Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2018

4. Χάνει τούς κόπους του ἐκεῖνος πού πεθαίνει ἀμετανόητος;, Ἐρωταποκρίσεις Ἁγ. Ἀναστασίου Σιναΐτου (Ἐρώτηση 3η), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

4. Χάνει τούς κόπους του ἐκεῖνος πού πεθαίνει ἀμετανόητος;, Ἐρωταποκρίσεις Ἁγ. Ἀναστασίου Σιναΐτου (Ἐρώτηση 3η), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-12-2018, ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Ὁ Ἅγιος Πορφύριος γιά τόν Οἰκουμενισμό καί τούς διαλόγους



Ὁ Ἅγιος Πορφύριος γιά τόν Οἰκουμενισμό
καί τούς διαλόγους

Ὁ Ἅγιος Πορφύριος, ὅπως καί ὅλοι οἱ σύγχρονοι Ἅγιοι (Ἅγιος Παΐσιος, ὁσιος Φιλόθεος Ζερβᾶκος κ.λ.π.), ἀκολουθώντας τήν διαχρονική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι τελείως ἀντίθετοι μέ τόν σύγχρονο συγκρητισμό, πού καλεῖται Οἰκουμενισμός καί Πανθρησκεία. Ὅπως προκύπτει ἀπό τήν διδασκαλία καί τήν ζωή τους, δέν συμφωνοῦν οὔτε μέ τίς οἰκουμενιστικές διδασκαλίες-πρακτικές οὔτε μέ τούς διαλόγους μετά τῶν ἑτεροδόξων-ἑτεροθρήσκων καί τόν τρόπο πού διεξάγονται. Σχετικά διαβάζουμε: «Ἀμερικανίδα καθηγήτρια διαβίβασε σέ Ὀρθόδοξο κληρικό τήν ἐπιθυμία τοῦ πάπα νά προσκαλέσει τόν Γέροντα Παΐσιο καί Γέροντα Πορφύριο νά πᾶνε στό Βατικανό. Ἡ ἀπάντηση καί τῶν δύο ἦταν ἡ ἑξῆς: Ὄχι, δέν μποροῦμε νά πᾶμε. Διότι ἡ Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία καί ὁ Πάπας δέν εἶναι ἕτοιμοι. Ἔχουν πολύ ἐγωισμό. Ὄχι μόνο θέλουν νά μᾶς ὑποτάξουν, ἀλλά καί δέν πιστεύουν ὅτι ἐμεῖς ἔχουμε τήν ἀλήθεια. Δέν χρειάζεται νά πᾶμε. Καλύτερα θά βοηθήσουμε τήν ὑπόθεση μέ τήν προσευχή μας»1.

Μαθητεύοντας στόν Γέροντα τῆς Ἀναλήψεως Ἱερώνυμο Σιμωνοπετρίτη

 ΜΙΑ ΟΣΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 

ΤΟΥ 2Οού ΑΙΏΝΑ

ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΣΙΜΩΝΟΣ ΠΕΤΡΑΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - 2018
Κάθε εποχή αναδεικνύει τους Αγίους της. Αν θέλουμε να είμαστε πιο ακριβείς τους Αγίους τους αναδεικνύει η Χάρις του Αγίου Πνεύματος μέσα από τον προσωπικό τους αγώνα. 
Ωστόσο κάθε Άγιος φέρει τα ιστορικά χαρακτηριστικά της εποχής του και τρόπον τινα, η παρουσία του αποτελεί μία ζωντανή απάντηση στα σύγχρονα φλέγοντα ερωτήματα, μία λύση στα παρόντα προβλήματα, μία διέξοδο στα εκάστοτε αδιέξοδα. 
Για τους λόγους αυτούς η ανάδειξη των αγιασμένων προσώπων μέσα από την καταγραφή του βίου τους είχε πάντοτε περίοπτη θέση στην ζωή της Εκκλησίας. Ο Γέρων Αιμιλιανός της Σιμωνόπετρας επέμενε ότι, αν υπάρχει ιεράρχηση στην μελέτη την οποία οφείλει να τηρεί κάθε χριστιανός ως μέρος του πνευματικού του αγώνα, οι βίοι των Αγίων κατέχουν σαφώς την πρώτη θέση.

Ὁ μπάρμπα Γιάγκος ὁ νεκραναστημένος καί οἱ μεταφυσικές του ἐμπειρίες

Περιγράφουμε μια αληθινή ιστορία ενός ανθρώπου, του μπάρμπα Γιάγκου, όπως λεγόταν ο Ιωάννης πού πέθανε και αφού είδε εικόνες του μεταφυσικού κόσμου ξαναγύρισε στή ζωή και περιέγραψε εκείνα πού είδε.

(Μου το διηγήθηκε η κόρη μου).
Ό μπάρμπα Γιάγκος καταγόταν από το Γαράλι τής περιοχής Κερασούντος. Διωγμένος από τίς χαμένες πατρίδες έγκαταστάθηκε στήν Έξοχή Νευροκοπίου στήν περιοχή Δράμας.
Το 1939 πρόβλεψε τόν πόλεμο άλλά και τήν κατοχή πού ήρθε άργότερα. Αναχώρησε από τήν Έξοχή και πήγε και βρήκε καταφύγιο στό χωριό Σφενδάμη Πιερίας.
Όμως το περιβάλλον του δέν πίστευε στις προβλέψεις του γιά τόν πόλεμο και γιά τήν κατοχή.
Ακόμη και ή γυναίκα του θεώρησε παράλογη τή μετακίνησή του τή γιά Σφενδάμη και άρνήθηκε νά τόν άκολουθήσει. Αύτή άποφάσισε νά παραμείνει στό χωριό τους στήν Έξοχή Νευροκοπίου.
Αλλά πρίν φύγει ό μπάρμπα Γιάγκος ό άνδρας της, είδε αύτή στό όνειρό της τόν πατέρα της ό όποιος τής είπε επιτακτικά.
-        Άκολούθα το στεφάνι σου.
Αύτή του άπάντησε.
-        Πού θά άφήσουμε το βιό μας;
Τότε βρίσκονταν σέ καλή οικονομική κατάσταση. Είχανε κερδοφόρο κρεοπωλείο και καφενείο. Όμως στό όνειρό της ό πατέρας της έπιμένοντας τής ξαναείπε.
-        ”Αν φύγετε θά δείτε τά σημάδια τού πολέμου. Σέ λίγο θά σάς άκολουθήσουν κι αύτοί στή φυγή.
Μετά από αύτό το όνειρό της ή γυναίκα του μπάρμπα Γιάγκου άκολούθησε τόν άνδρα της στή Σφενδάμη Πιερίας.
Ένώ έφευγαν, όταν πέρασαν από το χωριό Γρανίτη, είδαν στρατό έλληνικό πολυάριθμο. Τότε αύτή κατάλαβε ότι καλά έκανε και άκολούθησε τόν άνδρα της ό όποιος σωστά πρόβλεψε τόν πόλεμο χωρίς νά έχει πληροφορίες και ειδήσεις. 
Τέλος μέ τά πρωτόγονα μέσα μεταφοράς έχασαν στήν Πιερία και έγκαταστάθηκαν στό χωριό Σφενδάμη. Εκεί γεννήθηκαν τά διάφορα παιδιά τους. Έζησαν όμως μέ μεγάλες στερήσεις και μέ μεγάλη πείνα. Άκολούθησε ή κατοχή και ή γενική πείνα και αυτοί ξεπατρισμένοι, μακρυά από τά ύπάρχοντά τους, κυνηγημένοι από τόν πόλεμο, ύπέφεραν περισσότερο από όλους τούς χωρικούς πού ήταν ντόπιοι.
Ή σωματική κατάρρευση

π. Γεώργιος Μεταλληνός: Ὅ,τι δέν πέτυχαν μέχρι σήμερα οἱ διῶκτες καί πολέμιοι τῆς Ὀρθοδοξίας τό πραγματοποιεῖ ἕνα μέρος τῆς Διοικοῦσας Ἐκκλησίας

 Έχουν κορυφωθεί τελευταία οι συζητήσεις για τον «χωρισμό» Εκκλησίας – Πολιτείας σε συνδυασμό με την αναθεώρηση του Συντάγματός μας. Είναι δε πέρα για πέρα φανερό πώς νοείται, από την πλευρά τουλάχιστον, της Πολιτείας. 

Το σκοπούμενο είναι η πλήρης αποσύνδεση της Ορθοδοξίας από το Έθνος, η ιδιωτικοποίηση της παραδοσιακής μας Πίστης για τη μεταβολή του Έθνους –και όχι μόνο του Κράτους- σε ά-θρησκο και, τελικά, άθεο. 


Οι σχέσεις όμως Εκκλησίας και Έθνους (συνεπώς και της Πολιτείας) στην ελληνορθόδοξη παράδοση είναι ιστορικά διαμορφωμένες και αποτελούν ουσιώδες συστατικό της ταυτότητάς μας. Το σημαντικότερο δε, διακρατούν την ενότητα του Έθνους, κάτι που λειτουργεί σωτήρια σε δυσχείμερες περιόδους της ιστορίας του. Στην ουσία του Έθνους μας, που χαρακτηρίζεται στην παράδοσή μας ως Λαός του Θεού και Σώμα Χριστού, ήδη από την εποχή Αποστόλων (Πραξ. Κειμ. 2,4 και 6) καθιερώθηκαν δύο διακονίες (δεν λέμε εξουσίες) σύμφωνα με το δυσυπόστατο του ανθρώπου: διακονία του σώματος και διακονία της ψυχής, με όλα τα συναφή με τα δύο αυτά μεγέθη προβλήματα.
Παραθέτουμε χαρακτηριστικές στιγμές αυτής της πορείας και της αδιατάρακτης ως σήμερα συνέχειάς της. Αποφασιστική ήταν η πρόταση του Μ. Κωνσταντίνου (4ος αι.) να θεωρείται «επίσκοπος των εκτός». Δηλαδή, σε όσα αφορούν στον Λαό του Θεού –το εθνικό Σώμα- και βρίσκονται έξω από τα εσωτερικά της Εκκλησίας. Έτσι διαμορφώνονται οι σχέσεις Ιερωσύνης και Βασιλείας, και όχι κατά την δυτική και μη ορθόδοξη ορολογία: Εκκλησίας και Πολιτείας. Μη λησμονείται ότι ο Ρωμαιοκαθολικισμός ή Παπισμός και ο Προτεσταντισμός είναι χριστιανισμός άλλου είδους, σαφώς διακρινόμενος από την αρχαία εκκλησιαστική παράδοση, που συνεχίζεται στην Ορθοδοξία.

Ἡ κατά σάρκα Γέννησις τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ καί Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ.


Ότε δέ ήλθε τό πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλεν ο Θεός τον υιόν αυτού (Γαλ. 4, 4), για νά σώσει τό ανθρώπινο γένος. Μόλις δέ συμπληρώθηκαν οι εννέα μήνες από τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου - όταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ εμφανίστηκε στην Ύπεραγία Θεοτόκο στη, Ναζαρέτ, λέγων: Χαίρε, κεχαριτωμένη- ο Κύριος μετά σου• ...και ιδού σύλληψη εν γαστρι και τέξη υιόν, και καλέσεις τό όνομα αυτού Ίησούν (Λουκ. 1. 28, 31) - εξεδόθη διάταγμα άπό τον Καίσαρα Αύγουστο (σ.τ.μ. 30 π.χ. - 14 μ.Χ.) για γενική απογραφή όλων των υπηκόων της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, προκειμένου νά φορολογηθούν. Έπρεπε όλοι οί υπήκοοι τής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας νά πάνε στην πόλη τους και νά απογραφούν γιά πρώτη φορά.
Γι’ αυτόν τον λόγο ο δίκαιος Ιωσήφ ήλθε με την Ύπεραγία Θεοτόκο στη Βηθλεέμ, την πόλη του Δαυίδ, διότι και οι δυο κατάγονταν απ’ τη βασιλική γενιά του προφητάνακτος Δαυίδ.
Επειδή πολλοί, άνθρωποι ταξίδευαν εκείνες τις ήμερες προς τή μικρή αυτή πόλη, για ν’ απογραφούν, ο Ιωσήφ καί η Μαρία δεν μπορούσαν νά βρουν κατάλυμα σε κάποιο σπίτι καί έτσι κατέφυγαν σε ένα σπήλαιο πού χρησιμοποιούσαν οι ποιμένες σαν ποιμνιοστάσιο για τα ζώα τους. Στο σπήλαιο αύτό -τή νύχτα μεταξύ Σαββάτου καί Κυριακής, τήν 25η Δεκεμβρίου- η Ύπεραγία Θεοτόκος γέννησε τον Σωτήρα του κόσμου, τον Κύριο καί Θεό ημών Ιησού Χριστό.

24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ. Ἡ Ὁσια παρθενομάρτυς Ε'ὐγενία καί οἱ σύν αὐτοί (Φίλιππος, Πρωτάς, Ὑάκινθος καί Βασίλλα) ΟΤΑΝ Η ΑΓΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. . ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ.

Ή όσια παρθενομάρτυς Ευγενία και οι συν αυτοί (Φίλιππος,

Πρωτάς, Υάκινθος και Βασίλλα)

Ή Ευγενία ήταν θυγατέρα του Φιλίππου, έπαρχου όλης τής Αίγυπτου, και γεννήθηκε στη Ρώμη. Εκείνο τον καιρό (σ.τ.μ. επί βασιλείας Κομμόδου, 2ος αί.) οι χριστιανοί είχαν έκδιωχθεί από την Αλεξάνδρεια καί ζούσαν έξω από την πόλη. Ή παρθένος Ευγενία επισκεπτόταν τούς χριστιανούς και ασπάστηκε την Πίστη με όλη την καρδιά της. Αποφάσισε νά φύγει από την πατρική εστία με δύο άπ’ τούς πιστούς ευνούχους υπηρέτες της και ακολούθως βαπτίστηκε από τον Επίσκοπο Ηλία. Μεταμφιεσμένη με ανδρικά ρούχα, πήγε σε ανδρικό μοναστήρι όπου έγκαταβίωσε και ένδύθηκε τό μοναχικό σχήμα. Τόσο πολύ εξάγνισε την καρδιά της με την εκούσια άσκηση και σκληραγωγία, ώστε έλαβε από τον Θεό τό χάρισμα τής ίάσεως. ’Έτσι θεράπευσε και τη Μελανθία, μιά πλούσια γυναίκα. Όταν όμως ή επιφανής Μελανθία έγινε καλά, θέλησε να δελεάσει τήν Ευγενία, παρασύροντάς την σέ  σαρκική αμαρτία, χωρίς να υποπτεύεται ότι ή Ευγενία ήταν γυναίκα. Αντιμέτωπη, με την άταλάντευση άρνηση της Ευγενίας, ή μοχθηρή γυναίκα πήγε στον έπαρχο της πόλεως και συκοφάντησε τον μοναχό (δηλ. την Ευγενία), όπως άλλοτε η γυναίκα του Πετεφρή είχε συκοφαντήσει τον αγνό Ιωσήφ.
Ό έπαρχος διέταξε να αλυσοδεθούν όλοι οι μοναχοί και να ριφθούν στη φυλακή -μαζί φυσικά με την Ευγενία. Όταν όμως ήλθε ή στιγμή νά την ανακρίνουν, εκείνη άποκάλυψε στον έπαρχο πατέρα της ότι ήταν ή θυγατέρα του. Περιχαρής τότε ό Φίλιππος ζήτησε να βαπτιστεί μαζί με ολόκληρη τήν οικογένεια του και κατόπιν έξελέγη Επίσκοπος Αλεξάνδρειάς. Στο άκουσμα αυτού του νέου, ό Ρωμαίος αύτοκράτορας έστειλε έναν φαύλο στρατηγό, τον Τερέντιο, ό όποιος ήλθε μυστικά στήν Αλεξάνδρεια και οργάνωσε τή δολοφονία του Φιλίππου.

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 25-12-2018 ἕως 27-12-2018

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί
Εἴθε ὁ ἐνανθρωπήσας δι' ἡμᾶς Κύριος Ἰησοῦς Χριστός νά μᾶς χαρίζει μετάνοια, κάθαρση ἀπό τά πάθη καί ἀληθινά ὀρθόδοξη πίστη καί ζωή. 
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. 
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr, τήν ἱστοσελίδα http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 25-12-2018 ἕως 27-12-2018

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

▼  2018 (4390)

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 25-12-2018 ἕως 27-12-2018

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί
Εἴθε ὁ ἐνανθρωπήσας δι' ἡμᾶς Κύριος Ἰησοῦς Χριστός νά μᾶς χαρίζει μετάνοια, κάθαρση ἀπό τά πάθη καί ἀληθινά ὀρθόδοξη πίστη καί ζωή. 
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. 
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr, τήν ἱστοσελίδα http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 25-12-2018 ἕως 27-12-2018

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

▼  2018 (4390)

Τό Κάθισμα τῆς Παναγίας.

 





Ἄν θέλουμε νά παραστήσουμε τό γάμο μέ μαθηματική ἐξίσωση, τότε...

Ἄν θέλουμε νά παραστήσουμε τό γάμο μέ μαθηματική ἐξίσωση, τότε Γάμος= Ἑταιρεία Ἀμοιβαίων Θυσιῶν. Γέρων Γαβριήλ, Κουτλουμουσιανό Ιερόν Κελί Οσίου Χριστοδούλου, Άγιον Όρος

 
http://apantaortodoxias.blogspot.com/2018/12/blog-post_544.html

28 Δεκεμβρίου Συναξαριστής. Των εν Νικομήδεια Δισμυρίων Μαρτύρων, Μνήμη των Αγίων Συγκλητικών, Δόμνας, Σεκούνδου, Βάβυλα Οσίου, Πλουτοδώρου, Σίμωνος του Μυροβλήτου, Στεφάνου Θαυματουργού.

Η Αγία Δόμνα

Η Αγία Δόμνα ήταν Ιέρεια των ειδώλων επί Μαξιμιανού στη Νικομήδεια και συγκεκριμένα στον ναό του Δωδεκάθεου. Οι επιστολές του Αποστόλου Παύλου, άνοιξαν τα πνευματικά της μάτια και βαπτίστηκε χριστιανή, μαζί με τον υπηρέτη της Ινδή, από τον επίσκοπο Νικομήδειας Κύριλλο. 
Από τότε έκανε συνειδητή χριστιανική ζωή, μοιράζοντας στους φτωχούς ότι είχε από την περιουσία της, αλλά και ότι έπαιρνε από το παλάτι.
Κάποτε όμως, το έμαθε αυτό ο αρχιυπηρέτης του παλατιού και όταν ήταν να τιμωρήσει τη Δόμνα, αυτή έκανε την τρελή και στάλθηκε στον επίσκοπο για θεραπεία. 

28 Δεκεμβρίου. Τῶν ἁγίων Δισμυρίων τῶν ἐν Νικομηδείᾳ καέντων μαρτύρων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Ἡμέρας. Παρ. λα΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ἰακ. β΄ 1-13).
Ιακ. 2,1             Ἀδελφοί μου, μὴ ἐν προσωποληψίαις ἔχετε τὴν πίστιν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ τῆς δόξης.
Ιακ. 2,1                      Αδελφοί μου, προσέχετε να μη έχετε και εκδηλώνετε την πίστιν σας προς τον ένδοξον Κυριον μας Ιησούν Χριστόν με προσωποληψίας και μάλιστα στον τόπον και τον χρόνον της λατρείας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...