Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Κυριακή Α Λουκᾶ. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν κλήση τῶν πρώτων μαθητῶν. Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΛΟΥΚΑ (:Λουκά 5, 1-11)

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ. 4, 18-21]

«Περιπατῶν δὲ παρὰ τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας εἶδε δύο ἀδελφούς, Σίμωνα τὸν λεγόμενον Πέτρον καὶ Ἀνδρέαν τὸν ἀδελφόν αὐτοῦ, βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς.καὶ λέγει αὐτοῖς· δεῦτε ὀπίσω μου καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων. οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὰ δίκτυα ἠκολούθησαν αὐτῷ(:Και ενώ περπατούσε κοντά στη θάλασσα της Γαλιλαίας, είδε δυο αδελφούς, τον Σίμωνα, τον οποίο κατόπιν ονόμασε Πέτρο, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, οι οποίοι έριχναν δίχτυα στη θάλασσα, διότι ήταν ψαράδες. Και τους λέει: ‘’Ακολουθήστε με, και θα σας κάνω ικανούς να ψαρεύετε αντί για ψάρια ανθρώπους. Αυτούς θα ελκύετε στη βασιλεία των ουρανών με τα πνευματικά δίχτυα του κηρύγματος’’. Και αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυά τους και Τον ακολούθησαν)»[Ματθ.4,18-20].
(…) Βέβαια ο ευαγγελιστής Ιωάννης λέγει ότι διαφορετικά προσκλήθηκαν αυτοί οι μαθητές από τον Κύριο. Επομένως, είναι φανερό ότι η παραπάνω πρόσκληση είναι δεύτερη. Αυτό επίσης μπορεί να το διαπιστώσει κανείς από πολλά σημεία. Εκεί λοιπόν λέγει ότι προσκλήθηκαν προτού κλειστεί στη φυλακή ο Ιωάννης ο Βαπτιστής[βλ. Ιω.1,35-36: «Τῇ ἐπαύριον πάλιν εἱστήκει ὁ Ἰωάννης καὶ ἐκ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ δύο, καὶ ἐμβλέψας τῷ Ἰησοῦ περιπατοῦντι λέγει· ἴδε ὁ ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ. καὶ ἤκουσαν αὐτοῦ οἱ δύο μαθηταὶ λαλοῦντος, καὶ ἠκολούθησαν τῷ Ἰησοῦ(:την επόμενη μέρα ο Ιωάννης στεκόταν πάλι στο συνηθισμένο μέρος που κήρυττε, και μαζί του ήταν και δύο από τους μαθητές του. Κι αφού παρατήρησε με ευλάβεια τον Ιησού, που τη στιγμή εκείνη περπατούσε, είπε: “Αυτός είναι το Αρνίο που παρέδωσε ο Θεός Πατέρας Του να θυσιαστεί για χάρη μας”)»], ενώ εδώ στον Ευαγγελιστή Ματθαίο αναφέρεται ότι προσκλήθηκαν μετά τη φυλάκιση του Ιωάννη [Ματθ. 4,12: «Ἀκούσας δὲ ὁ Ἰησοῦς ὅτι Ἰωάννης παρεδόθη, ἀνεχώρησεν εἰς τὴν Γαλιλαίαν(:Όταν άκουσε ο Ιησούς ότι ο Ιωάννης παραδόθηκε στη φυλακή απ’ τον βασιλιά Ηρώδη Αντύπα, αναχώρησε και πήγε στη Γαλιλαία)»- Ματθ. 4,18-19: «Περιπατῶν δὲ παρὰ τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας εἶδε δύο ἀδελφούς, Σίμωνα τὸν λεγόμενον Πέτρον καὶ Ἀνδρέαν τὸν ἀδελφόν αὐτοῦ, βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς. καὶ λέγει αὐτοῖς· δεῦτε ὀπίσω μου καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων»].

Πατήρ Εὐσέβιος Βίττης. Τό νόημα τοῦ Σταυροῦ

Τό νόημα τοῦ Σταυροῦ.

Ἡ παγκόσμιος Ὓψωσις τοῦ Τιμίου Σταυροῦ σέρνει στό κέντρο τῆς σκέψης μας τό Σταυρό. Συμβαίνει ὃμως εἲτε ἀπό συνήθεια εἲτε ἀπό ἂγνοια νά μένουμε μόνο σέ μερικά ἐξωτερικά σημεῖα σχετικά μέ τό Σταυρό. Ὃταν ὃμως λέμε "Σταυρός τοῦ Χριστοῦ" δέν πρέπει νά σταματοῦμε μόνο στήν εἰκόνα τοῦ Τίμιου Ξύλου πού δέχθηκε ἐπάνω του τόν Κύριο. Πρέπει νά ἀναλογιζώμαστε πιό πολύ αὐτό τό ἲδιο γεγονός τῆς Σταύρωσης καί τῆς προσφορᾶς τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ. Καί ἀκόμα πιό πολύ, ὂχι μόνο νά τό ἀναλογιζώμαστε, ἀλλά καί νά τό ζοῦμε.Τό νόημα τοῦ Σταυροῦ τό εἶχε συλλάβει καί τό εἶχε ζήσει βαθύτατα ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, πού μιλάει μέ ἰδιαίτερη δύναμη γι'αὐτό.Λέγει λοιπόν στήν πρός Ρωμαίους ἐπιστολή του(κεφ. 5ον, στίχ.8): "Συνίστησι δέ τήν ἑαυτοῦ ἀγάπην εἰς ἡμᾶς ὁ Θεός, ὃτι ἒτι ἁμαρτωλῶν ὂντων ἡμῶν Χριστός ὑπέρ ἡμῶν ἀπέθανε". Ὁ Σταυρός τοῦ Χριστοῦ εἶναι ἡ κατ ἐξοχήν συστατική ἐπιστολή τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ γιά μᾶς τούς φτωχούς ἁμαρτωλούς. Σταυρός γι' αὐτό σημαίνει τήν ἀγάπη πού φτάνει στό ἒσχατο ὃριο αὐτοπροσφορᾶς καί θυσίας.

Ἀπό τό Τίμιο Ξύλο ἀνέβλυζαν φλόγες καί ὁ γύρω χῶρος ἔμοιαζε νά φλέγεται!


Σταυρός με Τίμιο Ξύλο από την Ιερά Μονή Ξηροποτάμου Αγίου Όρους.

Στις 24 του τρέχοντος μήνα Οκτωβρίου, ήλθε στην Ιερά μας Μονή [Αγίου Διονυσίου, Αγίου Όρους] ένας φτωχός μοναχός από τη Νέα Σκήτη του Αγίου Παύλου για να του δώσουμε ελεημοσύνη. Ονομαζόταν Γεννάδιος και ήταν γεροντάκι πάνω από 70 ετών.
Ο Καθηγούμενος μας, αρχιμανδρίτης Γαβριήλ, τον εξοικονόμησε σε ό,τι ήθελε και στην συνομιλία που είχαν και ιδιαίτερα περί πνευματικής ζωής, ο π. Γεννάδιος του εξομολογήθηκε την ακόλουθο θαυμαστή οπτασία, η οποία πιστοποιεί και την ενάρετο και αγία ζωή του.
Κατά την 14η Σεπτεμβρίου του έτους 1967, κατά την οποία γιορτάζει ιδιαιτέρως η μονή Ξηροποτάμου -αφού διαθέτει τον Μέγα Τίμιο Σταυρό και μάλιστα με την οπή στην οποία προσηλώθηκε ο Κύριος- πήγε και ο ίδιος για να συνεορτάσει μαζί με τους λοιπούς πατέρες και συνάμα να προσκυνήσει και να ασπαστεί το Πανάγιο Ξύλο.
Κατά την διάρκεια των αίνων και της προσκυνήσεως και του ασπασμού, ήλθε σε έκσταση ο γέρων Γεννάδιος και έβλεπε ότι ανέβλυζαν φλόγες από το Τίμιο Ξύλο και ο γύρω χώρος έμοιαζε να φλέγεται.

Θά ἀποκατασταθεῖ ἡ ἑλληνορθόδοξη παιδεία ἀπό τή νέα κυβέρνηση; (Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς)

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 12η Σεπτεμβρίου 2019
ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;
Η απελθούσα μαρξίζουσα κυβέρνηση του κομματικού συνδυασμού του ΣΥΡΙΖΑ μας κληροδότησε πολλά προβλήματα, με τις αντιχριστιανικές πολιτικές της επιλογές. Μεταξύ αυτών είναι και οι νομοθετικές ρυθμίσεις της κατά της Εκκλησίας μας, μέσω των οποίων επεχείρησε να πλήξει την ελληνορθόδοξη ταυτότητα της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού μας, διαπνεόμενη από ένα σαφές αντιχριστιανικό και αντιεκκλησιαστικό πνεύμα. 
Όπως είναι γνωστό, με μια σειρά από νομοθετικές παρεμβάσεις της, προσπάθησε να θέσει στο περιθώριο την Εκκλησία μας και να περιορίσει την επιρροή της στο δημόσιο βίο της χώρας. Προσπάθησε να εγκαθιδρύσει ένα «άθεο κοσμικό κράτος», άχρωμο θρησκευτικά, με αναιμικές και πολύ περιορισμένες δραστηριότητες της  Ορθοδόξου Εκκλησία μας στη δημόσια ζωή. Κλασικό παράδειγμα οι προταθείσες αναθεωρήσεις και τροποποιήσεις των άρθρων 3 και 21 και για τον όρκο του ισχύοντος Συντάγματος, τα οποία καθορίζουν την ακατάλυτη ενότητα του λαού μας με την Ορθόδοξη Εκκλησία, ως την αέναη τροφό και σώτειρα του Γένους μας, εδώ και αιώνες.
Μια σοβαρή πτυχή του αντιεκκλησιαστικού μένους της ήταν και το μάθημα των Θρησκευτικών. Την ενοχλούσε σοβαρά ο Ορθόδοξος προσανατολισμός του μαθήματος, εκφράζοντας παράλληλα και την «Ένωση Αθέων Ελλάδας»τις διάφορες ομάδες του νεοπαγανιστικού πλέγματος και τους αιρετικούς και αλλοθρήσκους της χώρας, οι οποίοι δεν ξεπερνούν το 5% των πολιτών. Παραβιάζοντας βασικά άρθρα του Συντάγματος που καθορίζουν τον ελληνορθόδοξο προσανατολισμό της παιδείας, κατόρθωσε να μεταλάξει το μάθημα σε θρησκειολογικό, δηλαδή σε ένα «άχρωμο» και ανούσιο μάθημα σπουδής του φαινομένου της θρησκείας και γνώσης των διαφόρων θρησκειών, χωρίς να δίνεται η απαιτούμενη έμφαση στην διάπλαση του ελληνορθοδόξου χαρακτήρα της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαθητών, οι οποίοι δηλώνουν Ορθόδοξοι. Και το χειρότερο: Η θρησκειολογική μετάλλαξη του μαθήματος προβλεπόταν μόνο για τους Ορθοδόξους μαθητές, ενώ για τους ετεροδόξους και αλλοθρήσκους δόθηκε πλήρης νομική ελευθερία να διδάσκεται ως ομολογιακό – κατηχητικό από εκπαιδευτικούς δικούς τους και με διδακτικά βιβλία δικά τους! Αυτό έγινε με καταφανή καταπάτηση της συνταγματικής επιταγής περί ισονομίας των πολιτών!

Τό ἀξιόποινο τῆς βλασφημίας πρέπει νά ἐπανέλθει τό συντομότερο

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΞΙΟΠΟΙΠΟ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ
Τό ἀξιόποινο τῆς βλασφημίας πρέπει νά ἐπανέλθει τό συντομότερο
Ι.Κ., Ἁγιορείτης
Τό ριζοσπαστικό ἤ μᾶλλον ριζοτόμο κόμμα πού κυβερνοῦσε τήν πατρίδα μας μέχρι τίς ἐθνικές ἐκλογές τοῦ Ἰουλίου, ἄν καί ἔχασε τήν ἐξουσία, ἄφησε πίσω του τά καταστροφικά ἀποτελέσματα τῆς ἀντιχριστιανικῆς του πολιτικῆς, τά ὁποῖα εἶναι ἰδιαίτερα φανερά καί στό νέο ποινικό κώδικα, πού ὡς γνωστόν, ἀπελευθέρωσε τή βλασφημία τῶν Θείων καί τήν περιύβριση τῶν νεκρῶν.

Ὅσα καί νά πεῖ ἤ νά γράψει κανείς κατά τῆς νομοθετικῆς αὐτῆς πράξης, λίγα θά εἶναι μπροστά στό πνευματικό βάρος τῶν ἁμαρτιῶν πού ἐπιτρέπει καί μπροστά στό μέγεθος τοῦ ἀντιχρίστου τολμήματος πού ἐπιχειρεῖ, σέ μία χώρα πού ἐξακολουθεῖ νά εἶναι Χριστιανική, παρά τίς λυσσαλέες προσπάθειες τῶν ἐχθρῶν της νά ἀλλάξουν τά ἤθη καί τούς νόμους καί τό ἴδιο τό Σύνταγμα, γιά νά τήν καταστήσουν ἄθεη. Ἐντύπωση, ὅμως, προκαλεῖ τό γεγονός ὅτι ἐλάχιστες δημόσιες ἀντιδράσεις ὑπῆρξαν ἀπό τούς πλέον ἁρμόδιους νά ἐκφραστοῦν γιά τό θέμα αὐτό, τήν ἀποποινικοποίηση δηλαδή τῆς βλασφημίας [1].
Ἡ νέα κυβέρνηση πού προέκυψε ἀπό τίς ἐκλογές τοῦ Ἰουλίου, ὀρθῶς ἔκρινε ἀναγκαῖο καί ἔθεσε ὡς μία ἀπό τίς πρῶτες προτεραιότητες τῆς νέας Βουλῆς, νά ἀσχοληθεῖ μέ τή διόρθωση τῶν πιό προβληματικῶν διατάξεων τοῦ νέου ποινικοῦ κώδικα, πού δέν εἶναι λίγες. Παραδόξως ὅμως, ἀπ᾿ ὅ,τι ἔχει δημοσιευτεῖ μέχρι τώρα [2], μεταξύ τῶν διορθώσεων πού προβλέπεται νά γίνουν καί πού ἔχουν ἤδη δρομολογηθεῖ, δέν περιλαμβάνεται ἡ ἐπαναφορά τῶν ἄρθρων 198, 199 καί 201, πού ἀναφέρονται στήν κακόβουλη βλασφημία καί τήν περιύβριση τῶν νεκρῶν [3]. Ποῦ νά ὀφείλεται ἄραγε αὐτό, ἐάν ἀληθεύει; Σέ ἔλλειψη χριστιανικῆς εὐαισθησίας τῆς νέας Κυβέρνησης; Ἤ μήπως στήν ἔλλειψη ἀντιδράσεων καί ὑποδείξεων ἀπό μέρους τῆς ἐπίσημης Ἐκκλησίας καί ἐν γένει τῶν Χριστιανῶν;
Ἀλλά ἡ νέα Κυβέρνηση ἔδειξε ἀπό τήν πρώτη στιγμή ὅτι δέν στερεῖται εὐσεβείας καί καλῆς διαθέσεως ἔναντι τῆς Ἐκκλησίας, καί ἑπομένως ἄν ὑπῆρχαν οἱ ἀνάλογες καί πρέπουσες ἀντιδράσεις δέν θά εἶχε λόγο νά μήν συμπεριλάβει καί τήν ἐπαναφορά τῶν ἀνωτέρω ἄρθρων στίς ἄλλες ἀναγκαῖες διορθώσεις τοῦ ποινικοῦ κώδικα. Γιατί, βέβαια, δέν εἶναι δευτερεῦον θέμα τό νά βλασφημεῖται ὁ Θεός δημοσίως, οὔτε καί ὁ σκανδαλισμός τοῦ πιστοῦ λαοῦ.
Ἀσφαλῶς, εἶναι χρέος τῆς Πολιτείας κυρίως, νά φροντίζει γιά τήν ἐπικράτηση τῆς κοινωνικῆς εἰρήνης καί δικαιοσύνης, ἀλλά εἶναι καί χρέος τῆς Ἐκκλησίας νά ἀξιολογεῖ τά πνευματικά θέματα πού ἀφοροῦν ὅλο τό ἔθνος, καί ὅταν ἅπτονται συγχρόνως τῶν ἁρμοδιοτήτων τῆς Πολιτείας νά εἰσηγεῖται σέ αὐτή τήν ὀρθή ἀντιμετώπισή τους.

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 16-9-2019 ἕως 18-9-2019.

 

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί 
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά δεχόμαστε τήν εὐλογία Του ζώντας μέ μετάνοια, ταπείνωση, ἀγάπη, ἀδιάλειπτη προσευχή, κατά Χριστόν ἄσκηση καί τακτική συμμετοχή στά Ἅγια Μυστήρια. 

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 16-9-2019 ἕως 18-9-2019

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: http://hristospanagia3.blogspot.gr


Ὁμιλία εἰς τὴν παγκόσμιον Ὕψωσιν τοῦ Τιμίου καὶ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ

Ἀρχιμανδρίτου Φωτίου Ἰωακεὶμ

«Σταυρὸς ὑψοῦται σήμερον, καὶ κόσμος ἁγιάζεται… 
Σταυρός, ὁ φύλαξ πάσης τῆς οἰκουμένης, 
Σταυρός, ἡ ὡραιότης τῆς Ἐκκλησίας» 

Λαμπρὴ πανήγυρη καὶ ἡμέρα πανσεβάσμια ἡ σημερινή, ἀγαπητοὶ ἐν Κυρίῳ ἀδελφοί. Ἡ σεμνὴ τῶν Ὀρθοδόξων ὁμήγυρη, ἡ ἁγία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἐπιτελεῖ σήμερα μία ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες ἑορτές της: Τὴν παγκόσμια Ὕψωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ μας. Γι’ αὐτὸ κι ἐμεῖς συναθροισθήκαμε στὸν ἅγιο τοῦτο καὶ παλαιὸ ναό, ποὺ τιμᾶται στὸ ὄνομα τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, γιὰ νὰ τιμήσουμε τὸ Ξύλον τῆς Ζωῆς, γιὰ νὰ δοξάσουμε τὸν Κύριο, ποὺ σταυρώθηκε πάνω σ’ αὐτὸν καὶ μᾶς ἔσωσε, μᾶς ἁγίασε μὲ τὸ πανάγιό Του αἷμα, ποὺ ἔχυσε ἀπὸ ἀγάπη γιὰ μᾶς τὸν καιρὸ τοῦ ἀχράντου Πάθους Του. Γιὰ νὰ κατανοήσουμε ὅμως καλύτερα τό, πῶς καθιερώθηκε ἡ μεγάλη αὐτὴ ἑορτὴ καὶ ποιό τὸ νόημά της, θὰ ἦταν καλὸ νὰ κάνουμε μία ἱστορικὴ ἀναδρομὴ στὰ σχετικὰ γεγονότα. 
Ὅταν ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος, ὁ πρῶτος χριστιανὸς αὐτοκράτορας, ἐξεστράτευσε τὸ 312 κατὰ τοῦ τυράννου τῆς Ρώμης Μαξεντίου καὶ ἔφθασε ἔξω ἀπὸ τὴν πρωτεύουσα τῆς ἀχανοῦς τότε Ῥωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας, μὲ λύπη ἀποροῦσε πῶς θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιπαραταχθεῖ μὲ τὰ...
πολυάριθμα ἐχθρικὰ στρατεύματα. Τότε ἀξιώθηκε νὰ ἰδεῖ, ὡς ἀπάντηση στὴ θλίψη καὶ ἀπορία του, ἕνα θαυμαστὸ σημεῖο στὸν οὐρανό: Εἶδε, μέρα μεσημέρι, νὰ λάμπει περισσότερο ἀπὸ τὸν αἰσθητὸ ἥλιο τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ, μὲ τὴ μορφὴ τοῦ χριστογράμματος Χ-Ρ, σχηματισμένο ἀπὸ ὁλόλαμπρα ἀστέρια, καὶ ἐπιγραφή, κι αὐτὴ ἀπὸ ἀστέρια φωτεινὰ σχηματισμένη, νὰ γράφει, ΕΝ ΤΟΥΤῼ ΝΙΚΑ.
Κι ὁ Χριστός μας ἐμφανίστηκε τὸ βράδυ στὸν ὕπνο τοῦ Κωνσταντίνου, καὶ τοῦ ἑρμήνευσε τὸ ὅραμα• ὅτι δηλαδὴ μόνο μὲ τὴ δύναμη τοῦ Σταυροῦ, αὐτοῦ τοῦ ἐσταυρωμένου Χριστοῦ, θὰ νικοῦσε τοὺς ἄπιστους ἐχθρούς του. Καὶ ὁ Κωνσταντῖνος, ξυπνῶντας, πρόσταξε νὰ κατασκευάσουν ἀμέσως καὶ τοποθετήσουν στὰ πολεμικά του λάβαρα, ποὺ θὰ προηγοῦνταν τοῦ στρατοῦ, τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ. Κι αὐτά, σημειῶστε, τὰ λάβαρα, ὑπάρχουν ἀπεικονισμένα σὲ νομίσματα τῆς ἐποχῆς ἐκείνης, ποὺ ἔκοψε ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος.

Ὁ Γέρων Θεόκλητος Διονυσιάτης ἐλέγχει τόν κ. Χρῆστο Γιανναρά γιά τήν θέση του ὅτι οἱ Ἱεροί Κανόνες εἶναι Σεξουαλικά ἀπωθημένα

Αποτέλεσμα εικόνας για Θεόκλητος Διονυσιάτης
Ο Γέρων Θεόκλητος Διονυσιάτης ελέγχει τον κ. Χρήστο Γιανναρά για την θέση του ότι οι Ιεροί Κανόνες είναι Σεξουαλικά απωθημένα

Ὁ πατέρας Ἰωάννης (Krestiankin) ἀπάντησε στούς ἀνθρώπους πού τοῦ παραπονέθηκαν γιά τά κακά ἀφεντικά, τούς κακούς κυβερνῆτες, τούς κακούς γείτονες, τό κακό κλίμα:


Ο πατέρας Ιωάννης (Krestiankin) απάντησε στους ανθρώπους που του παραπονέθηκαν για τα κακά αφεντικά, τους κακούς κυβερνήτες, τους κακούς γείτονες, το κακό κλίμα:
"Έχω γνωρίσει μόνο έναν κακό άνθρωπο στη ζωή μου - το εγώ μου. "

Γέροντας Ἐφραίμ Φιλοθεΐτης καί Μακαριστός Γέροντας Ἐφραίμ Ξηροποταμινός

Όταν έγνωρισα τον Γέροντά μου, αποφάσισα να τα αφήσω όλα και να τον υπακούσω κατά πάντα, και να τον αναπαύσω.

Αν το επέτυχα, ο Θεός το γνωρίζει...

Γέρων Εφραίμ (1940 – 21/11/1984), Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Ξηροποτάμου

φώτο :

πηγή : elderephraimarizona.blogspot


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2019/08/blog-post_366.html

20 Σεπτεμβρίου. ♰ Εὐσταθίου μεγαλομάρτυρος καί τῆς συνοδείας αὐτοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Παρ. ιδ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Γαλ. β΄ 6 - 10).
Γαλ. 2,6             ἀπὸ δὲ τῶν δοκούντων εἶναί τι, ὁποῖοί ποτε ἦσαν οὐδέν μοι διαφέρει· πρόσωπον Θεὸς ἀνθρώπου οὐ λαμβάνει· ἐμοὶ γὰρ οἱ δοκοῦντες οὐδὲν προσανέθεντο, 
Γαλ. 2,6                     Δια δε τους επισήμους και μεγάλους μεταξύ των Αποστόλων, τι δηλαδή εφρονούσαν άλλοτε, που δεν εμπόδιζαν την περιτομήν και την τήρησιν των άλλων νομικών διατάξεων, δεν με ενδειαφέρει διόλου. Ο Θεός δεν λαμβάνει υπ' όψιν του πρόσωπον ανθρώπου και δεν μεροληπτεί, αλλά προσφέρει καθαράν την αυτήν εις όλους αλήθειαν. Δι' αυτό άλλωστε και οι επίσημοι μεταξύ των Αποστόλων δεν προσέθεσαν εις εμέ τίποτε περισσότερον από όσα εξ αποκαλύψεως Χριστού εγνώριζα και εκήρυττα. 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible