Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 15 Απριλίου 2023

Βιβλία Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 1)ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ Διάσταση βιβλίου 20 Χ14   412 σελίδες   τιμή πώλησης 10 €  

2) ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. Α' τόμος ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ Διάσταση βιβλίου 20Χ17  σελίδες 440  τιμή πώλησης 12 €  

3) ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ.Β' τόμος ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ Διάσταση βιβλίου 20Χ17  σελίδες 453  Τιμή πώλησης 12 € 

 4) ΚΑΘΑΡΣΙΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΘΕΩΣΙΣ. Γ' τόμος ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ  Διαστάση βιβλίου 20Χ17  σελίδες 451  Τιμή πώλησης 12€ 

Γιά παραγγελίες γραπτό μήνυμα στό 6948 576 291 ἤ στό viber γραπτό μήνυμα στό 6980 413 604 Γιά ἐκτέλεση παραγγελίας χρειαζόμαστε: Όνομα - Επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, αριθμό, Πόλη ταχυδρομικό κώδικα. Η αποστολή γίνεται με αντικαταβολή . 

 ~ψάλλει ο πρωτοψάλτης Ιωάννης Χασανιδης και η χορωδία του.

ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΤΑΞΎ ΊΣΩΝ.? Η ΆΝΕΥ ΙΣΩΝ.? (Ἀπαντᾶ ὁ Μητροπολίτης Ἰλαρίων).!

 Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως είναι μια εκ των δεκαπέντε κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών , κάθε μία εκ των οποίων είναι πλήρως ανεξάρτητη ως προς την εσωτερική διοίκηση τής . Ωστόσο ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ισχυρίζεται οτι διαθέτει ιδικά προνόμια .! Εαν παλαιότερα εθεωρείτο ότι ήτο "πρώτος μεταξύ ίσων", τώρα υποστηρίζεται ότι είναι "πρώτος άνευ ίσων".! Επί τίνος στηρίζονται αυτές οι αξιώσεις? Σε τι συνίσταται ή ουσία των διαφόρων μεταξύ Μόσχας και Κωνσταντινουπόλεως?  Απαντά ο Μητροπολίτης Ιλαρίωνας.

Ὁ Κύριος ἐβάστασε τόν Σταυρό Του μέ γενναιότητα (Β΄) γιά νά μᾶς διδάξει τήν καταπολέμηση τῆς μικροψυχίας-Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ο Κύριος εβάστασε τον Σταυρό Του με γενναιότητα (Β΄) για να μας διδάξει την καταπολέμηση της μικροψυχίας-Περί του βαστάγματος του Σταυρού από τον Κύριο που έγινε α) δημόσια, β) με γενναιότητα καί γ) με υπομονή και καρτερικότητα (Α' μέρος 30ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου - Πνευματικά γυμνασματα, 14-4-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Κύριος ἐβάστασε τόν Σταυρό Του δημόσια (Α΄) γιά νά μᾶς διδάξει τήν καταπολέμηση τῆς κενοδοξίας-Ἀγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ο Κύριος εβάστασε τον Σταυρό Του δημόσια (Α΄) για να μας διδάξει την καταπολέμηση της κενοδοξίας-Περί του βασταγματος του Σταυρού από τον Κύριο που εγινε α) δημόσια, β) με γενναιότητα καί γ) με υπομονή και καρτερικότητα (Α' μέρος 30ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνασματα, 14-4-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, κατήχηση ΙΔ:Οἱ ἐκπληρωμένες προφητεῖες καί γιά τήν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου

 

ΑΓΙΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΙΔ΄:

ΟΙ ΕΚΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ


Α´. Είναι καιρός να ευφρανθείς,Ιερουσαλήμ, και να πανηγυρίσετε όλοι όσοι αγαπάτε τον Ιησού [πρβ.Ησ.66,10: «εὐφράνθητι, Ἱερουσαλήμ, καὶ πανηγυρίσατε ἐν αὐτῇ, πάντες οἱ ἀγαπῶντες αὐτήν, χάρητε ἅμα αὐτῇ χαρᾷ, πάντες ὅσοι πενθεῖτε ἐπ᾿ αὐτῇ»], διότι ο Κύριος αναστήθηκε. Χαρείτε όλοι, όσοι προηγουμένως είχατε πένθος, όταν ακούσατε όσα παράνομα και εγκληματικά τόλμησαν να πράξουν οι Ιουδαίοι· διότι Αυτός που εκείνοι ατίμασαν αλαζονικά, ιδού, αναστήθηκε! Και όπως το να ακούει κανείς για τη Σταύρωση είναι κάπως λυπηρό, έτσι η καλή αγγελία της Αναστάσεως ας ευφραίνει τους παρόντες. Το πένθος ας γίνει ευφροσύνη και ο θρήνος ας μεταστραφεί σε χαρά. Και ας γεμίσει το στόμα μας χαρά και αγαλλίαση, γιατί Εκείνος, μετά την Ανάστασή Του, μας είπε: «Χαίρετε(:Νά χαίρεστε)» [Ματθ. 28, 9].

Διότι διεπίστωσα τη λύπη που είχαν τις προηγούμενες ημέρες όσοι αγαπούν τον Ιησού. Επειδή όσα λέγονταν είχαν ως τέλος τον θάνατο και την Ταφή και δεν ακούστηκε η καλή αγγελία της Αναστάσεως, η καρδιά τους περίμενε με ιερή αγωνία να ακούσει εκείνο που ποθούσαν. Αναστήθηκε λοιπόν ο νεκρός, ο «ελεύθερος ανάμεσα στούς νεκρούς»[πρβλ. Ψαλμ.87,5: «προσελογίσθην μετὰ τῶν καταβαινόντων εἰς λάκκον, ἐγενήθην ὡσεὶ ἄνθρωπος ἀβοήθητος ἐν νεκροῖς ἐλεύθερος(:θεωρήθηκα όμοιος με εκείνους, οι οποίοι κατέρχονται στο βαθύ λάκκο του τάφου. Έγινα σαν άνθρωπος που στερείται οποιασδήποτε βοήθειας, εγκαταλελειμμένος ανάμεσα στους νεκρούς, μακριά από κάθε επικοινωνία με τους ζωντανούς)»] και ελευθερωτής των νεκρών. Εκείνος που με υπομονή δέχτηκε να φορέσει το ατιμωτικό ακάνθινο στεφάνι, Αυτός, αφού αναστήθηκε, φόρεσε το διάδημα της νίκης κατά του θανάτου.

Β´ . Αλλά όπως ακριβώς παραθέσαμε τις μαρτυρίες περί του Σταυρού, έτσι και τώρα, έλα να επιβεβαιώσουμε και να παρουσιάσουμε τις αποδείξεις περί της Αναστάσεως. Διότι ο Απόστολος που διαβάσαμε λέει: «καὶ ὅτι ἐτάφη, καὶ ὅτι ἐγήγερται τῇ τρίτη ἡμέρᾳ κατὰ τὰς γραφάς(:και ότι ενταφιάστηκε και αναστήθηκε την τρίτη ημέρα, σύμφωνα με όσα προφητεύτηκαν στις Γραφές)» [Α´ Κορ. 15, 4]. Και εφόσον ο Απόστολος μάς παραπέμπει στις μαρτυρίες των Γραφών, είναι καλό για μας να γνωρίσουμε την ελπίδα της σωτηρίας μας και να μάθουμε πρώτα, αν οι θείες Γραφές μάς λένε ποιος είναι ο καιρός που έγινε η Ανάστασή Του. Άραγε έγινε το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο ή μετά το χειμώνα και σε ποιο τόπο έγινε η Ανάστασή Του και ποιο είναι το όνομα του τόπου που διακηρύχτηκε από τους λαμπρούς Προφήτες ως τόπος της Αναστάσεώς Του; Και αν οι γυναίκες που Τον ζητούσαν και δεν Τον εύρισκαν, όταν Τον βρήκαν πάλι, χάρηκαν. Ώστε όταν διαβάζεται το άγιο Ευαγγέλιο, να μη θεωρούνται ότι είναι μύθοι ή επικά πολύλογα και φανταστικά αφηγήματα αυτά που μας εξιστορεί.

Γ΄ Ότι λοιπόν ενταφιάστηκε ο Σωτήρας το ακούσατε σαφώς στην προηγούμενη διάλεξη που ο προφήτης Ησαΐας έλεγε:«ἔσται ἐν εἰρήνῃ ἡ ταφὴ αὐτοῦ(:θα επικρατήσει ειρήνη στην ταφή Του)» [Ησ. 57, 2]· διότι με την ταφή Του έφερε ειρήνη ανάμεσα στον ουρανό και στη γη, οδηγώντας τους αμαρτωλούς στον Θεό· και ότι «ἀπὸ γὰρ προσώπου ἀδικίας ἦρται ὁ δίκαιος(:ο δίκαιος πάρθηκε από τα χέρια των αδίκων)» [Ησ. 57, 1] και «ἔσται ἐν εἰρήνῃ ἡ ταφὴ αὐτοῦ(:θα επικρατήσει ειρήνη στην ταφή Του)» [Ησ. 57, 2] καὶ «δώσω τοὺς πονηροὺς ἀντὶ τῆς ταφῆς αὐτοῦ(:και θα παραδοθούν οι πονηροί ως αντάλλαγμα για τον θάνατό Του)» [Ησ. 53, 9].

Ρήσεις καί Διηγήσεις Ἁγίου Παϊσίου (κθ-λε). Ἀπό τήν Ἀσκητική καί Ἡσυχαστική Ἁγιορείτικη Παράδοση


κθ’

«Ἡ βα­σκα­νί­α εἶ­ναι ἕ­νας ζῆ­λος μέ κα­κί­α καί φθό­νο. Πρέ­πει ὁ ζῆ­λος μας νά εἶ­ναι κα­λός χω­ρίς κα­κί­α. Αὐ­τό μπο­ροῦ­με νά τό κα­τα­λα­βαί­νου­με, ὅ­ταν δοῦ­με κά­ποι­ον πού ζη­λεύ­ου­με, (θαυ­μά­ζου­με), καί ἔχη πά­θει κα­κό. Ἄν χα­ροῦ­με, τό­τε ὁ ζῆ­λος μας ἔ­χει κα­κί­α».

λ’

«Ἡ εὐ­λο­γί­α καί ἡ εὐ­χή πιά­νουν, ὅ­ταν εἶ­ναι ἀ­πό τήν καρ­διά. Γι᾿ αὐ­τό ὁ Ἰ­σα­άκ εἶ­πε στόν Ἠ­σαῦ νά τοῦ φέ­ρη νά φά­η νά εὐ­φραν­θῆ ἡ καρ­διά του, γιά νά τόν εὐ­λο­γή­ση».

λα’

«Πρέ­πει ὁ λο­γι­σμός ἑ­νός φι­λο­τί­μου νά κλί­νη πε­ρισ­σό­τε­ρο στήν ἀ­γά­πη τοῦ Θε­οῦ, στήν θυ­σί­α Του, ἐ­νῶ ἑ­νός σκλη­ροῦ στήν κρί­ση, στήν ἀν­τα­πό­δο­ση· ἀνα­λό­γως δη­λα­δή».

λβ’

«Πρέ­πει νά ἀ­γω­νι­σθοῦ­με νά ξερ­ρι­ζώ­σου­με τά με­γά­λα πά­θη, δι­ό­τι ξερ­ρι­ζώ­νον­τας ἕ­να με­γά­λο πά­θος, ξερ­ρι­ζώ­νον­ται καί πολ­λά ἄλ­λα μι­κρά».

λγ’

«Ἡ τα­πεί­νω­ση καί ἡ ἀ­γά­πη, νά, αὐ­τό εἶ­ναι τό πᾶν».

15 Ἀπριλίου. † Μέγα Σάββατον. «Ἡ θεόσωμος ταφὴ καὶ ἡ εἰς ᾅδου κάθοδος τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ». Κρήσκεντος μάρτυρος. Λεωνίδου μάρτυρος (ἐπισκόπου Ἀθηνῶν), Ἀνανίου ἱερομάρτυρος (†1764). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα (Ῥωμ. ς΄ 3-11).

Ρωμ. 6,3            ἢ ἀγνοεῖτε ὅτι ὅσοι ἐβαπτίσθημεν εἰς Χριστὸν Ἰησοῦν εἰς τὸν θάνατον αὐτοῦ ἐβαπτίσθημεν;

Ρωμ. 6,3                    Η δεν γνωρίζετε, ότι όσοι εβαπτίσθημεν με την πίστιν στον Ιησούν Χριστόν, εβαπτίσθημεν συγχρόνως (εβυθίσθημεν τρόπον τινά και εγίναμεν μέτοχοι) στον θάνατον αυτού; (Δια της σταυρώσεως του παλαιού ανθρώπου).

Ἡ ἄρνηση τοῦ Ἀπ. Πέτρου ἀπό ἔλλειψη προσευχῆς Γ΄, Περί τῆς ἄρνησης τοῦ Κυρίου ἀπό τόν Ἀπ. Πέτρο, πού ἔγινε ἀπο α)ὑπερηφάνεια, β) ἀμέλεια καί γ) ἔλλειψη προσευχῆς (Γ' μέρος 28ης μελέτης), Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Η άρνηση του Απ. Πέτρου από έλλειψη προσευχής Γ΄, Περί της άρνησης του Κυρίου από τον Απ. Πέτρο, που εγινε απο α) υπερηφάνεια, β) αμέλεια καί γ) έλλειψη προσευχής (Γ' μέρος 28ης μελέτης), Αγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα, 13-4-2023, Αρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἀντιχριστιανική διδαχή περί ‘’πολλῶν ὁδῶν σωτηρίας’’


Η αντιχριστιανική διδαχή περί ‘’πολλών οδών σωτηρίας’’

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Η ‘’διδαχή’’ περί υπάρξεως ‘’πολλών οδών σωτηρίας’’, δεν αποτελεί μόνο μορφή συγκρητισμού, αλλά και αντιχριστιανική ‘’διδαχή’’, καθότι αναιρεί τον σωτηριώδη λόγο του Κυρίου, ο οποίος είπε, ‘’εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή’’ (Ιω. 14,6).

Οι διαπροσωπικές σχέσεις, καθώς και η πρέπουσα αγάπη προς κάθε άνθρωπο, δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως αφορμή διαθρησκειακών ατοπημάτων στις συναντήσεις που πραγματοποιούνται με αλλόθρησκους συνανθρώπους μας.

Ο Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ στην Επιστολή του με αρ. 238 αναφέρει τα εξής: ‘’Η μόνη εγγύηση, η μοναδική οδός για την σωτηρία είναι η σωστή πίστη σε Εκείνον, που ο Θεός έστειλε στον κόσμο δηλαδή τον Υιόν – τον Χριστό. Δεν αρκεί λοιπόν, να είμαστε «καλοί» άνθρωποι. Και αν άνθρωποι μεγάλοι και φωτισμένοι, κατέβαιναν τότε στον Άδη, πως είναι δυνατό εσύ, να θέλεις να σωθής χωρίς πίστη και επικοινωνία με τον Χριστό; Και πως τολμάς και ψάχνεις να βρεις, αν και οι μουσουλμάνοι θα σωθούν; Επειδή απλά σου φαίνονται «καλοί»; Χωρίς ποτέ, να έχουν πιστεύσει στον Ένα και Μοναδικό Σωτήρα και Λυτρωτή; Ας κάμουμε, λοιπόν, φροντίδα μας να αγαπήσουμε τον Χριστό. Γιατί σωτηρία χωρίς Αυτόν, μόνο χάρη σε μερικές «καλές πράξεις» δεν γίνεται’’*.

Βεβηλώνουν σχεδὸν ἀποκλειστικὰ Ὀρθοδόξους Ναούς!


Ὁ πραγματικός ἀντίπαλος τοῦ πτωτικοῦ κόσμου εἶναι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ Ὀρθοδοξία μας καὶ γι’ αὐτὸ εἶναι ὁ μόνιμος στόχος τῶν χριστιανομάχων. Σύμφωνα μὲ τὴν ἐτήσια ἔκθεση τοῦ ὑπουργείου Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων καὶ ἀφορᾶ στὸ 2021, «οἱ βεβηλώσεις θρησκευτικῶν χώρων στὴν Ἑλλάδα ἀφοροῦν στὸ 97,89% σὲ Ὀρθόδοξους ναούς.

Πραγματικά, εἶναι ἀνησυχητικὴ ἡ κατάσταση ὅσον ἀφορᾶ στὴ βεβήλωση χώρων τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας στὴν Ἑλλάδα, 373 στὸ σύνολό τους, στὰ ἀστικὰ κέντρα καὶ στὴν ἐπαρχία, (βανδαλισμοί, διαρρήξεις, κλοπές, ἱεροσυλίες, συλήσεις τάφων, ἐμπρησμοὶ καὶ λοιπὲς βεβηλώσεις κ.λπ.). Σὲ σχέση μὲ τὸ 2017 (526), τὸ 2018 (563), τὸ 2019 (504) καὶ τὸ 2020 (370) εἶναι λιγότερα τὰ περιστατικά, ἐνῷ σὲ σχέση μὲ τὸ 2015 (137) καὶ τὸ 2016 (208) εἶναι περισσότερα. Ἐπίσης τὸ 2021 σημειώθηκαν τρία περιστατικὰ ρατσιστικοῦ/ἀντισημιτικοῦ χαρακτήρα κατὰ ἰουδαϊκῶν χώρων, δηλαδὴ τὸ 0,79% ἐπὶ τοῦ συνόλου καὶ δύο περιστατικά, δηλαδὴ τὸ 0,53% ἐπὶ τοῦ συνόλου κατὰ μουσουλμανικῶν.

Ὅταν συναντήθηκαν ὁ Ἅγιος Παΐσιος μέ τόν γέροντα Κλεόπα Ἰλίε

Ο π Κλεόπας το 1977 είχε πάει στο Άγιο Όρος να προσκυνήσει . Πήγε σε πολλά μοναστήρια και όταν έφθασαν στο γέροντα Παϊσιο ο π Κλεόπας του ζήτησε μια συμβουλή :

« Πατέρα Παϊσιε θα ήθελα να παραμείνω στο Άγιο Όρος ,εσείς τι συμβουλή μου δίνετε;.

Ο γέροντας Παϊσιος είχε το διορατικό χάρισμα και του είπε :

ΩΡΕΣ- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΜΕ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ Μ. ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ, ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟΝ 15-4-2023

ΩΡΕΣ- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΜΕ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ Μ. ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ, ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟΝ 15-4-2023 
https://www.youtube.com/live/tngz4HUodQo?feature=share

Οἱ σκοτεινοί ἄνθρωποι τῆς Παγκοσμιοποίησης θέλουν δούλους, ἀνθρώπους- ἄτομα χωρίς πρόσωπο, ἀνθρώπους- μάζα

«Οἱ σκοτεινοί ἄνθρωποι τῆς Παγκοσμιοποίησης θέλουν δούλους, ἀνθρώπους- ἄτομα χωρίς πρόσωπο, ἀνθρώπους- μάζα.
Γι’ αὐτό προωθοῦν τήν κατάργηση τῶν φύλων καί τῆς οἰκογένειας. Ἔτσι- μᾶς λένε- κατ’ αὐτόν τόν τρόπο θά ἐπιτύχουμε τήν ἑνότητα.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible