ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024
Περί ταπείνωσης καί ἀνιδιοτέλειας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Οἱ κακές συνήθειες τῶν χριστιανῶν καί ἡ ἀντιμετώπισή τους (Χρηστοήθεια Ἁγ. Νικοδήμου).Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ἡ ὑπερευαισθησία καί τά θεραπευτικά μέσα τῆς Ἐκκλησίας (ἁγ. Πορφυρίου), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος καί ἡ ζήλεια (ὁμιλία σέ νέους), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ ἐπιθυμία γιά ἀφανῆ ἀσκητική ζωή- Ἡ ἀνιδιοτέλεια στή σχέση μας μέ τόν Κ. Η. Ι. Χριστό, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ, 21-8-2024
Τά ἔνστικτα καί ἡ ἱκανοποίησή τους (ὁμιλία σέ νέους), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁ Κύριος μέσῳ λυπηρῶν καί ὀδυνηρῶν γεγονότων οἰκονομεῖ τήν σωτηρία μας, Ἁγ. Πορφυρίου-Βίος καί λόγοι, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἐπιτρέπεται γυναῖκες εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος;
ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙἘπιτρέπεται γυναῖκες εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος;Τὸ Ἅγιον Ὄρος εἶναι ὁ ἱερὸς χῶρος τῆς χερσονήσου τοῦ Ἄθω, δῶρο τοῦ Κυρίου στὴν Παναγία μας, ἡ ὁποία σύμφωνα μὲ τὴν Παράδοση τὸ ἐπισκέφθηκε.Αὐτὸ τὸ γεγονὸς τὸ περιλαμβάνουν καὶ οἱ Κώδικες Λ΄- 66 καὶ Ι΄- 31 τῆς Λαυριωτικῆς Βιβλιοθήκης, ὅπου μεταξὺ ἄλλων ἀναφέρουν:«Ὅταν οἱ Ἀπόστολοι ἔβαλαν κλήρους ποῦ θὰ πᾶνε, γιὰ νὰ κηρύξουν τὸ Εὐαγγέλιο, τότε θεώρησε καλὸ καὶ ἡ Θεοτόκος νὰ ζητήση καὶ αὐτὴ κλῆρο, ὥστε καὶ αὐτὴ νὰ κηρύξη. Καὶ ἔπεσε στὴν Παναγία ὁ κλῆρος νὰ κηρύξη στὴν Ἰβηρία. Ὅταν ὅμως ἑτοιμαζόταν νὰ φύγη, ἐμφανίστηκε ὁ Ἀρχάγγελος Γαβριὴλ καὶ τῆς εἶπε: «Θεοτόκε Παρθένε, ὁ Ἰησοῦς Χριστός, ὁ ὁποῖος γεννήθηκε ἀπὸ ἐσένα, σὲ προστάζει νὰ μὴ φύγης ἀπὸ τὴν Ἰουδαία, δηλαδὴ ἀπὸ τὴν Ἱερουσαλήμ, διότι ὁ τόπος ποὺ κληρώθηκε γιὰ σένα δὲν εἶναι ἡ Ἰβηρία, ἀλλὰ ἡ χερσόνησος τῆς Μακεδονίας ποὺ ὀνομάζεται Ὄρος τοῦ Ἄθω καὶ ἡ ὁποία θὰ φωτισθῆ ἀπὸ τὸ δικό σου πρόσωπο.» Μόλις ἡ Θεοτόκος ἔφθασε ἐκεῖ, φωνὴ μεγάλη, σύγχυση καὶ φοβερὸς θόρυβος ἔγινε ἀπὸ ὅλα τὰ εἴδωλα ποὺ ὑπῆρχαν στὸν Ἄθωνα, καὶ ἀκούγονταν τὰ ἑξῆς: «Ὅλοι οἱ ἄνδρες τοῦ Ἀπόλλωνα νὰ πᾶτε στὸ λιμάνι τοῦ Κλήμεντα καὶ νὰ ὑποδεχθεῖτε τὴν Μητέρα τοῦ Μεγάλου Θεοῦ τὴν Μαρία». Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο ἔτρεξαν ὅλοι στὸ λιμάνι καὶ μὲ σεβασμὸ τὴν Θεοτόκο καὶ τὸν Εὐαγγελιστὴ Ἰωάννη καὶ ὅλους τοὺς συνταξιδιῶτες τοὺς ὁδήγησαν στὸ Συναγωγεῖο καὶ τοὺς ἐρωτοῦσαν γιὰ τὸ Μεγάλο Μυστήριο τῆς ἐνσάρκου οἰκονομίας καὶ θαύμαζαν πῶς ἡ Παναγία, ἐνῷ ἦταν Ἑβραία, τοὺς τὰ ἐξήγησε ὅλα στὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα.Ἡ Θεοτόκος ἐπειδὴ εὐχαριστήθηκε πολὺ ἀπὸ τὸν τόπο ποὺ κληρώθηκε σὲ αὐτήν, εἶπε τὴν ἑξῆς εὐχή: «Υἱέ μου καὶ Θεέ μου, εὐλόγησε αὐτὸν τὸν τόπο ποὺ εἶναι ὁ κλῆρος μου καὶ ἐλέησον αὐτὸν καὶ φύλαξέ τον ἀβλαβῆ μέχρι τὴν συντέλεια τοῦ αἰῶνος τούτου καὶ αὐτοὺς ποὺ μένουν σὲ αὐτόν, γιὰ τὸ ὄνομά σου τὸ ἅγιο καὶ τὸ ἰδικό μου, ὥστε νὰ συγχωρεθοῦν τὰ πολλὰ ἁμαρτήματά τους μὲ μικρὸ κόπο καὶ ἀγῶνα μετανοίας, πλήρωσε αὐτοὺς μὲ ὅλα τὰ ἀγαθὰ καὶ τὰ ἀναγκαῖα γιὰ αὐτὸν τὸν αἰῶνα καὶ γιὰ τὴν αἰώνια ζωὴ στὸ μέλλον, καὶ δόξασε τὸν τόπο αὐτὸ περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλο τόπο, καὶ ἀξίωσέ τον νὰ γίνη θαυμαστὸς μὲ πολλὰ θαύματα καὶ γέμισέ τον μὲ ἀνθρώπους ἀπὸ ὅλα τὰ Ἔθνη ποὺ ὑπάρχουν κάτω ἀπὸ τὸν οὐρανό, ποὺ ἔχουν κληθῆ στὸ δικό σου ὄνομα, ἐξάπλωσε τὰ σώματα αὐτῶν σὲ αὐτὸν τὸν τόπο ἀπ’ ἄκρου εἰς ἄκρον, ἀπὸ βορρᾶ καὶ νότο, ἀπάλλαξέ τους ἀπὸ τὴν αἰώνια κόλαση καὶ σῶσε τους ἀπὸ κάθε εἴδους πειρασμό, ἀπὸ ἀόρατους καὶ ὁρατοὺς ἐχθρούς, καὶ ἀπὸ κάθε αἵρεση, καὶ δῶσε τους εἰρήνη ποὺ χορηγεῖ τὸ ὀρθόδοξο δόγμα».
Παναγία Νιαμονίτισσα στή Χίο
Λίγα χιλιόμετρα ἀπὸ τὴν πρωτεύουσα της Χίου, στοὺς πρόποδες τοῦ Προβάπου ὅρους, προβάλλει τὸ πιὸ ἀξιόλογο μοναστήρι τῆς Χίου, ἡ παλαίφατη Νέα Μονή. Τὸ πατριαρχικὸ αὐτὸ σταυροπήγιο, μὲ τὰ βασιλικὰ χρυσόβουλα καὶ τὰ περίφημα ψηφιδωτά, εἶναι ὀχυρωμένο ἀπὸ φυσικὰ καὶ τεχνητὰ τείχη καὶ πύργους, τμήματα τῶν ὁποίων σώζονται μέχρι σήμερα. Οἱ κτιριακὲς ἐργασίες τῆς μονῆς ἄρχισαν τὸ 1034 ἀπὸ τοὺς Χιῶτες ἀσκητὲς Νικήτα, Ἰωσὴφ καὶ Ἰωάννη. Πολύτιμο συμπαραστάτη στὴν προσπάθεια τοὺς αὐτὴ εἶχαν τὸν βυζαντινὸ αὐτοκράτορα Κωνσταντῖνο Θ´ τὸν Μονομάχο.
Κρίσιμα σημεῖα στό διάλογο μέ τήν Ρωμαιοκαθολική ὁμολογία. Ἡ νέα ἀποκαλυπτική ἐποχή
Πρωτ. Στέφανος ΣτεφόπουλοςΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ (ΧΙΙ)Η νέα “αποκαλυπτική” εποχή– 11' ΜΕΡΟΣ ΕΔΩΠρο πολλών ετών, όπως αναφέραμε σε προηγούμενη ενότητα, ο Willebrands είχε ευχηθεί τη μετάβασή μας σε μιά νέα “αποκαλυπτική εποχή” που θα φέρει ως καρπό της την ένωση των δύο Εκκλησιών. Ποιά μπορεί να είναι αυτή η εποχή που θα διευκολύνει την ένωση;Μήπως ο διατυμπανιζόμενος και φιλοτυμπανιαίος “νέος οικουμενισμός της βάσης“;Στην εφημερίδα “Κόσμος του Επενδυτή”, (Σαβ. 1- Κυρ. 2/7/06, σελ. 33), ο δημοσιογράφος Δ. Φ. Καλαντζής περιέγραφε έναν νέο οικουμενισμό τον οποίο προσδιόριζε ως “όχι αυτόν που αναπτύχθηκε μέσω των επισήμων, γραφειοκρατικών”, εν πολλοίς διαλόγων, της τελευταίας τριακονταπενταετίας, που δεν είχαν καμία απολύτως αξία στη “βάση”, το “ποίμνιο”. Αλλά, αντίστροφα, αρχή από τη “βάση”, από την αξιοποίηση της αγωνίας, της προσέγγισης στο χριστιανισμό των ανθρώπων, στην Ευρώπη και όχι μόνον,…τους οποίους οφείλει να αγκαλιάσει η Εκκλησία”.Ακριβώς το ίδιο με άλλα λόγια διατύπωνε ο μακαριστός Μητροπολίτης Περιστερίου κυρός Χρυσόστομος (Θεολογία, ΝΓ’ Ιουλ.-Σεπτ. 1982, τευχ. Γ’ σελ. 878) όταν έγραφε πως “κάποτε επεβάλλοντο λύσεις εκ των άνωθεν και απωθούντο από τας μάζας. Σήμερον αι κινήσεις αποτελούν απαίτησιν των μαζών και επιβάλλονται εκ των κάτω. Κώφευσις εις ταύτας δεν νοείται… “.Βέβαια, στο σημείο αυτό αναρωτιέμαι αν κάποιες φορές οι “απαιτήσεις των μαζών” είναι μιά όμορφη δικαιολογία γιά να προωθήσουμε τα σχέδιά μας χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα περί των μελλόντων να συμβούν οι” μάζες” της βάσης.Το πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η τακτική επισήμανε ήδη προ 40ετίας ο Α. Δεληκωστόπουλος (Θεολογία ΝΓ’ Ιουλ.-Σεπτ. 1982, τευχ. Γ’ σελ. 878) υπογραμμίζοντας πως “De facto ένωσις εκ των κάτω είναι, όσον και αν αύτη παρουσιάζεται ως εκδήλωσις του πληρώματος της Εκκλησίας, το πλέον επικίνδυνον εκ των σημείων της συγχρόνου πνευματικής ιστορίας”.Είναι χρήσιμο, πιστεύω, να γίνει μιά αναφορά στη δύναμη και το ρόλο της συνειδητοποιημένης βάσης, δηλαδή του λαού.
Ἡ Καινή κτίσις
«Μακάριος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ σὲ γνωρίζει, μολονότι ἁγνοεῖ τὰ ἄλλα· ἐκεῖνος, ὅμως, ποὺ γνωρίζει καί σένα καὶ τὰ ἄλλα, μακάριος δὲν εἶναι γι’ αὐτό, ἀλλά μόνο ἐπειδὴ γνωρίζει ἐσένα».Ὤ, μακαριότητα τοῦ Παραδείσου! Στὴν ὁποία οἱ μακάριοι θὰ εἶναι ὅμοιοι καί ἴσοι μὲ τοὺς Ἀγγέλους καί ὄχι «λίγο κατώτεροι ἀπὸ αὐτούς» καί οἱ υἱοὶ τοῦ Θεοῦ, ὅπως εἶπε ὁ Κύριος: «Θὰ εἶναι ἴσοι μὲ τοὺς ἀγγέλους καί παιδιὰ τοῦ Θεοῦ, ὄντας τῆς ἀναστάσεως υἱοὶ» (Λουκ. 20,36)· καί ὅπως εἶπε ὁ μακάριος Αὐγουστῖνος· «Ὅταν θὰ δοῦμε τὸ πρόσωπό σου χωρὶς κάλυμμα στὸ πρόσωπο, τότε τί θὰ μᾶς ἐμποδίση ὥστε νὰ εἴμαστε λίγο παρακάτω ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους; Μᾶλλον ὅμοιοι κατὰ πάντα καί ἴσοι μὲ τοὺς ἀγγέλους θὰ εἴμαστε» (Εὐχὴ ιε’ ἡ ζ’). Ὤ, μακαριότητα τοῦ Παραδείσου! Στὴν ὁποία ἡ ζωὴ θὰ εἶναι μόνο ζωὴ χωρὶς θάνατο! Ἡ χαρὰ μόνο χαρὰ χωρὶς λύπη! Ἡ ἡμέρα μόνο ἡμέρα χωρὶς νύκτα! Ἡ εὐτυχία μόνο εὐτυχία χωρὶς δυστυχία! Συνοπτικά, στὴν ὁποία μακαριότητα τὰ καλὰ θὰ εἶναι μόνο καλὰ χωρὶς κανένα κακὸ· γι’ αὐτό, λοιπόν, εἶπε ὁ ἱερὸς Αὐγουστῖνος: «Μακάριος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ ἔχει ὅλα ὅσα θέλει καί δὲν ἐπιθυμεῖ κανένα φαῦλο».Ὤ, μακαριότητα τοῦ Παραδείσου! Στὴν ὁποία δὲν θὰ ἔχουν ἀνάγκη... οἱ μακάριοι ἀπὸ αἰσθητὸ ἥλιο καί ἀπὸ αἰσθητὴ σελήνη, γιὰ νὰ τοὺς φωτίζη, ἐπειδὴ ὁ Θεὸς θὰ εἶναι γι’ αὐτούς ὁ ἥλιος καί ἡ σελήνη, γιὰ νὰ τοὺς φωτίζη αἰώνια: «Δὲν θὰ ὑπάρχη γιὰ σένα ἀκόμη ὁ ἥλιος γιὰ φῶς ἡμέρας, οὔτε ἀνατολὴ σελήνης θὰ σὲ φωτίζη τὴν νύκτα, ἀλλά θὰ ὑπάρχη γιὰ σένα ὁ Κύριος φῶς αἰώνιο καί ὁ Θεὸς ἡ δόξα σου παντοτινὰ» (Ἡσ. 60, 19).
Προσωπικὸς ἀριθμὸς κρατουμένων ψηφιακῆς φυλακῆς
21 Αὐγούστου. Θαδδαίου ἀποστόλου (α΄ αἰ.), Βάσσης μάρτυρος καὶ τῶν τέκνων αὐτῆς (γ΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης θ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Κορ. ιγ΄ 4 - ιδ΄ 5).
Α Κορ. 13,4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,
Α Κορ. 13,4 Η αγάπη δείχνει μεγαλοψυχίαν και ανεκτικότητα, είναι ευεργετική και εξυπηρετική. Η αγάπη δεν ζηλεύει και δεν φθονεί. Η αγάπη δεν φέρεται με αλαζονείαν και αυθάδειαν, δεν υπερηφανεύεται και δεν ξιππάζεται.
Α Κορ. 13,5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,
Α Κορ. 13,5 Δεν κάμνει ποτέ τίποτε το απρεπές και άκοσμον, δεν ζητεί εγωϊστικώς τα ιδικά της συμφέροντα, δεν εξερεθίζεται εναντίον του άλλου, δεν βάζει ποτέ κακό στον νου της εναντίον του πλησίον και δεν θέλει να ενθυμήται το κακόν που της έχει κάμει ο άλλος.
Οἱ μετάνοιες, εἶναι ἡ πιό φιλάνθρωπη καί σοφή γυμναστική γιά τήν κανονική λειτουργία τόσο τῆς ψυχῆς ὅσο καί τοῦ σώματος
Ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος γιά τίς μετάνοιες πόσο ὠφέλιμες εἶναι, οἱ γονυκλισίες. Οἱ μετάνοιες, μᾶς ἔλεγε ὁ Γέροντας, εἶναι ἡ πιό φιλάνθρωπη καί σοφή γυμναστική γιά τήν κανονική λειτουργία τόσο τῆς ψυχῆς ὅσο καί τοῦ σώματος.
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓΙΑΣ ΒΑΣΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΗΣ ΘΕΟΓΝΙΟΥ, ΑΓΑΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΥ, 21-8-2024
Ἡ λιτανία τοῦ Ἁγ.Διονυσίου μέσα στὰ συντρίμια τοῦ σεισμοῦ(1953)
24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1953Η ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΛΕΙΨΑΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΔΑΚΙΝΟ (ΟΥΡΑΝΙΑ) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ!https://proskynitis.blogspot.com/2024/08/1953.html
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .