Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Κυριακής 13-05-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.


Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. ια΄ 19 - 30

ια΄ 19 - 30
                                                          
Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην Κεφ. Δ΄ 5 - 42

Δ΄ 5 - 42




Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Περί τῆς Σαμαρείτιδος καί ὅτι πρέπει νά καταφρονοῦμε τά παρόντα.Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΟΣ

Κα τι πρπει ν καταφρονομε τ παρντα
γου Γρηγορου το Παλαμ

λη ατ τν περοδο πο διανομε τρα, πεκτεινομνη σ πενντα μρες, ορτζομε τν π τος νεκρος νστασι το Κυρου κα Θεο κα Σωτρος μας ᾿Ιησο Χριστο, δεικνοντας μ ατ τν παρτασι τν περοχ της πναντι στς λλες ορτς. Αν κα ββαια ατ περοδος τν μερν περιλαμβνει κα τν πτειο μνμη τς πανδου στος ορανος, λλ κα ατ δεικνει τ διαφορ το ναστντος Δεσπτου πρς τος νθρπους κενους πο κατ καιρος χουν ναβισει.
Πραγματικ λοι σοι ναστθηκαν π τος νεκρος ναστθηκαν π λλους κα, φο πθαναν πλι, πστρεψαν στ γ.  δ Χριστς, φο ναστθηκε π τος νεκρος, δν κυριεεται πλον καθλου π τν θνατο. Διτι μνο ατς, φο νστησε τν αυτ του τν τρτη μρα, δν πστρεψε πλι στ γ, λλ νβηκε στν οραν, καθιστντας τ φραμ μας πο εχε λβει μθρονο μ τν Πατρα ς μθεο.

«Σημεία ἀπό τόν Οὐρανό» Μεταξύ ἐπιστήμης, φαντασίας καί δεισιδαιμονίας.Μέρος 4ο.α

 


http://o-nekros.blogspot.com/2012/04/ufo.html

 Δείτε εδώ:Μέρος 3ο.γ

3. Τα έξι είδη επαφών με UFO

Ο Δρ. Hynek, που έχει μελετήσει το θέμα πιο εξονυχιστικά από κάθε άλλο διακεκριμένο επιστήμονα, έχει διαιρέσει πρόχειρα τα UFO σε έξι γενικές κατηγορίες.* Η πρώτη, τα «νυχτερινά φώτα», είναι αυτή που αναφέρεται συνήθως και η λιγότερο παράξενη από όλες. Οι περισσότερες από αυτές τις αναφορές εξηγούνται εύκολα ως ουράνια σώματα, μετεωρίτες κ.λπ., και δεν θεωρούνται UFO. Πραγματικά αινιγματικά νυχτερινά φώτα (αυτά που παραμένουν «μη αναγνωρίσιμα»), τα οποία φαίνεται να επιδεικνύουν νοήμονα δράση αλλά δεν εξηγούνται ως συνηθισμένα αεροσκάφη, ορώνται συχνά από πολλούς μαζί μάρτυρες, συμπεριλαμβανομένων αστυνομικών, πιλότων αεροπλάνων, και χειριστών αεροπορικών πύργων.

* The Hynek UFO Report, Dell Publishing Co, New York 1977, κεφ. 4-9• The UFO Experience κεφ. 5-10

Περί ταπείνωσης-2ο Μέρος_Ἁγίου Σιλουανοῦ_mp3

Π. Σάββας 2012-04-28_Περί Ταπείνωσης-2_Ἁγίου Σιλουανοῦ_mp3
 
Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 28-04-2012 (Συνάξεις Νέων στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Προτεινόμενα:

«Μελέτημα 17ο».Σοφά ἀποφθέγματα τοῦ Ἀββᾶ Ἰσαάκ τοῦ Σύρου.

«Μελέτημα 17ο»
Ἀπό τίς ἁγιοπνευματικές ἐμπειρίες τοῦ Ἀββᾶ Ἰσαάκ τοῦ Σύρου.
Ἀπό τό βιβλίο «475 ΣΟΦΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ»
Ἁγιορείτου μοναχοῦ

151. Ὅταν ἡσυχάζοντας καί ἀγρυπνώντας μελετῶ τίς Θεῖες Γραφές, τότε τά μάτια μου γίνονται δύο βρύσες δακρύων!...
152. Ἡ τέλεια μετάνοια βρίσκεται στήν ἀπόκτηση τῆς ταπεινώσεως, ὁπότε δέν ἔχουμε οὔτε πορνικούς λογισμούς!...
153. Δέν ὑπάρχει ἀσυγχώρητη ἁμαρτία, παρεκτός τῆς ἀμετανοήτου...
154. Γιά νά ὑπομένεις τίς μικρές σου θλίψεις, νά συλλογίζεσαι τίς μεγάλες θλίψεις, πού ὑποφέρουν οἱ ἄλλοι.
155. Εἰρήνευε μέ τόν ἑαυτό σου καί θά σοῦ εἶναι εἰρηνικός ὁ Οὐρανός καί ἡ Γῆ. Σπούδαζε νά μπεῖς μέσα στό Ταμεῖο τῆς καρδιᾶς σου καί θά δεῖς τό Οὐράνιο Ταμεῖον!...

Ἡ στάμνα τῆς Σαμαρείτιδος († Ἀρχ. Χριστόδουλος Φάσσος)

 Αυτή η ευαγγελική περικοπή, αδελφοί μου, που δια­βάσαμε, η συνομιλία του Κυρίου μας με τη Σαμαρείτιδα, είναι μία από τις ωραιότερες αλλά και διδακτικότερες σελίδες της ευαγγελικής διηγήσεως. Ο Κύριός μας αποκαλύπτει στη συνομιλία Του με τη γυναίκα αυτή αλή­θειες δογματικές, θεολογικές και λατρευτικές, τις οποίες για πρώτη φορά ακούμε και διαβάζουμε μέσα στο Ευαγγέλιο.

Οταν διάβαζα προ ολίγων ημερών για να προετοιμα­στώ για τη Θ. Λειτουργία, στάθηκα σε μία φράση, η οποία με προβλημάτισε. Η φράση αυτή είναι στο τέλος της συνομιλίας του Κυρίου με τη Σαμαρείτιδα. Οπως θυμάστε, ο Κύριος ήρθε κουρασμένος και κάθισε στο πηγάδι. Οι μαθητές έφυγαν για να αγοράσουν τρόφιμα. Ο Ιωάννης φαίνεται ότι έμεινε μαζί Του΄ γι' αυτό και περιγράφει τόσο λεπτομερώς αυτή την υπέροχη συζήτηση μεταξύ του Κυρίου και της Σαμαρείτιδος. Και αφού ο Κύριος απεκάλυψε αυτές τις αλήθειες, που σας είπα, και έφερε τη γυναίκα αυτή σε συναίσθηση της καταστάσεώς της, δημιουργήθηκε εκεί με τη Χάρη του Θεού μία μετα­βολή στον εσωτερικό της κόσμο, ώστε να καταλάβει την αμαρτωλή κατάστασή της και συγχρόνως να ανάψει μέσα στην καρδιά της ένας ζήλος για να μεταφέρει αυτό το μήνυμα: «Ευρήκαμεν τον Μεσσίαν» (Ιω. Α', 42). Διότι της απεκάλυ­ψε ο Κύριος ότι Αυτός είναι ο Μεσσίας, πράγμα που δεν το είχε αποκαλύψει σε κανέναν. Και μόλις ήρθαν οι μαθη­τές, φέροντες τα τρόφιμα, αυτή έφυγε για να πάει να αναγγείλει το μήνυμα.
Στο σημείο αυτό ο Ευαγγελιστής έχει αυτή την πρό­ταση, που σας είπα ότι με προβλημάτισε. Λέει: «Αφήκεν ουν την υδρίαν αυτής η γυνή και απήλθεν εις την πόλιν, και λέγει, τοις ανθρώποις» (Ιω. Δ', 28). Οταν διαβάζει κανείς τα προηγούμενα, που είναι υψηλού θεολογικού περιεχομένου μηνύματα, και μετά έρχεται στη φράση: «Αφήκεν ουν την υδρίαν αυτής η γυνή...», ότι άφησε η γυναίκα τη στάμνα της εκεί πέρα και έφυγε, νομίζει ότι είναι αυτός ο στίχος μία ασήμαντη και ίσως περιττή λεπτομέρεια, την οποίαν αναγράφει ο Ευαγγελιστής. Αλλά σκέφτηκα΄ υπάρχουν ασήμαντα και περιττά, λέξεις και φράσεις ασήμαντες και περιττές στην ευαγγελική διήγηση; Υπάρχουν;

...Καμιά ἁμαρτία μας δέν μπορεῖ ν᾿ ἀναμετρηθεῖ μέ τό ἔλεος τοῦ Δημιουργοῦ μας, πόσο μᾶλλον νά τό νικήσει!

 
«Μακάριοι οἱ Πεινῶντες και διψῶντες την δικαιοσύνην,
ὅτι αὐτοί χορτασθήσονται» (Ματθ. Ε΄. 6)
Ἀπό τό βιβλίο «Πνευματικές Νουθεσίες»
Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα
(ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν)

Ἀφοῦ μελετᾶς μέ ἐπιμέλεια τήν Ἁγία Γραφή καί τούς Πατέρες, πρέπει να ξέρεις ὅτι καμιά ἁμαρτία μας δέν μπορεῖ ν᾿ ἀναμετρηθεῖ μέ τό ἔλεος τοῦ Δημιουργοῦ μας, πόσο μᾶλλον νά τό νικήσει!
Ἄν ἔχεις ἐξομολογηθεῖ κι ἔχεις λάβει ἄφεση γιά ἁμαρτία πού διέπραξες στό παρελθόν, δέν εἶναι ἀπαραίτητο νά τήν ἐξομολογηθεῖς πάλι. Ἀλλά μερικές φορές ἴσως εἶναι ὠφέλιμο νά τήν ξαναθυμᾶσαι, γιατί ἔτσι θά ταπεινώνεσαι καί θά βρίσκεσαι στή σωστή κατάσταση τῆς ἀδιάλειπτης μετάνοιας, ὅπως προφήτης Δαβίδ: «...ὅτι τήν ἀνομίαν μου ἐγώ γινώσκω, καί ἁμαρτία μου ἐνώπιόν μου ἐστι διαπαντός» (Ψαλμ. 50. 5). Πρόσεξε ὅμως, μήν τυχόν καί αὐτό σέ ὁδηγεῖ σέ ἀντίθετο καί ἀρνητικό ἀποτέλεσμα, δηλαδή στήν κατάθλιψη στήν ἀπογοήτευση. Ἄν συμβαίνει αὐτό, ξέχασε ἀμέσως τήν ἁμαρτία σου.

Ἡ δράσις τῆς μαγείας στήν Ἀφρική. Εἰσαγωγή. Μοναχοῦ Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου

Ἡ δράσις τῆς μαγείας στήν Ἀφρική
Εἰσαγωγή

Μοναχοῦ Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου


Ἡ μυστηριώδης Ἀφρικανική Ἤπειρος, γνωστή σέ ὅλους γιά τό τροπικό κλῖμα, τήν ὀργιώδη βλάστησι, τίς ζοῦγκλες και τά ἄγρια θηρία, τά ἄφθονα ἀγαθά πού παράγει τό εὔφορο ἔδαφός της, τά πλούσια κοιτάσματα ὀρυκτῶν, εὐγενῶν μετάλλων καί πολυτίμων λίθων, ἀπό ἐνωρίς ἀπέσπασε τό ἐνδιαφέρον τῶν Εὐρωπαίων, οἱ ὁποῖοι ἠθέλησαν νά ἐπωφεληθοῦν τήν πρωτόγονη κατάστασι τῶν κατοίκων της.
Μετά τήν κατάληψι τῆς Βορείου Ἀφρικῆς ἀπό τούς Ἄραβες, ἀναζητώντας οἱ Εὐρωπαῖοι, τόν 16ον αἰῶνα, δρόμο γιά τίς Ἰνδίες, ἐγκατέστησαν ναυτικές καί ἐμπορικές βάσεις στά παράλια ὁλοκλήρου τῆς Ἠπείρου.

Σύντομα ὅμως διεπίστωσαν ὅτι τά ἀφρικανικά λιμάνια διέθεταν καί ἄλλες ἰδιαίτερες δυνατότητες ἐκμεταλλεύσεως: Χρυσόν, ἐλεφαντόδοντο, ἀδάμαντες, ἀκόμη καί δούλους.

Οἱ Ἄραβες φύλαρχοι μέ τίς ληστρικές ὁμάδες τους, ἐπετίθοντο στά ἀνύποπτα ἀφρικανικά χωριά, τά κατέστρεφαν καί μέ τήν βία ἅρπαζαν τούς Ἰθαγενεῖς, τούς ὡδηγοῦσαν στάς καραβάνια τῆς Δυτικῆς Ἀφρικῆς γιά νά πωληθοῦν στούς Εὐρωπαίους καί νά μεταφερθοῦν μέ πλοῖα στήν Ἀμερική, σάν φορτίο «μαύρου ἐβένου», ὅπως τό χαρακτήριζαν.

Στήν Ἐκκλησία εἶναι δυνατόν νά ἔχουμε καί αἴσθηση σωματικῆς παρουσίας τοῦ ἄλλου, πού βρίσκεται μακρυά μας

 

Β΄ ΜΕΡΟΣ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ




1)Ἡ ζωή στήν Ἐκκλησία.


Ι) Ζώντας ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ κοινωνοῦμε μέ τόν Χριστό μας ἀλλά καί μεταξύ μας. Μετέχουμε στή Θεία Χάρη καί στά χαρίσματα ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου.


Στήν Ἐκκλησία εἶναι δυνατόν νά ἔχουμε καί αἴσθηση σωματικῆς παρουσίας τοῦ ἄλλου, πού βρίσκεται μακρυά μας151. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι σῶμα καί ὁ καθένας μας κύτταρο του. Ὅπως ὑπάρχει ἐπικοινωνία μεταξύ τῶν κυττάρων πού συναπαρτίζουν τό ἴδιο σῶμα, ἔτσι ὑπάρχουν διάφορες μορφές ἐπικοινωνίας μεταξύ τῶν μελῶν, μέσα στό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Ἕνας χαρισματικός τρόπος ἐπικοινωνίας αὐτῶν εἶναι ἡ μετάβαση καί ἡ ἁρπαγή.

Ὁ Γέροντας εἶχε ἰδιαίτερα πάρει τήν δυνατότητα-Χάρισμα ἀπό τόν Θεό τῆς μετάβασης καί τῆς ἁρπαγῆς152. Σύμφωνα μέ μαρτυρία πνευματικοῦ του παιδιοῦ- ἱερομονάχου πού ζοῦσε στήν Ἀμερική- ὁ π. Πορφύριος τόν ἐπισκεπτόταν συχνά ἐν Πνεύματι, ἐκεῖ πού ἔμενε153(δηλαδή στό σπίτι του στήν Ἀμερική). Ὑπάρχουν καί ἄλλα πολλά ἀνάλογα περιστατικά μεταβάσεως-ἁρπαγῆς154.

151 Ὁ πατήρ Πορφύριος, σελ. 152-153.
152 Ὅ.π. σελ. 24-25.
153 Ὅ.π. σελ. 25-26.
154 Ὅ.π. σελ. 26-27.
 
 Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης

 
  Σχῆμα 14Χ20.5 ,Σελίδες: 192, Τιμή: 5€, Παραγγελίες στό τηλέφωνο 6947612075 ἤ στό e- mail: hristospanagia@yahoo.gr  



«Πλανεμένος» καί «Καυσοκαλύβης»

Βίος καί πολιτεία
τοῦ ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη
(5ο Μέρος)
Ἀπό τό βιβλίο «Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης»

«Πλανεμένος» καί «Καυσοκαλύβης»
Ἔπειτα ἀπό λίγο καιρό κατέβηκε πιό κάτω, σέ μιά χαμηλότερη κορυφή, τό Καρμήλιο, ὅπου ὑπάρχει ναός τοῦ προφήτη Ἠλία. Ἐκεῖ βρῆκε ἕνα γέροντα ἐρημίτη καί θεώρησε καλό νά τοῦ ἐμπιστευθεῖ ὅσα συνέβησαν στήν κορυφή τοῦ Ἄθωνα.
Ἐκεῖνος ὅμως δέν ἦταν διακριτικός. Παραξενεύθηκε καί παρεξήγησε ὅσα ἄκουσε. Τά θεώρησε φαντασία δαιμονική καί πίστεψε ὅτι ὁ ὅσιος εἶχε πέσει σέ διαβολική πλάνη. Αὐτό τό διέδωσε καί στούς ἄλλους ἐρημίτες, πού ἀσκήτευαν στήν περιοχή ἐκείνη.
Ἄρχισαν τότε νά τόν θεωροῦν πλανεμένο καί νά τόν ἀποστρέφονται. Πόσο πλανήθηκαν ὅμως οἱ ἴδιοι, ἀλλά καί πόσο θά μετάνοιωσαν, ὅταν ἄνοιξαν τά μάτια τῆς ψυχῆς τους καί ἀντίκρυσαν τήν ὑπερκόσμια δόξα, μέ τήν ὁποία περιέβαλε ὁ Θεός τόν ἐκλεκτό Του!

Χάπια ἀπό σκόνη ἀποξηραμένων ἐμβρύων ὡς ἐνισχυτικά ἀντοχῆς «stamina boosters»

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ «ΙΑΤΡΙΚΗΣ»
ΧΑΠΙΑ ΑΠΟ ΣΚΟΝΗ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΩΝ ΕΜΒΡΥΩΝ
ΩΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ ΑΝΤΟΧΗΣ «stamina boosters» 

   Χιλιάδες χάπια γεμάτα με σκόνη από ανθρώπινη σάρκα έχουν ανακαλυφθεί από τους τελωνειακούς υπαλλήλους στη Νότια Κορέα, όπως αποκαλύφθηκε σήμερα. Οι κάψουλες είναι σε μεγάλη ζήτηση, διότι θεωρούνται η «πανάκεια» ενός φαρμάκου και εξάγονται παράνομα από την Κίνα σε τεράστιες ποσότητες.
Διεφθαρμένο ιατρικό προσωπικό από κινέζικα νοσοκομεία και κλινικές αμβλώσεων, συνδέονται με την επιχείρηση ενημερώνοντας αμέσως τις φαρμακευτικές εταιρείες, όταν ένα μωρό πεθαίνει, κυρίως λόγω προβλημάτων στη γέννηση ή από μια άμβλωση.

Πνευματισμός (ἤ μεντιουμισμός)



Επτά Ομιλίες (mp3) του μακαριστού π. Αθανασίου Μυτιληναίου
με θέμα:

Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΣΜΟΣ
Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα
Πνευματισμός (ή μεντιουμισμός):  πνευματικό κίνημα «αποκαλύψεων» που συνίσταται στην επικοινωνία των  ανθρώπων με «πνεύματα», τα οποία υποτίθεται ότι είναι ψυχές προ-αποθανόντων ανθρώπων,  επιτυγχάνεται  δε η επικοινωνία αυτή μέσῳ ειδικευμένων προς τούτο «διαμέσων» ή «μεσαζόντων» (τα γνωστά “medium”). Προσεκτικότερη μελέτη της διδασκαλίας του Πνευματισμού αποδεικνύει, ότι πέραν μιας απλής φιλοσοφικής και ηθικής διδασκαλίας, η οποία βασίζεται στην «παραφυσική» ή «ψυχική» δραστηριότητα και τις αποκαλύψεις και διδασκαλίες «πνευμάτων», ο Πνευματισμός είναι ουσιαστικώς πίστη, «αποκάλυψη» και θρησκεία, αναγόμενη έως τα αρχαία ειδωλολατρικά μαντεία, πίστη συγγενής της μαγείας και της νεκυομαντείας (νεκρομαντείας).

Βαπτισμένοι ἀλλά ἀλειτούργητοι …

τοῦ Ἰωάννη Τάτση, Θεολόγου
Ἡ πλήρης ἐκκοσμίκευση τῆς ζωῆς τῆς μεγάλης πλειονότητας τῶν Ἑλλήνων ὁδηγεῖ τά τελευταία χρόνια σέ τραγικές γιά τό πνευματικό μας μέλλον συνέπειες. Ἡ Ἑλλάδα γέμισε χριστιανούς βαπτισμένους, πού ἔχουν χρόνια ἀλειτούργητοι καί ἀκοινώνητοι. Ἡ σχέση τῶν περισσοτέρων μέ τήν ἐνοριακή ζωή ἐξαντλεῖται στή βάπτιση τῶν τέκνων καί τόν ἀποχαιρετισμό ὅσων φτάνουν στό τέλος τῆς ἐπίγειας ζωῆς τους μέ τήν ἀκολουθία τῆς κηδείας… 
Ὅσοι ἐπιλέγουν μάλιστα τόν πολιτικό ἀντί τοῦ θρησκευτικοῦ γάμου, ἐκτός ἀπό ἀλειτούργητοι, ζοῦνε γιά πολλά χρόνια, κάποιες φορές καί γιά ὅλη τους τή ζωή, καί ἀστεφάνωτοι. Τό πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο ὅσο κανείς πηγαίνει πρός τίς μικρότερες ἡλικίες. Ἡ «ζῶσα Ἐκκλησία» τῶν ἐνοριῶν γηράσκει καθώς ἡ πλειοψηφία τῶν ἐκκλησιαζομένων ἔχει ἀρκετές δεκαετίες ζωῆς στήν πλάτη της. Πολλοί ἀπό τούς μαθητές τῶν σχολείων δέν ἐκκλησιάζονται παρά ἐλάχιστες φορές τό χρόνο, στίς μεγάλες γιορτές, καί ἀρκετοί πού βρίσκονται στίς τελευταῖες τάξεις τοῦ Λυκείου ἔχουν νά κοινωνήσουν ἀπό τότε πού ἦταν μαθητές τοῦ Δημοτικοῦ σχολείου. Ἡ γενιά τῶν ἀνηλίκων της ἐποχῆς μᾶς εἶναι στό ζήτημα τῆς λατρευτικῆς ζωῆς «τυφλή», ἀφοῦ οἱ γονεῖς τῶν παιδιῶν αὐτῶν ἀπέχουν σχεδόν ὁλοκληρωτικά ἀπό τή ζωή τῆς ἐνορίας.

«Οἱ ἀσιατικές δοξασίες θά μπουν στά σχολεῖα μας».Π.Α.Ἀλεβιζόπουλος

π.Α.ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΣ:
ΟΙ ΑΣΙΑΤΙΚΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ
ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

    Ο μακαριστός γέροντάς μας π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, ένα πρωινό, δύο ημέρες πριν την κοίμησή του, είπε σε στενό συνεργάτη του: «Δυστυχώς δεν κάναμε τίποτα! Οι τεχνικές του διαλογισμού και της γιόγκα και οι ασιατικές δοξασίες για το κάρμα, τη μετενσάρκωση και τη συμπαντική ενέργεια θα μπουν στα σχολεία μας και στα διδακτικά βιβλία των μα­θητών. Πρέπει να κάνουμε ένα γράμμα στους δασκά­λους να τους ενημερώσουμε». Τα δάκρυα έτρεχαν ασταμάτητα από τα άρρωστα, σχεδόν τυφλά, μάτια του. Έχει λεχθεί ότι το πιο βασανιστικό συναίσθη­μα είναι να φεύγει από τη ζωή ένας μεγάλος αγωνιστής με την πικρή γεύση ότι το έργο του δεν είχε αποτελέσματα, ότι δεν έκανε τίποτα.
 Τα πράγματα βέβαια δεν εξελίχθησαν έτσι ως προς το παράπονο του αειμνήστου πατρός Αντωνίου. Ο ευσεβής Ελληνικός λαός αναγνώρισε την προ­σφορά του και τη σημασία του όλου έργου του και το αγκάλιασε με πολλή αγάπη κι έγινε πολλαπλασια­στής στην ενημέρωση των ανημέρωτων για τη δρα­στηριότητα των πάσης φύσεως αιρέσεων και παραθρησκευτικών ομάδων.

Περί ταπείνωσης-1 (Ἁγ. Σιλουανοῦ)_mp3

Π. Σάββας 2012-04-21_Περί Ταπείνωσης-1_Ἁγίου Σιλουανοῦ_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 21-04-2012 (Συνάξεις Νέων στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Προτεινόμενα:


Ὅσιος Ἰωσήφ τῆς Ὄπτινα(+9 Μαίου 1911)

Εικόνα 4 από 237
Ο Όσιος Ιωσήφ, της Όπτινα, κατά κόσμον Ιβάν Ευθύμοβιτς Λιτόφκιν, γεννήθηκε στις 2 Νοεμβρίου 1837 μ.Χ. στο χωριό Γκοροντίστσα της περιοχής Στάρομπελσκ της επαρχίας Καρκώφ, από γονείς ευσεβείς και φιλόθεους, τον Ευθύμιο Αιμιλιάνοβιτς και την Μαρία Βασίλιεβνα Λιτόφκιν. Είχαν έξι παιδιά, τρεις υιούς και τρεις θυγατέρες, τον Ιβάν, τον Πέτρο, τον Συμεών, την Αλεξάνδρα, την Άννα και ακόμη μία θυγατέρα. Η αδελφή του Αλεξάνδρα, που αργότερα έγινε μοναχή με το όνομα Λεωνίδα, διηγείτο πως ο μικρός Ιβάν ήταν πολύ στοργικό και ευαίσθητο παιδί. Με την τρυφερή ψυχή του συμμετείχε στις θλίψεις των άλλων, αν και η έμφυτη μετριοφροσύνη και συστολή του συχνά δεν του επέτρεπαν να ομιλεί. Όταν ο Ιβάν ήταν τεσσάρων ετών, έχασε τον πατέρα του και λίγο αργότερα την μητέρα του από την επιδημία χολέρας που ενέσκηψε στο χωριό.
Η αγάπη του για το μοναχικό βίο οδήγησε τα βήματά του στην Όπτινα.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible