Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

https://livestream.com/accounts/25545482

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Κυριακή, 22 Μαΐου 2016

Το αγιογραφικό ανάγνωσμα της Δευτέρας 23-05-2016

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανo. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2016. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. ι΄ 1 - 16

ι΄ 1 - 16



Ευαγγέλιον: Κατά Ιωάννην κεφ. Στ΄ 56 - 69

Στ΄ 56 - 69



Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Ὁ σκοπός καί τά μέσα τῆς πνευματικῆς ζωῆς. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Ὁ σκοπός καί τά μέσα τῆς πνευματικῆς ζωῆς. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης.
Ὁμιλία στίς 11-11-2007 στήν Θεσσαλονίκη.
 

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://HristosPanagia3.blogspot.gr

Κατάθλιψη: Ὑπάρχει λύση (Ἅγ. Πορφύριος – Βίντεο)

porfyrioskatathlipsi


Η κατάθλιψη είναι μια ασθένεια της εποχής μας και, όπως υποστηρίζεται, θα είναι η μάστιγα του 21ου αιώνα και μάλιστα επώνυμη.
Υπάρχει διαφορά μεταξύ θλίψεως και καταθλίψεως. Θλίψη είναι η άσχημη ψυχολογική διάθεση, η δυσφορία, ο φόβος και η ενοχή, που προκαλούνται από κάποιο χωρισμό η την απώλεια ενός αγαπητού προσώπου, από κάποιο προσωπικό, οικογενειακό και κοινωνικό γεγονός. Ως κατάθλιψη, από ψυχιατρικής πλευράς, χαρακτηρίζεται μια μονιμότερη κατάσταση που δείχνει μια μεγάλη διαταραχή στον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου, η οποία δημιουργεί πολλά σωματικά συμπτώματα, όπως δυσκολία στον ύπνο, ανορεξία, αδιαφορία για την ζωή, αίσθηση κόπωσης, απώλεια δυνάμεων, ανησυχία, απαισιοδοξία, απόγνωση κλπ.

Ποτέ δέν θά σέ ἀφήσω νά ἁγιοποιηθεῖς!!!

«Ποιος νομίζεις ότι είσαι εύ , Ιλαρίων, που θέλεις να με βγάλεις από το σπίτι μου; Ποιος νομίζεις ότι είσαι που τα βάζεις μαζί μου;Θα σε καταστρέψω και θα κάνω τους πάντες να σε μισήσουν!! Ποτέ δεν θα αφήσω να αγιοποιηθείς!! Θα δεις που πάντα θα είσαι μισητός, γιατί θέλεις να με βγάλεις από αυτούς τους ανόητους!!»
Μετά φώναζε δυνατά :

Ἡ ὑπερκόσμια εὐωδία τῶν λειψάνων τοῦ Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου (Μνήμη 8 Μαΐου)

Αποτέλεσμα εικόνας για φιλοθεοσ ζερβακοσ Ο κ. Αλέξ. Καράμπελας από την Αλεξανδρούπολη ευλαβείται πολύ τον Άγιο Φιλόθεο και αυτή του η ευλάβεια τον οδήγησε να ζητήσει και να λάβει άγιο λείψανό Του. Έτσι τον αισθάνεται ακόμα περισσότερο προστάτη και φύλακα της οικογένειάς του και θεία ευλογία στο σπίτι του.
Όταν εόρταζαν οι Άγιοι Πέντε Μάρτυρες της Σαμοθράκης, καθώς και ο κ. Καράμπελας διακονεί πολλές φορές στο Ιερό του Ιερού Ναού της Αγίας Κυριακής Αλεξανδρουπόλεως, εκείνη την ημέρα πήγε
το άγιο λείψανο του Αγίου Φιλοθέου στο Ιερό του Ναού και το τοποθέτησε στην Αγία Τράπεζα.

Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ πρός τόν Πατριάρχη Γεωργίας Ἡλία γιά τή Μεγάλη Σύνοδο

Ἀριθμ. Πρωτ.488
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 12ῃ Μαΐου 2016
 
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΝ
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΜΕΤΣΧΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΥΦΛΙΔΟΣ
ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΠΑΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ (ΙΒΗΡΙΑΣ)
κ.κ. ΗΛΙΑΝ Β΄
Εἰς
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Β΄, Ν1, 0105,
ΤΗΛ. : (99532) 990.378, 989.540
FAX . : (99532) 987.114
E-MAIL :ecclesia@wanex.net
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ: 1 KING EREKLE II SQUARE, TBILISI 380005,
GEORGIA
Μακαριώτατε καί Ἁγιώτατε Πάτερ καί Δέσποτα
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀδελφοί,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Πάνυ εὐλαβῶς, μετὰ πλείστης τιμῆς καί υἱϊκῆς ἐν Κυρίῳ ἀγάπης ἐκ προσώπου τοῦ εὐαγοῦς Κλήρου καὶ τοῦ φιλοχρίστου λαοῦ τῆς καθ’ ἠμᾶς Ἁγιωτάτης Μητροπόλεως τῆς ναυλόχου πόλεως τοῦ Πειραιῶς καὶ πρώτου λιμένος τῆς Ἑλλάδος προάγομαι ὅπως ἐπικοινωνήσω μετὰ τῆς περισπουδάστου μοὶὙμετέρας Μακαριότητος, τοῦ πολιοῦ Προκαθημένου τῆς κατὰ Γεωργίαν Ὀρθοδόξου, Καθολικῆς του ΧριστοῦἘκκλησίας. Γνωστὸν τυγχάνει τὸ πολυσχιδὲς καὶἐπίμοχθον ἔργον τὸὁποῖον ἐπιτελεῖ ἡὙμετέρα Σεπτὴ Μακαριότης τόσον διὰ τὸν εὐαγγελισμὸν τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν, ὅσον καὶ διὰ τὸν ἐπιστηριγμὸν ὑλικὸν καὶ πνευματικόν της Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν τὴὙμετέρα Θεοφρουρήτω κανονικὴ δικαιοδοσία, τῷΣεπτῶ Πατριαρχείω τῆς Γεωργίας.

Γιατί λέμε ΟΧΙ στο ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ τοῦ Πατριάρχου γιά παραχώρηση Ἱεροῦ ναοῦ στούς Ρωμαιοκαθολικούς

Ενσωματωμένη εικόνα 2Εισήγηση Ιακώβου Κουτλάκη
 
 Σεβαστοί Πατέρες, ελλογιμώτατοι κύριοι καί κυρίες, αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί
  «ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ  να παραχωρείτε ναό στους Ρωμαιοκαθολικούς οσάκις υποβάλλεται σχετικό αίτημα.
           Το εντέλλεσθε αυτό αγαπητοί μου  δεν το έστειλε κάποιος τυχαίος  στον Ηγούμενο της  Πάτμου,  το έστειλε ο κατ εξοχήν θεματοφύλακας της Ορθόδοξης εκκλησίας, αυτός που ο ρόλος του είναι να  ελέγχει τους πάντες εάν τηρούν  τους Ιερούς Κανόνες και τις αποφάσεις των  Οικουμενικών Συνόδων, με μία λέξη ο εγγυητής  της τήρησης του Συντάγματος της πίστεώς μας. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον  Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο  και όλοι σταυροκοπιόμαστε και λέμε «ήμαρτον Θεέ μου, είναι δυνατόν… ; !!!
Προτού   λοιπόν σας αναλύσω τι σημαίνει για όλους εμάς τους Πάτμιους το εντέλλεσθε και γιατί το απορρίπτουμε , επιτρέψτε μου να σας θέσω υπόψη σας ένα σύντομο ιστορικό του ζητήματος.

Πῶς κατορθώνεται ἡ ἀγάπη πρὸς τοὺς ἀνθρώπους_mp3


Π. Σάββας 2016-05-21_Πῶς κατορθώνεται ἡ ἀγάπη πρὸς τοὺς ἀνθρώπους_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 21-05-2016 (Κήρυγμα στὴν Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδας Ἔδεσσας).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

«Ταπείνωση καί Ἐγωισμός»

Ἡ ταπεινοφροσύνη δέν εἶναι καρπός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Εἶναι μία ἀρετή πού δέν τήν δίνει ὁ Θεός, ἀλλά ἀγωνίζεται ὁ ἴδιος ὁ ἄνθρωπος γιά νά τήν κατακτήσει. Στήν ἐπί τοῦ Ὄρους ὁμιλία, ὁ Χριστός μακαρίζει τούς φτωχούς στό πνεῦμα, αὐτούς δηλαδή πού δέν ἔχουν μεγάλη ἰδέα γιά τόν ἑαυτό τους καί εἶναι ταπεινοί. Φτωχός στό πνεῦμα δέν εἶναι ὁ τρελός, ἀλλά ἐκεῖνος πού τά ἔχει 400 καί πιστεύει συνειδητά, ὅτι δέν ξέρει τίποτα καί ὅτι δέν ἔχει προχωρήσει καθόλου στή ζωή του. Εἶναι ἐκεῖνο πού ἔλεγε ὁ Σωκράτης: Ἕνα γνωρίζω, ὅτι δέν γνωρίζω τίποτα. Πράγματι τά πράγματα πού γνωρίζει ὁ ἄνθρωπος, σέ σχέση μέ ἐκεῖνα πού δέν γνωρίζει εἶναι μηδαμινά.

Γιατί στά Εὐαγγέλια ὑπάρχουν διαφορές στό κείμενό τους;

Αποτέλεσμα εικόνας για ευαγγελιο
Οι διαφορές φανερώνουν ότι οι ευαγγελιστές δεν είχαν προσυνεννοηθεί για το περιεχόμενο των Ευαγγελίων τους. Επομένως γράφουν με ειλικρίνεια. Οι διαφορές είναι δευτερεύουσας σημασίας, φαινομενικές και δικαιολογημένες.
Άλλοι ευαγγελιστές μιλούν για έναν άγγελο στην Ανάσταση του Χριστού και άλλοι για δύο. Προφανώς ένας εμφανίσθηκε αρχικά στις πρώτες μυροφόρες και αργότερα στις επόμενες μυροφόρες παραβρέθηκε και δεύτερος.
Ο Ιωάννης γράφει κάποια θαύματα που δεν τα έγραψαν οι άλλοι, γιατί πιθανόν να κινδύνευαν οι θεραπευόμενοι από τη μανία των αρνητών του Χριστού. Ο Λάζαρος ίσως να κινδύνευε. Όταν διαλύθηκε η δύναμη του Συνεδρίου το 70 μ.Χ., ο Ιωάννης αναφέρει και για την Ανάσταση του Λαζάρου και τη θεραπεία του τυφλού.

Κυριακή τοῦ Παραλύτου:Ἀπόστολος-Εὐαγγέλιο-Ὁμιλία γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ Θ´ 32 - 42
32 Ἐγένετο δὲ Πέτρον διερχόμενον διὰ πάντων κατελθεῖν καὶ πρὸς τοὺς ἁγίους τοὺς κατοικοῦντας Λύδδαν. 33 εὗρε δὲ ἐκεῖ ἄνθρωπόν τινα Αἰνέαν ὀνόματι, ἐξ ἐτῶν ὀκτὼ κατακείμενον ἐπὶ κραβάττῳ, ὃς ἦν παραλελυμένος. 34 καὶ εἶπεν αὐτῷ ὁ Πέτρος· Αἰνέα, ἰᾶταί σε Ἰησοῦς ὁ Χριστός· ἀνάστηθι καὶ στρῶσον σεαυτῷ. καὶ εὐθέως ἀνέστη. 35 καὶ εἶδον αὐτὸν πάντες οἱ κατοικοῦντες Λύδδαν καὶ τὸν Σάρωνα, οἵτινες ἐπέστρεψαν ἐπὶ τὸν Κύριον. 36 Ἐν Ἰόππῃ δέ τις ἦν μαθήτρια ὀνόματι Ταβιθά, ἣ διερμηνευομένη λέγεται Δορκάς· αὕτη ἦν πλήρης ἀγαθῶν ἔργων καὶ ἐλεημοσυνῶν ὧν ἐποίει. 37 ἐγένετο δὲ ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἀσθενήσασαν αὐτὴν ἀποθανεῖν· λούσαντες δὲ αὐτὴν ἔθηκαν ἐν ὑπερῴῳ. 38 ἐγγὺς δὲ οὔσης Λύδδης τῇ Ἰόππῃ οἱ μαθηταὶ ἀκούσαντες ὅτι Πέτρος ἐστὶν ἐν αὐτῇ, ἀπέστειλαν δύο ἄνδρας πρὸς αὐτὸν παρακαλοῦντες μὴ ὀκνῆσαι διελθεῖν ἕως αὐτῶν. 39

Χριστέ μου ἐγώ θέλω ν’ ἀλλάξω ἀλλά δέν ἀλλάζω γιατί σέ θέλω λίγο".

Του Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Μόρφου, κ. Νεοφύτου
Μου έλεγε κάποιος:"Πιστεύω, αλλά πιστεύω λίγο".
Του λέω:
-Άκουσε, μου έλεγε ένας γέροντας που γνώρισα στην Αθήνα, ο γερό Ευμένιος ο λεπρός,
"Να λες γιε μου στην προσευχή σου, Χριστέ μου εγώ θέλω ν’ αλλάξω αλλά δεν αλλάζω γιατί σε θέλω λίγο".

Τό μήνυμα τῆς ἡμέρας

Πρέπει πάντοτε να υπομένουμε όλα χάριν του Θεού, ευχαρίστως. Η ζωή μας είναι μία συγκριτικά με την αιωνιότητα, και γι' αυτό: "Οὐκ ἂξια, κατά τόν Ἀπόστολον, τά παθήματα τοῦ νῦν καιροῦ πρός τήν μέλλουσαν δόξαν ἀποκαλυφθῆναι εἰς ἡμᾶς". (Ρωμ. η΄ 18).

Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ
http://epanosifi.blogspot.gr/2016/05/blog-post_151.html

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ