Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 5 Αυγούστου 2023

Ὁ Ἅγιος Παντελεήμων εἶναι ὁ μεγαλύτερος ἰατρός τῶν ψυχῶν καί τῶν σωμάτων!


Ίσως να μη γνωρίζετε ποιος είναι ο Άγιος Παντελεήμων... Ο Άγιος Παντελεήμων είναι ο μεγαλύτερος ιατρός των ψυχών και των σωμάτων! Και δεν το λέω εγώ αυτό...
Κάποτε ένας ασθενής παρακαλούσε για την υγεία του και ενώ καθόταν στο παράθυρο του σπιτιού του, πέρασε ένας άνθρωπος από κάτω και του λέει, "Καλησπέρα κύριε Αντώνη" και δεν του μίλησε εκείνος γιατί ήταν νευριασμένος (επειδή ήταν άρρωστος ο άνθρωπος).
Του λέει, "τι έχεις και έχεις νεύρα;"
-Δεν βλέπεις, του λέει, Χριστιάνε μου; Έχω καταναλώσει την περιουσία μου όλη και δεν μπορώ να γίνω καλά.
-Γιατί δεν έρχεσαι, λέει, στο θεραπευτήριο το δικό μου; Έχω θεραπευτήριο, του λέει, των ψυχών και των σωμάτων.
-Και που το έχεις;
-Το 'χω στην Άνδρο.
-Και πώς θα 'ρθω, λέει. Δεν το ξέρω.. Πώς λέγεται;
- Θα'ρθεις και θα πας στο τάδε μοναστήρι κι εκεί θα σε περιμένω και θα σε κάνω καλά.
Όντως, ήταν ο καιρός Φεβρουάριος μήνας και είχε κρύο και παγωνιά και έβρεχε και με πήρε τηλέφωνο κάποιος και μου λέει "είμαι κάτω.."
-Ε, έλα πάνω, του λέω κτλ.
Ήρθε επάνω ο άνθρωπος, του λέω "ποιος είσαι;". Μου λέει, έτσι κι έτσι... Όταν πήγε στην Εκκλησία και είδε την εικόνα του Αγίου Παντελεήμονα, "αυτός", μου λέει, "ήρθε στο σπίτι μου και με επισκέφθηκε από το παράθυρο και μου είπε ότι θα με κάνει καλά!"
- Τι έχεις, λέω, Αντώνη;
-Έχω αυτό κι αυτό...
Μιλήσαμε λοιπόν, κάτσαμε στο μοναστήρι μια βραδιά, λειτουργήσαμε το πρωί και έφυγε.
Αφού έφυγε και πήγε στο σπίτι του, με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει: "Πάτερ Ευδόκιμε, το ευχάριστο: Η γυναίκα μου κι εγώ είμαστε καλά! Ήρθα και βρήκα το σπίτι μου σε μεγάλη καλοσύνη και αγάπη."
Αυτός είναι ο Άγιος Παντελεήμων, είναι ο Άγιος που θεραπεύει ψυχές και σώματα!

Γέροντας Ευδόκιμος, Ηγ. Ι.Μ. Παναχράντου Άνδρου, κατά την επίσκεψή του στον Ι.Μ. Ναό Παναγίας Παντανάσσης Καθολικής.
https://proskynitis.blogspot.com/2023/07/blog-post_994.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible