Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Ὁ Σατανάς σέ καρναβάλι-συγκλονικστικό πραγματικό περιστατικό, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Σατανάς σέ καρναβάλι-συγκλονικστικό πραγματικό περιστατικό, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 2-3-2019( Ὁμιλία σέ προσκυνητές), Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης,http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Τί θά γίνει στό τέλος τοῦ κόσμου καί τοῦ χρόνου; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τί θά γίνει στό τέλος τοῦ κόσμου καί τοῦ χρόνου;, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, (Κυριακή τῆς Κρίσεως), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 3-3-2019, ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Ἡ ἀντιμετώπιση τῶν σαρκικῶν παθῶν

Ἡ ἀντιμετώπιση τῶν σαρκικῶν παθῶν

Οἱ σαρκικές ἁμαρτίες καί διαστροφές ἀντιτίθενται στό ἔργο τοῦ Χριστοῦ, ἐμποδίζουν τήν θέωσή μας καί μάλιστα τήν θέωση τοῦ σώματός μας, ἀφοῦ τό καταμολύνουν μέ τά δαιμονικά «μικρόβια» τῶν παθῶν. Ὁδηγοῦν τόν ὅλο ἄνθρωπο στήν φθορά καί τόν αἰώνιο θάνατο. Ἡ σαρκική ἁμαρτία μᾶς μολύνει πάρα πολύ, διότι, στήν περίπτωση αὐτήν, ἐμεῖς οἱ ἴδιοι ἔχουμε τήν κύρια εὐθύνη καί ὄχι ὁ πονηρός. Τό ἀντίθετο συμβαίνει στήν περίπτωση τῆς ἀθέλητης ὑπερηφάνειάς μας. Ἐκεῖ ἔχουμε κάποια ἐλαφρυντικά, διότι ἐπηρεαζόμαστε ἔντονα ἀπό τόν μεγάλαυχο[1] καί ἄκρως ὑπερήφανο διάβολο. «Ὁ Θεός εἶναι πιό σπλαχνικός στήν ἀθέλητη ὑπερηφάνειά μας», παρατηρεῖ ὁ θεολογῶν νομικός κ. Ἀνδρέας Χριστοφόρου, «διότι ἡ ὑπερηφάνεια εἶναι ἡ ἀσθένεια τοῦ πονηροῦ καί μᾶς ἐπηρεάζει ἄμεσα. Εἶναι ἀνάμικτη ἡ ὑπερηφάνειά μας μέ τήν δαιμονική ἐνέργεια. Στήν σαρκική, ὅμως, ἁμαρτία ἔχουμε ἐμεῖς τήν πρώτη εὐθύνη, διότι ὁ πονηρός δέν ἔχει σάρκα καί ἡ πληροφορία τῆς συνειδήσεώς μας εἶναι πεντακάθαρη πρίν ἁμαρτήσουμε, διότι ἡ ἀνθρώπινη φύση εἶναι ἑνωμένη μέ τήν Θεότητα στήν ὑπόσταση τοῦ Χριστοῦ καί κάθεται ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός! Ἀπό ἐκεῖ, ὡς δορυφόρος, στέλνει καθαρό σῆμα γιά τήν σαρκική ἁμαρτία.. (κανείς δέν δικαιοῦται νά λέγει ὅτι δέν ἤξερε τί εἶναι ἐπιτρεπτό καί τί ἀνεπίτρεπτο, γιατί μᾶς πληροφορεῖ συνειδησιακά ἀπό τόν οὐρανό ἡ ἀνθρώπινη φύση τοῦ Χριστοῦ. Ἀφοῦ δέν ἤξεραν, γιατί ντρέπονται νά τό συζητήσουν ἄνετα, ἀκόμη καί νά τό ἐξομολογηθοῦν; Ἡ ἐντροπή δείχνει βαθύτατη ἐνοχή...).
Μετά τήν ἁμαρτία, θολώνει ὁ νοῦς ἀπό τήν δαιμονική ἐνέργεια πού εἰσχωρεῖ μέσα του, λόγω τῆς ἁμαρτίας πού κάναμε. Ὅμως καί πάλιν, μετά τήν ἁμαρτία ὁ ἄνθρωπος νιώθει βάρος, ταραχή, νεῦρα. Ἄν θέλουμε νά ποιμάνουμε σωστά ἕναν ἄνθρωπο, πρέπει νά ἀρχίσουμε ἀπό τό νά τόν βοηθήσουμε νά συνειδητοποιήσει τήν σαρκική ἁμαρτία του, ὅπως ἔκανε ὁ Χριστός στήν Σαμαρείτιδα ἤ στήν Ἁγία Μαρία τήν Αἰγυπτία. Δέν εἶχαν ὑπερηφάνεια;

Ζοῦσε ἕνας γέροντας μέ μοναχούς.

 Ζούσε ένας γέροντας με μοναχούς. Αποσύρθηκε στην έρημο για κάποιο χρονικό διάστημα και όταν επέστρεψε, ένας μοναχός από τους αδελφούς ήρθε σε αυτόν και είπε: "Πατέρα, πείτε στον αδελφό σας να τρώει πιο ευλαβικά, διαφορετικά είμαι αμήχανος!" - "Λοιπόν, θα  το πω." - απάντησε ο γέροντας. 

Τότε ένας άλλος μοναχός τον πλησίασε: "Αββά, πείτε στον αδελφό  να χειρίζεται προσεκτικά τα πιάτα όταν τα πλένει, αλλιώς με πονάει πολύ να βλέπω πόσο απρόσεκτος είναι με τα πιάτα μας!" - "Θα του πω". - Απάντησε ο Αββάς , πήγε στο κελί του, έκλεισε την πόρτα και άρχισε να προσεύχεται. 

Λειτουργία πού θεραπεύει! Ο ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΡΟΥΣΤΙΚΩΝ. Π ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΛΑΜΠΑΚΗΣ.

Λειτουργία πού θεραπεύει!

Μία γυναίκα, τυροκόμος, Μαρία τό όνομα, ειδοποιεί τον Γέροντα ότι ό άδελφός της ό Γιώργος στήν Αθήνα χαροπαλεύει στον Ευαγγελισμό καί νά κάνουν μιά Λειτουργία γι' αύτόν. Λέει τότε ό Γέροντας στον πατέρα Ιερόθεο:
-Νά κάνουμε, παιδί μου, μιά νυχτερινή Θεία Λειτουργία στήν Αγία Παρασκευή, μία έκκλησία λίγο έξω άπό τό Μοναστήρι, άλλά νά μήν τό μάθουν οί πατέρες. Θά πάς τά πράγματα εσύ μετά τον Εσπερινό καί θά έλθεις στις 12 τά μεσάνυχτα στο κελλί μου, νά πάρουμε καί τήν Ιωάννα, τήν αδελφή μου, νά πάμε νά λειτουργήσουμε καί νά έπιστρέψουμε χωρίς νά καταλάβει κανείς τίποτε.
Ήθελε ό Γέροντας, άπό την μεγάλη του ταπείνωση, να γνωρίζουν όσο τό δυνατόν λιγότεροι ό,τι έπραττε για τούς συνανθρώπους του. Έτσι καί έγινε. Έκανε την προετοιμασία ό πατήρ Ιερόθεος καί πηγαίνει τό βράδυ μαζί μέ την άδελφή τού Γέροντα στο κελλί του, γιά νά τον συνοδεύσουν στην έκκλησία.

Πού βρίσκεται πραγματικά ὁ ἀνθελληνισμός; (Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς)

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 25η Φεβρουαρίου 2019

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ;

Πριν από λίγες ημέρες δημοσιεύσαμε ανακοίνωσή μας με θέμα: «Αναζητώντας τις ανθελληνικές ρίζες σε λάθος χώρο», (7-2-2019), στην οποία απαντήσαμε σε δημοσίευμα του κ. Χ.Ε. Μαραβέλια, στο περιοδικό «The Athens Review», με τίτλο: «Στις ρίζες του Χριστιανικού ανθελληνισμού».
Δώσαμε, κατά τη γνώμη μας, επαρκείς απαντήσεις στα αστήρικτα επιχειρήματά του, τα οποία βεβαίως δεν είναι δικές του επινοήσεις, αλλά το καταστάλαγμα αιώνων της αντιχριστιανικής πολεμικής. Ο συντάκτης στο μακροσκελές άρθρο του απομόνωσε φράσεις του Χριστού και του αποστόλου Παύλου, τις οποίες ερμήνευσε κατά το δοκούν, για να «αποδείξει» τον δήθεν ανθελληνισμό τους. Αποσιώπησε όμως πολλά άλλα χωρία, τα οποία δείχνουν ξεκάθαρα το πρωτοποριακό, για την εποχή εκείνη,άνοιγμα του Χριστού και της διδασκαλίας Του προς τον εθνικό κόσμο. Όπως επίσης αποσιώπησε το γεγονός, ότι ο απόστολος Παύλος μαζί με τον απόστολο Πέτρο ήταν οι δύο πρωτοπόροι ιεραπόστολοι, οι οποίοι πρώτοι τόλμησαν να κηρύξουν τον Χριστιανισμό στους εθνικούς, σπάζοντας το φράγμα της προκατάληψης, που επικρατούσε μέχρι τότε σε πολλούς εξ’ Ιουδαίων Χριστιανούς, ότι το μήνυμα του Ευαγγελίου προοριζόταν μόνο για τους Εβραίους και αδιαφορώντας για τις πολλές και ποικίλες αντιδράσεις πολλών εξ’ Ιουδαίων Χριστιανών, που ήταν φανατικά προσηλωμένοι στον Ιουδαϊσμό. Μάλιστα αγωνίστηκαν όχι μόνο να καλέσουν τους εθνικούς στους κόλπους της Εκκλησίας, αλλά και να τους απαλλάξουν από την εντολή της περιτομής και την υποχρέωση της τηρήσεως των τελετουργικών διατάξεων του Μωσαϊκού νόμου, με μεγάλους αγώνες στην Αποστολική Σύνοδο, (48 μ.Χ.). Ένα γεγονός συγκλονιστικό και πρωτοποριακό για τα δεδομένα της εποχής εκείνης, που άνοιγε νέους ορίζοντες στον Χριστιανισμό.

Ὅσιος Ἡσύχιος ὁ Πρεσβύτερος: ΑΝ θέλετε νά δεῖτε ἄσπρη μέρα....

   Έγραψε ο όσιος Ησύχιος ο Πρεσβύτερος στον επίλογο της επιστολής του προς Θεόδουλο (με λόγια απλά):

"Όποιος κι αν είσαι εσύ που λαχταράς να δεις καλές μέρες ακολούθησέ με σε όλα αυτά που οδηγούν στη μακάρια φύλαξη του νου. Και στο όνομα του Χριστού θα σε διδάξω τη φανερή πνευματική εργασία και πώς πολιτεύονται οι ουράνιες δυνάμεις. Δεν χορταίνουν οι άγγελοι να υμνούν τον Δημιουργό ούτε κι ο ανθρώπινος νους, που καλοπροαίρετα τους έχει για παράδειγμα.
Κι όπως οι αόρατοι άγγελοι δεν φροντίζουν για υλική τροφή, έτσι και οι άνθρωποι με σώμα, που κάνουν σωστή πνευματική ζωή δεν φροντίζουν για τροφή,  εφόσον μάλιστα καταφέρουν να οδηγηθούν στον ουρανό τηςησυχίας του νου τους.
Όπως λοιπόν οι ουράνιες δυνάμεις δεν φροντίζουν για κτήματα ή χρήματα έτσι και αυτοί που καθάρισαν το μάτι της ψυχής τους και η αρετή τούς έγινε καλή συνήθεια δεν ανησυχούν με τη σκέψη μήπως κακοποιηθούν από τα πονηρά πνεύματα. 
Όπως είναι φανερός ο πλούτος της κατά Θεόν προκοπής έτσι είναι φανερή η αγάπη και ο θείος έρωτας όσων προχωρούν όλο και πιο πολύ στην πνευματική ανάβαση με τη γεύση του θεϊκού πόθου και δεν σταματάνε μέχρι να φτάσουν τα Σεραφείμ.

Τί εἶναι ἡ μνήμη τοῦ θανάτου καί ποιό εἶναι τό νόημά της;

    Η μνήμη του θανάτου μάς βοηθεί να ξεπεράσουμε τον παλαιό άνθρωπο γιατί φέρει ταπείνωση στην ψυχή μας. Όταν λησμονούμε τον θάνατο, έχουμε την ψευδαίσθηση ότι είμαστε αιώνιοι επάνω στην γη και αυτό αυξάνει την αλαζονεία μας, την απληστία μας, την σαρκολατρεία μας, την διάθεση να εκμεταλλευόμαστε τους άλλους ανθρώπους. 

 Η μνήμη του θανάτου μάς δίδει την αίσθηση των ορίων μας στην γη και της σημασίας που έχουν οι πράξεις μας, οι λόγοι μας, οι σκέψεις μας για την αιωνιότητα και την μετά θάνατον ζωή.
Έτσι μας βοηθεί να αντιμετωπίζουμε την παρούσα ζωή με σοβαρότητα, υπό το πρίσμα της αιωνιότητος, να μη σπαταλούμε άσωτα, απερίσκεπτα και επιπόλαια την επίγεια ζωή μας, αδιαφορώντας για τις συνέπειες.

Γι’ αυτό ελέχθη και από τον αρχαίο έλληνα σοφό Σωκράτη, ότι «οι ορθώς φιλοσοφούντες αποθνήσκειν μελετώσι, και το τεθνάναι ήκιστα αυτοίς ανθρώπων φοβερόν» (Πλάτωνος Φαίδων, 67e). Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συμβουλεύει να επισκεπτόμαστε συχνά τα κοιμητήρια για να φιλοσοφούμε στην ματαιότητα των ανθρωπίνων.
Όλοι γνωρίζουμε ότι μετά από μία επίσκεψη σε κοιμητήριο είμαστε ταπεινότεροι, ευσπλαχνικότεροι, λιγότερο προσκολλημένοι στην ύλη, πιο ανοιχτοί στον Θεό και στον άνθρωπο.

«Ἐν τῇ ὑπομονῇ ὑμῶν κτήσασθε τάς ψυχάς ὑμῶν» ( Λουκ. 21, 19 ) Ἅγιος Μακάριος

Ἅγιος Μακάριος
«Ἐν τῇ ὑπομονῇ ὑμῶν κτήσασθε
 τάς ψυχάς ὑμῶν»
( Λουκ. 21, 19 )

Πρέπει νά γνωρίζεις, ὅτι μέσα στίς θλίψεις καί στά παθήματα, στήν ὑπομονή καί στήν πίστη, εἶναι κρυμμένες οἱ ὑποσχέσεις τοῦ Θεοῦ, ὅπως ἐπίσης καί ἡ δόξα καί ἡ ἀπόκτηση τῶν οὐρανίων ἀγαθῶν.
Γιατί καί τό σιτάρι πού σπέρνεται στή γῆ, εἶναι ἀνάγκη πρῶτα νά δοθεῖ στή σήψη καί στήν ἀτιμία φαινομενικά καί ἔτσι νά ἀπολαύσουμε τήν ὀμορφιά καί τόν πολλαπλάσιο καρπό του.

Κοινοποίηση βασιλικοῦ διατάγματoς στόν Ἅγ.Νεκτάριο γιά μετάθεση σέ κενή θέση ἱεροκήρυκος(1893)

Η εικόνα ίσως Ï€ÎµÏ Î¹Î­Ï‡ÎµÎ¹: 1 άτομο

Στις 20 Αυγούστου 1893 κοινοποιήθηκε το Βασιλικό Διάταγμα στον ιεροκήρυκα Νεκτάριο Κεφαλά Επίσκοπο Πενταπόλεως, στην Ιερά Σύνοδο και στο Νομάρχη Φθιώτιδος και Φωκίδος.


Γεώργιος Α΄
Βασιλεύς των Ελλήνων
Κατά πρότασιν του Ημετέρου επί των
Εκκλησιαστικών και της Δημοσίας
Εκπαιδεύσεως Υπουργού διατάσσομεν τάδε
Ο κατά τον Νομόν Ευβοίας Ιεροκήρυξ
Νεκτάριος Κεφαλάς, πρώην Μητροπολίτης
Πενταπόλεως, μετατίθεται εις την κενήν
θέσιν του κατά τον Νομόν Φθιώτιδος και
Φωκίδος ιεροκήρυκος.-
Εις τον αυτόν Ημέτερον Υπουργόν ανατίθεται η δημοσίευσις και εκτέλεσις του Διατάγματος
τούτου.

Εν Τατοΐω τη 13 Αυγούστου 1893
Εν Ονόματι του Βασιλέως
Ο Αντιβασιλεύς
Κωνσταντίνος Διάδοχος

Ο επί των Εκκλησιαστικών κ.λ.π.
Υπουργός Αθ. Ευταξίας

4 Μαρτίου. Δευτέρα τῆς τυρινῆς. Γερασίμου ὁσίου τοῦ ἐν Ἰορδάνῃ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Δευτ. τῆς Τυροφάγου. (Γ΄ Ἰωάν. 1-15).
Γ Ιω. 1,1            Ὁ πρεσβύτερος Γαΐῳ τῷ ἀγαπητῷ, ὃν ἐγὼ ἀγαπῶ ἐν ἀληθείᾳ.
Γ Ιω. 1,1                     Εγώ, ο μεγαλύτερος κατά την ηλικίαν και κατά το αξίωμα, το οποίον μου έχει δώσει ο Θεός, προς τον αγαπητόν Γαϊον, τον οποίον εγώ αγαπώ με την αγνήν και άδολον αγάπην του Χριστού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible