Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα του Σαββάτου 12-05-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.


Απόστολος: Πρ΄ξεις Των Αποστόλων κεφ. ιβ΄ 1 - 11

ιβ΄ 1 - 11


Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην Κεφ. Η΄ 31 - 42

Η΄ 31 - 42
                                                           
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Περί ἀποφυγῆς τῆς ἀποθαρρύνσεως. Γέρων Ἰωσήφ Βατοπαιδινός

Ένα ρήμα των Πατέρων το οποίο συναντήσαμε προχθές στην ανάγνωση της τράπεζας, το οποίο αναφέρει ο Άγιος Διάδοχος Φωτικής, μού έκανε μεγάλη εντύπωση. «Ως οδοιπόρος άσματι κλεπτών τον κόπον της οδοιπορίας».
Όπως παλαιότερα θυμάμαι, τότε που χρησιμοποιούσαν ως μεταφορικά μέσα τα υποζύγια, πολλές φορές παρακολουθούσα τους πατέρες και τους παππούδες που εργάζονταν σκληρά μέσα στον καύσωνα με τα ζώα τους και σιγοτραγουδούσαν λίγο για να ξεχνούν έτσι τον κόπο της οδοιπορίας. Αυτό οι Πατέρες το μεταφέρουν και στην δική μας ζωή.
Είναι γνωστό ότι «το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής». Ας έχουμε λοιπόν σαν όρο στην ζωή μας, «το πνεύματι ζέοντες, τω Κυρίω δουλεύοντες». Στην πραγ­ματικότητα όμως ο άνθρωπος κουράζεται με τις διάφορες περιστάσεις και περιπέτειες.

Τό διακονικό παράγγελμα «Ὀρθοί!» καί ἡ ραθυμία (mp3)



Π. Σάββας 2012-03-08_Τό διακονικό παράγγελμα «Ὀρθοί!» καί ἡ ραθυμία_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 08-03-12 (Συνάξεις Κυκλαρχισσῶν στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Πηγή εἰκόνας: Ἱ. Ἡσ. Ἀνάστασις Χριστοῦ-Ἐμμαούς, Ἅγ. Βασίλειος Λαγκαδᾶ.

«Σημεία ἀπό τόν Οὐρανό». Μεταξύ ἐπιστήμης, φαντασίας καί δεισιδαιμονίας.Μέρος 3ο.γ

  «Σημεία ἀπό τόν Οὐρανό» Μεταξύ ἐπιστήμης, φαντασίας καί δεισιδαιμονίας

  Δείτε εδώ:Μέρος 3ο.β


2. Θεάσεις UFO και η επιστημονική διερεύνησή τους


Στα 22 χρόνια ερευνών του το «Σχέδιο Μπλε Βιβλίο» συγκέντρωσε πάνω από 12.000 περιπτώσεις αινιγματικών εναερίων φαινομένων, 25% από τα οποία παρέμειναν «αγνώστου ταυτότητας» ακόμα και μετά από βεβιασμένες «εξηγήσεις». Πολλές χιλιάδες άλλων περιπτώσεων έχουν συγκεντρωθεί και συγκεντρώνονται από ιδιωτικούς οργανισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες, παρ’ ότι σχεδόν όλοι οι κυβερνητικοί οργανισμοί αποφεύγουν να τις σχολιάσουν. Στη Σοβιετική Ένωση έγινε αρχικά δημόσια αναφορά (που σημαίνει κυβερνητική έγκριση) στο θέμα του 1967, όταν ο Δρ Felix U. Ziegel του Ινστιτούτου Αεροπορίας της Μόσχας, σε ένα άρθρο στο σοβιετικό περιοδικό «Smena», δήλωσε ότι «σοβιετικό ραντάρ ‘’πιάνει’’ αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα εδώ και 20 χρόνια».*

«Μελέτημα 16ο».Σοφά ἀποφθέγματα τοῦ Ἀββᾶ Ἰσαάκ τοῦ Σύρου


 
«Μελέτημα 16ο»
Ἀπό τίς ἁγιοπνευματικές ἐμπειρίες τοῦ Ἀββᾶ Ἰσαάκ τοῦ Σύρου.
Ἀπό τό βιβλίο «475 ΣΟΦΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ»
Ἁγιορείτου μοναχοῦ

141. Ὁ διάβολος ἀφοῦ μᾶς πείσει νά καταργήσουμε,
α) τήν ἀδιάλειπτη καρδιακή προσευχή, καί
β) τόν κανόνα, πού μᾶς ἔχει βάλει ὁ πνευματικός μας, μᾶς ρίχνει ἀπό τό κακό στό χειρότερο!...
142. Ἡ γενναιότητα τῆς καρδιᾶς ἀποκτᾶται ἀπό τήν πολλή πίστη στόν Θεό καί ἡ πίστη ἀπό τήν ταπεινή καρδιά!...
143. Ὁ δειλός ἄνθρωπος νοσεῖ:
α) Ἀπό τή φιλοσωματία, καί
β) Ἀπό τήν ὀλιγοπιστία. Ὅποιος νικάει αὐτά τά δύο, ἀληθινά πιστεύει στό Θεό!...
144. Ἡ παρρησία πρός τόν Θεό ἀποκτᾶται ἀπό τήν καλή συνείδηση καί τά ἔργα τῆς ἀρετῆς!...
145. Τό νά σιωπᾶς πάντοτε γίνεται ἤ γιά τή δόξα τῶν ἀνθρώπων ἤ ἀπό τό ζῆλο τῆς ἀρετῆς ἤ ἀπό τό ὅτι ἔχεις κάποια Θεία ἐργασία στήν καρδιά σου!...

ΚΥΠΡΟΣ: Σύντομα θά δοθεῖ ἡλεκτρονική ταυτότητα (Κάρτα τοῦ Πολίτη) στούς Κύπριους.

Σχόλιο Ο.Π.: Στην χώρα μας έχει γίνει χαμός με τις αντιδράσεις κατά της Κάρτας του Πολίτη. Όλοι πιστεύουν πως είναι ένα βήμα πριν την ενσωμάτωση του τσίπ στο χέρι ή στο μέτωπο. Δεκάδες Μητροπολίτες, ιερείς και μοναχοί μιλάνε για προ-χάραγμα. Ο π.Παϊσιος ήταν κάθετα αντίθετος και αυτήν του την αντίθεση, μας την άφησε παρακαταθήκη, μέσω του χειρογράφου κειμένου του.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον την θέση της Εκκλησίας της Κύπρου, μιας και σε αυτήν έλαχε να λάβει απόφαση για την Κάρτα του Πολίτη πριν την Εκκλησία της Ελλάδος, καθότι στην Ελλάδα το θέμα μετατέθηκε για ευθετότερο χρόνο (μετά τις εκλογές; θα δούμε). Βεβαίως με παλαιότερες αποφάσεις της η Εκκλησία της Ελλάδος είχε εκφράσει την αντίθεσή της σε ηλεκτρονικές ταυτότητες χωρίς τσιπάκι, πόσο μάλλον για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες με τσιπάκι !

sigmalive: Ηλεκτρονικές ταυτότητες οι οποίες θα μας επιτρέπουν να κάνουμε ακόμα και τις τραπεζικές μας συναλλαγές, θα γίνουν σύντομα μέρος της ζωής μας.

Το θέμα αυτό εμπίπτει και στην Κυπριακή Προεδρία η οποία θα κληθεί να χειριστεί σημαντικά θέματα που αφορούν την προώθηση της Ψηφιακής Ατζέντας της Ευρώπης όπως τη νομοθετική πρωτοβουλία για την ηλεκτρονική ταυτότητα, επαλήθευση και υπογραφή.

Ἕνας εὔκολος καί ἀβασάνιστος παραμερισμός τῶν ἁμαρτιῶν μας ...προδίδει μειωμένη πνευματική ὅραση...

 
«Μακάριοι οἱ Πεινῶντες και διψῶντες την δικαιοσύνην,
ὅτι αὐτοί χορτασθήσονται» (Ματθ. Ε΄. 6)
Ἀπό τό βιβλίο «Πνευματικές Νουθεσίες»
Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα
(ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν)

Ἕνας εὔκολος καί ἀβασάνιστος παραμερισμός τῶν ἁμαρτιῶν μας ἀπόφαση δηλαδή μέ ἐλαφριά καρδιά ὅτι εἶναι τάχα ἀσήμαντεςπροδίδει ἔλλειψη αὐτογνωσίας καί συναισθήσεως, μειωμένη πνευματική ὅραση, ἕνα στίγμα θανάτου ἐκεῖ πού θά ᾿πρεπε νά ὑπάρχει ζωή.
Ὅσο γι᾿ αὐτή τήν ἀδικαιολόγητη καί ἀνεξήγητη λύπη πού λές ὅτι σέ κυριεύει, δέξου την σάν ἕνα πνευματικό σταυρό. Δέξου την μέ ταπείνωση, μέ ὑπομονή, μ᾿ εὐγνωμοσύνη. σθεναρή ἄρση αὐτοῦ τοῦ σταυροῦ ξεπλένει τίς ἁμαρτίες μας καί θεραπεύει τίς ἀδυναμίες μας. Μερικές φορές μάλιστα μᾶς βοηθάει νά διακρίνουμε καί νά συναισθανθοῦμε, ἐπιτέλους, ἄλλες ἁμαρτίες καί ἄλλα πάθη μας, γιά τά ὁποῖα ἤμασταν πρίν ἀνύποπτοι καί ἀνίδεοι.
  
συνεχίζεται...

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ
ΩΡΩΠΟΣ ΑΤΤΙΚΗ
Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν Ἡγούμενο τῆς Ἱ.Μ. Παρακλήτου γιά τήν ἄδεια δημοσίευσης ἀποσπασμάτων ἀπό τά βιβλία πού ἐκδίδει ἡ Ἱερά  Μονή.
Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης
http://HristosPanagia3.blogspot.com

Μνήμη Ὁσίου Σεραφείμ τοῦ ἐκ Ζελίου Λοκρίδος.Δεύτερο μέρος

ΜΝΗΜΗ  ΟΣΙΟΥ  ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΤΟΥ ΕΚ  ΖΕΛΙΟΥ ΛΟΚΡΙΔΟΣ
ΜΟΝΑΣΤΟΥ ΔΟΜΒΟΥΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ [Α´]
(6η ΜΑΪΟΥ)

τοῦ Κώστα Β. Καραστάθη, 
ἱστορικοῦ-συγγραφέως

Α´ Μέρος:http://hristospanagia3.blogspot.com/2012/05/blog-post_2668.html 

.      Ὁ ἡγούμενος ὅσιος Γερμανός, βλέποντας τήν πρόοδο στήν ἄσκησή του, τόν ἔκειρε μοναχό καί τοῦ ἔδωσε τό ἀγγελικό ὄνομα Σεραφείμ. Πολύ σύντομα μάλιστα διέγνωσε τίς πολλές ἀρετές καί τά χαρίσματά του καί τόν προβίβασε σέ ἀνώτερα ἀξιώματα, πρῶτα τοῦ διακόνου καί ὕστερα τοῦ πρεσβυτέρου. Ὁ Σεραφείμ ὡς διάκονος ἀπό ταπεινοφροσύνη ἀρνιόταν νά δεχτεῖ τό δεύτερο ἀξίωμα καί γιά νά πειστεῖ, χρειάστηκαν παραινέσεις καί παρακλήσεις τῶν ἄλλων πατέρων, ἀλλά, πρό παντός, πολλές προσπάθειες ἐκ μέρους τοῦ ἡγουμένου, πού εἶχε βεβαιωθεῖ γιά τίς ἱκανότητές του καί τή διάθεσή του νά βοηθήσει τούς πλανωμένους ἐκτός πίστεως.
.         Στό μοναστήρι τοῦ Σαγματᾶ πολλά ὠφελήθηκε καί ἀπό τόν συνασκητή του πνευματοφόρο μοναχό Γερμανό, συνασκητή νωρίτερα καί τοῦ Ἁγίου Κλήμεντος, πού τελειώθηκε στό ἴδιο μοναστήρι.

Οἱ φωτιστές τῶν Σλάβων ἦταν Ἕλληνες

 
Του ΜΙΧΑΗΛ Γ. ΤΡΙΤΟΥ, Καθηγητή Α.Π.Θ. 
 
Οἱ φωτιστές τῶν Σλάβων, Θεσσαλονικεῖς ἱεραπόστολοι Κύριλλος καί Μεθόδιος, τῶν ὁποίων τή μνήμη γιορτάζει ἡ Ἐκκλησία μας τήν 11ην Μαΐου, εἶναι οἱ κατεξοχήν ἐκφραστές τοῦ ὑπερεθνικοῦ, ὑπερφυλετικοῦ καί οἰκουμενικοῦ πνεύματος τῆς Ὀρθοδοξίας. Ο ἐκχριστιανισμός τῶν Σλάβων καί ἡ δημιουργία τοῦ σλαβικοῦ ἀλφαβήτου πού ἐπέτυχαν, ἀποτελοῦν ἕνα ἀπό τά μεγαλύτερα ἐπιτεύγματα τοῦ βυζαντινοῦ πολιτισμοῦ καί ἕναν χωρίς προηγούμενο ἆθλο γιά τόν καθορισμό τῆς πορείας τοῦ χριστιανισμοῦ καί τοῦ πολιτισμοῦ στή Βόρεια, Κεντρική καί Νοτιοανατολική Εὐρώπη. Δικαιολογημένα ὁ D. Obolensky παρατηρεῖ ὅτι «μία ἀποστολή πού ἀποσκοποῦσε ἀρχικά νά κηρύξει τόν Χριστιανισμό στό μοραβικό ἰδίωμα, κατέληξε στή γένεση ἑνός ὁλόκληρου σλαβικοῦ πολιτισμοῦ»....
Δυστυχώς, οἱ Σκοπιανοί, στήν προσπάθεια πλαστογραφήσεως τῆς ἱστορίας μας μέ τό σφετερισμό τοῦ ἱστορικοῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, διαδίδουν ὅτι ὁ Κύριλλος καί ὁ Μεθόδιος δέν ἦταν Ἕλληνες, ἀλλά Σλάβοι.

Δέν εἴμαστε ἐκεῖ πού εἶναι τό σῶμα μας, ἀλλά ἐκεῖ πού εἶναι ὁ νοῦς μας


Β΄ ΜΕΡΟΣ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ




1)Ἡ ζωή στήν Ἐκκλησία.


Ι) Ζώντας ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ κοινωνοῦμε μέ τόν Χριστό μας ἀλλά καί μεταξύ μας. Μετέχουμε στή Θεία Χάρη καί στά χαρίσματα ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου.

Ὅποιος ζεῖ ὀργανικά ἐνταγμένος, μέσα στήν Ἐκκλησία, κοινωνεῖ μέ ὅλα τά μέλη Της, ὅπου καί ἄν βρίσκονται αὐτά, διότι βιώνει τήν κοινωνία καί ἕνωση μέ τόν Χριστό. «Γιά τούς ἀνθρώπους τοῦ Θεοῦ», δίδασκε ὁ Γέροντας, «δέν ὑπάρχει ἀπόσταση ἔστω κι΄ ἄν εἶναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Ὅπου κι’ ἄν βρισκόμαστε, εἴμαστε ὅλοι μαζί»145. Ὅταν κάποτε, ὁ π. Πορφύριος εἶχε ἀρρωστήσει βαριά, οἱ γιατροί προβληματίζονταν, ἄν ἔπρεπε νά τόν κατεβάσουν στήν Ἀθήνα ἤ ὄχι. Ὁ Γέροντας δέν ἤθελε και, ὅπως διηγεῖται πνευματικό του παιδί, ἔλεγε ὅτι « θά πεθάνει ἀπ’τό καυσαέριο κι ἀπ’τήν ταλαιπωρία, τήν ψυχική μέσα στό νοσοκομεῖο». Οἱ γιατροί προβληματίζονταν. Τότε τηλεφώνησε ἐκ μέρους τοῦ πατρός Σωφρονίου (τοῦ Ἔσσεξ) ἕνας μοναχός καί εἶπε ὅτι ὁ Γέροντας Σωφρόνιος λέει: «ἐπ’ οὐδενί νά κάνετε κάτι, τό ὁποῖο δέν θέλει ὁ Γέροντας Πορφύριος. Ὁ Γέροντας Πορφύριος εἶναι -εἶπε ἐπί λέξει- «ἕνα ἀσκί γεμάτο ἀπό Ἅγιο Πνεῦμα καί ὅ,τι σᾶς λέει αὐτό πρέπει νά κάνετε»…Ἔτσι ὁ Γέροντας δέν κατέβηκε καί σιγά-σιγά μέ τίς ὁδηγίες, πού ὁ ἴδιος μᾶς ἔδινε γιά τήν θεραπεία του, ἔγινε καλά»146. Ὁ π. Σωφρόνιος ἐπικοινωνοῦσε πνευματικά μέ τόν π. Πορφύριο, ἄν καί βρίσκονταν χιλιόμετρα μακρυά.

Ἡ ἐμφάνιση τῆς Παναγίας

Βίος καί πολιτεία
τοῦ ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη
(5ο Μέρος)
Ἀπό τό βιβλίο «Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης»

ἐμφάνιση τῆς Παναγίας
Μέσα στό μοναστήρι διακονοῦσε μέ ξεχωριστή ἐπιμέλεια καί ἐκτελοῦσε πρόθυμα ὅλες τίς ἐντολές τοῦ ἡγουμένου.
Βρῆκε ἐπίσης εὐκαιρία ν᾿ ἀσκηθεῖ στή σκληραγωγία καί στήν κακοπάθεια περισσότερο ἀπ᾿ ὅλες τίς προηγούμενες φάσεις τῆς ζωῆς του. Δέν εἶχε κανένα δικό του ἀντικείμενο, οὔτε κάν δικό του κελλί! Ἔπαιρνε μόνο τήν ἀναγκαία τροφή ἀπό τήν τράπεζα τῆς μονῆς καί ἔτρωγε μέ μεγάλη ἐγκράτεια. Ὅσο γιά νά ζεῖ. Τίς νύχτες τίς περνοῦσε στά στασίδια τῆς ἐκκλησίας. Ἀγωνιζόταν καθημερινά στήν ὁλονύκτια ἀγρυπνία.
Ἀλλά καθώς τό θεοβάδιστο ὄρος Σινᾶ προσκάλεσε τό Μωϋσῆ, Κάρμηλος τόν προφήτη Ἠλία καί ἔρημος τοῦ Ἰορδάνη τό βαπτιστή Ἰωάννη, ἔτσι καί Ἄθως, «τό ἄνθος τῶν ὀρέων», προσκαλεῖ τόν ὅσιο Μάξιμο, γιά ν᾿ ἀνθίσει κι αὐτός καί νά καρποφορήσει τούς καρπούς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Τήν Κυριακή λοιπόν τῶν ἁγίων Πατέρων, πού εἶναι μετά τή γιορτή τῆς θείας Ἀναλήψεως, τοῦ παρουσιάζεται Ὑπεραγία Θεοτόκος βρεφοκρατοῦσα καί τοῦ λέει:

Δελτίο Τύπου Μητ. Κονίτσης: "Πότε θὰ κάνῃ ξαστεριά" γιὰ τὴν Βόρειο Ἤπειρο.

   ΙΕΡΑ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΔΡYΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ,  ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ  &  ΚΟΝΙΤΣΗΣ
Ἀριθ.  Πρωτ. 28
Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 1ῃ Μαΐου 2012
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ  156ῃ
ΘΕΜΑ: "Πότε θὰ κάνῃ ξαστεριά" γιὰ τὴν Βόρειο Ἤπειρο.
            Ἀγαπητοί μου Χριστιανοί,  ΧΡΙΣΤΟΣ  ΑΝΕΣΤΗ !
-Α-
 Στοὺς καιρούς μας ἐπικρατεῖ ἡ σύγχυση καὶ ἡ κοινωνικὴ ἀναστάτωση. Ὅλα ἔχουν γίνει ἄνω - κάτω. Ὅλα βρίσκονται σὲ μιὰ συνεχῆ δίνη, ἀκόμη καὶ αὐτὰ τὰ ἐθνικὰ θέματα, ὥστε πολλοὶ νὰ πιστεύουν -χωρὶς νὰ λαθεύουν - ὅτι πηγαίνουν ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο. Ἀφήνουμε τὸ Κυπριακό, τὴν Θράκη, τὸ Σκοπιανὸ καὶ τὸ Αἰγαῖο, κι' ἐρχόμαστε στὸ ζήτημα τῆς Βορείου Ἠπείρου. Γιὰ παράδειγμα, στὴν Ἱστορία ποὺ διδάσκεται στὰ Λύκεια τῆς Ἀλβανίας, οἱ μαθητὲς διαβάζουν κι' ἀκοῦνε τὰ ἀνιστόρητα ἐκεῖνα, ὅτι τάχα τὰ Ἰωάννινα καὶ ὁλόκληρη ἡ ἐλεύθερη Ἤπειρος εἶναι ... ἀλβανικὲς περιοχές, ποὺ κάποτε θὰ ἑνωθοῦν μὲ τὴν σημερινὴ Ἀλβανία καὶ θ' ἀποτελέσουν τὴν ... "Μεγάλη Ἀλβανία", μαζὶ καὶ μὲ τὶς περιοχὲς τῆς Φλώρινας καὶ τῆς Καστοριᾶς.
Ὅμως, τὸ ἐξοργιστικὸ δὲν εἶναι τὸ τὶ ὑποστηρίζουν οἱ Ἀλβανοί, ἀλλὰ τὸ τὶ κάνουν οἱ ἰθύνοντες στὴν Ἑλλάδα. Γιατί, ἐπὶ τέλους, οἱ γείτονες "γράφουν" τὴν Ἱστορία στὰ μέτρα τους κι' ὅπως τοὺς ἀρέσει. Τὸ ἐξοργιστικὸ εἶναι, ὅτι οἱ ἡμέτεροι, ὅταν τοὺς θέτουν τὸ ζήτημα αὐτό, ἀπαντοῦν ὅτι τὸ ... μελετᾶνε! Θαυμάσια δικαιολογία, γιὰ νὰ καλύπτουν τὴν ἀδράνεια καὶ τὴν ἀδυναμία τους γιὰ μιὰ δυναμικὴ ἐθνικὴ ἐξωτερικὴ πολιτική. Θυμίζει τὴν στρουθοκάμηλο, ποὺ ὅταν τὴν σημαδεύουν οἱ κυνηγοί, κρύβει τὸ κεφάλι της στὴν ἄμμο, νομίζοντας ὅτι ἔτσι θὰ γλυτώσῃ ἀπὸ τὸν κίνδυνο ...

Μακριά ἀπό μέντιουμ καί μάγους (μέρος β΄)

 

 Μακριά από μέντιουμ και μάγους (μέρος β')

Δείτε εδώ: α' μέρος
του  Νικολάου Βοϊνέσκου
*Κάποιος αρχιμανδρίτης συνάντησε προ ολίγων ετών σε λεωφορείο των Αθηνών ένα μεσήλικα, σοβαρό κύριο, ο οποίος άρχισε πνευματική συζήτηση λέγοντας ότι κάνει κηρύγματα σε σπίτια και ότι στο σπίτι του έχει ένα δωμάτιο γεμάτο εικόνες, μεταξύ των οποίων μια ολόσωμη εικόνα του Αγίου Γρηγορίου του Ε΄. Ο αρχιμανδρίτης τον ρώτησε σε ποιον ιερέα εξομολογείται και αν κοινωνεί. Εκείνος τότε απάντησε ότι ο Άγιος Γρηγόριος βγαίνει από την εικόνα, τον εξομολογεί και τον κοινωνεί. Σε παρατήρηση του αρχιμανδρίτη μήπως δεν είναι ο Άγιος Γρηγόριος, εκείνος επέμενε πως είναι. Κατέβηκαν μαζί από το λεωφορείο και πήγαν σε συγγενικό σπίτι του αρχιμανδρίτη, ο οποίος πρότεινε να κάνουν μια μικρή προσευχή. Στο τέλος έβγαλε ένα σταυρό που προσκύνησε πρώτα ο ξένος και έπειτα ο αρχιμανδρίτης. Όταν προσκύνησε ο αρχιμανδρίτης, εκείνος έτρεμε. Ήταν πλανεμένος και δαιμονόπληκτος ο δυστυχής.

Διαμαρτυρία γιά τίς σχολικές ἐπισκέψεις σέ ἰουδαϊκές συναγωγές

 ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΙΟΥΔΑΪΚΕΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ
-ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ ΟΛΩΝ
ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ!

Λέγομαι Μ.Σ. καί εἶμαι ἐκπαιδευτικός σέ Γυμνάσιο τῆς Δυτικῆς Θεσσαλονίκης ( τά στοιχεῖα μου θά τεθοῦν στή διάθεση ὅποιου παραλήπτη αὐτοῦ τοῦ μηνύματός μου ἐπιθυμήσει ).
Σήμερα 10-5-2012, τό Σχολεῖο μου πραγματοποίησε «ἐκπαιδευτική» ἐπίσκεψη τῆς Α’ Τάξης στά πλαίσια τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, στήν Ἰουδαϊκή Συναγωγή τῆς Θεσσαλονίκης καί θά ἐπακολουθήσει τήν ἐπόμενη βδομάδα ἐπίσκεψη καί τῆς Β’ Τάξεως.
Αὐτές οἱ ἐπισκέψεις ξεκίνησαν νά πραγματοποιοῦνται τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τά Δημοτικά, ἀλλά ἀκόμη καί ἀπό τήν Θεολογική Σχολή τοῦ Α.Π.Θ.
Τό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί μέ εὐθύνη τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου τά τελευταῖα χρόνια, μετατρέπει ὡς γνωστόν τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν ἀπό Ὀρθόδοξο Χριστιανικό, σέ θρησκειολογικό, προβάλλοντας ὅλες τις θρησκεῖες ὡς «σωστές» καί «ἀθῶες» κι ὄχι ὡς αἱρετικές καί ἀντίχριστες, δημιουργώντας στά μυαλά καί στίς ψυχές τῶν ἀνυποψίαστων μαθητῶν, ἕναν ἀχανή ὠκεανό ἐπιτρεπόμενων ψευδοπίστεων, ἀπό τίς ὁποῖες κάποια στιγμή κοντινή ἤ μακρινή, θά κάνουν προσωπική ἐπιλογή ζωῆς, παρούσης καί αἰωνίου!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ