Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

F. Savvas the Athonite : Should we delay the Antichrist's coming? Should we be afraid of him?

 

Πίστη καὶ ἐλπίδα Β' μέρος, Ἁγ. Παϊσίου (Πνευματικὸς ἀγώνας), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πίστη καὶ ἐλπίδα Β' μέρος, Ἁγ. Παϊσίου (Πνευματικὸς ἀγώνας), 10-2-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Τὰ χαρακτηριστικὰ γνωρίσματα ἑνὸς πλανεμένου πνευματικοῦ ὁδηγοῦ , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ἀξιοποίηση τῶν ταλάντων μας, Ἐπ. Νικηφόρου Θεοτόκη- Εὐαγγέλιο ΙΣΤ' Κυριακῆς Ματθαίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

\
Ἡ ἀξιοποίηση τῶν ταλάντων μας, Ἐπ. Νικηφόρου Θεοτόκη- Εὐαγγέλιο ΙΣΤ' Κυριακῆς Ματθαίου,11-2-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ πίστις εἶναι πάνω ἀπὸ τὴν ἐπιστήμη, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Τί εἶναι ὁ πνευματικὸς νόμος καὶ πῶς λειτουργεῖ; Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὑπάρχουν βαθμίδες στὴν Θεία χάρη ποὺ δίνεται στοὺς ἀνθρώπους; Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΜΠΑΡΑΣ Ο ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ


Ο Γιάννης, Τούρκοι, δεν μαρτυρά, τι κι αν γίνει πολτός! Χαστούκι στον δήμιο!
Ο Ιωάννης Μπουμπάρας γεννήθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα στο ορεινό χωριό Βλάστη Εορδαίας, νοτιοδυτικά της Πτολεμαΐδας. Το χωριό πρόσφερε στο Έθνος τον νεομάρτυρα Μάρκο και τα παλικάρια του στις διάφορες επαναστάσεις των Ελλήνων κατά των Τούρκων. Δύο φορές είχε περάσει από εκεί ο πατρό-Κοσμάς ο Αιτωλός.
Με την έναρξη του Μακεδονικού Αγώνα ο Μπούμπουρας εντάχθηκε στα ελληνικά ανταρτικά σώματα και υπηρέτησε ως οδηγός των σωμάτων του Βάρδα (Γεώργιος Τσόντος) και του Ρούβα (Γεώργιος Κατεχάκης). Το 1905 όμως, μετά τη μάχη στο Μουρίκι αιχμαλωτίσθηκε από τους Τούρκους την ώρα που μετέφερε μηνύματα. Ο Μπουμπάρας κατάφερε και κατέστρεψε (έφαγε) τα μηνύματα λίγο πριν τον πιάσουν οι Τούρκοι.
Οι βάρβαροι τον οδήγησαν στην Πτολεμαΐδα. Εκεί, στην πλατεία, ο Τούρκος αποσπασματάρχης του είπε: «Καλά έπεσες στα χέρια μας σκύλα. Λέγε τώρα που είναι κρυμμένοι αυτοί που μας έφαγαν σήμερα τόσα παλικάρια»…
– «Και τι με ρωτάτε εμένα», απάντησε ψύχραιμα.
– «Συ μωρέ είσαι ο οδηγός τους. Χωρίς εσένα δεν θα κάνανε τίποτα», του είπε οργισμένος ο Τούρκος.
– «Δεν ξέρω τι μου λες», απάντησε και πάλι ο Έλληνας.
– «Θα σε κάνουμε εμείς να μάθεις», είπε με μίσος ο Τούρκος.
– «Ότι και να μου κάνετε, ούτε σεις θα μάθετε, ούτε εγώ θα σας πω», του είπε αγέρωχα ο Έλληνας μαχητής.
– «Βρε σκύλε δεν φοβάσαι;», ούρλιαξε μανιασμένος ο Τούρκος.
– «Με βρίζεις γιατί έχεις τόσες λόγχες γύρω σου;», του είπε ο Μπουμπάρας κοιτάζοντάς τον στα μάτια.

Μῆλα καὶ ὄμορφα κόκκινα τριαντάφυλλα ἀπὸ τὸν κῆπο τοῦ Νυμφίου τῆς Δωροθέας, τὸν Παράδεισο...


Η Αγία Δωροθέα ήταν ευγενής νέα, ορφανή, και καταγόταν από την Καισάρεια της Καππαδοκίας. Ο διοικητής Σαπρίκιος, σταλμένος στην Καισάρεια για να επιβάλει τα διατάγματα του διωγμού που είχε εκδώσει ο Διοκλητιανός, διέταξε να συλληφθεί και την ανέκρινε, δίχως, ωστόσο, να καταφέρει να λυγίσει την αντίστασή της. Αποφάσισε τότε να την παραδώσει σε δύο αδελφές που είχαν μεταστραφεί στην ειδωλολατρία, την Χριστίνα και την Καλλίστη, με σκοπό να την πείσουν να αρνηθεί τον Χριστό. Το αποτέλεσμα, όμως, ήταν αντίθετο από εκείνο που προσδοκούσε, αφού οι επιτιμήσεις της Δωροθέας έκαναν τις δύο αδελφές να επιστρέψουν στην αληθινή πίστη. Ο Σαπρίκιος διέταξε τότε να δέσουν την Χριστίνα και την Καλλίστη πλάτη με πλάτη και να τις κάψουν ζωντανές, εν συνεχείᾳ δε καταδίκασε την Δωροθέα με αποκεφαλισμό. Ακούγοντας την ποινή η αγία μάρτυς αναφώνησε: «Ευχαριστώ σε, Χριστέ, Νυμφίε της ψυχής μου, γιατί με καλείς να εισέλθω στον Παράδεισό Σου»!

Ένας ειδωλολάτρης δικηγόρος, ονόματι Θεόφιλος, που βρισκόταν εκεί, της είπε χλευαστικά:

Παπική συνοδικότητα. Μία ἀκόμη καλοστημένη παγίδα τοῦ Βατικανοῦ στήν Ὀρθόδοξη ἐκκλησία


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 29η Ιανουαρίου 2024

ΠΑΠΙΚΗ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Έχουμε αναφερθεί και άλλοτε στην αλλοτριωμένη «Συνοδικότητα» του Παπισμού, η οποία ουδεμία σχέση έχει με την γνήσια Συνοδικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, με το ευλογημένο Συνοδικό Σύστημα και Πολίτευμά της.

Και τονίσαμε ότι το πολίτευμα του Παπισμού δεν είναι τίποτε άλλο από μια απομίμηση του στυγνού και απάνθρωπου φεουδαρχικού καθεστώτος, που επεκράτησε στην φραγκοκρατούμενη Ευρώπη. Αφότου οι αιρετικοί Φράγκοι κατέλαβαν τον παλαίφατο πατριαρχικό θρόνο της Δύσεως, επέβαλαν με φωτιά και τσεκούρι τις αιρετικές τους δοξασίες, με κυριότερες τις πλάνες του παπικού «πρωτείου» και του παπικού «αλαθήτου», που επέφεραν καίριο πλήγμα στον Συνοδικό Θεσμό διοικήσεως της Εκκλησίας. Η εκκλησιαστική ιστορία περιγράφει με τα πλέον μελανά χρώματα το φρικώδες εκκλησιαστικό καθεστώς στην φραγκοκρατούμενη Ευρώπη. Ο αυτοκράτορας των Φράγκων, όταν εγκαταστάθηκε στη Ρώμη και κατέλαβε το Πατριαρχείο της Δύσεως, προσέλαβε και την εκκλησιαστική εξουσία του «Πάπα» και αναγορεύτηκε ως ο υπέρτατος παγκόσμιος μονάρχης και ταυτόχρονα «αντιπρόσωπος του Θεού στη γη». Πιο κάτω από τον «Πάπα», που βρισκόταν στην κορυφή της εκκλησιαστικής Ιεραρχίας, υπήρχαν οι καρδινάλιοι, οι πρίγκιπες της «εκκλησίας», (μέλη της σημερινής ρωμαϊκής Κουρίας), που προέρχονταν από τις τάξεις των «ευγενών» και αποκτούσαν εκκλησιαστικά αξιώματα με βία, απάτη και χρηματισμό, ζώντας άσωτη ζωή, ανάλογη με εκείνη των υπολοίπων «ευγενών». Μετά από αυτούς υπήρχαν οι λοιποί «επίσκοποι», που προέρχονταν και αυτοί από τις τάξεις των ευγενών και ήταν γαιοκτήμονες. Κάτω από αυτούς οι πιστοί της παπικής «εκκλησίας», οι οποίοι ζούσαν ως δουλοπάροικοι, χωρίς ελευθερία λόγου, χωρίς ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά μόνο με υποχρεώσεις. Αυτή περίπου ήταν η διοικητική διάρθρωση του Παπισμού: Η επιβίωση του εφιαλτικού φραγκικού Φεουδαρχισμού, στην οποία δεν υπάρχει ίχνος Συνοδικότητος.

Ἡ σωτήρια ὑπομονή, Ἁγ. Παϊσίου-Πάθη καί ἀρετές,12-2-2024, Ἀρχ. Σάββα Ἁγ...

12 Φεβρουαρίου. Μελετίου Ἀντιοχείας (†381). Ἀντωνίου (Β΄) Κωνσταντινουπόλεως (†901), Χρίστου νεομάρτυρος τοῦ κηπουροῦ (†1748). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτέρας ις´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Γαλ. δ΄ 28 - ε΄ 10).

Γαλ. 4,28           ἡμεῖς δέ, ἀδελφοί, κατὰ Ἰσαὰκ ἐπαγγελίας τέκνα ἐσμέν.

Γαλ. 4,28                  Ημείς δε οι Χριστιανοί, αδελφοί, είμεθα τέκνα, που εγεννήθημεν σύμφωνα με τας υποσχέσστου Θεού προς τον Αβραάμ, όπως είχε γεννηθή τότε και ο Ισαάκ.

Γαλ. 4,29           ἀλλ᾿ ὥσπερ τότε ὁ κατὰ σάρκα γεννηθεὶς ἐδίωκε τὸν κατὰ πνεῦμα, οὕτω καὶ νῦν.

Γαλ. 4,29                  Αλλ' όπως τότε ο υιός, που εγεννήθη κατά τους βιολογικούς νόμους της σαρκός, εφθονούσε και κατεδίωκε τον Ισαάκ, που είχε γεννηθή με την δύναμιν του Πνεύματος και με τρόπον υπερφυσικόν, έτσι και τώρα οι πνευματικοί απόγονοι του Αβραάμ, οι Χριστιανοί, διώκονται από τους κατά σάρκα απογόνους, δηλαδή από τους Εβραίους.

Γαλ. 4,30           ἀλλὰ τί λέγει ἡ γραφή; ἔκβαλε τὴν παιδίσκην καὶ τὸν υἱὸν αὐτῆς· οὐ μὴ γὰρ κληρονομήσει ὁ υἱὸς τῆς παιδίσκης μετὰ τοῦ υἱοῦ τῆς ἐλευθέρας.

Γαλ. 4,30                  Αλλά τι λέγει επί του γεγονότος αυτού η Γραφή; “Διώξε την δούλην, την Αγαρ, και το παιδί της, τον Ισμαήλ, είπεν ο Θεός στον Αβραάμ· διότι δεν θα κληρονομήση ο υιός της δούλης μαζή με τον υιόν της ελευθέρας”.

Ἡ καρδιά τῆς μάνας

Η καρδιά της μάνας

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Στους παρακμιακούς καιρούς που ζούμε πολλοί θυμούνται ότι στην εορτή της Υπαπαντής (2 Φεβρουαρίου) οι Έλληνες και οι Ελληνίδες γιορτάζαμε την ημέρα της μητέρας. Είναι το πρόσωπο που κυριαρχεί στη ζωή μας, με την αγάπη της και τις θυσίες της. Αυτή η μητέρα ήταν και είναι ο πρώτος στόχος όσων επιχειρούν να επιβάλουν την νέα τάξη πραγμάτων.

Η μάνα αποτελεί το θεμέλιο της οικογένειας και επομένως της κοινωνίας και οδηγώντας στην αλλοτρίωση την μητέρα καταστρέφεται η οικογένεια. Τον 19ο αιώνα ο Γάλλος ποιητής, μυθιστοριογράφος και θεατρικός συγγραφέας Ζαν Ρισπέν (1849-1926) έγραψε το αθάνατο ποίημα για την καρδιά της μάνας, το οποίο δημοσιεύθηκε στα ελληνικά το 1899 στην εφημερίδα «Εστία». Το αντιγράφουμε, γιατί είναι μια πρόβλεψη για την αιχμαλωσία του δυτικού ανθρώπου από τον ηδονισμό και τον ατομισμό:

Ὁ κάθε ψηφοφόρος ἄς απαιτήσει ἐξηγήσεις ἀπό τούς ἀντιπροσώπους του στό Ἑλληνικό Κοινοβούλιο


Ο κάθε ψηφοφόρος ας απαιτήσει εξηγήσεις από τούς αντιπροσώπους του στο Ελληνικό Κοινοβούλιο

Αφορά στις Κυρίες και τους Κυρίους Βουλευτές του Νομού Κορινθίας....

του Δημ. Κ. Αναγνώστου, Θεολόγου

Όσοι θα υπερψηφίσουν το υπό συζήτηση νομοσχέδιο για το "Γάμο των ομόφυλων ζευγαριών" (ομοφυλοφίλων) θα είναι συνυπεύθυνοι για το βαρύτερο πλήγμα που έχει δεχθεί ποτέ ο ιερός θεσμός της Οικογενείας, όπως την εννοούν (την Οικογένεια) η Ελληνική Παιδεία και η Χριστιανική Παράδοση, ως θεμελιώδες κύτταρο της κοινωνίας και ειδικότερον υπεύθυνοι εξευτελισμού και εμπορευματοποιήσεως της τεκνοποιΐας, της μητρότητος και της πατρότητος και εγκληματικών πειραματισμών εις βάρος των παιδιών, καθώς και εκθέσεως αυτών σε ηθικούς και ψυχικούς κινδύνους.

Μόλις δε που χρειάζεται να αναφερθεί ότι η τυχόν υπερψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου υπό φερομένων ως Χριστιανών Βουλευτών τους καθιστά αυτο-αφορισμένους από την Εκκλησία, λόγω της εμπράκτου αρνήσεως και καταπατήσεως της Πίστεως και σχετικής Διδασκαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας, και συνεπώς τους αφαιρεί τη δυνατότητα συμμετοχής στα ιερά Μυστήριά Της, ως και της εκκλησιαστικής κηδεύσεώς τους.

Κατόπιν των ανωτέρω, τα οποία σαφώς υπαγορεύει και προβλέπει η Πίστη και η κανονική τάξη της Εκκλησίας, οφείλουν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του Κορινθιακού λαού στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στον βαθμό που εκπροσωπούν κατά πλειοψηφία πολίτες που είναι κατά την Πίστη και το θρήσκευμα Χριστιανοί Ορθόδοξοι και εφ' όσον τους σέβονται, να αναλάβουν τις ευθύνες των καταψηφίζοντας το συγκεκριμένο οικογενειοκτόνο, αντιχριστιανικό και αντεθνικό νομοσχέδιο.

Αὐτό εἶναι τό τίμημα τῆς ἀληθινῆς Ὀρθοδοξίας. Ἀρχιεπίσκοπος Μπαντσέν Λογγῖνος.


Ο Αρχιεπίσκοπος Λογγίνος περιγράφει όσα συνέβησαν.

Έγινε το βράδυ της 22.01.24. Χτύπησαν την πόρτα 3 φορές, και όταν την άνοιξα δέχτηκα ένα χτύπημα από το οποίο έχασα τις αισθήσεις μου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible