Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Περί ἀγάπης 4 (Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης).Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης

Π. ΣΑΒΒΑΣ-ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ 4 - (ΑΓ. ΣΙΛΟΥΑΝΟΥ ΤΟΥ ΑΘΩΝΙΤΟΥ) 

 Πηγή: Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης


Τί σημαίνει ἀγαπῶ τόν Θεό;

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ

(ἀπομαγνητοφωνημένο ἀπόσπασμα ἀπό  ὁμιλία τοῦ Ἱερομονάχου Σάββα Ἁγιορείτη)

Δεῖτε ἐδῶ: «Υἱέ μου δός μοι σήν καρδίαν» (Παροιμ. κγ´ 26)

Τί σημαίνει ἀγαπῶ τόν Θεό;

Σημαίνει ὅτι:
Ἀρνοῦμαι τό θέλημά μου κάθε στιγμή καί ἀναζητῶ τό δικό Του.
Ἀρνοῦμαι τή φιλαυτία μου καί τά πάθη μου καί τηρῶ τίς ἐντολές Του.
Ἀρνοῦμαι τήν καλοπέραση πού τρέφει τά πάθη καί κάνω ἄσκηση, νηστεύω, κακοπαθῶ γιά χάρη τοῦ Κυρίου.
Ἀρνοῦμαι τόν ἐγωισμό, τήν οἴηση, τήν ὑπερηφάνεια πού συνιστοῦν τό εὔκρατο κλίμα ὅλων τῶν ἁμαρτιῶν καί τῶν παθῶν.
Ἐγκολπώνομαι τήν ταπείνωση, τήν ταπεινοφροσύνη στούς λογισμούς, τήν εὐτέλεια σ’ ὅλες μου τίς κτήσεις, τήν ἔσχατη θέση κάθε στιγμή, τήν ἀτιμία καί τήν περιφρόνηση τοῦ κόσμου γιά χάρη τοῦ Χριστοῦ.
Προσεύχομαι ἀδιάλειπτα καί δίνω κάθε σκέψη μου σ’ Αὐτόν τόν Λατρευτό τῆς καρδιᾶς μου.
Ζητῶ νά βασιλεύει Αὐτός σ’ ὅλη μου τήν ὕπαρξη.

Ἰνδουισμός: Ἡ κοινή βάση τῆς Νέας Ἐποχῆς

Ι Ν Δ Ο Υ Ι Σ Μ Ο Σ :
Η ΚΟΙΝΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΣΑΛΟΥ - ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣ ΤΗΣ 
Ι.Μ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΩΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014

Η κίνηση της Ν.Ε. είναι μια σύνθεση εσωτερικών[1] διδασκαλιών και μυήσεων των Ανατολικών θρησκειών,[2] των αρχαίων μυστηριακών διδασκαλιών,[3] του Γνωστικισμού, της Θεοσοφίας, του Πνευματισμού και του Αποκρυφισμού.

Ειδικότερα, ο Ινδουισμός είναι ένα σύνολο φιλοσοφικοθρησκευτικών παραδόσεων και μαγικών πρακτικών στην Ινδία, το οποίο μέχρι σήμερα προσδιορίζει την κοινωνική δομή, τον τρόπο ζωής και το περιθώριο των επιλογών υπό τη σκιά των νόμων του ντάρμα και της σαμσάρα. Οι πρώτες ιστορικές ενδείξεις αυτής της θρησκείας εντοπίστηκαν στην κοιλάδα του Ινδού ποταμού, στις πόλεις Mohenjo - Daro και Harappa και χρονολογούνται γύρω στο 3000 π.Χ.
Από το 1500 π.Χ. οργανώθηκε η κοινωνική ζωή γύρω από τέσσερις τάξεις οι οποίες με την πάροδο των χρόνων υποδιαιρέθηκαν και ιεραρχήθηκαν ανάλογα με το βαθμό καθαρότητας του επαγγέλματος. Συνδέθηκε δε άρρηκτα με τη θρησκευτική, την οποία καθόριζαν λεπτομερώς οι βραχμάνοι, ως μυημένοι στην ιερή και απόκρυφη γνώση.

Λόγος Β΄ – Διάλογος τῆς ψυχῆς μέ τόν νοῦ, μέ τήν μορφή ἐρωτήσεων καί ἀπαντήσεων σχετικά μέ τήν προέλευση τῶν παθῶν μέσα μας. Ἐπίσης λόγος περί θείας πρόνοιας καί κατά τῶν ἀστρολόγων. (Μέρος 2ο)

 Ψυχή: Σε παρακαλώ, αγαπημένε μου, να κάνεις λίγο ακόμη κόπο και να μου εξηγήσεις αυτό πού θα σε ρωτήσω: Αν ο Κύριος δίδει θάνατο και ζωή, πτωχεία και πλούτο, ταπεινώνει και υψώνει, κατεβάζει στην κόλαση και ανεβάζει, όπως είπες προηγουμένως, και όπως λέγει Αυτός αλλού, ότι «Κύριος θανατοί και ζωογονεί, κατάγει εις άδου και ανάγει. Κύριος πτωχίζει και πλουτίζει, ταπεινοί και ανυψοί»[1], τότε πώς ο διάβολος θεωρείται αίτιος κάθε κακού;
Νούς: Μή σε εξαπατούν, ψυχή μου, τέτοιου είδους ονομασίες των κακών και μην θαρρείς πώς ίδιο είναι η ακολασία και η ένδεια. Το πρώτο, δηλαδή η ακολασία, αποτελεί παράβαση της εντολής του Θεού, είναι θεομίσητο και αποτρόπαιο, σκοτώνει την ψυχή, την κατεβάζει στην κόλαση και την παραδίδει σε ατελείωτα βάσανα. Αντιθέτως η ένδεια σημαίνει αφαίρεση των μέσων, πού τρέφουν τα ακόλαστα πάθη, συμβαίνει δε κατά Θεία πρόνοια σε μερικούς. Ο Θεός, ως πάνσοφος και ιατρός των ψυχών, επειδή επιθυμεί να κάνει το εφήμερο ανθρώπινο γένος να μετέχει της θείας δόξας Του, δεν εφαρμόζει στον καθένα τον ίδιο τρόπο θεραπείας, αλλά ανάλογα με την νόσο εφευρίσκει σοφά το μέσον, διά του οποίου οδηγούμεθα στην θεραπεία.

Καλή Ἁγία Μεγάλη Τεσσαρακοστή!-Ἀποκατάσταση τῆς λειτουργίας τῆς ἱστοσελίδας μας

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Εὐχόμεθα Καλή καί Ἁγία Μεγάλη Τεσσαρακοστή μέ πλούσια πνευματική καρποφορία, ἀληθινή μετάνοια, ἐγκράτεια, ταπεινοφροσύνη, ἀκατακρισία καί ἀδιάλειπτη προσευχή. Ὁ Θεός ἄς εὐλογεῖ ὅλους μας καί ἄς μᾶς ἐνισχύει στόν καλό πνευματικό ἀγῶνα.

Σύν Θεῷ, καί μέ τίς εὐχές ὅλων σας ἡ ἱστοσελίδα ρυθμίστηκε καί οἱ ὁμιλίες ἀκούγονται κανονικά. Ἐλπίζουμε,  χάριτι Θεοῦ, νά μήν δημιουργηθεῖ πάλι πρόβλημα. Εὐχαριστοῦμε γιά τίς προσευχές σας.

Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης 
hristospanagia3.blogspot.gr

Πατήρ Θαδδαῖος.Τό οἰκολογικό πρόβλημα καί οἱ τελευταῖοι καιροί.


Το οικολογικό πρόβλημα και οι τελευταίοι καιροί

Έτσι λοιπόν παρατηρήστε, πώς είναι η ζωή μας σήμερα. Είναι ενδιαφέρον πως έρχονται όπως τους περιέγραψε ο άγιος απόστολος Ιωάννης στα οράματά του στην Αποκάλυψη. Άλλωστε πολλά πράγματα για μας ήταν μυστικά μέχρι την Αποκάλυψη του αποστόλου Ιωάννη.

Ο Θεός τα τελευταία εκατό χρόνια επέτρεψε να προχωρήσει η τεχνολογία.
Περισσότερο από όλα τις τελευταίες δεκαετίες προοδεύει η τεχνολογία. Οι άλλες επιστήμες λίγο προοδεύουν. Μένουν περίπου στα ίδια. Η τεχνολογία προοδεύει, επειδή πρέπει να ολοκληρωθεί και να φτάσει ο καιρός....

Τώρα όλα μας είναι πιο ξεκάθαρα. Μας είναι απόλυτα ξεκάθαρο εκείνο, πού ο απόστολος Ιωάννης λέει για μάς' «οι λοιποί των ανθρώπων, οι ουκ απεκτάνθησαν εν ταις πληγαίς ταύταις, ου μετενόησαν εκ των έργων των χειρών αυτών» (Άποκ. Ιωάννου 9, 20). Για πολλά χρόνια σκεφτόμουν τί σημαίνει αυτό; Τί ήθελε να πει με αυτό;

ΚΕ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη γιά θέματα αἱρέσεων καί παραθρησκείας: Ἡ "πνευματική" διάσταση τῶν "ἐναλλακτικῶν" θεραπειῶν (π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης)


 Ομιλία που εκφωνήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας στις 5/11/2013, στα πλαίσια της ΚΕ' Πανορθοδόξου Συνδιασκέψεως Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων δια Θέματα Αιρέσεων και Παραθρησκείας.

Ακούστε την ομιλία πατώντας εδώ (Διάρκεια: 51:13, Μέγεθος: 117 ΜΒ)


http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=3048

Ἡ μεγάλη προετοιμασία,μέρος (α΄)


Ὁσίου Ἀμβροσίου
jubpls
«ἐκεῖνον δεῖ αὐξάνειν, ἐμέ δέ ἐλατοῦσθαι»
Ἰωάν. Γ΄: 30
Ἡ μεγάλη προετοιμασία
Κεφ. 7 μέρος (α΄)
 Βραδυά ἀξέχαστη ἦταν ἐκείνη γιά τούς μοναχούς τῆς Σκήτης. Ἡ σεληνοφώτιστη νύχτα, ἡ βραδυνή Ἀκολουθία, οἱ ἀρχιερατικές εὐλογίες, ὁ ἐορταζόμενος Ἅγιος, ὅλα μαζί, ἄφησαν στίς ψυχές μοναδικές ἀναμνήσεις. Εἶχε καιρό νά τούς ἐπισκεφθῆ ὁ Ἐπίσκοπός τους, καί τήν περίοδο αὐτή – Αὔγουστος τοῦ 1846 – ἐφρόντιζε νά ζήση μερικές λατρευτικές ὧρες μαζί τους. Ἡ χάρις τοῦ Ἁγίου Πέτρου τοῦ θαυματουργοῦ, πού ὑπῆρξε Μητροπολίτης Μόσχας καί ἑώρταζε στίς 23 τοῦ Αὐγούστου, εὐλόγησε πλούσια τήν νυκτερινή λατρεία. Ὁ π. Ἀμβρόσιος ὁ λειτουργός, ὁ π. Γαβριήλ ὁ διάκονος, καί ὁ π. Βασίλειος ὁ ἐκκλησιαστικός, πέρασαν κάποτε ἀπό τήν Σχολή τοῦ Ταμπώφ. Ὁ Ἐπίσκοπος Νικόλαος συγκινήθηκε ἰδιαίτερα μέ τήν σύμπτωσι αὐτή, ἀφοῦ στήν ἴδια Σχολή εἶχε χρηματίσει Διευθυντής.
Ὅταν ἔβγαιναν ἀπό τόν Ναό πλησίαζαν μεσάνυχτα. Ὁ Δεσπότης, καταγοητευμένος ἀπό τήν ψαλμῳδία τῶν Πατέρων, παρετήρησε στούς ψάλτες του πού τόν ἀκολουθοῦσαν:
  • Νά, ἔτσι νά ψάλλετε καί σεῖς, ἥσυχα, ταπεινά, κατανυκτικά, ὅπως ἔψαλλαν ἀπόψε οἱ μοναχοί.
Ἐνῶ οἱ Πατέρες συνώδευαν τόν Πανιερώτατο ὥς τήν πύλη τῆς Σκήτης, οἱ στιγμές ἦταν ἀνεπανάληπτες. Θαυμάσια Αὐγουστιάτικη νύχτα! Ὁ πέπλος τῆς πιό βαθειᾶς ἡσυχίας ἐκάλυπτε τά πάντα. Ἀπό ψηλά ἡ πανσέληνος μέ τό ἁπλετο φῶς της φώτιζε τήν περιοχή τῆς Σκήτης καί τό γιγάντιο δάσος πιό πέρα. Ὁ Ἐπίσκοπος, ἐνῶ πλησίαζαν στήν ἔξοδο, διέκοψε τήν σιγή:

Ἀπό τίς προσωπικές σημειώσεις τοῦ γέροντα Γαβριήλ...Ἡ ἀξία τοῦ χρόνου...


Η αξία του χρόνου
Ένα από τα πιο πολύτιμα αγαθά, πού ο Θεός μας χαρίζει, είναι ο χρόνος. Ο χρόνος είναι σωστός αργαλειός, οι μέρες είναι τα στημόνια του, τα δευτερόλεπτα τα υφάδια του. Αν χάσουμε την περιουσία μας μπορεί να την ξαναφτιάξουμε. Αν χάσουμε την υγεία μας, με την βοήθεια του Θεού και των ιατρών, μπορεί να την βρούμε. Αλλά τον καιρό, πού χάσαμε, τον χάσαμε για πάντα.
Όπως κάθε ψήγμα χρυσού είναι πολύτιμο, έτσι και κάθε λεπτό του χρόνου.Ο χρόνος είναι σοφότατος σύμβουλος και ο άριστος διδάσκαλος.

Ἐπίκλησις βοηθείας παρὰ Θεοῦ

Οὐ μὴν δὲ ἀλλὰ ἐγὼ δεηθήσομαι Κυρίου, Κυρίου δὲ τῶν πάντων δεσπότην ἐπικαλέσομαι, τὸν ποιοῦντα μεγάλα καὶ ἀνεξιχνίαστα, ἐνδοξότατα καὶ ἐξαίσια, ὧν οὔκ ἐστιν ἀριθμός, τὸν διδόντα ὑετὸν ἐπὶ τὴν γῆν, ἀποστέλλοντα ὕδωρ ἐπὶ τὴν ὑπ᾿ οὐρανόν, τὸν ποιοῦντα ταπεινοὺς εἰς ὕψος, καὶ ἀπολωλότας ἐξεγείροντα διαλλάσσοντα βουλὰς πανούργων, καὶ οὐ μὴ ποιήσουσιν αἱ χεῖρες αὐτῶν ἀληθές. Ὁ καταλαμβάνων σοφοὺς ἐν τῇ φρονήσει, βουλὴν δὲ πολυπλόκων ἐξέστησεν - ἡμέρας συναντήσεται αὐτοῖς σκότος, τὸ δὲ μεσημβρινὸν ψηλαφήσαισαν ἴσα νυκτί. Ἀπολοῦντο δὲ ἐν πολέμῳ, ἀδύνατος δὲ ἐξέλθοι ἐκ χειρὸς δυνάστου. Εἴη δὲ ἀδυνάτῳ ἐλπίς, ἀδίκου δὲ στόμα ἐμφραχθείη. Μακάριος δὲ ἄνθρωπος, ὃν ἤλεγξεν ὁ Κύριος, νουθέτημα δὲ Παντοκράτορος μὴ ἀπαναίνου.

Πῶς ἐκεῖνος πού ἔγινε σῶμα πόρνης θά μπορέσει νά εἶναι σῶμα Χριστοῦ;


«Να επιδώκετε την ειρήνη με όλους και τον αγιασμό». Τί εννοεί ( ο Παύλος ) «τον αγιασμό»; Τη σωφροσύνη και την κοσμιότητα στον γάμο. Και εάν κάποιος είναι άγαμος, λέγει, ας μένη αγνός, ή ας παντρεύε­ται· και εάν είναι έγγαμος ας μη πορνεύη, αλλά ας χρησιμοποιή τη γυναίκα του· διότι και αυτό είναι αγιασμός. Πώς; Δεν είναι ο γάμος αγιασμός, αλλά ο γάμος διατηρεί τον αγιασμό που προέρχεται από την πίστι, διότι δεν σε αφήνει να στρέφεσαι προς την πόρνη. Καθό­σον ο γάμος είναι τίμιος, όχι άγιος· είναι καθαρός ο γάμος, όμως δεν προσφέρει και αγιότητα, παρά εμποδίζει να μολυνθή η καθαρότης που έχει δοθή από την πίστι. «Χωρίς αυτόν τον αγιασμό», λέ­γει, «κανείς δεν θα δη τον Κύριο».

Ἡ εὐχή τοῦ ὁσίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου «Κύριε καὶ Δέσποτα τῆς ζωῆς μου...»


ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible