Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Νηστεία καί ἐγκράτεια Πνευματικό Ἀλφάβητο Ἁγ Δημητρίου Ροστώβ .Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου


Νηστεία καί ἐγκράτεια Πνευματικό Ἀλφάβητο Ἁγ Δημητρίου Ροστώβ. Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/watch?v=ctnRg22bZFg

Ἡ πνευματική τροφή καί οἱ τρεῖς θεραπεῖες πού ἔκανε ὁ Χριστός, 3-7-2010, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


 Ἡ πνευματική τροφή καί οἱ τρεῖς θεραπεῖες πού ἔκανε ὁ Χριστός, 3-7-2010, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Σταυρός ὡς ὁ τρόπος τῆς ζωῆς, Ἀρχιμ. Ἀθ. Μυτιληναίου, Κυριακή Σταυροπροσκύνησεως, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου


Ὁ Σταυρός ὡς ὁ τρόπος τῆς ζωῆς, Ἀρχιμ. Ἀθ. Μυτιληναίου,
Κυριακή Σταυροπροσκύνησεως, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου
Κάνε ἐγγραφή στό κανάλι τοῦ "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos"
τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO...
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com,
http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Κι ἄς προσέξουμε, γιατί δέν ξέρω αὔριο, ἀγαπητοί μου, τί μέρες ἔρχονται καί τί θά μᾶς ἐπιβάλουν να κάνουμε. Ἄς προσέξουμε…


Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΔΙΩΓΜΟΥ 

ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΑΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ…

[…]Εάν είναι εποχή διωγμού και δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε στον χώρο τον δημόσιο[των ιερών ναών],τότε να κάνετε σε σπίτια τις συνάξεις αυτές. Κι αν πάλι κι αυτό είναι δύσκολο ένεκα του διωγμού, τότε ο καθένας στο σπίτι του να κάνει και την προσευχή του. 
Ήταν πράξη της Εκκλησίας, θα μείνουμε έκπληκτοι. Σας θυμίζω μόνο τη ζωή των κατακομβών. Αγαπητοί μου, είναι καταπληκτικό. Παρότι είναι διωγμοί, αισθάνονται οι πιστοί ότι πρέπει να βρεθούν στην ευχαριστιακή σύναξη, δηλαδή στη Θεία Λειτουργία. Κι αυτό κοστίζει τη ζωή τους. Όταν πρέπει να πάνε κάθε βράδυ στη Λειτουργία, φεύγουν με χίλιες μύριες επιφυλάξεις από το σπίτι τους. Κάνουν ελιγμούς μέσα στους δρόμους από δω και από κει, κάνουν παραλλαγή ακόμη. Όπως και σήμερα ακόμη γίνεται αυτή η παραλλαγή. Φερειπείν, ένα κοριτσάκι που δεν επιτρέπεται, έως 18 χρονών, σε γνωστή χώρα να πάει στην Εκκλησία, γιατί απαγορεύει ο νόμος, κάνει παραλλαγή. Γίνεται γριούλα και κουτσαίνει λιγάκι. Κρατάει και μπαστουνάκι και κρέμεται από το χέρι της μαμάς, η «γιαγιά» δηλαδή, είναι η κόρη όμως, κάτω των 18 χρονών, ακριβώς για να πάει στην εκκλησία. Γίνεται μία παραλλαγή. 
Έτσι, οι χριστιανοί την εποχή εκείνη πήγαιναν κάθε βράδυ στην κατακόμβη. Θα μπορούσαν να πουν: «Γιατί, αφού κινδυνεύει η ζωή μας, να μας συλλάβουν;». Και δεν ήταν καθόλου σπάνιο να συλλαμβάνονται μέσα στις κατακόμβες οι Χριστιανοί. Και ακόμη, δεν ήταν καθόλου σπάνιο να βάζουν φωτιά οι διώκτες στις οπές των κατακομβών. Και να παθαίνουν ασφυξία οι άνθρωποι μέσα. Ή, όταν τους συνελάμβαναν και τους οδηγούν στα θηρία και στο μαρτύριο το ποικίλο και να δημεύεται και η περιουσία τους. Δηλαδή ο πατέρας μου και η μάνα μου πήγαιναν στην Εκκλησία κάτω από τους διωγμούς και τις απειλές αυτές, έστω και αν ήξεραν ότι θα δημευθεί η περιουσία τους και σε μας τα παιδιά τους δεν θα είχαν τίποτα πια να μας δώσουν. Γιατί η περιουσία θα εδημεύετο υπέρ του κράτους. Επήγαιναν. Γιατί πήγαιναν άραγε; Έχετε διαβάσει διηγήματα, έχετε διαβάσει μαρτυρολόγια, έχετε δει ακριβώς πώς γίνονταν την εποχή όλα αυτά; Γιατί;
Γιατί σήμαινε ότι η Εκκλησία πρέπει να είναι προσευχομένη και μάλιστα να φανερούται αυτή· διότι δεν προσηύχοντο οι πιστοί στα σπίτια τους μόνο. Έπρεπε να είναι σε μία σύναξη. Και μάλιστα σύναξις ευχαριστιακή.

Οὐχί οἱ ὀγδόντα ἕνας εὐεργετήθηκαν; οἱ δέ ὀγδόντα ποῦ;



«Ποῦ πῆγαν ὅλοι τους; Ποῦ κρύφτηκαν; Ἔχουν φόβο Θεοῦ ἤ μόνο τόν Καίσαρα φοβοῦνται καί ὑποτάσσονται; Ποῦ θά λάβουμε τό Ποτήριον τῆς Ζωῆς; Ὁ ἕνας, ὁ Ἅγιος Κυθήρων, ἔκανε μόνος τόν ἀγῶνα του, ποῦ πῆγε τό ‘‘φιλάδελφον’’; ‘‘Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’ ἤ ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ ἀνθρώποις μᾶλλον ἢ Θεῷ’’;» Αὐτές εἶναι μερικές ἀπορίες πού συζητοῦνται μεταξύ τῶν πιστῶν, γιά αὐτούς πού, στό παρελθόν, μᾶς διαβεβαίωναν ὅτι «ἔχουν γνώση οἱ φύλακες», γι’ αὐτούς πού βρίσκονται ἐπί σκοπόν, τά «λεοντάρια», τούς διακόνους τοῦ Κυρίου, τούς «εἰς τύπον Χριστοῦ». Ἄφαντοι! Ἐξαφανίστηκαν οἱ ποιμένες καί ἄφησαν τά λογικά πρόβατα χωρίς τόν Ἄρτο ζωῆς αἰωνιζούσης.
Κι ὅμως, αὐτή εἶναι ἡ πικρή πραγματικότητα· μόνο ἕνας τόλμησε καί συνελήφθη! Ἦταν ἄραγε ἔκπληξη αὐτή ἡ στάση ζωῆς τῶν μητροπολιτῶν; Γιά τούς Χριστιανούς πού κάνουν τό μικρό τους ἀγῶνα ἐναντίον τῶν παθῶν τους, ἀγαποῦν τήν Ἐκκλησία καί ἐνδιαφέρονται γι’ Αὐτήν, ἦταν ἀναμενόμενο. Δυστυχῶς, ἔχουμε τούς ἐπισκόπους πού ἀξίζουν σέ ἕνα λαό κοιμισμένο καί ἀποχαυνωμένο· λαό πού ὡς δόγμα υἱοθέτησε τό «ἄς φᾶμε, ἄς πιοῦμε γιατί αὔριο θά πεθάνουμε». Ἐάν ἔκλειναν τά μπακάλικα καί τά φαγάδικα, μπορεῖ νά ξεσηκώνονταν! Ἔλειψε ἡ ἀσκητική ζωή, ἡ μυστηριακή ζωή, καί ἡ καλοπέραση ἔγινε ὁ ὕπουλος ἐχθρός μας.
Οἱ ἐπίσκοποί μας λοιπόν, γιά ὅσους παρατηροῦν τά σημεῖα τῶν καιρῶν εἶναι ἡλίου φαεινότερον, δέν ἔχουν τό σθένος, καί θά τολμήσω νά πῶ, ὅτι δέν ἔχουν καί τήν πίστη νά τηρήσουν τούς ὅρκους πού ἔδωσαν, νά ἀντισταθοῦν, νά παλέψουν γιά τόν Χριστό, γιά τήν Ὀρθοδοξία, νά ἀγωνιστοῦν γιά τήν Ἀλήθεια τῆς Πίστεως, γιά τούς νόμους τοῦ Εὐαγγελίου. Πλέον τά λόγια τους γιά τόν παντοδύναμο Χριστό, γιά τήν Ὑπέρμαχο Στρατηγό Θεοτόκο, γιά τήν ὑπερνίκηση τοῦ φόβου τοῦ θανάτου καί τήν Ἀνάσταση, γιά τά θαύματα τῆς Πίστεως, ἀκούγονται τόσο κούφια, τόσο ὑποκριτικά, τόσο κενά περιεχομένου. Πῶς θά στέκονται μπροστά μας καί θά μᾶς μιλοῦν γιά τό μεγαλεῖο τῆς Πίστεώς μας, ὅταν τούς δόθηκε ἡ εὐκαιρία νά ἀποδείξουν ὅλα ὅσα μᾶς ἔλεγαν καί δέν τό ἔπραξαν; Οἱ Στρατηγοί ἐν καιρῷ πολέμου ἀποδεικνύουν την ἀξία τους.

Μία ἀλήθεια καί ἕνας φανταστικός διάλογος.



π. Παύλος Καλλίκας

Παπά μου, με πήρες τηλέφωνο, τον πόνο σου να πεις. Η αστυνομία έξω από το σπίτι του ψάλτη σου, μού ’πες. Το τηλέφωνο σου παρακολουθείται. Σου έφεραν γραπτώς τον διάλογο, τι ακριβώς είπες. (Ναι, γράφω για μια τηλεφωνική επικοινωνία των ημερών μας, και όχι για τα χρόνια του Κουμμουνισμού στην έρημη Ρωσία). Χτύπησες πένθιμα τις καμπάνες, παπά μου, από την διπλή απογοήτευσή που δοκίμασες (και από την Ιεραρχία και από το κράτος). Σε 5΄ λεπτά έπεσε τηλέφωνο από το γραφείο της Μητροπόλεως σου. Σου μίλησαν άσχημα. Και τώρα;
Τώρα, τρίβουν χαιρέκακα τα χέρια τους οι γκρεμιστάδες ιδεολόγοι. Πέτυχαν να κλείσουν τις Εκκλησίες. Θρίαμβος !!!
Με ρωτάς τι να κάνεις και μαζί με σένα χιλιάδες πιστοί αγωνιούν και ρωτούν: -«Πάτερ ποια Εκκλησία λειτουργεί;»,- «Ξέρετε κάποιον παπά… που δεν φοβάται τα μέτρα;», -«Μπορείτε να μας πείτε τι να κάνουμε;», -«Κρυφές μεταμεσονύκτιες λειτουργίες; Μήπως τα σπίτια μας;».
Μού ΄ρχεται, λοιπόν και εμένα να πάρω το υπαλληλικό μου ύφος και να τους πω -«Χμμμ!!! (ξεροβήχω) κοιτάξτε είναι Νόμος του κράτους, βεβαίως βεβαίως. «Μένουμε σπίτι». Θα κάνουμε υπακοή απόλυτη, θα ταπεινωθούμε, είναι το επιτίμιο του Θεού (λέω επιτίμιο, το ρίχνω και στον Θεό, μα ξέρω καλά ότι μιλώ για τον αφορισμό που του επιβλήθηκε του κακόμοιρου πιστού και του παπά… από το κράτος !!!).
Ναι πάτερ μου, σε καταλαβαίνω σου ζήτησαν οι ανώτεροι σου να παραδώσεις τα όπλα σου αμαχητί. Σε μια μέρα. Και ο Αμνός που έβγαλες για την Τετάρτη ή την Παρασκευή, θα σε περιμένει μοναχός Του. Λίγο, προδομένος. Δεν θα έχεις πιστούς στην Εκκλησία. «Αφορίστηκαν».
Σου επέβαλε το κράτος, ο Καίσαρας, να μην λειτουργείς. Ξέρεις κάτι; Για αυτό το κράτος είσαι ένας δημόσιος υπάλληλος. Για αυτούς είσαι ο κομπάρσος στις μεγάλες γιορτές που θα έρθουν να φιγουράρουν. Τώρα, σου λέει το κράτος, -άραξε-. Σου δίνουμε άδεια και μιλάς; Ο λόγος; Η δημόσια υγεία.
-Μα είμαι παπάς, λες και σηκώνεις το ανάστημά σου στο όργανο του Νόμου.
-Φίλε,… είσαι κίνδυνος, απαντά εκείνο λακωνικά.

Συνεχῶς καταφθάνουν λεωφορεῖα μέ μετανάστες στό Σιδηρόκαστρο Σερρῶν ἐν μέσω Πανδημίας. Κατά τά ἄλλα «Μένουμε σπίτι»… (Video)

 
21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020 


Λεωφορεία γεμάτα αλλοδαπούς μετανάστες φτάνουν στη Σιντική Σερρών
– Κατατέθηκαν οι ΠΝΠ για τις επιτάξεις ακινήτων…

Τα πρώτα λεωφορεία με αλλοδαπούς ξεκίνησαν να φτάνουν από τις 12 το μεσημέρι, στην περιοχή «Κλειδί», του Δήμου Σιντικής Σερρών, ενώ μέχρι νωρίς το μεσημέρι έφτασανέξι λεωφορεία στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο.Συνοδευόμενα από αστυνομική δύναμη, τα λεωφορεία μεταφέρονται από την Καβάλα, όπου κατέπλευσαν με καράβι που ξεκίνησε από τα νησιά.

Με το που έφτασαν οι μετανάστες στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στην περιοχή «Κλειδί», έγινε η καταμέτρησή τους, στη συνέχεια υπεβλήθησαν σε ιατρικές εξετάσεις από κλιμάκιο του Ερυθρού Σταυρού για τυχόν ασθένειες και οδηγήθηκαν στις σκηνές τους.

Χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες συνεχίζεται η ροή μεταναστών στην κλειστή δομή

Συνεχίζεται η ροή των λεωφορείων που μεταφέρουν μετανάστες στην κλειστή δομή των Σερρών, που βρίσκεται στη θέση «Κλειδί», σε μία από τις πλέον τουριστικές περιοχές, στο Ρούπελ του Δήμου Σιντικής.

Ἄχ ΑΓΙΕ τό εἶπες « θά γίνει τρελοκομεῖο»


2020 Κομισιόν : « Ελεύθερες οι κυβερνήσεις να λάβουν όσα μέτρα στήριξης χρειαστεί»1990 ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ « κάθε κράτος θα κάνη ότι του λέει ο λογισμός του»
« Ένα αόρατο χέρι κατευθύνει τα πράγματα.» ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ Αρχιεπίσκοπος της Κριμαίας
Ένας φονικός ιός σκότωσε την παγκοσμιοποίηση.
Αυτοί που συνιστούν ψυχραιμία μάλλον μοιάζουν να έχουν τον ίδιο πανικό με τους άλλους.
Η αρχή των ωδινών ή το φρένο στην κατηφόρα που πήραμε;
Να αφήσουμε τον ΑΓΙΟ και την επικαιρότητα να μας τα πουν καλύτερα.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

« Η Κομισιόν πάγωσε το Σύμφωνο Σταθερότητας - Ελεύθερες οι κυβερνήσεις να λάβουν όσα μέτρα στήριξης χρειαστεί
Η Κομισιόν ενεργοποίησε το υπέρτατο δημοσιονομικό "όπλο" που έχει στα χέρια της, τη ρήτρα "γενικής διαφυγής", δηλαδή ουσιαστικά το "πάγωμα" του συμφώνου σταθερότητας.
Αποτελεί ουσιαστικά το πιο ισχυρό εργαλείο της δημοσιονομικής πολιτικής….Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, αιτία είναι η παρουσία ειδικών συνθηκών λόγω του κορονοϊού. Δεν ισχύουν οι δημοσιονομικοί στόχοι…. Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα ενεργοποιήθηκε η 1η ρήτρα εκτάκτων συνθηκών που επέτρεπε δαπάνες σε συγκεκριμένους τομείς μετά από έγκριση της Κομισιόν. Σήμερα, ακολούθησε και αυτή η ευρύτερη κίνηση δημοσιονομικής ελευθερίας.
Την κίνηση ανακοίνωσε με δήλωσή της η επικεφαλής της Κομισιόν Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν.» Της Δήμητρας Καδδά
ΘΑ ΓΙΝΕΙ άραγε ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΊΟ;
« Θά γίνη τρελλοκομεῖο.
Μέσα στήν ἀναμπουμπούλα πού θά ἐπικρατῆ, θά ξεσηκωθῆ κάθε κράτος νά κάνη ὅ,τι τοῦ λέει ὁ λογισμός.

ΠΟΣΟ ΤΥΧΑΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ;;;


Από πότε τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών;

Από τη Δευτέρα 23/3/2020 στις 6π.μ. με ισχύ έως τις 6 Απριλίου 2020 και ώρα 6π.μ.

https://www.tovima.gr/2020/03/22/society/odigos-epiviosis-stin-apagoreysi-kykloforias-18-apantiseis-gia-ola-osa-prepei-na-gnorizoume/

Κινδυνεύουν οἱ πιστοί, οἱ Χριστιανοί καί οἱ ἄνθρωποι.





Αγαπητέ αδελφέ μου Ενορίτη και Χριστιανέ μου,

Διώκεται η πίστη μας, και άρα διώκονται οι πιστοί,
Διώκεται ο Χριστός, και άρα διώκονται οι Χριστιανοί,
Διώκεται ο Θεάνθρωπος, και άρα διώκεται ο άνθρωπος.
· Διώκεται η πίστη σου, όταν πάνω από όλα επιβάλλεται η πίστη στο Κράτος και την Ιατρική.
· Διώκεται ο Χριστός, όταν δεν σου επιτρέπουν να προσέλθεις να Τον κοινωνήσεις.
· Διώκεται ο Θεάνθρωπος, όταν σου απαγορεύουν να συμμετάσχεις στα Πάθη Του και την Ανάστασή Του.

ΖΟΥΜΕ ΔΙΩΓΜΟ
(και το κακό είναι, ότι μας αφήνουν
και χωρίς πνευματικά εφόδια).

§ Κρατικοί υπάλληλοι και γιατροί (ανθρωπάκια μπροστά στον Θεό μας) δεν ζητιανεύουν πλέον, αλλά απαιτούν με νόμο την πίστη μας μόνο σε αυτούς. Παραβιάζοντας κάθε Σύνταγμα και διεθνές ανθρώπινο δικαίωμα, που ακόμη και σε περιόδους σαν και αυτήν, που αφορά δηλαδή την δημόσια υγεία, απαγορεύουν ρητώς να επιβάλλεται η πλήρης αναστολή των Ιεροπραξιών της Εκκλησίας.

§ Φωνές του Εκκλησιαστικού χώρου χρησιμοποιώντας γνωστούς στους πιστούς όρους, ερμηνεύουν και δικαιολογούν την αμαχητί στάση τους. «Επιτίμιο», «ταπείνωση», «κατ΄ οίκον (ή στο μπαλκόνι) προσευχή» «τελεία υπακοή στο Κράτος», τα κατασταλτικά μέτρα τους.

Αμφότεροι, μας βάλαν τιμωρία στο δωμάτιο με την φράση:
– Οι μεν πρώτοι, «για το καλό της υγείας σου, γιατί ούτε ο Θεός δεν σε σώζει».
– Οι μεν δεύτεροι, «Ήσουν άτακτός και καλά τα παθαίνεις. Σιώπα και μη μιλάς. «Νηστικός» μέχρι το βράδυ».

Εἶναι γεγονός, ὅτι ὑπεράνω ὅλων τῶν δυνάμεων εἶναι μία δύναμις. Καὶ ἡ δύναμις αὐτὴ ὀνομάζεται πίστις. Ὤ ἡ πίστις! ΠΙΣΤΙΣ, Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΜΙΣ


Αφιερώνεται σε όσους ιεράρχες που με τον ένα η τον άλλον τρόπο ήταν/ειναι υπέρ να κλείσουν οι εκκλησίες για ένα χρονικό διάστημα και να εναρμονιστεί η εκκλησία με τις οδηγίες των επιστημόνων:

" Ὅταν λένε τὴ λέξη ἐπιστήμη, λὲς καὶ γεμίζει τὸ στόμα τους μὲ γαλακτομπούρεκο ζαχαροπλαστείου. Ἡ ἐπιστήμη, σοῦ λένε, ἡ ἐπιστήμη! Καὶ μᾶς δείχνουν τὰ ἀεροπλάνα, τοὺς πυραύλους, τὰ διαστημόπλοια, τοὺς ἀστροναῦτες. Καὶ καυχῶνται καὶ λένε, ὅτι ἡ ἐπιστήμη θὰ λύσῃ τὰ παγκόσμια προβλήματα.
Δὲν τὰ ἀρνοῦμαι αὐτά. Δὲν πετῶ στὰ ἄστρα, στὴ γῆ πατῶ. Δύναμις τὸ χρῆμα, δύναμις τὸ ξίφος, δύναμις τὸ κάλλος τῶν γυναικῶν, δύναμις ἡ ἐπιστήμη. Ἀλλ᾿ ὑπεράνω γυναικῶν, ὑπεράνω χρημάτων (δολλαρίων, χρυσίου καὶ ἀργυρίου), ὑπεράνω ξίφους, ὑπεράνω ὅλων, εἶνε μία ἄλλη δύναμις. Ποιά; Ἔχετε αὐτιά; Τὸ λέει τὸ Εὐαγγέλιο. Ποιά εἶνε ἡ δύναμις αὐτή; Ἂς γελάσουν ὅσο θέλουν οἱ ἄπιστοι, ἂς καγχάσουν ὅσο θέλουν τὰ βατράχια τοῦ βυθοῦ. Εἶνε γεγονός, ὅτι ὑπεράνω ὅλων τῶν δυνάμεων εἶνε μία δύναμις. Καὶ ἡ δύναμις αὐτὴ ὀνομάζεται πίστις. Ὤ ἡ πίστις!
ΠΙΣΤΙΣ, Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΜΙΣ 

† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης
(ἱ. ναὸς Ἁγίων Κωνσταντίνου & Ἑλένης Ἀμυνταίου 4-7-1971)
===============================================
"Κι όταν λένε "επιστήμη" γεμίζει το στόμα τους. Τι θα τους απαντήσουμε αγαπητοί μού; Τα εξής ολίγα. Εμείς, η εκκλησία δεν είμαστε εχθροί της επιστήμης, δεν υποτιμούμε την επιστήμη. Αλλά όσα άλματα κι αν κάνει η επιστήμη, ποτέ δεν θα μπορέσει να καταργήσει την πίστη. Γιατί; Διότι δυο είναι οι κύκλοι τις ερεύνης του ανθρωπίνου πνεύματος. Ο ένας είναι τα αισθητά, τα υλικά και ορατά, που η επιστήμη μπορεί να τα βάλει στο εργαστήριο η στο χημείο, να τα ζυγίσει και τα αναλύσει. Ο άλλος είναι τα αόρατα, τα υπερφυσικά, τα ψυχικά και τα πνευματικά, στα οποία η επιστήμη δεν μπορεί να εισέλθει. Εάν λοιπόν η επιστήμη περιορισθεί στο πεδίο τις, δεν υπάρχει καμία σύγκρουση μεταξύ επιστήμης και πίστεως. Η σύγκρουση δημιουργείται όταν η επιστήμη βγαίνει απ' το δικό τις πεδίο και μπαίνει στο πεδίο όπου τον λόγο τον έχει η πίστη. Έπειτα γεννάται ένα ερώτημα. Από τα δυο σύμπαντα που υπάρχουν, το υλικό και το πνευματικό, η επιστήμη, που καυχάται για τις κατακτήσεις της, εξερεύνησε άραγε όλο το υλικό σύμπαν; Κάθε πλάσμα, και το ελάχιστο, κρύβει μυστήρια. Παράδειγμα Ένας Βέλγος επιστήμονας μελετώντας θυσίασε πενήντα χρόνια της ζωής του μελετώντας την μέλισσα και έγραψε δυο τόμους ολόκληρους γι' αυτήν. Κι όταν τελείωσε τι είπε' Έχει ακόμα μυστήρια η μέλισσα που δεν μπορέσαμε να τα λύσουμε. Αν λοιπόν μια μέλισσα κι' ένα μυρμήγκι δεν μπορεί η επιστήμη ακόμα να εξερευνήσει, τι ζητάει τώρα;

Ἱερά Μονή «Παναγίας Ἀνδρουμπεβίτσης»

Η Μονή Ανδρουμπεβίτσης υψώνεται παρά τον Μεσσηνιακόν κόλπον, εις τον Κάμπον Αβίας και πλησίον της δημοσίας οδού από Καλαμάτα προς Αρεόπολιν και Γύθειον. Η Μονή εκτίσθη κατά την αμέσως μετά
την εποχήν των Κομνηνών Αυτοκρατόρων της Κωνσταντινουπόλεως χρονικήν περίοδον, μεταξύ 12ου – 13ου αιώνος, ως τούτο συνάγεται από τον ρυθμό του μικρού ναού και από την τεχνοτροπία των αγιογραφιών του. Υπάρχει συνεχόμενος προς τον παλαιόν και νεότερος
σταυρεπίστεγος μετά τρούλου ναός της Μάνης, ο οποίος εκτίσθη το 1704 και είναι κατάγραφος από αγιογραφίες μεταξύ των οποίων αι γραφικαί παραστάσεις εμπνευσμέναι από την υμνολογίαν των Αίνων.
Επί σειράν αιώνων η Μονή ήκμασε, με παράλληλον οικονομικήν ανάπτυξιν γεωργικής και ποιμενικής ζωής, ως συνέβαινε με τους πλησιόχωρους οικισμούς της, οι οποίοι και εμφανίζονται εις έγγραφα του Οικουμενικού Πατριαρχείου και εις τις σωζόμενες βενετικές απογραφές. Δύο πάντως ήσαν οι ισχυροί γείτονες της Μονής: το Κάστρο της Ζαρνάτας (1612) μετέπειτα Αρχιεπισκοπή (1811) και τελικώς Μητρόπολις (1819) μέχρι της καταργήσεως και συγχωνεύσεώς της εις την Ιεράν Μητρόπολιν Γυθείου και Οιτύλου.
Η Μονή Ανδρουμπεβίτσης διετέλεσε έδρα των ιεραρχών Ζαρνάτας. Το έτος 1790 η Μονή εκακοπάθησεν επί επαναστάσεως των Μανιατών υπό την ηγεσίαν των αδελφών Ορλώφ, απεσταλμένων εκ Μόσχας υπό Αικατερίνης της Μεγάλης εις τον αγώνα της κατά των Τούρκων, κυρίαρχων της περιοχής από την περίοδο 1715 – 1821. Κατά τα προηγούμενα έτη η Μονή και η περιοχή ήσαν υπό την εξουσίαν των Βενετών (1687-1715), πρωτύτερα πάλιν υπό τους Τούρκους και παλαιότερα υπό τους Φράγκους εις τους οποίους περιήλθε, αρχάς του ΙΓ΄ αιώνος, μετά την κατάληψιν της Κωνσταντινουπόλεως υπό των σταυροφόρων (1204).

Ἡ τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τὸν φόβον ( Α΄ Ἰωαν. 4,18) (Γ΄ Χαιρετισμοί 20.3.2020)


Κήρυγμα Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὴν Ἀκολουθία τῆς Γ΄ Στάσεως τῶν Χαιρετισμῶν τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, ποὺ τελέσθηκε στὴν ἱερὰ μονὴ Παναγίας Χρυσοκουρδαλιώτισσας στὸ χωριὸ Κούρδαλι τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου (20.3.2020).

«Ό Κλῆρος πρέπει νὰ εἶναι ἐλεύθερος καὶ ἀνεξάρτητος ἀπὸ τὸν πολιτικὸ τομέα κι ἂν ἀφήσει τὸν κόσμο νὰ κυβερνᾶται ἀπὸ τὸ κακό, σημαίνει ὅτι χάνει τὴν ἱερατική του ἀποστολὴ»

Διάλογοι μὲ τὸν Νεομάρτυρα Βαλέριο Γκαφένκου, τὸν Ρουμάνο Ὁμολογητῆ

Ὅσο καιρὸ ὁ Καίσαρας εἶναι παγανιστής, καὶ δὲν εἶναι χριστιανός, ὁ χριστιανὸς συμβιώνει μαζί του ειρη­νικά, σεβόμενος τοὺς νόμους του, ἀλλὰ καὶ διαφυλάσσο­ντας ἀπείραχτη τὴ γνησιότητα τῆς πίστεως. Παραδείγ­ματος χάρη, στὴ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία δὲν ἔγινε κανέ­νας συμβιβασμὸς πίστεως μπροστὰ στὸν καταπιεστή Καίσαρα, ἔστω κι ἂν αὐτὸ κατέληξε σὲ σταυρώσεις καὶ παλαῖστρες καὶ ἀγρίᾳ θηρία.

Ἐμεῖς οἱ χριστιανοί εἴμαστε τρομοκράτες...


Εμείς οι χριστιανοί είμαστε τρομοκράτες, είμαστε μέλη μιας επαναστατικής ομάδας, που μάχεται τον άρχοντα του αιώνος τούτου, τον διάβολο...

23 Μαρτίου. Τοῦ ἁγίου ὁσιομάρτυρος Νίκωνος καί τῶν 199 μαθητῶν αὐτοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. (Ἡσαΐου ιδ΄ 24-32).
Ησ. 14,24          τάδε λέγει Κύριος σαβαώθ· ὃν τρόπον εἴρηκα, οὕτως ἔσται, καὶ ὃν τρόπον βεβούλευμαι, οὕτως μενεῖ,
Ησ. 14,24                  Αυτά λέγει Κυριος των δυνάμεων, ο παντοκράτωρ· όπως είπα και όπως απεφάσισα, έτσι και θα γίνη και έτσι θα μείνη.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible