Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

https://livestream.com/accounts/25545482

ΚΥΡΗΓΜΑ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι. ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΕΔΕΣΑΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

ΚΗΡΥΓΜΑ


Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Πέμπτης 13-12-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Τιμόθεον Β΄ κεφ. α΄ 1 - 2 & 8 - 18

α΄ 1 - 2 & 8 - 18


Ευαγγέλιον: Κατά Μάρκον κεφ. Θ΄ 33 - 41

Θ΄ 33 - 41

Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Τό προπατορικό ἁμάρτημα καί ὁ μεταπτωτικός ἄνθρωπος.


Η ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

    6.Τό προπατορικό ἁμάρτημα καί ὁ μεταπτωτικός ἄνθρωπος.

«Τό περιβόητο «προπατορικό ἁμάρτημα» εἶναι ἀκριβῶς ἡ ἀστοχία τοῦ ἀνθρώπου, στήν ἀρχή ἀκόμα τῆς ἱστορικής του παρουσίας, νά διασώσει τήν μνήμη τοῦ Θεοῦ, τήν κοινωνία δηλαδή μέ τόν Θεό, στήν καρδιά του. Σ’ αὐτή τήν νοσηρά κατάσταση μετέχουν ὅλοι οἱ ἀπόγονοι τῶν πρωτοπλάστων, διότι δέν εἶναι κάποιο ἠθικό, προσωπικό δηλαδή, ἁμάρτημα, ἀλλά νόσος τῆς φύσεως τοῦ ἀνθρώπου («Νενόσηκεν ἡμῶν ἡ φύσις τήν ἁμαρτίαν», παρατηρεῖ ὁ ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας, †444 ) καί μεταδίδεται ἀπό ἄνθρωπο σέ ἄνθρωπο, ὅπως ἡ ἀρρώστια κάποιου δέντρου μεταδίδεται σέ ὅσα ἄλλα προέρχονται ἀπό αὐτό»1.

Ἡ μεγαλύτερη αἰτία τῆς κρίσης εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπό τόν Θεό. Στρατής Ἀνδριώτης

Η μεγαλύτερη αιτία της κρίσης είναι η απομάκρυνση από τον Θεό

Στρατή Ανδριώτη

Πολλοί συνάνθρωποί μας, αγωνιούν και προβληματίζονται "επίμονα" για τα αίτια που προκάλεσαν την κρίση στη χώρα μας και αναλίσκονται σε χρόνιες και ανούσιες συζητήσεις, ξοδεύοντας μελάνια για μακροσκελή δήθεν άρθρα, αναζητώντας διεξόδους στα προβλήματα που προκάλεσε η προβληματικότητα πολλών πολιτικών, που εκτελώντας διατεταγμένες εντολές, πειραματίζονται "λύσεις" σε βάρος του λαού μας, καθώς και αρκετών δημοσιογράφων που εφευρίσκουν ειδήσεις που αποπροσανατολίζουν, με τελικό θύμα της όλης υπόθεσης τον κόσμο να ψάχνεται γενικώς, πάσχοντας μέσα στην αβεβαιότητα και την φτώχεια του...

Ἱερομόναχος καί πνευματικός π. Ἰωσήφ Κρατσιοῦν (1864-1944). Μέρος Α'

 Ἱερομόναχος καί πνευματικός π. Ἰωσήφ Κρατσιοῦν (1864-1944)
Ἁγιασμένες μορφές τῆς Ὀρθοδόξου Ρουμάνικης Ἐκκλησίας
 Μέρος Α'

Ἀνάμεσα στά ἔτη 1925-1944 ἔλαμψε στήν ἀδελφότητα τῆς μονῆς Νεάμτς ἕνας μεγάλος Πνευματικός, ὁ ὁποῖος συνέχισε τό ἔργο τοῦ προκατόχου του, π. Καλλίστου Γεωργίου. Αὐτός ἦτο ὁ π. Ἰωσήφ Κρατσιοῦν.
Οἱ γέροντες μᾶς διηγοῦνται μέχρι σήμερα γιά τά πολλά καί θαυμαστά ἔργα τῆς ὁσιότητός του, διότι τό ὄνομά του καί οἱ ἀγῶνες του διαδόθηκαν μακριά ἑκατοντάδες χιλιόμετρα.
Πάνω ἀπό ὅλα ὁ π. Ἰωσήφ ἔγινε γνωστός στόν ρουμανικό λαό, διότι διέπρεψε ὡς ἐξομολόγος-Πνευματικός, νηστευτής καί ἐξορκιστής τῶν πονηρῶν πνευμάτων.
Καταγόταν ἀπό τήν κοινότητα Γκιρτσίνα τῆς περιοχῆς τῆς πόλεως Πιάτρα Νεάμτς. Γεννήθηκε τό 1864. Ἀπό τήν νεανική του ἡλικία ἔγινε μαθητής τοῦ μεγάλου ἀσκητοῦ λαϊκοῦ χριστιανοῦ, τοῦ γέροντος Γεωργίου Λαζάρ.

Μέ ποιό ἡμερολόγιο ἑορτάζει ὁ Οὐρανός; Άρχ. Ἀρσένιος Κατερέλος

Μέ ποιό ἡμερολόγιο ἑορτάζει ὁ Οὐρανός;

Ὁμιλία Ἀρχιμανδρίτου Ἀρσενίου Κατερέλου  καθηγουμένου τῆς Ι. Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος.
Ἡ ὁμιλία πραγματοποιήθηκε στήν Παναγία Δέσποινα τό 2000

1. Πάντα συμμετέχει ὀ οὐρανός στίς δικές μας ἑορτές.  2. Τί εἶναι Λειτουργικός Χρόνος.
3. Πότε ἑορτάζει ἀκριβῶς ὁ οὐρανός τήν Ἀνάσταση;  4. Λόγοι π. Παϊσίου κ.λ.π



Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς)
Ἀρχείο Ἀναβάσεων
http://anavaseis.blogspot.gr/2012/12/blog-post_9800.html?utm_source=BP_recent

Ἐπιστολή Μητροπολίτου Κυθήρων στόν Πρωθυπουργό κ. Σαμαρᾶ γιά τό θέμα τῶν νέων Ἠλεκτρονικῶν Ταυτοτήτων


 Ἐν Κυθήροις τῇ 19ῃ Νοεμβρίου 2012
Ἀριθ. Πρωτ.: 1120

Ἐξοχώτατον
κ.Ἀντώνιον Σαμαρᾶν
Πρωθυπουργόν
Μέγαρον Μαξίμου
εἰς Ἀθήνας
Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,

Μετά τήν ἐπάνοδόν μου ἐκ τῆς Αὐστραλίας, ἔπειτα ἀπό τήν χορηγηθεῖσάν μοι κανονικήν ἄδειαν τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, διατηρῶν ζωηράς τάς ἐντυπώσεις ἐκ τοῦ ἐκεῖσε ταξιδίου μου καί τῶν ἐκεῖ ἀρίστων συνθηκῶν λειτουργίας τῶν ἐκκλησιαστικῶν καί λοιπῶν Σχολείων τῆς μακρινῆς ἐκείνης χώρας, ὡς καί τῶν κρατικῶν ἐπιχορηγήσεων τῶν οἰκογενειῶν, ἐν ἀντιθέσει πρός τά ἐνταῦθα ἰσχύοντα, ἀπηυθύνθην διά τοῦ ὑπ᾿ ἀριθ. 1118/19-11-2012 ἐγγράφου πρός τόν Ἐξοχώτατον Ὑπουργόν Παιδείας καί Θρησκευμάτων,  Πολιτισμοῦ καί Ἀθλητισμοῦ κ.Κωνσταντῖνον Ἀρβανιτόπουλον, τό ὁποῖον ἀνακοινῶ εἰς Ὑμᾶς ἐν τιμῇ πολλῇ πρός τό πρόσωπόν Σας, καί τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κύριον κ.Ἱερώνυμον, διά τήν καλυτέραν ἀντιμετώπισιν τῶν θιγομένων θεμάτων.

ΙΑ) Ὁ Ὅσιος πείθεται νὰ παραμείνῃ πλέον εἰς ἕνα τόπο. ΙΒ) Θαύματα τοῦ Ὁσίου. Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλυβίτης

 ΙΑ) Ὁ Ὅσιος πείθεται νὰ παραμείνῃ πλέον εἰς ἕνα τόπο
 Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη 
  (Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἔκδοσις Ἱ. Καλύβης Ἁγ. Ἀκακίου, Καυσοκαλύβια, Ἅγιον Ὄρος, 2001)
Ἀκούοντας ταῦτα ὁ Γρηγόριος, ἔμεινεν ἐκστατικὸς καὶ ἐθαύμαζε εἰς ἐκεῖνα ὁποῦ ἔλεγεν ὁ θεῖος Μάξιμος, καὶ πλέον δὲν τὸν ὠνόμαζεν ἄνθρωπον ἀλλὰ Ἄγγελον ἐπίγειον. Ὅθεν καὶ πολλὰ τὸν ἐπαρεκάλεσε λέγων: Παῦσαι παρακαλῶ ἀπὸ τοῦ νὰ κατακαίῃς πλέον τὴν κέλλαν σου καὶ συμμάζωξε τὸν ἑαυτόν σου εἰς ἕνα τόπον, καὶ κάθησε ἐκεῖ, καθὼς λέγει ὁ σοφὸς Ἰσαὰκ ὁ Σῦρος, διὰ νὰ κάμῃς περισσότερον καρπόν, καὶ διὰ νὰ ὠφελήσῃς καὶ ἄλλους πολλούς, ὡς ἐμπειρότατος εἰς τὴν ἀρετήν.
Διότι νὰ ὁποῦ ἔφθασε καὶ εἰς σὲ τὸ γῆρας, καὶ ὁ θάνατος ἔρχεται πολλὲς φορὲς παρὰ καιρόν. Διὰ τοῦτο, μετάδος τὸ τάλαντον, ἤτοι τὸ χάρισμα ὁποῦ ἔλαβες, καὶ τὸν θεῖον σπόρον τῆς διδασκαλίας σου, εἰς τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ, διὰ μέσου τῆς κατοικήσεώς σου εἰς ἕνα τόπον, διὰ νὰ λάβης εἰς τοὺς οὐρανούς καὶ μισθὸν περισσότερον διὰ τὴν ὠφέλειαν τῶν ἄλλων.

Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, "Εκεῖνο τό κέρδος ὁποῦ γίνεται τήν Κυριακήν εἶναι ἀφωρισμένο καί κατηραμένο"

Από τις Διδαχές του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, όπως τις διασώζει ο αείμνηστος Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος:
Επήγεν ο Κύριος εις την κόλασιν και έβγαλε τον Αδάμ, την Εύαν και το γένος του. Ανέστη την τρίτην ημέραν. Εφάνη δώδεκα φοράς εις τους Αποστόλους του. Έγινε χαρά εις τον ουρανόν, χαρά εις την γην και εις όλον τον κόσμον. Φαρμάκι και σπαθί δίστομον εις την καρδίαν των Εβραίων και μάλιστα του διαβόλου. Δια τούτο και οι Εβραίοι δεν κατακαίονται άλλην ημέραν τόσον, ωσάν την Κυριακήν,
όπου ακούουν τον παπά μας να λέγει : “Ο αναστάς εκ νεκρών Χριστός ο αληθινός Θεός ημών”. Διότι εκείνο όπου εσπούδαζον οι Εβραίοι να κάμουν δια να εξαλείψουν το όνομα του Χριστού μας, εγύρισεν εναντίον της κεφαλής των.

Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ἄθεος μέσα στήν Πολυθεΐα του. Ἀρχ. Ἀρσένιος Κατερέλος


Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ἄθεος μέσα στήν Πολυθεΐα του

Ὁμιλία Ἀρχιμανδρίτου Ἀρσενίου Κατερέλου  καθηγουμένου τῆς Ι. Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος.
Ἡ ὁμιλία πραγματοποιήθηκε στήν Παναγία Δέσποινα τό 2000.

Σχετικοί Λόγοι καί περιστατικά μέ τούς Ἁγιο Ἰουστίνο Πόποβιτς, Γέροντα Θεόκλητο Διονυσιάτη, π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, π. Σωφρόνιο Σαχάρωφ, π. Παΐσιο,
Ὁ π. Ἰουστίνος στό Φρέαρ τοῦ Ἰακώβ.



Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς)
Ἀρχείο Ἀναβάσεων

Πολλοί ἐκ τῶν πιστῶν, κληρικοί καί λαϊκοί, ἐρωτοῦν ἐάν οἱ εὐχές τοῦ Εὐχολογίου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας εἶναι ὅλες σωστές ἤ ὄχι, καί ποιό εἶναι τό κριτήριο τῆς ἐνσωμάτωσης αὐτῶν στό Εὐχολόγιον;

Το ερώτημα εάν οι ευχές είναι σωστές ή όχι, μπορεί να απαντηθεί με ένα άλλο ερώτημα του τύπου: Ποια είναι η χρηστική σημασία του εν χρήσει σήμερα «Μικρού Ευχολογίου» του επισήμου οργανισμού εκδόσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλ. της Αποστολικής Διακονίας που τυγχάνει, κοινώς αποδεκτός και απ’ όλες τις ελληνόφωνες Εκκλησίες και Ορθόδοξα Πατριαρχεία;
Όταν η επίσημη Εκκλησία θεσμοθετεί και αποφασίζει Συνοδικά τα λειτουργικά βιβλία της αυτό σημαίνει ότι η αποδοχή αυτών (ενν. των λειτουργικών βιβλίων) εκ μέρους των κληρικών που υπάγονται στη συγκεκριμένη Συνοδική Εκκλησία είναι κανόνας προς τήρησιν.

Ἡ αὐτοθυσία τοῦ 15χρονου Τηλέμαχου ὡς ἀφύπνιση τῶν πνευματικῶν μας ριζωμάτων


Συγκινημένη ὅλη ἡ Ἑλλάδα γιὰ τὴν θυσία τοῦ 15χρονου Τηλεμάχου

ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: «Ἐν τούτῳ ἐγνώκαμεν τὴν ἀγάπην, ὅτι ἐκεῖνος ὑπὲρ ἡμῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἔθηκε· καὶ ἡμεῖς ὀφείλομεν ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν τὰς ψυχὰς τιθέναι». (Α´ Ἰω. γ´ 16)

.        Γιατί εἶναι συγκινημένη ἡ Ἑλλάδα; Μὰ γιὰ τὴν ἡρωικὴ αὐτοθυσία ἑνὸς 15χρονου. Σὲ ποιό ἆραγε σχολεῖο διδάσκεται ἡ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ; Σέ ποιό πολυπολιτισμικό διδασκαλεῖο τονίζεται ἡ χριστιανικὴ ρίζα καὶ προέλευση τῆς ΑΓΑΠΗΣ ὡς αὐτοθυσίας; Σὲ ποιό διδακτήριο ἔμαθε ὁ ἡρωικὸς ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ τὴν ἀγάπη ΩΣ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ; Τὸ πιθανότερο: στὸ διδακτήριο τῆς ἑλληνικῆς οἰκογενείας, τὴν ὁποία ἔχουν βαλθεῖ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΩΣ ΝΑ ΞΕΚΑΝΟΥΝ! .          Τὸ έρώτημα βεβαίως γιὰ τὴν αὐτοσυνειδησία τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας παραμένει: Συγκινεῖται πραγματικὰ ἀπὸ τὸ εὐαγγελικὸ μήνυμα τῆς αὐτοθυσίας; Τότε γιατί ἀνέχεται τὴν πνευματική της ἐκρίζωση ἀπὸ τὶς εὐαγγελικὲς ἀρχές καὶ τὴν γενική της ἀλλοτρίωση;

.         Ἔχει συγκλονίσει τὸ πανελλήνιο ἡ αὐτοθυσία τοῦ 15χρονου Τηλεμάχου Τσιμιρίκα ποὺ ὅρμησε στὸ φλεγόμενο σπίτι νὰ σώσει τὰ ἀδέρφια τοῦ βρίσκοντας τραγικὸ θάνατο… Ἕνα φλεγόμενο δοκάρι ἔπεσε καὶ καταπλάκωσε τὸν 15χρονο Τηλέμαχο Τσιμιρίκα, ποὺ ἔπεσε στὶς φλόγες γιὰ νὰ σώσει τὰ δύο μικρότερα ἀδελφάκια του, ποὺ εἶχαν ἐγκλωβιστεῖ στὸ σπίτι τῶν παππούδων τους, στὸ ὁποῖο ξέσπασε πυρκαγιά, στὴ Μεσορόπη Καβάλας.

Περί ἀγάπης_5o μέρος_Ἁγίου Σιλουανοῦ_mp3


Π. Σάββας 2012-12-08_Περί ἀγάπης_5o μέρος_Ἁγίου Σιλουανοῦ_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 08-12-2012 (Συνάξη νέων).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Ἅγια λείψανα. Ἱερές εἰκόνες. Γρηγοριάτικο γεροντικό. Μοναχοῦ Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου

Ἅγια λείψανα

Μοναχοῦ Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου

Στήν Μονή μας διασώζονται περί τά 100 καί πλέον τεμάχια ἁγίων Λειψάνων διαφόρων Ἁγίων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας. Τά κυριώτερα τούτων εἶναι:
1. Πολλά ἀπό τά Λείψανα τῆς ἁγίας Ὁσιοπαρθενομάρτυρος  Ἀναστασίας τῆς Ρωμαίας, ὅπως ἄφθαρτο τό δεξί χέρι της, οἱ δύο πόδες της, τό ἕνα πέλμα τοῦ ποδός της καί ἄλλα.
2. Μεγάλο τεμάχιο ἀπό τήν Κάρα τῆς ἁγίας Φωτεινῆς τῆς Σαμαρείτιδος μέ τήν ὁποία συνωμίλησε ὁ Χριστός στό Φρέαρ τοῦ Ἰακώβου.
3. Τό ἄφθαρτο δεξί χέρι τοῦ ἁγίου Γρηγορίου, ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, ἑνός ἐκ τῶν τριῶν Ἱεραρχῶν.
5. Τμῆμα ἀπό τήν Κάρα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Κτίτορος τῆς Μονῆς μας.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ