Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

Τό Ἅγιο Βάπτισμα: Ἀρχή τῆς ζωῆς. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Τό Ἅγιο Βάπτισμα: Ἀρχή τῆς ζωῆς. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης. Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 07-01-2011, (Σύναξη στό Ἀρχονταρίκι). http://hristospanagia3.blogspot.gr , http://www.hristospanagia.gr/ , http://agiapsychanalysi.blogspot.gr , Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube: http://hristospanagia3.blogspot.gr/2017/12/youtube.html

Πῶς νά ἑορτάσουμε τά Θεοφάνεια. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Πῶς νά ἑορτάσουμε τά Θεοφάνεια. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία στίς 06-01-2015 (Κήρυγμα τήν ἡμέρα τῆς ἑορτῆς στόν Ἱ. Ν. Ἁγίων Ἀναργύρων Γιαννιτσῶν). Ορθόδοξα ιστολόγια http://hristospanagia.gr, http://hristospanagia3.blogspot.gr , http://agiapsychanalysi.blogspot.gr , Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube: http://hristospanagia3.blogspot.gr/2017/12/youtube.html

«Περί τοῦ ἁγίου Βαπτίσματος» Α΄, Νικηφόρου Θεοτόκη, 5-1-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

«Περί τοῦ ἁγίου Βαπτίσματος» Α΄, Νικηφόρου Θεοτόκη, 5-1-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου ζωντανή μετάδοση_ Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης_http://hristospanagia3.blogspot.gr_ht... καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Τά Ἅγια Θεοφάνεια, Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, Μέρος Πρῶτο


ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ[Ματθ.3,13-17]

    Επιλεγμένα αποσπάσματα από την ομιλία ΙΒ΄του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
               σχετικά με τη Βάπτιση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού

[ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ]

   «Ττε παραγνεται ησος π τς Γαλιλαας ες τν ορδνην πρς τν ωννην, το βαπτισθναι π' ατο(:Τότε ήλθε ο Ιησούς απ’ τη Γαλιλαία στον Ιορδάνη ποταμό προς τον Ιωάννη για να βαπτισθεί απ’ αυτόν)»[Ματθ.3,13].
     Μαζί με τους δούλους ο Δεσπότης, μαζί με τους υπόδικους ο Κριτής έρχεται για να βαπτισθεί. Αλλά μη θορυβηθείς· μεταξύ των ταπεινών αυτών περισσότερο λάμπει το υψηλό μεγαλείο Του. Πραγματικά, Αυτός ο οποίος καταδέχθηκε να κυοφορηθεί για τόσο χρόνο σε μήτρα παρθενική και να γεννηθεί από εκεί, σύμφωνα με τους νόμους της ανθρώπινης φύσεως, και επιπλέον να ραπισθεί, να σταυρωθεί και να πάθει τα άλλα παθήματα, τα οποία υπέστη, γιατί παραξενεύεσαι, εάν καταδέχθηκε να βαπτισθεί και να έλθει μαζί με τους άλλους ανθρώπους προς τον δούλο Του; Διότι εκείνο ήταν που προκαλούσε μεγάλη κατάπληξη, το ότι δηλαδή, ενώ ήταν Θεός, θέλησε να γίνει άνθρωπος· τα άλλα λοιπόν κατά λογική ακολουθία έπονται όλα γενικώς. Γι’ αυτό τον λόγο και ο Ιωάννης πρόφθασε και έλεγε, εκείνα ακριβώς που είπε, ότι δηλαδή, δεν είναι άξιος να λύσει τα λουριά των υποδημάτων του Ιησού και όλα τα άλλα· για παράδειγμα είπε ότι ο Ιησούς είναι κριτής και θα αποδώσει δικαιοσύνη σύμφωνα με την αξία του καθενός και ότι θα χορηγήσει σε όλους ανεξαιρέτως το Άγιο Πνεύμα με αφθονία, ώστε όταν Τον δεις να έρχεται προς το βάπτισμα να μην υποψιαστείς τίποτε το ταπεινό.
    Επίσης, για τον ίδιο λόγο, όταν Αυτός ήταν παρών εκεί, Του προβάλλει ταπεινή αντίρρηση, λέγοντας: «γ χρείαν χω π σο βαπτισθναι, κα σ ρχ πρός με;(: Εγώ έχω ανάγκη να βαπτισθώ από σένα τον αναμάρτητο, και συ έρχεσαι σε μένα για να δεχθείς το βάπτισμα;)»[Ματθ.3,14]. Επειδή δηλαδή, το βάπτισμα ήταν ενδεικτικό της μετανοίας και οδηγούσε σε κατηγορία για τα αμαρτήματα που είχε διαπράξει ο κάθε βαπτιζόμενος, για να μη νομίσει κανείς ότι και ο Ιησούς με μια τέτοια διάθεση έρχεται στον Ιορδάνη, ο Ιωάννης διορθώνει την πιθανή αυτή εκτίμηση εκ των προτέρων, με το να Τον αποκαλέσει και «Αμνό»[Ιω. 1,29: « δε μνς το Θεοῦ ὁ αρων τν μαρτίαν το κόσμου»(: Να εκείνος που προφήτευσε ο Ησαΐας και μας Τον απέστειλε ο Θεός για να θυσιασθεί ως αρνί και να σηκώσει με τη σφαγή και τη θυσία Του ολόκληρη την αμαρτία και την ενοχή του κόσμου, και έτσι να την εξαλείψει)»] και Λυτρωτή από όλη γενικά την αμαρτία που έχει διαπραχθεί στην οικουμένη.  

Ἡ Σαλώμη ἡ μαία πού ζοῦσε στήν Βηθλεέμ. Ἁγίου Νικολάου Ἀχρίδος

Η ΣΑΛΩΜΗ Η ΜΑΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΒΗΘΛΕΕΜ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ.


Η Παναγία Παρθένος Μαρία συνέλαβε τον Κύριο Ιησού Χριστό μία Παρασκευή -όπως και το Πάθος Του επί του Σταυρού ήταν μέρα Παρασκευή- και Τον γέννησε την πρώτη ημέρα της εβδομάδος. Την πρώτη ημέρα της εβδομάδος είπε ο Θεός: Γενηθήτω φως (Γένεσις 1, 3). Την πρώτη ημέρα της εβδομάδος έπεσε το μάννα εξ ουρανού στη γη. Την πρώτη ημέρα της εβδομάδος γεννήθηκε ο Κύριος και Σωτήρας μας και την ημέρα αυτή βαπτίστηκε στον Ιορδάνη.
Την εποχή εκείνη ζούσε στη Βηθλεέμ η Σαλώμη η μαία• μια ηλικιωμένη γυναίκα, συγγενής του Ιωσήφ και της Μαρίας. Δεν μπορούσε να δεχθεί στο σπίτι της τούς συγγενείς της, αλλά τούς επισκέφτηκε στο σπήλαιο των ποιμένων. Όταν η Παναγία γέννησε ασπόρως τον Κύριο και Σωτήρα ημών, η Σαλώμη πήγε να τήν επισκεφτεί. Έξεπλάγη πού μια τόσο νεαρή κοπέλα μπόρεσε να γεννήσει χωρίς τη βοήθεια μιας μαίας, να σπαργανώσει η ίδια μόνη της το Βρέφος-Χριστό και μολαταύτα να στέκεται ακόμη ακμαία στα πόδια της!
Όταν εξηγήθηκε στη Σαλώμη ότι η γέννηση αυτή ήταν εκ Θεού και όχι εξ ανθρώπου, ότι ήταν άσπορος η σύλληψη και η γέννηση και ότι η Παναγία παρέμεινε Παρθένος μετά τη γέννηση, όπως και πριν από αυτήν, η Σαλώμη δεν το πίστεψε.

Ἅγιος Πορφύριος: «Ἡ σωτηρία τῆς Ἑλλάδος μόνο διά τοῦ Κυρίου θά γίνει»

 Απόσπασμα ομιλίας κυρίας Αθηνάς Σιδέρη στην Αγία Τριάδα Πετρουπόλεως (2015).

Θα σας πω ένα περιστατικό το οποίο έγινε πέρυσι την Αποκριά, την Κυριακή της Απόκρεω.
Αυτό το βράδυ μιλούσα σε έναν ναό στην περιοχή μας και ήρθε και με
συνήντησε μία κοπέλα. 
Θα ευχηθώ να είναι σήμερα ανάμεσά μας μαζί με τη μητέρα της. Θα την ήθελα πραγματικά και μακάρι ο Άγιος Γέροντας να μας την φέρει κοντά .. με συγκίνησε η κοπέλα αυτή.
 
Έμειναν τελευταίοι και μου είπαν, κυρία Αθηνά θα θέλαμε πολύ να σας μιλήσουμε.
 
Να ‘ναι ευλογημένο λέω.
 
.. και κάθεται η κοπέλα και μου λέει, πως σας φαίνομαι που μιλάω;
 
Λέω, μια χαρά κοπέλα είσαι αγάπη μου και πολύ ωραία μιλάς.
 
Μέχρι την Τετάρτη, μου λέει, δεν μίλαγα. Προσβλήθηκα από αφωνία και νοσηλεύτηκα σε νοσοκομείο των Αθηνών και όταν πήγα τρόμαξαν οι γιατροί διότι από τη σύγχυση που έπαθε ο εγκέφαλός μου ήθελα να πω καλημέρα και τα γράμματα κατέβαιναν ανάποδα, ανακατεμένα. Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη και μου κάνουν εισαγωγή στο νοσοκομείο για ένα μήνα γιατί μου είπαν ότι θα συνεργαστούν με ειδικό ερευνητικό κέντρο του Καναδά όπου θα στέλνουν τις εξετάσεις μου για να μπορέσουν να μου δώσουν τα ανάλογα φάρμακα.
 
Είχε περάσει ήδη η πρώτη βδομάδα. Εγώ, δε μιλούσα καθόλου. Η φωνή μου δεν υπήρχε, η γλώσσα μου δεν εκινείτο. [Δυστυχώς υπάρχουν αυτά τα κρούσματα. Είναι μία νέα μορφή που βλέπουμε στον χώρο των Αθηνών σήμερα.] Την Τρίτη της δεύτερης βδομάδος κοιμόμουνα και έρχεται, ανοίγει την πόρτα και μπαίνει ένας ιερέας μέσα. Ενώ κοιμόμουν, είχα συνείδηση ότι βρισκόμουν στο νοσοκομείο.
 
Έρχεται ο ιερέας στο κρεβάτι και του λέω, πάτερ, είσαστε ο ιερέας του νοσοκομείου;
 
Και μου λέει, όχι. Εγώ είμαι ο ιερέας που με έστειλε ο Κύριος να σε θεραπεύσω. Τώρα κιόλας θα σε θεραπεύσω αλλά δεν θα μαρτυρήσεις σε κανέναν τίποτα, διότι παρακολουθεί ο Κύριος τις έρευνες τις ιατρικές και βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο και δεν πρέπει να τους πούμε ότι θεραπεύτηκες εσύ από θαύμα για να συνεχίσουν τις έρευνες. Γιατί, αυτήν την ασθένεια που σου ‘λαχε θα την βλέπουμε συχνά. Προέρχεται από ισχυρό σοκ.
 
Ναι Γέροντα. του λέει. Βεβαίως.
 
Της είπε τι θα κάνει, πως θα έχει το κεφάλι, πως θα ανοίξει το στόμα. Οι κινήσεις που έκανε στην κοπέλα, όντως, δεν έχω καμμία αμφιβολία, έτσι τέτοιες κινήσεις θεραπευτικές μας έκανε σε όλους όσοι είχαμε ανάγκη..
 
Της είπε στο τέλος, τώρα θα μιλήσεις. Αύριο θα σου δώσουν το εξιτήριο. Θα χαρούν πολύ οι γιατροί και θα σε ρωτούν αλλά να τους πεις ότι θα συνεργαστώ μαζί σας μέχρι να βρείτε το φάρμακο αλλά δεν ξέρω τι έγινε, δεν ξέρω θα λες. Την Πέμπτη της λέει σε περιμένω στο σπίτι μου.
 
Που είναι πάτερ το σπίτι σας;

Ἡ αἵρεση τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου

Ἡ αἵρεση τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου

Εἶναι πάνω ἀπό κάθε φαντασία καί διανοητική σύλληψη αὐτό πού διακηρύσσεται μέ τόν πιό ἐπίσημο τρόπο ἀπό τόν Παπισμό σχετικά μέ τό δόγμα τοῦ ἀλαθήτου τοῦ Πάπα. Συγκεκριμένα, ἡ «πρώτη (Α΄) Βατικανή Σύνοδος (1870) ἀνεκήρυξε (τόν Πάπα) ἀνώτερον τοῦ Θεοῦ ἀποφανθεῖσα ὅτι: «Ἐάν ὁ Πάπας ἔχη ἀποφανθῆ γιά κάποιο θέμα καί ἡ γνώμη τοῦ Θεοῦ εἶναι διαφορετική τῆς γνώμης τοῦ Πάπα, θά πρέπει ὁ Θεός νά ἀνακαλέση τήν γνώμην Του καί νά συμφωνήση μέ τήν γνώμη τοῦ Πάπα». Τοῦτο, οὔτε  ὁ Ἑωσφόρος δέν διενοήθη νά τό ἐπιθυμήση, ἀλλά μόνον διενοήθη νά γίνει ἴσος μέ τόν Θεό καί ἀμέσως ἀπό φωτεινός ἄγγελος ἔγινε...σκοτεινός δαίμονας»[1]. Ἄν δέν ἀποβληθοῦν α) τό ὑπερβαῖνον τήν ἑωσφορική ἀσέβεια βλάσφημο δόγμα τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, β) τό Filioque, καθώς καί γ) τά τόσα ἄλλα διεστραμμένα παπικά δόγματα-διδασκαλίες, πῶς μποροῦμε νά διαλεγόμεθα μέ τούς Λατίνους;

Κυριακή πρό τῶν Φώτων, Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, Μέρος Δεύτερο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ
    Ο Ιερός Χρυσόστομος για το κήρυγμα μετανοίας του Ιωάννη του Βαπτιστή

[ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Ματθ.3,4-6]

     Επειδή λοιπόν η αντίληψη αυτή ήταν η αιτία των κακών, έρχεται  Ιωάννης, ο οποίος δεν κάνει τίποτε άλλο, παρά προσπαθεί να τους φέρει σε συναίσθηση των αμαρτιών τους. Εξάλλου, αυτό φανέρωνε και η εξωτερική του εμφάνιση η οποία ήταν εμφάνιση μετανοίας και εξομολογήσεως : «Ατς δ ωάννης εχε τ νδυμα ατο π τριχν καμήλου κα ζώνην δερματίνην περ τν σφν ατο(:Αλλά και όλη η ζωή του Ιωάννη και όλη η εμφάνισή του ήταν σύμφωνη με το κήρυγμά του. Διότι αυτός ο Ιωάννης φορούσε ρούχο υφασμένο από τρίχες καμήλας με δερμάτινη ζώνη γύρω από τη μέση του)»[Ματθ. 3,4]. Το ίδιο φανέρωνε και το κήρυγμά του, διότι δεν έλεγε τίποτε άλλο, παρά «ποιήσατε ον καρπος ξίους τς μετανοίας(:για να σωθείτε λοιπόν από τη μελλοντική οργή του Θεού κάνετε καλά έργα, τα οποία είναι άξιος καρπός της αληθινής μετάνοιας. Και δείξτε στο εξής με τις ενάρετες πράξεις σας ότι μετανοήσατε ειλικρινά)»[Ματθ.3,8· Λουκ. 3,8].
    Επειδή λοιπόν, η μη αναγνώριση των οικείων αμαρτημάτων, όπως απέδειξε και ο Απόστολος Παύλος, τους έκανε να απομακρύνονται από τον  Χριστό, ενώ η συναίσθηση της αμαρτωλότητάς τους τούς γεννούσε την επιθυμία να αναζητούν τον Λυτρωτή και να επιδιώκουν τη συγχώρηση των αμαρτιών, για τον λόγο αυτό ήλθε ο Ιωάννης, για να συντελέσει σε αυτό ακριβώς και να πείσει αυτούς να μετανοήσουν· όχι βέβαια για να τιμωρηθούν, αλλά αφού με την μετάνοια γίνουν πιο ταπεινοί και κατηγορήσουν τους εαυτούς τους για τα αμαρτήματά τους, να σπεύσουν για να λάβουν τη συγχώρηση.
    Κοίταξε, λοιπόν, με πόση ακρίβεια καθόρισε αυτό. Διότι αφού είπε· «γένετο ωάννης βαπτίζων ν τ ρήμ κα κηρύσσων βάπτισμα μετανοίας (:εμφανίστηκε ο Ιωάννης και κήρυσσε βάπτισμα μετανοίας στην έρημο της Ιουδαίας», πρόσθεσε «ες φεσιν μαρτιν (:προς συγχώρηση των αμαρτιών)»[Μαρκ.1,4],σαν να έλεγε, δηλαδή, ότι με αυτό το βάπτισμα έπειθε αυτούς να ομολογήσουν τα αμαρτήματά τους και να μετανοήσουν γι’ αυτά, όχι για να τιμωρηθούν, αλλά για να δεχθούν ευκολότερα την κατοπινή συγχώρηση. Διότι εάν δεν καταλόγιζαν τις αμαρτίες στους εαυτούς τους, ούτε τη Χάρη δε θα ζητούσαν. Εάν όμως δεν ζητούσαν την χάρη, ούτε τη συγχώρηση δε θα λάμβαναν. Ώστε το βάπτισμα αυτό προετοίμαζε τον δρόμο για τον Ιησού, γι’ αυτό και έλεγε ο Ιωάννης στο λαό: «να πιστεύσωσι, τοτ᾿ στιν ες τν ησον Χριστόν (:να πιστέψουν σε Εκείνον, που θα ερχόταν κατόπιν από αυτόν, δηλαδή στον Ιησού Χριστό, ο οποίος μονάχα θα έδιδε άφεση και σωτηρία[Πραξ. 19,4],προσθέτοντας και αυτή τη σκοπιμότητα του βαπτίσματος σε αυτήν που αναφέρθηκε παραπάνω.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.

  https://apantaortodoxias.blogspot.com/2018/12/blog-post_778.html

Τό σπήλαιο πού ἔμεινε ἡ Ἁγία Οἰκογένεια κατά τήν φυγή της στήν Αἴγυπτο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, εσωτερικός χώρος

 Το σπήλαιο που έμεινε η Αγία Οικογένεια κατά την φυγή της στη Αίγυπτο, βρίσκεται στην Ι.Μονή του αγίου Γερασίμου στην έρημο του Ιορδάνη ενώ στην Ιερά Μονή του Αγίου Γεωργίου στο Καιρό της Αιγύπτου σώζεται ο χώρος που έζησε σαν Πρόσφυγας ο Κύριος καθώς και το πηγάδι που ευλόγησε και αντλούσε νερό η Παναγία Μητέρα Του.

Ἡ κάρα τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, ἀφιέρωμα τοῦ Βυζαντινοῦ Αὐτοκράτορα Νικηφόρου Φωκᾶ στήν Ἱερά Μονή Μεγίστης Λαύρας Ἁγίου Ὄρους.

5 Ιανουαρίου Συναξαριστής Θεοπέμπτου καὶ Θεωνᾶ, Συγκλητικῆς, Γρηγορίου τοῦ ἐν Ἀκρίτᾳ, Φωστηρίου, Σαΐς, Θεοείδου, Δομνίνας Ὁσίας, Τατιανῆς Ὁσίας, Δωροθέου Ὁσίου, Ρωμανοῦ Ὁσιομάρτυρα, Θεοφάνους Ἐγκλείστου.

Οἱ Ἅγιοι Θεόπεμπτος καὶ Θεωνᾶς

Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Θεόπεμπτος ἦταν Ἐπίσκοπος κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορα Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.). Ὅταν ὁ αὐτοκράτορας κίνησε διωγμὸ ἐναντίων τῶν Χριστιανῶν, ὁ Θεόπεμπτος, ἀφοῦ ὁμολόγησε μὲ παρρησία ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ὁ Θεός, ἔλαβε τὸ στεφάνι τοῦ Μαρτυρίου. Τὸν συνέλαβαν καὶ τὸν ὁδήγησαν ἐνώπιον τοῦ αὐτοκράτορα.
Ὁ Ἅγιος δεν δείλιασε καθόλου καὶ στηλίτευσε τὴν πλάνη τοῦ αὐτοκράτορα. Ἔτσι ἄρχισαν τὰ βασανιστήρια. Τὸν ἔριξαν σὲ πυρακτωμένο κλίβανο. Ὅμως βγῆκε ἀπὸ ἐκεῖ χωρὶς να πάθει τίποτε.
Ἔπειτα τοῦ ἔδωσαν καὶ ἤπιε δηλητήριο. Ἐπειδὴ ὅμως τὸ δηλητήριο δεν τοῦ προξένησε κανένα κακό, προσείλκυσε στην χριστιανικὴ πιστὴ τὸν μάγο που τοῦ ἔδωσε να πιεῖ τὸ δηλητήριο καὶ ὁ ὁποῖος, ἐξαιτίας τοῦ γεγονότος αὐτοῦ, ὀνομάστηκε Θεωνᾶς. Στο τέλος, οἱ εἰδωλολάτρες ἀπέκοψαν τὴν τίμια κεφαλὴ τοῦ Ἁγίου Θεοπέμπτου.
Τὸν Ἅγιο Θεωνᾶ τὸν ἔριξαν μέσα σὲ ἔνα λάκο καὶ τὸν σκέπασαν μὲ χῶμα μέχρι τὸ κεφάλι. Ἔτσι καὶ αὐτὸς παρέδωσε, ὕστερα ἀπὸ  μαρτυρικὸ
θάνατο, τὴν ψυχὴ του στον Κύριο.

5 Ἰανουαρίου. Σάββατον πρό τῶν Φώτων. Θεοπέμπτου καί Θεωνᾶ τῶν Μαρτύρων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Σαββάτου πρό τῶν Φώτων. (Α´ Τιμ. γ´ 13-16, δ´ 1-5).
Α Τιμ. 3,13         οἱ γὰρ καλῶς διακονήσαντες βαθμὸν ἑαυτοῖς καλὸν περιποιοῦνται καὶ πολλὴν παῤῥησίαν ἐν πίστει τῇ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
Α Τιμ. 3,13                Διότι εκείνοι, οι οποίοι με σύνεσιν και φόβον Θεού διηκόνησαν καλώς και διακονούν, αποκτούν καλόν βαθμόν, προάγονται δηλαδή στο αξίωμα του ιερέως και του αρχιερέως· επί πλέον δε αποκτούν τόλμην και θάρρος να ομολογούν και να κηρύττουν την πίστιν στον Ιησούν Χριστόν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible