουλίου. Τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Ἀθηνογένους, Ἐπισκόπου Πηδαχθόης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Πέμ. ς΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Κορ. γ΄ 18-23).
ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α' Γ´ 18 - 23
18 Μηδεὶς ἑαυτὸν ἐξαπατάτω· εἴ τις δοκεῖ σοφὸς εἶναι ἐν ὑμῖν ἐν τῷ αἰῶνι τούτῳ, μωρὸς γενέσθω, ἵνα γένηται σοφός. 19 ἡ γὰρ σοφία τοῦ κόσμου τούτου μωρία παρὰ τῷ Θεῷ ἐστι· γέγραπται γάρ· ὁ δρασσόμενος τοὺς σοφοὺς ἐν τῇ πανουργίᾳ αὐτῶν. 20 καὶ πάλιν· Κύριος γινώσκει τοὺς διαλογισμοὺς τῶν σοφῶν, ὅτι εἰσὶ μάταιοι. 21 ὥστε μηδεὶς καυχάσθω ἐν ἀνθρώποις· πάντα γὰρ ὑμῶν ἐστιν, 22 εἴτε Παῦλος εἴτε Ἀπολλὼς εἴτε Κηφᾶς εἴτε κόσμος εἴτε ζωὴ εἴτε θάνατος εἴτε ἐνεστῶτα εἴτε μέλλοντα, πάντα ὑμῶν ἐστιν, 23 ὑμεῖς δὲ Χριστοῦ, Χριστὸς δὲ Θεοῦ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible