Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2018

Ἡ χριστιανική ζωή στερεῖ τήν χαρά ἀπό τόν ἄνθρωπο; Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, Κυρ. Α΄ Λουκᾶ_Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης,23-9-2018

Ἡ χριστιανική ζωή στερεῖ τήν χαρά ἀπό τόν ἄνθρωπο; Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, Κυρ. Α΄ Λουκᾶ_Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης,23-9-2018 ζωντανή μετάδοση_ Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης_http://hristospanagia3.blogspot.gr_ht... καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ : Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. στ΄, χωρία 31 ἔως 36 Ἐπιλεγμένα ἀποσπάσματα ἀπό τήν ὁμιλία ΙΗ΄ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή γιά τήν ἀγάπη πρός τόν πλησίον, Μέρος δεύτερο


Αποτέλεσμα εικόνας για Κυριακή Β Λουκά

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ : Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. στ΄, χωρία 31 ἔως 36

Ἐπιλεγμένα ἀποσπάσματα ἀπό τήν ὁμιλία ΙΗ΄ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή γιά τήν ἀγάπη πρός τόν πλησίον

Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των χωρίων Ματθ. 5,42-48

«κούσατε τι ἐῤῥέθη, γαπήσεις τν πλησίον σου κα μισήσεις τν χθρόν σου. γ δ λέγω μν, γαπτε τος χθρος μν, ελογετε τος καταρωμένους μς, καλς ποιετε τος μισοσιν μς κα προσεύχεσθε πρ τν πηρεαζόντων μς κα διωκόντων μς. πως γένησθε υο το πατρς μν το ν ορανος, τι τν λιον ατο νατέλλει π πονηρος κα γαθος κα βρέχει π δικαίους κα δίκους. (:Ακούσατε ότι σας ελέχθη· Θα αγαπήσεις τον πλησίον σου και θα μισήσεις τον εχθρό σου. Εγώ όμως σας λέγω: Αγαπάτε τους εχθρούς σας και προσεύχεσθε γι’ αυτούς που σας αδικούν· να ευλογείτε όσους σας καταρώνται και να ευεργετείτε όσους σας μισούν. Έτσι θα γίνετε όμοιοι με τον Πατέρα σας στον ουρανό· διότι ανατέλλει τον ήλιο Του για πονηρούς και αγαθούς και στέλνει τη βροχή Του σε δίκαιους και αδίκους)»(Ματθ. 5,45).
Πρόσεξε ότι την κορωνίδα των αγαθών την άφησε τελευταία. Γι’ αυτό και μας διδάσκει όχι μόνο να συγκρατείται κανείς όταν ραπίζεται, αλλά να δίνει και τη δεξιά του σιαγόνα· κι όχι μόνο να δίνουμε μαζί με τον χιτώνα και το ιμάτιο, αλλά και να ακολουθούμε δύο μίλια όποιον μας αγγαρεύει για ένα, για να δεχτούμε με κάθε ευκολία την εντολή που είναι ανώτερη από αυτές. «Και τι είναι ανώτερο απ’ αυτές;», θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος. Το να μη θεωρείς ούτε εχθρό σου όποιον κάνει όλα αυτά εις βάρος σου· ή μάλλον και κάτι άλλο ανώτερο από αυτό: διότι δεν είπε: «Να μη μισήσεις», αλλά «Να αγαπήσεις». Δεν είπε: «Να μην αδικήσεις», αλλά «Να ευεργετήσεις».
Εάν όμως εξετάσει κανένας με προσοχή αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω, θα βρει και σ’ αυτά τα ίδια να υπάρχει μια προσθήκη πολύ ανώτερή τους· γιατί δεν έδωσε εντολή απλά να αγαπούμε, αλλά και να προσευχόμαστε για τους εχθρούς μας. Είδατε πόσα σκαλοπάτια ανέβηκε και πώς μας έστησε στην ίδια την κορυφή της αρετής;

Οἱ ἀπολαύσεις πού σκοτώνουν, Ἀρχ. Σεραφείμ Δημόπουλος

Πρός τά Νειάτα – Ἀρχιμ. Σεραφείμ Δημόπουλος

«ΟΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ»

Ὁ Ἐσκιμῶος διά νά σκοτώσει τόν λύκο πού τοῦ κατασπαράσσει τά πρόβατα, χρησιμοποιεῖ τό ἑξῆς τέχνασμα.
Πέρνει ἕνα μαχαίρι καλοακονισμένο δίστομο, τό ἀλείφει μέ αἷμα καί τό ἀφήνει νά ξηρανθῆ. Ἔπειτα τό ἀλείφει ξανά μέ αἷμα καί τό ἀφήνει πάλι νά ξηρανθεῖ. Ὅταν ξηρανθεῖ, τό ἀλείφει ξανά μέ αἷμα, τό ξηραίνει καί τό κρύβει εἰς τό χιόνι. Ὁ λύκος ἀγαπάει πολύ τό αἷμα. Μυρίζει τό αἷμα, γιατί ἔχει ὀξεῖα ὄσφρησι, καί ἀρχίζει νά γλείφει τό αἷμα, λίγο – λίγο κόπτεται ἡ γλῶσσα του. Ὅμως ὁ λύκος δέν σταματάει. Συνεχίζει νά γλείφει, νά γλείφει τό αἷμα, ἕως ὅτου τοῦ ἀποκοπεῖ ἡ γλῶσσα, ὁπότε καί ψοφάει.
Ἀκριβῶς τό ἴδιο κάμουν καί οἱ ἡδονές εἰς τήν ζωή τοῦ νέου. Τόν ἑλκύουν, τόν αἰχμαλωτίζουν, τόν ὑποδουλώνουν, ἀλλά ὀλίγον κατ᾿ ὀλίγον τόν φθείρουν. Οἱ σωματικές του δυνάμεις ἐξασθενοῦν. Οἱ πνευματικές του ἱκανότητες ἐλαττώνονται. Τό συναίσθημα σκληραίνει.

"Παναγία μου, πήγαινε νά ἐπισκεφτεῖς τό παιδί μου…"

Αποτέλεσμα εικόνας για ΥΠεραγία Θεοτόκος

  Ένας πατέρας διηγείται τα εξής για το παιδί του, που κάποτε είχε αρρωστήσει:

Το παιδί μου ο Πέτρος προσβλήθηκε από ελονοσία. Το πήγαμε εκείνη την νύκτα αμέσως στο νοσοκομείο. 
Εγώ έμεινα στο σπίτι, ενώ η σύζυγός μου παρέμεινε κοντά στο παιδί μας στο νοσοκομείο. Στάθηκα μπροστά στις εικόνες των Αγίων μας.
Έστρεψα τα μάτια μου στην Θεοτόκο και της είπα:
«Οι αιρετικοί, Παναγία μου, μέρα-νύκτα σε κακολογούν, εγώ όμως σε πιστεύω, σε προσκυνώ και σε δοξολογώ. Θέλω αύριο να ευδοκήσης να δοξασθή το όνομά σου και εγώ να διηγούμαι τα θαυμάσιά σου.

Μητροπολίτης Ἁγίας Πετρουπόλεως Βαρσανούφιος: Τόν Πάπα τῆς Ἀνατολῆς, δέν τόν θέλουμε. Ὅλες οἱ Ὀρθόδοξες κατά τόπους Ἐκκλησίες εἶναι ἰσότιμες, ὅπως ἰσότιμοι εἶναι κατά τήν ἐξουσία τους ὅλοι οἱ Πατριάρχες



Συνάντηση του Πρωτοσυγκελλεύοντος του Πατριαρχείου Μόσχας με τον Προκαθήμενο της Ορθοδόξου Εκκλησίας Ιερουσολύμων

Με τον Μητροπολίτη Ἑλενουπόλεως κ. Ἰωακείμ συλλειτούργησε στις 17 Σεπτεμβρίου 2018 στη Βασιλική Γεννήσεως του Χριστού Βηθλεέμ ο Πρωτοσυγκελλεύων του Πατριαρχείου Μόσχας, Μητροπολίτης Αγίας Πετρουπόλεως και Λάντογκας Βαρσανούφιος, ο οποίος πραγματοποιεί προσκύνημα στου Αγίους Τόπους.
Η Θεία Μυσταγωγία ετελέσθη στην κρύπτη στον τόπο γεννήσεως του Σωτήρα. Από Ιερού τη λειτουργία παρακολούθησε προσευχόμενος ο Αρχιεπίσκοπος Ιορδάνου Θεοφύλακτος, Επίτροπος του Πατριάρχου Ιερουσαλήμ στη Βηθλεέμ (το διάστημα 1979-1984 σπούδασε στη Θεολογική Ακαδημία Λένινγκραντ). Το Ευαγγέλιο ανεγνώσθη στην Ελληνική, την Αραβική και την Εκκλησιαστική Σλαβονική, όπως και οι ψαλμωδίες.
Στο αρχονταρίκι ο Μητροπολίτης Βαρσανούφιος και οι προσκυνητές που τον συνοδέυουν είχαν επικοινωνία με Ιεράρχες της  Εκλησίας Ιεροσολύμων. Ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε θερμώς τον Αρχιεπίσκοπος Θεοφύλακτο για τη φιλοξενία και του ευχήθηκε να τον ενδυναμώνει ο Θεός στην Αρχιερατεία του.
Αυθημερόν στην Μικρά Αίθουσα Θρόνου, παρουσίᾳ του Αριχεπισκόπου Κωνσταντίνης Αριστάρχου, Αρχιγραμματέως της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου, του Μητροπολίτη Ελενουπόλεως Ιωακείμ, του Αρχηγού Ρωσικής Εκκλησιαστικής Αποστολής Αρχιμανδρίτη Αλεξάνδρου και προσκυνητών, ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Θεόφιλος Γ’ απένεμε στον Μητροπολίτη Βαρσανούφιο  την ανώτατη τμητική διάκριση της Εκκλησίας του  χρυσό σταυρό μετά στέμματος του Σταυροφόρου του Τάγματος του Παναγίου Τάφου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων Α’ Τάξεως.

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ΛΟΥΚΑ : Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. στ΄, χωρία 31 ἔως 36 Ἐπιλεγμένα ἀποσπάσματα ἀπό τήν ὁμιλία ΙΗ΄ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή γιά τήν ἀγάπη πρός τόν πλησίον


Αποτέλεσμα εικόνας για Κυριακή Β Λουκά

Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των χωρίων Ματθ. 5,38-42
«κούσατε τι ἐῤῥέθη, φθαλμν ντ φθαλμο κα δόντα ντ δόντος·γ δ λέγω μν μ ντιστναι τ πονηρ· λλ᾿ στις σε απίσει π τν δεξιν σιαγόνα, στρέψον ατ κα τν λλην·κα τ θέλοντί σοι κριθναι κα τν χιτνά σου λαβεν, φες ατ κα τ μάτιον(:Ακούσατε ότι ελέχθη: ‘’οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος’’ (δηλαδή να ανταποδίδεις ίσο κακό προς το κακό, που σου έκανε ο άλλος). Εγώ όμως σας λέγω να μην καταληφτείτε από οργή και εχθρότητα και να μην αντισταθείτε στον πονηρό άνθρωπο αποδίδοντας κακό αντί κακού, αλλά αν κανείς σε ραπίσει στο δεξιό μέρος του προσώπου σου, γύρισε με πραότητα και υποχωρητικότητα και το άλλο μέρος του προσώπου (πρόθυμος να δεχθείς και δεύτερο ράπισμα). Και σε εκείνον που θέλει να σε οδηγήσει στα δικαστήρια, για να σου πάρει το πουκάμισο, άφησέ του και το επανωφόρι σου)».
Βλέπεις ότι δεν εννοούσε τον ίδιο τον οφθαλμό μας προηγουμένως, όταν νομοθετούσε να βγάζουμε τον οφθαλμό που μας σκανδαλίζει[Ματθ. 5,29: «ε δ φθαλμός σου δεξις σκανδαλίζει σε, ξελε ατν κα βάλε π σο· συμφέρει γάρ σοι να πόληται ν τν μελν σου κα μ λον τ σμα σου βληθ ες γέενναν(:Εάν όμως ο δεξιός σου οφθαλμός νοσεί και σε ενοχλεί και υπάρχει φόβος να βλάψει όλο το σώμα, βγάλε τον και πέταξέ τον μακριά από εσένα. Διότι σε συμφέρει να χαθεί ένα μέλος του σώματος, παρά να ριφθείς μαζί με όλο το σώμα στη γέεννα του πυρός(δηλαδή εάν ένα πρόσωπο πολύτιμο και αγαπητό, όπως ο δεξιός οφθαλμός, σε εξερεθίζει προς αμαρτία, χωρίσου οριστικώς απ' αυτό και κόψε την επικοινωνία μαζί του, διότι σε συμφέρει να το στερηθείς το πρόσωπο αυτό, παρά να ριφθείς μαζί του στο άσβεστο πυρ της κολάσεως], αλλά έκανε λόγο για εκείνους που μας βλάπτουν με τη φιλία τους και μας ρίπτουν στο βάραθρο της απώλειας. Πραγματικά, Αυτός που τονίζει εδώ με τόση έμφαση και δεν επιτρέπει να αφαιρεί ως ανταπόδοση κάποιος τον οφθαλμό ακόμα και εκείνου που του βγάζει τον δικό του, πώς είναι δυνατόν να νομοθέτησε να βγάζουμε το δικό μας οφθαλμό;

7ήμερο προσκύνημα στούς Ἁγίους Τόπους ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ἀπό 17/01/2019 ἔως 23/01/2019 Τιμή συμμετοχής:880€


Αποτέλεσμα εικόνας για αγιοι τόπο


7ήμερο προσκύνημα στους Αγίους Τόπους

1η  ημ. 17/01/2019 Πέμπτη: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ – ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ
Συνάντηση  το πρωί στο  Αεροδρόμιο Μακεδονία  στις 10:30 και απευθείας πτήση  με την   Aegean air για Τελ Αβίβ.  Άφιξη στις 14:10 και επιβίβαση στο πούλμαν και προσκύνημα στον Άγιο Γεώργιο στη Λύδα. Μεταφορά στο ξενοδοχείο, τακτοποίηση και ξεκούραση.
1η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
2η  ημ. 18/01/2019 Παρασκευή: ΙΕΡΙΧΩ - ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΠΟΤΑΜΟΣ– ΧΟΤΖΕΒΑ
Προσκύνημα στην Ιεριχώ στο Σαραντάριο όρος και στην Ιερά Μονή του Προφήτη Ελισσαίου. Μετάβαση στον τόπο όπου έγινε η Βάπτιση του Κυρίου. Θα τελεστεί ο Μέγας Αγιασμός. Στη συνέχεια προσκύνημα στην Ιερά Μονή του Αγ. Γεωργίου του Χοτζεβίτου. Συνεχίζουμε  για  προσκύνημα στην Ιερά Μονή της Αγίας Μάρθας και Μαρίας στη Βηθανία και το Όρος των Ελαιών απ’ όπου ανελήφθη ο Κύριος.  Επιστροφή στο ξενοδοχείο.
2η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
3η  ημ. 19/01/2019 Σάββατο:  ΒΗΘΛΕΕΜ – ΚΑΤΑΜΟΝΑΣ – ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Αναχώρηση για τη  Βηθλεέμ όπου  θα προσκυνήσουμε το Σπήλαιο της  Γεννήσεως, το χωριό των Ποιμένων, την  Μονή του Αγ. Θεοδοσίου  και  τη Μονή του Αγ. Σάββα. Επιστρέφοντας στην Ιερουσαλήμ  προσκύνημα στη  Μονή του Τιμίου Σταυρού, Καταμόνας (Μονή Αγ. Συμεών του Θεοδόχου) και στην Ορεινή(σπίτι του Αγ. Ιωάννου του Προδρόμου). Τέλος προσκύνημα στην Ιερά Μονή Οσίου Ονουφρίου (αγρός του Κεραμέως). Το βράδυ Αγρυπνία στον Ναό της Αναστάσεως.
3η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

Ἀναίρεση βασικῶν δογματικῶν θέσεων τῶν Προτεσταντῶν


Αποτέλεσμα εικόνας για Προτεστάντες
1. Μόνον η Αγία Γραφή. (Όχι η Ιερή Παράδοση). 
Γιατί λάθος: α) Μέχρι το 50 μ. Χ. δεν υπήρχαν κείμενα της Καινής Διαθήκης. Η Εκκλησία στηριζόταν στην Ιερή Παράδοση. β) Ο Χριστός δεν έγραψε τίποτε. Είπε στους μαθητές: «σας αφήνω το Άγιο Πνεύμα, που θα σας υπενθυμίσει τα λόγια μου και θα τους οδηγήσει σ’ όλη την αλήθεια». Στις Συνόδους φώτιζε τους συνοδικούς το Άγιο Πνεύμα. γ) Το Άγιο Πνεύμα στην Αποστολική Σύνοδο φώτισε εκτός των αποστόλων κι άλλους συνοδικούς. Επομένως κι αργότερα στις Οικουμενικές Συνόδους φώτιζε και τους εκεί συνοδικούς. δ) Είναι δυνατόν ο Χριστός να άφηνε την Εκκλησία Του να πλανηθεί; Είπε ότι θα είναι κοντά της έως τη συντέλεια των αιώνων (Ματθ. 28,20) και ότι η Εκκλησία Του δεν θα πεθάνει ποτέ (Ματθ. 16,18). Είναι δυνατόν το πονηρό πνεύμα, ο διάβολος να νίκησε το Άγιο Πνεύμα, που στήριζε την Εκκλησία; ε) Πώς δέχονται οι προτεστάντες την Ορθόδοξη Εκκλησία του Δ΄ αιώνα (Μέγας Αθανάσιος) στον καθορισμό του κανόνα της Καινής Διαθήκης (ποια είναι τα γνήσια βιβλία) και αρνούνται την υπόλοιπη διδασκαλία αυτής της Εκκλησίας; Αν ήταν η Ορθόδοξη Εκκλησία μέχρι τον Δ΄ αιώνα σωστή, γιατί να μην ήταν και μετά; στ) Οι προτεστάντες ερμηνεύουν αυθαίρετα την Αγία Γραφή και γι’ αυτό διασπώνται συνέχεια. Ο καθένας τους ισχυρίζεται ότι φωτίζεται από το Άγιο Πνεύμα. Υπάρχει το ερώτημα: πώς ενώ όλοι ισχυρίζονται ότι εμπνέονται από το Άγιο Πνεύμα, δεν ερμηνεύουν όλοι με τον ίδιο τρόπο ή έστω με παρόμοιο τρόπο τα κείμενα της Αγίας Γραφής; Υπάρχει ποικιλία εμπνεύσεων από το Άγιο Πνεύμα; Αυτοί ‘φωτίζονται’ από το Άγιο Πνεύμα, οι Πατέρες των Οικουμενικών Συνόδων δεν φωτίζονταν;

Γνήσιες σταυροφόρες ψυχές..

 Γνήσιες σταυροφόρες ψυχές... «Ασπάζομαι τον σταυρό αυτό, ο όποιος θα είναι το στήριγμά μου στις δύσκολες στιγμές. Να μείνει σαν ιερό κειμήλιο, μαρτυ­ρία της αγάπης, της αδελφοσύνης και της φιλίας, των πιο ιερών αισθημάτων στη γη!..». ~ Άγιος Ιερομάρτυς Ιωάννης Κοτσούρωφ

«Εάν κάποιος μπει στο μονοπάτι της ιεραποστολής, δεν υπάρχει επιστροφή. Ο Θεός θα ζητήσει από τους ανθρώπους το τάλαντο που τους έδωσε και το έθαψαν»...

Ὁ κάθε ἄνθρωπος θά πληρωθεῖ ἀπό τό ἀφεντικό πού ἐργάστηκε...

Ο κάθε άνθρωπος θα πληρωθεί από το αφεντικό που εργάστηκε. Όσοι εργάζονται στον Χριστό, θα λάβουν ''εκατονταπλάσια και Ζωήν Αιώνιον'', και όσοι εργάζονται στο μαύρο αφεντικό, τους κάνει την ζωή μαύρη από εδώ. Όσιος Παΐσιος Αγιορείτης.

 
 

30 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής. Γρηγορίου Ἱερομάρτυρα, τῶν Ἁγίων Ριψιμίας, Γαϊανῆς καί ἄλλων 32 Παρθενομαρτύρων, τῶν Ἁγίων 70 Μαρτύρων, τῶν δύο Ὁσιομαρτύρων γυναικών, Στρατονίκου, Μαρδονίου, τῶν Ἁγίων χιλίων Μαρτύρων, Γρηγορίου Ὁσίου, Honorius.

Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος

Ἔζησε καὶ μαρτύρησε ἐπὶ αὐτοκρατορίας Διοκλητιανοῦ.
Ἦταν γιὸς τοῦ Ἀνάκ, ὁ ὁποῖος ἦταν συγγενὴς τοῦ βασιλιὰ τῆς Ἀρμενίας Κουσαρῶ. Ὁ πατέρας τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς ὑπεύθυνους γιὰ τὴ δολοφονία τοῦ βασιλιὰ τῆς Ἀρμενίας.
Οἱ Ἀρμένιοι γιὰ νὰ ἐκδικηθοῦν σκότωσαν τὸν Ἀνὰκ καὶ τὴν οἰκογένειά του, ἐκτὸς ἀπὸ τὸν Γρηγόριο καὶ ἕναν ἀδελφό του. Μετὰ ἀπὸ χρόνια ὁ γιὸς τοῦ Κουσαρῶ, ὁ Τηριδάτης, συνέλαβε τὸν Γρηγόριο ἐπειδὴ ἦταν χριστιανὸς καὶ τὸν βασάνισε σκληρά.
 Ὅταν δὲ ἔμαθε ὅτι πρόκειται γιὰ τὸ γιὸ τοῦ Ἀνάκ, ὁ ὁποῖος εὐθυνόταν γιὰ τὴ δολοφονία τοῦ πατέρα του, διέταξε νὰ τὸν ρίξουν σὲ λάκκο μὲ φίδια καὶ ἄλλα ἑρπετά.
 Ὁ Γρηγόριος ὄχι μόνο δὲν ἔπαθε τίποτα ἀλλὰ ἐπέζησε γιὰ 15 χρόνια τρεφόμενος μὲ τὸ ψωμὶ ποὺ τοῦ πήγαινε κρυφὰ μιὰ χήρα.
Κάποια στιγμὴ ὁ Τηριδάτης παραφρόνησε. Ἡ ἀδελφή τοῦ βασιλιὰ ἄκουσε μία μέρα φωνή, ἡ ὁποία τῆς ἔλεγε πὼς ἂν ἤθελε νὰ θεραπευτεῖ ὁ ἀδελφός της θὰ ἔπρεπε νὰ ἐλευθερώσουν τὸν Γρηγόριο. Πράγματι ὅταν βγῆκε ἀπὸ τὸν λάκκο ὁ Ἅγιος θεράπευσε τὸν βασιλιά.
Ἐξεδήμησε εἰς Κύριον ἐν εἰρήνῃ.

We must change - Become people of God.


Αποτέλεσμα εικόνας για θΕΡΑΠΕΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΤΗΕ ROLE OF THE ORTHODOX CHURCH


I would like to remind you that in Orthodoxy man should change, we have to change, we have to repent, to be healed in Christ. Our nous has to be changed, our heart has to be purified, to be emptied completely and be filled with our Lord Jesus Christ. We have to change.
Do not bother when people say to you "You have changed."
"Yes, I have changed, indeed, but to what direction? That is the question."
Some will say: "Oh, you have changed because you got in Church and got influenced by those priests... bla, bla, bla"

You see? Yes. As a matter of fact, we do have to change.

30 Σεπτεμβρίου. ♰ ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΗ΄ (Β΄ ΛΟΥΚΑ). Γρηγορίου ἱερομάρτυρος, ἐπισκόπου τῆς Μεγάλης Ἀρμενίας, τοῦ φωτιστοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Κυρ. ιη΄ ἐπιστ. (Β΄ Κορ. θ΄ 6-11).
Β Κορ. 9,6          Τοῦτο δέ, ὁ σπείρων φειδομένως φειδομένως καὶ θερίσει, καὶ ὁ σπείρων ἐπ᾿ εὐλογίαις ἐπ᾿ εὐλογίαις καὶ θερίσει.
Β Κορ. 9,6                Ας γνωρίζετε δε τούτο· ότι εκείνος που στο χωράφι του σπέρνει με τσιγκουνιά λιγοστό σπόρο, θα θερίση και λίγο σιτάρι. Και εκείνος που σπέρνει απλόχερα, θα θερίση πολύν καρπόν. (Ο καθένας δηλαδή θα αμειφθή από τον Θεόν ανάλογα με όσα δίνει, κατά την δύναμίν του πάντοτε).

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...