Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΠΕΜΠΤΗ 7-5-2020 ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)

https://youtu.be/oAPI-gDjQKw

ΠΕΜΠΤΗ 7-5-2020 

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)  20.00-00.30 

Τίτλος κηρύγματος : 

«Γῆ με καλύπτει ἑκόντα...»-Δόξα τοῦ Κυρίου τό πάθος, Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 8-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Γιατί ΔΕΝ κινδυνεύουμε ἀπό τήν προσκύνηση τῶν Ἀγίων εἰκόνων καί τήν παραμονή μας στό ναό. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Από την αγρυπνία «Ἐπί τῷ τόκῳ, τάς ὠδίνας φυγοῦσα...»-Θλίψεις, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορ. 7-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου https://www.hristospanagia.gr

ΠΕΜΠΤΗ 7-5-2020


ΠΕΜΠΤΗ 7-5-2020 

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.00-00.30 
Τίτλος κηρύγματος : 
«Γῆ με καλύπτει ἑκόντα...»-Δόξα τοῦ Κυρίου τό πάθος, Κανόνας Μ. Σαββάτου, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 8-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Κυριακή τοῦ Παραλύτου. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τή θεραπεία τοῦ Αἰνέα καί τήν Ἀνάσταση τῆς Ταβιθᾶ ἀπό τόν Ἀπόστολο Πέτρο



ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ[:Πράξ.9,32-42]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΝΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΒΙΘΑ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΕΤΡΟ

«Ἐγένετο δὲ Πέτρον διερχόμενον διὰ πάντων κατελθεῖν καὶ πρὸς τοὺς ἁγίους τοὺς κατοικοῦντας Λύδδαν(:καθώς ο Πέτρος περιόδευε σε όλα αυτά τα μέρη, κάποια μέρα κατέβηκε και στους Χριστιανούς που κατοικούσαν στην Λύδδα)»[Πράξ.9,32]. Σαν κάποιος στρατηγός που περιερχόταν τις τάξεις του στρατεύματος επιθεωρώντας, ποιο μέρος ήταν συγκροτημένο, ποιο ήταν σε τάξη πορείας, ποιο χρειαζόταν την παρουσία του.
Πρόσεχε ότι αυτός παντού περιτρέχει, και παντού πρώτος βρίσκεται. Όταν επρόκειτο να εκλεγεί ο απόστολος, αυτός ήταν πρωτοστάτησε· όταν έπρεπε να μιλήσουν στους Ιουδαίους, ανάλαβε τον λόγο για να τους δείξει ότι δεν ήταν μεθυσμένοι όταν έπρεπε να θεραπεύσουν τον χωλό[Πράξ.3, 2-8], όταν έπρεπε να μιλήσουν[Πράξ.3, 12-26] αυτός πρωτοστατεί των άλλων· όταν έπρεπε να μιλήσουν προς τους άρχοντες[ Πράξ.4, 8-20.5, 29-32], αυτός μιλάει· όταν προς τον Ανανία[Πράξ.5, 1-11], όταν και από την σκιά του ακόμη γινόταν θεραπείες[Πράξ.5,14-15:«Μᾶλλον δὲ προσετίθεντο πιστεύοντες τῷ Κυρίῳ πλήθη ἀνδρῶν τε καὶ γυναικῶν, ὥστε κατὰ τὰς πλατείας ἐκφέρειν τοὺς ἀσθενεῖς καὶ τιθέναι ἐπὶ κλινῶν καὶ κραβάττων, ἵνα ἐρχομένου Πέτρου κἂν ἡ σκιὰ ἐπισκιάσῃ τινὶ αὐτῶν (:έτσι ολοένα και περισσότερο προσελκύονταν πλήθη ανδρών και γυναικών, οι οποίοι πίστευαν στον Κύριο και γίνονταν μέλη της Εκκλησίας, αυξάνοντας κατά πολύ τον αριθμό των πιστών. Τόσο πολύ μάλιστα τους σεβόταν ο λαός, ώστε έβγαζαν τους αρρώστους από τα σπίτια τους στις πλατείες και τους έβαζαν πάνω σε πολυτελή κρεβάτια οι πλουσιότεροι, και σε φτωχικά και πρόχειρα φορεία οι φτωχότεροι, έτσι ώστε, όταν θα περνούσε από το πλήθος εκείνο ο Πέτρος, να πέσει έστω και η σκιά του σε κάποιον από τους αρρώστους αυτούς για να τον θεραπεύσει)»], αυτός επίσης πάντοτε πρωτοστατούσε. Και όπου μεν υπήρχε κίνδυνος, αυτός ήταν παρών, καθώς και όπου έπρεπε να διευθετηθούν προβλήματα, ενώ όπου υπήρχε γαλήνη, βρίσκονται όλοι μαζί· τόσο πολύ δεν απαιτούσε τιμή μεγαλύτερη από τους άλλους. Πάλι όταν έπρεπε να γίνει θαύμα, αυτός τρέχει πρώτος· και σε αυτή πάλι την περίπτωση αυτός πάλι υποφέρει και οδοιπορεί.

π. Νικολάι Ραγκόζιν: «Θά ἔρθει μία καταστροφή καί ὁ κλῆρος θά διασπασθεῖ (διχασθεῖ)»



Πρωθιερεύς Νικολάι Ραγκόζιν (6 Δεκ. 1898 – 16 Δεκ. 1981) 

– Μαρτυρίες από τη ζωή και τη διδασκαλία του χαρισματικού Ρώσου πρωθιερέως π. Νικολάι Ραγκόζιν
Ο π. Νικολάι είπε ότι θα έρθει μια καταστροφή και ο κλήρος θα διασπασθεί (διχασθεί). Αυτό θα είναι μια καταστροφή για τους ανθρώπους. Αυτό είπε.
– Αυτή η διάσπαση θα συμβεί σε σχέση με αυτό το πρόβλημα;
– Δεν είπε. Είπε μόνο για διάσπαση. Αλλά αντιλαμβάνομαι ότι θα συμβεί για το λόγο αυτό. Πριν τις ταυτότητες δεν υπήρχε κάποιος διχασμός ενώ τώρα υπάρχει (εάν είναι αυτό μόνο). Ο π. Νικολάι είπε ότι αυτό θα έχει τεράστια αρνητική επίδραση στον κόσμο, διότι δεν θα ξέρουν ποιον να πιστεύσουν. Ποιος είναι σωστός; Ποιον να ακολουθήσεις;
Για τους ανθρώπους θα είναι καταστροφή γιατί ο κλήρος θα διασπαστεί. Αυτές είναι οι λέξεις του πατρός. Ένας διχασμός (σχίσμα;) θα συμβεί. Και καθώς ο π. Νικολάι είπε, ότι ένα βασίλειο δεν μπορεί να υπάρξει αν διασπαστεί, το ίδιο επίσης αληθεύει για την Ορθοδοξία (στην γήινη οργάνωσή της).
Πιθανόν λόγω του διχασμού τώρα κατά των ταυτοτήτων, πιθανόν αργότερα, η τροποποίηση της πίστης θα ξεκινήσει. Διότι όποιος λάβει αυτή την ταυτότητα θα αποδεχθεί επίσης την τροποποίηση της πίστης. Είπε ότι οι ακολουθίες θα τροποποιηθούν. Και ότι θα σας διώκουν.
Αλλά είπε ένα πλήθος νέων ανθρώπων θα γίνουν ιερείς. Για τον κλήρο είπε ότι (οι πολλοί) θα υπηρετούν για την γυναίκα τους και τα παιδιά τους. Είπε ότι (τελικά) θα δεχτούν τον Αντίχριστο.

«ΟΥΑΙ ΕΘΝΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟ, ΥΙΟΙ ΑΝΟΜΟΙ...» - ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ Ἐπισκ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης


24.2.1963 Απόσπασμα (α) ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ, με θέμα: «ΟΥΑΙ ΕΘΝΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ, ΣΠΕΡΜΑ ΠΟΝΗΡΟΝ ΥΙΟΙ ΑΝΟΜΟΙ…» Το κουστουμι που εραψε ο προφητης Ησαϊας για το Ισραηλ, ταιριαζει & σε μας. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Τα φτωχαδακια συλλαμβανονται, οι μεγαλοι κλεφτες ειναι ελευθεροι, αλλα ας μη χαιρονται.

Ρουμάνος ἀρχιεπίσκοπος νόσησε μέ Covid 19. Ὅσοι μετέλαβαν μαζί του ἀπό τό ΚΟΙΝΟ ΑΓΙΟΝ ΠΟΤΗΡΙΟΝ βρέθηκαν ἀρνητικοί ἐκτός ἀπό τόν διάκονό του πού δέν μετέλαβε. Τέτοια θαυμαστά θά βιώσουμε ἀπό ἐδῶ καί ἐμπρός.


Ο Κύριος θαυμαστώνει το έλεός Του στη Θεία Ευχαριστία
Ἑορτῶν ἑορτή εἶναι τό ἡμέτερον Πάσχα. Ὁ Κύριος μέ τήν Ἀνάστασή Του ἔκανε τή ζωή μας ἑορτή καί πανηγύρι, ἐνῶ ἐμεῖς τήν εἴχαμε ἀλλοτριώσει μέ τήν πτώση σέ περιπέτεια θλίψεων, ὀδυνῶν καί φθορᾶς. από Ι.Μ. Γουμενίσσης. 29/04 13:37 https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/36835-o-kurios-thaumastonei-to-eleos-tou-sti-theia-euxaristia


Θά ἀναφερθῶ σέ ἕνα πρόσφατο θαυμαστό γεγονός πού συνέβη στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καί σχετίζεται μέ τή θεία Λειτουργία.
Στήν πόλη Σουτσεάβα τῆς Ρουμανίας, ὑπάρχει ἡ Ἱερά Μονή τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Νεομάρτυρος (τοῦ Τραπεζουντίου). Ἐκεῖ φυλάσσεται τό ἄφθαρτο σκήνωμα τοῦ Ἁγίου.
Πρόκειται περί ἑνός μάρτυρος μέ καταγωγή ἀπό τόν Πόντο. Μαρτύρησε τό 1332 γιά τήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ, σέ ἡλικία 30 ἐτῶν. Ἔμπορος στό ἐπάγγελμα, φόρτωσε σέ ἕνα καράβι τήν πραμάτειά του γιά ἄλλες πόλεις τοῦ Εὐξείνου Πόντου.
Ὁ λατίνος καπετάνιος, βλέποντάς τον συνειδητό χριστιανό μέ πολύ ζῆλο, ἄρχισε νά τόν ἐνοχλεῖ γιά θέματα πίστεως. Καταρτισμένος ὁ Ἰωάννης στήν Ἁγία Γραφή, μέ τήν ἐπιχειρηματολογία του ἀποστόμωνε τόν καπετάνιο.
Ἐκεῖνος τόν φθόνησε καί ὅταν ἐλλιμενίστηκαν στόν Ἀσπρόκαστρο (ἀρχαία ἑλληνική ἀποικία μέ τό ὄνομα Τύρα, νότια τῆς Ὀδησσού, κοντά στίς ἐκβολές τοῦ ποταμοῦ Δνείστερου), τόν κατέδωσε στόν ἡγεμόνα τοῦ κάστρου, πού ἦταν Τάταρος.
Ὁ ἡγεμόνας ἐπεχείρησε νά τόν ἀλλαξοπιστήσει. Ἡ ὁμολογία τοῦ Ἰωάννου ἦταν: “ἐγώ Χριστιανός γεννήθηκα καί Χριστιανός θέλω νά ἀποθάνω. Οὔτε τά πλούτη σας θέλω, οὔτε τήν πίστη μου προδίδω, ἀλλά πιστεύω στόν Κύριό μου Ἰησοῦ Χριστό, τόν ἀληθινό Θεό».
Δυό φορές προσπάθησε μέ ἀπειλές καί δείχνοντας τά ὄργανα τοῦ βασανισμοῦ, νά τόν μεταπείσει. Μέ χοντρά ραβδιά μέ ρόζους ξέσκισαν τίς σάρκες του πού πετιόνταν κομμάτια καί ὁ τόπος κοκκίνισε ἀπό τό αἷμα του. Κατακρεουργημένος ὁδηγήθηκε στήν φυλακή.
Μπορῶ νά σέ θεραπεύσω ἄν ἀλλαξοπιστήσεις, τοῦ λέει ὁ τύραννος. Ὁπότε, ἀρνούμενος καί πάλι τίς δελεαστικές προτάσεις του, δέθηκε ἀπό τήν οὐρά ἑνός ἀγρίου ἀλόγου καί τόν ἔσερναν σέ ὅλο τό κάστρο.

Ἡ Λέσβος νέα Ἴμβρος μέ δικαστική σφραγίδα


Της δικηγόρου Ειρήνης Μαρούπα

Συνταρακτική είδηση! Ελεύθερος ο Ελληνας που πυροβόλησε και τραυμάτισε 2 εκ των 4 αφγανών που πήγαιναν να τον κλέψουν.
Με τους εξής περιοριστικούς όρους:
1.Απαγόρευση εξόδου από την χώρα, 2. Εγγύηση 1000 ευρώ, 3. Εμφάνιση στο ΑΤ κατοικίας του 3 φορές τον μήνα,
4. Απαγόρευση να επισκέπτεται τα κτήματά του εφεξής ώσπου να απαγγελθεί απόφαση από το δικαστήριο.
Οι δύο πρώτοι περιοριστικοί όροι που επεβλήθησαν είναι οι συνήθεις.
Ο τρίτος όρος, οι 3 φορές τον μήνα εμφανίσεις σε αστυνομικό τμήμα είναι ανήκουστος. Δεδομένης της γνωστής κατοικίας του στην Μυτιλήνη, της βέβαιης προσέλευσής του στο δικαστήριο και δεδομένου ότι η ελληνική δικαιοσύνη δεν το έχει επιβάλλει ποτέ ξανά τόσες φορές…
Ας τον καταπιούμε όμως.
Για τον τέταρτο περιοριστικό όρο όμως θα μιλήσω έξω από τα δόντια στους δύο δικαστικούς :
«ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ»;
Η ελληνική δικαιοσύνη απαγορεύει στον έλληνα που έχει νόμιμο δικαίωμα να βρίσκεται στην ιδιοκτησία του, να ξαναπάει σ’αυτήν!
Κι όσο κι αν αντιλαμβάνομαι την ειδική πρόληψη, να μην βρεθεί ξανά ο δυστυχής στην ανάγκη να υπερασπιστεί το βιος του, αναρωτιέμαι:
«ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΒΡΗΚΑΤΕ; ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΔΕΝ
ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ;”
Η ελληνική δικαιοσύνη με την επιβολή αυτού του περιοριστικού όρου έκανε δύο πράγματα:
1. Έδωσε το σήμα στους λαθρομετανάστες και στους τούρκους πράκτορες να λυμαίνονται ΑΦΟΒΑ τις ελληνικές περιουσίες χωρίς προστασία από τους ιδιοκτήτες.
2. Aπαγορεύει στους Ελληνες να προστατεύουν την περιουσία τους! Αλλιώς, τους απαγορεύει την πρόσβαση! Αλλά την επιτρέπει στους λαθρομετανάστες που λεηλατούν!!!!!
Οι περιοχές γύρω από τις εγκαταστάσεις λαθρομεταναστών καθίστανται «ΑΣΑΦΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ» (δηλαδή ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ!)
Η Λέσβος μετατράπηκε με τον περιοριστικό αυτόν όρο σε νέα Ίμβρο! Έτσι, ο ελληνικός πληθυσμός στην Ίμβρο εκτοπίσθηκε. Οι 8.000 έλληνες το 1914 απέμειναν 550!

ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ ΜΕΣῼ Α)ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΩΡΟΥ, ΚΟΛΛΥΒΩΝ, ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑΣ, Ἤ Β)ΤΟΥ ΑΣΠΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΕΙΡΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ, Ἤ Γ) ΤΟΥ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑΟ. (Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου)


(Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου)


ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ «ΠΗΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ» ΗΜΩΝ:

1. Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΑΣΘΕΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣῼ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ; Η Θ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΣ ΠΥΡ-ΦΩΣ.
2. «ΘΕΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΘΕΟΙ ΜΕ ΚΑΙ ΤΡΕΦΕΙ, ΘΕΟΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΝ ΔΕ ΝΟΥΝ ΤΡΕΦΕΙ ΞΕΝΩΣ» ΛΕΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ Θ. ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ.

3. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ Ν. ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ. Στόν 15ο Ὕμνο του γράφει: "Μέλη Χριστοῦ γινόμεθα, μέλη Χριστός ἡμῶν...
καί χείρ Χριστός καί ποῦς Χριστός ἐμοῦ τοῦ παναθλίου...
ἀσχημοσύνην σώματος ὅλως μή καθορῶντες,
ἀλλ’ ὅλοι ὅλῳ σώματι Χριστῷ ὁμοιωθέντες." ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΝΟΣΟ;

4. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΝΤΙΔΩΡΟ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ ΑΝΤΙ ΤΟΥ «ΔΩΡΟΥ» (ΔΗΛ. ΤΗΣ Θ. ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΛΥΒΑ, Η ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ, ΤΟ ΑΓΙΟ ΕΛΑΙΟΝ, Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΛΥΣΜΟΥ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΚΗΝΩΝΕΙ Σ’ ΑΥΤΑ ΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΙΝΩΣΚΟΜΕΝΩΝ ΕΥΧΩΝ.

5. ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ- ΠΡΟΣΚΥΝΩΝΤΑΣ ΤΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ Θ. ΧΑΡΗ ΔΗΛ. ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΑΦΟΡΙΖΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ). ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ.

6. Ο ΙΕΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ «ΕΙΣ ΤΥΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥ». ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΟΤΑΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ ΤΟΥ, ΔΗΛ. ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΝΟΣΟ; «Οι άγιοι πατέρες διδάσκουν: Ένας ιερέας με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος έχει τόση δύναμη όση δεν έχουν όλοι οι λαϊκοί μαζί!»(Ἅγιος Γαβριήλ ὁ διά Χριστόν σαλός, ἐκ Γεωργίας).

Οἱ ἀληθινοί Χριστιανοί δέν φοβοῦνται. «Περί Δειλίας» ΚΛΙΜΑΞ Ἁγίου Ἰωάννου Σιναΐτου


Οι αληθινοί Χριστιανοί δεν φοβούνται. 
Φοβάται αυτός που βρίσκεται μακριά από Τον Ιησού Χριστό.

«Περί Δειλίας» ΚΛΙΜΑΞ Αγίου Ιωάννου Σιναΐτου

Η δειλία είναι νηπιακή συμπεριφορά μιας ψυχής πού εγήρασε στην κενοδοξία. Η δειλία είναι απομάκρυνσις της πίστεως, με την ιδέα ότι αναμένονται απροσδόκητα κακά.
Ο φόβος είναι κίνδυνος που προμελετάται. Ή διαφορετικά, ο φόβος είναι μία έντρομη καρδιακή αίσθησις, πού συγκλονίζεται και αγωνιά από αναμονή απροβλέπτων συμφορών. 
Ο φόβος είναι μία στέρησις της εσωτερικής πληροφορίας. 
Η υπερήφανη ψυχή είναι δούλη της δειλίας∙ έχοντας πεποίθησι στον εαυτόν της και όχι στον Θεόν, φοβείται τους κρότους των κτισμάτων και τις σκιές.
Όσοι πενθούν και όσοι καταπονούνται χωρίς να υπολογίζουν κόπους και πόνους, δεν αποκτούν δειλία. Πολλές φορές όσοι υποκύπτουν στην δειλία χάνουν το μυαλό τους. Και είναι φυσικό αυτό, διότι είναι δίκαιος Εκείνος πού εγκαταλείπει τους υπερηφάνους, ώστε και οι υπόλοιποι να μάθωμε να μη υψηλοφρονούμε.
Όλοι όσοι φοβούνται είναι κενόδοξοι, αλλ΄ όμως όλοι όσοι δεν φοβούνται δεν σημαίνει ότι είναι ταπεινόφρονες, αφού και οι λησταί και οι τυμβωρύχοι δεν υποκύπτουν εύκολα στην δειλία.
Σε όποιους τόπους συνηθίζεις να φοβήσαι, μη διστάζης να πηγαίνης, όταν ακόμη δεν έχη ξημερώσει. Εάν δείξεις κάποια χαλαρότητα στο σημείο αυτό, τότε θα γηράση μαζί σου το νηπιακό και αξιογέλαστο τούτο πάθος. Ενώ βαδίζεις προς τα εκεί οπλίζου με την προσευχή. Μόλις φθάσης σ΄ εκείνους τους τόπους, ανύψωσε τα χέρια σου. 

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 1-5-2020 ἕως 3-5-2020.


Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!


Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων


Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.





































Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 

http://hristospanagia3.blogspot.gr, την ἱστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 1-5-2020 ἕως 3-5-2020.

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

▼  2020 (1859)

Φαίδων Βόβολης: «Ὁ ὑγιής δέν χρήζει μάσκας! – Τώρα τά παιδιά εἶναι… ἀθῶα;»

Ἀγαπημένες φίλες, Ἀγαπημένοι φίλοι:
Θά σχολιάσουμε κάποια τελευταία,τελευταῖα νέα γιά τήν κατάσταση πού βρισκόμαστε:
-Ἀπό δευτέρα ξεκινᾶ κάποια θεωρητική χαλάρωση τῶν μέτρων,μέ τήν ἐπιβολή-!-μάσκας σέ κλειστούς χώρους.
Ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ ὑπουργείου ἔχει ἀλλάξει ἤδη 3 φορές γνώμη,μέ τά ‘όχι'νά διαδέχονται τά ‘ναι'γιά τήν μάσκα.
Ἐμεῖς ἀπό ἐδῶ λέμε σταθερά πώς ἡ μάσκα δέν ἀποτρέπει τίποτα καί ἐνίοτε εἶναι καί ἐπιβλαβής.
Ὁ ΠΟΥ εἶναι σαφής·ὁ ὑγιής δέν χρήζει μάσκας(εικ.2)
Οἱ μάσκες φτιάχτηκαν γιά νά ἀποφεύγεται ἡ ἐξ ἐπαφῆς μετάδοση μικροβίων μέ ὑγρά,απο τόν χειρουργό πρός τόν ἀνοικτό χειρουργούμενο ἀσθενῆ.
Ἡ ἐπιβολή μέ πρόστιμο εἶναι ἄστοχη καί ἐνάντια στήν προσωπική ἐλευθερία.
-Ἄλλο θέμα εἶναι τά παιδιά,πού ἀπό'πυρηνοκίνητες' βόμβες μετάδοσης τοῦ ἰοῦ,ἐξελίχθηκαν σέ ἐντελῶς ἀθώα καί μή μεταδίδοντα τόν ἰό.
Ἐφ ὅσον ἰσχύει αὐτό(πού ἰσχύει),τότε νά ἀνοίξουν ἄμεσα τά σχολεῖα.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Ποιός ἰός διαχρονικά καί παγκόσμια ἦταν τόσο μεταδοτικός,ἀλλά τά παιδιά δέν μετέδιδαν ὡς ἐπί τό πλεῖστον;
Τόσο ἐπιλεκτικό ἰό δέν εχω ξανασυναντήσει...
Εἶπαν πώς ἕνα παιδί μέ τόν ἰό,συναγελάστηκε μέ 112 ἄτομα καί δέν κόλλησε κανεις!
Καί ὑπάρχουν ἀκόμα μέτρα;
Ἐμεῖς ἀπό ἐδῶ κρατήσαμε σταθερή στάση ἀπό τήν πρώτη ὥρα.
Καί ὅτι εἴπαμε δέν τό ἀλλάξαμε καί βγαίνουν ὅλα,μαρτυρικά ἕνα-ἕνα.
-Στήν 3η φωτό παρατηροῦμε στά ἐπίσημα στοιχεῖα τοῦ ΕΟΔΥ,νά δείχνουν σαφῶς πώς οἱ θάνατοι ἀπό ἰώσεις,τό 2014-15 ἦταν 4161 στήν Ἑλλάδα!
Τό 2017 ἦταν 3544.
Ἀναληθεῖς οἱ ἀριθμοί;
Παραπλανητικοί;
Τά ἐπίσημα στοιχεῖα εἶναι.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Γιατί δέν κλειστήκαμε μέσα τότε;
Τότε δέν μᾶς ἔνοιαζαν οἱ εὐπαθεῖς;

Ἡ Παιδεία καί ἡ «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» τῶν μαθητῶν

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ» ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ
ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ 

Του Ιωάννη Β. Κογκούλη
Ομότιμου Καθηγητή Πανεπιστημίου

Στο νέο Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο αναρτήθηκε για διαβούλευση,  και ειδικότερα στο πλαίσιο της προοπτικής καλλιέργειας στους μαθητές «δεξιοτήτων ζωής» εντάσσονται θεματικές, όπως είναι, για παράδειγμα, ο εθελοντισμός, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, η οικολογική συνείδηση, ο αλληλοσεβασμός, η διαφορετικότητα κ.λπ.
Το εν λόγω Πολυνομοσχέδιο φαίνεται να δημιούργησε αρκετούς προβληματισμούς, με αποτέλεσμα γονείς και δάσκαλοι ή καθηγητές να διαμαρτυρηθούν και, μάλιστα, όταν διαπίστωσαν την ένταξη στην υποχρεωτική εκπαίδευση των παιδιών τους ακόμη και στο Νηπιαγωγείο της σεξουαλικής αγωγής.
Στο σημείο αυτό, παρενθετικά αναφέρουμε, πως, ο κορωνοϊός που σε παγκόσμιο επίπεδο θρυμμάτισε τη θεοποίηση της τεχνολογίας, των επιστημονικών επιτευγμάτων, της οικονομίας κ.λπ., θα μπορούσε να γίνει αφορμή αποφυγής σε θέματα διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας εντυπώσεων και στην αποτύπωση μιας άλλης παιδαγωγικής ποιότητας στα αφορούντα την εκπαίδευση μέτρα, όπως αυτά αποτυπώνονται στα σχετικά με αυτήν Νομοσχέδια. 
Με αφορμή τα ανωτέρω και ιδιαίτερα τις παρατηρούμενες σε πτυχές του Πολυνομοσχεδίου αντιδράσεις, θεωρώ υποχρέωσή μου να εκθέσω τα ακόλουθα: 

ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ στους οποίους ΟΦΕΙΛΕΙ να στηρίζεται τόσο το σχολείο όσο και η εκπαίδευση γενικότερα, τους οποίους, δυστυχώς, το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται να παραθεωρεί, ξεχνώντας, μάλιστα, παλαιότερο σύνθημά του: «Όλα είναι θέμα Παιδείας», όπως και την ίδια του την ονομασία, είναι δύο:
  1. Ο ΠΡΩΤΟΣ είναι η Αυθεντική Παιδεία και η δια της, μέσω αυτής ανάδειξη του σχολείου σε διδασκαλείο ΑΡΕΤΩΝ, καλλιέργεια του ήθους των μαθητών. 
  2. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ αφορά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στους μαθητές και γενικότερα στις επιστημονικές εξειδικεύσεις τους.    
Ο δεύτερος πυλώνας κυριαρχεί στο χώρο του σχολείου και, μάλιστα, κατά τρόπο μονομερή, ενώ φαίνεται να απουσιάζει ο πρώτος πυλώνας, η Παιδεία. Δυστυχώς το σημερινό σχολείο αναδεικνύεται μεταπράτης στους μαθητές χρηστικών γνώσεων, ενώ αδιαφορεί για την καλλιέργεια από αυτούς διανθρώπινων σχέσεων, να υλοποιεί, δηλαδή, αυτό που έλεγαν παλιά οι γονείς: «στέλνω το παιδί μου στο σχολείο για να γίνει άνθρωπος». 

Ὁ Ἅγιος Ἰακωβος Τσαλἰκης ψάλλει μέ κατάνυξη καί ἀρχοντιά τούς χαιρετισμούς τῆς Κυρίας Θεοτόκου


Ἡ Παναγία ἔστειλε τρόπον τινά τόν χαιρετισμό της στόν Γέροντα...


..Διηγήθηκε ο Γέροντας Παΐσιος: «Τη Δευτέρα της Διακαινησίμου καθόμουν στο Αρχονταρίκι και έλεγα την ευχή. Ξαφνικά αισθάνθηκα μια ευωδία, άλλο πράγμα! Βγήκα στο διάδρομο να δω από πού προέρχεται, πήγα στην Εκκλησία, τίποτα. Βγήκα έξω στην αυλή. Η ευωδία ήταν πολύ πιο έντονη. Ακούστηκε να χτυπά το τάλαντο.

«ΕΛΑΤΕ» (= Ἐλεύθερη Λατρεία τῆς Ἐκκλησίας) ἤ «ΠΑΜΕ»;

Έφτασαν μόλις 2 εβδομάδες για να πέσουν οι μάσκες των αυστηρών μέτρων της κεντρικής εξουσίας κατά των πιστών και μάλιστα κατά των ορθόδοξων χριστιανών.
Δεν ομιλούμε για τις σλάβικες ορθόδοξες Εκκλησίες και την ελευθερία της θείας λατρείας που εβίωσαν αυτές ούτε τις κατακόμβες εντός της Ελλάδος που κρυφά λειτούργησαν τη   Μ. Εβδομάδα. Ακόμη και αυτή η εμφανής αδικία μεταξύ των υπερκαταστημάτων και των ιερών ναών υπήρξε πολύ χαμηλότερη των όσων έλαβαν χώρα τις τελευταίες μέρες.
Το πρώτο ήταν η περιοδεία της αοιδού πάνω στο φορτηγό και η υποδοχή από το Μαξίμου με κόσμο και κοσμάκη.
Το ερώτημα λοιπόν που αναφύεται πρώτο είναι: τι θα πείραζε αν γινόταν το ίδιο    με τον Επιτάφιο και τι πείραξε η περιφορά της Αγίας Εικόνας της Παναγίας στο Αίγιο;
Το δεύτερο είναι τα μεγάφωνα των τζαμιών στη Θράκη, οι φωνές των ιμάμηδων και τα νταούλια των δερβίσηδων για το ραμαζάνι μέσα στους δρόμους τα άγρια μεσάνυχτα.
Το σχετικό εν προκειμένω ερώτημα είναι: γιατί να μη χτυπάνε οι καμπάνες των ορθοδόξων ναών, γιατί να μη ακούγονται τα μεγάφωνά τους και γιατί νάναι κλειστές οι θύρες των εκκλησιών;

Πρέπει ὁ Χριστιανός νά μή δίδῃ τήν ἐλαχίστην ἀκρόασιν εἰς ἐκείνους τούς λυμεῶνας {=καταστροφεῖς}, κἄν Ἱερεῖς καί Ἀρχιερεῖς ὦσι, κἄν διδάσκαλοι καί πνευματικοί...


Πρέπει ὁ Χριστιανός νά μή δίδῃ τήν ἐλαχίστην ἀκρόασιν εἰς ἐκείνους τούς λυμεῶνας {=καταστροφεῖς}, κἄν Ἱερεῖς καί Ἀρχιερεῖς ὦσι, κἄν διδάσκαλοι καί πνευματικοί...
οἵτινες παρενείρουσι {=εἰσάγουν πλαγίως} καί διδάσκουσι διά τῶν φαινομένων σοφιστειῶν... τά ἐναντία τῶν Ὀρθοδόξων νοημάτων καί ἱερῶν παραδόσεων, ἀλλά νά ἐμμένῃ στερρά εἰς ὅσα παρέλαβε, παρά τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας...


~ Άγιος γερ. Δανιήλ Κατουνακιώτης

7 Μαΐου. Ἡ ἀνάμνησις τοῦ ἐν οὐρανῷ φανέντος σημείου τοῦ Σταυροῦ ἐν τῇ πόλει Ἰερουσαλήμ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Πέμ. γ΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. η΄ 26-39).
Πραξ. 8,26         Ἄγγελος δὲ Κυρίου ἐλάλησε πρὸς Φίλιππον λέγων· ἀνάστηθι καὶ πορεύου κατὰ μεσημβρίαν ἐπὶ τὴν ὁδὸν τὴν καταβαίνουσαν ἀπὸ Ἱερουσαλὴμ εἰς Γάζαν· αὕτη ἐστὶν ἔρημος.
Πραξ. 8,26               Αγγελος δε Κυρίου ελάλησε στον Φιλιππον και του είπε· “σήκω και προχώρησε προς νότον στον δρόμον, ο οποίος κατεβαίνει από την Ιερουσαλήμ εις την Γαζαν· αυτός ο δρόμος είναι έρημος, δεν έχει κίνησιν”.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible