Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΟΣΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΟΥ ΗΓΙΑΣΜΕΝΟΥ

ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΟΣΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΟΥ ΗΓΙΑΣΜΕΝΟΥ
https://www.youtube.com/live/A_87d3fEiWk?si=L4g8jv3n36-m4kbS

Ἁπλά, ἁπαλὰ καὶ μὲ ἀγάπη προσεγγίζουμε τὸν Θεό, Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἁπλά, ἁπαλὰ καὶ μὲ ἀγάπη προσεγγίζουμε τὸν Θεό, Ἁγ. Πορφυρίου, 3-12-2023, Τὰ θεραπευτικὰ μέσα τῆς Ἐκκλησίας, Ἀρχίμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἁπλότης στὴν ἐργασία τῆς νοερᾶς προσευχῆς, Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἁπλότης στὴν ἐργασία τῆς νοερᾶς προσευχῆς, Ἁγ. Πορφυρίου- Βίος καὶ λόγοι, 3-12-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ προσευχὴ φωτίζει τὴν ψυχὴ καὶ βλέπουμε τὸν Θεό, Ἁγ. Πορφυρίου- Βίος καὶ λόγοι, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Ἡ προσευχὴ φωτίζει τὴν ψυχὴ καὶ βλέπουμε τὸν Θεό, Ἁγ. Πορφυρίου- Βίος καὶ λόγοι, 3-12-2023

 

Πρότυπο ἀγαθοῦ ποιμένος ὁ Χρυσόστομος


Πρότυπο ἀγαθοῦ ποιμένος ὁ Χρυσόστομος

Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος - θεολόγος

«Χαίροις ὁ νοῦς ὁ χρυσόμορφος, χελιδὼν ἡ χρυσόστομος, ῥεῖθρον χρυσοειδέστατον, προχέον τὰ νάματα», ψάλλει ἡ Ἐκκλησία μας, διὰ στόματος τοῦ ἐξόχου ποιητοῦ-ὑμνογράφου, σὲ ἕνα ἀπὸ τὰ Στιχηρὰ τοῦ Ἑσπερινοῦ τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, τὴν 13η Νοεμβρίου. Ὡς γνωστόν, τὴν ἡμέρα αὐτὴν μετατίθεται ὁ ἑορτασμὸς τῆς μνήμης του, διότι τὴν 14η Σεπτεμβρίου, ὁπότε ἐκοιμήθη ὁ Ἅγιος, ἡ Ἐκκλησία μας τιμᾶ τὸ μεγάλο γεγονὸς τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ.

Οἱ τὰ πάντα καλῶς διαταξάμενοι Πατέρες πολὺ σοφὰ μετέθεσαν τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου ἀκριβῶς πρὶν ἀπὸ τὴν ἔναρξη τῆς Μικρῆς Σαρακοστῆς τῶν Χριστουγέννων, καθ’ ὅτι δὲν ὑπάρχει καταλληλότερο πρόσωπο ἀπὸ τὸν Ἰωάννη, ὁ ὁποῖος ὑπῆρξε ἀληθινὸ ὑπόδειγμα ὀρθοδόξου πίστεως, ζωῆς καὶ πολιτείας, ὥστε νὰ ἀποτελέσῃ τὴν βάση καὶ τὸ πρότυπο γιὰ τὴν δική μας καθοδήγηση κατὰ τὴν πνευματικὴ αὐτὴν περίοδο.

Πράγματι, ὀ Ἰωάννης συνεδύαζε στὸ πρόσωπό του πολλὲς καὶ ποικίλες ἀρετές. Διέθετε ὀρθόδοξο φρόνημα καὶ μάλιστα σταθερὸ καὶ ἀναλλοίωτο, σὲ πεῖσμα τῶν ὕπουλων αἱρέσεων ποὺ λυμαίνονταν τὴν Ἐκκλησία στὴν ἐποχή του, εἶχε ἐξαιρετικὸ χάρισμα στὸν λόγο, ποὺ ὀφειλόταν στὴν φιλομαθῆ του φύση ἀλλὰ καὶ στὴν πολύπλευρη παιδεία του﮲ πάνω ἀπ’ ὅλα, ὅμως, ὑπῆρξε φιλάδελφος καὶ ἐλεήμων, «τῶν ὀρφανῶν ὁ Πατήρ, ἀδικουμένων ὀξυτάτη βοήθεια, πενήτων ἡ χορηγία, ἡ τῶν πεινόντων τροφή».

Ἐὰν ὁ Βασίλειος κλήθηκε Μέγας γιὰ τὴν σοφία του καὶ ὁ Γρηγόρος ὁ Θεολόγος ὑπῆρξε ἔξοχος ποιητής, ὁ Ἰωάννης ἀναδείχθηκε ὁ πλέον ἐνεργητικὸς καὶ κοινωνικὸς Ἱεράρχης. Μπορεῖ ἡ Βασιλειάδα νὰ ἦταν ἕνα ὑποδειγματικὸ δίκτυο κοινωνικῆς προνοίας στὴν εὐρύτερη περιοχὴ τῆς Καισαρείας, ἀλλὰ καὶ ἡ κοινωνικὴ προσφορὰ τοῦ Χρυσοστόμου στὴν πολυάνθρωπη, μάλιστα, Βασιλεύουσα ἦταν ἀνεκτίμητη. Νὰ σημειωθῆ ὅτι ὅραμά του ἦταν νὰ καταστήσῃ τὴν Βασιλεύουσα μιὰ ὀρθόδοξη κοινότητα, κατὰ τὸ πρότυπο τῶν πρωτοχριστιανικῶν κοινοτήτων, ὅπου ὑπῆρχε ὁμοψυχία καὶ κοινότητα ἀγαθῶν (Πράξ., δ’ 32).

Ὅσιος Ἰάκωβος ἐν Εὐβοίᾳ: «Τώρα, πάτερ μου, εἶσαι σωστὸς ἱερεὺς τοῦ Κυρίου, τώρα ἔχεις ὁλόκληρη τὴν θεία Χάρη ποὺ ἄφησες μαλλιὰ καὶ γένεια»!

Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο «Ὁ Ὅσιος Ἰάκωβος», ἐκδόσεις «Ἑνωμένη Ῥωμηοσύνη», Θεσσαλονίκη, 2020.

Διήγηση: «Ἕνας ἔγγαμος ἱερεύς, ὅταν χειροτονήθηκε ἔκοβε τὰ μαλλιὰ καὶ τὰ γένεια. Εἶχε ὅμως καὶ ἐνοχή. Πῆγε, λοιπόν, στὸν π. Ἰάκωβο καὶ τὸν ρώτησε:
-Πειράζει, Γέροντα, ποὺ κόβω τὰ γένεια καὶ τὰ μαλλιά;
-Δὲν πειράζει, τέκνον μου, τοῦ ἀπάντησε, ἀλλὰ μὲ πολλὴ πίκρα ὁ Γέροντας.
»Ὁ ἱερεὺς ἐξέλαβε “τὸ δὲν πειράζει” σὰν “χίλιες φορὲς πειράζει” καὶ τὸ καλλιέργησε μέσα του. Ἔτσι ἄφησε γένεια καὶ μαλλιά. Τὰ μαλλιά, μάλιστα, τὰ ἔδενε μὲ μαῦρο κορδονάκι, εἶχαν μακρύνει καὶ δένονταν καλά. Σ᾿ ἕνα χρόνο περίπου, ξαναπῆγε μὲ τὴν οἰκογένειά του στὴν Μονή. Βλέπει τὸν π. Ἰάκωβο ἔξω ἀπ᾿ τὴν πύλη τῆς Μονῆς, μόλις κατέβηκαν ἀπ᾿ τὸ αὐτοκίνητο· ἀκούει τὸν Γέροντα:

Ἐξ ἀφορμῆς ἀναφορᾶς τοῦ Σεβ. Λεμεσοῦ στά περί προφητειῶν τῶν ἡμερῶν μας


Εξ αφορμής αναφοράς του Σεβ. Λεμεσού στα περί προφητείων των ημερών μας

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Πρόσφατα σε άρθρο στις 26/10/20023, στην ιστοσελίδα sigmalive.com, το οποίο τιτλοφορείτο ‘’Λεμεσού : «Ο Παΐσιος δεν είπε ποτέ αυτά που λέει αδελφός…Ψέματα όλα», ανεφέροντο μεταξύ άλλων τα εξής : «…ακούω και εγώ πολλά και διάφορα που είπε ο Πάτερ Παΐσιος και πολλοί που τον είδαν και τους είπε. Σας ομολογώ ότι δεν είπε τίποτα απ’ όλα αυτά που λένε. Το λέω με πάσα ευθύνη και ειλικρίνεια. Με όλη τη δύναμη της ειλικρίνειας από την αρχιερατική μου υπόσταση. Εγώ έζησα 16 χρόνια με τον Γέροντα αυτόν. Με έναν συγκεκριμένο αδελφό ο οποίος λέει κάθε λίγο ‘μου είπε ο γέρο Παΐσιος…μου είπε…’ δεν του είπε ποτέ αυτά τα πράγματα. Ήμουν μαζί του όταν τον είδε. Εγώ τον πήγα εκεί. Ήμουν πάντα παρών. Δεν είπε τίποτα απ’ όλα αυτά ο Γέρων Παΐσιος. Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν είπε’’.

Δεν είναι φρόνιμο να σχολιάσουμε τα λεγόμενα του Σεβ. Λεμεσού, από τη σχετική ομιλία του στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στα πλαίσια των Δημητρίων, τη στιγμή που δεν γνωρίζουμε τα των επισκέψεών του με τον Κύπριο Ιεράρχη που αναφέρει, ούτε και αν ο Ιεράρχης στον οποίον αναφέρεται είδε και κατ’ ιδίαν τον Άγιο ή αν επισκέφθηκε και άλλες φορές τον Άγιο Παΐσιο μόνος του, κάτι που είναι πολύ πιθανό.

Ούτε θα ήταν φρόνιμο να αναφερθώ στα λεγόμενα του Ιεράρχη στον οποίο αναφέρεται ο Σεβ. Λεμεσού, καθότι δεν έχω ακούσει τις ομιλίες του αυτές. Οι τίτλοι των ομιλιών του που κάποτε βλέπω στο διαδίκτυο δεν αρκούν. Να αναφέρω επίσης ότι σε ερμηνευτικές προσεγγίσεις που αφορούν τέτοια θέματα, πρέπει να είναι κανείς πολύ φειδωλός; Ο Ιεράρχης αυτός το γνωρίζει καλύτερα από μένα.

Εκείνο που λυπεί ιδιαίτερα στο δημοσίευμα τούτο, είναι ο χαρακτηρισμός, ‘’όλα είναι ψέματα’’, ο οποίος θέτει σε άλλη βάση τον σχολιασμό του. Άλλο είναι να πει κανείς έχει λάθος και άλλο ότι όλα είναι ψέματα. Αυτό κατ’ ουσία δεν χαρακτηρίζει μόνο τα λεγόμενα αλλά και τον Ιεράρχη αυτόν.

Ἡ ἐλευθερία τῆς δουλείας καὶ ἡ βασιλεία τῆς Δεββώρας


Ἡ ἐλευθερία τῆς δουλείας καὶ ἡ βασιλεία τῆς Δεββώρας

Γράφει ὁ Δρ Χαράλαμπος Μ. Μπούσιας, Μέγας Ὑμνογράφος τῆς τῶν Ἀλεξανδρέων Ἐκκλησίας

Ὅταν ἡ ζωή μας δὲν εἶναι χριστοκεντρική, ὅταν παραθεωροῦμε τὸν Χριστό μας ἢ καὶ τὸν ἀρνούμαστε παντελῶς, ζοῦμε στὸ σκοτάδι καὶ ἔχουμε μόνιμη ταραχή, τὴν ὁποία προσπαθοῦμε νὰ ἀποβάλλουμε μὲ τὴν συνέργεια τοῦ πονηροῦ, «τοῦ κοσμοκράτορος τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, τοῦ ἀπατεῶνος» (Ἐφεσ. στ΄ 12). Ὅταν λείπει ὁ Χριστὸς ἀπὸ τὴν ζωή μας, τὰ πάντα ἐπιτρέπονται. Ὅταν ὁδηγοῦμε τὸ καράβι τῆς ζωῆς μας στὸ πολυκύμαντο τοῦ βίου πέλαγος χωρὶς κυβερνήτη μας τὸν Χριστό, σίγουρα θὰ τὸ ρίξουμε σὲ ὑφάλους ἢ θὰ τὸ τσακίσουμε στὰ βράχια. Ὅταν λείπει ὁ Χριστὸς ἀπὸ τὴν ζωή μας νοιώθουμε ἕνα κενὸ δυσαναπλήρωτο, μιὰ θλίψη ἀνεξήγητη καὶ τοῦτο γιατί, «σ’ ὅποιον ἔχει λύπη ὁ Χριστὸς τοῦ λείπει».

Ὁ Χριστὸς εἶναι ἡ κεντρομόλος δύναμη ποὺ μᾶς συγκρατεῖ στὴν τροχιὰ τοῦ εὐαγγελικοῦ νόμου, αὐτοῦ ποὺ σήμερα μερικοὶ ὀνομάζουν «νόμο δουλείας» καὶ τὸν ἐξορκίζουν ζώντας τὴν ἐφάμαρτη ἐλευθερία, τῆς ὁποίας καὶ ὑψώνουν τὸ λάβαρο. Ἐνῶ γνωρίζουν ὅτι τὸ Εὐαγγέλιο τῆς Ἀγάπης μᾶς προστατεύει ἀπὸ τὴν φυγόκεντρη δύναμη τῆς ἁμαρτίας, ποὺ ἐνοικεῖ μέσα μας, ἀφοῦ «ἔγκειται ἡ διάνοια τοῦ ἀνθρώπου ἐπιμελῶς ἐπὶ τὰ πονηρὰ ἐκ νεότητος» (Γέν. 8, 21), δὲν θέλουν τὴν προστασία του νομίζοντας ὅτι αὐτὸ περιορίζει τὴν ἀπόλυτη ἐλευθερία τους. Δὲν σκέφτονται ὅτι ἡ «ἀπόλυτη ἐλευθερία» ἐκτροχιάζει τὸν ἄνθρωπο καὶ τὸν ὁδηγεῖ «στὰ Τέμπη» τῆς καταστροφῆς.

Ὁ Χριστός μας εἶναι ἡ ἀπόλυτη ἐλευθερία καὶ μᾶς θέλει ὅλους ἐλεύθερους κοντά Του. Ἔτσι, ὁ ἐλεύθερος ἄνθρωπος εἶναι πλούσιος σὲ θεϊκὲς δωρεές, ἐνῶ ἀντίθετα πτωχὸς εἶναι ὅποιος παραβιάζει τὶς θεῖες ἐντολές, ποὺ ὁδηγοῦν μὲ μαθηματικὴ ἀκρίβεια στὴν δουλεία· στὴν δουλεία τῶν παθῶν, τῆς φιλαρχίας, τῆς φιλοδοξίας, τοῦ πλούτου, τῶν πρόσκαιρων ἀπολαύσεων.

Τσερκάσι Θεοδόσιος: ''Θά ζητήσουμε διεθνή βοήθεια γιά τήν βία κατά τῶν πιστῶν τῆς Οὐκρανίας''


Τη βίαια κατάληψη της Ι.Μ.Γενεθλίου της Θεοτόκου στο κέντρο της πόλεως του Τσερκάσι, σχολίασε ο επιχώριος Μητροπολίτης Τσερκάσι κ. Θεοδόσιος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας.

Ο Σεβασμιώτατος, χαρακτήρισε το γεγονός "αιματηρό έγκλημα κατά των πιστών της Εκκλησίας της Ουκρανίας", ενώ υπογράμμισε ότι αυτό που συνέβη δεν μπορεί να αγνοηθεί.

«Το γεγονός ότι οι αστυνομικοί που βρίσκονταν στο σημείο δεν αντέδρασαν, δεν σημαίνει ότι οι πιστοί θα κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα! Αν όχι η Ουκρανία, τότε η Διεθνής Κοινότητα, βλέποντας τα εγκλήματα που διαπράττονται κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας, σίγουρα θα τους δώσει την αξιολόγησή που πρέπει» - ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Θεοδόσιος.

Ο Μητροπολίτης Τσερκάσι σε άλλο σημείο ανέφερε ότι τις τελευταίες εβδομάδες έχει ξεκινήσει ενεργά η σύσταση της διεθνούς ένωσης ανθρωπίνων δικαιωμάτων με τίτλο: «Η Εκκλησία κατά της Ξενοφοβίας και των Θρησκευτικών Διακρίσεων» και έχει ήδη συμπεριλάβει έγκυρους ιεράρχες της Ουκρανίας και άλλων Τοπικών Εκκλησιών.

Τὰ γενέθλια Ἀρχιερέων

Τὰ τελευταῖα χρόνια ἔχει εἰσχωρήσει ἡ δυτικὴ κοσμικὴ συνήθεια νὰ γιορτάζουν οἱ Χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι τὰ κοσμικά τους γενέθλια. Αὐτὴ ἡ συνήθεια δὲν ἔχει τὴν ρίζα της στὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, καθότι εἶναι καθαρὰ ἐξύμνηση τοῦ ἐγὼ τοῦ ἀνθρώπου.

Τὰ κοσμικὰ γενέθλια ἑορταζόντουσαν ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες, τοῦ μὴ Χριστιανικοῦ κόσμου. Ἀπέβλεπαν στὴν ἐξύμνηση τοῦ ἐγὼ τοῦ ἑορτάζοντος καὶ λάμβαναν χώρα μέ φαγοπότι, χωροὺς καὶ στὶς περισσότερες φορὲς μὲ ἀσέλγειες καὶ ἁμαρτωλὰ πάθη.

Ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοση εἶναι νὰ ἑορτάζουμε τὴν ὀνομαστική μας ἑορτή, ποὺ εἶναι ἡ πραγματικὴ πνευματικὴ γέννησή μας ἐν Χριστῷ τῷ Θεῷ ἡμῶν, μέσα ἀπὸ τὸ Ἅγιο Βάπτισμα. Ἡ ὀνομαστικὴ ἑορτὴ ἔχει σκοπὸ νὰ μᾶς ὑπενθυμίσει τὴν ἀναγέννησή μας καὶ νὰ μᾶς ὑπενθυμίσει ὅτι ὀφείλομε νὰ μιμηθοῦμε τὴν ζωὴ τοῦ Ἁγίου ποὺ φέρομε τὸ ὄνομά του. Ἑορτάζομε μὲ ἔργα ἀγάπης, ἐλεημοσύνης καὶ γενικὰ μέ καλά ἔργα.

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἑορτάζει τρία μόνο γενέθλια:

Ἀπορία


ΑΠΟΡΙΑ

Πρωτοπρεσβύτερος π. Ἰωάννης Κ. Διώτης

Θεολόγος-Συγγραφεύς- Δημοσιογράφος-Ἐκδότης,

(ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)

Τυγχάνει δεδομένον ὅτι ἐξ ἄκρας συλλήψεως δημιουργεῖται καὶ ἡ ψυχή. Τὸ μὲν σῶμα εἶναι ἀτελὲς καὶ ἐξελίσσεται σταδιακῶς. Ὅμως, δὲν εἶναι νοητόν, ὡς νομίζω, ἡ ψυχὴ νὰ ἔχῃ ἀτέλειαν. Ἑπομένως, εἶναι εὔλογος ἡ ἀπορία: Αἱ ψυχαὶ τῶν ἐμβρύων, κατὰ τὰς ἐκτρώσεις καὶ τὰς ἀποβολάς, ποῦ πηγαίνουν;

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓ. ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ, 4-12-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓ. ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ, 4-12-2023 
https://www.youtube.com/live/s_1dwNAAbbg?si=ZTElP--MqmaQFlqN

4 Δεκεμβρίου. † Βαρβάρας μεγαλομάρτυρος (†306), Ἰωάννου ὁσίου τοῦ Δαμασκηνοῦ (†760). Σεραφεὶμ Φαναρίου ἱερομ. (†1601). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς ἁγίας, Πέμ ιε´ ἑβδ. ἐπιστ. (Γαλ. γ´ 23 - δ´ 5).

Γαλ. 3,23           Πρὸ δὲ τοῦ ἐλθεῖν τὴν πίστιν ὑπὸ νόμον ἐφρουρούμεθα συγκεκλεισμένοι εἰς τὴν μέλλουσαν πίστιν ἀποκαλυφθῆναι.

Γαλ. 3,23                   Πριν δε να έλθη η δια της πίστεως λύτρωσις και σωτηρία, όλοι εφρουρούμεθα από τον Νομον, κλεισμένοι και περιμανδρωμένοι, προοριζόμενοι δια την πίστιν, που έμελλε εν καιρώ να αποκαλυφθή.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible