Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Το αγιογραφικό ανάγνωσμα της Τετάρτης 07-10-2015

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2015. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Φιλιππησίους κεφ. α΄ 12 - 20

α΄ 12 - 20






Ευαγγέλιον: Κατά Λουκάν κεφ. Στ΄ 46 - Ζ΄ 1

Στ΄ 46 - Ζ΄ 1




Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

But I Say To You, Love Your Enemies

 But I Say To You, Love Your Enemies

 Saint Silouan of Mount Athos
Love is an interior disposition that cannot be described adequately, but one can specify conditions and manifestations. In this way it is possible, by close attention to the wisdom of the Fathers, to define different steps in the love of enemies, from the most elementary to the highest. [1]
The first step, says St. John Chrysostom, is not to be the first to cause harm. [2]
The second step is not to take revenge in the measure one has suffered. [3]
While the two first degrees do not seem to concern the love of enemies, they are its preconditions. The tendency to attack one’s enemies or to take revenge is instinctive and spontaneous, and receives its approbation from the Old Testament law of retaliation when taken in its most literal meaning.
The third step is not to take revenge at all, but to leave that to God, as the Apostle Paul said: “Recompense to no man evil for evil” (Rm 12:17); “Avenge not yourselves, but rather give place unto wrath: for it is written, Vengeance is mine; I will repay, saith the Lord” (Rm 12:19). St. Isaac the Syrian gives the same advice: “Let yourself be persecuted, but do not persecute. Let yourself be crucified, but do not crucify. Let yourself be insulted, but do not insult.” [4]
The fourth step is not to resist. This attitude was advised by Christ: “But I say unto you, That ye resist no evil.” (Mt 5:39)

Ἡ θεραπεία τοῦ ἀνθρώπου μέσα στὴν Ἐκκλησία. ’Αρχ. Σάββας Ἁγιορείτης.

Ἡ θεραπεία τοῦ ἀνθρώπου μέσα στὴν Ἐκκλησία. ’Αρχ. Σάββας Ἁγιορείτης. Ὁμιλία στίς 23-09-2015
(Σύναξη στὸ Ἐνοριακό κέντρο Ἀμπελειῶν Πέλλης)


http://hristospanagia3.blogspot.gr/ 

Κανεὶς ποτὲ δὲν πρέπει ν᾿ἀπελπίζεται (Μικρὸς Εὐεργετινός).

undefined

Πίνακας  Περιεχομένων

Α. Κανεὶς ποτὲ δὲν πρέπει ν᾿ ἀπελπίζεται
  1. Τοῦ ἀββᾶ Μάρκου
  2. Τοῦ ἀββᾶ Ἡσαΐα
  3. Τοῦ ἁγίου Ἐφραίμ
  4. Ἀπὸ τὸ βίο τῆς ἁγίας Συγκλητικῆς

Κανεὶς ποτὲ δὲν πρέπει ν᾿ἀπελπίζεται

Κανεὶς ποτὲ δὲν πρέπει ν᾿ ἀπελπίζεται, ἔστω κι ἂν ἔκανε πολλὲς ἁμαρτίες, ἀλλὰ νὰ ἐλπίζει ὅτι θὰ σωθεῖ μὲ τὴ μετάνοια.

Τοῦ ἀββᾶ Μάρκου

Ἁμαρτία θανάσιμη εἶναι ἐκείνη γιὰ τὴν ὁποία ὁ ἄνθρωπος μένει ἀμετανόητος. Κανένας δὲν εἶναι τόσο ἀγαθὸς καὶ σπλαγχνικὸς ὅσο ὁ Θεός. Τὸν ἀμετανόητο ὅμως οὔτε Αὐτὸς τὸν συγχωρεῖ.
Πολὺ λυπόμαστε ὅταν κάνουμε ἁμαρτίες. Τὶς αἰτίες τους ὅμως μὲ εὐχαρίστηση τὶς δεχόμαστε».

Τοῦ ἀββᾶ Ἡσαΐα

Πρόσεχε, ἀδελφέ, τὸ πονηρὸ πνεῦμα, ποὺ φέρνει τὴ λύπη στὸν ἄνθρωπο. Γιατὶ εἶναι φοβερὴ ἡ καταδίωξη ποὺ σοῦ κάνει, μέχρι νὰ σὲ ρίξει κάτω.

“Ἡ Μήτηρ τῆς ἐλεημοσύνης καί πάσης παρακλήσεως Θεοτόκος Μαρία μέ ἀνέστησε”

 
Κάποια έγκυος Ιουδαία είχε πολλές οδύνες και βάσανα και δεν μπορούσε να γεννήσει φυσιολογικάόπως όλες οι γυναίκες, και όσες μεθόδους ιατρικές και να χρησιμοποίησαν οι ιατροί της εποχής, δεν έγινε εφικτή η γέννηση του τέκνου τους, αφού υπήρχε ο κίνδυνος να ξεψυχήσει η δυστυχής.
Τότε της είπε μια χριστιανή : αν θέλεις να ελευθερωθείς, επικαλέσου την Υπεραγία Θεοτόκο. Η ασθενής, με εξασθενισμένη ομιλία συνεπεία των πόνων της, είπε με δάκρυα στα μάτια: «Ευλογημένη Μαρία Αειπάρθενε, αν και είμαι ανάξια να σε επικαλεσθώ, διότι προέρχομαι από το έθνος εκείνο το παμβέβηλο που φόνευσε τον υιόν σου, όμως ακούω ότι η ευσπλαχνία και το έλεός σου δίνονται καθημερινά δωρεάν στους αμαρτωλούς. Δέομαι σε σένα και σε παρακαλώ να με λυτρώσεις από τους κινδύνους και τάζω να λάβω εγώ και το βρέφος που θα γεννήσω το Θείο Βάπτισμα». Ταύτα ειπούσα γέννησε αμέσως ένα αγοράκι και σε λίγες ημέρες μόλις σηκώθηκε από το κρεβάτι, βαπτίστηκε χριστιανή μαζί με το βρέφος της. Ο άνδρας της που απουσίαζε για εργασία σε άλλος μέρος, μόλις επέστρεψε και πληροφορήθηκε τα γενόμενα. Θύμωσε και φόνευσε το παιδί του.

Εὐλάβεια, προσοχή καί ἀνδρεία

  ΕΥΛΑΒΕΙΑ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΑ

Η δυσκολία του πνευματικού αγώνα για την κατόρθωση της αρετής οφείλεται στην αντίδραση και την εναντίωση δύο παραγόντων, που δεν είναι άλλοι από την αδαμιαία ανθρώπινη φύση και την κακή έξη, τη ριζωμένη δηλαδή συνήθεια της αμαρτίας. Γι’ αυτό οι περισσότεροι άνθρωποι τραβάνε τον εύκολο δρόμο, γι’ αυτό περνούν από την πλατειά και ευρύχωρη πύλη της αμαρτίας, όχι επειδή αυτή είναι φυσική τάχα ενώ η αρετή αφύσικη, μα επειδή η ξεπεσμένη και διεφθαρμέ­νη ανθρώπινη φύση έχει χάσει εκούσια τη φυσική της κλίση προς το αγαθό και έχει αποκτήσει την παρά φύσιν κλίση προς την αμαρτία. Συμβαίνει εδώ ο,τι και με τους αρρώστους, που η γεύση τους αλλοιώνεται, κι έτσι το νόστιμο φαγητό τους φαίνεται άνοστο και το γλυκό τους φαίνεται πικρό.

7ήμερο προσκύνημα στούς Ἁγίους Τόπους ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ 2016


7ήμερο προσκύνημα στους Αγίους Τόπους ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ από 15/01/2016 έως 21/01/2016

1η  ημ. 15/01/2016 Παρασκευή: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ – ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ
Συνάντηση  το βράδυ στο  Αεροδρόμιο Μακεδονία  στις 19:00 και πτήση μέσω Αθηνών  με την   Aegean air για Τελ Αβίβ.  Άφιξη ξημερώματα της Δευτέρας (16/01/2016), επιβίβαση στο πούλμαν και προσκύνημα στον Άγιο Γεώργιο στη Λύδα. Μεταφορά στο ξενοδοχείο, τακτοποίηση και ξεκούραση.
1η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
2η  ημ. 16/01/2016 Σάββατο: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΛΗΣ
Προσκύνημα στην Γεθσημανή στον Τάφο της Παναγίας  και στον Βράχο της Αγωνίας. Συνεχίζουμε με προσκύνημα στον Άγιο Στέφανο. Βαδίζοντας στην οδό του Μαρτυρίου (Via Dolorosa) θα προσκυνήσουμε στο σπίτι των Αγ. Ιωακείμ και Άννης,  στο Πραιτώριο (φυλακή του Χριστού) και στο Ναό της Αναστάσεως (Πανάγιο Τάφο, Γολγοθά, Αποκαθήλωση, Εύρεση Τιμίου Σταυρού). Το βράδυ Αγρυπνία στον Ναό της Αναστάσεως.
2η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

Ἀνακοινωθέν τῆς 8ης Διορθόδοξης Συνάντησης τοῦ Δικτύου Πρωτοβουλιῶν Μελέτης Θρησκειῶν καί Καταστροφικῶν Λατρειῶν


 Ἡ 8η Διορθόδοξη Συνάντηση τοῦ Δικτύου Πρωτοβουλιῶν Μελέτης Θρησκειῶν καί Καταστροφικῶν Λατρειῶν, συνῆλθε ἀπό 17 ἕως 20 Σεπτεμβρίου 2015 στο Ὄτετσετς, κοντά στη Λιουμπλιάνα τῆς Σλοβενίας, ὑπό τήν εὐλογία τοῦ Μακαριωτάτου Πατριάρχου Σερβίας κ.κ Εἰρηναίου καί φιλοξενήθηκε ἀπό τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ζάγκρεμπ καί Λιουμπλιάνας κ. Πορφύριο. Ἀσχολήθηκε μέ το ἐπίκαιρο θέμα: «Λατρεῖες – Νεοπαγανισμός – Ἐκκοσμίκευση: κίνδυνος γιά τή διάβρωση τοῦ Ὀρθοδόξου Xριστιανικοῦ φρονήματος».

Ὁ Προφήτης Ἠλίας μέρος γ΄



ΟΜΙΛΙΑ 3η

π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου
Λόγοι Ἀφυπνίσεως


λαός τοῦ Θεοῦ πρέπει νά ἀποκρυβεῖ.

Στά τριάμισι αὐτά χρόνια τῆς τυραννίας του Αντιχρίστου ο λαός του Θεού πρέπει να αποκρυβεί «μικρόνσονσον1». Προσέξτε· τριάμισι χρόνια πρέπει να κρυφτεῖ!
Γιατί ὅμως πρέπει νά κρυφτεῖ;
Γιά νά γλυτώσει.
Γιά νά γλυτώσει τόν θάνατο;
Ὄχι τόσο τόν θάνατο.λλά καί τόν θάνατο.χι τόσο τόν θάνατο,σο καί κυρίως τίς κακέςπιδράσειςκείνων τῶν τριάμισι ἐτῶν.
Εἶναι φοβερό,γαπητοί μου,ταν βλέπουμε Χριστιανούς στήνποχή μας νάπηρεάζονται τόσο πολύπό τόν τρέχοντα πολιτισμό μας ὁ ὁποῖοςπηρετεῖ τόνντίχριστο. πρέπει νά σᾶς τό πῶ αὐτό – καί νά μή μποροῦμε νά τούς συγκρατήσουμε.
Θέλετενα μικρόλλά πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα; Μαζέψτε τά παιδιά σας,ν μπορεῖτε, καί φέρτε τά στήν Ἐκκλησία... Τί σᾶς λένε; Σᾶς λένετι τά μυαλά σας εἶναι σκουριασμένα,τι αὐτάχουν τώρα καινούργια μυαλά,τιχουν καινούργια θεώρηση τῆς ζωῆς... Μαζέψτε τά παιδιά σας,ν μπορεῖτε, γιά νά δεῖτετιχι μόνο τά παιδιά,λλά καί οἱ μεγάλοιχουνε πάρειέρα κιχουν κοσμικοποιηθεῖ. Κικόμα δένρθε ὁ Ἀντίχριστος. καί ποῦ νά ᾿ρθει καί νά ἐπιβάλει πεῖνα καί οἰκονομικόποκλεισμό...!

«Αὐτό εἶναι τό φῶς διά τῆς πράξεως, πού ἀναφέρει ὁ Χριστός στό Εὐαγγέλιό Του καί πρέπει νά ἔχουμε ὅλοι οἱ Χριστιανοί!»

Ἐάν θέλουμε νά εἴμαστε φῶς στήν ζωή τοῦ ἄλλου καί νά δοξάζετε ὁ Θεός, θά πρέπει νά ζήσουμε τή ζωή τοῦ καλοῦ Σαμαρείτου. Εἴχαμε ἕναν τέτοιο καλό Σαμαρείτη στό οἰκογενειακό περιβάλλον μας, ὁ ὁποῖος τώρα κοιμήθηκε. Αὐτός ἀνάμεσα στίς ἄλλες ἀγαθοεργίες, ἔκανε καί μία παράξενη ἀγαθοεργία. Διέθεσε τόν ἐαυτόν του, κατά τόν ἑξῆς τρόπο:

Γέροντας Ἐφραίμ Φιλοθεΐτης: Δόξα τῷ μόνω σοφῷ Θεῷ, ὅπου γνωρίζει…


 
Δόξα τω μόνω σοφώ Θεώ, όπου γνωρίζει από το πικρόν να εξάγη γλυκύ και ούτω να πλουτίζη τας γνώσεις μας εκ της περί ημάς απεράντου αγάπης Του. Μας μαστίζει δια των θλίψεων και των πειρασμών, ίνα δυνηθή να μας ελκύση κοντά Του, διότι γνωρίζει ότι δια των θλιβερών της παρούσης ζωής ο άνθρωπος παραμένει κοντά Του και σώζεται.

Ὅλα μᾶς διδάσκουν ...


  • Τό ἄστρο πού λάμπει στόν οὐρανό μᾶς φωνάζει: Νά εἶστε φωτεινοί!
  • Τό δέντρο πού μᾶς δίνει τούς γευστικούς του καρπούς μᾶς λέει: Νά εἶσθε καρποφόροι!
  • Ἡ μέλισσα πού πηγαινοέρχεται στήν κυψέλη μᾶς τονίζει: Νά εἶστε ἐργατικοί!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible