Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

Ὁ Ἁγ. Νικόλαος πρότυπο φιλανθρωπίας, Συναξάρι Αγ. Νικολάου Α' μέρος, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Ἁγ. Νικόλαος πρότυπο φιλανθρωπίας, Συναξάρι Αγ. Νικολάου Α' μέρος, 5-12-2023 Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ἁμαρτία εἰναι ὀντολογικὸ κακό , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ Ἁγ. Σάββας πρότυπο ὑπακοῆς, Συναξάρι Ἁγ. Σάββα Β' μέρος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Ἁγ. Σάββας πρότυπο ὑπακοῆς, Συναξάρι Ἁγ. Σάββα Β' μέρος, 5-12-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ σύγχρονη οἰκουμενιστικὴ ἀλλοίωση τῶν Συναξαριὼν τῶν Ἁγίων, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ σύγχρονη οἰκουμενιστικὴ ἀλλοίωση τῶν Συναξαριὼν τῶν Ἁγίων καὶ οἱ ἀγῶνες τοῦ Ἁγ. Σάββα κατὰ τῶν αἱρέσεων-Συναξάρι 5ης Δεκεμβρίου, 5-12-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ὁ Θεὸς εἶναι πανταχοῦ παρὼν


Ὁ Θεὸς εἶναι πανταχοῦ παρὼν

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Οἱ μεταβολὲς στὴ ζωὴ ἑνὸς ἀνθρώπου εἶναι ἀναπόφευκτες. Ἀπὸ τὴν παιδικὴ ἡλικία μέχρι τὴ λεγόμενη τρίτη ἡλικία συμβαίνουν πολλά. Καὶ δὲν εἶναι πάντα εὐχάριστα. Θὰ λέγαμε ὅτι στοὺς περισσότερους εἶναι δυσάρεστα καὶ δὲν ὑπακούουν στὶς ἐπιθυμίες τους. Ὅποιος πιστεύει ὅτι θὰ ἀποφύγει τὶς μεταβολὲς ποὺ δὲν τοῦ ἀρέσουν, κρίνει μὲ τρόπο λαθεμένο. Ἂς μὴ θεωροῦμε ὅτι αὐτὸ εἶναι τὸ μεγάλο πρόβλημα στὴ ζωή μας. Εἶναι βέβαια πρόβλημα, ἀλλὰ πάντα ὑπάρχουν λύσεις, γιὰ νὰ ἀντιμετωπίζονται οἱ ἀνεπιθύμητες μεταβολές, χωρὶς νὰ ἔχουμε ναυάγια, συντρίμμια καὶ ἐπικίνδυνες ἀπογοητεύσεις.

Οἱ κοσμικοὶ ἄνθρωποι, ποὺ δὲν ἔχουν καμιὰ ἀναφορὰ στὸ Θεό, κάθε δυσάρεστη μεταβολὴ τὴν ἐκλαμβάνουν ὡς ἀδιέξοδο καὶ καταπονοῦνται ψυχικὰ χωρὶς οὐσιαστικὸ λόγο. Ἡ κατάστασή τους ἐπιδεινώνεται, ὅταν δὲν ἔχουν πρόσωπα, γιὰ νὰ ἐπικοινωνοῦν καὶ νὰ βρίσκουν τὴ διέξοδο.

Τὰ πράγματα ἀντιμετωπίζονται ἐντελῶς διαφορετικὰ ἀπὸ τοὺς συνειδητοὺς χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι ἔχουν μόνιμη τὴν αἴσθηση τῆς πανταχοῦ παρουσίας τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν νιώθουν ποτὲ ὅτι εἶναι μόνοι καὶ ἀπροστάτευτοι. Τὴν ἀξία αὐτῆς τῆς αἴσθησης τὴν ἔχουν ἐκτιμήσει ὅσοι βρέθηκαν σὲ δυσκολίες, τὶς ὁποῖες δὲν μποροῦσαν νὰ τὶς ξεπεράσουν μὲ τὴ δική τους ἀπόφαση. Τὶς ἐμπιστεύονταν στὸ Θεὸ καὶ εἶχαν τὴ βεβαιότητα ὅτι θὰ τὶς ἀντιμετωπίσουν χωρὶς τραγικὰ ἀποτελέσματα, ἀφοῦ ὁ φιλάνθρωπος οὐράνιος Πατέρας ποτὲ δὲν ἐγκαταλείπει τὰ τέκνα του.

Ἅγιος Ἰλαρίων ὁ Ἵβηρας ὁ ἐν Θεσσαλονίκη:ὁ παρεπιδημών θαυματουργός παιδαριογέροντας στήν Θεσσαλονίκη καί ἡ ἀπαγωγή τοῦ λειψάνου του!


ΑΓΙΟΣ ΙΛΑΡΙΩΝ Ο ΙΒΗΡΑΣ Ο ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Ο ΠΑΡΕΠΙΔΗΜΩΝ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΑΡΙΟΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙ­ΚΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΛΕΙΨΑΝΟΥ ΤΟΥ!


Τα παραμύθια της καθ’ ημάς Ανατολής με τους ποικίλους ήρωες και τις περιπέτειες τους από τόπο σε τόπο, σε γεμίζουν με θάμβος για την γενναιότητα τους, την αξιοσύνη τους την εφευρετικότητά τους και την ικανότητά τους να ξεπερνούν τις ποικίλες δυσκολίες για να φτάσουν στον τελικό τους στόχο τους.

Κάποια συναξάρια περιέχουν πολλά τέτοια στοιχεία, μόνον που πρόκειται για αληθινές ιστορίες που ενίοτε μοιάζουν και με κινηματογραφικά σενάρια λόγω της ποικίλης πλοκής τους ή ακόμη και τις ανατροπές τους. Αλλά πέραν από την κινηματογραφική παρακολούθηση τους που γίνεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, το συναξάρι σου προσφέρει παραμυθία, όπως η αρχαία τραγωδία την κάθαρση. Η παραμυθία, όμως, είναι πέραν από την κάθαρση, αφού μοιάζει ο ίδιος ο άγιος στέκεται δίπλα σου και να σου μεταγγίζει την χάρη του ή ακόμη να σε κοιτά κατάματα και να δρα επάνω σου καταλυτικά, προσφέροντάς σου αναγεννητική παρηγοριά.

Η ιστορία του αγίου Ιλαρίωνα του Ίβηρα (822-857), δηλαδή του Γεωργιανού, αλλά και Θεσσαλονικιού, αφού έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής του στην Θεσσαλονίκη, έχει μια τέτοια ατμόσφαιρα περιπέτειας με όλο το θάμβος του παραμυθιού της Ανατολής και, βεβαίως, της παραμυθίας που προσφέρουν τα συναξάρια.

Άλλωστε ο ίδιος μπήκε σε μοναστήρι σε ηλικία έξι χρονών και στα 14 του έγινε ασκητής και ερημίτης. Και μάλιστα τόσο πρόκοψε που τον εκτίμησαν και οι λοιποί ερημίτες και σύντομα μαζεύτηκαν γύρω του 11 υποτακτικοί. Λίγο αργότερα άρχισαν να προσέρχονται για να λάβουν παρηγοριά και πνευματικές οδηγίες πλήθος ανθρώπων απ’ όλη την Γεωργία.

Για τον λόγο αυτό προσέτρεξε εκεί και ο Επίσκοπος της Ιβηρίας για να δει από κοντά τι, ακριβώς, συνέβαινε. Η πρότασή του στον νεαρό ρακένδυτο ερημίτη να τον χειροτονήσει, φανερώνει το συμπέρασμα που αποκόμισε από την συνάντησή τους. Ο άγιος Ιλαρίων στην αρχή αρνήθηκε αλλά μετά αποδέχτηκε. Ήταν τότε 25 χρονών.

Πάντως, σχεδόν αμέσως εγκατέλειψε την Ιβηρία και πήγε για προσκύνημα στα Ιεροσόλυμα, αφήνοντας κάποιον άλλο ως ηγούμενο στο πόδι του, αφού πλέον δεν μπορούσε να ησυχάσει ασκητικά στην πατρίδα του. Ίσως να σκέφτηκε κιόλας πως ήταν πολύ μικρός για να σηκώσει όλο αυτό το βάρος και την πνευματική ευθύνη για όλους αυτούς τους ανθρώπους που τον επισκέπτονταν.

ΗΠΑ: ''Ἡ τεχνητὴ νοημοσύνη ἀπειλεῖ τὸ μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας''

Ἡ ταχεῖα ἀνάπτυξη τῆς τεχνολογίας τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης μπορεῖ νὰ θέσει σὲ κίνδυνο τὸ μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας, σύμφωνα μὲ τοὺς περισσότερους Ἀμερικανοὺς ποὺ συμμετεῖχαν σὲ δημοσκόπηση τῶν Reuters/Ipsos τὰ συμπεράσματα τῆς ὁποίας δόθηκαν σήμερα στὴ δημοσιότητα. Περισσότερα ἀπὸ δύο τρίτα τῶν Ἀμερικανῶν ἀνησυχοῦν γιὰ τὶς ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις τῆς AI καὶ 61% θεωροῦν ὅτι αὐτὴ μπορεῖ νὰ ἀπειλήσει τὸν πολιτισμό.

Ἀπὸ τότε ποὺ τὸ ChatGPT τοῦ OpenAI ἔγινε ἡ ταχύτερα ἀναπτυσσόμενη ἐφαρμογὴ ὅλων τῶν ἐποχῶν, ἡ εὐρεῖα ἐνσωμάτωση τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης στὴν καθημερινὴ ζωὴ ἐκτόξευσε τὴν AI στὸ ἐπίκεντρο τοῦ δημόσιου διαλόγου. Τὸ ChatGPT (Σ.τ.Σ: ἡ ἐφαρμογὴ τεχνητῆς νοημοσύνης ποὺ... ἐπιτρέπει διάλογο καὶ ἀπαντήσεις) ἔχει ξεκινήσει ἕναν ἀγῶνα στὸν τομέα τῆς ΑΙ μὲ μεγάλα ὀνόματα τῆς τεχνολογίας, ὅπως οἱ Microsoft καὶ ἡ Google νὰ δεσμεύονται ὅτι θὰ ξεπεράσουν τὰ ἐπιτεύγματα ἡ μιὰ τῆς ἄλλης στὸν τομέα τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης.

Ἠ Ἁγία Αἰκατερίνα


Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

Παρακλητικός Κανών εις την Αγίαν Μεγαλομάρτυρα και Πάνσοφον Νύμφην του Χριστού Αικατερίνην εδώ

Γεννημένη στην Αλεξάνδρεια, την πρωτεύουσα της Αιγύπτου και τη μητρόπολη των επιστημών και των τεχνών, η αγία Αικατερίνα ήταν θυγατέρα του Κώνστα (ή Κέστου), ενός πλουσίου και ισχυρού άρχοντα. Εκτός από αρχοντιά, ο Θεός την είχε προικίσει και με εξαιρετικό κάλλος που προκαλούσε τον θαυμασμό όλων όσοι την πλησίαζαν, καθώς και με ασυνήθιστη ευφυΐα. Η νεαρή κόρη παρακολούθησε τα μαθήματα των καλύτερων διδασκάλων και των πιο ονομαστών φιλοσόφων. Έμαθε να παρακολουθεί και τους πιο περίπλοκους συλλογισμούς και με την ίδια επιτυχία κατείχε τα φιλοσοφικά συστήματα του Αριστοτέλους (384-322 π.Χ.), του Πλάτωνος (427-347 π.Χ.), καθώς και των νεωτέρων μαθητών τους. Διέπρεπε επίσης στην τέχνη του λόγου, γνώριζε τους μεγαλύτερους ποιητές, από τον Όμηρο (8ος αι. π.Χ.) έως τον Βιργίλιο (70-19 π.Χ.), και ήταν σε θέση να διαλέγεται σε πολλές γλώσσες, τις οποίες είχε μάθει φοιτώντας σε σοφούς διδασκάλους ή από ταξιδιώτες που έρχονταν να επισκεφθούν την κοσμοπολίτικη εκείνη πόλη. Είχε διεξέλθει όλες τις φυσικές επιστήμες, ιδιαιτέρως την ιατρική, και κανένας τομέας της ανθρώπινης σοφίας δεν μπορούσε να διαφύγει από το διεισδυτικό και ακόρεστο για γνώση πνεύμα της. Σε ηλικία μόλις δεκαοκτώ ετών είχε φθάσει σε τόσο υψηλό επίπεδο μαθήσεως, που γεννούσε τον θαυμασμό και των πιο έμπειρων ακόμη σοφών. Η φήμη της αυτή, όπως και η ευγενική καταγωγή της, η ομορφιά και τα πλούτη της, την έκαναν περιζήτητη και πλήθος μνηστήρων παρουσιάζονταν για να τη ζητήσουν σε γάμο. Η Αικατερίνα όμως, προαισθανόμενη την υπεροχή της παρθενίας, απέρριπτε όλες τις προτάσεις και είχε θέσει στους γονείς της όρο να μη δεχθεί ως σύζυγο παρά μόνον έναν νέο ισάξιο με αυτήν όχι μόνον στην ευγένεια, τα πλούτη και την ομορφιά, αλλά οπωσδήποτε και στη σοφία.

Ἅγιος Ἀνδρέας: Ὁ Πρωτόκλητος μαθητής τοῦ Χριστοῦ (Λάμπρος Κ. Σκόντζος, Θεολόγος)

Οι άγιοι Απόστολοι κατέχουν την πρωτοκαθεδρία στο αγιολόγιο της Εκκλησίας μας, διότι αυτοί υπήρξαν οι άμεσοι διάδοχοι του Κυρίου και οι συνεχιστές του επί γης σωτηριώδους έργου Του. Αυτοί συνέπηξαν την Εκκλησία και την επεξέτειναν ως τα πέρατα του κόσμου και γι’ αυτό ομολογούμε στο «Σύμβολο της Πίστεως» πίστη σε «Αποστολική Εκκλησία». Ένας από αυτούς υπήρξε ο άγιος απόστολος Ανδρέας ο Πρωτόκλητος.

O Απόστολος Ανδρέας ήταν, σύμφωνα με τις ευαγγελικές διηγήσεις, αδελφός του Σίμωνος Πέτρου, και αμφότεροι γιοι του Ιωνά, ή Ιωάννη και της Ιωάννας. Γεννήθηκε στη πόλη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας, η οποία, όπως είναι γνωστό, κατοικούνταν κυρίως από εθνικούς ελληνιστές και οι Ιουδαίοι της περιοχής είχαν γίνει κοινωνοί της ελληνικής παιδείας και κουλτούρας. Το ελληνικό όνομα του Ανδρέα (που σημαίνει ανδρείος, γενναίος), όπως και άλλων μαθητών (Φιλίππου), μαρτυρεί αυτή την αλήθεια.

Πιθανότατα ήταν μεγαλύτερος στην ηλικία από τον Πέτρο. Συγκατοικούσε με αυτόν στην Καπερναούμ και συνεργαζόταν ως αλιέας στην λίμνη της Γενησαρέτ ή Τιβεριάδας (Ματθ. 4, 18. Μαρκ. 1, 29). Τον διέκρινε βαθιά πίστη στο Θεό και γι’ αυτό πρωτύτερα είχε χρηματίσει μαθητής του Ιωάννου του Βαπτιστού. Εκεί κοντά στον Τίμιο Πρόδρομο απέκτησε σπάνια ευσέβεια και το σπουδαιότερο έμαθε για τον ερχόμενο Μεσσία. Φαίνεται ότι ήταν παρών όταν ο Ιωάννης έδειξε με το δάκτυλό του τον Κύριο και είπε: «ίδε ο αμνός του Θεού, ο αίρων τας αμαρτίας του κόσμου» (Ιωάν. 1, 30). Αυτή η φανέρωση του Μεσσία έκαμε προφανώς τον ευσεβή ψαρά να ακολουθήσει πρώτος τον Κύριο, χωρίς κανέναν δισταγμό και γι’ αυτό ονομάστηκε «Πρωτόκλητος» (Ιωάν. 1, 35-41). Άφησαν, μαζί με τον αδελφό του Πέτρο, τα ακριβά πλεούμενά τους, τα δίχτυα και τα σύνεργα της αλιείας τους και προσκολλήθηκαν στο Χριστό ως αφοσιωμένοι μαθητές Του.

Πρωτάκουστον μένος ἔναντι τῆς Αὐτονόμου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας


Πρωτάκουστον μένος έναντι της Αυτονόμου Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Την προσπάθεια των Κυβερνητικών Αρχών της Ουκρανίας να αφαιρεθεί η ονομασία της Αυτόνομης Εκκλησίας της Ουκρανίας, ακολούθησε η απόφαση της Ουκρανικής Βουλής για απαγόρευσή της. Είναι πρωτάκουστες τέτοιες ενέργειες στις μέρες μας, καθώς και η σιωπή η οποία ακολούθησε μια τέτοια αντιεκκλησιαστική ενέργεια.

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση είδαν στα ΜΜΕ, όσοι επέλεξαν τη μονομέρεια Ουκρανικό Εκκλησιαστικό ζήτημα, την απόφαση κατά πλειοψηφία της Ουκρανικής Βουλής για απαγόρευση της μόνης αναγνωρισμένης από την πλειοψηφία των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, Αυτόνομης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας.

Ο καρπός Αμερικανού διπλωμάτη ο οποίος ‘’περιήγε όρη και βουνούς’’, για το ζήτημα της Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία, ένα εκκλησιαστικό θέμα που δεν καθόλου τον αφορούσε (αφορούσε όμως την πολιτική), είχε και τούτη τη δυσάρεστη συνέχεια.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΠΙΣΚΌΠΟΥ ΜΥΡΩΝ ΤΗΣ ΛΥΚΙΑΣ, 6-12-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΠΙΣΚΌΠΟΥ ΜΥΡΩΝ ΤΗΣ ΛΥΚΙΑΣ, 6-12-2023
https://www.youtube.com/live/d_zvG5nlqeE?si=nzcgDE8sxj3O_NL5

Ὅλα τά πλάσματα ἰσορροποῦν πάνω στό δημιουργικό λόγο τοῦ Θεοῦ, σάν σέ μία διαμαντένια γέφυρα...


«Όλα τα πλάσματα ισορροπούν πάνω στο δημιουργικό λόγο του Θεού, σαν σε μια διαμαντένια γέφυρα· πάνω τους είναι η άβυσσος της θεϊκής απεραντοσύνης, κάτω η άβυσσος της δικής τους μηδαμινότητας».

Άγιος Φιλάρετος Μόσχας

https://proskynitis.blogspot.com/2023/11/blog-post_423.html

6 Δεκεμβρίου. † Νικολάου ἀρχιεπισκόπου Μύρων τῆς Λυκίας τοῦ θαυματουργοῦ (†330). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ ἱεράρχου, 6 Δεκεμβρίου (Ἑβρ. ιγ´ 17-21).

Εβρ. 13,17         Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες· ἵνα μετὰ χαρᾶς τοῦτο ποιῶσι καὶ μὴ στενάζοντες· ἀλυσιτελὲς γὰρ ὑμῖν τοῦτο.

Εβρ. 13,17                 Να πείθεσθε και να υποτάσσεσθε με προθυμίαν, χωρίς δισταγμούς και δυσφορίας, στους πνευματικούς προϊσταμένους σας. Διότι αυτοί αγρυπνούν δια την σωτηρίαν των ψυχών σας, επειδή θα δώσουν λόγον δια σας στον Χριστόν. Υπακούετε, λοιπόν, εις αυτούς με προθυμίαν, ώστε να εκτελούν το έργον αυτό της πνευματικής καθοδηγήσεώς σας με χαράν και όχι με στεναγμούς· διότι το να στενάζουν από την ιδικήν σας απείθειαν, είναι επιζήμιον εις σας τους ιδίους. Θα φέρη επάνω σας την οργήν του Θεού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible