Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

Ἡ ὑπερηφάνεια καταστρέφει τόν ἄνθρωπο καί εἶναι αἰτία ἐγκαταλείψεως τῆς χάρης τοῦ Θεοῦ (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ὑπερηφάνεια καταστρέφει τόν ἄνθρωπο καί εἶναι αἰτία ἐγκαταλείψεως τῆς χάρης τοῦ Θεοῦ (Εὐεργετινός), 12-12-2009 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἄσκηση τῆς ἀρετῆς νά γίνεται κρυφά_Τί εἶναι κενοδοξία καί τί ἀνθρωπαρέσκεια. Ἀπό ποῦ γεννιέται ἡ κενοδοξία, ποιά κακά προκαλεῖ καί πῶς νικιέται. Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἄσκηση τῆς ἀρετῆς νά γίνεται κρυφά_Τί εἶναι κενοδοξία καί τί ἀνθρωπαρέσκεια. Ἀπό ποῦ γεννιέται ἡ κενοδοξία, ποιά κακά προκαλεῖ καί πῶς νικιέται.
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Πότε ἡ ἐλπίδα στόν Θεό εἶναι παράλογη (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πότε ἡ ἐλπίδα στόν Θεό εἶναι παράλογη. Νά μήν παραβαίνουμε καί τήν παραμικρή ἐντολή τοῦ Θεοῦ ἀπό φόβο ἀνθρώπινο ἤ μεγάλη ὑλική ἀνάγκη.
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Μπορεῖ ἡ τηλεόραση νά χειραγωγήσει τόν ἄνθρωπο μέσω συχνοτήτων; Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ σκοπός τοῦ γάμου εἶναι νά γίνουν οἱ σύζυγοι ἕνα πνεῦμα, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἀπαράδεκτο καί ἀσεβές νά λέει κάποιος ὅτι κινδυνεύει ἐντός τοῦ ναοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 22-6-2024

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 22-6-2024 
https://www.youtube.com/live/yv1ORSMwd94?si=vT7yS1FYAE8CyAgF

« πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καί εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν». (Α’ Τιμ. 2, 4).

Πριν από λίγους μήνες, μια κυρία 80 χρονών ήρθε να με δει στην εκκλησία. Μου είπε την ιστορία της. Ζήτησε να λάβει το Άγιο Βάπτισμα. Άρχισε έτσι να παρακολουθεί την Ορθόδοξη Κατήχηση για λίγες μέρες. Την ημέρα της βάπτισης ήταν άρρωστη και ζήτησε να έρθω να τη βαφτίσω στο νοσοκομείο. Ενώ σκεφτόμουν την περίπτωσή της, την είδα να έρχεται στην εκκλησία, περπατώντας μόνη της, χωρίς καν να την κρατάει κανείς, κάτι που με εξέπληξε. Την βάφτισα την ίδια ημέρα, την Κυριακή 15/10/2023, με το όνομα Βερονίκη. Μετά τη βάπτισή της, αποκαταστάθηκε και θεραπεύτηκε από τις ασθένειές της. Έμεινε στο σπίτι και ερχόταν στην εκκλησία κάθε Κυριακή. Μια Κυριακή ήρθε στην εκκλησία, κοινώνησε και γύρισε σπίτι της. Έπειτα ζήτησε να πάω να την δω στο σπίτι της. Παρόλο που καθυστερούσα πολύ στην εκκλησία, «με περίμενε πραγματικά», ήλθα την είδα, και μόλις έφυγα από το σπίτι της, με ειδοποιούν ότι κοιμήθηκε. Αναρωτιέμαι αν αυτός είναι θάνατος ή απλά μετάβαση στη ζωή! «ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὁ τὸν λόγον μου ἀκούων καὶ πιστεύων τῷ πέμψαντί με ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ εἰς κρίσιν οὐκ ἔρχεται, ἀλλὰ μεταβέβηκεν ἐκ τοῦ θανάτου εἰς τὴν ζωήν ( Ιωάν.5, 24).

Ένα άλλο εκπληκτικό παράδειγμα είναι ο κ. Πέτρος Nguba, 79 ετών, τον οποίο βαφτίσαμε την περασμένη Κυριακή 19/05/2024. Στη ζωή του δεν πήγε να προσευχηθεί πουθενά. Ποτέ δεν ήθελε να ακούσει για την Εκκλησία. Δεν μιλούσε ποτέ για τον Χριστό. Δεν πίστευε σε τίποτα. Άπιστος κυριολεκτικά. Όμως πριν από λίγους μήνες γνώρισε την Ορθόδοξη Εκκλησία. Από τότε που γνώρισε την Εκκλησία μας, είναι πάντα παρών σε κάθε Ακολουθία και στην Κατήχηση. Μένει 15 χλμ μακριά από τον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου και αυτή τη διαδρομή την κάνει κάθε Κυριακή!!! 15 χλμ για να έρθει και 15 χλμ για να επιστρέψει. Αρκετές φορές με τα πόδια παρά την ηλικία του. Ένας άνθρωπος που δεν προσευχόταν ποτέ στη ζωή του, έγινε ο πιο ένθερμος στην πίστη και το πρότυπο πολλών άλλων. Το ορθόδοξο βάπτισμα του Πέτρου Nguba έχει εκπλήξει πολλούς ανθρώπους που δεν μπορούν να καταλάβουν πώς άλλαξε και μεταμορφώθηκε τόσο πολύ, και μάλιστα απότομα.

Ἅγιος Νεομάρτυς Μάρκος ὁ ἐν Χίῳ Μαρτυρήσας (5 Ἰουνίου †)

ΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου - Καθηγητοῦ

Ἀνάμεσα στήν πληθώρα τῶν ἐνδόξων Νεομαρτύρων, συγκαταλέγεται καί ὁ ἅγιος καί ἔνδοξος Νεομάρτυρας Μάρκος ὁ ἐν Χίῳ μαρτυρήσας. Ἕνας ἀπό τούς πολλούς ἐξωμότες, ὁ ὁποῖος συναισθάνθηκε τό μεγάλο λάθος του καί τό ξεπλήρωσε μέ τό αἷμα τοῦ μαρτυρίου του.
Γεννήθηκε στή Σμύρνη στό δεύτερο μισό τοῦ 18ου αἰῶνα. Ὁ πατέρας του καταγόταν ἀπό τή Θεσσαλονίκη καί ὀνομαζόταν Χατζή Κωνσταντῆς καί ἡ μητέρα του ἀπό τή Σμύρνη καί ὀνομαζόταν Μαρία. Ἀσκοῦσε τό ἐπάγγελμα τοῦ πλανόδιου ἔμπορα (γυρολόγου) στήν περιοχή Κουσάντασι (Νέα Ἔφεσο), ἀπέναντι ἀπό τή Χίο. Στά 1788, ὅταν ἦρθε σέ ἡλικία γάμου νυμφεύτηκε μιά...σεμνή χριστιανή κοπέλα. Μέ παρότρυνση τοῦ ἀδελφοῦ του ἐγκαταστάθηκε στήν Ἔφεσο. Ἐκεῖ ὅμως γνωρίστηκε μέ μιά ἄλλη χριστιανή γυναῖκα, ὀνόματι καί αὐτῇ Μαρίᾳ, μέ τήν ὁποία σύναψε μαζί της παράνομο ἐρωτικό δεσμό. Κάποια στιγμή τους συνέλαβαν αὐτοφώρῳ καί τούς ὁδήγησαν δεμένους στόν τοῦρκο δικαστῆ τῆς πόλεως, νά δικαστοῦν γιά τό ἀδίκημα τῆς μοιχείας καί νά διαπομπευτοῦν. Τούς τέθηκε τό δίλλημα: ἄν ἤθελαν νά ἀθωωθοῦν, ἔπρεπε νά ἀλλαξοπιστήσουν. Ὁ Μάρκος καί ἡ ἐρωμένη του δέχτηκαν νά γίνουν μουσουλμᾶνοι καί ἀφέθηκαν ἐλεύθεροι.

Τήν ἄλλη μέρα ὁ Μάρκος ὑπέστη περιτομή καί υἱοθετήθηκε ἀπό τόν ἀγᾶ τῆς περιοχῆς. Ἡ μοιχαλίδα Μαρία κλείστηκε στό χαρέμι τοῦ ἀγᾶ, ἀλλά ἀργότερα ἀφέθηκε νά ζήσει ἐλεύθερη, μέ μισθό, πού τῆς ἔδινε ὁ ἀγᾶς.

Ὅμως γρήγορα ὁ Μάρκος συναισθάνθηκε τό μεγάλο σφάλμα του, νά ἀρνηθεῖ τήν πίστη του καί νά τουρκέψει. Γιά νά μή δώσει ὑποψίες στόν ἀγᾶ, ἔδειχνε φαινομενική σκληρότητα στούς Χριστιανούς καί ἐπαινοῦσε τούς τούρκους. Πῆγε κρυφά σέ κάποιο ἐξομολόγο, στόν ὁποῖο, μέ δάκρυα καί στεναγμούς μετανοίας ἐξομολογήθηκε τό κρίμα του. Ἔπεισε καί τή Μαρία νά συναισθανθεῖ καί αὐτή τό σφάλμα της, πείθοντάς την νά πάει στόν ἐξομολόγο. Ὁ πνευματικός τους συμβούλεψε νά φύγουν μακριά, διότι κινδύνευε ἡ ζωή τους. Μάλιστα τούς ὑποσχέθηκε ὅτι θά τούς διευκόλυνε νά φύγουν. Κάποιος φίλος του γιατρός πιστοποίησε δῆθεν σοβαρή ἀσθένεια τῆς Μαρίας, ζήτησαν τήν ἄδεια νά μεταβοῦν στή Σμύρνη, γιά θεραπεία. Ὁ ἀγᾶς τους ἐπέτρεψε καί ἀναχώρησαν γιά τή Σμύρνη.

Τό δυνάμει σχίσμα θά ὁριστικοποιηθεῖ έάν ὁ Πάπας νατο προχωρήση


ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΧΙΣΜΑ ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ, ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ

Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος

Στά πλαίσια τῶν δηλώσεων τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου καί τοῦ πάπα Φραγκίσκου γιά ἐξεύρεση κοινῆς ἡμερομηνίας γιά τόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα, μέ ἀφορμή τό 2025, ἀναδημοσιεύθηκε στό Public Orthodoxy τοῦ Orthodox Christian Studies Center (Κέντρο Ὀρθοδόξων Χριστιανικῶν Σπουδῶν) τοῦ Παν­επιστημίου Fordham τῆς Νέας Ὑόρκης, ἄρθρο τοῦ καθηγητῆ Ἰωάννη Φωτόπουλου, μέ τίτλο «Μερικές κοινές ἐσφαλμένες ἀντιλήψεις σχετικά μέ τήν ἡμερομηνία τοῦ Πάσχα/Πάσχα».

Ἀξίζει νά σημειωθῆ ὅτι τό Πανεπιστήμιο Ford­ham ἀνήκει στό παπικό τάγμα τῶν Ἰησουιτῶν, τάγμα τό ὁποῖο σκοπό ἔχει ἀπό τήν ἵδρυσή του τήν μέ κάθε τρόπο ὑπεράσπιση καί ἐπέκταση τῆς ἐπιρροῆς τῆς παπικῆς ἐκκλησίας καί τοῦ πάπα ἔναντι ὅλων τῶν δογμάτων καί θρησκειῶν, πού κατά τήν ἄποψή του δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά αἱρέσεις. Ἄλλωστε δέν εἶναι τυχαῖο ὅτι σημειώνεται σχετικά μέ τό ἰησουίτικο Πανεπιστήμιο Fordham πώς «Ἀναζητοῦμε καί προσ­ελκύουμε εὐφυεῖς καί ἀφοσιωμένους φοιτητές ἀπό κάθε γωνιά τῆς Γῆς καί τούς καλωσορίζουμε σέ μία κοινότητα, ὅπου ἀναπτύσσουν τήν ἐφυΐα καί τήν ἀκεραιότητα, γιά νά κάνουν τόν κόσμο καλύτερο»!

Τό δημοσίευμα ἀποσκοπεῖ νά διασπείρη ζιζάνια ἀπιστίας

Τό δημοσίευμα σκοπό ἔχει νά καταδείξη ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία «βασίζεται σέ ἀνακριβεῖς ἐπιστημονικούς ὑπολογισμούς, πού βασίζονται στό ἀνακριβές Ἰουλιανό Ἡμερολόγιο, γιά νά καθορίση τήν ἡμερομηνία τοῦ Πάσχα», τό ὁποῖο ὀφείλεται σύμφωνα μέ τό δημοσίευμα «στήν χριστιανική ἐξάρτηση ἀπό ἀναξιόπιστους ἑβραϊκούς ὑπολογισμούς τῆς ἐαρι­νῆς πανσελήνου γιά τό Πάσχα». Ἀκόμα γράφεται ὅτι «οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί δέν χρειάζεται νά περιμένουν τόν ἑβραϊκό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα πρίν συμβῆ τό Ὀρθόδοξο Πάσχα» καί ὅτι «Ἡ Σύνοδος τῆς Νίκαιας ἀποφάσισε ὅτι τό Πάσχα θά γινόταν: τήν πρώτη Κυριακή μετά | ἡ πρώτη πανσέληνος πού ἐμφανίζεται | κατά ἤ μετά τήν ἐαρινή ἰσημερία». Μάλιστα, σημειώνεται ὅτι «Ὑπό τό φῶς τῶν πολλῶν ἡμερολογιακῶν καί ἐπιστημονικῶν προόδων σήμερα οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί πρέπει νά ἀναρωτηθοῦν, ἐάν εἶναι ἀκόμα πιστοί στό πνεῦμα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου στήν Νίκαια νά χρησιμοποιοῦν τό ἀνακριβές Ἰουλιανό Ἡμερολόγιο… Ἡ Νίκαια ἐξέδωσε τόν τύπο γιά τόν ὑπολογισμό τοῦ Πάσχα, ὥστε οἱ ἁπανταχοῦ Χριστιανοί νά ἑορτάζουν μαζί ἑνωμένοι τήν πιό σημαντική χριστιανική ἑορτή».

Πλοῦτος καί Ἁγία Γραφή

Πλοῦτος καί Ἁγία Γραφή

Γράφει ὁ κ. Ἀνδρέας Κεφαλληνιάδης, Δάσκαλος Γ’ Ἀρσακείου – Τοσιτσείου Δημοτικοῦσχολείου Ἑκάλης

Ποιὰ εἶναι ἡ θέση τῆς Ἁγίας Γραφῆς γιὰ τὸν πλοῦτο; Συμβιβάζεται τὸ νὰ εἶναι κανεὶς πλούσιος καὶ χριστιανός; Ἀλλὰ ἡ σχέση μεταξὺ πλούτου καὶ πίστεως εἶναι ξεκάθαρη εὐθὺς ἐξαρχῆς. Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ καταδικάζει τὴ συσσώρευση πλούτου, τὴν ἀδικία, τὴν ἐκμετάλλευση καὶ διδάσκει τὴν κοινωνικὴ δικαιοσύνη, τὴν οἰκονομικὴ ἰσότητα, τὴν ἀλληλεγγύη καὶ τὴν ἀγάπη. Ἤδη ἀπὸ τὴν Παλαιὰ Διαθήκη τονίζεται ὅτι «ὅποιος ἀγαπᾶ τὸν πλοῦτο δὲν πρόκειται νὰ γίνει δίκαιος» ( δηλ. ἐνάρετος ) (Σοφ. Σειρὰχ λδ΄5 ). Καὶ «στὴν ἀφθονία τοῦ πλούτου ( τῶν ἄλλων ) μὴ δίνετε σημασία» (Ψαλμ. ξα΄ 11 ).

Στὴν Καινὴ Διαθήκη ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἀνάμεσα στὶς ἄλλες νουθεσίες του πρὸς τὸν Τιμόθεο γράφει: «Εἶναι κέρδος μεγάλο νὰ εἶσαι εὐσεβὴς καὶ ταυτόχρονα ὀλιγαρκὴς» ( Α΄ Τιμ. στ΄6). Ὁ Κύριός μας ὕστερα ἀπὸ τὸ διάλογο ποὺ εἶχε μὲ τὸν πλούσιο νέο περὶ τοῦ τρόπου τῆς σωτηρίας κατέληξε, λέγοντάς του: «ὕπαγε, πώλησόν σου τὰ ὑπάρχοντα καὶ δὸς πτωχοῖς καὶ ἕξεις θησαυρὸν ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ.ιθ΄21 ). Αὐτὸ βέβαια δὲν σημαίνει τὴν πλήρη ἔλλειψη καὶ στέρηση βασικῶν ἀγαθῶν, ἀλλὰ τὴν ἀποφυγὴ τῆς πλεονεξίας καὶ τῆς συσσώρευσης πλούτου. Ὁ Χριστὸς ὑπόσχεται ὅτι ὅλα ὅσα τοῦ ζητήσουμε θὰ τὰ ἔχουμε, ἀρκεῖ πρῶτα νὰ ἐνδιαφερόμαστε γιὰ τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς μας. Προτεραιότητα γιὰ τὸν χριστιανὸ εἶναι ἡ ἀπόκτηση τῶν πνευματικῶν ἀγαθῶν κι ὄχι τῶν ὑλικῶν. Θὰ δώσει καὶ τὰ ὑλικὰ ἀγαθὰ ὁ Θεὸς στὸ μέτρο ποὺ τὰ χρειαζόμαστε, γιὰ νὰ ἱκανοποιήσουμε τὶς βιοτικές μας ἀνάγκες καὶ νὰ βοηθήσουμε ὅσους μᾶς χρειάζονται, ἀλλὰ ποτὲ δὲν θὰ γίνουν σκοπὸς στὴ ζωὴ μας.

Ἑλλὰς Ἑλλήνων διεφθαρμένων.

Τοῦ Αἰδεσιμολογιωτάτου Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου- Συγγραφέως- Ἐκδότου (ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)

Μεταξὺ τῶν ψηφοφόρων τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὑπάρχουν καὶ σοβαροὶ ἄνθρωποι. Προκαλεῖται μεγάλη ἀπορία. Πῶς εἶναι δυνατὸν οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ νὰ προτιμοῦν αὐτὸ τὸ κόμμα, τὸ ὁποῖον ἀπέκτησε Πρόεδρον (ὄχι μὲ φυσιολογικὸν τρόπον) ἕνα ἀρσενοκοίτην, ἕνα ὁμοφυλόφιλον, ἕνα σοδομίτην, ἕνα κίναιδον, ἕνα ψευδοάνδρα, ὁ ὁπoῖος ἔχει τὴν θρασύτητα καὶ τὴν προκλητικὴν ἀναίδειαν νὰ ἐμφανίζηται μὲ ἄλλον ψευδοάνδρα ὡς… «σύζυγόν» του;

Ἐγράφη ὅτι τὰ ἐγγραφέντα ἐκτάκτως (καὶ ἀντιθεσμικῶς;) νέα μέλη τοῦ κόμματος διὰ τὴν ἐκλογὴν τοῦ τοιούτου Προέδρου εἶναι ἀπὸ τὸν χῶρον τῶν ὁμοφυλοφίλων, ἀφοῦ ὁ ἀμερικανόπεμπτος οὗτος Πρόεδρος ἐξ ἀρχῆς ἐδήλωσεν ὑπερηφάνως ὅτι εἶναι ὁμοφυλόφιλος καὶ ἔσπευσαν οἱ ὅμοιοί του νὰ συμβάλλουν εἰς τὴν ἐκλογήν του. Ἐγράφη δὲ ἀκόμη ὅτι τὸ ἀμερικανοκίνητον αὐτὸ πρόσωπον ἐστάλη εἰς τὴν Ἑλλάδα, ὄχι τόσον νὰ ἡγηθῆ πολιτικοῦ κόμματος (τὸ ἄσχετον αὐτὸ πρόσωπον μὲ τὴν πολιτικήν), ἀλλὰ μὲ τὸν κύριον σκοπὸν νὰ γίνη εὐρεῖα προπαγάνδα ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας.

21 Ἰουνίου. «Ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τῆς Ἀναλήψεως». Ἰουλιανοῦ μάρτυρος (γ΄-δ΄ αἰ.). Τερεντίου ἱερομάρτυρος (α΄ αἰ.), Νικήτα ἱερομ. τοῦ Νισυρίου (†1732). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρασκευῆς ζ΄ ἑβδ. Πράξεων (Πρξ. κζ΄ 1 - κη΄ 1).

Πραξ. 27,1         Ὡς δὲ ἐκρίθη τοῦ ἀποπλεῖν ἡμᾶς εἰς τὴν Ἰταλίαν, παρεδίδουν τόν τε Παῦλον καί τινας ἑτέρους δεσμώτας ἑκατοντάρχῃ ὀνόματι Ἰουλίῳ σπείρης Σεβαστῆς.

Πραξ. 27,1                Οταν δε απεφασίσθη να πλεύσωμεν δια την Ιταλίαν, παρέδωσαν και τον Παύλον και μερικούς άλλους κρατουμένους εις ένα εκατόνταρχον, ονόματι Ιούλιον, του τάγματος, που έφερε το όνομα “σπείρα Σεβαστή”.

«Ὅταν μέσα σου ξεσηκώνεται πόλεμος μὲ πολὺ ἄσχημους λογισμούς...

Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης

«Όταν μέσα σου ξεσηκώνεται πόλεμος με πολύ άσχημους λογισμοὺς καί μετά σέ πιάνει στεναχώρια ἤρεμα να μεταφέρεσαι νοερά κάτω ἀπὸ τὸν Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ. Νὰ γονατίζεις καὶ νὰ ἀγκαλιάζεις τὰ πόδια του λέγοντας τὴν εὐχή. Ἐὰν αἰσθανθεῖς νὰ σὲ πλησιάζει τὸ κακὸ πνεῦμα, προσπάθησε νὰ μὴν πιάσεις κουβέντα μαζί του. Πρὶν σὲ πιάσει, γύρισε τὸ νοῦ καὶ τὴν καρδιά σου στον Χριστό.
Όπως τὸ παιδάκι, ποὺ θὰ δεῖ ξαφνικά μπροστά του τὰ δόντια ἀπὸ ἕνα ἄγριο σκυλὶ καὶ ἀμέσως θὰ γυρίσει στὸν μπαμπά του καὶ θὰ πέσει στὴν ἀγκαλιά του γιὰ νὰ γλιτώσει

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΑΡΤΥΡΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ, 21-6-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΑΡΤΥΡΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ, 21-6-2024 
https://www.youtube.com/live/JVcWOTLeIi0?si=rqFv1U8CnUyvgjZZ

Ἀπὸ τὰ παιδικά του χρόνια ζοῦσε τὴν Ἁγία Γραφή

Ο Βασίκο, (Άγιος Γαβριήλ) με τα παιδικά του χεράκια έπαιρνε μικρές πέτρες και έφτιαχνε εκκλησούλες, όπου τοποθετούσε εικόνες και κουκλάκια που παρίσταναν τους αγγέλους. Αντί για κεριά άναβε σπίρτα. Ζούσε την Αγία Γραφή, ενώ του ήταν ακόμη άγνωστη: «Εξομολογούμαί σοι, πάτερ, κύριε του ουρανού και της γης, ότι απέκρυψας ταύτα από σοφών και συνετών, και απεκάλυψας αυτά νηπίοις».

Από το βιβλίο του «ΜΑΛΧΑΖΙ ΤΖΙΝΟΡΙΑ, «Ο Αγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν σαλός και ομολογητής (1929 – 1995).


https://proskynitis.blogspot.com/2024/06/blog-post_90.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible