Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

One day, time will run out.


One day, time will run out. Our eyes will not be able to look upon the holy icons or the life-creating mysteries of Christ, our ears will grow deaf to the beautiful chant of the Liturgy, our hands will not be able to make the sign of the cross anymore nor touch holy things, our tongue will not taste the body and blood of Christ, our lips will not kiss the saints. No, we will grow cold, and our muscles will contract, and we will stiffen, we will be laid in the casket with our faces covered before we are covered by the ground from which we came.
On that day, the Apostle Paul says, “we must all appear before the judgment seat of Christ; that every one may receive the things done in his body, according to that he hath done, whether it be good or bad.” (5:10).
“Prepare your heart for your departure,” St. Isaac says.

Ἡ ὑπακοή διδάσκει τήν ταπεινοφροσύνη, Γεροντικό, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Κήρυγμα_

~Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀμμᾶς Συγκλητικῆς Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​​​, http://hristospanagia.gr​​​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com​​

Ὁ Ἀντίχριστος θά πάρει τήν καθέδρα τῆς ὑγείας

 πατήρ Σάββας Αχιλλέως ο Αντίχριστος θα πάρει την καθέδρα της υγείας.

Ἐπίτομη ἐποπτικὴ ἀνασκόπηση τῆς Ὀρθοδόξου Πατερικῆς καὶ τῆς ἑτεροδόξου μεταπατερικῆς θεολογίας.

 Μία σπάνια ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ π. Ἱωάννη Ρωμανίδη.

-https://www.youtube.com/watch?v=pTwl6Qf5xNI&t=609s

Κυριακή Ε Νηστειῶν. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Εβρ.9,11-14]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Χριστὸς παραγενόμενος ἀρχιερεὺς τῶν μελλόντων ἀγαθῶν διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς, οὐ χειροποιήτου(:ο Χριστός ήλθε ως αρχιερέας των μελλοντικών αγαθών, των αγαθών δηλαδή της Καινής Διαθήκης. Και εισήλθε στα επουράνια Άγια των Αγίων μέσα από μία ανώτερη και τελειότερη σκηνή, που δεν κατασκευάστηκε από χέρια ανθρώπων. Δηλαδή δεν εισήλθε μέσα από μία επίγεια σκηνή, όπως ήταν η Σκηνή του Μαρτυρίου, αλλά δεδομένου ότι το σώμα Του ήταν η σκηνή και κατοικία του Θεού Λόγου, ασυγκρίτως ανώτερη και τελειότερη, εισήλθε μέσα από τη σκηνή αυτή του σώματός Του)»[Εβρ.9,11].

Εδώ ως «μείζονα καί τελειοτέραν σκηνήν» εννοεί τη σάρκα. Και σωστά την ονόμασε και «ανώτερη» και «τελειότερη», εφόσον σε αυτήν κατοικεί ο Θεός Λόγος και όλη η ενέργεια του Πνεύματος· γιατί «οὐ γὰρ ἐκ μέτρου δίδωσιν ὁ Θεὸς τὸ Πνεῦμα(:και τα διδάσκει αυτά αλάνθαστα, διότι ο Θεός δεν Του έδωσε το Άγιο Πνεύμα όπως κάποτε στους προφήτες περιορισμένα και σε ορισμένες στιγμές της ζωής τους, αλλά Του το έδωσε ολοκληρωτικά, αδιάκοπα και απεριόριστα· και συνεπώς Αυτός κατέχει την πλήρη και απόλυτη θεϊκή αποκάλυψη και διδάσκει με ακρίβεια τη διδασκαλία του Θεού)»[Ιω.3,34]· ή το λέγει επειδή είναι τελειότερη, αφού είναι ακατάληπτη, και κατορθώνει μεγαλύτερα.

«Τοῦτ' ἔστιν οὐ ταύτης τῆς κτίσεως(:ακριβώς μάλιστα το σώμα Του αυτό, επειδή συνελήφθη εκ Πνεύματος Αγίου, δεν προερχόταν από την κτίση αυτή, αλλά από νέα πνευματική κτίση)»[Εβρ.9,11]. Να πώς εισήλθε από σκηνή που είναι ανώτερη· γιατί δεν θα ήταν κατασκευασμένη από το Άγιο Πνεύμα, αν την κατασκεύασε άνθρωπος. «ἔστιν οὐ ταύτης τῆς κτίσεως(: δεν προέρχεται από αυτόν τον κόσμο)»· δηλαδή δεν είναι από αυτά τα κτίσματα, αλλά από τον πνευματικό κόσμο· γιατί έχει κατασκευαστεί από το άγιο Πνεύμα. Βλέπεις πώς ονομάζει το σώμα, και «σκηνή» και «κατασκεύασμα» και «ουρανό»; «Εισήλθε στα επουράνια Άγια των Αγίων», λέγει, «διὰ τῆς μείζονος καὶ τελειοτέρας σκηνῆς(:μέσα από μία ανώτερη και τελειότερη σκηνή)»· έπειτα, «διὰ τοῦ καταπετάσματος, τοῦτ᾿ ἔστι τῆς σαρκὸς αὐτοῦ(:αφού πρώτος Αυτός εισήλθε μέσα από το καταπέτασμα, δηλαδή με τη σάρκα Του και το αίμα Του)»[Εβρ.10,20] δια του καταπετάσματος, δηλαδή της σάρκας Αυτού· και πάλι, «εἰς τὸ ἐσώτερον τοῦ καταπετάσματος(:πιο μέσα από το καταπέτασμα της σκηνής)»[Εβρ.6,19]· και πάλι, «εἰσερχομένην εἰς τὰ ἅγια τῶν ἁγίων(: που εισέρχεται στα Άγια των αγίων)», για να παρουσιαστεί μπροστά στον Θεό.

Ἅγιος Παΐσιος: «Δύσκολα χρόνια!… Θα περάσουμε τράνταγμα. Ἄν δέν ἔχετε λίγη κατάσταση πνευματική, δέν θά ἀντέξετε. Θεός φυλάξοι, θά φτάσουμε νά ἔχουμε ἀκόμη καί ἄρνηση πίστεως…»

Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: Λόγοι από το βιβλίο «Πνευματική αφύπνιση»

1. «Τώρα έχουμε πόλεμο, πνευματικό πόλεμο. Πρέπει να είμαι στην πρώτη γραμμή.»

2. «Κοιτάξτε να ανδρωθείτε. Σφιχτείτε λιγάκι. Βλέπω τι μας περιμένει, γι’ αυτό πονάω. Μην αφήνετε τον εαυτό σας χαλαρό.»

3. «Είναι μεγάλη αχαριστία αυτό το χαλαρό πνεύμα που υπάρχει στην Ελλάδα.»

4. «Και με τις βλάσφημες ταινίες που παρουσιάζουν, θέλουν να γελοιοποιήσουν το Χριστό. Το κάνουν για να πουν «αυτός ήταν ο Χριστός, τώρα θα έρθει ο Μεσσίας», και για να παρουσιάσουν μετά το «Μεσσία» τους. Εκεί το πάνε.»

5. «Έχει χάσει πια τον έλεγχο ο κόσμος. Έχει φύγει το φιλότιμο, η θυσία από τους ανθρώπους.»

6. «Υπάρχει μία μερίδα Χριστιανών στους οποίους αναπαύεται ο Θεός. Υπάρχουν ακόμα οι άνθρωποι του Θεού, οι άνθρωποι της προσευχής, και ο καλός Θεός μάς ανέχεται, και πάλι θα οικονομήσει τα πράγματα. Αυτοί οι άνθρωποι της προσευχής μάς δίνουν ελπίδα. Μη φοβάστε. Περάσαμε σαν έθνος τόσες μπόρες, και δε χαθήκαμε, και θα φοβηθούμε τη θύελλα που πάει να ξεσπάσει; Ούτε τώρα θα χαθούμε. Ο Θεός μας αγαπά. Ο άνθρωπος έχει μέσα του κρυμμένη δύναμη για ώρα ανάγκης. Θα είναι λίγα τα δύσκολα χρόνια. Μια μπόρα θα είναι.»

7. «Δε θα πάει πολύ αυτή η κατάσταση. Θα πάρει σκούπα ο Θεός!»

«Πρέπει, τέκνο μου, νά διαβάζεις τό Ψαλτήρι. Αὐτό εἶναι ἡ ζωή σου»

Τότε εμφανίστηκε στον ύπνο του η Παναγία και του είπε: «Πρέπει, τέκνο μου, να διαβάζεις το Ψαλτήρι. Αυτό είναι η ζωή σου»

Στάρετς Σάββας ο Παρηγορητής

Ο Πατήρ Σάββας συχνά προσέφευγε κατά την προσευχή στη Μητέρα του Θεού και την ονόμαζε «Βροντή κατά των δαιμόνων», γιατί δεν υπάρχει τίποτε φοβερότερο για τους δαίμονες από την παρουσία της Παναγίας. Αυτοί δεν μπορούν να βλάψουν τον άνθρωπο, αν εκείνος δεν εγκαταλείψει την Υπεραγία Θεοτόκο.
Για να αποκτήσετε πνεύμα προσευχής, παρακαλέστε τη Μητέρα του Θεού που ακοίμητα προσεύχεται υπέρ ημών.
Για να εγκατασταθεί μέσα στη καρδιά η αδιάλειπτη προσευχή, απαιτείται ο προσευχόμενος να μη λέγει τίποτε περιττό ή μάταιο κι ακόμη να μην ανησυχεί απερίσκεπτα για τίποτε-να μην κάνει τίποτε κατά το θέλημά του, αλλά να προσπαθεί σε όλα να κάνει το θέλημα του Θεού.

Τί εἶναι ὁ Μεγάλος Κανόνας, πότε ψάλλεται καί γιατί ὀνομάστηκε ἔτσι

Η Πέμπτη εβδομάδα των Νηστειών είναι το λειτουργικό αποκορύφωμα της Τεσσαρακοστής. Οι ακολουθίες είναι μακρότερες και εκλεκτότερες. Στη συνήθη ακολουθία των λοιπών εβδομάδων θα προστεθούν δυο νέες μεγάλες ακολουθίες· Την Πέμπτη ο Μεγάλος Κανόνας και το Σάββατο ο Ακάθιστος Ύμνος. Κανονικά το αποκορύφωμα αυτό θα έπρεπε να αναζητηθεί στην επόμενη, στην Έκτη εβδομάδα των Νηστειών, που είναι και η τελευταία της περιόδου αυτής. Αλλά όλα στη λατρεία μας έχουν τακτοποιηθεί από τους πατέρες με πολλή μελέτη και περίσκεψη. Με «διάκριση» κατά την εκκλησιαστική έκφραση. Μετά από την τελευταία εβδομάδα ακολουθεί η Μ. Εβδομάδα, με πυκνές και μακρές ακολουθίες, ανάλογες προς τα μεγάλα εορτολογικά θέματα. Μεταξύ αυτής και του αποκορυφώματος της Τεσσαρακοστής έπρεπε να μεσολαβήσει μια περίοδος σχετικής αναπαύσεως, μια μικρή ανάπαυλα. Το τόσο λοιπόν ανθρώπινα αναγκαίο μεσοδιάστημα είναι η τελευταία εβδομάδα και την έξαρση του τέλους βαστάζει η πρότελευταια.

Πότε ψάλλεται ο Μ. Κανόνας;

Ο Μ. Κανόνας ψάλλεται τμηματικά στα απόδειπνα των τεσσάρων πρώτων ημερών της Α΄ Εβδομάδας των Νηστειών και ολόκληρος στην ακολουθία του Όρθρου της Πέμπτης της Ε΄ εβδομάδας.
Στις ενορίες συνήθως ψάλλεται ανεξάρτητα από τον όρθρο, σαν μικρή αγρυπνία, το βράδυ της Τετάρτης μαζί με την ακολουθία του αποδείπνου. Έτσι διευκολύνονται περισσότερο οι χριστιανοί στην παρακολούθησή του. Μπορεί να τον βρει κανείς μέσα στο λειτουργικό βιβλίο που περιέχει τις ακολουθίες της Τεσσαρακοστής, το Τριώδιο, καθώς και σε μικρά αυτοτελή φυλλάδια. Η παρακολούθηση του Κανόνα αυτού κατά την ώρα της ψαλμωδίας του είναι αρκετά δύσκολη, γιατί τα νοήματα είναι πυκνά και ο ρυθμός της ψαλμωδίας γρήγορος. Για τους λόγους αυτούς τα εγκόλπια αυτά είναι ιδιαίτερα απαραίτητα για όσους θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα τον ύμνο αυτό. Τα παρακάτω ας αποτελέσουν μια σύντομη εισαγωγή και βοήθεια για την κατανόησή του και μια παρακίνηση για την παρακολούθηση της ψαλμωδίας του εκλεκτού αυτού λειτουργικού κειμένου.
Ποιός ο ποιητής – δημιουργός του Μ. Κανόνα;

Ἄς ἀγωνιστοῦμε νὰ ἀποτινάξουμε αὐτὰ τὰ δεσμὰ ποὺ εἶναι τὰ χειρότερα ἀπὸ ὅλα, τὰ δεσμὰ τῆς ἁμαρτίας, καὶ μετὰ βεβαίως ὁ Θεὸς θὰ μᾶς δώσει ὅ,τι καλλίτερο καὶ γιὰ τὸν καθένα μας προσωπικὰ ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν πατρίδα μας καὶ γιὰ ὅλον τὸν κόσμο.


Βοήθειά μας ὁ Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κλίμακος καὶ ὁ Ἅγιος ἱερομάρτυς Ἀντίπας ποὺ γιορτάζουμε σήμερα, καὶ ὅλοι οἱ Ἅγιοι ποὺ ἑορτάζουμε σήμερα, ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ Ἅγιοι τῆς Ἁγίας μας Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
Πολλοί μὲ ρωτοῦν γιὰ αὐτὸ τὸ τέστ ποὺ ἔχουνε προαναγγείλει οἱ ἰθύνοντες γιὰ τὰ παιδιὰ στὰ σχολεῖα. Καὶ ἔτσι θὰ ἤθελα μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ νὰ σᾶς πῶ ὅτι πρέπει ὅλοι καὶ ἰδιαίτερα οἱ γονεῖς νὰ ἀντισταθοῦν σ’αὐτὸ, ποὺ δὲν εἶναι παρὰ ἕνα βῆμα ἀκόμα γιὰ τὴν πλήρη χειραγώγησή μας, ὑποδούλωσή μας.
Καί ἄλλη φορὰ ἔλεγα ὅτι ὁ σατανᾶς δὲν θέλει μόνο τὰ σώματα ἀλλὰ θέλει καὶ τὶς ψυχές μας. Θέλει ὅλον τὸν ἄνθρωπο νὰ τὸν κολάσει. Καὶ ἔτσι, οἱ ἄνθρωποι τῆς ἀνομίας, οἱ σατανικοὶ ἄνθρωποι ποὺ τὸν λατρεύουν, ἔχουν σχεδιάσει, μὲ τὴν ἔμπνευσή του βέβαια, τὸν παγκόσμιο ὑποπληθυσμὸ, τὴν μείωση τοῦ παγκόσμιου πληθυσμοῦ. Αὐτὸς ὁ γνωστὸς πολυεκατομμυριοῦχος τὸ εἶχε πεῖ καὶ ὑπάρχει σὲ βίντεο στὸ διαδίκτυο, ὅτι «ἄν πετύχουμε μέσῳ τοῦ ἐμβολίου καὶ τῶν ἄλλων μέσων ποὺ χρησιμοποιοῦν, θὰ ἔχουμε πραγματικὰ φτάσει στὸν στόχο μας νὰ μειωθεῖ ὁ πληθυσμὸς κατὰ 15%». Τι πιὸ ξεκάθαρη δήλωση ὅτι αὐτὰ ὅλα τὰ ὁποῖα προωθοῦνται μὲ αὐτὸ τώρα ποὺ βάζουνε ὅλον τὸν πληθυσμὸ νὰ κάνει, ἔτσι, τὸ λεγόμενο μπόλι, παρὰ νὰ φονεύσουνε ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερους. Καί σπέρνουν τὴν τρομοκρατία καὶ συνάμα προωθοῦν καὶ τὴν ὁλοκληρωτικὴ ὑποδούλωσή μας. Καὶ τὰ παιδιά μας τὰ καταγράφουν μέσα ἀπὸ τὶς κάμερες στὰ διαδικτυακὰ μαθήματα.

Ὁ ἄνθρωπος μετανοεῖ, ξαναμετανοεῖ - ξαναμετανοεῖ, ὅταν ὄμως δέν βάζει μπροστά σιγά-σιγά νά ἐφαρμόσει ἐκεῖνα τά ὁποῖα πρέπει νά ἐφαρμόσει, στό τέλος κοκκαλώνει, ἀναισθητοποιεῖται καί δέν μπορεῖ πιά νά μετανοήσει.

Γιατί ἔπεσε τό βόρειο βασίλειο; "ἀνθ᾿ ὧν ὅτι οὐκ ἤκουσαν τῆς φωνῆς Κυρίου Θεοῦ αὐτῶν καὶ παρέβησαν τὴν διαθήκην αὐτοῦ, πάντα ὅσα ἐνετείλατο Μωυσῆς ὁ δοῦλος Κυρίου, καὶ οὐκ ἤκουσαν καὶ οὐκ ἐποίησαν" (Δ' Βασ. 18,12). Οὔτε ἄκουσαν οὔτε ἐφήρμοσαν. Δηλαδή δέν ἄκουσαν τό Θεό. Ἀγαπητοί μέσα στήν Ἱστορία τοῦ Ἰσραήλ συμβαίναι αὐτός ὁ κύκλος. Εἶναι ὁ ἐξῆς. Ἔχουμε τόν Θεόν πού δίνει τίς ὑποσχέσεις του. Ὁ λαός παραβαίνει. Ἔρχεται ἡ τιμωρία. Ἀκολουθεῖ ἡ μετάνοια καί μετά ἔρχεται ἡ ἀποκατάστασις. Πάλι ὁ λαός ξαναφεύγει, ἁμαρτάνει. Ἔρχεται ἡ τιμωρία. Ἀκολουθεῖ ἡ μετάνοια γιά τήν ἁμαρτία καί μετά πάλι ἡ ἀποκατάστασις. Αὐτοί οἱ κύκλοι. Αὐτός ὁ κύκλος πορείας εἶναι ἡ Ἱστορία τοῦ Ἰσραήλ. Ἀλλά προσέξτε ὅμως νά δεῖτε. Αὐτός ὁ κύκλος ταυτοχρόνως παθαίνει καί μία ἀλλοίωση. Ὅταν τή δεύτερη φορά θά ἀποκατασταθῶ, δέν θά εἶναι ἡ ἀποκατάστασις ὅπως ἦτο ἡ ἀρχική πορεία μου ὅταν πῆρα τό νόμο τοῦ Θεοῦ. Ὅπως καί ἡ δεύτερη φορά πού πῆρε ὁ Μωϋσῆς τίς ἐντολές ἀπάνω στις πλάκες, δέν ἦταν πιά θεοχάρακτες, ἀλλά γραμμένες ἀπό τόν Μωϋσῆ. Ὑπάρχει μία διαφοροποίηση. Ὅταν θά ‘ρθεῖ ἡ τιμωρία, ἡ τιμωρία θά ὁδηγήσει στή μετάνοια. Ἡ μετάνοια, δέν θά ἔχει τό βάθος πού εἶχε τήν πρώτη φορά. Γι’ αὐτό καί ἡ τρίτη ἀποκατάστασις θά εἶναι λιγοτέρα ἀπ’ ὅ,τι θά εἶναι ἡ δεύτερη φορά.

Τί στεροῦνται ἐκεῖνοι οἱ χριστιανοί πού δέν ἐπικαλοῦνται τούς Ἁγίους!


Αγίου Ιωάννου της Κροστάνδης

Αν πίστις σου στη μέλλουσα ζωή δεν είναι ισχυρή, φέρε μπροστά στα μάτια της ψυχής σου τις χορείες των πνευματικών προπατόρων μας:

τους Πατριάρχας του Ισραήλ, τους Προφήτας, τους Δικαίους, -όπως ο πρεσβύτης Συμεών που κράτησε στις αγκάλες του βρέφος τον Κύριο, ο Ιώβ, η Άννα του Φανουήλ και άλλοι, – τους Αποστόλους, τους Μάρτυρας, τους Πατέρας της Εκκλησίας, όλους τους Αγίους. Πρόσεξε πως, ενώ ακόμα ζούσαν επι γής και κατά την αναχώρησί τους απ’ αυτήν εδώ τη ζωή, αδιάκοπα είχαν στραμμένη την καρδιά τους στον Θεό και κοιμήθηκαν με την ελπίδα της αναστάσεως και της αιωνίου ζωής.

Ἡ Δύση σταμάτησε νὰ παράγει Ἁγίους καὶ σοφούς. Ὁ δυτικὸς ἄνθρωπος σκέφτεται μονάχα τὴν ὑποταγή καὶ τὴν ἐκμετάλλευση

Ἡ Δύση σταμάτησε νὰ παράγει Ἁγίους καὶ σοφούς. Αὐτὸ χρονολογεῖται ἀπὸ τότε πού οἱ Πάπες σταμάτησαν νὰ εἶναι Ἅγιοι καὶ σοφοὶ καὶ ἔγιναν Πολιτικοὶ καὶ διπλωμάτες. Ὁ δυτικὸς ἄνθρωπος δὲν σκέφτεται ποτὲ τὸν θάνατο, δὲν ἔχει χρόνο νὰ σκεφτεῖ τὸν θάνατο.

Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΝΩΝ- ΟΡΘΡΟΣ- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ

https://youtu.be/3QNM_y7jIqE
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΝΩΝ- ΟΡΘΡΟΣ- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 

15 Ἀπριλίου. Τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Κρήσκεντος, τοῦ ἐν Μύροις τῆς Λυκίας καί τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Λεωνίδου, Ἐπισκόπου Ἀθηνῶν. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΗΣΑΪΑΣ ΜΒ΄ 5-16.

Ησ. 42,5            οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς ὁ ποιήσας τὸν οὐρανὸν καὶ πήξας αὐτόν, ὁ στερεώσας τὴν γῆν καὶ τὰ ἐν αὐτῇ καὶ διδοὺς πνοὴν τῷ λαῷ τῷ ἐπ᾿ αὐτῆς καὶ πνεῦμα τοῖς πατοῦσιν αὐτήν·

Ησ. 42,5                    Αυτά λέγει Κυριος ο Θεός, ο οποίος εδημιούργησε και εθεμελίωσε τον ουρανόν, εστερέωσε την γην και όλα όσα υπάρχουν εις αυτήν. Αυτός ο οποίος δίδει ζωήν στον λαόν, που κατοικεί εις την γην, και πνοήν ζωής εις όλα, όσα περιπατούν επάνω εις αυτήν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible