Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024

Περί ταπείνωσης καί ἀνιδιοτέλειας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί ταπείνωσης καί ἀνιδιοτέλειας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 13-08-2011

 

Οἱ κακές συνήθειες τῶν χριστιανῶν καί ἡ ἀντιμετώπισή τους (Χρηστοήθεια Ἁγ. Νικοδήμου).Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Οἱ κακές συνήθειες τῶν χριστιανῶν καί ἡ ἀντιμετώπισή τους (Χρηστοήθεια Ἁγ. Νικοδήμου), 07-08-2011

 

Ἡ ὑπερευαισθησία καί τά θεραπευτικά μέσα τῆς Ἐκκλησίας (ἁγ. Πορφυρίου), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ὑπερευαισθησία καί τά θεραπευτικά μέσα τῆς Ἐκκλησίας (ἁγ. Πορφυρίου), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορ. 09-07-2011

 

Ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος καί ἡ ζήλεια (ὁμιλία σέ νέους), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος καί ἡ ζήλεια (ὁμιλία σέ νέους), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 09-04-2011

 

Ἡ ἐπιθυμία γιά ἀφανῆ ἀσκητική ζωή- Ἡ ἀνιδιοτέλεια στή σχέση μας μέ τόν Κ. Η. Ι. Χριστό, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἐπιθυμία γιά ἀφανῆ ἀσκητική ζωή- Ἡ ἀνιδιοτέλεια στή σχέση μας μέ τόν Κ. Η. Ι. Χριστό, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, 19-8-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ, 21-8-2024

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ, 21-8-2024 
https://www.youtube.com/live/g-eEPCMeNIA?si=JkaLwjxSWVqhH0U2

Τά ἔνστικτα καί ἡ ἱκανοποίησή τους (ὁμιλία σέ νέους), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τά ἔνστικτα καί ἡ ἱκανοποίησή τους (ὁμιλία σέ νέους), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-02-2011

 

Ὁ Κύριος μέσῳ λυπηρῶν καί ὀδυνηρῶν γεγονότων οἰκονομεῖ τήν σωτηρία μας, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Κύριος μέσῳ λυπηρῶν καί ὀδυνηρῶν γεγονότων οἰκονομεῖ τήν σωτηρία μας, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, 20-8-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἐπιτρέπεται γυναῖκες εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος;


ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ

Ἐπιτρέπεται γυναῖκες εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος;

Τὸ Ἅγιον Ὄρος εἶναι ὁ ἱερὸς χῶρος τῆς χερσονήσου τοῦ Ἄθω, δῶρο τοῦ Κυρίου στὴν Παναγία μας, ἡ ὁποία σύμφωνα μὲ τὴν Παράδοση τὸ ἐπισκέφθηκε.


Αὐτὸ τὸ γεγονὸς τὸ περιλαμβάνουν καὶ οἱ Κώδικες Λ΄- 66 καὶ Ι΄- 31 τῆς Λαυριωτικῆς Βιβλιοθήκης, ὅπου μεταξὺ ἄλλων ἀναφέρουν:

«Ὅταν οἱ Ἀπόστολοι ἔβαλαν κλήρους ποῦ θὰ πᾶνε, γιὰ νὰ κηρύξουν τὸ Εὐαγγέλιο, τότε θεώρησε καλὸ καὶ ἡ Θεοτόκος νὰ ζητήση καὶ αὐτὴ κλῆρο, ὥστε καὶ αὐτὴ νὰ κηρύξη. Καὶ ἔπεσε στὴν Παναγία ὁ κλῆρος νὰ κηρύξη στὴν Ἰβηρία. Ὅταν ὅμως ἑτοιμαζόταν νὰ φύγη, ἐμφανίστηκε ὁ Ἀρχάγγελος Γαβριὴλ καὶ τῆς εἶπε: «Θεοτόκε Παρθένε, ὁ Ἰησοῦς Χριστός, ὁ ὁποῖος γεννήθηκε ἀπὸ ἐσένα, σὲ προστάζει νὰ μὴ φύγης ἀπὸ τὴν Ἰουδαία, δηλαδὴ ἀπὸ τὴν Ἱερουσαλήμ, διότι ὁ τόπος ποὺ κληρώθηκε γιὰ σένα δὲν εἶναι ἡ Ἰβηρία, ἀλλὰ ἡ χερσόνησος τῆς Μακεδονίας ποὺ ὀνομάζεται Ὄρος τοῦ Ἄθω καὶ ἡ ὁποία θὰ φωτισθῆ ἀπὸ τὸ δικό σου πρόσωπο.» Μόλις ἡ Θεοτόκος ἔφθασε ἐκεῖ, φωνὴ μεγάλη, σύγχυση καὶ φοβερὸς θόρυβος ἔγινε ἀπὸ ὅλα τὰ εἴδωλα ποὺ ὑπῆρχαν στὸν Ἄθωνα, καὶ ἀκούγονταν τὰ ἑξῆς: «Ὅλοι οἱ ἄνδρες τοῦ Ἀπόλλωνα νὰ πᾶτε στὸ λιμάνι τοῦ Κλήμεντα καὶ νὰ ὑποδεχθεῖτε τὴν Μητέρα τοῦ Μεγάλου Θεοῦ τὴν Μαρία». Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο ἔτρεξαν ὅλοι στὸ λιμάνι καὶ μὲ σεβασμὸ τὴν Θεοτόκο καὶ τὸν Εὐαγγελιστὴ Ἰωάννη καὶ ὅλους τοὺς συνταξιδιῶτες τοὺς ὁδήγησαν στὸ Συναγωγεῖο καὶ τοὺς ἐρωτοῦσαν γιὰ τὸ Μεγάλο Μυστήριο τῆς ἐνσάρκου οἰκονομίας καὶ θαύμαζαν πῶς ἡ Παναγία, ἐνῷ ἦταν Ἑβραία, τοὺς τὰ ἐξήγησε ὅλα στὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα.

Ἡ Θεοτόκος ἐπειδὴ εὐχαριστήθηκε πολὺ ἀπὸ τὸν τόπο ποὺ κληρώθηκε σὲ αὐτήν, εἶπε τὴν ἑξῆς εὐχή: «Υἱέ μου καὶ Θεέ μου, εὐλόγησε αὐτὸν τὸν τόπο ποὺ εἶναι ὁ κλῆρος μου καὶ ἐλέησον αὐτὸν καὶ φύλαξέ τον ἀβλαβῆ μέχρι τὴν συντέλεια τοῦ αἰῶνος τούτου καὶ αὐτοὺς ποὺ μένουν σὲ αὐτόν, γιὰ τὸ ὄνομά σου τὸ ἅγιο καὶ τὸ ἰδικό μου, ὥστε νὰ συγχωρεθοῦν τὰ πολλὰ ἁμαρτήματά τους μὲ μικρὸ κόπο καὶ ἀγῶνα μετανοίας, πλήρωσε αὐτοὺς μὲ ὅλα τὰ ἀγαθὰ καὶ τὰ ἀναγκαῖα γιὰ αὐτὸν τὸν αἰῶνα καὶ γιὰ τὴν αἰώνια ζωὴ στὸ μέλλον, καὶ δόξασε τὸν τόπο αὐτὸ περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλο τόπο, καὶ ἀξίωσέ τον νὰ γίνη θαυμαστὸς μὲ πολλὰ θαύματα καὶ γέμισέ τον μὲ ἀνθρώπους ἀπὸ ὅλα τὰ Ἔθνη ποὺ ὑπάρχουν κάτω ἀπὸ τὸν οὐρανό, ποὺ ἔχουν κληθῆ στὸ δικό σου ὄνομα, ἐξάπλωσε τὰ σώματα αὐτῶν σὲ αὐτὸν τὸν τόπο ἀπ’ ἄκρου εἰς ἄκρον, ἀπὸ βορρᾶ καὶ νότο, ἀπάλλαξέ τους ἀπὸ τὴν αἰώνια κόλαση καὶ σῶσε τους ἀπὸ κάθε εἴδους πειρασμό, ἀπὸ ἀόρατους καὶ ὁρατοὺς ἐχθρούς, καὶ ἀπὸ κάθε αἵρεση, καὶ δῶσε τους εἰρήνη ποὺ χορηγεῖ τὸ ὀρθόδοξο δόγμα».

Παναγία Νιαμονίτισσα στή Χίο


Λίγα χιλιόμετρα ἀπὸ τὴν πρωτεύουσα της Χίου, στοὺς πρόποδες τοῦ Προβάπου ὅρους, προβάλλει τὸ πιὸ ἀξιόλογο μοναστήρι τῆς Χίου, ἡ παλαίφατη Νέα Μονή. Τὸ πατριαρχικὸ αὐτὸ σταυροπήγιο, μὲ τὰ βασιλικὰ χρυσόβουλα καὶ τὰ περίφημα ψηφιδωτά, εἶναι ὀχυρωμένο ἀπὸ φυσικὰ καὶ τεχνητὰ τείχη καὶ πύργους, τμήματα τῶν ὁποίων σώζονται μέχρι σήμερα. Οἱ κτιριακὲς ἐργασίες τῆς μονῆς ἄρχισαν τὸ 1034 ἀπὸ τοὺς Χιῶτες ἀσκητὲς Νικήτα, Ἰωσὴφ καὶ Ἰωάννη. Πολύτιμο συμπαραστάτη στὴν προσπάθεια τοὺς αὐτὴ εἶχαν τὸν βυζαντινὸ αὐτοκράτορα Κωνσταντῖνο Θ´ τὸν Μονομάχο.

Κρίσιμα σημεῖα στό διάλογο μέ τήν Ρωμαιοκαθολική ὁμολογία. Ἡ νέα ἀποκαλυπτική ἐποχή


Πρωτ. Στέφανος Στεφόπουλος

ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ (ΧΙΙ)

Η νέα “αποκαλυπτική” εποχή

1' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ - 2' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ - 3' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ - 4' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ- 5' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

- 6' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ - 7' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ - 8' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ- 9' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ – 10' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

– 11' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

Προ πολλών ετών, όπως αναφέραμε σε προηγούμενη ενότητα, ο Willebrands είχε ευχηθεί τη μετάβασή μας σε μιά νέα “αποκαλυπτική εποχή” που θα φέρει ως καρπό της την ένωση των δύο Εκκλησιών. Ποιά μπορεί να είναι αυτή η εποχή που θα διευκολύνει την ένωση;
Μήπως ο διατυμπανιζόμενος και φιλοτυμπανιαίος “νέος οικουμενισμός της βάσης“;

Στην εφημερίδα “Κόσμος του Επενδυτή”, (Σαβ. 1- Κυρ. 2/7/06, σελ. 33), ο δημοσιογράφος Δ. Φ. Καλαντζής περιέγραφε έναν νέο οικουμενισμό τον οποίο προσδιόριζε ως “όχι αυτόν που αναπτύχθηκε μέσω των επισήμων, γραφειοκρατικών”, εν πολλοίς διαλόγων, της τελευταίας τριακονταπενταετίας, που δεν είχαν καμία απολύτως αξία στη “βάση”, το “ποίμνιο”. Αλλά, αντίστροφα, αρχή από τη “βάση”, από την αξιοποίηση της αγωνίας, της προσέγγισης στο χριστιανισμό των ανθρώπων, στην Ευρώπη και όχι μόνον,…τους οποίους οφείλει να αγκαλιάσει η Εκκλησία”.

Ακριβώς το ίδιο με άλλα λόγια διατύπωνε ο μακαριστός Μητροπολίτης Περιστερίου κυρός Χρυσόστομος (Θεολογία, ΝΓ’ Ιουλ.-Σεπτ. 1982, τευχ. Γ’ σελ. 878) όταν έγραφε πως “κάποτε επεβάλλοντο λύσεις εκ των άνωθεν και απωθούντο από τας μάζας. Σήμερον αι κινήσεις αποτελούν απαίτησιν των μαζών και επιβάλλονται εκ των κάτω. Κώφευσις εις ταύτας δεν νοείται… “.

Βέβαια, στο σημείο αυτό αναρωτιέμαι αν κάποιες φορές οι “απαιτήσεις των μαζών” είναι μιά όμορφη δικαιολογία γιά να προωθήσουμε τα σχέδιά μας χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα περί των μελλόντων να συμβούν οι” μάζες” της βάσης.

Το πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η τακτική επισήμανε ήδη προ 40ετίας ο Α. Δεληκωστόπουλος (Θεολογία ΝΓ’ Ιουλ.-Σεπτ. 1982, τευχ. Γ’ σελ. 878) υπογραμμίζοντας πως “De facto ένωσις εκ των κάτω είναι, όσον και αν αύτη παρουσιάζεται ως εκδήλωσις του πληρώματος της Εκκλησίας, το πλέον επικίνδυνον εκ των σημείων της συγχρόνου πνευματικής ιστορίας”.

Είναι χρήσιμο, πιστεύω, να γίνει μιά αναφορά στη δύναμη και το ρόλο της συνειδητοποιημένης βάσης, δηλαδή του λαού.

Ἡ Καινή κτίσις

Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης

«Μακάριος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ σὲ γνωρίζει, μολονότι ἁγνοεῖ τὰ ἄλλα· ἐκεῖνος, ὅμως, ποὺ γνωρίζει καί σένα καὶ τὰ ἄλλα, μακάριος δὲν εἶναι γι’ αὐτό, ἀλλά μόνο ἐπειδὴ γνωρίζει ἐσένα».
Ὤ, μακαριότητα τοῦ Παραδείσου! Στὴν ὁποία οἱ μακάριοι θὰ εἶναι ὅμοιοι καί ἴσοι μὲ τοὺς Ἀγγέλους καί ὄχι «λίγο κατώτεροι ἀπὸ αὐτούς» καί οἱ υἱοὶ τοῦ Θεοῦ, ὅπως εἶπε ὁ Κύριος: «Θὰ εἶναι ἴσοι μὲ τοὺς ἀγγέλους καί παιδιὰ τοῦ Θεοῦ, ὄντας τῆς ἀναστάσεως υἱοὶ» (Λουκ. 20,36)· καί ὅπως εἶπε ὁ μακάριος Αὐγουστῖνος· «Ὅταν θὰ δοῦμε τὸ πρόσωπό σου χωρὶς κάλυμμα στὸ πρόσωπο, τότε τί θὰ μᾶς ἐμποδίση ὥστε νὰ εἴμαστε λίγο παρακάτω ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους; Μᾶλλον ὅμοιοι κατὰ πάντα καί ἴσοι μὲ τοὺς ἀγγέλους θὰ εἴμαστε» (Εὐχὴ ιε’ ἡ ζ’). Ὤ, μακαριότητα τοῦ Παραδείσου! Στὴν ὁποία ἡ ζωὴ θὰ εἶναι μόνο ζωὴ χωρὶς θάνατο! Ἡ χαρὰ μόνο χαρὰ χωρὶς λύπη! Ἡ ἡμέρα μόνο ἡμέρα χωρὶς νύκτα! Ἡ εὐτυχία μόνο εὐτυχία χωρὶς δυστυχία! Συνοπτικά, στὴν ὁποία μακαριότητα τὰ καλὰ θὰ εἶναι μόνο καλὰ χωρὶς κανένα κακὸ· γι’ αὐτό, λοιπόν, εἶπε ὁ ἱερὸς Αὐγουστῖνος: «Μακάριος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ ἔχει ὅλα ὅσα θέλει καί δὲν ἐπιθυμεῖ κανένα φαῦλο».
Ὤ, μακαριότητα τοῦ Παραδείσου! Στὴν ὁποία δὲν θὰ ἔχουν ἀνάγκη... οἱ μακάριοι ἀπὸ αἰσθητὸ ἥλιο καί ἀπὸ αἰσθητὴ σελήνη, γιὰ νὰ τοὺς φωτίζη, ἐπειδὴ ὁ Θεὸς θὰ εἶναι γι’ αὐτούς ὁ ἥλιος καί ἡ σελήνη, γιὰ νὰ τοὺς φωτίζη αἰώνια: «Δὲν θὰ ὑπάρχη γιὰ σένα ἀκόμη ὁ ἥλιος γιὰ φῶς ἡμέρας, οὔτε ἀνατολὴ σελήνης θὰ σὲ φωτίζη τὴν νύκτα, ἀλλά θὰ ὑπάρχη γιὰ σένα ὁ Κύριος φῶς αἰώνιο καί ὁ Θεὸς ἡ δόξα σου παντοτινὰ» (Ἡσ. 60, 19).

Προσωπικὸς ἀριθμὸς κρατουμένων ψηφιακῆς φυλακῆς



Προσωπικὸς ἀριθμὸς κρατουμένων ψηφιακῆς φυλακῆς

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Θέσπιδος 11 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 210 8025211 estiapm@gmail.com


Ἡ κυβέρνηση τοῦ Κ. Μητσοτάκη συνεχίζει ἀπτόητη τὴν οἰκοδόμηση τῆς ψηφιακῆς φυλακῆς γιὰ τοὺς Ἕλληνες πολῖτες. Διέρρευσε πρὸ ἡμερῶν ἀπὸ φιλοκυβερνητικὸ μέσο, ἡ πρόθεσή της νὰ δοθεῖ ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς (ΠΑ) στοὺς πολῖτες στὸ τέλος τοῦ καλοκαιριοῦ. Μὲ τὸν ΠΑ καὶ τὴν ὑποχρεωτικὴ ἐπιβολή του, δικαιώνονται οἱ ἀντιδράσεις στὴν ψηφιακὴ ταυτότητα, ἡ ὁποία μὲ αὐτὸν τὸν ἀριθμὸ θὰ γίνει κάρτα δικαιωμάτων, ἀποκλείοντας ἀπὸ τὰ δικαιώματά τους, τοὺς πολῖτες ποὺ δὲν ἐπιθυμοῦν νὰ τὴν παραλάβουν.

Τό τραγικό εἶναι ὅτι κανένας ἀπὸ τοὺς πολιτικούς ἀρχηγούς πού πῆγαν νὰ ψηφίσουν εἶχαν τὴν νέα ἠλεκτρονική ταυτότητα (ὅπως εἴδαμε “on camera”) – ὁ δὲ κος Μητσοτάκης πῆγε μὲ τὸ δίπλωμα ὁδήγησης. Γιατί ἄραγε δὲν ἔσπευσαν οἱ ἴδιοι νὰ πάρουν τὴν τόσο πολυδιαφημισμένη καὶ «ἐξυπηρετική» νέα ἠλεκτρονική ταυτότητα;

21 Αὐγούστου. Θαδδαίου ἀποστόλου (α΄ αἰ.), Βάσσης μάρτυρος καὶ τῶν τέκνων αὐτῆς (γ΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης θ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Κορ. ιγ΄ 4 - ιδ΄ 5).

Α Κορ. 13,4        Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

Α Κορ. 13,4               Η αγάπη δείχνει μεγαλοψυχίαν και ανεκτικότητα, είναι ευεργετική και εξυπηρετική. Η αγάπη δεν ζηλεύει και δεν φθονεί. Η αγάπη δεν φέρεται με αλαζονείαν και αυθάδειαν, δεν υπερηφανεύεται και δεν ξιππάζεται.

Α Κορ. 13,5        οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

Α Κορ. 13,5               Δεν κάμνει ποτέ τίποτε το απρεπές και άκοσμον, δεν ζητεί εγωϊστικώς τα ιδικά της συμφέροντα, δεν εξερεθίζεται εναντίον του άλλου, δεν βάζει ποτέ κακό στον νου της εναντίον του πλησίον και δεν θέλει να ενθυμήται το κακόν που της έχει κάμει ο άλλος.

Οἱ μετάνοιες, εἶναι ἡ πιό φιλάνθρωπη καί σοφή γυμναστική γιά τήν κανονική λειτουργία τόσο τῆς ψυχῆς ὅσο καί τοῦ σώματος


Ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος γιά τίς μετάνοιες πόσο ὠφέλιμες εἶναι, οἱ γονυκλισίες. Οἱ μετάνοιες, μᾶς ἔλεγε ὁ Γέροντας, εἶναι ἡ πιό φιλάνθρωπη καί σοφή γυμναστική γιά τήν κανονική λειτουργία τόσο τῆς ψυχῆς ὅσο καί τοῦ σώματος.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓΙΑΣ ΒΑΣΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΗΣ ΘΕΟΓΝΙΟΥ, ΑΓΑΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΥ, 21-8-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓΙΑΣ ΒΑΣΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΗΣ ΘΕΟΓΝΙΟΥ, ΑΓΑΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΥ, 21-8-2024 
https://www.youtube.com/live/6gIw72o0z3s?si=dX4ONMH0QJrRRZP8

Ἡ λιτανία τοῦ Ἁγ.Διονυσίου μέσα στὰ συντρίμια τοῦ σεισμοῦ(1953)



24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1953
Η ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΛΕΙΨΑΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΔΑΚΙΝΟ (ΟΥΡΑΝΙΑ) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ!


https://proskynitis.blogspot.com/2024/08/1953.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible