Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

Ἁγ. Βησσαρίων Ἀγαθωνίτης ὁ ἐλεήμων καὶ ἡ Ἱερὰ μονὴ Ὁσίου Ἀγάθωνος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἁγ. Βησσαρίων Ἀγαθωνίτης ὁ ἐλεήμων καὶ ἡ Ἱερὰ μονὴ Ὁσίου Ἀγάθωνος στὴ Φθιώτιδα, 6-7-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ αὐθάδεια ἐκείνων ποὺ ἁμαρτάνουν μὲ τὴν ἐλπίδα ὀτι θα ἐξομολογηθοῦν, (α' +β' μέρος), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 Ἡ αὐθάδεια ἐκείνων ποὺ ἁμαρτάνουν μὲ τὴν ἐλπίδα ὀτι μποροῦν νὰ ἐξομολογηθοῦν καὶ νὰ μετανοήσουν, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Β '(α' +β' μέρος), 6-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ θεραπεία τῆς ἀδύναμης πίστης Γ'-η ἐνίσχυση τῆς θέλησης μας καὶ τῆς ἀγάπης μας (γ3' μέρος) Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ θεραπεία τῆς ἀδύναμης πίστης Γ'-η ἐνίσχυση τῆς θέλησης μας καὶ τῆς ἀγάπης μας γιὰ τὴν θεϊκὴ ἀλήθεια ποὺ διαδόθηκε παρ' ὅλους τους φοβεροὺς διωγμοὺς μέσῳ τῶν ἀδύναμων Ἁγ. Ἀποστόλων, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Ἂ'(γ3' μέρος), 6-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ θεραπεία τῆς ἀδύναμης πίστης Β'-η ἐνίσχυση τῆς θέλησης μας γιὰ τὴν θεϊκὴ ἀλήθεια (γ2'), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ θεραπεία τῆς ἀδύναμης πίστης Β'-η ἐνίσχυση τῆς θέλησης μας καὶ τῆς ἀγάπης μας γιὰ τὴν θεϊκὴ ἀλήθεια τῆς ὁποίας ἡ διάδοση εἰναι ἕνα ἔργο μεγαλειῶδες, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Α' (γ2' μέρος), 6-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὑπακοὴ πρῶτα στὸν Χριστὸ καὶ μετὰ στοὺς ἀνθρώπους , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ὁ ὅρος "οἰκονομία" σὲ σχέση μὲ τὴν ἁμαρτία , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

«Καί ἐδῶ νά τόν ἀφήσεις θά σκοτωθεῖ» (Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης )


Φωτογραφία του 1949 η οποία εμφανίζει ασυρματιστές των ‘’Λόχων Ορεινών Καταδρομών’’ (ΛΟΚ) στον χειρισμό ασυρμάτου κατά την περίοδο του συμμοριτοπολέμου στην περιοχή του Γράμμου.

Ο κ. Μπαλάσκας εξιστορεί πώς γνώρισε τον ασυρματιστή στο Στρατό Άγιο Παΐσιο και πώς κατάλαβε τις ικανότητες που είχε ο άνθρωπος αυτός από νεαρή ηλικία (στο τέλος του κειμένου η συνέντευξη).
Το πρώτο πράγμα που έκανε και κέντρισε το ενδιαφέρον του συστρατιώτη του, αλλά και όλων των άλλων στρατιωτών ήταν να προβλέψει την απώλεια ενός στρατιώτη πυροβολητή.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξη του ο Βασίλειος Μπαλάσκας επρόκειτο να προωθήσουν στο μέτωπο δύο από τα τέσσερα πυροβόλα που είχαν (τα άλλα δύο θα τα κρατούσαν τα μετόπισθεν)...

Τότε τον πλησίασε ο στρατιώτης πυροβολητής και του είπε να μην πάει εκείνος μπροστά, αλλά να μείνει πίσω.
Ο διμοιρίτης του έκανε το χατίρι, αλλά τότε ήρθε η προφητεία του νεαρού ασυρματιστή:
«Και εδώ να τον αφήσεις θα σκοτωθεί», είπε ο Άγιος Παΐσιος στον κ. Μπαλάσκα.

Και όντως έτσι έγινε.

Δημήτριος Παναγόπουλος: Δέν σοῦ εἶπα, ἰατρέ, ὅτι ἔχει ἀνάγκη ἀπό Ἄγιο Γεράσιμο καί ὄχι ἀπό χάπια;


Κάθε δαιμονισμένος που έρχεται σε επαφή με κάτι ιερό π.χ. σταυρός, Ευαγγέλιο, αντιδρά, ταράζεται και φωνάζει. Είναι ο Διάβολος που καίγεται και βρίσκεται μέσα στον δαιμονισμένο.

Ο Αθηναίος ψυχίατρος και νευρολόγος Τεπερίδης, κορυφαίος στο είδος του, κάποτε είχε έναν ασθενή, ο οποίος ήταν σαν ξύλο - σανίδα, αλύγιστος και κείτονταν μέρα - νύχτα στο κρεβάτι μπρούμυτα.

Υπέφερε πολύ ο καημένος και ο ψυχίατρος, με την φαρμακευτική αγωγή που του έκανε, προσπαθούσε να του βελτιώσει την κατάστασή του.

Μια μέρα, ένας φίλος του ασθενούς, ιατρός και αυτός στο επάγγελμα, πήγε να επισκεφτεί τον Τεπερίδη στο ιατρείο του, για να δει τον φίλο του. Καθώς μπήκε στο ιατρείο, βλέπει τον φίλο του μπρούμυτα στο κρεβάτι.

Και λέει στον Τεπερίδη:

- Ιατρέ, γιατί τον κουράζεις τον φίλο μου;
Ο φίλος μου έχει ανάγκη από Άγιο Γεράσιμο
και όχι από χάπια!

- Μάλλον θα... αστειεύεστε, ήταν η απάντηση του Τεπερίδη.

Σχέδιο«ἀνασύνταξης»τῆς Ἁγίας Γραφῆς διά τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης!


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 26η Ιουνίου 2023

ΣΧΕΔΙΟ «ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ» ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ!

(Μια ακόμη εωσφορική ύβρις και ανταρσία κατά του Θεού)

Πολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο καιρό για την Τεχνητή Νοημοσύνη, με αντικρουόμενες απόψεις για την χρησιμότητά της, αλλά και τις αρνητικές επιπτώσεις της στη ζωή των ανθρώπων.


Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου «Η τεχνητή νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα μιας μηχανής να αναπαράγει τις γνωστικές λειτουργίες ενός ανθρώπου, όπως είναι η μάθηση, ο σχεδιασμός και η δημιουργικότητα. Η τεχνητή νοημοσύνη καθιστά τις μηχανές ικανές να 'κατανοούν' το περιβάλλον τους, να επιλύουν προβλήματα και να δρουν προς την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Ο υπολογιστής λαμβάνει δεδομένα (ήδη έτοιμα ή συλλεγμένα μέσω αισθητήρων, π.χ. κάμερας), τα επεξεργάζεται και ανταποκρίνεται βάσει αυτών. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης είναι ικανά να προσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους, σε ένα ορισμένα βαθμό, αναλύοντας τις συνέπειες προηγούμενων δράσεων και επιλύοντας προβλήματα με αυτονομία. […] Παρότι επηρεάζει ήδη την καθημερινότητά μας, η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να επιφέρει ακόμα τεράστιες αλλαγές και να παίξει κεντρικό ρόλο στη ψηφιακή μεταμόρφωση της κοινωνίας μας»[1].

Σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές το πρόβλημα της Τεχνητής Νοημοσύνης δεν είναι αυτή καθ’ εαυτή η χρησιμότητά της για την εξυπηρέτηση του ανθρώπου, αλλά σε ποια χέρια θα βρίσκεται και με ποια σκοπιμότητα θα χρησιμοποιείται. Από τα πάμπολλα δημοσιεύματα και τις δηλώσεις γνωστών προωθητών της παγκοσμιοποίησης, της Νέας Τάξεως Πραγμάτων και της δημιουργίας μιας παγκόσμιας κυβέρνησης, φαίνεται να είναι το κατάλληλο «εργαλείο» στα χέρια της για την ποδηγέτηση της ανθρωπότητας.

Όπως είναι γνωστό, κύριος θιασώτης της Τεχνητής Νοημοσύνης, είναι το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), το οποίο ίδρυσε και πρωτοστατεί ο Γερμανός οικονομολόγος Κλάους Σβαμπ, ο επινοητής της λεγόμενης «Μεγάλης Επανεκκίνησης» (Great Reset), διατυπωμένης στο ομώνυμο βιβλίο του, ως η «λύση των οξυμένων οικονομικών και κοινωνικών προβλημάτων, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού». Στην ουσία όμως πρόκειται για «ένα άλλο παράδειγμα πλούσιων και ισχυρών ελίτ, που επαναπαύονται και ηρεμούν με την συνείδησή τους, πραγματοποιώντας ψεύτικες προσπάθειες τάχα για να βοηθήσουν τους λαούς, και στην πορεία να γίνουν ακόμη πιο πλούσιοι και ισχυρότεροι» [2]. Προφανώς πρόκειται για μια περαιτέρω απόπειρα εγκαθίδρυσης της εφιαλτικής «Νέας Τάξεως Πραγμάτων», ήτοι της παγκόσμιας δικτατορίας, η οποία σύμφωνα με θεοφώτιστους σύγχρονους Γέροντες, θα είναι το φρικτό πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και θρησκευτικό καθεστώς, στο οποίο θα εδραιωθεί ο ταχέως ερχόμενος Αντίχριστος.

Κυριακή Ε Ματθαίου:«Ὁ ἄνθρωπος καί τά ὅριά του» π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ.8,28-9,1]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 8-7-1990]

(Β234)

Στη σημερινή ευαγγελική περικοπή, αγαπητοί μου, ο ευαγγελιστής Ματθαίος μάς αναφέρει το περιστατικό της συναντήσεως του Κυρίου με δύο δαιμονιζομένους ανθρώπους, στην περιοχή της πόλεως των Γεργεσών. Η όλη ιστορία, αφενός με τη θεραπεία τους και την απαλλαγή τους από τους δαίμονες, αφετέρου με τον δαιμονισμό και τον πνιγμό των δύο χιλιάδων περίπου χοίρων στη λίμνη, κατετρόμαξε τους κατοίκους των Γεργεσών. Και η συμπεριφορά των κατοίκων της πόλεως εκείνης, μπροστά στο διπλούν αυτό θαύμα, εστάθη αρνητική. Αυτό περισσότερο μας καταπλήσσει από την παρουσία των θαυμάτων του Κυρίου. Δηλαδή η αρνητική στάση των Γεργεσηνών.

Αλλά ας δούμε πώς ακριβώς μας τα διηγείται ο ευαγγελιστής Ματθαίος, σε μια νεοελληνική απόδοση. «Όταν έφθασε στην πέρα όχθη ο Ιησούς, στην περιοχή των Γεργεσηνών, Τον συνήντησαν δύο δαιμονισμένοι, που έβγαιναν από τα μνήματα και ήταν τόσο φοβεροί, που κανείς δεν μπορούσε να περάσει από εκείνον τον δρόμον. Και άρχισαν να φωνάζουν και να λένε: ‘’Τι σχέσις υπάρχει ανάμεσά μας, Ιησού, Υιέ του Θεού; Ήλθες εδώ να μας βασανίσεις πριν την ώρα μας;’’. Μακριά απ’ αυτούς έβοσκε ένα κοπάδι από πολλούς χοίρους. Και οι δαίμονες Τον παρακαλούσαν και Του έλεγαν: ‘’Αν είναι να μας διώξεις, επίτρεψέ μας να πάμε στο κοπάδι των χοίρων’’. Και τους είπε: ‘’Πηγαίνετε’’. Και αυτοί εβγήκαν και επήγαν στο κοπάδι των χοίρων. Και τότε, όλο το κοπάδι των χοίρων όρμησε και γκρεμίστηκε στη λίμνη και επνίγησαν μέσα στα νερά. Τότε, οι βοσκοί έφυγαν και αφού πήγαν στην πόλη, ανήγγειλαν όλα τα διατρέξαντα και ό,τι συνέβη με τους δαιμονισμένους. Και τότε όλη η πόλις εβγήκε να συναντήσει τον Ιησού. Και όταν Τον είδαν, Τον παρεκάλεσαν να φύγει από την περιοχή τους…».

Βλέπετε ότι μας εντυπωσιάζει πραγματικά αυτή η περίεργη μεν αλλά όχι ψυχολογικά ανερμήνευτη συμπεριφορά των κατοίκων της πόλεως. Θα σας το πω στο κείμενο: «Καὶ ἰδοὺ πᾶσα ἡ πόλις ἐξῆλθεν εἰς συνάντησιν τῷ ᾿Ιησοῦ, καὶ ἰδόντες αὐτὸν παρεκάλεσαν ὅπως μεταβῇ ἀπὸ τῶν ὁρίων αὐτῶν. Καί ἐμβὰς εἰς πλοῖον διεπέρασε καὶ ἦλθεν εἰς τὴν ἰδίαν πόλιν». Δηλαδή ο Ιησούς ξαναμπήκε εις το πλοιάριο και έφυγε και πήγε εις την Καπερναούμ.

Τὰ θαύματα καὶ αἱ διδαχαὶ τῶν Ἁγίων

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Οἱ ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας εἶναι τὰ φωτεινὰ παραδείγματα γιὰ τοὺς ἀγωνιζόμενους χριστιανούς. Εἶναι οἱ ὁδηγοί τους. Τὰ θαύματα καὶ οἱ λόγοι τους ἀποτελοῦν τὴν πυξίδα τους. Ὅταν τιμοῦμε τοὺς ἁγίους στὴ μνήμη τους ἢ ὅταν μελετοῦμε μὲ ταπείνωση καὶ καθαρὸ ἐνδιαφέρον τοὺς βίους καὶ τὴ διδασκαλία τους, πρέπει νὰ παίρνουμε μερικὰ πρακτικὰ διδάγματα.
Συνήθως οἱ ἄνθρωποι ἀρέσκονται νὰ μελετοῦν καὶ νὰ ἀκοῦν διηγήσεις θαυμάτων τῶν ἁγίων, ἐνῷ γιὰ τὶς διδαχὲς τους ἔχουν μειωμένο ἐνδιαφέρον. Πρόκειται γιὰ ἐσφαλμένη ἐπιλογή. Τὰ θαύματα προφανῶς καὶ ἐντυπωσιάζουν, ἀλλὰ δὲν... περιέχουν πολλὰ διδάγματα γι’ αὐτοὺς ποὺ τὰ μαθαίνουν. Δὲν προκαλοῦν τὴν καλὴ ἀλλοίωση τῆς καρδιᾶς τους, ποὺ εἶναι τὸ ἐπιδιωκόμενο. Βέβαια, τὰ θαύματα τῶν ἁγίων δίνουν μία πρόσθετη ἀξιοπιστία στὶς διδαχές τους. Ὅμως δὲν πρέπει νὰ μένουμε σ’ αὐτά. Χρειάζεται ἡ γνώση καὶ ἀποδοχή τῶν διδαχῶν τους καὶ ὁ ἔμπονος ἀγώνας τῆς ἐφαρμογῆς τους. Πρέπει οἱ χριστιανοὶ νὰ ἀποκτοῦν βιώματα καὶ νὰ μὴ περιορίζονται σὲ ἐκεῖνα τῶν ἁγίων. Νὰ μὴ μένουν στὶς διηγήσεις γιὰ τοὺς σύγχρονους ἁγίους, ἀλλὰ νὰ ἔχουν καὶ οἱ ἴδιοι προσωπικὲς ἐμπειρίες καὶ νὰ τὶς ἐκφράζουν ὄχι γιὰ νὰ ἐπιδειχθοῦν, ἀλλὰ γιὰ νὰ ὠφελήσουν κάποιους ἀδελφοὺς καὶ νὰ μὴ μεταφέρουν τὶς εὔκολες ἠθικολογίες τῶν ἄλλων, οἱ ὁποῖες περισσότερο προκαλοῦν παρὰ πείθουν.

7 Ἰουλίου. † Κυριακῆς μεγαλομάρτυρος (δ΄ αἰ.), Θωμᾶ ὁσίου τοῦ ἐν Μαλεῷ (ι΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρ. ε΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. ις΄ 1-16).

Ρωμ. 16,1          Συνίστημι δὲ ὑμῖν Φοίβην τὴν ἀδελφὴν ἡμῶν, οὖσαν διάκονον τῆς ἐκκλησίας τῆς ἐν Κεγχρεαῖς,

Ρωμ. 16,1                  Σας συνιστώ την Φοίβην, την εν Χριστώ αδελφήν μας, η οποία είναι διακόνισσα εις την Εκκλησίαν των Κεγχρεών.

Ρωμ. 16,2          ἵνα αὐτὴν προσδέξησθε ἐν Κυρίῳ ἀξίως τῶν ἁγίων καὶ παραστῆτε αὐτῇ ἐν ᾧ ἂν ὑμῶν χρῄζῃ πράγματι· καὶ γὰρ αὕτη προστάτις πολλῶν ἐγενήθη καὶ αὐτοῦ ἐμοῦ.

Ρωμ. 16,2                  Σας την συνιστώ και σας παρακαλώ να την δεχθήτε με αγάπην, όπως θέλει ο Κυριος και όπως αξίζει να υποδέχεται κανείς τους Χριστιανούς. Να της συμπαρασταθήτε δε και να την βοηθήσετε εις ο,τι σας χρειασθή. Διότι και αυτή έγινε προστάτις πολλών Χριστιανών και εμού του ιδίου.

Ἱερέας Ἰωάννης Ὀρεϊλίδης (1865-1930) ἀπό τήν Λίτσασα τοῦ Πόντου


Ο ιερέας Ιωάννης Ορεϊλίδης (1865-1930) από την Λίτσασα του Πόντου που βρίσκεται 15χλμ από την Νικόπολη. Ιερουργούσε στον ναό του χωριού που ήταν αφιερωμένος στον Άγιο Γεώργιο.
Ήταν φιλόξενος, ελεήμων και με κίνδυνο της ζωής του έσωσε πολλούς Έλληνες από τα χέρια των Τούρκων. Το 1924 ήρθε με την οικογένειά του, από τον Πόντο στην Θράκη, στον νομό Ροδόπης και στο χωριό Κασσιτερά του Δήμου Μαρωνείας Σαπών. Μαζί του έφερε ιερά κειμήλια και το τέμπλο του ιερού ναού Αγίου Γεωργίου Λίτσασας το οποίο βρίσκεται σήμερα στον ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στις Σάπες Ροδόπης. Υπηρέτησε στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου που βρίσκεται στο κέντρο των Κασσιτερών, μέχρι την κοίμησή του το 1930.

Στην είσοδο του Καθολικού της Μονής βρίσκεται ο τάφος του.

Κατά την διάρκεια αναστηλωτικών εργασιών, ανοίχτηκε ο τάφος του όπου βρέθηκαν αναλλοίωτα, το δεξί του χέρι με το Ευαγγέλιο το οποίο κρατούσε και το πετραχήλι του. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει και την Αγιότητα του ιερέα.





https://proskynitis.blogspot.com/2023/06/1865-1930.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible