Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014

Metropolitan Hierotheos of Nafpaktos-On The Mystery of Pentecost

 (Metropolitan Hierotheos of Nafpaktos)

After Christ’s Ascension into heaven, as He had affirmed, on the fiftieth day after His Resurrection and the tenth after His Ascension. He sent the Holy Spirit, Who proceeds from the Father.

Christ Himself had announced to the Disciples beforehand the sending of the Holy Spirit: “And I will pray the Father, and He will give you another Helper [Paraclete, Comforter], that He may abide with you forever – the Spirit of truth, Whom the world cannot receive, because it neither sees Him nor knows Him; but you know Him, for He dwells with you and will be in you” (John 14:16-17). Immediately afterwards He said: “But the Helper, the Holy Spirit, Whom the Father will send in My name, He will teach you all things, and bring to your remembrance all things that I said to you” (John 14:26). Later He said: “It is to your advantage that I go away; for if I do not go away, the Helper will not come to you; but if I depart, I will send Him to you” (John 16:7).

Ὁ Θυμός, ἡ ὁργή καί ἡ Θεραπεία τους (Mεγάλου Βασιλείου)


Ο Θυμός η Οργή και η Θεραπεία τους
 Κατά οργιζομένων
του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου

«…Ο θυμός κάνει τις γλώσσες αχαλίνωτες και τα στόματα απύλωτα. Ασυγκράτητα χέρια, βρισιές, κοροϊδίες, κακολογίες, πληγές και άλλα αναρίθμητα κακά προέρχονται από την οργή και το θυμό. Εξαιτίας του θυμού, ξίφη ακονίζονται, δολοφονίες τολμώνται, αδέρφια χωρίζουν και συγγενείς ξεχνούν τον συγγενικό δεσμό τους. Οι οργισμένοι αγνοούν πρώτα τους εαυτούς τους κι έπειτα όλους τους οικείους. Όπως οι χείμαρροι παρασύρουν κατεβαίνοντας το καθετί, έτσι και η βίαιη κι ασυγκράτητη ορμή των οργισμένων δεν υπολογίζει τίποτα. Οι θυμωμένοι δεν σέβονται τους γέροντες, την ενάρετη ζωή, τη συγγένεια, τις προηγούμενες ευεργεσίες, ούτε τίποτ’ άλλο σεβαστό και έντιμο. Ο θυμός είναι μια πρόσκαιρη τρέλα.
Ποιος θα μπορούσε να περιγράψει αυτό το κακό; Πως μερικοί είναι τόσο ευέξαπτοι, που με την παραμικρή αφορμή θυμώνουν; Φωνάζουν και αγριεύουν και ορμούν πιο αδίσταχτα κι από τα άγρια θηρία. Δεν σταματούν προτού ξεθυμάνει η οργή τους σ’ ένα μεγάλο και ανεπανόρθωτο κακό. Ούτε το σπαθί ούτε η φωτιά ούτε κανένα άλλο φόβητρο είναι ικανό να συγκρατήσει την ψυχή που έγινε μανιακή από την οργή. Οι οργισμένοι δεν διαφέρουν από τους δαιμονισμένους σε τίποτα, ούτε στην εξωτερική μορφή ούτε στην εσωτερική κατάσταση…

Πιστεύω εἰς τό Ἅγιο Πνεῦμα_16η Κατήχηση_3ο μέρος_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3


Π. Σάββας 2012-09-22_Πιστεύω εἰς τό Ἅγιο Πνεῦμα_16η Κατήχηση_3ο μέρος_Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 22-09-2012 (Συνάξεις Ἀνδρῶν στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Δευτέρα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Αἰσθητὴ ἡ Παρουσία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτου



Αἰσθητὴ ἡ παρουσία τοῦ Aγίου Πνεύματος
(Ομιλία του †Επισκόπου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)
Σήμερα, ἀγαπητοί μου, τὴ μεγάλη αὐτὴ ἡμέρα, ἑορτάζει τὸ τρίτο πρόσωπο τῆς ἁγίας Τριάδος, ὁ Παράκλητος, τὸ πανάγιο Πνεῦμα. Τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιο, ὡς Θεός, εἶνε βέβαια ἀόρατο. Ἔκανε ὅμως καὶ κάνει διαρκῶς αἰσθητὴ τὴν παρουσία του. Κ᾿ ἐπειδὴ πολλοὶ δὲν ἔχουν καλλιεργήσει τὴν πίστι στὸ ἅγιο Πνεῦμα, στὴν ὁμιλία αὐτὴ θ᾿ ἀπαντήσουμε στὸ ἐρώτημα·
Μὲ ποιούς τρόπους τὸ ἅγιο Πνεῦμα κάνει αἰσθητὴ τὴν παρουσία του στὸν κόσμο;

⃝- Τὴν ἡμέρα τῆς Πεντηκοστῆς τὸ ἅγιο Πνεῦμα ἔκανε αἰσθητὴ τὴν παρουσία του διὰ τοῦ ἤχου · «Καὶ ἐγένετο ἄφνω ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἦχος ὥσπερ φερομένης πνοῆς βιαίας». Ὁ ἀέρας καὶ ὁ ἦχος αὐτὸς γέμισε ὅλο τὸν οἶκο, ὅπου «ἦσαν καθήμενοι» (Πράξ. 2,2) . Στὴν κολυμβήθρα τοῦ ἱεροῦ βαπτίσματος, ὅπως γνωρίζετε,τὸ νερὸ καλύπτει ὅλο τὸ σῶμα τοῦ βαπτιζομένου. Πρέπει νὰ βουτιέται ὅλο τὸ σῶμα μέσα στὸ νερὸ «εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ ἁγίου Πνεύματος» . Μὴ καταντοῦμε σὰν τοὺς φράγκους, ποὺ ῥαντίζουν μόνο· ὄχι δὰ ἔτσι! Ὅπως λοιπὸν ἡ κολυμβήθρα γεμίζει νερό, ἔτσι καὶ ὅλος ὁ χῶρος τοῦ ὑπερῴου, ὅπου ἦταν οἱ μαθηταί, γέμισε ἀπὸ τὴν «βιαία  πνοή» . Τὸ ὑπερῷο τὴν ἡμέρα ἐκείνη ἔγινε ἡ κολυμβήθρα τῶν ἁγίων ἀποστόλων. Ἐκεῖ βαπτίσθηκαν.

Ἡ κατάργηση τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος

Γράφει ὁ Παῦλος Σαββίδης, Θεολόγος Καθηγητὴς
Τὰ συνειδητὰ ὄγανα τοῦ ἀντιχρίστου ποὺ κατευθύνονται ἀπὸ τὰ σκοτεινὰ  κέντρα τῶν Βρυξελῶν,  μᾶς ἐπιβάλουν τὴν κατάργηση τῆς ἑορτῆς τοῦ Παναγίου Πνεύματος, καὶ πιστεύω, ἔστω καὶ μὲ λίγη δόση καχυποψίας, πὼς σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ στήσιμο τῆς πολεμικῆς ἐναντίον τῆς ὀρθοδοξίας μας δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι ἀμέτοχά τα ὄργανα τοῦ Βατικανοῦ, ποὺ πάντοτε συμπλέουν μὲ τοὺς εὐρωπαίους ἑταίρους μας. Ἄλλωστε ἡ "ἱστορικὴ" πλέον ἐπιστολὴ τῶν σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ καὶ Κονίτσης κ. Ἀνδρέου, δὲν ἀφήνουν οὔτε ἐλάχιστα περιθώρια ἀμφισβήτησης τῆς ἀνθελληνικῆς των ἐκστρατείας καὶ πολεμικῆς.
Ὅμως τὸ ἐρώτημα-παραπονο  ἀπευθύνεται σὲ ὅλους τους ἐμπλεκομένους ὑπευθύνους, καὶ τοῦ ὁποίου  τὸ ὀρθόδοξο πλήρωμα  ζητᾶ ἄμεσα τὴν ἀπάντηση, εἶναι τὸ ἑξῆς : "Ποιὰ εἶναι ἡ μέχρι τώρα ἐπίσημη θέση-ἀντίδραση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἢ ἔστω ἡ μεμονωμένη ἔκφραση ἀντίθεσης τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν;"

Καί ὁ Αη Γιάννης ὁ Ρῶσος γύρισε καί τήν κοίταξε...


 
Γράφει ο Αρχιμ. Πορφύριος,
Ηγούμενος Ι.Μ. Τιμ. Προδρόμου Βέροιας

 

Δεν αξιώθηκα να πάω στο ιερό νησί της Χαλκίδας για να προσκυνήσω. Κάποια φορά που ξεκινήσαμε, έριξε τόσο χιόνι, που δεν μπορέσαμε να πάμε έξω από την πόλη.
Άκουσα όμως μία απίθανη ιστορία με τον άγιο αυτόν, και την καταγράφω.

Πριν χρόνια, ένα λεωφορείο με κυρίες μεγάλης ηλικίας πήγαν προσκύνημα στον Άγιο Γιάννη τον Ρώσο. Έφτασαν στην εκκλησία και ο ξεναγός των εκδρομέων οδηγούσε τις προσκυνήτριες και τις εξηγούσε τα σχετικά. Η γερόντισσα, που μας διηγήθηκε το πάθημά της, τότε ήταν κοντά στα ογδόντα, αλλά με μυαλό τετρακοσιάρικο.Tώρα είναι στα ενενήντα και το μόνο που την στενοχωρεί είναι που δεν την βαστούν τα ποδάρια της να πάει στην εκκλησία.
 
Συνήθιζε, λοιπόν, τότε που πήγαινε ακόμα στην εκκλησία, να μπαίνει μέσα και να πιάνει κουβέντα με τις εικόνες.

Ἐκοιμήθη ὁ Γέροντας Γεώργιος Καψάνης, Προηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους

p georgios kapsanhs 02
Εκοιμήθη χθες 8 Ιουνίου 2014 ο προηγούμενος της Ιεράς Μονής Γρηγορίου του Αγίου Ορους, Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης. Τα τελευταία χρόνια ο γέροντας Γεώργιος ταλαιπωρούνταν με σοβαρά προβλήματα υγείας και για το λόγο αυτό τον περασμένο Μάρτιο αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τα καθήκοντα της ηγουμενίας του.

Ἡ φανέρωση καί ἡ διανομή τοῦ Ἁγίου Πνεύματος _2ο Μέρος _Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ_mp3


Π. Σάββας 2013-06-24_Ἡ φανέρωση καί ἡ διανομή τοῦ Ἁγίου Πνεύματος _1ο Μέρος _Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ_mp3

 Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 24-06-2013 (Σύναξη στό ἀρχονταρίκι). 
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Ὁσίου Θεοφάνους τοῦ Ἐγκλείστου ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ




Χάρις
Όταν η Θεία Χάρις επισκέπτεται την ψυχή, την τέρπει και την θερμαίνει. Όταν απομακρύνεται, την γεμίζει ανησυχία και αδημονία. Συνήθως απομακρύνεται για να την δοκιμάση ή για να την τιμωρήση για κάτι κακό που δέχθηκε και μολύνθηκε. Στην πρώτη περίπτωσι επιστρέφει σύντομα, μόλις η ψυχή την αναζητήση θερμά. Στην δεύτερη όμως δεν επιστρέφει, αν δεν προηγηθή ειλικρινής μετάνοια και καθαρή εξομολόγησις».
Η χάρις του Αγ. Πνεύματος είναι φωτιά. Η φωτιά διατηρείται με ξύλα. Ξύλα πνευματικά είναι η προσευχή…

Μόλις η χάρις εγγίζη την καρδιά, αμέσως ο νους και η καρδιά στρέφονται προς τον Θεό. Ο νους δεν μένει ποτέ ανενέργητος. Εφ’ όσον λοιπόν θα είναι στραμμένος προς τον Θεό, για τον Θεό κα θα σκέπτεται. Από αυτό απορρέει η μνήμη του Θεού, που είναι ο παντοτινός συνοδοιπόρος μιας ευλογημένης καταστάσεως. Η μνήμη του Θεού δεν μένει ποτέ άκαρπη, αλλά μας οδηγεί να βλέπουμε τα έργα της θείας τελειότητος, της χάριτος, της αληθείας , της δημιουργίας, της προνοίας, της κρίσεως και της αντιμισθίας. Όλα αυτά μαζί αποτελούν τον κόσμο του Θεού ή την περιοχή του πνεύματος. Η ζηλωτής χριστιανός αναπόφευκτα παραμένει σ’ αυτήν την περιοχή.
Θέλετε να διατηρήσετε τον ζήλο αυτόν;

Ἡ μεταβολή τῆς γλώσσας τῶν Ἅγιων Ἀποστόλων ἀπό τό Πανάγιο Πνεύμα κατά τήν Πεντηκοστή_Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου_mp3

Π. Σάββας 2012-06-04_Ἡ μεταβολή τῆς γλώσσας τῶν Ἅγιων Ἀποστόλων ἀπό τό Πανάγιο Πνεύμα κατά τήν Πεντηκοστή_Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου_mp3



Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 04-06-2012 (Σύναξη στό Ἀρχονταρίκι).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία).

Ἡ EE ἀρνεῖται νά μπλοκάρει τίς ἔρευνες σέ ἐμβρυακά βλαστοκύτταρα

«Όχι» στην αίτηση πολιτών

Η χρήση ανθρώπινων εμβρύων που περισσεύουν από κλινικές εξωσωματικής παραμένει απαραίτητη στις έρευνες για την ανάπτυξη βλαστοκυτταρικών θεραπειών, απάντησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε 1,7 εκατομμύρια πολίτες, οι οποίοι είχαν ζητήσει διακοπή της κοινοτικής χρηματοδότησης σε τέτοια πειράματα.
Οι υπογραφές της αίτησης είχαν συγκεντρωθεί από την One of Us, μια οργάνωση κατά των αμβλώσεων, η οποία θεωρεί ότι η καταστροφή εμβρύων στην έρευνα είναι ανήθικη.

Σύμφωνα με το δικτυακό τόπο του περιοδικού Science, το διάστημα 2007-13 η ΕΕ διέθεσε σχεδόν 157 εκατομμύρια ευρώ σε ερευνητικά προγράμματα με εμβρυακά βλαστικά κύτταρα, ποσό που αντιστοιχεί στο 2,6% της συνολικής δαπάνης για βιοϊατρικές μελέτες.

Στην απάντησή της προς την αίτηση των ευρωπαίων πολιτών, η Κομισιόν επισημαίνει ότι το θέμα εξετάστηκε διεξοδικά πέρυσι από τις χώρες-μέλη και το Ευρωκοινοβούλιο και δεν υπάρχει λόγος να ξανανοίξει τόσο σύντομα χωρίς να έχουν υπάρξει νεότερα δεδομένα.

Πῶς ἐξαπατήθηκαν οἱ ἁγιορεῖτες καί χρησιμοποίησαν τήν ὁμοιοπαθητική. Εἶχαν γνώση τῶν φαρμάκων;

 ΠΩΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ. ΕΙΧΑΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ;

Ἀνοιχτοὶ στὴν πνοὴ τοῦ Πνεύματος

Γράφει  Ἀρχιμ. Ἰωὴλ Κωνστάνταρος
Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς
Ἐὰν οἱ ἑορτὲς τῆς Ἐκκλησίας μας ἀποτελοῦν πνευματικὰ γεγονότα καὶ σταθμοὺς πνευματικοῦ ἀνεφοδιασμοῦ, πόσο μᾶλλον ἡ ἀλήθεια αὐτὴ ἰσχύει γιὰ τὴν ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς. Ὅταν μάλιστα συνειδητοποιοῦμε μέσω τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας ὅτι ἡ Σύναξις τῶν πιστῶν στὸ «Κυριακὸ Δεῖπνο», δὲν ἀποτελεῖ μιὰ πράξη ποὺ φέρει ἁπλῶς ἀναμνήσεις, ἀλλὰ οὐσιαστικὴ συμμετοχὴ στὰ γεγονότα, διὰ τῆς παρουσίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τότε γίνεται ἀπολύτως κατανοητὸ ὅτι οἱ διαστάσεις τοῦ χώρου καὶ τοῦ χρόνου εἶναι ἀδύνατον νὰ ἀποτελέσουν ἐμπόδιο στὸ γεγονὸς τῆς Πεντηκοστῆς καὶ τῆς οὐσιαστικῆς καὶ μονίμου παρουσίας τοῦ Παρακλήτου στὴ Σύναξη, ἀλλὰ καὶ στὴν καθημερινὴ ζωὴ τοῦ πιστοῦ.
 Βεβαίως, ἡ δογματικὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας, περὶ τοῦ τρίτου προσώπου τῆς Ἁγίας Τριάδος, τοῦ Παρακλήτου, ἀλλὰ καὶ τῶν κοινῶν ἐνεργειῶν τῶν Προσώπων, ποὺ ὀνομάζεται Ἄκτιστος Χάρις, εἶναι κάτι τὸ ἀπολύτως ἀποκαλυπτικὸ ποὺ δονεῖ τὴν ψυχὴ αὐτοῦ ποὺ θέλει νὰ καταστήσει τὴν ὕπαρξή του «ναὸν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος».

«Τό πνεῦμα φωτίζει τούς θεοφόρους Πατέρας...»

Τό πνεῦμα φωτίζει τούς θεοφόρος Πατέρας καί μαζί μέ τήν γενικῆν νῆψιν καί τήν προσευχήν εἰς ὅλα καί τήν φυλακήν τοῦ νοός τούς ἀποκαλύπτει τρόπον διά νά ξαναβροῦν τήν χάριν, τρόπον ἀληθινά θαυμαστόν καί ἐπιστημονικώτατον. Αὐτή ἦταν ἡ ἀδιάκοπος προσευχή εἰς τόν Κύριόν μας Ἰησοῦν Χριστόν. Ὄχι ἁπλῶς, ἀλλ᾿ εἰς τά ἴδια τά βάθη τῆς καρδιᾶς νά ἐπικαλοῦνται τό πανάγιον ὄνομά του Κυρίου, νά ζητοῦν μ᾿ ἐμπιστοσύνην τό ἔλεος Του.

Γιά τίς σαρκικές διαστροφές ἐντός τοῦ γάμου, Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου





ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ» ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ










Διήγησις τοῦ π. Σάββα Ἁγιορείτη
περί τοῦ Ἁγίου Παϊσίου: «Μοῦ διηγήθηκε κάποια κυρία ἀπό τήν Θεσσαλονίκη, ὅτι
κάποτε ὁ Ὅσιος Παΐσιος ἔδωσε δυναμικό τέλος σ’ ἕνα φορτικό καί ἄκρως ἐφάμαρτο
συζυγικό της βάσανο. Εἶχαν διαφορετικό Πνευματικό ἐκείνη καί ὁ σύζυγός της. Ὁ
δικός της Πνευματικός ἦταν πατερικός καί εὐσυνείδητος καί ὑπεδείκνυε τίς
θεοχάρακτες γραμμές καί προϋποθέσεις τοῦ τίμιου γάμου. Ὁ Πνευματικός τοῦ
συζύγου της ἦταν νεωτεριστής καί μεταπατερικός καί ἔλεγε στό σύζυγό της τό
γνωστό καί βλάσφημο καί ἀμοραλιστικό λόγιο ὅτι "ὁ Θεός ἀφήνει ἐλεύθερες
τίς κρεβατοκάμαρες καί δέν ἀσχολεῖται μέ τό τί κάνουν οἱ σύζυγοι κατά τήν σχέση,
ἀλλά μέ τήν καρδιά…". Ὁ σύζυγος ἀπαιτοῦσε νά μεταβληθεῖ ἡ σύζυγός του σέ
χοιρώδη καί λασπώδη κρεάτινη μάζα καί διαρκῶς τήν πίεζε νά ἐνδώσει, μέ εὐλογία
τοῦ Πνευματικοῦ του, στήν παρά φύσιν θεομίσητη καί βδελυρή ἁμαρτία!!! Ἐκείνη ἀκολουθοῦσε
τήν ὑπόδειξη τῆς φωνῆς τοῦ Θεοῦ μέσω τοῦ καλοῦ της Πνευματικοῦ καί οὐδέποτε
διανοήθηκε νά προβεῖ σέ ἕνα τέτοιο παθογενές ἀνοσιούργημα..


Κάποτε ἀπελπισμένη
κατέφυγε στήν Ἱερά Μονή Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Σουρωτῆς καί συνάντησε τόν ἐκεῖ
παρεπιδημοῦντα Γέροντα τῆς ἀδελφότητος Ὅσιο καί Θεοφόρο πατέρα Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη.
Τοῦ ἐκμυστηρεύθηκε τό πρόβλημά της καί ζήτησε τήν βοήθειά του. Ὁ Ὅσιος, κατά
μαρτυρία τῆς γυναίκας, ἔγινε κατά τό κοινῶς λεγόμενο «ἡφαίστειο» ἀπό ἱερά ἀγανάκτηση.
Ὑπέδειξε στή γυναίκα νά μήν ἐνδώσει οὔτε καί μέ ἀπειλή θανάτου στίς
σιχαμερότερες καί θανασιμότερες ἁμαρτίες πού ἔχει νά παρουσιάσει ὀ ἐκπεσών ἄνθρωπος.
Ἐξήγησε ὅτι μέσω αὐτῶν τῶν ἁμαρτιῶν ἐπεισέρχεται ὁ διάβολος στό γάμο καί
φυγαδεύεται ὁ Παράκλητος.


Γίνονται οἱ ἄνθρωποι ὑποκτηνώδη ὄντα, πού ἔπρεπε νἀ ἐντρέπονται
τά φυσιολογικά κτήνη καί νά διδάσκονται ἀπ’ αὐτά. Ἐξήγησε ἀκόμη ὅτι εἶναι ἀναίρεση
τοῦ σκοποῦ τοῦ γάμου πού διασώζει τό κατά φύσιν καί ἀναγάγει στό ὑπερ φύσιν,
καί ὅτι οἱ βδελυρές καί πυρίκαυστες οὐρανόθεν στά Σόδομα αὐτές πράξεις εἶναι οἱ
προσφιλέστερες στόν διάβολο, γιατί ὁδηγοῦν τόν κατ’ εἰκόνα καί ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντα
ἄνθρωπο στήν κατακόρυφη πτωτική κατεύθυνση τοῦ διεστραμμένου δαίμονα καί ὄχι
στήν ὑπερυψωθεῖσα θριαμβευτική θέση, πού ὑπέδειξε ἡ τεθεωμένη ἀνθρώπινη φύση
πού προσέλαβε ὁ Χριστός, ἤτοι στά δεξιά τοῦ Πατρός… Ὀνόμασε τίς πράξεις αὐτές
μάστιγα τῆς ἐποχῆς καί παθογένεια γιά τά διαζύγια, τήν ψυχική διάσπαση τῶν
συζύγων, καί ἰδίως γιά τήν διαστροφή καί κατρακύλα τῶν σημερινῶν παιδιῶν, πού εἰσροφοῦν
δαιμονική ἐνέργεια ἀπό τά κυριαρχικά δικαιώματα πού ἔχει ὁ διάβολος ἐπί τοῦ
γενετικοῦ ὑλικοῦ ἀπό τό ὁποῖο προέρχονται καί ἀπό τίς χαίνουσες πνευματικές
πληγές, πού ὐπάρχουν ἀθεράπευτες στίς ψυχές τῶν γονέων τους..


Ἐκεῖνο πού ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωση
στήν κυρία ἐκείνη, ἦταν ἡ ἐπιμονή τοῦ Ὁσίου Παϊσίου νά καταγγείλει τόν
«Πνευματικό» τοῦ συζύγου της στόν Ἐπίσκοπο του γιά νά τόν καθαιρέσει. Τῆς εἶπε ἐπί
λέξει: «Νά πᾶς νά τό πεῖς στό Δεσπότη γιά νά τόν ξυρίσει!!!».


Διαπιστώνουμε τήν
ξεκάθαρη, σύμφωνη μέ ὅλους τούς Ἁγίους Πατέρες, θέση τοῦ Ἁγίου Παϊσίου, ἐνάντια
στίς ὅποιες σαρκικές διαστροφές εἴτε ἐκτός, εἴτε ἐντός τοῦ γάμου. Αὐτές καθιστοῦν
τό γάμο ἕναν «νομιμοφανή» σοδομισμό μέ καταστροφικές συνέπειες τόσο στούς
συζύγους, πού ἄν δέν μετανοήσουν κολάζονται, ὄσο καί στά τέκνα τους. Διαπιστώνουμε ἐπίσης τήν ἁγιοπατερική στάση του ἀπέναντι ἐκείνων τῶν «Πνευματικῶν», τῶν χωρίς Ἅγιο Πνεῦμα, πού συμβουλεύουν ὀλέθρια τά πνευματικά τους τέκνα «χαϊδεύοντας» τά πάθη τους. Ὅπως μᾶς διδάσκει ἡ Ἁγιοπατερική Γραμματεία ὁ Πνευματικός ἔχει ἐξουσία νά συγχωρεῖ ἐκεῖνα πού συγχωροῦνται σύμφωνα μέ τόν νόμο τοῦ Θεοῦ καί ὄχι τά πάντα. Ἡ ἐθελοτυφλία καί ἡ ἄνομη κακή συγχώρηση αὐτῶν πού ἁμαρτάνουν ἀμετανόητα κολάζει τόσο τόν ἐξομολογούμενο ὅσο καί τόν Πνευματικό του.


Ὁ Κύριος νά μᾶς δίνει σύνεση καί νά μᾶς εὐλογεῖ ὅλους δι’ εὐχῶν τοῦ Ἁγίου
Του, Ὁσίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου».




























ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...