Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

«Φυλάξας τά σήμαντρα σῶα Χριστέ», Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης

Κήρυγμα στήν ἀγρυπνία, «Φυλάξας τά σήμαντρα σῶα Χριστέ», Τροπάριον Στ' ὠδῆς Κανόνος Κυριακῆς τοῦ Πάσχα , Ἑορτοδρόμιον Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ὁμιλία στίς 20-4-2018, ζωντανή ροή, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://www.hristospanagia.gr/, Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Κυριακή τῶν Μυροφόρων.Ἐπιλεγμένα ἀποσπάσματα ἀπό τίς ὁμιλίες ΠΗ, ΠΘ και Ϛ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ

Επιλεγμένα αποσπάσματα από τις ομιλίες ΠΗ΄, ΠΘ΄ και Ϛ ΄ του αγίου Ιωάννου, αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου από το υπόμνημά του στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, σχετικά με την αποκαθήλωση του σώματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού από τον Ιωσήφ τον Αριμαθαίας, την Ανάσταση του Κυρίου, τη δωροδοκία των στρατιωτών, και την εμφάνιση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού στις Μυροφόρες γυναίκες και τους μαθητές Του.
«Ὀψίας δὲ γενομένης ἦλθεν ἄνθρωπος πλούσιος ἀπὸ Ἀριμαθαίας, τοὔνομα Ἰωσήφ, ὃς καὶ αὐτὸς ἐμαθήτευσε τῷ Ἰησοῦ· οτος προσελθν τ Πιλάτ τήσατο τ σμα το ησο. τότε Πιλτος κέλευσεν ποδοθναι τ σμα. κα λαβν τ σμα ωσφ νετύλιξεν ατ σινδόνι καθαρ, κα θηκεν ατ ν τ καιν ατο μνημεί λατόμησεν ν τ πέτρ, κα προσκυλίσας λίθον μέγαν τ θύρ το μνημείου πλθεν.(: Αργά δε το απόγευμα ήλθε ένας πλούσιος άνθρωπος από την Αριμαθαία, ονόματι Ιωσήφ, ο οποίος και αυτός είχε μαθητεύσει κοντά στον Ιησού. Αυτός προσήλθε στον Πιλάτο και ζήτησε το σώμα του Ιησού. Τότε ο Πιλάτος διέταξε να του δοθεί. Και αφού έλαβε ο Ιωσήφ το σώμα, το τύλιξε σε σεντόνι καινούριο και καθαρό και το έθεσε στο καινούριο μνημείο του, το οποίο είχε σκαλίσει στον βράχο. Και αφού κύλισε εμπρός στην θύρα του μνημείου μεγάλο λίθο, ανεχώρησε)[Ματθ. 27.57-27,60].
Αυτός είναι ο Ιωσήφ, ο οποίος προηγουμένως κρυβόταν. Τώρα όμως, μετά τον θάνατο του Χριστού, έδειξε μεγάλη τόλμη.

Ἡ Ἀνάσταση πού ἄργησε...


 


ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ βράδυ. Ο Γέροντας, λαμπροφορεμένος, υποδεχόταν τον κόσμο και έ­παιρνε τις λειτουργίες. Είχε ετοιμάσει τα καντή­λια από νωρίς. Έτοιμα όλα, σβηστά. Άρχισε το "Ευλογητός", πήρε καιρό μέσα στά μαύρα του τα ράσα, με τους βοστρύχους των μαλλιών και των γενειών του να λάμπουν.

  Σοβαρός-σοβαρός. Ανοι­γόκλεινε την πόρτα, παραπατούσε, αλλά έτρεχε κιόλας, προσκυνούσε τις Δεσποτικές εικόνες, τον θρόνο, έμπαινε στο Ιερό, έπαιρνε τις λειτουργί­ες, ψέλναμε τον Κανόνα "Κύματι θαλάσσης". Δεν είχε ο Γέροντας χρόνο κοσμικό, είχε χρόνο λει­τουργικό. Μαζευόταν ο κόσμος, πολύς κόσμος. Χριστιανοί, που τον αγαπούσαν, αλλά και άλλοι από την γειτονιά δρασκέλιζαν την μάντρα, σκύβον­τας από το μικρό πορτάκι, άρρωστοι, νοσοκόμες, γιατροί.   Καθυστερούσε ο Γέροντας. Σβηστά τα φώτα. Ψέλναμε, ξαναψέλναμε, δεν έβγαινε να πη το "Δεῦτε, λάβετε φῶς".
 Έφευγα από το ψαλτήρι, να πάω στο Ιερό, μου έλεγε:
"Ξέρω, ξέρω". Αδημο­νία. Οι άλλες εκκλησίες σήμαναν ήδη Ανάσταση, βαρελότα πέφτανε κι αυτός δεν έβγαινε.
"Ξέρω, ξέ­ρω", μου λέει."Όποιος θέλει να φύγη. Δέν μπορεί. Ας τους βάλουμε στην εκκλησία, τά προβατάκια του Χριστού μας, Βαγγέλη. Μέσα στην κιβωτό είναι μιά φορά τόν χρόνο. Ας καθυστερήσουν. Ψάλλε εσύ, ψάλλε". 
"Τά είπα, Γέροντα, πάλι καί πάλι".
Τέλος πάντων, βγήκε. Άλλο πανηγύρι. 'Εκουνούσε την λαμπάδα γελώντας, 
βλέποντας το φως. "Επεφταν οι Χριστιανοί κι εκείνος εκουνούσε την λαμπάδα του. Πήραν το φως, διαδόθηκε παντού, έξω στις αυλές. Ψέλναμε: "Την Ἀνάστασίν Σου, Χριστέ Σωτήρ". Βγήκαμε, καθυστερούσε, χαιρε­τούσε, ευλογούσε, σταύρωνε. Ανέβηκε σ’ ένα πε­ζούλι, απέναντι από τον ναό, και πήγαινε πέρα-δώθε. Γελούσε, έλαμπε το πρόσωπο του, σωστό παιδί. Ό κόσμος περίμενε το Εύαγγέλιο.

Ὁ Ἅγιος Παναγής Μπασιάς παιδαγωγεῖ τόν νεαρό πού ἔδειρε τή μητέρα του!

 Ο Α.Μ., πατέρας της νυν Ηγουμένης Α. της Ι. Μονής Κορωνάτου από το Νεοχώριον Πάλλης στην νεανική του ηλικία ήταν ατίθασος και νευρικός. Ερχόταν σε προστριβές με τους γονείς του που τον συμβούλευαν. 

Ο άγιος Παναγής-Παΐσιος Μπασιάς (1801-1888).
Μια μέρα η μητέρα του του έκανε μια παρατήρηση. Ο νέος οργίστηκε, μίλησε άπρεπα στην μητέρα του και από τον θυμό του παρασύρθηκε και άπλωσε το χέρι του και την έδειρε άσχημα. Η μητέρα του πόνεσε και κλαίοντας του είπε «την κατάρα μου να έχεις».
  Ο Ανδρέας μετά το γεγονός ντύνεται και με το άλογό του ξεκίνησε για τη χώρα (το Ληξούρι). Ενώ πλησίαζε στο Ληξούρι συναντά τον Παπά-Μπασιά [Άγιος Παναγής Μπασιάς], και κατά την συνήθειαν κατέβηκε από το άλογό του και έσκυψε να προσκυνήσει τον ιερέα λέγοντας «προσκυνώ άγιε Δέσποτα».
 
Και ο Άγιος Παναγής δεν δέχθηκε το προσκύνημα του Ανδρέα αλλά με έντονο τόνο του λέγει:
 – Την μάνα σου, την μάνα σου! Επικατάρατο το χέρι που κτυπά τους γονείς του. Γύρισε πίσω και όταν σε συγχωρήσει η μάνα σου έλα στο Ληξούρι».

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ «Σχετικῶς μέ τή θεσμοθέτηση τῆς Ὁμοιοπαθητικῆς».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΑΠΟΦΑΣΗ

«Σχετικῶς μέ τή θεσμοθέτηση τῆς Ὁμοιοπαθητικῆς»
Ἡ Ὁλομέλεια τοῦ Κεντρικοῦ Συμβουλίου Ὑγείας κατά τή 266η Συνεδρίασή της στίς 15.12.2017, ὄφου ἔλαβε ὑπ'ὄψιν:
Τό ἀπό 27-10-2016 Ὑπηρεσιακό Σημείωμα τῆς Δ/νσης Ἐπαγγελματιῶν Ὑγείας-Τμῆμα Β' τοῦ Ὑπουργείου Ὑγείας, μέ τό ὁποῖο διαβιβάζονται στό Κεντρικό Συμβούλιο Ὑγείας οἱ εἰσηγήσεις τοῦ Πανελλήνιου Ἰατρικοῦ Συλλόγου καί τῆς Ἑλληνικῆς Ὀδοντιατρικῆς Ὁμοσπονδίας καί ζητεῖται ἡ γνωμοδότηση τοῦ ΚΕ.Σ.Υ. σχετικά μέ τά ἀκόλουθα: ποιοί θά ἔχουν τό δικαίωμα τῆς ἄσκησης τῆς Ὁμοιοπαθητικῆς Θεραπευτικῆς ὡς μεθοδολογία καί πρακτική, πῶς θά πιστοποιεῖται ἡ ἐκπαίδευσή τους καί ποιός θά εἶναι ὁ ἁρμόδιος φορέας πιστοποίησής τους, ποιό θά εἶναι τό πρόγραμμα ἐκπαίδευσης, τό χρονικό διάστημα πού θά πραγματοποιεῖται καί ποιοί ἀπό τούς ἤδη ἀσκοῦντες τήν Ὁμοιοπαθητική καί μέ ποιές προϋποθέσεις θά ἀποκτήοουν τήν πιστοποίηση τῆς ἐκπαίδευσής τους, ἔτσι ὥστε νομίμως νά ἀσκοῦν τήν Ὁμοιοπαθητική, χωρίς περαιτέρω ἐκπαίδευση καί χωρίς συμμετοχή σέ τυχόν ἀπαιτούμενες ἐξετάσεις.
Τό ὑπ' ἀριθμ. πρωτ. 2443/26-9-2016 ἔγγραφο τοῦ Πανελλήνιου Φαρμακευτικοῦ Συλλόγου πρός τόν Ὑπουργό Ὑγείας, μέ θέμα «Πρόταση ΠΦΣ γιά τήν ἐπίσημη ἀναγνώριση τῆς Ὁμοιοπαθητικῆς στό πλαίσιο ἄσκησης τῆς ἰατρικῆς πράξης». Στό ὡς ἄνω ἔγγραφο ἀναφέρεται ὅτι «ὁ ΠΦΣ, σέ συνεργασία μέ τό Ἰνστιτοῦτο Διά Βίου Ἐκπαίδευσης καί Ἐπαγγελματικῆς Ἀνάπτυξης Φαρμακοποιῶν (ΙΛΕΕΑΦ) καί τήν Ἐπιστημονική Ἑταιρεία Ὁμοιοπαθητικῶν Φαρμακοποιῶν (ΕΕΟΦ), ἔχει ἀναλάβει τήν ἐπιμόρφωση καί τή βεβαίωση τῆς ἐπάρκειας τῶν φαρμακοποιῶν μελῶν του, μέσω σεμιναρίων ἀπό ἀκαδημαϊκούς τῶν φαρμακευτικῶν σχολῶν καί ἄλλους ἐπιστήμονες γιά τήν ὀρθή παρασκευή γαλήνικων φαρμάκων».
Τό ὑπ'ἀριθμ. πρωτ. 2000/4-10 2016 ἔγγραφο τοῦ Πανελλήνιου Ἰατρικοῦ Συλλόγου (Π.Ι.Σ.) πρός τόν Ὑπουργό Ὑγείας μέ τό ὁποῖο διαβιβάζεται τό Ἀπόσπασμα Πρακτικοῦ (ἀπόφαση Ε.Η.Δ.) τῆς 34ης 2-9-2016 Συνεδρίασης τοῦ Δ.Σ. τοῦ Π.Ι.Σ «Θέση τοῦ Π.Ι.Σ. γιά τήν ἄσκηση τῆς Ὁμοιοπαθητικῆς». Στό ἀνωτέρω Πρακτικό ἀναφέρεται ὅτι τά μέλη τοῦ Δ.Σ. ὁμόφωνα ἀποφάσισαν ὅτι: α) ἡ Ὁμοιοπαθητική πρέπει νά ἀσκεῖται ἀποκλειστικά ἀπό; ἰατρούς β) τόσο ὁ Πρόεδρος ὅσο καί ὁ Γενικός Γραμματέας τοῦ Π.Ι.Σ. θά προβοῦν σέ ὅλες τίς ἐνέργειες στό ΚΕ.Σ.Υ. στό ὁποῖο συμμετέχουν καί θά προταθεῖ ἡ πιστοποίηση νά γίνεται ἀπό Ἐπιτροπή τοῦ ΚΕ.Σ.Υ. (ἤ ἀπό Ἐπιτροπή πού θά συσταθεῖ ἀπό τό ΚΕ.Σ.Υ.) καί γ) στήν πιστοποίηση θά μποροῦσε νά συμμετέχει καί τό Ἰνστιτοῦτο Ἐπιστημονικῶν Ἐρευνῶν τοῦ Π.Ι.Σ.
Τό ὑπ' ἀριθμ. πρωτ. 1296 Φ45/26-9-2016 ἔγγραφο τῆς Ἑλληνικῆς Ὀδοντιατρικῆς Ὁμοσπονδίας πρός τόν Ὑπουργό Ὑγείας, μέ θέμα «Θέσεις Ε.Ο.Ο. γιά τήν καθιέρωση τῆς "Ὁμοιοπαθητικῆς" ὡς εἰδικότητας τῆς Ὀδοντιατρικῆς Ἐπιστήμης».

Ὁμιλία γιά τήν ἀναζήτηση τῶν ζώντων μετά τῶν νεκρῶν. Ἅγιος Νικόλαος Ἀχρίδος

Τί ζητείτε τον ζώντα μετά των νεκρών;

(Λουκ. 24,5)
Έκπληκτος ο άγγελος του Κυρίου ρωτά τις μυροφόρες γυναίκες: Τί ζητείτε τον ζώντα μετά των νεκρών; Σαν να ήθελε ο αγγελιαφόρος του μυστηρίου και της δυνάμεως του Θεού να πει: «Πώς μπορέσατε, έστω για μια στιγμή, να σκεφτείτε ότι Αυτός είναι δέσμιος του θανάτου; Δεν γνωρίζετε ότι Αυτός είναι η πρωταρχική Πηγή της ζωής; Δεν γνωρίζετε ότι κάθε μορφή ζωής δι’ Αυτού υπάρχει; και ότι κανένα έμβιο ον δεν μπορεί να δανειστεί ούτε μια στάλα ζωής από καμία άλλη πηγή; Αυτός δεν σάς αποκάλυψε πλήρως, εδώ στη γη, ότι δεσπόζει επί της ζωής και του θανάτου; Ποιος έδωσε ζωή στον νεκρό Λάζαρο; Ποιος ήρε τη ζωή από τήν άκαρπη συκή;
~Ω αδελφοί μου, ας πάψουμε και εμείς να αναζητούμε τους ζώντες μεταξύ των νεκρών.’Άν υπάρχουν ανάμεσα μας κάποιοι πού ακόμη αναζητούν τον Χριστό μεταξύ των νεκρών, ας σταματήσουν τήν ψυχοφθόρα αυτή προσπάθεια. Αυτή είναι η μάταιη, προσπάθεια των Εβραίων, των ειδωλολατρών και των μη, χριστιανών.
Εμείς γνωρίζουμε ότι ο Ζωοδότης Κύριος Ιησούς Χριστός δεν βρίσκεται μέσα στο μνημείο του τάφου, αλλά επάνω στον Θρόνο της ουρανίου Δόξης.
Το πνεύμα πού δεν σκοτίστηκε από την αμαρτία αναβλέπει ψηλά, προς τον ουρανό, δεν βλέπει το μνήμα• ενώ το πνεύμα πού έχει σκοτισθεί από την αμαρτία κοιτάζει μέσα στον τάφο και δεν βλέπει τον ουρανό.

Ὅπως δουλεύει τό μυαλό τοῦ ἀνθρώπου, ἔτσι τά ἐρμηνεύει ὅλα..

Αποτέλεσμα εικόνας για ταπεινος Î±Î½Î¸Ï Ï‰Ï€Î¿Ï‚

 Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου

Πόσο συμπαθής είναι ο ταπεινός άνθρωπος και πόσο αποκρουστικός ο υπερήφανος! Τον υπερήφανο κανείς δεν τον αγαπάει, ακόμη και ο Θεός τον αποστρέφεται. Βλέπεις, και τα μικρά παιδιά, αν δουν κανένα παιδί λίγο υπερήφανο, το κοροϊδεύουν, ενώ ένα παιδί σιωπηλό, συνετό, πόσο το εκτιμούν! Ή, αν δουν κανέναν να περπατάει καμαρωτός - καμαρωτός, τον παίρνουν μυρωδιά και τον κοροϊδεύουν.
...
Όποιος θέλει να προβάλλει τον εαυτό του, τελικά γελοιοποιείται.

 Θυμάμαι, όταν ήμουν στο Σινά, είχε έρθει ένας παπάς που τον έλεγαν Σάββα. Ήταν λίγο κενόδοξος, είχε και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του. Μια μέρα οι Βεδουΐνοι ανέβαζαν στο μοναστήρι ένα βαρύ πράγμα με το βίντσι και, καθώς το σήκωναν, φώναζαν, για να συγχρονισθούν, "σάουα-σάουα", δηλαδή "όλοι μαζί".

Χριστιανός εἶναι ὁ ἄνθρωπος τοῦ σταυροῦ...

   Xριστιανός σημαίνει μικρός Χριστός κι ὁ Χριστός εἶναι ὁ Ἐσταυρωμένος, ἄρα χριστιανός εἶναι ὁ ἄνθρωπος τοῦ σταυρού. Γι᾿ αὐτό εἶναι ἀνάρμοστο καί ξένο στόν χριστιανό νά ἀναζητᾶ τίς εὐκολίες καί τήν ἀνάπαυση. Ὁ Κύριός σου καρφώθηκε στό σταυρό κι ἐσύ ἐπιζητᾶς τήν ἄνεση καί ζῆς μέ πολυτέλεια;

  Ἄν ἀγαπᾶς τόν Κύριό σου, πέθανε ὅπως Ἐκεῖνος. Σταύρωνε τόν ἑαυτό σου, ἔστω κι ἄν δέν σέ σταυρώνει κανείς. Καί σταυρός εἶναι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς κακίας καί τῆς ζήλειας σου. 
Σταυρώνεις τό «ἐγώ» σου, ὅταν ἀρνεῖσαι νά ἱκανοποιήσεις τίς κακές ἐπιθυμίες σου. 
Κρεμᾶς τόν ἑαυτό σου στό σταυρό, ὅταν ἀφήνεις τόν Θεό νά κατευθύνει τή ζωή σου χωρίς τίς δικές σου λογικές παρεμβάσεις.

Θαυμαστό γεγονός. Ἡ μητέρα τοῦ Θεοῦ, ἡ Παναγία μας ἔξω ἀπό τό μοναστήρι της στήν Ρωσία

21 Απριλίου Συναξαριστής. Τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἰανουαρίου Ἐπισκόπου, Πρόκλου, Σώσσου καὶ Φαύστου διακόνων, Δησιδερίου ἀναγνώστου, Ἀκουτίου καὶ Εὐτυχίου, Ἀλεξάνδρας βασιλίσσης καὶ τῶν θεραπόντων αὐτῆς Ἀπολλώ, Ἰσαακίου καὶ Κοδράτου Μαρτύρων, Μαξιμιανοῦ Πατριάρχου, Ἀναστασίου Σιναΐτου, Θεοδώρου Φιλοσόφου, Ἰακώβου Ὁσίου, Σύναξη Ὑπεραγίας Θεοτόκου ἐν Μοζντὸκ Ρωσίας.

Ἡ Ἁγία Ἀλεξάνδρα ἡ βασίλισσα καὶ οἱ θεράποντες αὐτῆς Ἀπολλώ, Ἰσαάκιος καὶ Κοδράτος οἱ Μάρτυρες
 

Ἡ Ἁγία Ἀλεξάνδρα ἦταν σύζυγος τοῦ αὐτοκράτορα Διοκλητιανοῦ (284-305 μ.Χ.). Ἐντελῶς διαφορετικὴ ἀπὸ ἐκεῖνον, ποὺ ἦταν τραχὺς στὰ αἰσθήματα καὶ φίλος τῆς βίας καὶ τοῦ αἵματος, διακρινόταν γιὰ τὴν ἤρεμη ψυχική της διάθεση, τὴν εὐσπλαχνία καὶ τὴν φιλάνθρωπη ζωή της. Καὶ ἡ Χάρη τοῦ Κυρίου αὔξανε μέσα της τὸν φωτισμό.
Καὶ τὸ θεῖο ἔλεος τὴν καταξίωσε κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ μαρτυρίου τοῦ Ἁγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου νὰ αἰσθανθεῖ μέσα της τὴν πνοὴ καὶ τὴν ὁρμὴ τῆς πίστεως στὸν Χριστό.
Τότε, ἀφοῦ στράφηκε πρὸς τὸν αὐτοκράτορα, τὸν παρακάλεσε νὰ διατάξει τὴν παύση τῶν μαρτυρικῶν βασανιστηρίων. Ἐκεῖνος ὑπέθεσε ὅτι ἡ αὐτοκράτειρα, ἀσυνήθιστη σὲ τέτοιου εἴδους θεάματα, κατελήφθη ἀπὸ οἶκτο ἀσυνείδητο καὶ ἀπερίσκεπτο.
Τῆς εἶπε λοιπὸν νὰ ἀποσυρθεῖ. Ἀλλὰ ἔλαβε μεγαλόφωνη τὴν ἀπάντηση ὅτι μία τέτοιου εἴδους σκηνὴ εἶναι ἀπάνθρωπη καὶ ἀνάξια τοῦ στέμματος.
Καὶ ὅταν ὁ αὐτοκράτορας ἔβρισε τὸ Ὄνομα τοῦ Χριστοῦ, ἐκείνη μὲ ἀνδρεία φωνὴ διακήρυξε ὅτι καταγγέλλει ἐνώπιον τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ τοὺς διῶκτες τῶν Χριστιανῶν καὶ ὁμολογεῖ καὶ αὐτὴ τὴν πίστη της στὸν Ἰησοῦ Χριστό.

21 Ἀπριλίου. Ἰανουαρίου ἱερομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Σαβ. β΄ ἑβδ. Πράξεων. (Πρξ. ε΄ 21 - 32).
Πραξ. 5,21         ἀκούσαντες δὲ εἰσῆλθον ὑπὸ τὸν ὄρθρον εἰς τὸ ἱερὸν καὶ ἐδίδασκον. παραγενόμενος δὲ ὁ ἀρχιερεὺς καὶ οἱ σὺν αὐτῷ συνεκάλεσαν τὸ συνέδριον καὶ πᾶσαν τὴν γερουσίαν τῶν υἱῶν Ἰσραήλ, καὶ ἀπέστειλαν εἰς τὸ δεσμωτήριον ἀχθῆναι αὐτούς.
Πραξ. 5,21                Ηκουσαν οι Απόστολοι αυτά, εισήλθαν, ενώ ακόμη ήτο όρθρος, στον ιερόν τόπον και εδίδασκον. Ηλθε δε κατά την πρωΐαν ο αρχιερεύς και όσοι ήσαν μαζή του στον τόπον των συνεδριάσεων, εκάλεσαν το συνέδριον και όλην την γερουσίαν των Ισραηλιτών και έστειλαν ανθρώπους εις την φυλακήν, δια να φέρουν προ του συνεδρίου τους Αποστόλους.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible