Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Ἡ νέκρωση τῆς ροπῆς πρός τήν ἁμαρτία, Νικηφ. Θεοτόκη, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ_Ἡ νέκρωση τῆς ροπῆς πρός τήν ἁμαρτία, Ἐπ. Σταυρουπόλεως Νικηφ. Θεοτόκη, Ἑρμ. ἀποστολικῆς περικοπῆς ΚΘ΄ Κυριακῆς (Κολ..γ’ 4-11), 16-1-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ απέκδυση του παλαιού και η ένδυση του νέου ανθρώπου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ απέκδυση του παλαιού και η ένδυση του νέου ανθρώπου, Ἐπ. Σταυρουπόλεως Νικηφ. Θεοτόκη, Ἑρμ. ἀποστολικῆς περικοπῆς ΚΘ΄ Κυριακῆς (Κολ. γ’ 4-11), 16-1-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἀγάπησε τόν ἀληθινό λόγο καί μήν ἀποστρέφεσαι τόν ἔλεγχο ἀπό τόν ἄλλον, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

223. Αγάπησε τον αληθινό λόγο και μήν ἀποστρέφεσαι τόν ἔλεγχο ἀπό τόν ἄλλον, Τά 200 κεφάλαια περί τοῦ πνευματικοῦ νόμου, Φιλοκαλία τόμος Α', 16-1-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου. Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης: "Τα χρόνια ποὺ περνοῦμε εἶναι πολύ δύσκολα καὶ πολύ ἐπικίνδυνα, ἀλλὰ τελικά θὰ νικήση ὁ Χριστός"

"Τα χρόνια ποὺ περνοῦμε εἶναι πολύ δύσκολα καὶ πολύ ἐπικίνδυνα, ἀλλὰ τελικά θὰ νικήση ὁ Χριστός"

Ἀπό τό Βιβλίο Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου
ΛΟΓΟΙ Α' «Μὲ Πόνο καὶ Ἀγάπη» σελ. 13
ἐκδόσεις ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ὁ ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ὁ περισσότερος κόσμος τῆς ἐποχῆς μᾶς εἶναι μορφωμένος κοσμικά καὶ τρέχει μὲ τὴν κοσμική μεγάλη ταχύτητα. Ἐπειδή ὅμως τοῦ λείπει ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ –«ἀρχή σοφίας φόβος Κυρίου»1–, λείπει τὸ φρένο, καὶ μὲ ταχύτητα, χωρίς φρένο, καταλήγει σὲ γκρεμό. Οἱ ἄνθρωποι εἶναι πολύ προβληματισμένοι καὶ οἱ περισσότεροι πολύ ζαλισμένοι. Ἔχουν χάσει τὸν προσανατολισμό τους. Σιγά-σιγὰ κατευθύνονται πρὸς τὸ νὰ μήν μποροῦν νὰ ἐλέγχουν τὸν ἑαυτό τους. Ἄν αὐτοί ποὺ ἔρχονται στὸ Ἅγιον Ὅρος εἶναι τόσο πολύ συγχυσμένοι, τόσο μπερδεμένοι, μὲ τόσο ἄγχος, σκεφθῆτε οἱ ἄλλοι ποὺ εἶναι μακριά ἀπὸ τὸν Θεό, ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, πώς... θὰ εἶναι!

Καὶ βλέπεις σὲ ὅλα τὰ κράτη φουρτούνα, ζάλη μεγάλη! Ὁ καημένος ὁ κόσμος –ὁ Θεὸς νὰ βάλει τὸ χέρι Του! –βράζει σάν τὴν χύτρα ταχύτητος. Καὶ οἱ μεγάλοι πώς τὰ φέρνουν! Μαγειρεύουν-μαγειρεύουν,τὰ ρίχνουν ὅλα στὴν χύτρα ταχύτητος καὶ σφυρίζει τώρα ἡ χύτρα! Θὰ πεταχθῆ σὲ λίγο ἡ βαλβίδα! Εἶπα σὲ κάποιον ποῦ εἶχε μία μεγάλη θέση: «Γιατί μερικά πράγματα δὲν τὰ προσέχετε; Τί θὰ γίνει;». «Πάτερ μου, μοῦ λέει, λίγο χιόνι ἦταν πρῶτα τὸ κακό, τώρα ἔχει γίνει ὁλόκληρη χιονοστιβάδα. Μόνο ἕνα θαῦμα μπορεῖ νὰ βοηθήση». Ἀλλά καὶ μὲ τὸν τρόπο ποὺ πηγαίνουν μερικοί νὰ βοηθήσουν τὴν κατάσταση, κάνουν μεγαλύτερη τὴν χιονοστιβάδα τοῦ κακοῦ. Ἀντί νὰ λάβουν ὁρισμένα μέτρα γιὰ τὴν παιδεία κ.λπ., κάνουν χειρότερα. Δὲν κοιτάζουν πώς νὰ διαλύσουν αὐτήν τὴν χιονοστιβάδα, ἀλλὰ τὴν κάνουν μεγαλύτερη. Βλέπεις, τὸ χιονάκι εἶναι λίγο στὴν ἀρχή. Ἄν κυλήση στὸν κατήφορο, γίνεται ἕνας σβῶλος. Ὁ σβῶλος, καθώς μαζεύει καὶ ἄλλο χιόνι, ξύλα, πέτρες κ.λπ., γίνεται σιγά-σιγὰ μεγαλύτερος-μεγαλύτερος, καὶ τελικά γίνεται ὁλόκληρη χιονοστιβάδα. Ἔτσι καὶ τὸ κακό λίγο-λίγο ἔχει γίνει πιά χιονοστιβάδα καὶ κυλάει, τώρα θέλει βόμβα γιὰ νὰ σπάση.

–Ἀγωνιᾶτε, Γέροντα;

«Ὁ ὀνειδισμὸς ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους μᾶς ἐξαγνίζει» Ἁγίου Μάρκου Ἀσκητοῦ.Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου

«Ὁ ὀνειδισμὸς ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους μᾶς ἐξαγνίζει»

Ἁγίου Μάρκου Ἀσκητοῦ

Τὰ 200 κεφάλαια περὶ τοῦ πνευματικοῦ νόμου, Φιλοκαλία τόμος Α’

Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου

Κήρυγμα 28/12/21

«Ὁ ὀνειδισμὸς ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους δίνει θλίψη στὴν καρδία ἀλλὰ γίνεται πρόξενος καθαρότητος σ’ ἐκεῖνον ποὺ τὸν ὑπομένει», λέει ὁ Ἀββᾶς Μάρκος ὁ Ἀσκητὴς στὸ 49ο ἀπόφθεγμά του· «Ὀνειδισμὸς ἀνθρώπων, θλίψιν παρέχει τῇ καρδίᾳ, ἁγνείας δὲ γίνεται αἴτιος τῷ ὑπομένοντι». Προξενεῖ ἁγνεία, δηλαδὴ ἁγνότητα ὁ ὀνειδισμός, οἱ παρατηρήσεις, τὰ ντροπιάσματα, τὰ μαλώματα, οἱ κατηγορίες, δίκαιες ἤ ἄδικες, οἱ προσβολές, οἱ ἀτιμώσεις ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους· ὅλα αὐτὰ περικλείονται στὴν ἔννοια τοῦ ὀνειδισμοῦ. Καὶ ὅπως λέει ὁ Ἀββᾶς Μάρκος, «αὐτά», λέγει, «καθαρίζουν τὴν καρδιά, προξενοῦν ἁγνότητα διότι ταπεινώνουν», καὶ ἔρχεται ἡ καθαρτικὴ Χάρις ὅταν ὁ ἄνθρωπος ταπεινώνεται καὶ τὸν καθαρίζει. Καὶ ἀπαλλάσεται ἔτσι, μὲ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀπὸ τὴν ἔπαρση, ἀπὸ τὴν ὑπερηφάνεια, ἀπὸ τὴν κατάκριση καὶ ἀπὸ ὅλα τὰ πάθη. Γι’ αὐτὸ λέγει καὶ ὁ Ἀββᾶς Ἰωάννης τῆς Κλίμακος, «πίνε, πίνε ἀχόρταγα τὴν ἀτίμωση ποὺ σοῦ παρέχει ὁ Γέροντας, ὦ ὑποτακτικέ, διότι μέσῳ αὐτῆς ἀπαλλάσσεσαι ἀπὸ τὴν λαγνεία, ἀπὸ τὴν σαρκικότητα, ἀπὸ τὴν φιληδονία».

Ἔτσι, δὲν πρέπει νὰ στεναχωριόμαστε ἀλλὰ νὰ χαιρόμαστε ὅταν μᾶς παρατηροῦν, ὅταν μᾶς μαλώνουν, ὅταν μᾶς ντροπιάζουν, ὅταν μᾶς κατηγοροῦν δίκαια ἤ ἄδικα, ὅταν μᾶς προσβάλλουν, ὅταν μᾶς ἀτιμάζουν μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο. Ἐκεῖνο μόνο πρέπει νὰ προσέχουμε, νὰ μὴ συμβαίνει αὐτὸ ἐξ αἰτίας δικῶν μας ἁμαρτιῶν καὶ πταισμάτων, μικρῶν ἤ μεγάλων. Τότε, πρέπει νὰ λυπούμαστε πολὺ καὶ νὰ μετανοοῦμε. Ἀλλὰ ὅταν δὲν φταῖμε ἐμεῖς καὶ δεχόμαστε ὅλους αὐτοὺς τοὺς ὀνειδισμούς, τὶς προσβολές, τὶς ἀτιμώσεις, πρέπει νὰ χαιρόμαστε πολὺ γιατὶ μέσῳ αὐτῶν ταπεινωνόμαστε, καθαριζόμαστε καὶ ἐξαγνιζόμαστε.

Πανεπιστήμιο Ὀξφόρδης: Ἡ 3η δόση τῆς Pfizer αὐξάνει ραγδαῖα τίς μυοκαρδίτιδες στούς νέους κάτω τῶν 40 ἐτῶν

Οἱ ἄντρες κάτω τῶν 40 ἐτῶν εἶναι πιό πιθανό νά ἐμφανίσουν φλεγμονή τῆς καρδιᾶς κυρίως μυοκαρδίτιδα ἀφοῦ λάβουν ἐνισχυτική 3η δόση τοῦ ἐμβολίου τῆς Pfizer σέ σχέση μέ τήν νόσηση ἀπό COVID-19
Σέ μιά νέα ἠχηρή καί σκληρή προειδοποίηση προβαίνουν τό University of Oxford ἀλλά καί ἄλλα Πανεπιστήμια σέ μιά νέα μελέτη πού δημοσίευσαν στό medrxiv.
Ποιά τά συμπεράσματα τῆς μελέτης;
Οἱ ἄντρες κάτω τῶν 40 ἐτῶν εἶναι πιό πιθανό νά ἐμφανίσουν φλεγμονή τῆς καρδιᾶς κυρίως μυοκαρδίτιδα ἀφοῦ λάβουν ἐνισχυτική 3η δόση τοῦ ἐμβολίου τῆς Pfizer σέ σχέση μέ... τήν νόσηση ἀπό COVID-19.

Οἱ ἄνδρες στήν ἡλικιακή ὁμάδα εἶχαν ἀναλογία συχνότητας ἐμφάνισης μυοκαρδίτιδας 7,6 τίς 28 ἡμέρες μετά τή λήψη ἑνός ἐνισχυτικοῦ ἐμβολίου τῆς Pfizer, διαπίστωσαν ἐρευνητές ἀπό τό Πανεπιστήμιο τῆς Ὀξφόρδης καί ἄλλα ἱδρύματα τοῦ Ἡνωμένου Βασιλείου.
Αὐτό ἦταν ὑψηλότερο ἀπό τήν ἀναλογία 2 στίς τέσσερις ἑβδομάδες μετά τό θετικό ἀποτέλεσμα τοῦ τέστ COVID-19.
«Γιά πρώτη φορά, παρατηροῦμε μιά αὔξηση στά συμβάντα μυοκαρδίτιδας μετά ἀπό μιά τρίτη δόση τοῦ ἐμβολίου BNT162b», ἔγραψαν οἱ ἐρευνητές στή μελέτη τους».
Τό ἐμβόλιο BNT162b εἶναι τό ὄνομα τοῦ ἐμβολίου COVID-19 τῆς Pfizer.
Ἡ μυοκαρδίτιδα εἶναι ἡ πρωταρχική μορφή καρδιακῆς φλεγμονῆς πού παρατηρεῖται μετά τόν ἐμβολιασμό τῶν ἀτόμων ἤ μετά ἀπό νόσηση μέ COVID-19.

Νά προσέχουμε τή γλώσσα μας († Γέροντας Ἐφραίμ Φιλοθεΐτης)


Διαβάζουμε στο Γεροντικό: «Ο τάδε πλανήθηκε». Τι έκανε αυτός ο πλανεμένος; Να, υπερηφανεύθηκε, τον πλάνησε ο διάβολος, τον πήγε στο πηγάδι και του είπε: «Άμα θα πέσεις κάτω, θα στείλει ο Χριστός τους αγγέλους Του και θα σε κρατήσουν, γιατί αυτό είναι γραμμένο στο Ψαλτήρι: “Τοις αγγέλοις αυτού εντελείται περί σου του διαφυλάξαι σε εν πάσαις ταις οδοίς σου” και “επί χειρών αρούσι σε, ίνα μη προσκόψης προς λίθον τον πόδα σου”. Επομένως, πέσε κι εσύ κάτω και δεν θα πάθεις τίποτα, θα το δεις στην πράξη». Και έπεσε και πνίγηκε, και αυτό λογίζεται ως αυτοκτονία.

Οι πατέρες το γράφουν στο Γεροντικό όχι για να κατακρίνουν τον πατέρα αυτόν που το έπαθε, αλλά προς παραδειγματισμό των μεταγενεστέρων, να προσέξουν να μη φουσκώνει το μυαλό τους κι έρχονται στην οίηση και καταλήγουν στην πλάνη. Έτσι και εμείς, όταν καμιά φορά διηγούμαστε κάτι, δεν το λέμε για να θεατρίσουμε κάποιον, αλλά για παράδειγμα των νεωτέρων μοναχών.

Γενικά όμως πρέπει να προσέχουμε τη γλώσσα μας, πότε πρέπει να μιλήσουμε και τι πρέπει να πούμε, επειδή δεν είμαστε πνευματικοί άνθρωποι και συνεχώς σφάλλουμε. «Κάλλιον πεσείν εξ ύψους ή από γλώσσης». Καλύτερα είναι κανείς να πέσει από ένα ύψος και να σπάσει το κεφάλι και τα πόδια του, τα οποία είναι σωματικά και θεραπεύσιμα, παρά να πέσει από τη γλώσσα, η οποία κάνει φοβερά σφάλματα και με ένα λόγο μπορεί να οδηγήσει τον άλλο ακόμη και στην αυτοκτονία.

Φλυαρία καί Ἀργολογία: ὅταν ὁ φίλος μας μᾶς κουράζει (Κωνσταντίνος Ἀθ. Οἰκονόμου, δάσκαλος-συγγραφέας)

Φλυαρία εἶναι ἡ κουραστική, γιὰ τοὺς ἀκροατές, πολυλογία κάποιου, κενὴ οὐσιαστικοῦ περιεχομένου, ἐνῶ ἀργολογία εἶναι ἡ ἀδρανής, τεμπέλικη, ἀνούσια, ὁμιλία.

ΑΡΧΑΙΑ ΣΟΦΙΑ: Ὁ Θουκιδίδης διασώζει μία χαρακτηριστικὴ ἀπάντηση τῶν Σπαρτιατῶν, σὲ μία φλύαρη ἀντιπροσωπεία-πρεσβεία τῶν Σαμίων: “Τὸ πρῶτο μισὸ τῆς ὁμιλίας σας ξεχάσαμε, ἐνῶ τὸ δεύτερο δὲν καταλάβαμε, ἀφοῦ ξεχάσαμε τὸ πρῶτο!” Ὁ Πλούταρχος ἔλεγε πώς: “Ἡ πολυλογία εἶναι μάστιγα ποὺ συνδέεται μὲ τὴν περιέργεια, γιατί οἱ φλύαροι θέλουν ν’ ἀκοῦνε πολλά, γιὰ νὰ ἔχουν νὰ λένε πολλά.” Στὰ ἀρχαιότατα Δελφικὰ Παραγγέλματα τονίζεται: “συγκράτησε τὴ γλῶσσα καὶ κυριάρχησε σ’ αὐτή”. Ὁ Πυθαγόρας συμβούλευε: “πρέπει νὰ σιωπᾶς ἢ νὰ λὲς λόγια ἀνώτερα τῆς σιωπῆς”. Ὁ Σόλων δίνοντας σημασία περισσότερο στὰ ἔργα, ἔλεγε: “Τὰ ἔργα εἶναι ὁ καθρέφτης τῶν λόγων”. Ὁ Θαλὴς ἔδειχνε πίσω ἀπὸ τὴ φλυαρία τὸν ἄφρονο ἄνθρωπο: “Τὰ πολλὰ λόγια δὲν εἶναι ἀπόδειξη φρονιμάδας”. Κατὰ τὸν Δημόκριτο, ἡ ἀλήθεια δίνεται πάντα μὲ λίγα λόγια, ἐνῶ τόνιζε: “Ὅσοι μὲ τὰ λόγια κάνουν τὰ πάντα ἀλλὰ μὲ τὰ ἔργα τίποτε, εἶναι ψεύτικοι καὶ κατ΄ ἐπίφαση ἐνάρετοι”. Τέλος ὁ Πλάτων σημείωνε τὴν σημασία αὐτῶν ποὺ ἔπρεπε νὰ λεχθοῦν: “Αὐτὰ ποὺ πρέπει νὰ εἰπωθοῦν, πρέπει νὰ συμφέρουν καὶ τὸν ὁμιλητὴ καὶ τὸν ἀκροατή”.

ΝΕΟΤΕΡΗ ΣΟΦΙΑ: Μία γερμανικὴ παροιμία λέει πὼς “τὸ ψέμα συνήθως φλυαρεῖ”, δείχνοντας ὅτι συχνὰ φλυαρία σημαίνει δικαιολόγηση ἑνὸς ψέματος. Ὁ Σίλλερ πίστευε στὴ στενὴ σχέση μέθης καὶ φλυαρίας. Ὁ Λαφονταὶν διακωμωδώντας ἔγραψε: “Κάθε φλύαρος ζεῖ μὲ δαπάνες ἐκείνου ποὺ τὸν ἀκούει“, ἀποδίδοντας εὐθύνη καὶ στοὺς ἀκροατὲς τῆς φλυαρίας. Ὁ Μοντεσκιὲ πίστευε πὼς τὸ πάθος εὐθύνεται στὴν ἔλλειψη βαθύτητας τοῦ ὁμιλητῆ, ἐνῶ ὁ Νίτσε, ἀλαζονικότερα, τόνιζε γιὰ τὸν ἑαυτό του: “Φιλοδοξία μου εἶναι νὰ πῶ σὲ δέκα προτάσεις αὐτὸ ποὺ ἄλλοι λένε σὲ ἕνα ὁλόκληρο βιβλίο”. Ἀκόμη, ὁ ὠμὸς Γκαῖμπελς τόνιζε σὲ στελέχη τῆς ὁμάδας του: “Δὲ μιλᾶμε γιὰ νὰ ποῦμε κάτι, ἀλλὰ γιὰ νὰ πετύχουμε ἀποτέλεσμα”. Τὸ Ταλμούδ, ἱερὸ βιβλίο τῶν Εβραίων, τονίζει σοφά: “Σιωπᾶς καλύτερα, παρὰ μιλᾶς!”

"Εἶναι καλός ὁ Ζυγός καί ελαφρός". Δέν πληγώνει τό λαιμό ἀλλά τόν δοξάζει. Διότι ἠ ζεύγλη δέν δένεται γύρω ἀπό τόν τράχηλο, ἐπειδή αὐτόν πού τόν σύρει τόν θέλει αὐτεξούσιο.

Κοίτα να μην βρεθείς να δίνεις υποσχέσεις, που είναι μακρύτερες από τη ζωή. Δεν ξέρεις τι θα φέρει η αυριανή ημέρα. Να μη υπόσχεσαι αυτά που δεν είναι δικά σου. Σε προσκαλούμε, άνθρωπε εις την Ζωή. Γιατί αποφεύγεις την πρόσκληση΄; Σε συμμετοχή αγαθών. Γιατί περιφρονεί στη δωρεά; Η Βασιλεία των ουρανών είναι ανοιχτή. Αυτός που προσκαλεί δεν ψεύδεται. Ο δρόμος είναι εύκολος. Δεν χρειάζεται ούτε χρόνος, ούτε έξοδα, ούτε φροντίδα. Γιατί βραδύνεις. Γιατί αποφεύγεις; Γιατί φόβισε το ζυγό, σαν δαμάλι που δεν γνωρίζει ζυγό; "Είναι καλός ο ζυγός και ελαφρός". Δεν πληγώνει το λαιμό αλλά τον δοξάζει. Διότι η ζεύγλη [1] δεν δένεται γύρω από τον τράχηλο, επειδή αυτόν που τον σύρει τον θέλει αυτεξούσιο. Βλέπεις ότι ο Εφραίμ κατηγορείται ο στρεκλιασμένη αγελάδα, διότι περιπλανάται άτακτα ατιμάζοντας τον ζυγό του νόμου.

Προσευχή - τό ψωμί πού τρέφει πραγματικά τό ἔθνος μας!


Προσευχή - τό ψωμί πού τρέφει πραγματικά τό ἔθνος μας! Δέν μᾶς σώζει τίποτα ἄλλο παρά ἡ προσευχή!!! ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΉΡ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΊΤΗΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΑΡΒΟΥ.ΑΚΟΥΤΕ ΈΛΛΗΝΕΣ;


http://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/01/blog-post_818.html

17 Ἰανουαρίου. ♰ Ἀντωνίου ὁσίου τοῦ μεγάλου (†356). Ἀντωνίου ὁσίου τοῦ ἐν τῇ σκήτῃ τῆς Βεροίας, Γεωργίου νεομάρτυρος τοῦ ἐν Ἰωαννίνοις (†1838). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ ὁσίου, Δεκ. 6 (Ἑβρ. ιγ΄ 17-21).

Εβρ. 13,17         Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες· ἵνα μετὰ χαρᾶς τοῦτο ποιῶσι καὶ μὴ στενάζοντες· ἀλυσιτελὲς γὰρ ὑμῖν τοῦτο.

Εβρ. 13,17                 Να πείθεσθε και να υποτάσσεσθε με προθυμίαν, χωρίς δισταγμούς και δυσφορίας, στους πνευματικούς προϊσταμένους σας. Διότι αυτοί αγρυπνούν δια την σωτηρίαν των ψυχών σας, επειδή θα δώσουν λόγον δια σας στον Χριστόν. Υπακούετε, λοιπόν, εις αυτούς με προθυμίαν, ώστε να εκτελούν το έργον αυτό της πνευματικής καθοδηγήσεώς σας με χαράν και όχι με στεναγμούς· διότι το να στενάζουν από την ιδικήν σας απείθειαν, είναι επιζήμιον εις σας τους ιδίους. Θα φέρη επάνω σας την οργήν του Θεού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible