Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π. ΣΑΒΒΑ

https://livestream.com/accounts/25545482

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα της Τρίτης 05-07-11

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανό. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ’ ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ’ ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ».
Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ’ αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2011.
Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Γαλάτας κεφ. ε΄ 22 - 26 & στ΄ 1 - 2

ε΄ 22 - 26 & στ΄ 1 - 2

Ευαγγέλιον: Κατά Ματθαίον Κεφ. ΙΑ΄ 27 - 30

ΙΑ΄ 27 - 30


Εὐχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Τά πάθη καί οἱ δυσλειτουργίες πού δημιουργοῦν


Διάκριση τῶν παθῶν.

Ψυχικά καί σωματικά πάθη
Τά πάθη διακρίνονται σέ ψυχικά καί σέ σωματικά. Τά μέν συνδέονται κυρίως μέ τήν ψυχή· τά δέ κυρίως μέ τό σῶμα.
Πάντως ὅλα τά πάθη εἶναι ἀλληλένδετα καί ἐπηρεάζουν τόν ὅλο ἄνθρωπο, μολύνοντάς τον. Ὑπάρχει μιά ἀλληλοσυμπλοκή, ἀλληλογένεση καί ἀμφιμονοσήμαντη ἀντιστοιχία μεταξύ αὐτῶν.
Γράφει ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός :
«Ψυχικὰ πάθη εἶναι ἡ λήθη, ἡ ραθυμία καὶ ἡ ἄγνοια.
Ἀπὸ τὰ τρία αὐτὰ σκοτίζεται τὸ μάτι τῆς ψυχῆς, δηλαδὴ ὁ νοῦς, καὶ κυριεύεται ἀπὸ ὅλα τὰ πάθη, τὰ ὁποία εἶναι:

Ἀσέβεια, κακοδοξία, δηλαδὴ ἡ κάθε αἵρεση, βλασφημία, θυμός, ὀργή, πικρία, ὀξυθυμία, μισανθρωπία, μνησικακία, καταλαλιά, κατάκριση, λύπη χωρὶς λόγο, φόβος, δειλία, φιλονικία, ζήλια, φθόνος, κενοδοξία, ὑπερηφάνεια, ὑποκρισία, ψεῦδος, ἀπιστία, πλεονεξία, φιλοϋλία, ἐμπαθὴς προσκόλληση σὲ κάτι, σχέση μὲ γήινα πράγματα, ἀκηδία, μικροψυχία, ἀχαριστία, γογγυσμός, οἴηση, δολιότητα, ἀναίδεια, ἀναισθησία, κολακεία, ὑπουλότητα, εἰρωνεία, διβουλία, συγκατάθεση σὲ ἁμαρτήματα τοῦ παθητικοῦ μέρους τῆς ψυχῆς, καὶ συνεχής μελέτη αὐτῶν, περιπλάνηση τῶν λογισμῶν, ἡ μητέρα τῶν κακῶν φιλαυτία καὶ ἡ ρίζα ὅλων τῶν κακῶν ἡ φιλαργυρία, κακοήθεια καὶ πονηρία.

Όταν όμως έρθει ο καιρός, που όλος ο κόσμος θα ψηφίζει ένα μόνο άνθρωπο,τότε να μην πάτε να ψηφίσετε, γιατί αυτός θα είναι ο Αντίχριστος». Άγιος Κούξα της Οδησσού

undefined
Γεννήθηκε ο κατά κόσμον Κοσμάς Βελίτσκο στο χωριό Αρμπουζίνκα Χερσώνος το 1875. Οι γονείς του ήταν αγρότες και ιδιαίτερα ευσεβείς. Άπό μικρός αγάπησε την Εκκλησία και τη μελέτη της Αγίας Γραφής.


Το 1895 επισκέφθηκε τους Αγίους Τόπους και το Άγιον Όρος. Μετά ένα έτος επισκέφθηκε πάλι το Άγιον Όρος και εισήλθε ως δόκιμος μοναχός στην ιερά μονή Αγίου Παντελεήμονος. Διήλθε άπό τα διακονήματα του προσφοράρη και του αρχοντάρη. Το 1901 εστάλη στο μετόχι της Νέας Θηβαΐδος, στην είσοδο του Αγίου Όρους, όπου έμεινε επί μία δεκαετία. Το 1902 έλαβε τη ρασοευχή και ονομάσθηκε Κωνσταντίνος. Το 1905 εκάρη μικρόσχημος μοναχός και έλαβε το όνομα Ξενοφών. Το 1913 αναχώρησε για τη Ρωσία.

Ταπείνωση καί ἐπαγρύπνηση (mp3)

Π. Σάββας 2010-03-11_ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ

 
μιλία το π. Σάββα στίς 11-03-10 (Συνάξεις Νέων στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ποθηκεύσετε τήν μιλία πατστε δ (δεξί κλίκ, 'ποθήκευση προορισμο ς, ν χετε Interntet Explorer ποθήκευση δεσμο ς, ν χετε Mozilla. Στή συνέχεια δστε τό νομα πού θέλετε καί πατστε ΟΚ γιά νά ποθηκευθε μιλία).

Η απάντηση του π. Παϊσίου στο Ανακοινωθέν του Π.Σ.«Ε»

Η απάντηση του π. Παϊσίου
στο Ανακοινωθέν του Π.Σ.«Ε»
«Χριστιανική μαρτυρία σε έναν πολύ-θρησκευτικό κόσμο:
Συστάσεις συμπεριφοράς».
Με λύπη αναφερόμαστε στο κοινό κείμενο «μεταξύ του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών (ΠΣΕ), του Ποντιφικού Συμβουλίου για το Διαθρησκευτικό Διάλογο (ΠΣΔΔ) της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και της Παγκόσμιας Ευαγγελικής Συμμαχίας (ΠΕΣ)»[1], όχι μόνο για τις πλάνες που αναμφιβόλως εμπεριέχει, αλλά και για την συμμετοχή της Μοναδικής Εκκλησίας, της Ορθοδοξίας, σε τέτοιες άστοχες, ή και βλάσφημες, ανθρώπινες προσπάθειες, μέσω της παραμονής της στο Π.Σ.«Ε»[2].

Ήταν, όπως λένε «προσπάθεια, να καταγραφούν σε ένα κείμενο, που θα εμπνέεται από «τις ευαγγελικές αρχές», συστάσεις ορθής συμπεριφοράς εκ μέρους όσων εργάζονται στον τομέα του ευαγγελισμού». Πως είναι όμως δυνατόν, οι Ορθόδοξοι, να συνεργάζονται με τους Προτεστάντες και τους Παπιστές (βλ. «Ρωμαιοκαθολικούς») στο τομέα του ευαγγελισμού, από τη στιγμή μάλιστα, που και οι δύο (Προτεστάντες και Παπιστές) έχουν ανάγκη από ευαγγελισμό; Πως μπορούμε να δεχόμαστε τις εμπνεύσεις τους, σχετικά με το Ευαγγέλιο;

Η Ορθόδοξη απάντηση στη σύγχυση της "Νέας Εποχής".


ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Του κ. Κωνσταντίνου Παπαχριστοδούλου,
Προέδρου του Δ.Σ. της Π.Ε.Γ.

Το μεγαλύτερο «επίτευγμα» της «Νέας Εποχής» είναι η σπορά της σύγχυσης στο σύγχρονο άνθρωπο. Έτσι, συνεχίζοντας το έργο της, η «Νέα Εποχή» προσπαθεί να μας πείσει ότι α) η ενασχόληση με τεχνικές αυτοεξέλιξης, β) η πίστη στο «κάρμα» και τη «μετενσάρκωση», γ) η εγκατάλειψη των παραδοσιακών θρησκειών, ως ξεπερασμένων, και δ) η αποθέωση του Αποκρυφισμού και του Παγανισμού, μπορούν να οδηγήσουν τον άνθρωπο στη φώτιση και τη σωτηρία του. πρόκειται ασφαλώς γι' αυτό που πολύ εύστοχα ονόμαζε ο μακαριστός π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, ως «ευαγγέλιο του όφεως». Τι είχε υποσχεθεί ο «όφις» στον άνθρωπο; Ότι μπορεί να γίνει θεός, χωρίς Θεό. Μόνος του, με τις δικές του δυνάμεις. Μόλις όμως αποκόπηκε από το Θεό, αυτό που κέρδισε ήταν ο θάνατος.

Αιτωλίας Κοσμάς: "Δεν θα την πάρουμε, όχι δεν θα την παραλάβουμε την Κάρτα"

kosmas-aitolias Πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 3 Ιουλίου 2011στις 7.30 το απόγευμα, η εκδήλωση της Ι.Μ. Αιτωλίας και Ακαρνανίας για την «κάρτα του πολίτη» στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Παπαστρατείου Μεγάρου της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου.
Ομιλητές στην εκδήλωση ήταν ο Αρχιμανδρίτης π. Αθανάσιος Μετεωρίτης, Προηγούμενος της Ι.Μ. Μεγάλου Μετεώρου και ο οικονομολόγος κ. Ευστάθιος Αδαμόπουλος.
Στην ομιλία του ο π. Αθανάσιος Μετεωρίτης τόνισε ότι πρό­κει­ται για την σα­φή και ορ­γα­νω­μέ­νη  επι­δί­ω­ξη όχι για την α­πλή έν­τα­ξη, αλ­λά για την ολο­κλη­ρω­τι­κή υ­πο­δού­λω­ση της πα­τρί­δος μας και του λα­ού μας στους σχε­δια­σμούς της  Νέ­ας Τά­ξης Πραγ­μά­των, για την υπα­γω­γή μας στην δου­λεί­α και το πα­ρα­κρά­τος των το­κο­γλύ­φων, των κερ­δο­σκό­πων και των και­ρο­σκό­πων, για την υπο­δού­λω­σή μας στο α­νε­λεύ­θε­ρο κα­θε­στώς των δι­ε­θνών κέν­τρων ε­ξου­σί­ας.
Για την βί­αι­η και ά­με­ση υ­πα­γω­γή στον η­λε­κτρο­νι­κό ο­λο­κλη­ρω­τι­σμό πού πα­ρα­κο­λου­θεί, χαρακτηρίζει, στιγμα­τί­ζει και ε­νο­χο­ποι­εί ό,τι και ό­σους  ε­πι­θυ­μεί, ό,τι και ό­σους  αν­τι­δρούν και αντιτάσ­σον­ται στις επιταγές του, για τον βί­αι­ο και ά­με­σο εγ­κλει­σμό μας στην νέ­α παγ­κό­σμια ηλεκτρο­νι­κή φυ­λα­κή.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ