Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 21-2-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 21-2-2023 
https://www.youtube.com/live/AMDCAU8maXI?feature=share

Ποιός ἄνθρωπος εἶναι πραγματικά ἐλεύθερος καί εὐτυχισμένος; Τί σημαίνει πραγματική ἐλευθερία καί πῶς ἀποκτᾶται; (Δημήτριος Τσελεγγίδης, Καθηγητής Δογματικῆς, Θεολογικῆς Σχολῆς ΑΠΘ)

Πραγματικά ἐλεύθερος εἶναι ὁ ἄνθρωπος, ὅταν ἀπελευθερωθεῖ ἀπό τόν φόβο τοῦ θανάτου, ἀπό τήν ἐπιρροή τοῦ πονηροῦ καί ἀπό τά πάθη του. Τότε μόνο μπορεῖ νά ζεῖ σύμφωνα μέ τίς προδιαγραφές τῆς δημιουργίας του καί μόνο τότε μπορεῖ νά πραγματοποιεῖ τόν σκοπό, γιά τόν ὁποῖο τόν δημιούργησε ὁ Θεός, ἐπειδή μόνο τότε μπορεῖ νά ἀξιοποιεῖ ὅλες τίς δυνατότητες, πού ἔλαβε μέ τή δημιουργία του «κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν» Θεοῦ. Γι’ αὐτό καί μόνο τότε μπορεῖ νά εἶναι πραγματικά καί ἐξολοκλήρου εὐτυχισμένος.

Ἡ πραγματική ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου, ὅμως, παρέχεται μυστηριακά, ὡς δωρεά, μόνο μέσα στό πλαίσιο τῆς Ἐκκλησίας, ὅπου βιώνεται ἐμπειρικά καί ὐπαρξιακά «ἐν πάσῃ αἰσθήσει». Καί τοῦτο, ἐπειδή μόνο μέσα στήν Ἐκκλησία ὑπερβαίνεται ὁ θάνατος, ὡς χωρισμός τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν πηγή τῆς ζωῆς, τόν Θεό, καί καταλύεται ὀ φόβος τοῦ θανάτου, ὁ ὁποῖος προσδιορίζει ἀποφασιστικά ὅλες τίς ἐνέργειες τοῦ ἀνθρώπου, στόν ὁποῖο κυριαρχεῖ.

Ἡ Παναγία τῆς Τήνου καί ὁ βλάσφημος

Το 1915 ο αθηναϊκός τύπος δημοσίευσε ποικίλα θαύματα που συντελέστηκαν από την εικόνα της Μεγαλόχαρης, η όποια είχε μεταφερθεί στην Αθήνα.
Η μεταφορά της ιερής εικόνας είχε γίνει για να θεραπευθεί ο βαριά άρρωστος βασιλιάς Κωνσταντίνος, ο οποίος πράγματι θεραπεύθηκε θαυματουργικά.
Στην πρωινή εφημερίδα «Αστραπή» αναγράφεται το ακόλουθο θαύμα, όπως το διηγήθηκε ο έμπορος Δημήτριος Μπουρνιάς, που διατηρούσε κατάστημα στην οδό αγ. Μάρκου 36:
«Την περασμένη Τετάρτη, 8 Ιουλίου 1915, φιλοξενούσα στο σπίτι μου κάποιο στενό μου φίλο.
Το μεσημέρι, ενώ τρώγαμε, του λέω:
– Δόξα σοι ο Θεός! Η Μεγαλόχαρη της Τήνου έκανε το θαύμα της και σώθηκε ο βασιλιάς.
Εκείνος τότε με διέκοψε και ξεστόμισε με ασέβεια:
– Δεν βαριέσαι. Αυτό το παλιόξυλο… που έφεραν.
Δεν πρόλαβε όμως να τελειώσει τη φράση, κι έπιασε απότομα το λαιμό του σαν να κατάπιε αναμμένο κάρβουνο.

Ὁ Οἰκουμενισμός «καρποφόρος» γιά τόν Παπισμό, ὀλέθριος γιά τήν Ὀρθοδοξία! (Σχόλιο σε σχετικό ἄρθρο παπικοῦ «ἀρχιεπισκόπου»)


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 13η Φεβρουαρίου 2023

ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ «ΚΑΡΠΟΦΟΡΟΣ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ, ΟΛΕΘΡΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

(Σχόλιο σε σχετικό άρθρο παπικού «αρχιεπισκόπου»)

Σε προηγούμενο δημοσίευμά μας με θέμα: «Σχολιασμός των ανίερων συμπροσευχών για την ενότητα των χριστιανών» αναφερθήκαμε στις όντως ανίερες συμπροσευχές μεταξύ Ορθοδόξων και ετεροδόξων, οι οποίες αγγίζουν τα όρια της βλασφημίας κατά του Θεού. Τονίσαμε ότι στις συμπροσευχές αυτές πρωτοπόρος εμφανίζεται ο Παπισμός και ότι «ένα ισχυρό εργαλείο που έχει στα χέρια του, για να επιτύχει αυτό τον στόχο, [την ‘ένωση των εκκλησιών’], είναι και η λεγόμενη ‘Παγκόσμια Εβδομάδα Προσευχής για την Ενότητα των Χριστιανών’».

Όπως είναι γνωστό η Β΄ Βατικανή Σύνοδος, (1962-1965), εισήγαγε μία νέα Εκκλησιολογία στη δογματική της διδασκαλία, με την οποία αποστασιοποιείται ριζικά από την προγενέστερη περί Εκκλησίας διδασκαλία της. Η νέα αυτή Εκκλησιολογία διατυπώνεται στο περιβόητο «Περί Οικουμενισμού Διάταγμα», (Unitatis Redintegratio), το οποίο έβαλε τα θεμέλια του παπικού Οικουμενισμού. Με το διάταγμα αυτό ο Παπισμός υιοθέτησε μία νέα εκκλησιαστική πολιτική απέναντι στην Ορθόδοξη Εκκλησία και τις άλλες χριστιανικές ομολογίες και άνοιξε τον δρόμο για την προσέγγιση και τον διάλογο μ’ αυτές με στόχο την πανχριστιανική ενότητα. Η στροφή αυτή προς τις άλλες ομολογίες θεωρήθηκε ως επιβεβλημένη και ως σύμφωνη με το θέλημα του Θεού. Ο Καρδινάλιος Edward Cassidy σε πρόσφατο σχετικά έργο του, (2005), με τίτλο: «Οικουμενισμός και Διαθρησκειακός Διάλογος: Unitatis Redintegratio, Nostra Aetate», δήλωσε: «Η Σύνοδος, [Β΄ Βατικανή], με μία σαφή ριζοσπαστική αποστασιοποίησή της από την προγενέστερη αυτής διδασκαλία, παρουσιάζει την Οικουμενική Κίνηση ως ‘εμφορουμένη από την Χάρη του Αγίου Πνεύματος’».[1] Όπως φαίνεται από την παραπάνω δήλωση, (αλλά και από άλλες που δεν είναι του παρόντος να παραθέσουμε), ο Παπισμός παρουσιάζει τον Οικουμενισμό ως θεϊκή εντολή και θέληση, αλλά και ως επιτακτική αναγκαιότητα για την σύγχρονη πορεία του κόσμου, ως πανάκια και νομοτέλεια!

Θεῖες ἐμπειρίες Γ΄, Βίος καί λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός, εἶναι ὄχι ἁπλός ὁ προφήτης, ὅπως ἔλεγε ὁ ὄχλος, ἀλλά εἶναι ὁ Κύριος, ὁ Δημιουργός, ὁ Θεός τοῦ παντός, ὁ Τροφοδότης τοῦ Σύμπαντος, ὁ Προνοητής, Αὐτός ὁ ὁποῖος στηρίζει, Αὐτός ὁ ὁποῖος δημιούργησε, συντηρεῖ καί κατευθύνει τά πάντα. Ὁ Κύριος εἶναι πού μᾶς τρέφει, ὄχι μόνο σωματικά ἀλλά καί πνευματικά. Μᾶς δίνει τήν θεία Του Χάρη καί μέσα στήν Ἁγία μας Ἐκκλησία μᾶς δίνει τήν δυνατότητα νά θεραπευτοῦμε πνευματικά, νά ἁγιασθοῦμε καί νά ἔχουμε θεῖες ἐμπειρίες, νά ἔχουμε τήν ἐμπειρία τῶν θείων Του ἐνεργειῶν, νά μετέχουμε στήν θεότητά Του, ὄχι βέβαια κατά φύσιν, ἀλλά ἐγκολπούμενοι, μετέχοντες στίς ἐνέργειές Του. Καί ἔτσι, μέσα στήν Ἁγία μας Ἐκκλησία μέ τά ὡραιότατα τροπάρια καί τούς κανόνες, ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος, ἁγιαζόμαστε ἀναίμακτα, ὅταν ὁ ἄνθρωπος μελετᾶ, ψάλλει τά ἱερά αὐτά τροπάρια καί τούς κανόνες πού ἔχουμε στήν ὑμνολόγια τῆς Ἐκκλησίας μας, πού ἔχουμε στήν λειτουργική μας ζωή. Αὐτά μᾶς ἁγιάζουν, μᾶς καθαρίζουν, μᾶς φωτίζουν καί μᾶς θεώνουν.

Ὁ ἴδιος ἀπό μικρός εἰς τό Ἅγιον ὄρος εἶχε ἐπιδοθεῖ στήν μελέτη αὐτῶν τῶν ἱερῶν τροπαρίων καί κανόνων καί ἀκολουθιῶν. Ἔλεγε, πόσο ὡραῖος εἶναι ὁ κανόνας εἰς τόν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό. Θαύμαζε καί ἔψαλλε μέ ἱερή κατάνυξη τά τριαδικά τροπάρια καί ἀκόμα τροπάρια ἀπό τήν Παρακλητική. «Ὅλο τέτοια ἔλεγα. Τέτοια μοῦ ἀρέσανε. Σέ αὐτά καταγινόμουνα γιά νά κλαίω»[1], ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος. Δηλαδή αὐτά τά δάκρυα δέν ἤτανε ἀπελπισίας, οὔτε ἀπογοητεύσεως, ἦταν δάκρυα χαρᾶς. Ὁ Ἅγιος ἀπό μικρός στό Ἅγιον Ὄρος καί μετέπειτα ψάλλοντας αὐτά τά ἱερά τροπάρια τῆς Ὑμνολογίας τῆς Ἐκκλησίας μας, γέμιζε μέ ἱερή κατάνυξη, μέ ἔνθεο ζῆλο, μέ ἔνθεο πόθο καί ἐρχότανε σέ κατάσταση ὅπου ἐξέβλυζε δάκρυα χαρᾶς, καί ὄχι ἀπογοητεύσεως καί ἀπελπισίας, πληγωμένου ἐγωισμοῦ, ἀλλά δάκρυα κατανύξεως τά ὁποῖα εἶναι γλυκύτατα πού εὐφραίνουν καί τρέφουν τήν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου.

Ὁ Γέρων Γεώργιος Καψάνης διά τούς ἀντιτιθεμένους εἰς τόν Οἰκουμενισμόν θεολόγους


Ο Γέρων Γεώργιος Καψάνης διά τους αντιτιθεμένους εις τον Οικουμενισμόν θεολόγους

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Η παρατήρηση του μ. Αρχιμανδρίτη Γεωργίου Καψάνη για τη διαφορότροπη απαξίωση των θεολόγων, οι οποίοι ασκούν με ορθόδοξη σοβαρότητα κριτική του συγκρητιστικού Οικουμενισμού, αποτελεί παρακαταθήκη ορθόδοξης έγνοιας, γι’ αυτά που πολλές φορές τεκταίνονται και λυπούν το πλήρωμα της Εκκλησίας.

Ως γνωστό ο Γέροντας Γεώργιος Καψάνης υπερασπίστηκε πολλές φορές την Ορθόδοξη Πίστη, ιδιαιτέρως έναντι των παπικών πλανών. Από τη θέση του, ως Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους, διεδραμάτισε σπουδαίο ρόλο στον αντιαιρετικό αγώνα της Εκκλησίας μας και ειδικότερα σε αυτά που αφορούσαν την ανασκευή των παπικών πλανών.

Κατέδειξε ο Γέροντας Γεώργιος Καψάνης, ότι το κάλλος της ομολογίας έχει ευεργετική επίδραση, όχι μόνο στον Ορθόδοξο λαό, αλλά και σε όσους ταλαιπωρούνται από τέτοιες κακοδοξίες. Για τούτο έγραφε ότι, «η Εκκλησία ησθάνετο πάντοτε βαρύτατο χρέος να διατηρήση ακαινοτόμητον και ανόθευτον την Αποστολικήν πίστιν και παράδοσιν»*.

21 Φεβρουαρίου. Τρίτη τῆς τυρινῆς. Τιμοθέου ὁσίου τοῦ ἐν Συμβόλοις (θ ́ αἰ.). Εὐσταθίου Ἀντιοχείας (†360), Ζαχαρίου Ἰεροσολύμων (†633), Ἰωάννου Κωνσταντινουπόλεως (†577). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τρίτης Τυροφάγου (Ἰούδα 1-10).

Ιου. 1,1             Ἰούδας, Ἰησοῦ Χριστοῦ δοῦλος, ἀδελφός δὲ Ἰακώβου τοῖς ἐν Θεῷ πατρὶ ἡγιασμένοις καὶ Ἰησοῦ Χριστῷ τετηρημένοις κλητοῖς·

Ιου. 1,1                       Εγώ ο Ιούδας, δούλος του Ιησού Χριστού, αδελφός δε του Ιακώβου, προς τους κεκλημένους εις την χριστιανικήν πίστιν, οι οποίοι έχουν αγιασθή από τον Θεόν και Πατέρα και έχουν διαφυλαχθή από τον κίνδυνον και τον μολυσμόν της αμαρτίας προς χάριν του Ιησού Χριστού,

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 21-2-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 21-2-2023
https://www.youtube.com/live/W8VJNokdTx0?feature=share

Ὅταν ὁ διάβολος δεῖ, ὅτι ἔχασε ὁ ἄνθρωπος τίς ἐλπίδες καί τήν πίστη πού εἶχε στόν Θεό...

Ποτέ να μην απελπίζεστε.
Έχει ο Θεός.Έχει ο Θεός για όλα.
Δόξα τω Θεώ.Δόξα τω θεώ για όλα.Και τα καλά και τα άσχημα.Δόξα τω Θεώ.
«Όσα πολλά και μεγάλα αμαρτήματα να κάνει κανείς, ακόμα και ασεβής να γίνει, δεν μένει ευχαριστημένος ο διάβολος, διότι γνωρίζει ότι ο Θεός είναι Θεός ελέους και ευσπλαχνίας και όταν μετανοήσει ο άνθρωπος, τον δέχεται πάλι.

49 χρόνια ἀπό τήν ἐνθρόνιση τοῦ Ἡγουμένου τῆς Μονῆς Ἁγίου Παύλου κ. κ. Παρθενίου

15-12-1974.Χειροτονία καί ενθρόνιση του Ηγουμένου της Μονης Αγίου Παύλου κ. κ. Παρθενίου...Διακρίνεται 3ος από αριστερά....
Επίσης πρωτος από αριστερά διακρίνεται ο ηγούμενος της Μονης Γρηγορίου πατήρ Γεώργιος Καψάνης...Στο μέσον ο μακαριστός Μητροπολιτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ.κ. Διονύσιος.
Δίπλα του:Ηγούμενος Γέροντας Γαβριήλ Διονυσιάτης καί ο τότε διάκονος Μητροφάνης της συνοδείας των Γερασιμαίων (Μικρά Αγία Αννα).

πηγή


https://proskynitis.blogspot.com/2023/02/49.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible