ΚΗΡΥΓΜΑ_347. Η πίστη στα μέλλοντα κόβει την φιληδονία, Αββα Μάρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', 18-5-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.comΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Πέμπτη 19 Μαΐου 2022
Ὁ Προφήτης Ἡσαΐας
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑΪΑΣ
Ο άγιος προφήτης Ησαΐας γεννήθηκε περί το 765 π.Χ., στο βασίλειο του Ιούδα την εποχή που ο εβραϊκός λαός, σκληρά διαιρεμένος μεταξύ των αντιπάλων βασιλέων του Ισραήλ (με πρωτεύουσα τη Σαμάρεια) και του Ιούδα (με πρωτεύουσα την Ιερουσαλήμ), επρόκειτο να περάσει μία από τις τραγικότερες περιόδους της ιστορίας του, η οποία θα ολοκληρωνόταν με την οριστική καταστροφή του βασιλείου της Σαμάρειας. Ο Ησαΐας άσκησε το λειτούργημά του επί σαράντα έτη, κατά τα οποία η αυτοκρατορία των Ασσυρίων δέσποζε στην Ανατολή, απειλώντας όλο και περισσότερο τα εβραϊκά βασίλεια και τους γείτονές τους. Σφηνωμένο μεταξύ Ασσυρίων και Αιγυπτίων, με τον διαρκή πειρασμό να προσφύγει σε συμμαχία με τον έναν από τους εχθρούς του εναντίον του άλλου, το βασίλειο του Ιούδα είχε πλέον διαφθαρεί από την επίδραση που ασκούσαν οι ξένες λατρείες, από τη διαστροφή της ηθικής, συνέπεια της υλικής ευμάρειας, και από την περιφρόνηση του Νόμου του Θεού. Μεταξύ του λαού, η μαγεία, η νεκρομαντεία και κάθε είδους δεισιδαίμονες πρακτικές, υποκαθιστούσαν τη λατρεία που όριζε ο Νόμος, και ακόμη και εκείνοι που παρέμεναν πιστοί στη λατρεία του Κυρίου στον Ναό αρκούνταν σε μια θρησκευτικότητα τυπολατρική και υποκριτική, τιμώντας έτσι «μονάχα με τα χείλια τους τον Θεό, ενώ η καρδιά τους πόρρω απείχε από Αυτόν» (Ησ. 29, 13).
Το έτος που πέθανε ο βασιλιάς Οζίας (740), ενώ ο Ησαΐας βρισκόταν στον Ναό, ο Ησαΐας είδε να παρουσιάζεται ο Θεός με όλη Του τη δόξα, καθήμενος πάνω σε υπερυψωμένο θρόνο και περιβαλλόμενος από εξαπτέρυγα Σεραφείμ που αναβοούσαν: «Άγιος, άγιος, άγιος, Κύριος Σαβαώθ!». Στο άκουσμα της υπερκόσμιας φωνής αυτής, σείστηκαν οι παραστάτες της θύρας και ο Ναός γέμισε καπνό, όπως άλλοτε το όρος Σινά (βλ. Έξ. 19). Πέφτοντας έντρομος κάτω στη γη ο Ησαΐας ομολόγησε την αναξιότητά του λέγοντας: «Αλίμονό μου, χάθηκα, ο ταλαίπωρος! Γιατί εγώ είμαι άνθρωπος που έχει ακάθαρτα χείλη και κατοικώ ανάμεσα σ’ έναν λαό που έχει κι αυτός ακάθαρτο στόμα και, να, που τώρα είδα με τα μάτια μου τον Βασιλιά, τον Κύριο Σαβαώθ, δηλαδή τον Κύριο του σύμπαντος!» (Ησ. 6, 4). Τότε πέταξε ένα Σεραφείμ και ήλθε κοντά του κρατώντας στο χέρι ένα κάρβουνο αναμμένο που είχε πάρει με μια Λαβίδα από το Θυσιαστήριο. Άγγιξε με αυτό το στόμα του και είπε: «Κοίτα, αυτό άγγιξε τα χείλη σου και η ανομία σου εξαλείφθηκε· αυτό και σε καθάρισε από τις αμαρτίες σου!» (Ησ. 6, 7). Αυτά ακριβώς τα σεραφειμικά λόγια τα επαναλαμβάνει ο λειτουργός ιερέας μετά τη μετάληψή του μέσα στο ιερό Βήμα.
Ἡ μεταστροφή τῆς Βιετναμέζας Nguyen Thi Mai Anh ἀπό τό Βουδισμό στήν Ὀρθοδοξία μετά ἀπό ἐμφάνιση τῆς Παναγίας
Βιετνάμ, 2017: Η μεταστροφή της Βιετναμέζας Nguyen Thi Mai Anh από το Βουδισμό στην Ορθοδοξία μετά από εμφάνιση της Παναγίας ενώ βρισκόταν σε κώμα
O π. Γεώργιος, ένας ιερέας από τη Μόσχα, ο οποίος συχνά εξυπηρετεί σε ιεραποστολικά ταξίδια στην Ασία, πόσταρε στο Facebook τα λόγια μιας Βιετναμέζας γυναίκας η οποία μετεστράφη στην Ορθοδοξία κατόπιν εμφανίσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Η γυναίκα, Nguyen Thi Mai Anh, που ήταν προηγουμένως Βουδίστρια, δούλευε και εργαζόταν στο Vũng Tàu, στο Βιετνάμ, βαπτίστηκε και εντάχθηκε στην Αγία Ορθοδοξία μας, το Μεγάλο Σάββατο του έτους 2017.
Γράφει ότι κάτι καταπληκτικό συνέβη στη ζωή της πέρυσι.
«Βρισκόμουν ξαπλωμένη, σε κώμα στο νοσοκομείο. Κάποια στιγμή, είδα μια ακτινοβολία, ένα υπέρλαμπρο φως. Αμέσως, είδα μπροστά μου την Υπεραγία Θεοτόκο. Κρατούσε και έτεινε προς εμένα ένα μπουκάλι νερό το οποίο και μου έδωσε. Όσο έπινα το νερό, η λάμψη και η Θεοτόκος εξαφανίστηκαν».
«Το επόμενο πρωί», συνεχίζει, «ξαφνικά επανήλθα από το κώμα, έχοντας απολέσει τις αισθήσεις μου για πολύ ώρα». Η Nguyen επιβίωσε και άρχισε να προσεύχεται στον Κύριο Ιησού Χριστό και την Παναγία Μητέρα Του για ταχεία ανάρρωση και αποφάσισε ότι θα γίνει Χριστιανή, μόλις επιστρέψει στο σπίτι.
Ἡ ἀπόλυτη παρακμή τῆς Δύσης: Ὅταν οἱ ἀνθρώπινες ἐλευθερίες μετριοῦνται σέ «βαρέλια πετρελαίου»
Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης
Ἡ Κομισιόν ἀποφασίζει νά ἀντικαταστήσει τά ἀτομικά δικαιώματα μέ ἐξοικονόμηση βαρελιῶν πετρελαίου, καί κάπως ἔτσι φτάνουμε στόν ἀπόλυτο ξεπεσμό τῆς Δύσης.
Στόν καιρό τῆς πανδημίας οἱ ἡγεσίες τῆς Δύσης ὑποβίβασαν τήν ἀνθρώπινη ἀξία, μεταβάλλοντας τόν πολίτη (καί πάνω ἀπ' ὅλα τόν ἄνθρωπο) σέ ἕν δυνάμει «κροῦσμα» πού ἀσχέτως ἄν ἦταν ἀκόμα καί ὑγιής, ἔσπερνε τόν «ὄλεθρο». Τά συστήματα τῶν δυτικῶν κρατῶν διαμόρφωσαν ἕνα πλαίσιο αὐστηρῶν μέτρων, ἕνα... κοινωνικοπολιτικό «ἐργοστάσιο» ὑποταγῆς ὅπου στή «γραμμή παραγωγῆς» του, ὁ πολίτης ἔμπαινε ἐλεύθερος καί ἔβγαινε ὑγειονομικός ὑπήκοος, ἕτοιμο «προϊόν» μέ συγκεκριμένες προδιαγραφές: ἐμβολιασμός, ὑγειονομική ὑστερία, παράδοση συνταγματικῶν καί ἀτομικῶν ἐλευθεριῶν, ὑποταγή στόν ἀπολυταρχισμό, ἀνοχή στή στοχοποίηση συνανθρώπων του.
Αὐτό τό ζωντανό «προϊόν», ἀνάλογα μέ τή συμπεριφορά πού ἐπεδείκνυε, μεταφραζόταν σέ κέρδος ἤ σέ ζημία γιά τό σύστημα ἐξουσίας. Ὁ πολίτης πού συμμορφώθηκε (καί συμμορφώνεται) ἀπόλυτα μέ τίς ἐπιταγές τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ - ὅσο παράλογες κι ἄν ἦταν αὐτές - ἀποτέλεσε ὑπόδειγμα καί ἐπιβραβεύθηκε μέ «προνόμια κανονικότητας». Γιά τούς ὑπόλοιπους πού ξέμειναν στήν πίσω πλευρά τοῦ νεοταξικοῦ «ἥλιου», ἡ ἀντιμετώπιση εἶναι γνωστή καί παραπέμπει σέ μαῦρες ἐποχές τῆς ἱστορίας.
Ἀπό τήν «ἐπιχείρηση ἐλευθερία» σέ ἐπιχείρηση... «βαρελοποιίας»
Ἡ διεθνής «ἄσκηση» τῆς (ἐργαλειοποιημένης) πανδημίας ἀπέδειξε πώς οἱ περισσότεροι δυτικοί λαοί βρίσκονται ἀκόμα σέ φάση ἀποχαύνωσης, μιᾶς πού οἱ πλειοψηφίες δέχθηκαν πρόθυμα τούς ἀσφυκτικούς περιορισμούς τῶν ἐλευθεριῶν τους.
«Οἱ ἔλεγχοι εἶναι ἀγαπητοὶ σ’ αὐτοὺς ποὺ μισοῦν τὴν κακία» Ἀββᾶ Μάρκου,Φιλοκαλία.Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου
Κήρυγμα 10/3/22
«Ὅπως ἀκριβῶς ἐκεῖνοι ποὺ πλέουν στὴ θάλασσα χάριν τῆς ἐλπίδος τοῦ κέρδους, εὐχαρίστως ὑπομένουν τὸν καύσωνα τοῦ ἡλίου, κατὰ τὸν ἴδιο τρόπο, ἐκεῖνοι ποὺ μισοῦν τὴν κακία, ἀγαποῦν τὸν ἔλεγχο» λέει ὁ Ἀββᾶς Μάρκος στὸ σύγγραμμά του Περὶ τῶν οἰομένων ἐξ ἔργων δικαιοῦσθαι. Ὁ ἔλεγχος μοιάζει μὲ τὸν καυστικὸ ἥλιο ὁ ὁποῖος ὅμως ἐξυγιαίνει. Ὅπως λοιπὸν λέγει, αὐτοὶ ποὺ πλέουν στὴ θάλασσα μὲ τὴν ἐλπίδα νὰ κερδίσουν ἀπὸ τὸ ἐπάγγελμα αὐτό, εὐχαρίστως ὑπομένουν τὶς διάφορες κακουχίες, καὶ μάλιστα τὸν καύσωνα τοῦ ἥλιου, ἔτσι καὶ αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι μισοῦν τὴν κακία, καὶ θέλουν τὴν πνευματικὴ ὑγεία καὶ τὴν ἀπαλλαγὴ ἀπὸ τὰ πάθη, ἀγαποῦν τὸν ἔλεγχο, ἀγαποῦν τὶς παρατηρήσεις· «Ὥσπερ οἱ ἐν θαλάσσῃ πλέοντες, ἐλπίδι κέρδους, ἡδέως ὑπομένουσι τὸν ἡλιακὸν καύσωνα· οὕτως οἱ μισοῦντες τὴν κακίαν, ἀγαπῶσιν ἔλεγχον» γιατὶ ὁ ἔλεγχος φέρνει στὸ φῶς τὸ κακὸ καὶ τὸ ἐξαλείφει. Καὶ ὁ ἴδιος ὁ Κύριος μᾶς λέγει ὅτι ἐπειδὴ μᾶς ἀγαπᾶ, γι’ αὐτὸ καὶ μᾶς ἐλέγχει. Λέγει στὴν Ἀποκάλυψη, «ἐγὼ ὅσους ἀγαπῶ, ἐλέγχω καὶ παιδεύω· γενοῦ λοιπὸν ζηλωτὴς καὶ μετανόησον» (Ἀποκ. 3, 19).
Ἐμπρός εἰς τό μέγα πρόβλημα
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
Ἡ διετὴς πανδημία δημιούργησε πολλὰ προβλήματα, τὰ ὁποῖα καλοῦνται νὰ ἐπιλύσουν ὅσο τὸ δυνατὸ γρηγορότερα οἱ πολιτικοί, γιὰ νὰ μπορέσουν οἱ ἄνθρωποι νὰ δραστηριοποιηθοῦν κανονικὰ καὶ νὰ μποῦν στὸ γνωστό τους ρυθμό.
Προβλήματα δημιουργήθηκαν καὶ στὴν Ἐκκλησία ἀπὸ τὴν κυβέρνηση, ἡ ὁποία θεώρησε τοὺς ἱεροὺς ναοὺς ὡς ἐπικίνδυνους χώρους, ἑστίες μολύνσεως, χωρὶς νὰ θελήσει νὰ κάνει τὴν ἁπλὴ διάκριση, ὅτι ἄλλο ναὸς καὶ ἄλλο κοσμικὲς αἴθουσες καὶ χῶροι ποικίλων δραστηριοτήτων. Ἀγνόησε ἐπίσης ὅτι στὸ ναὸ... πηγαίνουμε νὰ προσευχηθοῦμε καὶ νὰ μετάσχουμε στὰ ἱερὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ στὶς δύο περιπτώσεις δὲν ἔχουν στενὴ ἐπικοινωνία οἱ ἄνθρωποι καὶ εὔκολα ἀποφεύγεται ὁ συνωστισμός. Ἡ κυβέρνηση προχώρησε καὶ σὲ ἀκραῖα μέτρα, ὅπως εἶναι οἱ κλειστοὶ ναοὶ καὶ ἡ πρωτοφανὴς καὶ ἀνυπόφορη ἀστυνόμευση τῶν ἀθῴων κληρικῶν. Ἡ ἀπαράδεκτη αὐτὴ τακτικὴ ἔδωσε τὴν εὐκαιρία στοὺς ἀντιχριστιανικοὺς κύκλους νὰ μιλήσουν ἀπαξιωτικὰ γιὰ τὴν Ἐκκλησία, ἐμπνεόμενοι ἀπὸ τὴν ἄγνοιά τους, ἀλλὰ καὶ τὸ μῖσος σὲ κάθε ἱερὸ καὶ ὅσιο. Ὅλοι αὐτοὶ βέβαια δὲν εἶχαν καμία ἐπίσημη ἁρμοδιότητα. Εἴδαμε ἐπίσης «ἐπιστήμονες» νὰ ἀναλύουν παιδαριωδῶς τὰ ἐπιχειρήματά τους κατὰ τῆς Ἐκκλησίας καὶ νὰ προσπαθοῦν νὰ πείσουν τοὺς ἀνθρώπους νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τοὺς ἱεροὺς ναούς.
Ἐπιστημονική μελέτη καταγράφει στήν Κύπρο ὑπερβάλλουσα γενική θνησιμότητα ἐξαιρουμένου τοῦ κορωνοϊοῦ...
Μετά ἀπό τήν δημοσίευση τοῦ Πανεπιστημίου MIT μέ δεδομένα ἀπό τό Ἰσραήλ, γιά 25% αὔξηση τῶν κλήσεων στά ἐπείγοντα γιά ἀνακοπές καί ὀξέα στεφανιαῖα σύνδρομα σέ σχέση μέ προηγούμενες χρονιές, τά δεδομένα τῆς Κύπρου, δείχνουν, ἰδιαίτερα γιά τό 2021, αὔξηση στήν ὑπερβάλλουσα θνησιμότητα, μεγαλύτερη ἀπό ὅση προσέθεσαν οἱ καταγραφές θανάτων μέ Covid. Γιά τήν ἀκρίβεια, αὐτή ξεπέρασε τήν ὑπερβάλλουσα θνησιμότητα ἀπό... καταγραφές θανάτων μέ Covid, κατά πάνω ἀπό 700 θανάτους.
19 Μαΐου. Πατρικίου ἱερομάρτυρος ἐπισκ. Προύσης καὶ τῶν σὺν αὐτῷ. Τῶν 13 ὁσιομαρτύρων μοναχῶν τῶν καέντων ἐν Λευκωσίᾳ Κύπρου ὑπὸ τῶν Φράγγων λατινοδόξων (†1231). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ. δ΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. ι΄ 34-43).
Πραξ. 10,34 Ἀνοίξας δὲ Πέτρος τὸ στόμα αὐτοῦ εἶπεν· ἐπ᾿ ἀληθείας καταλαμβάνομαι ὅτι οὐκ ἔστι προσωπολήπτης ὁ Θεός,
Πραξ. 10,34 Ηνοιξε ο Πετρος το στόμα αυτού και με ευλάβειαν και επισημότητα είπεν· “αλήθεια, καταλαβαίνω τώρα πολύ καλά, ότι ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης.
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 19-5-2022
https://youtu.be/9xsDsHK4-Do
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 19-5-2022
Ἐδῶ εἶναι ὁ παράδεισος! Ἐδῶ εἶναι ἡ Ἀνάσταση!
Σ' ένα Πασχαλινό γράμμα του έγραψε τα εξής που θα θεωρηθούν ως παρακαταθήκη του:
''Να αγαπήσουμε τον πλησίον και θα αγαπήσουμε τον Χριστό. Να αγαπήσουμε αυτούς που μας προσβάλλουν, τους εχθρούς μας και θα μας ανοίξουν οι πύλες της χαράς και ο Αναστημένος Χριστός θα ανταμώσει την ψυχή μας που έχει αναστηθεί στην αγάπη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .