Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Κυριακής 10-06-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Εβραίους κεφ. ια΄ 33 - 40 & ιβ΄ 2

ια΄ 33 - 40 & ιβ΄ 2

                                 
Ευαγγέλιον: Κατά Ματθαίον Κεφ. Ε΄ 42 - 48

Ε΄ 42 - 48
                                                    
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

http://hristospanagia1.wordpress.com/

http://www.hristospanagia.gr/

Ἐγκώμιο στούς Ἁγίους Πάντες, πού μαρτύρησαν σ᾽ ὅλο τόν κόσμο.Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου

ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

γκώμιο στούς γίους Πάντες,
πού μαρτύρησαν σ λο τόν κόσμο


1. Δέν πέρασαν κόμη πτά μέρες, πό τότε πού γιορτάσαμε τήν ερή πανήγυρη τς Πεντηκοστς, καί πάλι μς πρόφθασε χορός μαρτύρων καλύτερα στρατιά μαρτύρων καί παράταξη, πού δέν εναι καθόλου κατώτερη πό τή στρατιά τν γγέλων, τήν ποία εδε πατριάρχης ακώβ, λλά εναι διας ξίας καί τάξης μέ ατή. Γιατί μάρτυρες καί γγελοι διαφέρουν μόνο στά νόματα, στά ργα τους μως ταυτίζονται. Στόν ορανό κατοικον ο γγελοι, στόν ορανό καί ο μάρτυρες. Αώνιοι καί θάνατοι εναι κενοι, τό διο θά γίνουν καί ο μάρτυρες. λλ κενοι λαβαν καί σώματη φύση; Καί τί σημασία χει ατό; Γιατί ο μάρτυρες, ν καί χουν σμα, μως εναι θάνατο καλύτερα καί πρίν πό τήν θανασία θάνατος το Χριστο στολίζει τά σώματά τους περισσότερο πό τήν θανασία. Δέν εναι τόσο λαμπρός ορανός, πού στολίζεται μέ τό πλθος τν στεριν, σο εναι τά σώματα τν μαρτύρων, πού στολίζονται μέ τό λαμπρό αμα τν τραυμάτων. στε πειδή πέθαναν γι ατό καί εναι νώτεροι, καί βραβεύτηκαν πρίν πό τήν θανασία παίρνοντας τά στεφάνια πό τήν ρα το θανάτου τους.

Πῶς ἀποδεινκύουμε ὅτι ἀγαπᾶμε τό Θεό καί τί εἶναι ἡ ἁμαρτία_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_1η Κατήχηση-2ο μέρος & 2η Κατήχηση-1ο μέρος mp3


Π. Σάββας 2011-02-26_Πῶς ἀποδεινκύουμε ὅτι ἀγαπᾶμε τό Θεό καί τί εἶναι ἡ ἁμαρτία_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_1η Κατήχηση-2ο μέρος & 2η Κατήχηση-1ο μέρος mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 26-02-2011 (Συνάξη ἀνδρῶν).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

Φοβίες- Ἡ θεραπευτική τοῦ φόβου: Ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ (Jean Claude Larchet)

 Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ(Jean Claude Larchet)

Ο φόβος και οι καταστάσεις που συνδέονται ενδεχομένως μ' αυτόν, όπως η δειλία, η ανησυχία, το άγχος, η αγωνία, η φο­βία, έχουν ουσιαστική σχέση, όπως είδαμε, με την προσκόλ­ληση στα αισθητά αγαθά. Δεν είναι λοιπόν δυνατόν να θερα­πευτεί ο άνθρωπος απ’ αυτόν παρά μόνο αν (απο)χωριστεί από τον κόσμο τούτο (Πρβλ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, Ομιλία-ανδριάντες), αν αποθέσει όλη του τη μέριμνα στο Θεό, με σταθερή την ελπίδα, ότι μέσω της Πρόνοιάς Του, θα φροντίσει για όλες του τις ανάγκες.

Αυτό διδάσκει και ο ίδιος ο Χριστός: «Μη ουν μεριμνήσητε λέγοντες, τι φάγωμεν ή τι πίωμεν ή τι περιβαλώμεθα; πάντα γάρ ταύτα τα έθνη επιζη­τεί· οίδε γαρ ο Πατήρ ημών ο ουράνιος ότι χρήζετε τούτων απάντων. Ζητείτε δε πρώτον την Βασιλείαν του Θεού και την δικαιοσύνην Αυτού, και ταύτα πάντα προστεθήσεται υμίν. Μή ουν μερμνήσητε εις την αύριον» (Ματθ. 6, 31-34). Στην ίδια προοπτική ο Αγιος Ισαάκ ο Σύρος συμβουλεύει: «Εάν πιστεύης, ότι ο Θεός πρόνοιάν σου ποιήται, τί μεριμνάς και φροντίζεις περί προσκαίρων, και των της σαρκός σου χρειών; [...]. Επίρριψον επί Κύριον την μέριμνάν σου, και Αυτός σε διαθρέψει. Και ου μη πτοηθής πτόησιν επερχομένην σοι», «έγγισον, φησίν, εις το ελπίσας εις εμέ, και αναπαύη εκ του έργου και του φόβου».

Γιά τούς ἱερεῖς καί ἀρχιερεῖς


«Πατρικές Συμβουλές Γέροντος ΦιλοθέουΖερβάκου»
Ἀπό τό ἡμερολόγιο τοῦ ἐκδοτικοῦ οἴκου «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»
ἔτους 2010

Γιά τούς ἱερεῖς καί ἀρχιερεῖς
Κατά τούς σημερινούς χρόνους, κατά κανόνα, ἐπικρατεῖ ὄχι τό θεόκλητος ἤ δημόκλητος, ἀλλά ἤ δαιμονόκλητος (δαιμονοπρόβλητος) ἤ ὑπερηφανοεαυτοπρόβλητος, τό ὁποῖο σημαίνει πολλούς αἰσχρούς, φαύλους, ἀσεβεῖς, ἁμαρτωλούς καί ἀναξίους, τούς προτείνει, τούς προβάλλει ὁ διάβολος εἰς ἱερωσύνη καί ἀρχιερωσύνη, πολλοί δέ μόνοι τους, κατεχόμενοι ἀπό ἑωσφορική ὑπερηφάνεια, προτείνουν ἑαυτούς, χωρίς νά στοχάζωνται ὅτι ὁ ἱερεύς, ὁ λειτουργός τοῦ Ὑψίστου Θεοῦ, ὀφείλει νά εἶναι καί στό σῶμα καί τήν ψυχή καθαρότερος ἀπό τίς ἡλιακές ἀκτῖνες καί ἀνώτερος ὅλων τῶν ἀνθρώπων.

Ἡ πνοὴ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. α'. Τί εἶναι τὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ τί δίνει στὸν ἄνθρωπο.

   Η ΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Ὁ ἅγιος Ἰννοκέντιος (Βενιαμίνωφ, 1707-1879), εἶναι μία λαμπρὴ ἱεραποστολικὴ καὶ ἀρχιερατικὴ μορφὴ τῆς ρωσικῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας. Ἀφοῦ ἀφιέρωσε σαράντα πέντε ὁλόκληρα χρόνια τῆς ἐπίγειας ζωῆς του στὸν εὐαγγελισμὸ τῶν εἰδωλολατρικῶν ἐθνοτήτων τῆς Ἄπω Ἀνατολῆς, τὰ δεκαεπτὰ ὡς ἱερέας (1823-1840) καὶ τὰ εἴκοσι ὀκτὼ ὡς ἐπίσκοπος Καμτσάτκας, Κουρίλων καὶ Ἀλεουτίων Νήσων (1840-1868), ἀνῆλθε στὸν μητροπολιτικὸ θρόνο τῆς Μόσχας (1868), ὅπου παρέμεινε ὡς τὴν ὀσιακὴ κοίμησή του, τὸ 1879, ἐπιτελώντας ἕνα μεγαλόπνοο καὶ ἐντυπωσιακὸ ποιμαντικὸ ἔργο. Τὸ 1077 ἀνακηρύχθηκε ἐπίσημα ἅγιος ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας.
Ἀνάμεσα στὰ συγγραφικὰ πονήματα τοῦ ἁγίου Ἰννοκεντίου περιλαμβάνεται καὶ τὸ μικρὸ ἀλλὰ περίφημο ἔργο του «Ὑπόδειξη τοῦ δρόμου πρὸς τὴ βασιλεία τῶν οὐρανῶν». Τὸ βιβλίο αὐτό, μία συνοπτικὴ ὀρθόδοξη κατήχηση, γνώρισε καταπληκτικὴ ἐπιτυχία. Στὴ Ρωσία, ὡς τὸ 1917, ἔφτασε τὶς 47 ἐκδόσεις. Στὰ ἑλληνικὰ ἔχουν γίνει, ἀπὸ τὸ 1843 μέχρι σήμερα, τουλάχιστον πέντε διαφορετικὲς μεταφράσεις του, ὁρισμένες ἀπ' αὐτὲς μὲ ἐπανειλημμένες ἐκδόσεις.

Ἔχθρα.Ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα



«Μακάριοι οἱ καθαροί τῇ καρδίᾳ ὅτι αὐτοί τόν Θεόν ὄψονται» (Ματθ. Ε΄.)
Ἀπό τό βιβλίο «Πνευματικές Νουθεσίες»
Ὁσίου Μακαρίου τῆς Ὄπτινα
(ἀποσπάσματα ἐπιστολῶν)
  1. Ἔχθρα
Εἶναι καλό πού ἔχεις εἰρηνική διάθεση ἀπέναντι σέ ὅλους ἐκτός ἀπό ἕναν. Εἶναι ὅμως λυπηρό πού δέν μπορεῖς νά φέρεις τήν πνοή τῆς εἰρήνης ἀνάμεσα σέ σένα κι αὐτόν τόν ἕνα, ὅ,τι κι ἄν σοῦ ἔχει κάνει. Ποιός μπορεῖ νά καυχηθεῖ πώς δέν ἔχει ἀδυναμίες; Κανείς μας.
ἐχθρός σταθερά ἀγωνίζεται νά ξεσηκώσει στή θάλασσα τῆς ἀνθρώπινης καρδιᾶς μεγάλη ταραχή γιά ἀσήμαντα πράγματα. Αὐτό εἶναι ἕνα ἀπό τά τεχνάσματά του: Νά τυφλώνει τήν ψυχή μας γιά νά μήν βλέπει τόν ἥλιο τῆς ἀλήθειας, τόν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστό, πού κρύβεται μέσα στήν καρδιά κάθε συνανθρώπου μας.
*
Χαίρομαι ἰδιαίτερα πού, μέ τή χάρη καί τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ, βγῆκες νικητής ἀπό τόν πόλεμο τῶν ἄγριων πειρασμῶν καί δοκιμασιῶν.

Μόνο ἡ καλοσύνη μπορεῖ νά νικήσει τήν κακία.


Ο Αββάς Ζωσιμάς έδωσε κάποτε μερικά βιβλία σένα καλλιγράφο να του αντιγράψει. Όταν εκείνος τα ετοίμασε, ειδοποίησε τον Όσιο να στείλει να τα πάρει.
Κάποιος άλλος όμως, που ήξερε την παραγγελία, πήγε δήθεν εκ μέρους του Αββά Ζωσιμά και παρέλαβε τα βιβλία.
Ύστερα από λίγο έστειλε κι ο Γέροντας το μαθητή του να τα πάρει. Κατάλαβε τότε ο καλλιγράφος πως εξαπατήθηκε από τον άλλο και ταραγμένος απειλούσε: -Δεν θα πέσει στα χέρια μου; Θα τον κανονίσω, όπως του αξίζει, τον αυθάδη.
Όταν το άκουσε ο Αββάς Ζωσιμάς παρήγγειλε στον καλλιγράφο: -Αποκτούμε βιβλία, αδελφέ, για να μάς διδάξουν αγάπη κι ανεξικακία. Αν πρόκειται για χάρι τους να μαλώνουμε, χίλιες φορές καλύτερα να μάς λείπουν. «Δούλον Κυρίου ου δει μάχεσθαι»(Β Τιμ.2. 24).

Ὁ ἐσωτερισμός ἕνας κλάδος τοῦ ἀποκρυφισμοῦ


Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΥ


Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ
Ἕνας κλάδος τοῦ Ἀποκρυφισμοῦ

Τοῦ Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου, Λέκτωρος εολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ

Ὁ Ἐσωτερισμός εἶναι κεφάλαιο, κλάδος, ὑποσύνολο στόν εὐρύτερο χῶρο τοῦ Ἀποκρυφισμοῦ μέ εὐρύτατη διάδοση σήμερα [1] . Μέσα σ᾽ αὐτό τό εὐρύτερο ποκρυφιστικό πλαίσιο, θεωρεῖται ἡ μυστική διδασκαλία, ἡ ὁποία προσπαθεῖ νά συνθέσει [2] , κατά τούς ἐκφραστές πάντα τοῦ χώρου, τίς πολλαπλές μορφές τῆς ἀλήθειας. Σύμφωνα έ τόν Πέτρο Γράβιγγερ, κορυφαῖο ἐκφραστή καί ἐκπρόσωπο τοῦ ἑλληνικοῦ Ἐσωτερισμοῦ, σωτερισμός: «εἶναι ἡ πρωταρχική καί ἀλώβητος διδα- σκαλία τῶν Ναῶν καί Μυστηρίων τῆς παραδόσεως, ἡ ἁγνή μυστηριακή καί πνευματική παράδοσις τῶν Ἐκλεκτῶν τῆς γῆς, ἀπηλλαγμένη ὅλων τῶν ἀτελειῶν καί ταπεινώσεων τοῦ νεώτερου ὑλόφρονος κόσμου. Παραμερίζων κάθε τι τό ὑλικόν, τό συναισθηματικόν στοιχεῖον ὁ Ἐσωτερισμός, ἅπτεται διά καθαρῶς παραδοσιακῶν μεθόδων ἐρεύνης τῆς μεταφυσικῆς Ἀληθείας καί ἄγεται ὄντως εἰς τήν διά τῆς Γνώσεως ἀπολύτρωσιν τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος» [3] . Καί ἀλλοῦ συμπληρώνει ὁ ἵδιος ὅτι μεταξύ τοῦ Ἐσωτερισμοῦ «ὑπάρχει ἀναλογία, ὄχι ὅμως συνωνυμία πρός τούς ὅρους Ἑρμητισμός, Ἀποκρυφισμός, Μαγεία» [4] .

Νά ζητᾶμε νά γίνει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ· αὐτό εἶναι τό πιό συμφέρον, τό πιό ἀσφαλές γιά μᾶς καί γιά ὅσους προσευχόμαστε.


  Β΄ ΜΕΡΟΣ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

 

3) Θεραπευτικά μέσα. 

Ἄς ζητᾶμε ἀπό τόν Θεό ὅ,τι ἀληθινά καλό. Νά μᾶς δίδει τήν ἀγάπη πρός Αὐτόν καί πρός τούς ἀδελφούς μας, οἱ ὁποῖοι ἄλλωστε εἶναι «σάρκα μας»313. Ἐπειδή ὅμως οἱ ἀδυναμίες μας εἶναι πολλές, ἄς «Τόν παρακαλοῦμε πολύ», προέτρεπε ὁ Γέροντας, «νά μᾶς ἀγαπήσει Ἐκεῖνος καί νά μᾶς δώσει τό ζῆλο νά Τόν ἀγαπήσομε κι ἐμεῖς»314, ἀγαπώντας τούς ἀδελφούς μας. Τί ἄλλο ἄραγε θά πρέπει νά ζητᾶμε; Ὑπομονή καί τέλεια ἕνωση μαζί Του. Ὅταν δέν μᾶς δίδει κάτι πού Τοῦ ζητᾶμε, νά παύουμε νά Τοῦ τό ζητᾶμε, διότι «ὅσο τό κυνηγᾶμε, τόσο αὐτό ἀπομακρύνεται»315 παρατηροῦσε ὁ σοφός πνευματικά, π. Πορφύριος. Μᾶς δίδεται ὅ,τι ἐπιθυμοῦμε, ἔλεγε πάλι, ὅταν δέν τό ζητᾶμε· μᾶς δίδεται ὅταν δέν τό σκεφτόμαστε, ἀλλά ζητᾶμε μόνο τήν Βασιλεία Του.

10ο κεφ. Ἐπίσημες ἐπισκέψεις


Βίος καί πολιτεία
τοῦ ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη
(9ο Μέρος)
Ἀπό τό βιβλίο «Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης»

10ο κεφ. Ἐπίσημες ἐπισκέψεις
Τόσο πλούσια κατεῖχε ὅσιος Μάξιμος τή χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, πού τά μακρινά τά ἔβλεπε κοντινά, τά ἀφανῆ καί ἀόρατα τά διέκρινε σάν φανερά, τά μέλλοντα τά προγνώριζε καί τά προέλεγε σάν παρόντα.
Ἔτσι, προεῖπε καί τόν ἐρχομό τῶν βυζαντινῶν αὐτοκρατόρων. Ἐπί πλέον ἀποκάλυψε καί τό σκοπό τῆς ἐπισκέψεώς τους.
  1. «Οἱ βασιλεῖς τῶν Ρωμαίων θά ἔρθουν ἐδῶ νά μέ συναντήσουν. Θέλουν ὅμως ν᾿ ἀκούσουν προφητεῖες καί νά πληροφορηθοῦν τά μέλλοντα, καί ὄχι νά ὠφεληθοῦν ψυχικά.»

Σέ λίγο καιρό ἦρθαν στό Ἅγιον Ὄρος οἱ συναυτοκράτορες Ἰωάννης Ε΄ Παλαιολόγος (134176 καί 1379 - 91) καί Ἰωάννης ΣΤ΄ Καντακουζηνός (134754)*.
Ἀναζήτησαν τόν ὅσιο. φήμη τῆς ἁγιότητός του τούς ἔκανε ν᾿ ἀφήσουν τά βασιλικά παλάτια, τούς πολύπειρους διπλωμάτες καί τούς σοφούς συμβούλους, καί νά ᾿ρθουν νά συναντήσουν προσωπικά, στό ἀπέριττο κελλάκι του, τόν ταπεινό καί ρακένδυτο ἐρημίτη, τοῦ ὁποίου ὅμως τό σκελετωμένο σῶμα, σάν μυροδοχεῖο πολύτιμο, εἶχε μέσα του τή θεία χάρη.

Αὔρα-Αὐροθεραπεία καί πόσο συμβατά εἶναι μέ τήν ὀρθόδοξη χριστιανική πίστη

ΑΥΡΑ-ΑΥΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ.

Δυστυχώς και η χώρα μας έχει γεμίσει με ομάδες ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη Πίστη, όπου δραστηριοποιούνται σε επίπεδο ημερίδων, σεμιναρίων, ομιλιών κλπ. Προς ενημέρωση των πιστών παρουσιάζουμε μέθοδο "εναλλακτικής θεραπείας" με αποκρυφιστικές πρακτικές ενταγμένες στην κίνηση της "Νέας Εποχής".
Του Θεοφιλεστάτου επισκόπου Καρπασίας Χριστοφόρου Τσιάκκα
πηγή:http://www.dailygreece.com


Αύρα

Η αύρα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις ανατολικές θρησκείες και πρακτικές και τον αποκρυφισμό. «Η Αύρα είναι ηλεκτρομαγνητική ενέργεια, η οποία περιβάλλει κάθε ζωντανό οργανισμό» (The hidden secrets of the Aura). «Το ανθρώπινον ενεργειακόν πεδίον είναι η εξωτερί­κευση της συμπαντικής ενέργειας που ενυπάρχει στην ανθρώπινη ζωή. Μπο­ρεί να χαρακτηρισθεί ως ένα φωτεινό σώμα το οποίον περιβάλλει και διαπέρ­να το φυσικό σώμα, εκπέμποντας την δική του χαρακτηριστικήν ακτινοβολίαν που συνήθως καλείται αύρα» (The human energy field).

Ἡ ἀσκήτρια Λαμπρινή ἀπό τήν Ἄρτα (μέρος 2ο)

 Δείτε εδώ: 1ο μέρος

ΦΟΒΕΡΕΣ ΝΗΣΤΕΙΕΣ…
 
Σ’ όλη την ζωή της είχε μονοφαγία και ξηροφαγία. Έτρωγε συνήθως ψωμί και ελιές. Στο τριήμερο (της τεσσαρακοστής) δεν έτρωγε και δεν έπινε τίποτε. Κοινωνούσε την καθαρά Τετάρτη και μετά συνέχιζε την τελεία νηστεία…..
Τις ημέρες πού δεν έτρωγε τίποτε έπινε γύρω στις 3 μ.μ. ένα κουταλάκι ζεστό νερό. Το συνηθισμένο φαγητό της ήταν μια πατάτα βρασμένη με ξύδι. Τα παιδιά της την πίεζαν να φάει, αλλά αρνιόταν και απαντούσε: «Μη στενοχωριέστε, δεν θα πεθάνω από τη νηστεία, η προσευχή είναι η τροφή μου. Το σώμα θα το περιποιηθώ γιατί είναι η κατοικία της ψυχής μου. Όταν έρθει η ώρα θα φάω. Μην ανησυχείτε».

Της έκανε το πρωί η κόρη της καφέ και το απόγευμα πού πήγαινε να πάρει το φλυντζάνι ήταν απείραχτο… Το Πάσχα πού κάθονταν όλοι μαζί να φάνε, η Λαμπρινή μιλούσε για τον Θεό και μετά από πίεση έτρωγε μια κουταλιά γιαούρτι η μια πιρουνιά σαλάτα.. έλεγε:

Φάρμακα τῆς ὁμοιοπαθητικῆς διαβασμένα ἀπό μάγους (Π.Πορφύριος).Ὁ ἀποκρυφισμός καί ἡ ἀπάτη στήν ἰατρική


omoiopath 

Ἡ ὑποκρισία στή σχέση μας μέ τό Θεό_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_1η Κατήχηση-1ο μέρος_mp3


Π. Σάββας 2011-02-19_Ἡ ὑποκρισία στή σχέση μας μέ τό Θεό_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_1η Κατήχηση-1ο μέρος_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 19-02-2011 (Συνάξη ἀνδρῶν).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία

ΜΑΡΤΥΣ ΝΤΑΝΙΕΛΑ - Tήν σκότωσε ὁ πατέρας της μέ ἀργό θάνατο γιατί ἤθελε νά ζεῖ χριστιανικά. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ Η ΟΣΙΟΜΑΡΤΥΣ ΝΤΑΝΙΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ.

Πολλές φορές τυχαίνει όλοι μας να αναρωτηθούμε, “υπάρχουν άραγε Αγιοι στην σύγχρονη εποχή;”. Η απάντηση είναι μία. Αγιοι του Θεού θα αναδεικνύονται πάντα και για πάντα. Η ύπαρξή τους είναι συνυφασμένη με την ζωοποιό ύπαρξη του 3ου προσώπου της Αγίας Τριάδος. Του Αγίου Πνεύματος. Εφόσον λοιπόν το Αγιο Πνέυμα του Θεού ενεργεί και κυριαρχεί στον κτιστό κόσμο μας, οι Αγιοί Του θα εμφανίζονται για να μας δίνουν δύναμη αλλά και να ταπεινώνουν τον αντίχριστο διάβολο και τους οπαδούς του, που κινούνται γύρω μας. Πολλές φορές ακόμα και μέσα στην ίδια μας την οικογένεια, όσο κι αν αυτό ακούγεται τρομερό.
Η απιστία ή η ελαφρότητα των γονέων πολλές φορές παιδεύουν τους νέους και τις νέες που θέλουν να βρίσκονται κοντά στον Θεό. Οι γονείς με εγωϊσμό και μην αναγνωρίζοντας ότι το σπλάχνο τους είναι ένα Θεϊκό δώρο προσπαθούν, πολλές φορές (με ολέθρια συνήθως αποτελέσματα) να ξεριζώσουν την κλήση προς τον Θεό που η Θεία Χάρις δίνει επιλέκτικά σε νέους και νέες με αρετές και αδαμάντινους χαρακτήρες.

9 Ιουνίου Συναξαριστής. Κυρίλλου Αρχιεπισκόπου, Των Αγίων Θέκλας, Μαριάμνης, Μάρθας, Μαρίας & Ενναθάς, Αλεξάνδρου Επισκόπου, Θεοφάνους του Εγκλείστου, Ανανία, Κύρου Οσίου, Των τριών Παρθενομάρτυρων εκ Χίου, Ορέστου, Διομήδους, Ροδίου, Κυρίλλου Οσίου,

Ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀλεξανδρείας

Ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου, Ἀρχιεπισκόπου Ἀλεξανδρείας, τιμᾶται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία στὶς 18 Ἰανουαρίου, ὅπου καὶ ὁ Βίος του. Στὸν Κώδικα 227 Πετρουπόλεως κατὰ τὴν 9η Ἰουνίου σημειώνεται ἡ «μνήμη ἀνακομιδῆς τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου». Κατὰ τὴν ἡμέρα αὐτὴ τῆς μνήμης τοῦ Ἁγίου ἀναφέρονται τὰ ἀκόλουθα δίστιχα:
«Κύριλλον ὑμνῶ τοῦ Κυρίου μου φίλον
καὶ Κυρίας πρόμαχον Ἀειπαρθένου».

«Θανὼν Κύριλλος τῆς Ἀλεξάνδρου Πάπαςπρὸς Κύριον μετῆλθε πάντων Κυρίων».

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Ὡς κῦρος οὐράνιον, θεολογία ἡ σή, βραβεύει ἐν Πνεύματι, τῇ Ἐκκλησίᾳ Χριστοῦ, τὴν χάριν τὴν ἔνθεον· σὺ γὰρ καθυπογράψας τῆς Τριάδος τὴν δόξαν, μύστης τῆς Θεοτόκου, καὶ ὑπέρμαχος ὤφθης, παρ’ ἧς λαμπρῶς δεδόξασαι, Ἱεράρχα Κύριλλε.

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα του Σαββάτου 09-06-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Ρωμαίους κεφ. α΄ 7 - 13

α΄ 7 - 13

                                   
Ευαγγέλιον: Κατά Ματθαίον Κεφ. Ε΄ 42 - 48

Ε΄ 42 - 48
                                                
Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

http://hristospanagia1.wordpress.com/

http://www.hristospanagia.gr/

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ