Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Ἠ ἀγάπη τοῦ κόπου καί τῆς ἐξουδένωσης φανερώνουν τήν μετάνοια, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Φιλοκαλία. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης



ΚΗΡΥΓΜΑ_356. Η αγάπη του κόπου και της εξουδένωσης φανερώνουν την μετάνοια, Αββά Μάρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α',, 26-5-2022, Ἀρχιμ. Σάββα ἉγιορείτουἹ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Γέροντας Σοφιανός Μπογκίου -Ὁ ''Ἀπόστολος'' τοῦ Βουκουρεστίου


Γέροντας Σοφιανός Μπογκίου - Ο ''Απόστολος'' του Βουκουρεστίου

ΠΗΓΗ:ΕΔΩ

Αναμφίβολα ο π. Σόφιαν ήταν ένας κρίκος των σταρετς της Ρουμανικής Εκκλησίας οι οποίοι, όμοια με τους πατέρες του Γεροντικού, φρόντιζε να μεταδώσει τη διδασκαλία και τον τρόπο που οδηγούν στη θέωση. Όταν επικαλούμαστε το πρόσωπο κάποιου γέροντα, μια κάποια περιέργεια (όχι χρήσιμη άλλα χαρακτηριστική των καιρών μας) μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν ο συγκεκριμένος έχει αποκτήσει τη καρδιακή προσευχή. Στη περίπτωση του π. Σόφιαν η απάντηση βρισκόταν αποτυπωμένη στη μορφή του.

Γεννήθηκε στις 7 Οκτωβρίου του 1912 στη σημερινή Μολδαβία (Βεσσαραβία) στο χωριό Κοκονέστι Βέκι. Στη βάπτιση πήρε το όνομα Σέργιος. Στα 14 μπήκε σα δόκιμος στη σκήτη Ρούγκι. Μετά από δύο χρόνια - έχοντας και πολύ ωραία φωνή - γράφτηκε στη σχολή ψαλτικής της μονής Ντομπρούσα, ενώ το 1932 φοίτησε στο Θεολογικό σεμινάριο της μονής Τσέρνικα όπου είχε συμμαθητή τον μετέπειτα πατριάρχη Ρουμανίας Θεόκτιστο. Το 1937 έγινε μοναχός στη Μονή Νταμπρούσα παίρνοντας το όνομα Σοφιάν ενώ το 1939 χειροτονήθηκε διάκονος. Όταν οι Ρώσοι κατέλαβαν τη Βεσαραβία οι μοναχοί της μονής Ντομπρούσα διώχθηκαν και μεταφέρθηκαν στη Μονή Καλντορουσάνι της Ρουμανίας.Εκάρη μοναχός στις 25 Δεκεμβρίου 1937.Μεταξύ 1942-1946 φοίτησε στη Θεολογική Σχολή του Βουκουρεστίου,έχοντας ως θέμα στη διπλωματική του εργασία «Η μορφή του Σωτήρος στην εικονογραφία»
Το 1945 απεφοίτησε από τη Σχολή Καλών Τεχνών του Βουκουρεστίου Στις 15 Νοεμβρίου 1945 χειροτονήθηκε ιερέας στη Μονή Αντίμ. Το 1958 τον σύνελλαβαν οι κομμουνιστές μαζί με άλλους 16 διανοούμενους μέλη της πνευματικής κινήσεως «Η καιόμενη βάτος»

Τά στοιχεῖα σαλότητας τοῦ διά Χριστόν σαλοῦ σιναΐτου μοναχοῦ Ἰωάννου


«Ἡ ἐκκοσμίκευση τῶν σύγχρονων ‘Χριστιανῶν’» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου





Σήμερα ποὺ ἑορτάζουμε τοὺς Ἁγίους Κωνσταντῖνο καὶ Ἑλένη, τοὺς Ἰσαποστόλους Βασιλεῖς, ἔχουμε νὰ παρατηρήσουμε μερικὰ πράγματα: τὸ πρῶτο, ὅτι ἕνα κράτος τότε πραγματικὰ προοδεύει καὶ κραταιοῦται καὶ μεγαλύνεται καὶ δοξάζεται, ὅταν ἔχει ἀρχηγὸ τὸν Χριστό, καὶ προστάτη του τὸν Τίμιο Σταυρό, ὅπως ἡ αὐτοκρατορία τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου. Ὅταν λειτουργεῖ σωστὰ ἡ κρατικὴ ἐξουσία, καὶ ἐπίσης ἡ Ἐκκλησία, ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία ὡς διακονία τοῦ λαοῦ, καὶ δὲν ὑπάρχει ὁ λεγόμενος Καισαροπαπισμός, ὅπου ὁ Καίσαρας προσπαθεῖ νὰ κυριαρχήσει ἐπάνω εἰς τὴν Ἐκκλησία· ὁ βασιλέας, ὁ αὐτοκράτορας, ἡ κοσμικὴ ἐξουσία νὰ κυριαρχήσει ἐπάνω εἰς τὴν Ἐκκλησία. Καὶ αὐτὸ ἀκριβῶς ἔγινε εἰς τὸ Ὀρθόδοξο λεγόμενο Βυζάντιο ὅπως εἴπαμε, ποὺ δὲν εἶναι σωστὴ ἡ ὀνομασία, πιὸ σωστὰ θὰ λέγαμε ἡ Ὀρθόδοξη Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία, Ὀρθόδοξη Βασιλεία τῶν Ρωμαίων· καὶ ἔτσι αὐτοαπεκαλοῦντο καὶ οἱ λεγόμενοι Βυζαντινοί, Ρωμαῖοι καὶ ὄχι Βυζαντινοί. Αὐτὸ εἶναι ἕνα ψεύτικο ὄνομα ποὺ τὸ ἔδωσαν οἱ ἐχθροὶ τῆς Ρωμιοσύνης, οἱ Φράγκοι, οἱ αἱρετικοὶ τῆς Εὐρώπης, γιὰ νὰ ἀποκόψουν τὴν βασιλεία αὐτὴ τῆς Ρωμανίας ἀπὸ τὸ ἱστορικό της παρελθόν, καὶ τοὺς Ρωμιούς, τοὺς διάδοχους τῶν Ρωμαίων, τοὺς Ὀρθοδόξους πλέον Ρωμαίους ἀπὸ τὴν ἱστορική τους προέλευση, ἀπὸ τὸ ἱστορικό τους παρελθόν. Γιατὶ πραγματικά, οἱ διάδοχοι τῶν Ρωμαίων δὲν εἶναι οἱ Γερμανοί, οἱ Φράγκοι οἱ ὁποῖοι ἦταν ἄθεοι, καὶ δυστυχῶς καὶ σήμερα εἶναι ἄθεοι καὶ ἀντίχριστοι, ἀλλὰ εἶναι ἀκριβῶς οἱ Ὀρθοδοξοποιημένοι Ρωμαῖοι τῆς Ρωμανίας· ὅλοι αὐτοὶ ποὺ συναπετέλεσαν τὴν μόνη Ὀρθόδοξη Αὐτοκρατορία ποὺ κράτησε πάνω ἀπὸ χίλια χρόνια.

Τὸ ἕνα λοιπὸν εἶναι αὐτό. Καὶ σήμερα ἄν θέλουμε, τὸ κράτος μας, ἡ πατρίδα μας, τὸ ἔθνος μας νὰ πάει μπροστὰ ὅπως λέμε, ἤ πιὸ σωστὰ νὰ πάει ψηλά, νὰ πάει στὸν Θεό, νὰ ἑνωθεῖ μὲ τὸν Θεὸ καὶ νὰ ἔχει ἀληθινὴ πρόοδο -γιατὶ ἀληθινὴ πρόοδος εἶναι ἡ ἁγιοποίηση, εἶναι ὁ ἐξαγιασμὸς τῶν πολιτῶν τοῦ κράτους, τότε τὸ κράτος προοδεύει- τότε θὰ πάει καλά, ὅταν θὰ ἐπιτευχθεῖ αὐτό· ὅταν ὅλοι ἤ τοὐλάχιστον μία κρίσιμη πλειοψηφία -θὰ λέγαμε- τῶν πολιτῶν, τῶν Ἑλλήνων τῶν σημερινῶν ποὺ ἀποτελοῦν τὸ Ὀρθόδοξο κράτος, τὸ Ὀρθόδοξο ἔθνος τῆς Ἑλλάδος, μετανοήσουμε πραγματικά, καὶ βάλουμε ὡς κέντρο τῆς ζωῆς μας τὸν Χριστὸ καὶ ὄχι τὸν χρυσό ἤ ὁποιαδήποτε ἄλλη κατάσταση ποὺ παραπέμπει καὶ συνιστᾶ εἰδωλολατρία.

"Ὅταν ὑπάρχει προσευχή, νηστεία καί ἀσκητικότητα, δέν ὑπάρχει ἔχθρός γιά ἕνα τόπο"


"Όταν υπάρχει προσευχή, νηστεία και ασκητικότητα δεν υπάρχει εχθρός για ένα τόπο"

π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος

Στις αρχές του 451 ο Αττίλας και η ορδή των βαρβάρων Ούννων πλησίαζε στο Παρίσι, λεηλατώντας και αφανίζοντας τα πάντα. Οι κάτοικοι της πόλης πανικόβλητοι ήθελαν να φύγουν και η μόνη που τους κράτησε ήταν μόνο η Γενοβέφα.

Έδωσε πίστη και κουράγιο διατηρώντας την ψυχραιμία τους και συγκέντρωσε τις γυναίκες στους ναούς και τους είπε "κοιτάξτε ο εχθρός έρχεται, είναι πολύ ισχυρός, έχει όπλα και δύναμη και είναι βάρβαρος και άγριος και εμείς δεν έχουμε τίποτε". Αυτό το γνωστό μοντέλο, ένα πράγμα έχουμε εμείς, προσευχή και νηστεία. Και είπε "μην τα χάνετε και να θέλετε όπλα, δεν προλαβαίνετε να φτιάξετε" και έβαλε την προσευχή και τη νηστεία σε όλο το λαό και μάλιστα κάποιοι αντέδρασαν με αυτή την προσπάθειά της, -θεώρησαν που κάνει το λαό μαλθακό- και μερικοί πολεμοχαρείς έκαναν προσπάθεια να την σκοτώσουν ρίχνοντας της μέσα στο Σηκουάνα, αλλά πρόλαβε και σώθηκε η Γενοβέφα.

Όντως, σύμφωνα με τις προρρήσεις της Αγίας, ο Αττίλας έφτασε στο Παρίσι απ’ έξω και δεν μπήκε μέσα - χωρίς αιτία - παρέκαμψε. Έφυγε και μετά φεύγοντας, βρέθηκαν μπροστά του κάποια στρατεύματα Γάλλων και Φράγκων και κατατροπώθηκε ο Αττίλας εκεί. Από το Παρίσι πέρασε αβλαβώς.

Ακριβώς μία άλλη διαβεβαίωση, σας το έχω πει χίλιες φορές "όταν υπάρχει προσευχή, νηστεία και ασκητικότητα, δεν υπάρχει εχθρός για ένα τόπο".
Όποιος είναι στραμμένος στο Θεό δεν χρειάζεται να κάνει καμία πολεμική προετοιμασία. Σας το έχω πει χιλιάδες φορές- και είναι αυτή- ας το πω έτσι, η πολεμική θεολογία που ζω και γνωρίζω από την ορθοδοξία μας. Ας την πω έτσι, πολεμική θεολογία. Επιβεβαιωμένη μακροχρόνια και δια του Ισραήλ και δια της κάθ’ ημάς ανατολικής αυτοκρατορίας.

Ὁ Ἅγιος Κωνσταντῖνος τῷ Φωτί τοῦ Χριστοῦ ἐπορεύθη


Ο Άγιος Κωνσταντίνος τω Φωτί του Χριστού επορεύθη

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

«Tην οικουμένην ως προίκα προικοδοτήσας τω Κτίστη σου», με αυτόν τον λόγο, το Δοξαστικό των Στιχηρών, της ακολουθίας του Εσπερινού, από την εορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, ο υμνογράφος αποδίδει το «ισαπόστολον κάλλος» και το μέγεθος του έργου του Αγίου Κωνσταντίνου.

Όσοι εκφράζουν αυθαίρετες «απόψεις» για την αγιοκατάταξη του Αγίου Κωνσταντίνου, δεν έχουν εκκλησιαστικά κριτήρια. Τον καθοριστικό ρόλο του Αγίου Κωνσταντίνου στην εξάπλωση του Χριστιανισμού ποιος τον αμφισβητεί; Τα άλλα κίνητρα που καταλογίζουν οι πολέμιοι της αγιοκατάταξής του δεν ευσταθούν. Η μετέπειτα πορεία των δύο αυτοκρατόρων, του Αγίου Κωνσταντίνου και του Λικινίου αποδεικνύει την πρόθεση, καθώς και τα κίνητρα ενός εκάστου.

Το κίνητρο της πολιτικής σκοπιμότητος, θα μπορούσε κάποιος να το αποδώσει κάλλιστα στον Λικίνιο, ο οποίος παραβίασε το Διάταγμα των Μεδιολάνων περί ανεξιθρησκείας, μετά την ήττα του από τον Άγιο Κωνσταντίνο στην Κάτω Παννονία και τη απόσυρση του στο Σύρμιο, διώκοντας και πάλι τους Χριστιανούς.

Αντιθέτως η μετέπειτα στάση του Αγίου Κωνσταντίνου του Πρώτου Χριστιανού Αυτοκράτορα, του «μεγαλύτερου ηγέτη της Ρωμιοσύνης», όπως τον καλεί ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης, αποδεικνύει ότι η υποστήριξή του προς τους χριστιανούς δεν ήταν αποτέλεσμα σκοπιμότητος.

Όταν εγκαινίαζε ο Μέγας Κωνσταντίνος την Νέα Ρώμη, η αφιέρωση στην αναθηματική ιδρυτική στήλη ανέγραφε «Σοι Χριστέ Κόσμου Βασιλεύς και δεσπότης, σοι προστίθημι την δε την δούλην πόλιν και σκήπτρα της δε και το παν Ρώμης Κράτος, φύλαττε ταύτην, σώζε δ’ εκ πάσης βλάβης».

«Γέροντα, ἦταν τελικῶς ὁ πάτερ Παίσιος Ἅγιος;»


«Γέροντα, ἦταν τελικῶς ὁ πάτερ Παίσιος Ἅγιος;;;»

Βρεθήκαμε 4-5 χρόνια μετά τήν κοίμηση τοῦ Γέροντα στό κελλάκι τοῦ Γέρο Θεοκλήτου Διονυσιάτη.

-- Γέροντα, ἦταν ὁ πάτερ Παίσιος Ἅγιος;;;

-- Θά σᾶς πῶ ἕνα περιστατικό πού μοῦ διηγήθηκαν πρίν λίγες μέρες:

Μία ἡλικιωμένη γυναίκα ἀπό τήν Τρίπολη πίνοντας καφέ μέ τίς φίλες της ἀναφέρθηκε στόν Γέροντα: «Ἄν ἦταν ἅγιος καί θαυματουργός θά εἶχε κάνει πρῶτα καλά τόν ἑαυτό του».

Τό βράδυ τῆς ἐμφανίστηκε ὁλοζώντανος καί τῆς εἶπε:

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 26-5-2022

https://youtu.be/-84BLFdZf_U
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα:ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 26-5-2022

Νά ἀγαπᾶτε…. Love….


Αυτή είναι η τελευταία διαθήκη μου: να αυξήσετε τις προσευχές σας για ολους! Οι προσευχές σας θα μετακινουν βουνά .Να αγαπάτε ο ένας τον άλλον.

Ἅγ.Γαβριήλ ὁ Γεωργιανός ,2 Νοεμβρίου

This is my last will and testament: raise your prayers for everyone; your prayers will move the mountains. Love each other.

Saint Gabriel of Georgia ,2 Νοεμβρίου



https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/05/love.html

26 Μαΐου. Κάρπου ἐκ τῶν 70 (α ́ αἰ.). Ἀλφαίου ἀποστόλου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ. ε΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. ιδ΄ 20 - ιε΄ 14).

Πραξ. 14,20       κυκλωσάντων δὲ αὐτὸν τῶν μαθητῶν ἀναστὰς εἰσῆλθεν εἰς τὴν πόλιν, καὶ τῇ ἐπαύριον ἐξῆλθε σὺν τῷ Βαρνάβᾳ εἰς Δέρβην.

Πραξ. 14,20             Οταν δε οι Χριστιανοί περιεκύκλωσαν με πόνον αυτόν, δια να τον κηδεύσουν, εσηκώθηκε ο Παύλος υγιής, με την δύναμιν του Θεού, και εισήλθε εις την πόλιν. Την επομένην δε έφυγε μαζή με τον Βαρνάβαν και ήλθε εις την Δερβην.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible