Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

https://livestream.com/accounts/25545482

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΠΕΛΕΙΕΣ ΠΕΛΛΑΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

Ευδιαθεσία, 'θετική ενέργεια' ή Χάρις Θεού;

Περί τῆς Νεοεποχίτικης «θετικῆς» καί «ἀρνητικῆς» ἐνέργειας! Παραπλανητικοί ὁρισμοί καί σκοταδιστικές ἀντιλήψεις πού προκαλοῦν σύγχυση.


Ευδιαθεσία, 'θετική ενέργεια' ή Χάρις Θεού;
alopsis

ΘΕΟΛΟΓΙΑ

Aκούμε συχνά να γίνεται λόγος για την λεγομένη «Θετική Ενέργεια», πολλά δε έντυπα και τηλεοπτικά μέσα ενημερώσεως κάνουν λόγο για τον όρο και το θέμα αυτό.
Ακούμε επίσης ανθρώπους, διαφόρων ηλικιών, ακόμη και μαθητές, να συζητούν για το αν σήμερα έχουν ή όχι «θετική ενέργεια» στις πράξεις τους, στη δουλειά, στο σπίτι, στις διαπροσωπικές σχέσεις, αν ένας χώρος, ένα περιβάλλον έχει θετική ενέργεια, ή συναντούμε -ακούμε- αυτή την έκφραση και πρακτική όταν πρόκειται να διακοσμηθεί ένα σπίτι, να διαρρυθμισθεί ένα σύγχρονο Γυμναστήριο, να διοργανωθεί μία συνεστίαση ή μία κοινωνική εκδήλωση, μια και όλα αυτά πρέπει να διαποτίζονται -έτσι λένε- από «θετική ενέργεια» για να νοιώθουν καλά οι παρευρισκόμενοι και να υπάρχει αποτελεσματικότητα στις ενέργειές τους.

Όταν οι θιασώτες της θετικής ενεργείας ομιλούν κομπαστικά γι’ αυτήν, πιθανόν να κάνουν λόγο για την καλή διάθεση και εσωτερική ευεξία από το ευχάριστο και άνετο φυσικό ή οικιακό περιβάλλον. Ίσως να εννοούν τα καλά συναισθήματα από την συνάντηση φιλικών και αγαπητών συγγενικών ή άλλων προσώπων. Μπορεί ακόμη να θέλουν να τονίσουν και την ευάρεστη αίσθηση που νοιώθει και εκδηλώνει κάποιος μετά από ένα καλό φαγητό, έναν ξεκούραστο ύπνο ή μία ποιοτική διασκέδαση. Αυτά όμως είναι πανανθρώπινα φαινόμενα και κοινώς αποδεκτά γεγονότα, ισχύοντα παγκοσμίως, όπου γης και όπου υπάρχει άνθρωπος, άπτονται κυρίως της ψυχολογίας και της ψυχολογικής καταστάσεως της στιγμής, ξέρουμε τις πηγές και την πορεία τους μέσα μας και γύρω μας και πολύ απέχουν από το να τα ονομάσουμε «θετική ενέργεια».

Γιατί βιάζονται τόσο; Τι τους αναγκάζει; (Ελλάδα+Ἀφγανιστάν)

Τελειώνοντας η χωρίς νόημα ηλεκτρονική διαβούλευση για την ¨Κάρτα Πολίτη'', (και με εκατοντάδες ίσως χιλιάδες καταγγελίες λογοκρισίας) γιατί τίποτα δεν έχει κριθεί, δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο, δεν έχει αποφανθεί η Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων αν είναι συνταγματική η προώθηση ηλεκτρονικού φακελώματος, δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τι ακριβώς μπορούν να κάνουν, παρόλα αυτά υπάρχουν ειδήσεις που δείχνουν την προσωπική εμμονή του ίδιου του Πρωθυπουργού για τις ηλεκτρονικές κάρτες σε σημείο, που ενώ στην Γερμανία, χρειάστηκαν 5 χρόνια για να υλοποιήσουν την συγκεκριμένη κάρτα, εδώ στο elladistan με τους τουλάχιστον 1.000.000 λαθραίους εισβολείς, με μια χώρα σε πτώχευση, με μια καταρρέουσα δημόσια διοίκηση, ο πρωθυπουργός μας θέλει όλα να πραγματοποιηθούν σε 1 χρόνο!!

Σκεφτείτε : 5 χρόνια και με τεράστια προβλήματα ασφαλείας με "τρὐπιες" κάρτες στην Γερμανία με την τεράστια υποδομή, 1 χρόνο εδώ στην Ελλάδα!
______________

β) Κανείς δεν ξέρει πότε θα είναι έτοιμο το θεσμικό πλαίσιο, οπότε δεν μπορεί να υπάρξει χρονοδιάγραμμα, χωρίς τεχνικές μάλιστα προδιαγραφές.

Ξεκίνησε ο διαχωρισμός Κράτους-Εκκλησίας. Πρόβλημα με την μισθοδοσία του κλήρου

Ἀντιγράφουμε ἀπό τίς Ἀναβάσεις:
Πριν μερικές ημέρες είχαμε δημοσιεύσει  Ποίος εκ των δύο σας λέγει την αλήθειαν:
Ακόμη και "λαγός" (δημοσίευμα βολιδοσκόπησης και προετοιμασίας γνώμης) να είναι το δημοσίευμα που παραθέτουμε παρακάτω, πρέπει να ξέρουμε ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

Η κατασκευασμένη και εντέχνως δημιουργημένη οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα είναι αναμενόμενο ότι θα φέρει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, δηλαδή την άρνηση κάποια στιγμή της πληρωμής των κληρικών από τα κρατικά ταμεία.
Μένει μόνο να φανεί αν όντως είναι ενήμερος για όλα ο αρχιεπίσκοπος, ο οποίος ενώ κάποτε μετείχε ο ίδιος σε υπουργικά συμβούλια, τώρα έχει τοποθετήσει την κ. Μίτωση στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να παρακολουθεί την εξέλιξη των πραγμάτων. 
Το επίμαχο δημοσίευμα από newpost.gr
__________________________

Είναι απολύτως βέβαιο ότι η Κυβέρνηση θα προχωρήσει σε πλήρη διαχωρισμό κράτους- εκκλησίας αλλά μεθοδευμένα και σταδιακά ώστε να μην υπάρξουν αναταράξεις κυρίως από τους φανατικούς του είδους.
Κύκλοι του Υπουργείου Εσωτερικών επιμένουν ότι ο φάκελος με τις αλλαγές είναι έτοιμος και οι κινήσεις γίνονται με ... χειρουργική ακρίβεια. Μάλιστα οι ίδιοι κύκλοι αναφέρουν ότι στο Υπουργείο Εσωτερικών έχει εγκατασταθεί η κ. Έφη Μίτωση η οποία είναι έμπιστη του κ. Ιερώνυμου και αποτελεί τον ουσιαστικό σύνδεσμο ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Μάλιστα καλά πληροφορημένες πηγές σημειώνουν ότι η κ. Μίτωση είναι απολύτως ενημερωμένη για τις αλλαγές που έχουν ήδη συμφωνηθεί και ενημερώνει συνεχώς τον Αρχιεπίσκοπο για την εξέλιξη του προγράμματος.
Όπως έχει γράψει το “Νewpost” ο κ. Παπανδρέου έχει ξεκαθαρίσει την θέση του σχετικά με το ζήτημα του διαχωρισμού.

Ή πνευματική συστολή αλλοιώνει τους άλλους

Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 5ον Κεφάλαιο 2ον.1)«Ή πνευματική συστολή αλλοιώνει τους άλλους »

Λόγοι Β΄
ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 
Τα μοναστήρια είναι τα οχυρά της Εκκλησίας
«Ή πνευματική συστολή αλλοιώνει τους άλλους »

- Γέροντα, μιά ψυχή, όταν έρχεται στο μοναστήρι καί έχη ακόμη τό κοσμικό φρόνημα, έναν κοσμικό αέρα, πώς θά τό άποβάλη αυτό;
- Όταν μπαίνη στο μοναστήρι, πρέπει νά ξεχάση τον κόσμο καί μετά νά μήν ξεχνάη ότι βρίσκεται σε μοναστήρι. Καλά, στό σπίτι της μπορεί νά μη βοηθήθηκε, νά μήν πήρε σωστή αγωγή· τώρα θέλει προσοχή τί αγωγή θά πάρη εδώ. Μοναχική αγωγή.
Τό μοναστήρι είναι ένας ιερός χώρος. Ό κόσμος είναι άλλο. Όταν σκέφτεται κανείς ότι κινείται μέσα σε έναν ιερό χώρο, έρχεται μόνη της ή συστολή. Άλλα, όταν ξεχνιέται καί νομίζη ότι είναι στον κόσμο, πώς θά έρθη ή συστολή;
Νά κινήται φυσιολογικά ή μοναχή, μέ απλότητα, με ταπείνωση, όχι νά πάη νά κάνη τήν κακομοίρα. Αυτό είναι αηδιαστικό, αποκρουστικό.
Βλέπω σε μερικές δόκιμες αδελφές πού περπατούν καμαρωτές-καμαρωτές ένα κοσμικό πράγμα. Σαν νύμφες κοσμικές περπατούν, όχι σαν νύμφες Χριστού.

Στήν ἀρχή τοῦ Πνευματικοῦ ἀγώνα (Ὁμιλία Στ΄)(mp3)

π. Σάββας 2007-06-24 (ΑΡΧΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ_6)



μιλία το π. Σάββα στίς 24-06-07.
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ποθηκεύσετε τήν μιλία πατστε δ (δεξί κλίκ, 'ποθήκευση προορισμο ς, ν χετε Interntet Explorer ποθήκευση δεσμο ς, ν χετε Mozilla. Στή συνέχεια δστε τό νομα πού θέλετε καί πατστε ΟΚ γιά νά ποθηκευθε μιλία).
Πηγή εἰκόνας: Ἱ. Ἡσ. Ἀνάστασις Χριστοῦ-Ἐμμαούς, Ἅγ. Βασίλειος Λαγκαδᾶ.

16 Δεκεμβρίου Συναξαριστής. Αγγαίου προφήτου, Μαρίνου, Πρόμου και Ιλαρίου, Μέμνωνος Αρχιεπισκόπου, Μοδεστού Αρχιεπισκόπου, Συμεών Αρχιεπισκόπου, Θεοφανούς της Θαυματουργής, Νικολάου Χρυσοβέργη.

Ὁ Προφήτης Ἀγγαῖος



Καταγόταν ἀπὸ τὴν ἱερατικὴ φυλὴ τοῦ Λευΐ καὶ εἶναι ὁ 10ος τῶν μικρῶν λεγόμενων προφητῶν. Γεννήθηκε στὴν Βαβυλώνα, ὅταν διαρκοῦσε ἡ αἰχμαλωσία τῶν Ἰουδαίων. Ὁ Ἀγγαῖος ἦταν αὐτός, ποὺ μαζὶ μὲ τὸν Προφήτη Ζαχαρία ἀναθέρμαναν τὸν ζῆλο τῶν Ἰουδαίων γιὰ τὴν ἀνοικοδόμηση τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος.
Τὸ προφητικὸ βιβλίο τοῦ Ἀγγαίου εἶναι χωρισμένο σὲ δύο κεφάλαια καὶ ἔχει ἁπλὸ καὶ αὐστηρὸ ὕφος. Ἐπειδὴ ὁ Ἀγγαῖος καταγόταν ἀπὸ λευϊτικὴ οἰκογένεια, ὅταν πέθανε, τάφηκε στὰ μνήματα τῶν ἱερέων.
Νὰ ὅμως καὶ τί συμβουλεύει στοὺς ἱερεῖς: «Οὕτως πάντα τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν, καὶ ὃς ἐὰν ἐγγίση ἐκεῖ, μιανθήσεται ἕνεκεν τῶν λημάτων αὐτῶν τῶν ὀρθρινῶν». Ἔτσι, λέει ὁ Ἀγγαῖος, συμβαίνει μὲ ὅλα τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν. Ὅποιος Ἱερέας δηλαδή, εἶναι μολυσμένος ἀπὸ δωροδοκίες ποὺ πῆρε πρωὶ – πρωί, ἢ ἀπὸ ἄλλες ἁμαρτίες καὶ παρακοὲς ποὺ διέπραξε, ἂν ἀγγίξει τὸ θυσιαστήριο θὰ τὸ μολύνει. Ἡ προσφορά του δηλαδή, θὰ θεωρηθεῖ μολυσμός.

Η διαστροφή του Χριστιανισμού από τον Παπισμό



Η διαστροφή του Χριστιανισμού από τον Παπισμό
Του Σταματίου Ελευθερίου, Λυκειάρχη Θεολόγου - Φιλολόγου
Θα πρέπει πρώτα εμείς να γνωρίσουμε ακριβώς ποια είναι η δυτική θεολογία και στην συνέχεια να την διαγγείλουμε εν όλω τω κόσμω.
Η ουσία της δυτικής θεολογίας, βιοθεωρίας και κοσμοθεωρίας συνοψίζεται στο εξής έργο του Ανσέλμου αρχιεπισκόπου Καντερβουρίας (1033-1109) "Γιατί ο Θεός έγινε άνθρωπος"
Σ’ αυτό του το έργο δεν χρησιμοποιεί ούτε σε ένα σημείο(!) την Αγία Γραφή.
Το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου το αποδέχθηκε ως αυτονόητο η σύνοδος του Τριδέντου (1545-63) και το κατέστησε κανονικό δόγμα η Α' σύνοδος του Βατικανού (1870), το οποίο δεν αμφισβήτησε η Β' του Βατικανού (1962-65).
Λέει λοιπόν ο Άνσελμος και η δυτική θεολογία:
1) Με την αμαρτία των πρωτοπλάστων προσεβλήθη η θεία δικαιοσύνη, η οποία επιβάλλει στον Θεό να τους τιμωρήση με θάνατο και να τους παραδώση στο σατανά (π. Ι. Ρωμανίδη, Το προπατορικό αμάρτημα, σ. 17)!
2) Αυτή η δικαιοσύνη απαιτεί ικανοποίηση της οργής του Θεού με το να είναι ο Θεός αμείλικτος δικαστής και τιμωρός.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ