Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

«Ἐξῆλθεν νικῶν καί ἵνα νικήσει» , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 «Ἐξῆλθεν νικῶν καί ἵνα νικήσει» , 5-1-2022, Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Χωρίς προσευχή καί μετάνοια κανείς δέν διέφυγε τίς συμφορές, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου.

 ΚΗΡΥΓΜΑ_210. Χωρίς προσευχή και μετάνοια κανείς δεν διέφυγε τις συμφορές, Άγιου Μάρκου Ασκητού, Τα 200 κεφάλαια περί του πνευματικού νόμου, Φιλοκαλία τόμος Α', 5-1-2022, Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτου.

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Τά Ἅγια Θεοφάνεια. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τή Βάπτιση τοῦ Κυρίου

ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ[:Ματθ.3,13-17]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

«Τότε παραγίνεται ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας εἰς τὸν Ἰορδάνην πρὸς τὸν Ἰωάννην, τοῦ βαπτισθῆναι ὑπ' αὐτοῦ(:τότε ήλθε ο Ιησούς απ’ τη Γαλιλαία στον Ιορδάνη ποταμό προς τον Ιωάννη για να βαπτισθεί απ’ αυτόν)»[Ματθ.3,13].

Μαζί με τους δούλους ο Δεσπότης, μαζί με τους υπόδικους ο Κριτής έρχεται για να βαπτισθεί. Αλλά μη θορυβηθείς· μεταξύ των ταπεινών αυτών περισσότερο λάμπει το υψηλό μεγαλείο Του. Πραγματικά, Αυτός ο οποίος καταδέχθηκε να κυοφορηθεί για τόσο χρόνο σε μήτρα παρθενική και να γεννηθεί από εκεί, σύμφωνα με τους νόμους της ανθρώπινης φύσεως, και επιπλέον να ραπισθεί, να σταυρωθεί και να πάθει τα άλλα παθήματα, τα οποία υπέστη, γιατί παραξενεύεσαι, εάν καταδέχθηκε να βαπτισθεί και να έλθει μαζί με τους άλλους ανθρώπους προς τον δούλο Του; Διότι εκείνο ήταν που προκαλούσε μεγάλη κατάπληξη, το ότι δηλαδή, ενώ ήταν Θεός, θέλησε να γίνει άνθρωπος· τα άλλα λοιπόν κατά λογική ακολουθία έπονται όλα γενικώς. Γι’ αυτό τον λόγο και ο Ιωάννης πρόφθασε και έλεγε, εκείνα ακριβώς που είπε, ότι δηλαδή, δεν είναι άξιος να λύσει τα λουριά των υποδημάτων του Ιησού και όλα τα άλλα· για παράδειγμα είπε ότι ο Ιησούς είναι κριτής και θα αποδώσει δικαιοσύνη σύμφωνα με την αξία του καθενός και ότι θα χορηγήσει σε όλους ανεξαιρέτως το Άγιο Πνεύμα με αφθονία, ώστε όταν Τον δεις να έρχεται προς το βάπτισμα να μην υποψιαστείς τίποτε το ταπεινό.

Επίσης, για τον ίδιο λόγο, όταν Αυτός ήταν παρών εκεί, Του προβάλλει ταπεινή αντίρρηση, λέγοντας: «ἐγὼ χρείαν ἔχω ὑπὸ σοῦ βαπτισθῆναι, καὶ σὺ ἔρχῃ πρός με;(: Εγώ έχω ανάγκη να βαπτισθώ από σένα τον αναμάρτητο, και συ έρχεσαι σε μένα για να δεχθείς το βάπτισμα;)»[Ματθ.3,14]. Επειδή δηλαδή, το βάπτισμα ήταν ενδεικτικό της μετανοίας και οδηγούσε σε κατηγορία για τα αμαρτήματα που είχε διαπράξει ο κάθε βαπτιζόμενος, για να μη νομίσει κανείς ότι και ο Ιησούς με μια τέτοια διάθεση έρχεται στον Ιορδάνη, ο Ιωάννης διορθώνει την πιθανή αυτή εκτίμηση εκ των προτέρων, με το να Τον αποκαλέσει και «Αμνό»[Ιω. 1,29: « Ἴδε ὁ ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ ὁ αἴρων τὴν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου (: Να εκείνος που προφήτευσε ο Ησαΐας και μας Τον απέστειλε ο Θεός για να θυσιασθεί ως αρνί και να σηκώσει με τη σφαγή και τη θυσία Του ολόκληρη την αμαρτία και την ενοχή του κόσμου, και έτσι να την εξαλείψει)»] και Λυτρωτή από όλη γενικά την αμαρτία που έχει διαπραχθεί στην οικουμένη.

Τά Ἅγια Θεοφάνεια. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


TA AΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ[: Τίτ.2,11-14 και 3,4-7]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Υπομνηματισμός των εδαφίων Τίτ.2,11-15 και Τίτ.3,1-7]

«᾿Επεφάνη γὰρ ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ ἡ σωτήριος πᾶσιν ἀνθρώποις, παιδεύουσα ἡμᾶς ἵνα ἀρνησάμενοι τὴν ἀσέβειαν καὶ τὰς κοσμικὰς ἐπιθυμίας σωφρόνως καὶ δικαίως καὶ εὐσεβῶς ζήσωμεν ἐν τῷ νῦν αἰῶνι, προσδεχόμενοι τὴν μακαρίαν ἐλπίδα καὶ ἐπιφάνειαν τῆς δόξης τοῦ μεγάλου Θεοῦ καὶ σωτῆρος ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, ὃς ἔδωκεν ἑαυτὸν ὑπὲρ ἡμῶν, ἵνα λυτρώσηται ἡμᾶς ἀπὸ πάσης ἀνομίας καὶ καθαρίσῃ ἑαυτῷ λαὸν περιούσιον, ζηλωτὴν καλῶν ἔργων(:διότι με την ενανθρώπηση του Υιού του Θεού φανερώθηκε η χάρις του Θεού, η οποία σώζει όλους τους ανθρώπους. Και μας παιδαγωγεί η χάρις του Θεού ώστε, αφού αρνηθούμε την ασέβεια και τις επιθυμίες του μάταιου και αμαρτωλού αυτού κόσμου, να ζήσουμε στη ζωή αυτή με εγκράτεια στον εαυτό μας, με δικαιοσύνη προς τους γύρω μας ανθρώπους και με ευσέβεια προς τον Θεό. Και να ενισχυόμαστε στην ενάρετη ζωή, περιμένοντας με χαρά τη μακαριότητα που ελπίζουμε και τη φανέρωση της δόξας του μεγάλου Θεού και Σωτήρος μας, του Ιησού Χριστού, ο Οποίος έδωσε τον εαυτό Του σε θάνατο για χάρη μας, για να μας εξαγοράσει από κάθε παράβαση του νόμου, να μας καθαρίσει και να μας κάνει έτσι δικό Του εκλεκτό λαό, λαό γεμάτο ζήλο για καλά έργα)»[Τίτ. 2, 11-14].

Αφού ζήτησε από τους υπηρέτες πολλή αρετή -γιατί πραγματικά είναι μεγάλη αρετή το να κοσμεί κανείς σε όλα τη διδασκαλία του Θεού και Σωτήρα μας και να μη δίνει καμία αφορμή στους κυρίους, ούτε και για το παραμικρό πράγμα-, προσθέτει και τη δίκαιη αιτία για την οποία οφείλουν οι υπηρέτες να είναι ενάρετοι. Και ποια είναι αυτή; «Διότι με την ενανθρώπηση του Υιού του Θεού», λέγει, «φανερώθηκε η χάρις του Θεού, η οποία σώζει όλους τους ανθρώπους)».

Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῶν Ἁγίων Θεοφανείων. Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ

Κατά Ματθαίον, κεφάλαιο Γ΄, εδάφια 13-17

13 Τότε παραγίνεται ὁ ᾿Ιησοῦς ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας ἐπὶ τὸν ᾿Ιορδάνην πρὸς τὸν ᾿Ιωάννην τοῦ βαπτισθῆναι ὑπ᾿ αὐτοῦ. 14 Ὁ δὲ ᾿Ιωάννης διεκώλυεν αὐτὸν λέγων· ἐγὼ χρείαν ἔχω ὑπὸ σοῦ βαπτισθῆναι, καὶ σὺ ἔρχῃ πρός με; 15 Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· ἄφες ἄρτι· οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην· τότε ἀφίησιν αὐτόν· 16 καὶ βαπτισθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς ἀνέβη εὐθὺς ἀπὸ τοῦ ὕδατος· καὶ ἰδοὺ ἀνεῴχθησαν αὐτῷ οἱ οὐρανοί, καὶ εἶδε τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ καταβαῖνον ὡσεὶ περιστερὰν καὶ ἐρχόμενον ἐπ᾿ αὐτόν· 17 καὶ ἰδοὺ φωνὴ ἐκ τῶν οὐρανῶν λέγουσα· οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

13 Τότε ήλθε ο Ιησούς από τη Γαλιλαία στον Ιορδάνη ποταμό προς τον Ιωάννη για να βαπτιστεί απ’ αυτόν. 14 Ο Ιωάννης όμως Τον εμπόδιζε επίμονα κι έλεγε: «Εγώ έχω ανάγκη να βαπτιστώ από Σένα τον αναμάρτητο και Εσύ έρχεσαι σε μένα για να δεχθείς το βάπτισμα;».

Ἡ ἀποστολική περικοπή τῶν Θεοφανείων. Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ

Προς Τίτον, κεφάλαιο Β΄, εδάφια 11-14 και κεφάλαιο Γ΄, εδάφια 4-7

Κεφ. Β΄ 11᾿Επεφάνη γὰρ ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ ἡ σωτήριος πᾶσιν ἀνθρώποις, 12 παιδεύουσα ἡμᾶς ἵνα ἀρνησάμενοι τὴν ἀσέβειαν καὶ τὰς κοσμικὰς ἐπιθυμίας σωφρόνως καὶ δικαίως καὶ εὐσεβῶς ζήσωμεν ἐν τῷ νῦν αἰῶνι, 13 προσδεχόμενοι τὴν μακαρίαν ἐλπίδα καὶ ἐπιφάνειαν τῆς δόξης τοῦ μεγάλου Θεοῦ καὶ σωτῆρος ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, 14 ὃς ἔδωκεν ἑαυτὸν ὑπὲρ ἡμῶν, ἵνα λυτρώσηται ἡμᾶς ἀπὸ πάσης ἀνομίας καὶ καθαρίσῃ ἑαυτῷ λαὸν περιούσιον, ζηλωτὴν καλῶν ἔργων.

Κεφ. Γ΄ 4 Ὃτε δὲ ἡ χρηστότης καὶ ἡ φιλανθρωπία ἐπεφάνη τοῦ σωτῆρος ἡμῶν Θεοῦ, 5 οὐκ ἐξ ἔργων τῶν ἐν δικαιοσύνῃ ὧν ἐποιήσαμεν ἡμεῖς, ἀλλὰ κατὰ τὸν αὐτοῦ ἔλεον ἔσωσεν ἡμᾶς διὰ λουτροῦ παλιγγενεσίας καὶ ἀνακαινώσεως Πνεύματος ῾Αγίου, 6 οὗ ἐξέχεεν ἐφ΄ ἡμᾶς πλουσίως διὰ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ τοῦ σωτῆρος ἡμῶν, 7ἵνα δικαιωθέντες τῇ ἐκείνου χάριτι κληρονόμοι γενώμεθα κατ΄ ἐλπίδα ζωῆς αἰωνίου.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

Κεφ. Β΄ 11 Διότι με την ενανθρώπηση του Υιού του Θεού φανερώθηκε η χάρις του Θεού, η οποία σώζει όλους τους ανθρώπους.

Ἀγάπιου Μοναχοῦ, Ἁμαρτωλῶν Σωτηρία


Στο Πεντηκοστάριο τη Παρασκευή της διακαινησίμου διαβάζουμε ότι ένας πλούσιος άνθρωπος ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη με ευλάβεια, προκειμένου να υπάγει στην Ναό της Ζωοδόχου Πηγής στην Κωνσταντινούπολη να προσκυνήσει, ακούγοντας τα εξαίσια θαύματα που επιτελούσε η παντοδύναμος Θεοτόκος με το ύδωρ εκείνο, από το οποίο είχε πόθο να πιεί προς αγιασμό της ψυχής του.

Παίρνοντας αρκετά χρήματα για τα έξοδα, και για να δώσει στον Ναό, μπήκε σ΄ ένα καράβι και ταξιδεύοντας στην θάλασσα ασθένησε. Κατανοώντας ότι πεθαίνει είπε στον ναύκληρο : «νομίζω ότι δεν ήμουν άξιος να προσκυνήσω τον Ναό της Υπεραγίας ούτε να πιώ από εκείνο το ύδωρ το αγιότατον. και επειδή οι αμαρτίες μου με εμπόδισαν να πάω ζωντανός, σε ορκίζω στον όνομα της Δεσποίνης Θεοτόκου, να μην με ρίψεις στην θάλασσα, αλλά να με βάλεις σε ένα σεντούκι, να με πας σ΄ εκείνο τον άγιο Ναό, να με ενταφιάσεις εκεί, και έτσι θα έχεις βοηθό την Θεοτόκο. Σου αφήνω για τον κόπο σου 100 χρυσά άσπρα και τα υπόλοιπα χρήματά μου να τα δώσεις στον Ναό εκείνο για μνημόσυνο της ψυχής μου. Λέγοντας αυτά ο ασθενής, όρκισε ο καραβοκύρης τον ναύκληρο να κάνει το θέλημά του και κατόπιν παρέδωσε το πνεύμα του από την ασθένειά του.
Ο ναύκληρος, φύλαξε το λείψανό του, και τρεις ημέρες αργότερα όταν έφτασαν στην Κωνσταντινούπολη, έβγαλε τον νεκρό από το καράβι και προσκάλεσε τους ιερείς να τον ψάλλουν και να τον ενταφιάσουν στον ναό της Ζωοδόχου Πηγής. Καθώς έψαλλαν οι ιερείς, ένας εφημέριος άνοιξε το σεντούκι διότι δεν μύριζε ο κοιμηθείς ως οι άλλοι νεκροί.

Πανεπιστήμιο Κολούμπια: «400.000 οἱ θάνατοι στίς ΗΠΑ μετά τό ἐμβόλιο γιά τόν Covid-19»

Μελέτη «βόμβα» ἀπό ἐρευνητές τοῦ Πανεπιστημίου Κολούμπια

Μελέτη πού ἔγινε ἀπό ἐπιστήμονες τοῦ Πανεπιστημίου Κολούμπια ὑποστηρίζει ὅτι ὁ πραγματικός ἀριθμός θανάτων πού ἔχουν σημειωθεῖ μετά ἀπό ἐμβολιασμό κατά τοῦ κορωνοϊοῦ εἶναι 20 φορές ὑψηλότερος ἀπό αὐτόν πού ἔχει καταγραφεῖ!
Τό Σύστημα Ἀναφορᾶς Ἀνεπιθύμητων Συμβάντων Ἐμβολίου, ἤ VAERS, ἀναφέρει 19.886 θανάτους, 102.857 νοσηλεῖες καί συνολικά 946.461 ἀνεπιθύμητες ἐνέργειες λόγῳ τῶν ἐμβολίων Covid-19 ἕως τίς 3 Δεκεμβρίου, ἐάν ὁ παράγοντας ὑποαναφοράς τῆς μελέτης τῆς Κολούμπια εἶναι σωστός, θά σήμαινε ὅτι ὑπάρχουν σχεδόν 380.000 θάνατοι παραπάνω λόγῳ τῶν... ἐμβολίων Covid-19.

Σύμφωνα μέ τό wnd.com, στήν περίληψη τῆς μελέτης, οἱ ἐρευνητές σημειώνουν ὅτι «οἱ ἀκριβεῖς ἐκτιμήσεις τῶν σοβαρῶν ἀνεπιθύμητων ἐνεργειῶν καί τῶν ποσοστῶν θανάτων πού προκαλοῦνται ἀπό τό ἐμβόλιο Covid εἶναι κρίσιμες γιά τίς ἀναλύσεις ἀναλογίας κινδύνου-ὀφέλους τοῦ ἐμβολιασμοῦ καί ἀντισωμάτων κατά τοῦ κορωνοϊοῦ SARS-CoV-2 σέ διαφορετικές ἡλικιακές ὁμάδες».

Τό Ὑπουργεῖο Ὑγείας καί Ἀνθρωπίνων Ὑπηρεσιῶν τῶν ΗΠΑ ἐπισημαίνει ὅτι ἡ ἔκθεση VAERS δέν ἀποτελεῖ τεκμηρίωση ὅτι ἔχει διαπιστωθεῖ σύνδεση μεταξύ ἑνός ἐμβολίου καί ἑνός ἀνεπιθύμητου συμβάντος. Ὡστόσο, τό HHS σημειώνει ἐπίσης ὅτι τό VAERS εἶναι ἕνα «παθητικό» σύστημα ἀναφορᾶς καί «λαμβάνει ἀναφορές μόνο γιά ἕνα μικρό ποσοστό τῶν πραγματικῶν ἀνεπιθύμητων συμβάντων».

Καθηγητής Ἰατρικῆς Ἰωάννης Κουντουράς: Ἡ ὑποτροπιάζουσα παρεκκλίνουσα στήν Ἐπιστήμη τῆς Ὀρθόδοξης Θεολογίας περσόνα Μόσιαλου μέ ἄσχετο ἐπιστημονικό ντύμα ἐπάγει τήν αὐτοχειρία της …

Καθηγητής Ιατρικής Ιωάννης Κουντουράς: Η υποτροπιάζουσα παρεκκλίνουσα στην Επιστήμη της Ορθόδοξης Θεολογίας περσόνα Μόσιαλου με άσχετο επιστημονικό ντύμα επάγει την αυτοχειρία της …

Η εξηνταδιάχρονη και υποβασταζομένη κυρίως από τη λονδρέζικη επιστημονική συνοδεία περσόνα Μόσιαλου, παρεκκλίνει ανερυθρίαστα έναντι της επιστήμης της Ορθόδοξης Θεολογίας επάγουσα την παταγώδη αυτοχειρία της, η δύστυχη…

Ασχολήθηκα με την ίδια περσόνα για μια παρεκκλίνουσα ανάλογη παρέμβασή της που ήταν πάλι εντελώς άσχετη με το γνωστικό επιστημονικό της αντικείμενο. Στις 10-5-2020 δημοσίευσα σχετικό μου επιστημονικό πόνημα με τίτλο: Καθηγητής Ιατρικής Ι. Κουντουράς: Ο κ. Μόσιαλος, είναι ανενημέρωτος ως προς διεθνή επιστημονικά δεδομένα για την ασφάλεια από τη μετάδοση της Θ. Κοινωνίας έναντι λοιμώξεων!

Συγκεκριμένα, για το τόσο σοβαρό υπαρξιακό θέμα του Μυστηρίου της Θείας Κοινωνίας, αποφάνθηκε, παρά την ασχετοσύνη του, δίκην ειδικού: “Η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει (η Θεία Κοινωνία) να αποφευχθεί με τη σημερινή της μορφή, μέχρι να έχουμε ασφαλές εμβόλιο”…

Τότε κατέγραψα: «Για να διαπιστώσω πού στηρίζει επιστημονικά αυτή την άποψή του με την επιστημονική ιδιότητα που τον χαρακτηρίζει (καθηγητής της Πολιτικής της Υγείας του London School of Economics και σύμβουλος της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του Covid-19), προχώρησα στην ακόλουθη αυτονόητη, αυστηρώς επιστημονική, αντικειμενική προσέγγιση: Ανέτρεξα στο PubMed και με τις αναφερόμενες λέξεις κλειδιά «Mossialos Ε.» διαπίστωσα ότι από τις 160 δημοσιευμένες μελέτες του, 2 μελέτες (μία ανασκόπηση και ένα Editorial) αναφέρονται στον COVID-19∙ σ΄ αυτές, μαζί με κύρια συμμετοχή άλλων συγγραφέων, αναλύουν αποκλειστικά τις οικονομικές επιπτώσεις του COVID-19. Θεωρώ ότι ορθώς εκφράζει τη γνώμη του λόγω της ειδικότητάς του μέχρις εδώ.

Κ.Ἀρβανίτης: «Κάτι δέν πάει καλά - Ὅσο αὐξάνονται οἱ ἐμβολιασμοί αὐξάνονται τά κρούσματα καί οἱ θάνατοι»

Τά ἐπίσημα στοιχεῖα τῶν ἐμβολιασμῶν, τῶν κρουσμάτων καί τῶν θανάτων παραθέτει ὁ διδάκτωρ Καρδιολογίας τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, Κωνσταντῖνος Ἀρβανίτης καί καταλήγει στό συμπέρασμα ὅτι ὅσο αὐξάνονται οἱ ἐμβολιασμοί αὐξάνονται τά κρούσματα καί οἱ θάνατοι.
Ὁ Κ.Αρβαντίτης ὑποστηρίζει ὅτι σύμφωνα μέ τό κυβερνητικό ἀφήγημα θά ἔπρεπε ἡ αὔξηση τοῦ ρυθμοῦ τῶν ἐμβολιασμῶν νά μείωνε τά κρούσματα καί τούς θανάτους, παρόλα αὐτά, ὅπως διαπιστώνουμε ὅλοι μας, κάτι τέτοιο δέν συμβαίνει.

Μάλιστα, σύμφωνα μέ τά στοιχεῖα πού παραθέτει γι' αὐτό δέν δείχνει νά εὐθύνεται μόνο ἡ Ὄμικρον, καθώς τόσο... τά κρούσματα, ὅσο καί οἱ θάνατοι αὐξάνονται παράλληλα μέ τούς ἐμβολιασμούς ἐδῶ καί ἀρκετούς μῆνες.

Ἡ ἀνάρτηση τοῦ Κ.Αρβανίτη:

«ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΑΦΗΓΗΜΑ...
ΟΣΟ ΑΥΞΑΝΟΥΝ Οἱ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ,
ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ "ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ" ΚΑΙ Οἱ ΘΑΝΑΤΟΙ,
ΑΥΤΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥΣ...

Ἐπιστολή τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος πρός τόν Ἡλ. Μόσιαλο γιά τήν ὑβριστική πρός τό πρόσωπο τῆς Παναγίας.


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2021/12/blog-post_475.html

Ὅταν προσευχόμαστε μαζεύομε δύναμη καί ὅταν χρειασθεῖ αὐτή ἡ δύναμη θά ἐνεργήσει...


«…Μην φοβάσαι τον άνθρωπο που στη ζωή του έμαθε να προσεύχεται, δεν θα αφήσει ο Θεός αυτόν τον άνθρωπο να χαθεί. Όταν προσευχόμαστε μαζεύομε δύναμη και όταν χρειασθεί αυτή η δύναμη θα ενεργήσει, θα ξεδιπλωθεί και θα ενεργήσει…»

Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης
https://proskynitis.blogspot.com/2021/12/blog-post_79.html

Μετά τῶν Ἁγίων ἀνάπαυσον Χριστέ, τήν ψυχή τοῦ δούλου σου Κοσμᾶ Ἀρχιερέως, Μητροπολίτου Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας

 

Μετά τῶν Ἁγίω ἀνάπαυσον Χριστέ, τήν ψυχή τοῦ δούλου σου Κοσμᾶ Ἀρχιερέως, Μητροπολίτου Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας

 Ἀγρίνιο  4-1-2022

  Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας καί ὅλος ὁ Ὀρθόδοξος χριστιανικός κόσμος, θρηνεῖ τήν ἐκδημία τοῦ ἀοιδίμου Μητροπολίτου Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας, Κυροῦ Κοσμᾶ. Ἀδυνατοῦμε νά προσεγγίσουμε καί νά περιγράψουμε τό θεάρεστο βίο καί τήν πολιτεία του. Ὅσοι τόν γνωρίσαμε καί μαθητεύσαμε κοντά του, ὁμολογοῦμε μέ ὅλη τή δύναμη τῆς ψυχῆς μας:

 

v  Ὑπῆρξε γόνος ἱερατικῆς οἰκογενείας. Μιά ἁλυσίδα κληρικῶν πού ἀρχίζει ἀπό τόν ἀείμνηστο Ἅγιο κληρικό τῆς Ἐκκλησίας μας τόν παππού του, πατέρα Χρῆστο Παπαχρῆστο καί τόν αὐτάδελφό του πατέρα Νικόλαο, τόν ἀείμνηστο πατέρα του Εὐστράτιο Παπαχρῆστο καί φθάνει μέχρι τόν ἐν ζωῇ πατέρα Χρῆστο Παπαχρῆστο καί τόν ἀνιψιό του, πατέρα Βενέδικτο. Αὐτό σημαίνει, ὅτι ἔφερε μέσα του ὅλη τήν ὀρθόδοξη πνευματική παράδοση, τήν ἀγάπη πρός τήν Ἐκκλησία καί τά ἱερά καί ἅγια Μυστήρια, ἀλλά ταυτόχρονα καί τήν ἄοκνη διακονία τοῦ Ἁγίου Θυσιαστηρίου.

 

v Ὑπῆρξε θερμός κήρυκας τοῦ Θείου Λόγου. Ἀγάπησε τό Εὐγγέλιο καί τό διακόνησε σέ ὁλόκληρη τή ζωή του. Ἔμεινε σταθερός καί ἀμετακίνητος σέ ὅσα ὁ ἴδιος ὁ Χριστός κήρυξε, οἱ Ἀπόστολοι καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Δέν δεχόταν καμία ὑποχώρηση στά θέματα τῆς Πίστεως καί μέ βδελυγμία ἀποκήρυττε τόν Οἰκουμενισμό, τίς αἱρέσεις, τή Νέα Τάξη Πραγμάτων καί ἔμειν;ε ζηλωτής τῶν Πατρικῶν του παραδόσεων.

 

v Ὑπῆρξε ἀληθινός Ἐπίσκοπος. Μέ τή διαρκή ἐπαγρύπνηση ἐπί τοῦ ἑαυτοῦ του, προσπάθησε νά ἑλκύσει τή Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Μέ τήν ἀσκητική του ζωή, τή θερμή του προσευχή, τήν προσοχή στούς ἐξωτερικούς ἐρεθισμούς, τή νηστεία καί ὅλες τίς πνευματικές ἀσκήσεις κατέστη σύμφωνα μέ τό περιεχόμενο τοῦ ὕμνου πρός τιμήν τοῦ Ἁγίου Νικολάου «ὁ ἱερώτατος νοῦς, τό τῆς Τριάδος καθαρόν ἐνδιαίτημα».

5 Ἰανουαρίου. Προεόρτια τῶν Φώτων. Θεοπέμπτου καὶ Θεωνᾶ μαρτύρων (†305), Συγκλητικῆς ὁσίας (†350). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ ἑσπερινοῦ (Α΄ Κορ. θ΄ 19-27).

Α Κορ. 9,19        Ἐλεύθερος γὰρ ὢν ἐκ πάντων πᾶσιν ἐμαυτὸν ἐδούλωσα, ἵνα τοὺς πλείονας κερδήσω·

Α Κορ. 9,19              Επί τη ευκαιρία δε πρέπει να σας είπω ότι και άλλας θυσίας έχω κάμει. Διότι αν και ήμουν ελεύθερος από όλους, χωρίς κανένα κύριον επί του εαυτού μου, εν τούτοις έκαμα τον εαυτόν μου δούλον εις όλους, δια να κερδήσω στον Χριστόν τους περισσοτέρους.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible