Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2019

Ὑποκρισία, 17-12-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ : Ὀρθόδοξη Θεραπευτική👍 Κάνετε κλίκ πάνω δεξιά στό κανάλι brighteon στό GREATE NEW ACCOUNT. Στό νέο παράθυρο συμπληρώνετε τό ἰμέιλ σας καί ὅλα τά ἀπαραίτητα στοιχεία πού σᾶς ζητάει. Μήν ξεχάσετε νά κάνετε κλίκ στό SAVE. Στή συνέχεια κάνετε κλίκ πάνω δεξιά στό LOG IN . Ἀφοῦ δώσετε τό ἰμέιλ μέ τό ὁποῖο ξεκινήσατε θά συμπληρώσετε τό Passwort. Μετά κάνετε κλίκ στό βίντεο τῆς ἐπιλογῆς σας ἀπό τό κανάλι Ὀρθόδοξη Θεραπευτική καί στή συνέχεια κάνετε κλίκ κάτω ἀπό τό βίντεο δεξιά στό κόκκινο ὀρθογώνιο πού γράφει SUBSCRIBE. Εὐχαριστοῦμε!👍 www.hrstospanagia.gr

Μετάνοια γιά νά σωθεῖ ἠ πατρίδα μας, 15-12-2019, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου

Κυριακή πρό τῆς Χριστοῦ Γεννήσεως.Ὑπομνηματισμός τῶν ἐδαφίων 1-16 τοῦ πρῶτου κεφαλαίου τοῦ «κατά Ματθαῖον» εὐαγγελίου ἀπό τόν ἅγιο Ἰωάννη, ἀρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως τόν Χρυσόστομο [ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ]



ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ(Ματθ.α΄1-25) 

Υπομνηματισμός των εδαφίων 1-16 του πρώτου κεφαλαίου 

του «κατά Ματθαίον» ευαγγελίου 

από τον άγιο Ιωάννη, αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως τον Χρυσόστομο 

[ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ] 

Βρισκόμαστε στην τρίτη ομιλία της σειράς αυτής και δεν κατορθώσαμε ακόμη να ολοκληρώσουμε την εξέταση του προοιμίου. Δεν έκανα επομένως λάθος, όταν έλεγα ότι το περιεχόμενό του είναι από τη φύση του πολύ βαθύ. Εμπρός λοιπόν, ας ασχοληθούμε σήμερα με τα αμέσως επόμενα. 

Τι είναι λοιπόν εκείνο, που θα εξετάσουμε τώρα; Το εξής: για ποιο λόγο περιλαμβάνεται στο γενεαλογικό δένδρο του Χριστού ο Ιωσήφ, αφού δεν συνέβαλε καθόλου στην γέννηση. Σε προηγούμενη ομιλία ανέφερα ήδη μια αιτία. Είναι όμως απαραίτητο να σας εκθέσω και την άλλη, η οποία είναι περισσότερο μυστική και απόρρητη από την προηγούμενη. Ποια είναι αυτή; Το ότι ο ευαγγελιστής δεν ήθελε να αποκαλύψει στους Ιουδαίους, τη στιγμή ακριβώς που η Εκκλησία βρισκόταν στην αρχή της ιδρύσεώς της, ότι ο Χριστός γεννήθηκε εκ Παρθένου. Μην ταράσσεστε, όμως, για το παράδοξο αυτού που λέγεται· διότι δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά των αποστολικών Πατέρων μας, οι οποίοι υπήρξαν θαυμαστοί και περίφημοι άνδρες[Αποστολικοί Πατέρες ονομάζονται ιστορικά και γραμματολογικά οι εκκλησιαστικοί εκείνοι συγγραφείς του 2ου αι. π.Χ. Βαρνάβας, Κλήμης ο Ρώμης, Ιγνάτιος ο Θεοφόρος, Πολύκαρπος Σμύρνης, ο Ερμάς και ο Παπίας. Έζησαν και έδρασαν ευθύς μετά τους Αποστόλους, δηλαδή κατά τα τέλη του πρώτου αιώνα και το πρώτο μισό του δευτέρου]. 

Πραγματικά, εάν πολλά γεγονότα ο ίδιος ο Ιησούς τα παρουσίασε συνεσκιασμένα από την αρχή, όπως όταν ονόμαζε τον εαυτό Του « Υιό του ανθρώπου», και δεν μας φανέρωσε καθαρά σε κάθε περίπτωση την ισότητά Του προς τον Πατέρα, γιατί παραξενεύεσαι, εάν και τότε το απέκρυψε αυτό, οικονομώντας κάποιο θαυμαστό και μέγα γεγονός; «Και ποιο ήταν άξιο θαυμασμού;», θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος ίσως. Το να διασωθεί η Παρθένος και να απαλλαγεί από την πονηρή υποψία. 

Ἡ ἐλεημοσύνη δέν μετριέται μέ τά χρήματα




Κανένας δε μπορεί να πει : Eίμαι φτωχός και με τι να κάνω ελεημοσύνη ;

Γιατί και αν ακόμα δεν μπορείς να δώσεις τόσα όσα εκείνοι οι πλούσιοι που έβαζαν τις δωρεές τους στο θησαυροφυλάκιο του ναού, τότε δώσε δύο λεπτά σαν εκείνη τη χήρα τη φτωχή, και τα δέχεται από μέρους σου ο Θεός καλύτερα από τις δωρεές των πλουσίων.
Δεν έχεις ούτε τόσα; έχεις όμως δυνάμεις και μπορείς να ελεήσεις τον άρρωστο με τις υπηρεσίες σου.
Δεν μπορείς ούτε αυτό; μπορείς με τον καλό σου λόγο να παρηγορήσεις τον αδελφό σου. Ελέησέ τον λοιπόν με τον παρηγορητικό λόγο και άκουσε αυτόν που λέει: «O καλός λόγος είναι προτιμότερος από τα δώρα. Υπόθεσε τώρα ότι ούτε με το λόγο δεν μπορείς να δείξεις έλεος.
Μπορείς όμως, αν θυμώσει μαζί σου ο αδελφός σου, να τον βοηθήσεις αντέχοντας τον την ώρα της ταραχής, τότε που τον βλέπεις να επηρεάζεται από τον κοινό σας εχθρό, το διάβολο. Και, αντί να του πεις μια κουβέντα και να τον ταράξεις περισσότερο, μπορείς να σωπάσεις και να ελεήσεις την ψυχή του, παίρνοντας την από τα νύχια του εχθρού.

Στόν οὐρανό θά δοῦμε μεγάλες ἐκπλήξεις. Αὐτούς πού δέν τούς ἔπιανε τό μάτι μας θά βρεθοῦν σέ πρῶτες θέσεις κι ἄλλους πού τούς εἴχαμε γιά μεγάλους θά καταποντιστοῦν.


Μοναχός Ευτύχιος Δοχειαρίτης (1907 - 10 Δεκεμβρίου 1978)

Ο κατά κόσμον Ευάγγελος Ιωάννου Τσιτμής γεννήθηκε στο Αϊβαλί της Μικράς Ασίας το 1907. Εργάσθηκε στη μονή Δοχειαρίου, πολλά χρόνια ως λαϊκός μάγκιπας (φούρναρης). Δόκιμος εγράφη το 1974. Μοναχός εκάρη σε μεγάλη ηλικία το 1976 από τον Γέροντα Βενι­αμίν. Ήταν πορτάρης της μονής. Μετά μία διετία ανεπαύθη εν Κυρίω στις 10.12.1978. Εκοιμήθη τον ύπνο του δικαίου ο μακάριος δίχως κρό­το και κανένα θόρυβο.
Κατά την εκταφή του το 1981, που πραγματοποιήθηκε από τη νέα αδελφότητα, έγιναν αισθητά τα σημεία της οσιότητός του.
Γράφει αδελφός της μονής, που ήταν παρών: «Τα οστά του ευωδίασαν και το αντελήφθησαν όλοι, και οι εγγύς και οι μακράν. Εμείς απορήσαμε με το θαυμαστό αυτό γεγονός. Αγνοούσαμε τον άνθρωπο εντελώς.

Γιῶργος Παπαθανασόπουλος, Στόν ἀπόηχο τῆς Ἱεραρχίας γιά τό Οὐκρανικό (Μέρος Ζ΄) Ὁ ἐθνοφυλετισμός καί τό Φανάρι



Στον απόηχο της Ιεραρχίας για το Ουκρανικό (Μέρος Ζ΄)
Ο εθνοφυλετισμός και το Φανάρι

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Πρόσφατα Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου και του ζήτησε να υποστηρίξει την ενέργεια του Οικ. Πατριάρχου στην Ουκρανία. Ο λόγος που του ανέφερε ήταν: «Εμείς είμαστε Έλληνες και πρέπει να υποστηρίξουμε το Ελληνικό Οικουμενικό Πατριαρχείο, δεν μπορούμε να είμαστε με τους Σλάβους». Στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος του Οκτωβρίου 2019 ακούστηκαν οι θεωρίες περί πανσλαβισμού, στις οποίες πρέπει να αντισταθούν οι Ελλαδίτες Ιεράρχες, υποστηρίζοντας τον Έλληνα Οικ. Πατριάρχη...
Ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος στο Φανάρι και στις 21 Οκτωβρίου του 2018 είχε πει μεταξύ άλλων: «Δεν ανέχονται οι αδελφοί μας οι Σλάβοι το προβάδισμα, το οποίο έχει το Οικ. Πατριαρχείο και κατά συνέπεια το Γένος μας μέσα στην Παγκόσμια Ορθοδοξία. Υπερηφανευόμεθα γι’ αυτό και προσπαθούμε με καθημερινό αγώνα να κρατήσωμε αυτά τα προνόμια, αυτά τα δίκαια με τα οποία εστεφάνωσε η Πρόνοια του Θεού δια των αποφάσεων των Οικ. Συνόδων τον Πάνσεπτον Οικ. Θρόνον, την Πρωτόθρονη Εκκλησία της Ορθοδοξίας....Περάσαμε αυτά τα 27 χρόνια διακονούντες την Μητέρα Εκκλησία, τον Χριστό και όλα τα ιδανικά και τις αξίες του Γένους μας, τις πανανθρώπινες αξίες, τα ιδιαίτερα ιδανικά, που έχουμε ως φυλή και ως Γένος». Αξιοσημείωτο είναι πως τελείωσε την ομιλία του λέγοντας πως για όσα έπραξε κατά την 27ετή Πατριαρχική Διακονία του έχει ήσυχη τη συνείδησή του. Αν ο Πατριάρχης ομιλεί περί «υπερηφάνειας», περί «προνομίων», περί «δικαίων», περί «ιδιαίτερων ιδανικών» της Φυλής μας τι να περιμένει κανείς από όσους τον ακολουθούν και ασυστόλως τον κολακεύουν;

Ἡ Προσευχή, ἡ απελπισία καί τά ὑλικά ἀγαθά.


Οι διδαχές του γέροντα Παϊσίου για την προσευχή είναι πολύτιμες για κάθε χριστιανό. Έλεγε:
«Δεν υπάρχουν μακαριότεροι άνθρωποι από εκείνους που έπιασαν επαφή με τον Ουράνιο Σταθμό και είναι δικτυωμένοι με ευλάβεια με το Θεό. 
Όπως δεν υπάρχουν πιο δυστυχισμένοι από εκείνους που έκοψαν την επαφή τους με το Θεό και γυρίζουν ζαλισμένοι τον κόσμο και τα κουμπιά των σταθμών του κόσμου, για να ξεχάσουν λίγο το πολύ άγχος της εκτροχιασμένης ζωής τους».
Συμβούλευε δε και τα εξής:
«Πολύ βοηθάει, πριν από την προσευχή να διαβάσεις ένα κομμάτι από το Γεροντικό. Τότε θα θερμανθεί η καρδιά σου και θα καπακωθούν όλες οι μέριμνες και θα μπορέσεις να προσευχηθείς απερίσπαστα».
Και για το νου που σκορπίζεται κατά την ώρα της προσευχής τόνιζε:
«Την ώρα της προσευχής, όταν ο νους μας φεύγει σε άσχημα πράγματα ή έρχονται χωρίς να το θέλουμε, να μην χρησιμοποιούμε αντιρρητικό πόλεμο κατά του εχθρού, διότι και όλοι οι δικηγόροι εάν μαζευτούν, με ένα διαβολάκι δεν τα βγάζουν πέρα με τη συζήτηση, αλλά μόνο με μια περιφρόνηση μπορεί να τα διώξει κανείς, όπως και τους βλάσφημους λογισμούς»
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για έναν πνευματικό αγωνιστή είναι η απελπισία. Γιʼ αυτό ο γέροντας Παΐσιος έλεγε:
«Να μην απελπίζονται όσοι βρίσκονται μέσα στον κόσμο, όταν είναι κυριευμένοι από πολλά πάθη και η φύση τους είναι άτακτη και τρέχει με ορμή στην κατηφόρα, αλλά να ελπίζουν στην παντοδυναμία του Θεού και να στρίψουν το τιμόνι της γερής τους μηχανής στο δρόμο του Θεού, της ανηφόρας, και πολύ γρήγορα θα προσπεράσουν άλλες βραδυκίνητες μηχανές που τρέχανε μπροστά από πολλά χρόνια στο δρόμο του Θεού».

Και άλλοτε συμπλήρωνε:

Ἀπό τό Συναξάρι – Ἅγιος Ἀμβρόσιος ἐπίσκοπος Μεδιολάνων

Πυρσός ακτινοβολών άκτιστο φως, ο ονομαστός Πατήρ ημών Αμβρόσιος, το όνομα του οποίου υπενθυμίζει τη θεϊκή αθανασία, ήταν γόνος αρχοντικής και ισχυρής οικογένειας Ρωμαίων που είχαν ασπασθεί τον χριστιανισμό. Γεννήθηκε το 349 στα Τρέβηρα (σημ. Τρίερ στη Γερμανία), όπου ο πατέρας του είχε το υψηλό αξίωμα του έπαρχου της Γαλατίας. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του επέστρεψε στη Ρώμη μαζί με τους τρεις ανήλικους γιους της Αμβρόσιο, Μαρκελλίνο και Σάτυρο, που και οι τρεις επρόκειτο να τιμηθούν ως άγιοι της Εκκλησίας. Μια μέρα, όταν ο Αμβρόσιος ήταν ακόμη βρέφος στην κούνια, ένα σμήνος μέλισσες τον τριγύρισε και μπήκε μέσα στο στόμα του πριν ανεβεί στον ουρανό, προλέγοντας την ουράνια ευφράδειά του.
Ο νεαρός Αμβρόσιος διδάχτηκε από τους καλύτερους διδασκάλους και απέκτησε λαμπρή μόρφωση· είχε ιδιαίτερη επίδοση στις επιστήμες, αλλά όλοι τον θαύμαζαν κυρίως για τα ρητορικά του χαρίσματα. Σπούδασε τη νομική επιστήμη και ευθύς μετά ο αυτοκράτορας Ουαλεντινιανός Α’ (+375) τον διόρισε διοικητή της επαρχίας της Λιγουρίας-Εμιλίας, που είχε πρωτεύουσα τα Μεδιόλανα (σημ. Μιλάνο). Ο έπαρχος Πρόβος του είπε τότε: «Να διοικείς σαν επίσκοπος μάλλον παρά σαν δικαστής»· επρόκειτο για παραίνεση που απλά τόνιζε την ανάγκη συμπόνιας και φιλανθρωπίας στην άσκηση της εξουσίας, αποδείχτηκε όμως προφητική. Πράγματι, με τη φρόνηση και τις αρετές του, ο νεαρός Αμβρόσιος γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση του λαού.
Την εποχή εκείνη, παρά τους μακρόχρονους αγώνες μετά την Α’ Οικουμενική Σύνοδο της Νικαίας (325), η αίρεση του Αρείου ήταν ακόμη ισχυρή και διαιρούσε σκληρά την Εκκλησία, κυρίως στην Ανατολή, όπου είχε την υποστήριξη του νέου αυτοκράτορα Ουάλη (364-378). Μετά τον θάνατο του αρειανού επισκόπου Μεδιολάνων Αυξεντίου (373), έγινε συνέλευση στον καθεδρικό ναό για να εκλεγεί νέος επίσκοπος, αλλά ο κόσμος είχε χωριστεί σε δύο παρατάξεις, τους ορθόδοξους και τους αρειανούς, και δεν υπήρχε δυνατότητα συμφωνίας. Κάλεσαν τότε τον Αμβρόσιο να μεσολαβήσει ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να σταματήσουν οι ταραχές. Ο λόγος του διοικητή, η πραότης, η πειθώ και το ειρηνοποιό πνεύμα του προκάλεσαν τόση εντύπωση ώστε ξαφνικά όλοι οι πιστοί με ένα στόμα επανέλαβαν την κραυγή ενός παιδιού που φώναξε: «Αμβρόσιος επίσκοπος!».

Οἱ συνέπειες τῶν Ἐκκλησιαστικῶν πτώσεων, 27-11-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Οἱ συνέπειες τῶν Ἐκκλησιαστικῶν πτώσεων, 27-11-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Ἀπόσπασμα τῆς ὁμιλίας 24.Πότε καί πῶς μᾶς ἐγκαταλείπει ὁ Θεός Δ΄, Ἁγ. Ἀναστασίου Σιναΐτου,27-11-19, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, http://hristospanagia3.blogspot.gr

Ἡ ἔλλειψις ὁμολογιακοῦ φρονήματος εἰς τοὺς Ἐπισκόπους μας

Ὁ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ π. Ἰωάννης Ρωμανίδης, ὁ μέγιστος τῶν ὀρθοδόξων θεολόγων τοῦ 20οῦ αἰώνα, ἔκαμε μία ἐφιαλτικὴ πρόβλεψη: «Στὸ ἑξῆς τὸ μεγάλο πρόβλημα γιὰ τὴν Ἐκκλησία θὰ εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι»!
Παρατηροῦμε στὶς τραγικὲς ἡμέρες μας, μὲ τρόμο καὶ ἀνησυχία, νὰ ἐπαληθεύεται ὁ φωτισμένος καὶ διορατικὸς ἐκεῖ­­νος κληρικὸς καὶ θεολόγος! Οἱ Ἐπίσκοποί μας, ἐκτὸς κάποιων ἐξαιρέσεων, ἀπέβαλαν τὸ ἡρωικὸ καὶ ὁμολογιακὸ ἐπισκοπικὸ φρόνημα, τὸ φρόνημα τῶν Πατέρων καὶ κατάντησαν καριερίστες γραφειοκράτες. Καὶ τὸ χειρότερο: ἀπέβαλαν καὶ τὸ τελευταῖο ἴχνος προσωπικῆς εὐθύνης, γενόμενοι φερέφωνα ἀλλότριων, μὲ τὸ συμφέρον τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ, σχεδίων.

Ἐάν μή Κύριος οἰκοδομήση οἶκον, εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες' ἐάν μή Κύριος φυλάξη πόλιν, εἰς μάτην ἠγρύπνησεν ὁ φυλάσσων.

Ἐάν μή Κύριος οἰκοδομήση οἶκον, εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες' ἐάν μή Κύριος φυλάξη πόλιν, εἰς μάτην ἠγρύπνησεν ὁ φυλάσσων. 
Εάν δεν οικοδομήση τον οίκον αυτός ο Κύριος ματαίως εκοπίασαν οι οικοδομούντες αυτόν. Εάν δεν φυλάξη την πόλιν αυτός ο Κύριος, ματαίως ηγρύπνησεν οι φυλάσσοντες και φρουρούντες αυτήν. 

Ψαλμ. 126 : 1

Μετάφραση: κ. Παναγιώτου Ν. Τρεμπέλα


Τώ δε βασιλεί των αιώνων, αφθάρτω, αοράτω, μόνο σοφώ Θεώ τιμή και δόξα εις τους αιώνας των αιώνων' 


Αμήν!!!!

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 18 Δεκεμβρίου


Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 18 Δεκεμβρίου


Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)

Ἡ ζωή μετά τήν κοίμηση τοῦ ἀνθρώπου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορ.

Ο Άγιος Πορφύριος για την εξωσωματική γονιμοποίηση

18 Δεκεμβρίου. Σεβαστιανοῦ, Ζωῆς καί λοιπῶν μαρτύρων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Τετ. κζ´ ἑβδ. ἐπιστ. (Α´ Τιμ. ε´ 22 - ς´ 11).
Α Τιμ. 5,22         χεῖρας ταχέως μηδενὶ ἐπιτίθει, μηδὲ κοινώνει ἁμαρτίαις ἀλλοτρίαις· σεαυτὸν ἁγνὸν τήρει. 
Α Τιμ. 5,22               Να μη απλώνης ταχέως και χωρίς προηγουμένην εξέτασιν τα χέρια σου, δια να χειροτονήσης κάποιον ούτε να συμμετέχης και να αναλαμβάνης ευθύνην εις ξένας αμαρτίας, εις αμαρτίας δηλαδή τας οποίας πιθανόν να διαπράξη ο χειροτονηθείς αναξίως· φύλαττε τον ευατόν σου αγνόν από όλα. 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ