Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Περί νοερᾶς προσευχῆς, 4ο Μέρος Αρχ Σάββας Σάββας Ἁγιορείτης


Περί νοερᾶς προσευχῆς, 4ο Μέρος Αρχ Σάββας Σάββας Ἁγιορείτης 13 02 2009

https://www.youtube.com/watch?v=mwkGkdY9wlo

Ὄχι πολλά λόγια στά παιδιά ἀλλά πολύ προσευχή. Ἁγίου γέροντος Πορφυρίου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης



ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ
https://www.youtube.com/watch?v=NO8xXZgJ_vc

ΑΓΡΥΠΝΙΑ: ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΟΡΘΡΟΣ- Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)

https://youtu.be/ejNNJaL6F4o

ΤΕΤΑΡΤΗ 29-4-2020 

ΑΓΡΥΠΝΙΑ: ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΟΡΘΡΟΣ-  Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)  20.00-00.30 

Τίτλος κηρύγματος : 

«Νόμῳ θανόντων, τήν ἐν τῷ τάφῳ κατάθεσιν...» Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 30-4-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Διάβολος, ὁ διαχρονικός ἐχθρός μας ΙΒ΄, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


 Διάβολος, ὁ διαχρονικός ἐχθρός μας ΙΒ΄, 24-11-.2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

https://www.brighteon.com/5b6e17ea-3698-4fad-9a10-9e0fad685638

Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τό πάθος τῆς φιλαργυρίας καί τήν ἀρετή τῆς πτωχείας


Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΠΤΩΧΕΙΑΣ

(απόσπασμα από την ομιλία Ϛ ΄, που εμπεριέχεται στο Υπόμνημα του αγίου στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο)
Μπορούμε, αρκεί να το θέλουμε και να το επιδιώξουμε, να κερδίσουμε την αιώνια ζωή. Διότι τι το βαρύ μας είπε ο Κύριος να κάνουμε; Να διασχίσουμε βουνά; Να πετάξουμε στον αέρα; Ή να διαβούμε το Τυρρηνικό πέλαγος; Όχι, αλλά αντιθέτως να επιλέξουμε έναν τόσο εύκολο τρόπο ζωής, ώστε να μη χρειάζεται ούτε εργαλεία, παρά μόνο ψυχή και διάθεση. Διότι ποια μέσα είχαν οι Απόστολοι, που κατόρθωσαν τόσα πράγματα; Δεν περιήλθαν με ένα χιτώνα και ανυπόδητοι τον κόσμο και υπερίσχυσαν όλων; Ποια άλλωστε από τις εντολές του Χριστού είναι δύσκολη; Να μην έχεις κανένα εχθρό· να μη μισείς κανέναν· να μην κακολογείς κανέναν. Δυσκολότερα είναι τα αντίθετα αυτών.

Είπε όμως ο Χριστός, θα μπορούσε να πει κάποιος, να απαλλαγούμε από τα χρήματα. Αυτό λοιπόν είναι το βαρύ και το δύσκολο; Για την ακρίβεια μάλιστα δε διέταξε, αλλά συμβούλευσε. Αλλά και επιταγή να ήταν, πού είναι το βαρύ όταν λέγει να μην περιφέρουμε φορτία και ενοχλητικές φροντίδες; Αλλά πόση είναι η φιλαργυρία και η απληστία! Όλα έγιναν χρήματα· για τούτο και όλα έγιναν άνω-κάτω. Και όταν μακαρίζει κανείς κάποιον, αυτά θυμάται· και όταν τον οικτίρει, από αυτά προέρχεται ο ταλανισμός. Και όλες οι συζητήσεις γίνονται για τα χρήματα, πώς αποκτά πλούτη ο τάδε ή πώς βρίσκεται σε πενία κάποιος άλλος. Και όταν κανείς επιχειρεί εκστρατεία, ή ετοιμάζει γάμο ή ασκεί κάποια τέχνη ή οτιδήποτε άλλο, δεν υλοποιεί το σχέδιό του, παρά μόνο αφού δει χρήματα να έρχονται σε αυτόν άφθονα.
Έπειτα, δε θα συγκεντρωθούμε να σκεφτούμε πώς θα απομακρύνουμε το νόσημα αυτό; Δε θα ντραπούμε τα κατορθώματα των πατέρων; Των τριών χιλιάδων, των πέντε χιλιάδων, οι οποίοι τα είχαν όλα κοινά; Ποιο είναι το κέρδος της παρούσης ζωής, όταν δεν τη χρησιμοποιήσουμε για την απόκτηση της μέλλουσας; Μέχρι πότε θα αφήνετε αδούλωτο τον μαμωνά,ο οποίος σας έχει υποδουλώσει; Μέχρι πότε θα είστε δούλοι του χρήματος; Μέχρι πότε δε θα επιθυμείτε την ελευθερία και δε θα απαρνιέστε τα παζαρέματα της φιλοχρηματίας;

Δρ. Ιωάννης Ἰωαννίδης: «Ἡ θνητότητα τοῦ ἰοῦ ἀποδεικνύεται ἴση μέ αὐτήν τῆς ἐποχικῆς γρίπης»



Αέρα αισιοδοξίας εξέπεμψαν όσα είπε για την εξέλιξη της πανδημίας ο Έλληνας καθηγητής Παθολογίας και Επιδημιολογίας στο πανεπιστήμιο του Στάνφορντ δρ Ιωάννης Ιωαννίδης, με βασικό επιχείρημα ότι η θνητότητα του ιού αποδεικνύεται τελικά ίση με αυτήν της εποχικής γρίπης.
«Έχουμε πλέον ισχυρά δεδομένα από πολύ καλές μελέτες χωρών όπως η Ισλανδία, η Δανία, η Γερμανία και μελέτες που κάνουμε στο Στάνφορντ, οι οποίες πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα. Είναι αισιόδοξο αυτό, σε αντίθεση με ό,τι θεωρούσαμε αρχικά ότι είναι ένας ιός με θνητότητα 30 ή έστω 10 φορές μεγαλύτερη της εποχικής γρίπης. Φαίνεται ότι είναι της ίδιας τάξης. Υπάρχει αισιοδοξία μέσα σε αυτή την τραγωδία ότι πλησιάζουμε σε μια κατάσταση κοντά στη λύση αυτού του επιδημικού κύματος» είπε ο καθηγητής, ο οποίος συμπλήρωσε ότι αναμένονται 200.000 θάνατοι από τον κορονοϊό, ενώ της εποχικής γρίπης είναι συνήθως 400.000 έως 700.000 ανά έτος.
Αναφορικά με το φθινόπωρο, ο Ελληνοαμερικανός γιατρός τόνισε: «Πλέον ξέρουμε τον αντίπαλο, ξέρουμε πώς να τον αντιμετωπίσουμε, κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει το φθινόπωρο ή τα επόμενα χρόνια. Όλοι μας μέσα στα επόμενα χρόνια έχουμε πιθανότητα να πεθάνουμε από κάτι, αλλά η πιθανότητα να πεθάνουμε από κορονοϊό είναι απελπιστικά μικρή!»

34 χρόνια ἀπό τήν καταστροφή τοῦ Τσέρνομπιλ


34 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ 

Ήταν 26 Απριλίου 1986, 1:23 π.μ. Κατά τη διάρκεια ενός τεστ λειτουργίας, που είχε πολλάκις αναβληθεί, ο αντιδραστήρας Νο4 του πυρηνικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στο Τσέρνομπιλ της Ουκρανίας, Σοβιετικής Δημοκρατίας ακόμα τότε, κατέρρευσε μετά από απανωτές εκρήξεις. Τόνοι ουρανίου εξαερώθηκαν, ραδιενεργός γραφίτης διαχύθηκε στις γύρω περιοχές, ισότοπα πλουτωνίου έφτασαν χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Η ραδιενέργεια που εκλύθηκε στην ατμόσφαιρα, μολύνοντας κάθε έμβιο ον και ποτίζοντας το έδαφος, κάνουν αυτό που από τότε συνηθίσαμε να αποκαλούμε μονολεκτικά «Τσέρνομπιλ», τη μεγαλύτερη καταστροφή που προκλήθηκε ποτέ από ανθρώπινη δραστηριότητα.

Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ-η Αποκάλυψη λέει κατά λέξη :Τσέρνομπιλ!

Προβληματισμό, αλλά και άλλη μία δικαίωση της αλήθειας της χριστιανικής πίστης, αποτελεί το γεγονός ότι «Τσέρνομπιλ» στα ουκρανικά σημαίνει «Άψινθος», ένα πολύ πικρό φυτό που αναφέρεται ως ο μέγας αστέρας του τρίτου σαλπίσματος(το φυτό άψινθος, ανήκει επίσης-«κατά σύμπτωση»;-στην οικογένεια των compositae asteraceae – αστεροειδή).,που πικραίνει το 1/3 των υδάτων,όπως καταγράφεται στο κεφ.η΄,10-11 της Αποκάλυψης του Ιωάννη: «Καὶ ὁ τρίτος ἄγγελος ἐσάλπισε, καὶ ἔπεσεν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀστὴρ μέγας καιόμενος ὡς λαμπάς, καὶ ἔπεσεν ἐπὶ τὸ τρίτον τῶν ποταμῶν καὶ ἐπὶ τὰς πηγὰς τῶν ὑδάτων. καὶ τὸ ὄνομα τοῦ ἀστέρος λέγεται ὁ Ἄψινθος. καὶ ἐγένετο τὸ τρίτον τῶν ὑδάτων εἰς ἄψινθον, καὶ πολλοὶ τῶν ἀνθρώπων ἀπέθανον ἐκ τῶν ὑδάτων, ὅτι ἐπικράνθησαν». Πράγματι,καθώς το πυρηνικό σύννεφο που δημιουργήθηκε από το Τσέρνομπιλ πέρασε πάνω από τη Σοβιετική Ένωση και την Ευρώπη, ασυνήθιστο ποσό βροχής έπεσε. Η βροχή έφερε τη ραδιενέργεια από το πυρηνικό σύννεφο πάνω στο έδαφος, στα ζώα, στη σοδειά, στα δέντρα και μέσα στα ποτάμια. Όσο μεγαλύτερη η βροχόπτωση, τόσο μεγαλύτερη η ποσότητα της ραδιενέργειας. Αυτές οι δυνατές βροχοπτώσεις αύξησαν σημαντικά το μέγεθος αυτής της φρικτής καταστροφής. Ένα μεγάλο ποσοστό (σχεδόν όλη) της Ευρώπης επηρεάστηκε.

ΤΕΤΑΡΤΗ 29-4-2020


ΤΕΤΑΡΤΗ 29-4-2020 
ΑΓΡΥΠΝΙΑ: ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΟΡΘΡΟΣ-  Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)  20.00-00.30 

Τίτλος κηρύγματος :

«Νόμῳ θανόντων, τήν ἐν τῷ τάφῳ κατάθεσιν...» Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 30-4-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Τό τέλος τοῦ Γέροντα Ἡλία (+1994).


Γέροντας Ηλίας Καρυώτης.

Είχε έλθει με τον πατέρα του από τη Β. Ήπειρο, που ήταν ξυλάς κι έμενε στο εργατόσπιτο του Κελιού μας. Πεθαίνοντας ο πατέρας τον άφησε στους Γέροντες. Ήταν ένδεκα χρονών. Είχε γεννηθεί στην Κορυτσά το 1907. Η κουρά του έγινε το 1992. Εμένα η κουρά μου έγινε το 1955. Ήταν απλός, καλός,  φιλότιμος, φίλεργος και φιλάδελφος. Σε όλα πρώτος. Στην εκκλησία, στο διακόνημα, στους κήπους, στη μαγειρική. Δεν βγήκε στο  κόσμο ποτέ παρά μόνο μία φορά στη Θεσσαλονίκη για θέματα υγείας.
Τον συνόδευσα εγώ στο νοσοκομείο. Είχε μία βαρειά πνευμονία. Είχε ημέρες υψηλό πυρετό. Μία ημέρα επιδεινώθηκε. Μου είπαν οι ιατροί πώς δεν έχει άλλο ζωή. Εκείνος το άκουσε. Όταν έφυγαν οι ιατροί με ρώτησε, τι είπαν οι ιατροί. Του είπα θα γίνει καλά. Εκείνος μου είπε. «Δεν θα πεθάνω εδώ. Θα γυρίσω στο Περιβόλι της Παναγίας». Η κατάστασή του ήταν αρκετά σοβαρή. Δεν είπα τίποτε. Ναι, ναι είπα. Την άλλη ημέρα έπεσε τελείως ο πυρετός. Οι ιατροί θαύμασαν, απόρησαν, είπαν ο Γέροντας είναι άγιος. Σε δύο-τρεις ημέρες επιστρέψαμε στο Κελί μας. Μου είπε: «Δεν κανονίζουν οι επιστήμονες πότε θα φύγουμε από τη ζωή, αλλά μόνο ο Θεός». Έζησε άλλα δυο χρόνια.

Ὅταν ἔψελναν τό ''Χριστός Ἀνέστη'' σείσθηκε ἡ φυλακή καί ἄνοιξαν οἱ θύρες ἀπό μόνες τους (Ἀπό τόν βίο τοῦ ὁσίου Γεωργίου τῆς Δράμας)



Ό όσιος και ομολογητής Γεώργιος Καρσλίδης είχε την καταγωγή του από τα αγιασμένα χώματα τής Ανατολής. Γεννήθηκε στις αρχές του 20ου αιώ­να, το 1901, στην Αργυρούπολη του μαρτυρικού μας Πόντου.
Έφθασε στην Τιφλίδα τής Γεωργίας. Και από εκεί ή θεία Πρόνοια οδήγησε τα βήματα του σε γειτονικό μοναστήρι τής Ζωοδόχου Πηγής.Στις 20 Ιουλίου 1919 ο Αθανάσιος κείρεται μοναχός και λαμβάνει το όνο­μα Συμεών. Κατά την ιερή εκείνη ώρα τής κουράς του οι καμπάνες τής Μο­νής κτύπησαν από μόνες τους.
Όμως από το 1917 στη Ρωσία άρ­χισε νά μαίνεται ισχυρός ο άνεμος των διωγμών εναντίον τής Εκκλησίας του Χριστού από το αθεϊστικό καθε­στώς.
Ό Χριστός «ξανασταυρώνεται» με τόσο σκληρά διατάγματα και διαγ­γέλματα, ώστε νά λένε: «Εμείς θα δι­ορθώσουμε τα λάθη του Διοκλητιανού και του Νέρωνος».
Εκκλησίες βεβηλώ­νονται ή ισοπεδώνονται. Μοναστήρια πυρπολούνται ή κατεδαφίζονται. Μο­ναχοί και ιερωμένοι άλλά και λαϊκοί φυλακίζονται και βασανίζονται σκλη­ρά, γιατί παραμένουν πιστοί στην ορ­θόδοξη πίστη.
Οι πρώτοι μάρτυρες κα­ταγράφονται στα Μαρτυρολόγια τής Ρωσικής Εκκλησίας.
Ήρθε όμως και ή σειρά τής Γεωργίας. Το Μοναστήρι τής Ζωοδόχου Πηγής λεηλατήθηκε. Οι μοναχοί συνελήφθησαν.
Τούς έκλει­σαν σε υγρή και σκοτεινή φυλακή, ό­που ήταν αναγκασμένοι νά ξαπλώ­νουν σε μία σανίδα κάτω ακριβώς από την όποια αναδύονταν οι οσμές ακα­θαρσιών από διερχόμενο υπόνομο.

Ὑπάρχει Θεός; Ποιός δημιούργησε τόν Θεό;


Επιλογή-μετάφραση στοιχείων: π. Ευθύμιος


Βρήκαμε στο Διαδίκτυο μία ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία με βάση τη λογική, για την αναγκαιότητα παραδοχής τής ύπαρξης ενός άπειρου και άτρεπτου Θεού, και μεταφέρουμε εδώ τα βασικά της σημεία.
Η ερώτηση από μόνη είναι λάθος, δεν έχει νόημα! Πώς γίνεται ο Θεός να δημιουργήθηκε από άλλον; Δεν θα ήταν Θεός αν τον δημιουργήσανε. Οπότε πάντα υπήρχε. Τώρα θα πείτε πώς ο Θεός γίνεται να υπήρχε από πάντα; Από πού προήλθε;
Αν υπήρχε από πάντα, δεν ήρθε από πουθενά! Άρα είναι παντού!
Και πώς είναι δυνατό; Αυτή είναι μία καλή ερώτηση, ας την απαντήσουμε.
Υπάρχει ένας γενικός κανόνας που λέει: είτε όλα προήλθαν από το τίποτα ή κάτι υπήρχε από πάντα και δημιούργησε τα πάντα! Δεν υπάρχει άλλη λύση, οπότε ποιο είναι; Όλα προήλθαν από το τίποτα; (που είναι αδύνατον), ή κάτι υπήρχε από πάντα;!
Αν είστε από την πλευρά τής λογικής, θα συμφωνήσετε σίγουρα ότι το ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Άρα κάτι σίγουρα δημιούργησε τα πάντα! Και ό,τι δημιούργησε τα πάντα, υπήρχε από πάντα!
Ας προσπαθήσουμε να δούμε τι υπήρχε από πάντα, γιατί μερικοί άνθρωποι θα πούνε ότι το σύμπαν (ύλη, χρόνος, χώρος) υπήρχε από πάντα και δεν χρειαζόμαστε τον Θεό για να λύσουμε την εξίσωση. Ορίστε όμως τι πρόβλημα υπάρχει μ’ αυτό:
Για να ισχυριστείς ότι κάτι είναι αιώνιο, αυτό σημαίνει ότι από πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει. Για να ισχυριστείς ότι το σύμπαν είναι αιώνιο, είναι σαν να προσθέτεις ιδιότητες απείρου στο σύμπαν.
Θα προσπαθήσουμε να προσθέσουμε ιδιότητες απείρου ή αιωνίου στην ύλη, τον χρόνο και τον χώρο, για να σάς δείξουμε ότι η ύλη, ο χρόνος και ο χώρος δεν γίνεται να είναι άπειρα ή αιώνια! Αυτό σημαίνει ότι έχουν δημιουργηθεί από κάτι που ζει έξω από την ύλη, τον χρόνο και τον χώρο, που πέφτει στην περιγραφή τού Θεού, το άυλο, αιώνιο και πανταχού παρόν! Πρώτα θα πούμε γιατί η ύλη/χρόνος/χώρος ΔΕΝ γίνεται να είναι αιώνια!

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ - Ἔλεγχος αὑτῷ και ἐξομολόγησις


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ
Ἔλεγχος αὑτῷ και ἐξομολόγησις (Έλεγχος του εαυτού του και εξομολόγηση)

[....] Ψυχὴν πικρανθεῖσαν ὑπὸ ἁμαρτιῶν γλυκάνατε ἐκ τῆς ἀληθινῆς Ἀμπέλου, κλήματα αὐτῆς ὑπάρχοντες· μετάδοτε διψῶντι ἐκ τῆς πηγῆς τῆς ζωῆς, οἱ ὑπηρέται αὐτῆς καταξιωθέντες· φωτίσατέ μου τὴν καρδίαν, υἱοὶ φωτὸς γενηθέντες· ὁδηγήσατέ με ἐν τῇ ὁδῷ τῆς ζωῆς τὸν πλανηθέντα, οἱ ἐν αὐτῇ ἐμμείναντες· εἰσάξατέ με εἰς τὴν βασιλικὴν πύλην, ὡς δεσπότης τὸν ἴδιον δοῦλον, κληρονόμοι τῆς βασιλείας γενηθέντες, ὅτι συνέχεταί μου ἡ καρδία. Προφθάσωσί με οἱ οἰκτιρμοὶ τοῦ Θεοῦ, διὰ τῆς ὑμῶν παρακλήσεως, πρὶν ἑλκυσθῶ ἅμα τοῖς ἐργαζομένοις τὴν ἀνομίαν. Ἐκεῖ ἀποκαλυφθήσονται τὰ ἐν τῷ σκότει καὶ τὰ ἐν τῷ φανερῷ πεπραγμένα.
Ποία αἰσχύνη καταλήψεταί με, ὅταν ἴδωσί με καταδικασθέντα οἱ φάσκοντές με νῦν ἄμεμπτον εἶναι. Τὴν πνευματικὴν ἐργασίαν ἀπολειπόμενος τοῖς πάθεσιν ὑπετάγην. Διδαχθῆναι οὐ θέλω, καὶ διδάξαι θέλω. 
Ὑποταγῆναι οὐ θέλω, ὑποτάξαι θέλω. 
Κοπωθῆναι οὐ θέλω, καὶ κοπῶσαι θέλω. 
Ἐργάσασθαι οὐ θέλω, καὶ ἐργοδιωκτεῖν θέλω. 
Τιμῆσαι οὐ θέλω, καὶ τιμᾶσθαι θέλω. 
Ὀνειδισθῆναι οὐ θέλω, καὶ ὀνειδίζειν θέλω. 
Ἐξουδενωθῆναι οὐ θέλω, καὶ ἐξουθενεῖν θέλω. 
Ὑπερηφανευθῆναι οὐ θέλω, καὶ ὑπερηφανεῖν θέλω. 
Ἐλεγχθῆναι οὐ θέλω, καὶ ἐλέγχειν θέλω.
Ἐλεεῖν οὐ θέλω, καὶ ἐλεηθῆναι ζητῶ. 
Ἐπιτιμηθῆναι οὐ θέλω, καὶ ἐπιτιμᾶν θέλω. 
Ἀδικηθῆναι οὐ θέλω, καὶ ἀδικεῖν θέλω.
Βλαβῆναι οὐ θέλω, καὶ βλάψαι ζητῶ.
Καταλαλεῖσθαι οὐ θέλω, καὶ καταλαλεῖν θέλω.
Ἀκούειν οὐ θέλω, καὶ ἀκουσθῆναι ζητῶ.
Δοξάζειν οὐ θέλω, καὶ δοξασθῆναι ζητῶ. 
Κρατεῖσθαι οὐ θέλω, καὶ κρατεῖν θέλω.
Εἰς τὸ νουθετεῖν σοφός, ἀλλ’ οὐκ εἰς τὸ ποιῆσαι.
Ὃ δεῖ ποιεῖν, λέγω, καὶ ὃ δεῖ λέγειν ποιῶ.
Τίς οὐ μὴ κλαύσῃ ἐπ’ ἐμέ; 
Κλαύσατέ με, ὅσιοι καὶ δίκαιοι, τὸν ἐν ἀνομίαις συλληφθέντα· 

Ὁ Ἰατρικός Σύλλογος γιά τή Θεία Κοινωνία καί ἠ ἐκ τάφου φωνή τοῦ ἀειμνήστου καθηγητή καρδιολογίας Ἀθανασίου Ἀβραμίδη

Στις 15 Ιανουαρίου 2020, έφυγε από την επίγεια ζωή, πλήρης ημερών, ο Καθηγητής καρδιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθανάσιος Αβραμίδης, ένας διαπρεπής επιστήμων, ο οποίος υπηρέτησε τον πάσχοντα άνθρωπο με αληθινή αγάπη, ως εικόνα Χριστού. 
Βεβαίως, ο εκλιπών δεν είναι η μοναδική περίπτωση χριστιανού που μεγαλούργησε στην επιστήμη του. Είναι ένας από τους πολλούς επιστήμονες που με την παρουσία τους και την επιστημονική τους προσφορά, απέδειξαν και αποδεικνύουν, ότι η επιστήμη και η πίστη, μπορούν να συμβαδίζουν και να αλληλοβοηθούνται. Η πίστη γίνεται κινητήρια δύναμη για επιστημονική προσφορά στο συνάνθρωπο και η επιστήμη, όταν είναι απαγκιστρωμένη από αλαζονικές ιδεοληψίες, ενισχύει περισσότερο την πίστη σε Εκείνον ο Οποίος τα πάντα εν σοφία εποίησεν.
Ο εκλιπών καθηγητής ασχολήθηκε με πολλά θέματα βιοηθικής που προβλημάτισαν τον κόσμο και τη χριστιανική σκέψη. Ευθανασία, ομοιοπαθητική, θεωρία της εξέλιξης, εγκεφαλικός θάνατος, επιθανάτιες εμπειρίες κ.λπ.. Υπήρξε συνιδρυτής του συλλόγου προστασίας αγέννητου παιδιού, μαζί με τον αείμνηστο π. Γεώργιο Μεταλληνό και με άλλες σημαντικές προσωπικότητες.

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 16-4-2020 ἕως 18-4-2020.

 

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr, την ἱστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 16-4-2020 ἕως 18-4-2020.

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

▼  2020 (1710)

Νέα σχεδιαζόμενη “βόμβα” μεγάλης ἰσχύος στὰ σύνορά μας ἀπὸ τὴν Ἀλβανία.




ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ

ΔΡYΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ , ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ & ΚΟΝΙΤΣΗΣ

Ἐν Κονίτσῃ τῇ 22ᾳ Ἀπριλίου 2020 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καί Κονίτσης κύριος ΑΝΔΡΕΑΣ,

ἔκανε τίς ἀκόλουθες δηλώσεις:

«Οἱ πληροφορίες γιά τούς κινδύνους τῆς Βορείου Ἠπείρου, οἱ ὁποῖες συνεχίζουν “πολυμερῶς καί πολυτρόπως” νά καταφθάνουν, λένε ὅτι στίς 27 Φεβρουαρίου 2020 οἱ ὑπουργοί Ἀμύνης τῆς Ἀλβανίας καί τῆς Τουρκίας ὑπέγραψαν σχέδιο στρατιωτικῆς συνεργασίας. Ἡ ρωσική ἐφημερίδα izvestia, πού ἔχει πάρει τώρα τήν σκυτάλη τῆς ἐνημερώσεως, ἰσχυρίζεται ὅτι οἱ ἡγέτες τῶν δύο χωρῶν συμφώνησαν νά τοποθετήσουν 30 χιλιάδες “Σύρους πρόσφυγες” στήν περιοχή τῆς Βορείου Ἠπείρου (ἔτσι τήν ἀναφέρει τό ρωσικό δημοσίευμα) προκειμένου νά “ἀραιώσουν” τήν ἐκεῖ ἐγκατεστημένη Ἐθνική Κοινότητα, ὅπως ἔγραψε σέ πρόσφατο ἄρθρο της ἡ izvestia, ἡ ὁποία συνεχίζει: “Ἡ Ἑλλάδα ἀπελευθέρωσε αὐτή τήν περιοχή κατά τόν Πρῶτο Βαλκανικό Πόλεμο τό 1912 – 1913, ἀλλά οἱ μεγάλες δυνάμεις ἀποφάσισαν νά τήν παραδώσουν στήν Ἀλβανία. Ἡ ἴδια ἱστορία ἐπαναλήφθηκε μετά τόν Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο … Τά καταστήματα τῶν Ἑλλήνων δέχονται ἐπίθεση. Μερικές φορές γίνεται κατάσχεση περιουσίας καί δέν ἐπιτρέπεται στούς Βορειοηπειρῶτες νά κάνουν θρησκευτικές τελετές”».
Στήν συνέχεια, διέρρευσαν ἄλλες πληροφορίες, ὅπως ὅτι “βρίσκονται σέ ἐξέλιξη ἐργασίες γιά τήν διασφάλιση τῆς ἐγκαταστάσεως προσφύγων εἴτε σέ ἀγροτικές κατοικίες, εἴτε σέ νέους εἰδικούς οἰκισμούς στήν περιοχή τῆς Βορείου Ἠπείρου. Καί ὅτι τά Τίρανα δέν ἔχουν χρήματα γιά τήν κατασκευή τῆς ἀντίστοιχης ὑποδομῆς, διότι ἡ Ἀλβανία δέν μπορεῖ νά ἀνακάμψῃ ἀπό τόν ἰσχυρό σεισμό τῆς 26ης Νοεμβρίου 2019”.

Ἡ ἀθεΐα θά χαρακτηρισθεῖ θρησκευτικό μάθημα. π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης


Ο Γέροντας Μητροπολιτης Φλωρίνης μιλά στην συντονιστική επιτροπή του αγώνος 21 χριστιανικών σωματείων Θεσσαλονίκης το 1989, για την θεολογία του θανάτου και λέει ότι η αθεϊα θα χαρακτηρισθή αργότερα ως θρησκευτικό μάθημα.

https://www.youtube.com/watch?v=MCVZyrQ8Gyc&feature=share&app=desktop

Ὁ Τίμιος Σταυρός ὅταν δέν ἀναπαυτεῖ ἀπό τόν τρόπο ζωῆς, δέν παραμένει, φεύγει καί...

Κάποιος είχε ένα κομμάτι Τιμίου Ξύλου και το είχε μαζί με το σταυρό που φορούσε. Έκανε όμως άστατη ζωή και μοίχευε πολλές φορές και έλεγε, ότι εγώ δεν θα κολαστώ, γιατί εγώ έχω Τίμιο Ξύλο. 
Μια μέρα όμως θέλησε να το ανοίξει από το σταυρό που είχε και να το πάρει στο χέρι του και διαπιστώνει, ότι δεν υπήρχε μέσα!

Ὅπως εἶναι ἀδύνατη ἡ συνύπαρξη φωτιᾶς καί νεροῦ, ἔτσι...



«Όπως είναι αδύνατη η συνύπαρξη φωτιάς και νερού, έτσι είναι ενάντιες η δικαιολογία και η ταπείνωση».

Άγ. Μάρκος ο Ασκητής.

29 Ἀπριλίου. Τῶν ἁγίων ἀποστόλων Ἰάσονος καί Σωσιπάτρου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Τετ. β´ ἑβδ. Πράξεων (Πρξ. δ΄ 13-22).
Πραξ. 4,13         Θεωροῦντες δὲ τὴν τοῦ Πέτρου παῤῥησίαν καὶ Ἰωάννου, καὶ καταλαβόμενοι ὅτι ἄνθρωποι ἀγράμματοί εἰσι καὶ ἰδιῶται, ἐθαύμαζον, ἐπεγίνωσκόν τε αὐτοὺς ὅτι σὺν τῷ Ἰησοῦ ἦσαν,
Πραξ. 4,13                Εκείνοι βλέποντες το θάρρος του Πετρου και του Ιωάννου και έχοντες υπ' όψιν των, ότι ήσαν αγράμματοι άνθρωποι του λαού, κατελαμβάνοντο από θαυμασμόν δια την σοφίαν και την δύναμιν του λόγου των και συγχρόνως ανεγνώριζαν και παρεδέχοντο ότι αυτοί ήσαν μαζή με τον Ιησούν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible