Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Σάββατο, 4 Νοεμβρίου 2017

Πῶς ἐπιλέγουμε τόν Πνευματικό μας ὁδηγό (Ἁγίου Συμεών Νέου Θεολόγου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Πῶς ἐπιλέγουμε τόν Πνευματικό μας ὁδηγό (Ἁγίου Συμεών Νέου Θεολόγου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 30-10-2017 (Σύναξη στό Πνευματικό Κέντρο Ἁγίου Δημητρίου Ἐδέσσης) http://www.HristosPanagia.gr

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΛΟΥΚΑ : Κατά Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ιστ΄, χωρία 19 ἔως 31 Ἀποσπάσματα ἀπό τίς ὁμιλίες α΄ ἔως καί ζ΄ «Εἰς τόν πτωχόν Λάζαρον καί τόν πλούσιον» τοῦ ἁγίου Ἰωάννου, Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου, σχετικά μέ τήν εὐαγγελική περικοπή γιά τήν παραβολή τοῦ πλουσίου καί τοῦ Λαζάρου


[…] Ήταν, λέγει, κάποιος άνθρωπος πλούσιος, που ζούσε μέσα σε πολλή κακία, δεν είχε λάβει πείρα καμιάς συμφοράς, αλλά τα πάντα έρρεαν ομαλά γι΄ αυτόν όπως το νερό στις πηγές. Το ότι πράγματι καμία συμφορά δεν του συνέβαινε, ούτε αφορμή για στενοχώρια, ούτε καμία ανωμαλία βιωτική, αυτό ακριβώς ο Κύριος το υπαινίχτηκε με αυτό που είπε ότι «ευφραινόταν καθημερινά». Και ότι ζούσε με κακία, γίνεται φανερό και από το τέλος που είχε και πριν από το τέλος του από την περιφρόνηση που έδειξε στον φτωχό. Και το ότι δεν ελεούσε όχι μόνο εκείνον που στεκόταν στην πόρτα του, αλλά ούτε και κανένα άλλον, εκείνος ο ίδιος το έδειξε. Διότι εάν αυτόν που ήταν διαρκώς ριγμένος μπροστά στην πόρτα του και βρισκόταν μπροστά στα μάτια του κάθε ημέρα, και αναγκαζόταν μια και δύο και πολλές φορές να τον βλέπει εισερχόμενος και εξερχόμενος (καθόσον δεν τον συναντούσε σε καμιά συνοικία, ούτε βρισκόταν σε κρυφό και απόμερο τόπο, αλλά εκεί από όπου συνεχώς έμπαινε και έβγαινε ο πλούσιος και αναγκαζόταν έτσι και χωρίς να το θέλει να τον βλέπει), εάν λοιπόν αυτόν δεν ελέησε, που βρισκόταν κατάκοιτος σε τόσο φοβερό κατάντημα και ζούσε μέσα σε τόσο μεγάλη δυστυχία, ή καλύτερα που ταλαιπωριόταν σε όλη του τη ζωή από αρρώστια, και μάλιστα από πολύ φοβερή αρρώστια, για ποιον που θα τύχαινε να συναντήσει θα συγκινούνταν ποτέ;

Ὁ Ὄλετ, το φιλότιμο πουλί του Αγίου Παϊσίου!


 Image may contain: one or more people


Στὸ τελευταῖο σας γράμμα 12 μοῦ εἴχατε στείλει μιὰ εἰκόνα μὲ τὸν Ἀδὰμ καὶ τὰ ζῶα στὸν Παράδεισο.
Σκέφθηκα λοιπὸν νὰ σᾶς στείλω κι ἐγὼ μὲ τὴν σειρά μου ζωγραφισμένο ἕνα πουλί, τὸν πιὸ στενό μου φίλο, γιατί, ἂν σᾶς ἔστελνα ζωγραφισμένο ἕνα φίδι, νομίζω, θὰ σᾶς ἔπιανε φόβος. 
Τὸν ἔχω ὀνομάσει Ὄλετ, ποὺ σημαίνει στὰ ἀραβικὰ «παιδί»13. Μένει στὸ ραχώνι14, πεντακόσια μέτρα μακριὰ ἀπὸ τὸ Καλύβι μου15. 

Κάθε μεσημέρι τοῦ πηγαίνω καλούδια καὶ φιλεύματα. Μόλις τοῦ δίνω κάτι νὰ φάη, παίρνει λίγο καὶ φεύγει. Ἐγὼ τὸ φωνάζω νὰ ἔρθη, ἀλλὰ αὐτὸ φεύγει καὶ σὲ λίγο ἔρχεται κρυφὰ ἀπὸ πίσω καὶ κρύβεται κάτω ἀπὸ τὴν ζακέτα μου. Ὅταν πάω νὰ φύγω, μὲ ξεπροβοδίζει σὲ ἀπόσταση ἑκατὸ μέτρων περίπου, κι ἐγώ, γιὰ νὰ μὴ συνεχίση νὰ ἔρχεται ἀπὸ πίσω μου καὶ κουρασθῆ, τοῦ ἀφήνω κανένα ψίχουλο, γιὰ νὰ ἀπασχοληθῆ, καὶ φεύγω γρήγορα, γιὰ νὰ μὲ χάση. Τώρα τελευταῖα ἄφησε τὴν ἄσκηση καὶ ζητάει καλοπέραση!... Οὔτε σπασμένο ρύζι τρώει οὔτε βρεγμένο παξιμάδι, ἀλλὰ μόνο σκουληκάκια, ποὺ θέλει νὰ τὰ βάζω στό... πιάτο –στὴν χούφτα μου –καὶ νὰ ἀνεβαίνη ἐκεῖ νὰ τρώη. 

Συγκλονιστικό θαῦμα στόν πόλεμο τοῦ 1940: Ὁ Ἅγιος Γεώργιος ἐμφανίζεται σέ Ἰταλό ἀξιωματικό

Από κάποια μονάδα είχε συλληφθεί κατά τον πόλεμο του 1940 Ιταλός αξιωματικός αιχμάλωτος. Οι φαντάροι που τον συνέλαβαν, του αφαίρεσαν τον οπλισμό, τα κυάλια κ.λπ., όπως προβλέπεται για τους αιχμαλώτους. Όλα τα έδινε χωρίς διαμαρτυρία. Και τις φωτογραφίες των παιδιών του και της γυναίκας του. Μία μικρή όμως εικονίτσα του αγίου Γεωργίου δεν ήθελε να τη δώσει με κανέναν τρόπο.

Τελικά του την πήρανε. Τότε ζήτησε να δει το διοικητή. Μόλις τον συνάντησε, τον παρακάλεσε να του δώσουν την εικόνα του αγίου Γεωργίου πίσω.
-Αυτή είναι δική μας Ορθόδοξη, τί την θέλεις εσύ ο παπικός; του είπε ο διοικητής.

Ἡ δερματοστιξία (τατουάζ) σέ ἕξι ἐρωτήσεις

Ένα παγανιστικό φαινόμενο καί μία σύγχρονη μάστιγα

Κουτσιώρα Θεοδώρου, Θεολόγου
Πότε ἐμφανίστηκε τό φαινόμενο;
Ἡ δερματοστιξία ἤ ἀλλιῶς τατουάζ (tattoo) εἶναι φαινόμενο παγανιστικό¹, δηλ. εἰδωλολατρικό καί παμπάλαιο. Ἱστορία καί ἀρχαιολογία μᾶς πληροφοροῦν ὅτι ἡ ὕπαρξή του ξεκινᾶ ἀπό τά βάθη τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, χιλιάδες χρόνια πρίν τήν ἔλευση τοῦ Χριστοῦ ἐπί τῆς γῆς. Ἄνθρωποι μουμιοποιημένοι ἤ κατεψυγμένοι ἐντοπίστηκαν νά φέρουν τατουάζ πάνω στό σῶμα τους σέ διάφορες περιοχές τοῦ πλανήτη, σέ Ἀφρική, Ἀσία, Ἀμερική καί ἀλλοῦ.
 Ποιοί λόγοι ὁδήγησαν τούς ἀνθρώπους στήν πρακτική τῆς δερματιστιξίας;
Πολλοί εἶναι οἱ λόγοι πού ὁδήγησαν διαχρονικά τούς ἀνθρώπους νά στραφοῦν πρός τή συγκεκριμένη πρακτική. Πρῶτος λόγος εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν δημιουργό Του. Χάνοντας ὁ ἄνθρωπος ἀπό τόν ὁρίζοντα τόν ἀληθινό Θεό ὁδηγήθηκε σέ κατευθύνσεις καί ἐπιλογές μέ τίς ὁποῖες ἀδίκησε τόν ἑαυτό του. Εἰδικοί ἐπιστήμονες καταλήγουν ὅτι μάγοι καί σαμάνοι² ἦταν ἐκεῖνοι πού πρῶτοι προώθησαν τή δερματοστιξία. Σέ ἐποχή πού βασίλευε ὁ ἀνιμισμός³ πίστευαν οἱ παραπάνω διάμεσοι ὅτι μέ ἕνα τατουάζ στό δέρμα τους γίνονταν παντοδύναμοι καί δέσμευαν μέ τόν τρόπο αὐτό τήν εὔνοια καί τή δύναμη τῶν ὑπερφυσικῶν πνευμάτων-θεῶν. Τά παγανιστικά αὐτά πνεύματα ἀπαιτοῦσαν τήν παρουσία τῶν τατουάζ ὡς ἀναγκαῖο στοιχεῖο λατρείας καί ὑποταγῆς τῶν συνεργατῶν τους. Αὐτή ἡ ἀντίληψη συνεχίστηκε νά ὑπάρχει καί σέ κάποιες ἀπό τίς ἐπινοημένες θρησκεῖες πού προέκυψαν ἀργότερα.

Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης: Ἡ ἀληθινή μετάνοια προσελκύει τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ

Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:

Η αληθινή μετάνοια προσελκύει το έλεος του Θεού

Από το βιβλίο:«ΝΕΑ ΚΛΙΜΑΞ» - (Ερμηνεία στον δεύτερο Αναβαθμό του Β΄ ήχου)
«Ἐλέησον ἡμᾶς τοὺς πταίοντάς σοι πολλὰ καθ' ἑκάστην ὥραν, ὦ Χριστέ μου, καὶ δὸς πρὸ τέλους τρόπους τοῦ μετανοεῖν σοι».
     Και αυτόν τον Αναβαθμό τον δανείζεται ο μελωδός από τον ίδιο Αναβαθμό του Δαβίδ, από τον οποίο δανείστηκε και τον προηγούμενο. Διότι λέγεται σε εκείνον από μέρους των Εβραίων: «ἐλέησον ἡμᾶς, Κύριε, ἐλέησον ἡμᾶς, ὅτι ἐπὶ πολὺ ἐπλήσθημεν ἐξουδενώσεως» (Ψαλμ. 122,3). Η επανάληψη δε του «ελέησον», δείχνει κατά τον Θεοδώρητο, την θερμότητα της ψυχής των Εβραίων και γι` αυτό λοιπόν παρακαλούν, ώστε να ελεηθούν μια ώρα νωρίτερα. Πρόσεξε δε, πως μόνο από το έλεος του Θεού παρακαλούν να σωθούν από τη σκλαβιά τους και όχι από τα έργα τους. Διότι τα έργα των ανθρώπων, αυτά καθ` εαυτά, δεν είναι άξια για τη σωτηρία, επειδή παρουσιάζουν άπειρες ελλείψεις.
     Μιμούμενος λοιπόν τους Ιουδαίους, ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ο μελωδός των Αναβαθμών, απευθύνει αυτόν τον Αναβαθμό προς τον Χριστό και λέει: «Ω φιλανθρωπότατε, Ιησού Χριστέ μου». Πρόσθεσε δε τη λέξη «μου», για να φανερώσει την ξεχωριστή οικειότητα που είχε με τον Χριστό, όπως είπε και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος στα Φώτα: «Πάλι ο Ιησούς ο δικός μου». Λέγει, λοιπόν στον Αναβαθμό, «εσύ Χριστέ μου, ελέησέ μας, εμάς, που κάθε ώρα αμαρτάνουμε πολύ σε σένα», δηλαδή με υπερβολικά και μεγάλα αμαρτήματα.

Τί εἶναι τό Ἀντίδωρον;

Το Αντίδωρον είναι ευλογημένος άρτος που βγαίνει από τα πρόσφορα που προσεκόμισαν και προσέφεραν οι πιστοί, προκειμένου να τελεσθεί η Θεία Λειτουργία (γι’ αυτό και ονομασία πρόσφορο, από το ρήμα προσφέρω). Κατά την ώρα που γίνεται η ακολουθία της προσκομιδής προφέρονται άρτοι (πρόσφορα), συνήθως τρία ή πέντε για να εξαχθούν οι μερίδες των εννέα ταγμάτων. Πρώτα εξάγεται ο αμνός Δεύτερον εξάγεται η τριγωνική μερίδα της Θεοτόκου. Τρίτον εξάγονται οι μερίδες των εννέα ταγμάτων. Πρώτα εξάγεται ο αμνός που συμβολίζει και τυποί το σώμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Δεύτερον εξάγεται η τριγωνική μερίδα της Θεοτόκου. Τρίτον εξάγονται οι μερίδες των εννέα ταγμάτων, δηλαδή πάντων και πασών των αγίων της Εκκλησίας (πρόκειται για εννέα τριγωνικές μερίδες).
Τέταρτον εξάγεται η μερίδα υπέρ του οικείου επισκόπου (Πατριάρχου, Αρχιεπισκόπου, Μητροπολίτου για τα δεδομένα της Ελλάδας) και πέμπτον εξάγονται οι μερίδες των ζώντων και κεκοιμημένων, της θριαμβεύουσας και της στρατευμένης Εκκλησίας (πρόκειται για μαργαρίτες, μικρά δηλ. ψίχουλα).

Ὁ γέροντας Παρθένιος, καθηγούμενος τῆς Μονῆς Ἁγίου Παύλου τοῦ Ἁγίου Ὄρους μιλάει γιά τόν Γέροντα Ἐφραίμ τόν Κατουνακιώτη καί τόν Ὅσιο Παϊσιο


http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/10/blog-post_224.html

Μέθοδος μελέτης τῆς Καινῆς Διαθήκης μέ σκοπό τήν ὁλοκλήρωσή της σέ 3 μῆνες

ΗΜΕΡΑΚΕΦΑΛΑΙΟΚΕΦΑΛΑΙΟ
1Κατά Ματθαίον1Πράξεις των Αποστόλων1,2
2Κατά Ματθαίον2Πράξεις των Αποστόλων3,4
3Κατά Ματθαίον3Πράξεις των Αποστόλων5,6
4Κατά Ματθαίον4Πράξεις των Αποστόλων7,8
5Κατά Ματθαίον5Πράξεις των Αποστόλων9,1
6Κατά Ματθαίον6Πράξεις των Αποστόλων11,12
7Κατά Ματθαίον7Πράξεις των Αποστόλων13,14
8Κατά Ματθαίον8Πράξεις των Αποστόλων15,16
9Κατά Ματθαίον9Πράξεις των Αποστόλων17,18
10Κατά Ματθαίον10Πράξεις των Αποστόλων19,2
11Κατά Ματθαίον11Πράξεις των Αποστόλων21,22
12Κατά Ματθαίον12Πράξεις των Αποστόλων23,24
13Κατά Ματθαίον13Πράξεις των Αποστόλων25,26
14Κατά Ματθαίον14Πράξεις των Αποστόλων27,28
15Κατά Ματθαίον15Προς Ρωμαίους1,2
16Κατά Ματθαίον16Προς Ρωμαίους3,4
17Κατά Ματθαίον17Προς Ρωμαίους5,6
18Κατά Ματθαίον18Προς Ρωμαίους7,8
19Κατά Ματθαίον19Προς Ρωμαίους9,1
20Κατά Ματθαίον20Προς Ρωμαίους11,12
21Κατά Ματθαίον21Προς Ρωμαίους13,14
22Κατά Ματθαίον22Προς Ρωμαίους15,16
23Κατά Ματθαίον23Α' Προς Κορινθίους1,2
24Κατά Ματθαίον24Α' Προς Κορινθίους3,4
25Κατά Ματθαίον25Α' Προς Κορινθίους5,6
26Κατά Ματθαίον26Α' Προς Κορινθίους7,8
27Κατά Ματθαίον27Α' Προς Κορινθίους9,1
28Κατά Ματθαίον28Α' Προς Κορινθίους11,12
29Κατά Μάρκον1Α' Προς Κορινθίους13,14
30Κατά Μάρκον2Β' Προς Κορινθίους15,16
31Κατά Μάρκον3Β' Προς Κορινθίους1,2
32Κατά Μάρκον4Β' Προς Κορινθίους3,4
33Κατά Μάρκον5Β' Προς Κορινθίους5,6
34Κατά Μάρκον6Β' Προς Κορινθίους7,8
35Κατά Μάρκον7Β' Προς Κορινθίους9,1
36Κατά Μάρκον8Β' Προς Κορινθίους11,12
37Κατά Μάρκον9Β' Προς Κορινθίους13 & Προς Γαλάτας 1
38Κατά Μάρκον10Προς Γαλάτας2,3
39Κατά Μάρκον11Προς Γαλάτας4. 5
40Κατά Μάρκον12Προς Γαλάτας6, & Προς Εφεσίους 1
41Κατά Μάρκον13Προς Εφεσίους2,3
42Κατά Μάρκον14Προς Εφεσίους4,5
43Κατά Μάρκον15Προς Εφεσίους6 & Προς Φιλιπττησίους 1
44Κατά Μάρκον16Προς Φιλιππησίους2,3
45Κατά Λουκάν1Προς Φιλιππησίους4 & Προς Κολοσσαείς 1
46Κατά Λουκάν2Προς Κολοσσαείς2,3
47Κατά Λουκάν3Προς Κολοσσαείς4& Α' Προς Θεσσαλον. 1
48Κατά Λουκάν4Α' Προς Θεσσαλονικείς2,3
49Κατά Λουκάν5Α' Προς Θεσσαλονικείς4,5
50Κατά Λουκάν6Β' Προς Θεσσαλονικείς1,2
51Κατά Λουκάν7Β' Προς Θεσσαλονικείς 3& Α' Προς Τιμόθεον 1
52Κατά Λουκάν8Α' Προς Τιμόθεον2,3
53Κατά Λουκάν9Α' Προς Τιμόθεον4,5
54Κατά Λουκάν10Α' Προς Τιμόθεον 6& Β' Προς τιμόθεον 1
55Κατά Λουκάν11Β' Προς Τιμόθεον2,3
56Κατά Λουκάν12Β' Προς Τιμόθεον 4προς Τίτον 1
57Κατά Λουκάν13Προς Τίτον2,3
58Κατά Λουκάν14Προς Φιλήμονα1& Προς Εβραίους 1
59Κατά Λουκάν15Προς Εβραίους2.3
60Κατά Λουκάν16Προς Εβραίους4,5
61Κατά Λουκάν17Προς Εβραίους6,7
62Κατά Λουκάν18Προς Εβραίους8,9
63Κατά Λουκάν19Προς Εβραίους10,11
64Κατά Λουκάν20Προς Εβραίους12,13
65Κατά Λουκάν21Καθολική Επιστολή Ιακώβου1,2
66Κατά Λουκάν22Καθολική Επιστολή Ιακώβου3,4
67Κατά Λουκάν23Καθολική Επιστολή Ιακώβου& Καθ.Ετπστ. Α' Πέτρου 1
68Κατά Λουκάν24Καθολική Επιστολή Ιακώβου2,3
69Κατά Ιωάννην1Καθολική Επιστολή Ιακώβου4,5
70Κατά Ιωάννην2Καθολική Επιστολή Β' Πέτρου1,2
71Κατά Ιωάννην3Καθολική Επιστολή Β' Πέτρου 3& Καθ.Επιστ. Α' Ιωάννου 1
72Κατά Ιωάννην4Καθολική Επιστολή Α' Ιωάννου2,3
73Κατά Ιωάννην5Καθολική Επιστολή Α' Ιωάννου4,5
74Κατά Ιωάννην6Καθολική Επιστολή Β' & Γ Ιωάννου
75Κατά Ιωάννην7Καθολική Επιστολή Ιούδα 1& Αποκάλυψις Ιωάννου 1
76Κατά Ιωάννην8Αποκάλυψις Ιωάννου2,3
77Κατά Ιωάννην9Αποκάλυψις Ιωάννου4,5
78Κατά Ιωάννην10Αποκάλυψις Ιωάννου6,7
79Κατά Ιωάννην11Αποκάλυψις Ιωάννου8,9
80Κατά Ιωάννην12Αποκάλυψις Ιωάννου10,11
81Κατά Ιωάννην13Αποκάλυψις Ιωάννου12,13
82Κατά Ιωάννην14Αποκάλυψις Ιωάννου14,15
83Κατά Ιωάννην15Αποκάλυψις Ιωάννου16
84Κατά Ιωάννην16Αποκάλυψις Ιωάννου17
85Κατά Ιωάννην17Αποκάλυψις Ιωάννου18
86Κατά Ιωάννην18Αποκάλυψις Ιωάννου19
87Κατά Ιωάννην19Αποκάλυψις Ιωάννου20
88Κατά Ιωάννην20Αποκάλυψις Ιωάννου21
89Κατά Ιωάννην21Αποκάλυψις Ιωάννου22
 http://www.orthmad.gr/index.php?q=node/391

Ὁ κόσμος εἶναι βυθισμένος στό σκοτάδι τῆς πνευματικῆς ἄγνοιας!


 
Ο κόσμος είναι βυθισμένος στο σκοτάδι της πνευματικής άγνοιας! Η οδός προς την Αιώνια Ζωή, ακατάπαυστα κηρύσσεται σε όλες τις γλώσσες, αλλά αυτοί που πραγματικά γνωρίζουν την οδό αυτή είναι μόλις μερικές μονάδες, σέ κάθε γενεά!

Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης.

http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/10/blog-post_500.html

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 04 Νοεμβρίου


Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 04 Νοεμβρίου


Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...